Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Δεκ 2011, 18:06:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γα** την ατυχια μου... αδειασε ολο το νερο-παραφλου του συστηματος ψυξης στα ποδια του οδηγου... μουσκεμα ολα..
εσκηψα να δω απο που χανει το ψυγειο εκει που λετε αλλα δεν βρηκα καποιο σημειο ουτε υγρα στο σημειο που ειναι η βιδα και τα ο ρινγκ
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Δεκ 2011, 07:30:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τέλικά πλήρωσα 240 ευρώ για μεταχειρισμένο ψυγείο και εργασία βάλε βγάλε το ταμπλώ.
Τώρα δουλεύει μια χαρά και η εφαρμογή του ταμπλώ φαίνεται καλή.
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιαν 2012, 15:47:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο τοτε που αλλαξα παραφλου, αρχισε η διαρροη στο πατωμα του οδηγου.
Παρατηρησα πως αν το αυτοκινητο κινειται καθημερινα, σταματα η διαρροη.
Αν κατσει 2-3 μερες ξαναξεκινα η διαρροη.
οποτε εχει σιγουρα να κανει με το τι θερμοκρασια και πιεση δουλευει το κυκλωμα.
αυριο θα ξαναχασω χρονο απο την εργασια μου να δω αν φταει το ταυ η οι σωληνωσεις, και αυτα μονο θα αλλαξω.
Ψυγειο καλοροφερ και ταπμλω δε βγαζω για το μπουρδελο που λεγεται 206 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2012, 16:14:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Απο τοτε που αλλαξα παραφλου, αρχισε η διαρροη στο πατωμα του οδηγου.
Παρατηρησα πως αν το αυτοκινητο κινειται καθημερινα, σταματα η διαρροη.
Αν κατσει 2-3 μερες ξαναξεκινα η διαρροη.
οποτε εχει σιγουρα να κανει με το τι θερμοκρασια και πιεση δουλευει το κυκλωμα.
αυριο θα ξαναχασω χρονο απο την εργασια μου να δω αν φταει το ταυ η οι σωληνωσεις, και αυτα μονο θα αλλαξω.
Ψυγειο καλοροφερ και ταπμλω δε βγαζω για το μπουρδελο που λεγεται 206 |
ΑΑΑΧΧΧ ΠΟΣΟ ΣΕ ΝΟΙΩΘΩ!!
ακριβος την ιδια μαλ***α κανει και σε μενα.. οσο το κηνω δεν χανειμ νολις το αφησω βλεπω δακρυσμα στο σημειο που εχουν πει τα παιδια και σταζει σταγωνα σταγωνα στο πατωμα.. δεν ειναι πολυ αλλα αφηνει υγρασια...
για αρχη θα σφιξω την υπαρχουσα βιδα (εκει οπου θα επρεπε να εχει 3 βιδες οπως λετε) , κανενα που να το εχει κανει εδω θεσνικη?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2012, 04:05:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kαθαρα πληροφοριακα, πριν 3 μηνες εμπλεξα με το σταρλετ της μητερας μου για τον ιδιο λογο.
Αγορασα απο εδω http://www.soldatos-cooling.gr/ ψυγειο καινουργιο με 70 ευρω σε σχεση με τα 550 που εκανε στην τογιοτα.
εχετε το υποψην σας, σαν επιλογη αν σας φανουν ακριβα σε περπιτωση που αλλαξετε.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2012, 15:39:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω τουλάχιστον 3 χρόνια να αλλάξω παραφλού και με βάζετε σε σκέψεις να μην το κάνω. Αν είναι να μπλέξουμε με διαρροές και να βγάλουμε κι άλλα κερατιάτικα...
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
loco (Mairi) Νέος χρήστης
peugeot 206 Quicksilver, 1.4
Ένταξη: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 50 Τόπος: αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 00:09:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα παιδια!!κ γω το ιδιο επαθα!πριν 2 μερες!βρηκα υγρο στο πατακι του οδηγου διπλα στο γκαζι ειχε ποτισει! χθες το πηγα στο μαστορα που παω 180ευρω αλλαγη ψυγειου καλοριφερ!!!!!!!!!!
salalaaa
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 09:54:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κανενας θεσσαλονικη που να ειχε την εν λογο διαροή και να το εφτιαξε μόνος του?
