PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ύποπτο "λαδερό" υγρό στο πάτωμα του οδηγού
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Δεκ 2011, 23:39:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επιδημία πλάκωσε...; Shocked



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Δεκ 2011, 18:06:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γα** την ατυχια μου... αδειασε ολο το νερο-παραφλου του συστηματος ψυξης στα ποδια του οδηγου... μουσκεμα ολα.. Evil

εσκηψα να δω απο που χανει το ψυγειο εκει που λετε αλλα δεν βρηκα καποιο σημειο Confused ουτε υγρα στο σημειο που ειναι η βιδα και τα ο ρινγκ


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Δεκ 2011, 07:30:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τέλικά πλήρωσα 240 ευρώ για μεταχειρισμένο ψυγείο και εργασία βάλε βγάλε το ταμπλώ.

Τώρα δουλεύει μια χαρά και η εφαρμογή του ταμπλώ φαίνεται καλή.


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιαν 2012, 15:47:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο τοτε που αλλαξα παραφλου, αρχισε η διαρροη στο πατωμα του οδηγου.
Παρατηρησα πως αν το αυτοκινητο κινειται καθημερινα, σταματα η διαρροη.
Αν κατσει 2-3 μερες ξαναξεκινα η διαρροη.
οποτε εχει σιγουρα να κανει με το τι θερμοκρασια και πιεση δουλευει το κυκλωμα.
αυριο θα ξαναχασω χρονο απο την εργασια μου να δω αν φταει το ταυ η οι σωληνωσεις, και αυτα μονο θα αλλαξω.
Ψυγειο καλοροφερ και ταπμλω δε βγαζω για το μπουρδελο που λεγεται 206 Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2012, 16:14:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Απο τοτε που αλλαξα παραφλου, αρχισε η διαρροη στο πατωμα του οδηγου.
Παρατηρησα πως αν το αυτοκινητο κινειται καθημερινα, σταματα η διαρροη.
Αν κατσει 2-3 μερες ξαναξεκινα η διαρροη.
οποτε εχει σιγουρα να κανει με το τι θερμοκρασια και πιεση δουλευει το κυκλωμα.
αυριο θα ξαναχασω χρονο απο την εργασια μου να δω αν φταει το ταυ η οι σωληνωσεις, και αυτα μονο θα αλλαξω.
Ψυγειο καλοροφερ και ταπμλω δε βγαζω για το μπουρδελο που λεγεται 206 Evil


ΑΑΑΧΧΧ ΠΟΣΟ ΣΕ ΝΟΙΩΘΩ!!
ακριβος την ιδια μαλ***α κανει και σε μενα.. οσο το κηνω δεν χανειμ νολις το αφησω βλεπω δακρυσμα στο σημειο που εχουν πει τα παιδια και σταζει σταγωνα σταγωνα στο πατωμα.. δεν ειναι πολυ αλλα αφηνει υγρασια...

για αρχη θα σφιξω την υπαρχουσα βιδα (εκει οπου θα επρεπε να εχει 3 βιδες οπως λετε) , κανενα που να το εχει κανει εδω θεσνικη?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2012, 04:05:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kαθαρα πληροφοριακα, πριν 3 μηνες εμπλεξα με το σταρλετ της μητερας μου για τον ιδιο λογο.
Αγορασα απο εδω http://www.soldatos-cooling.gr/ ψυγειο καινουργιο με 70 ευρω σε σχεση με τα 550 που εκανε στην τογιοτα.
εχετε το υποψην σας, σαν επιλογη αν σας φανουν ακριβα σε περπιτωση που αλλαξετε.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2012, 15:39:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω τουλάχιστον 3 χρόνια να αλλάξω παραφλού και με βάζετε σε σκέψεις να μην το κάνω. Αν είναι να μπλέξουμε με διαρροές και να βγάλουμε κι άλλα κερατιάτικα... Evil


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
loco (Mairi)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 206 Quicksilver, 1.4

Ένταξη: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 50
Τόπος: αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 00:09:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα παιδια!!κ γω το ιδιο επαθα!πριν 2 μερες!βρηκα υγρο στο πατακι του οδηγου διπλα στο γκαζι ειχε ποτισει! χθες το πηγα στο μαστορα που παω 180ευρω αλλαγη ψυγειου καλοριφερ!!!!!!!!!!


salalaaa

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 09:54:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κανενας θεσσαλονικη που να ειχε την εν λογο διαροή και να το εφτιαξε μόνος του?

εμενα δακρύζει δεν εχει τρελη διαροή. απλος που καιπου σταζει και καμια σταγωνα και ποτήζει λιγο το πατωμα.. σκεφτομαι να βαλω 2η βιδα εκει που ειναι τα Ο ρινγκ μπας και σφιξει..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
loco (Mairi)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 206 Quicksilver, 1.4

Ένταξη: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 50
Τόπος: αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 22:27:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λοιπον ωραια κ καλα το πηρα σημερα το αμαξι με καινουργιο ψυγειο καλοριφερ!ΑΛΛΑ εκαναν Μ@Λ@ΚΙ@!!!!!οταν ξηλωσαν το ταμπλο φαινεται δεν μπηκε σωστα κ κατι λαθος εκαναν κ μου αναβει οοοποτε θελει η λυχνια για τα λαδια κ σβηνει κατευθειαν, μου αναψε ετσ ξαφνικα η λυχνια air bag κ επισεις στο ταμπλο δεν ανεβαινουν τα χιλιομετρα!δλδ εχω 4η κ δειχνει 10χλμ !!!ΕΛΕΟΣ!ΤΙ ΝΑ πΩ!τον πηρα τηλ κ μου ειπε φερτο αυριο να το δω!αν ζητησει ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ!εγω το αμαξι το πηγα κομπλε για δισκο κ για το ψυγειο του καλοριφερ που ειχε τρυπισει κ αυτος που ξηλωσε το ταμπλο του "αλλαξε τα φωτα" στα ηλεκτρονικα,γιατι δεν ξερω ποιος το αλλαζει αυτο η ο μηχανικος η ο ψυγειας ξερω γω!!ενω δεν ειχε τιποτα απολυτως!τι να πω!αυριο το πρωι πριν την δουλεια θα το παω να το δει!ελπιζω να μην αρχισει μετα αυτο να βγαζει ηλεκτρονικα προβληματα,υπαρχει τετοια περιπτωση γνωριζετε? ?


salalaaa

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2012, 07:14:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ αυτό που καταλαβαίνω σιγά σιγά, είναι πώς όταν επιχειρήσεις να αλλάξεις τα υγρά του παραφλού, στο τέλος καταλήγεις με διαρροή και πολλές φορές με αλλαγή ψυγείου. FAIL.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kotsos31 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 05 Μάρ 2012
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 13:32:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος


DIY επισκευή - ολα καλα.
Λοιπον σε περιπτωση που δακρυζει κ οπως εχει αναφερθει το προβλημα προερχεται απο την ενωση των σωληνων με το καλοριφερ (το σημείο με τη μια βίδα ή τις τρεις οπως εχουν πει και αλλοι προηγουμενως). Συγκεκριμενα τα δυο λαστιχακια ξερενονται και το κυκλωμα χάνει. Η πεζο δινει το ανταλλακτικο ολο μαζι (σωληνες λατιχακια σετ) με 15 ευρώ. Οι σωληνες δε χρειάζονται, χρειάζονται μονο τα λαστιχάκια που είναι 21mmx3mm κυκλικης διατομης (υπαρχουν σε μαγαζιά με τσιμούχες κλπ) κόστος 0.5 ευρώ.
Η δουλεια:
Βγάζουμε του σωλήνες του ψυγείου (μεσα στο καπώ) που ενωνονται με ασφάλειες (οι δύο σωληνες βρίσκονται αριστερα από το τύμπανο του φρένου στην ευθεία σχεδον πισω απο το φιλτρο αερα και φαίνονται σα να ενώνονται με το σασί). Στην καμπίνα λυνουμε τη μια βιδα της ενωσης των σωλήνων με το καλοριφέρ και τη βιδα που τις κρατά στην κονσόλα. Πλέον ειναι ετοιμες να βγουν και υπαρχει μια πιθανοτητα να τρεξει παραφλού αν εχει μεινει μεσα στις σωλήνες. Η 'πουστιά' είναι οτι για να βγουν πρέπει να βγει και το μεταλλικο κομματι του ψυγειου καλοριφερ το οποίο είναι στερεωμένο μόνο με κλιψάκια στη θέση του (3 τον αριθμό). Το μετακινουμε ελαφρώς προς το μέρος μας (2-3 πόντους) και βγάζουμε τη 2πλή σωλήνα μέσα από το ψυγείο που παει κ φωλιάζει.
Στο σημειο αυτο βγαζουμε τα παλια λαστιχακια και περνάμε τα καινουρια. Ακολουθόυμε την ανάστροφη διαδικασια για το κλεισιμο (βαλτε πάλι μια βίδα οπως το χει το εργοστάσιο).
Υ.Γ. Το προβλημα διαρροής δε δημιουργείται από έλλιψη σύσφιξης (έκτος και αν έχει λασκάρει τελείως η βίδα) αλλα από το ξεραμένα λαστιχάκια που πλεόν έχουν σκληρήνει. Επομένως το πρόβλημα δε λύνεται με προσθήκη βιδών
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 09:22:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κότσο, απο που εισαι? Αθηνα?? Laughing

ανεβαινεις ποτε θεσσαλονίκη?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
kotsos31 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 05 Μάρ 2012
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 11:24:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αθηνα-λαρισα, θεσ/νικη οχι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Ιούν 2012, 15:51:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σκέφτομαι ν'αλλάξω μόνο παραφλού, δεν έχω κάποια διαρροή. Δεν έχω αλλάξει εδώ και 3-4 χρόνια, αν και δεν είδα σημαντική μείωση στη στάθμη ή αύξηση θερμοκρασίας.