εμενα δακρύζει δεν εχει τρελη διαροή. απλος που καιπου σταζει και καμια σταγωνα και ποτήζει λιγο το πατωμα.. σκεφτομαι να βαλω 2η βιδα εκει που ειναι τα Ο ρινγκ μπας και σφιξει..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
loco (Mairi) Νέος χρήστης
peugeot 206 Quicksilver, 1.4
Ένταξη: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 50 Τόπος: αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 22:27:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον ωραια κ καλα το πηρα σημερα το αμαξι με καινουργιο ψυγειο καλοριφερ!ΑΛΛΑ εκαναν Μ@Λ@ΚΙ@!!!!!οταν ξηλωσαν το ταμπλο φαινεται δεν μπηκε σωστα κ κατι λαθος εκαναν κ μου αναβει οοοποτε θελει η λυχνια για τα λαδια κ σβηνει κατευθειαν, μου αναψε ετσ ξαφνικα η λυχνια air bag κ επισεις στο ταμπλο δεν ανεβαινουν τα χιλιομετρα!δλδ εχω 4η κ δειχνει 10χλμ !!!ΕΛΕΟΣ!ΤΙ ΝΑ πΩ!τον πηρα τηλ κ μου ειπε φερτο αυριο να το δω!αν ζητησει ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ!εγω το αμαξι το πηγα κομπλε για δισκο κ για το ψυγειο του καλοριφερ που ειχε τρυπισει κ αυτος που ξηλωσε το ταμπλο του "αλλαξε τα φωτα" στα ηλεκτρονικα,γιατι δεν ξερω ποιος το αλλαζει αυτο η ο μηχανικος η ο ψυγειας ξερω γω!!ενω δεν ειχε τιποτα απολυτως!τι να πω!αυριο το πρωι πριν την δουλεια θα το παω να το δει!ελπιζω να μην αρχισει μετα αυτο να βγαζει ηλεκτρονικα προβληματα,υπαρχει τετοια περιπτωση γνωριζετε? ?
salalaaa
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2012, 07:14:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ αυτό που καταλαβαίνω σιγά σιγά, είναι πώς όταν επιχειρήσεις να αλλάξεις τα υγρά του παραφλού, στο τέλος καταλήγεις με διαρροή και πολλές φορές με αλλαγή ψυγείου. FAIL.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kotsos31 Μόλις έγραψα
Ένταξη: 05 Μάρ 2012 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 13:32:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIY επισκευή - ολα καλα.
Λοιπον σε περιπτωση που δακρυζει κ οπως εχει αναφερθει το προβλημα προερχεται απο την ενωση των σωληνων με το καλοριφερ (το σημείο με τη μια βίδα ή τις τρεις οπως εχουν πει και αλλοι προηγουμενως). Συγκεκριμενα τα δυο λαστιχακια ξερενονται και το κυκλωμα χάνει. Η πεζο δινει το ανταλλακτικο ολο μαζι (σωληνες λατιχακια σετ) με 15 ευρώ. Οι σωληνες δε χρειάζονται, χρειάζονται μονο τα λαστιχάκια που είναι 21mmx3mm κυκλικης διατομης (υπαρχουν σε μαγαζιά με τσιμούχες κλπ) κόστος 0.5 ευρώ.
Η δουλεια:
Βγάζουμε του σωλήνες του ψυγείου (μεσα στο καπώ) που ενωνονται με ασφάλειες (οι δύο σωληνες βρίσκονται αριστερα από το τύμπανο του φρένου στην ευθεία σχεδον πισω απο το φιλτρο αερα και φαίνονται σα να ενώνονται με το σασί). Στην καμπίνα λυνουμε τη μια βιδα της ενωσης των σωλήνων με το καλοριφέρ και τη βιδα που τις κρατά στην κονσόλα. Πλέον ειναι ετοιμες να βγουν και υπαρχει μια πιθανοτητα να τρεξει παραφλού αν εχει μεινει μεσα στις σωλήνες. Η 'πουστιά' είναι οτι για να βγουν πρέπει να βγει και το μεταλλικο κομματι του ψυγειου καλοριφερ το οποίο είναι στερεωμένο μόνο με κλιψάκια στη θέση του (3 τον αριθμό). Το μετακινουμε ελαφρώς προς το μέρος μας (2-3 πόντους) και βγάζουμε τη 2πλή σωλήνα μέσα από το ψυγείο που παει κ φωλιάζει.