-Πόση ώρα χρειάζεται για την αλλαγή;
-Σε κόστος πόσο πάει;
-Βγαίνει ταμπλώ;
-Πόσα λίτρα απαιτούνται;
-Αν γίνει προσεχτικά κι αλλάξω κι αυτά τα τσιμουχάκια που λέτε, θα'ναι οκ μετά ή θα μπλέξουμε με αλλαγή ψυγείου και τίποτα άλλες αηδίες;

Ψάχνω να βρω και στο forum εκείνο το "δυνατό" παραφλού (όχι το πορτοκαλοκόκκινο της Valeo) που είχε προτείνει κάποιος, αλλά δεν το'χω βρει ακόμη. Γιατί διάβασα διάφορα για βγάλσιμο ταμπλώ, σωλήνων κτλ, αλλά ομολογώ πώς όλα ήταν γι'αυτούς που ήδη είχαν διαρροή. Χρειάζεται να γίνουν όλα αυτά;

//Αν έχετε να προτείνετε μάστορα που ξέρει να το κάνει σωστά, πείτε μήπως πάω σ'εκείνον. Ή αν είναι κάποιος από σας μηχανικός, να τον εμπιστευτώ. Smile


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Ιούν 2012, 22:53:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το κάνεις και μόνος σου μέσα σε μισή ώρα.

Τα 3-4 χρόνια, είναι καλά για να το αλλάξεις γιατί έχει "κουραστεί" και δεν αποδίδει όπως θα έπρεπε. Επίσης θα είναι ευκαιρία μήπως δεις καμιά "λάσπη" ή άλλα καφέ-μαύρα πραματάκια μέσα που θα σου μαρτυρήσουν αν είσαι για αλλαγή φλάντζας κεφαλής.

Δε βγαίνει ταμπλώ.

Ένα 5λιτρο περίπου σε καλύπτει και μένει κι όλας κανα μισό λίτρο αν θυμάμαι καλά. Σου προτείνω ανεπιφύλακτα αυτό που έχει στα Praktiker μάρκας "Guard", με 7-8 ευρώ έχεις καθαρίσει.

Τσιμουχάκια δε θέλει.

Αυτά Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Ιούν 2012, 15:09:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Το κάνεις και μόνος σου μέσα σε μισή ώρα.

Τα 3-4 χρόνια, είναι καλά για να το αλλάξεις γιατί έχει "κουραστεί" και δεν αποδίδει όπως θα έπρεπε. Επίσης θα είναι ευκαιρία μήπως δεις καμιά "λάσπη" ή άλλα καφέ-μαύρα πραματάκια μέσα που θα σου μαρτυρήσουν αν είσαι για αλλαγή φλάντζας κεφαλής.

Δε βγαίνει ταμπλώ.

Ένα 5λιτρο περίπου σε καλύπτει και μένει κι όλας κανα μισό λίτρο αν θυμάμαι καλά. Σου προτείνω ανεπιφύλακτα αυτό που έχει στα Praktiker μάρκας "Guard", με 7-8 ευρώ έχεις καθαρίσει.

Τσιμουχάκια δε θέλει.

Αυτά Very happy


Ωραίος ο παίκτης! Ευχαριστώ!!! Smile Κι απ'ότι καταλαβαίνω, δεν υπάρχει καμία σχέση αυτή η δουλειά με το πρόβλημα του υγρού που στάζει στα χαλάκια.

Το Guard θέλει αραίωση ή όπως είναι; Το ρωτάω γιατί ένα άλλο που είχε προτείνει κάποιος (δε θυμάμαι ποιο), έλεγε πώς παίρνει αραίωση 1-1.

//edit Τελικά το repsol είχαν προτείνει αλλά νταξ, 10 ευρώ/λίτρο; Shocked


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Ιούν 2012, 15:30:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όχι δεν έχει καμία σχέση με αυτό που στάζει στα χαλάκια.

Δε θέλει αραίωση το Guard Smile



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούν 2012, 10:29:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε ψηλε τι προτεινεις απο το πρακτικερ?
Αυτα με -5 θα εχουν γινει παγακια!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούν 2012, 12:56:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Ρε ψηλε τι προτεινεις απο το πρακτικερ?
Αυτα με -5 θα εχουν γινει παγακια!
Δεν έγινε στα -15 στο ελατοχώρι και στο Bansko, θα γίνει στα -5; Rolling eyes

Guard είπαμε, πράσινο, δοκιμασμένη λύση 6-7 ευρώ το 4 ( ; ) λιτρο



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Steve στις Τετ 20 Ιούν 2012, 19:57:53, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
Σελίδα 4 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3224s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on