Στο σημειο αυτο βγαζουμε τα παλια λαστιχακια και περνάμε τα καινουρια. Ακολουθόυμε την ανάστροφη διαδικασια για το κλεισιμο (βαλτε πάλι μια βίδα οπως το χει το εργοστάσιο).
Υ.Γ. Το προβλημα διαρροής δε δημιουργείται από έλλιψη σύσφιξης (έκτος και αν έχει λασκάρει τελείως η βίδα) αλλα από το ξεραμένα λαστιχάκια που πλεόν έχουν σκληρήνει. Επομένως το πρόβλημα δε λύνεται με προσθήκη βιδών |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 09:22:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κότσο, απο που εισαι? Αθηνα??
ανεβαινεις ποτε θεσσαλονίκη?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kotsos31 Μόλις έγραψα
Ένταξη: 05 Μάρ 2012 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 11:24:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αθηνα-λαρισα, θεσ/νικη οχι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Ιούν 2012, 15:51:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σκέφτομαι ν'αλλάξω μόνο παραφλού, δεν έχω κάποια διαρροή. Δεν έχω αλλάξει εδώ και 3-4 χρόνια, αν και δεν είδα σημαντική μείωση στη στάθμη ή αύξηση θερμοκρασίας.
-Πόση ώρα χρειάζεται για την αλλαγή;
-Σε κόστος πόσο πάει;
-Βγαίνει ταμπλώ;
-Πόσα λίτρα απαιτούνται;
-Αν γίνει προσεχτικά κι αλλάξω κι αυτά τα τσιμουχάκια που λέτε, θα'ναι οκ μετά ή θα μπλέξουμε με αλλαγή ψυγείου και τίποτα άλλες αηδίες;
Ψάχνω να βρω και στο forum εκείνο το "δυνατό" παραφλού (όχι το πορτοκαλοκόκκινο της Valeo) που είχε προτείνει κάποιος, αλλά δεν το'χω βρει ακόμη. Γιατί διάβασα διάφορα για βγάλσιμο ταμπλώ, σωλήνων κτλ, αλλά ομολογώ πώς όλα ήταν γι'αυτούς που ήδη είχαν διαρροή. Χρειάζεται να γίνουν όλα αυτά;
//Αν έχετε να προτείνετε μάστορα που ξέρει να το κάνει σωστά, πείτε μήπως πάω σ'εκείνον. Ή αν είναι κάποιος από σας μηχανικός, να τον εμπιστευτώ.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Ιούν 2012, 22:53:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το κάνεις και μόνος σου μέσα σε μισή ώρα.
Τα 3-4 χρόνια, είναι καλά για να το αλλάξεις γιατί έχει "κουραστεί" και δεν αποδίδει όπως θα έπρεπε. Επίσης θα είναι ευκαιρία μήπως δεις καμιά "λάσπη" ή άλλα καφέ-μαύρα πραματάκια μέσα που θα σου μαρτυρήσουν αν είσαι για αλλαγή φλάντζας κεφαλής.
Δε βγαίνει ταμπλώ.
Ένα 5λιτρο περίπου σε καλύπτει και μένει κι όλας κανα μισό λίτρο αν θυμάμαι καλά. Σου προτείνω ανεπιφύλακτα αυτό που έχει στα Praktiker μάρκας "Guard", με 7-8 ευρώ έχεις καθαρίσει.
Τσιμουχάκια δε θέλει.
Αυτά
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Ιούν 2012, 15:09:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Το κάνεις και μόνος σου μέσα σε μισή ώρα.
Τα 3-4 χρόνια, είναι καλά για να το αλλάξεις γιατί έχει "κουραστεί" και δεν αποδίδει όπως θα έπρεπε. Επίσης θα είναι ευκαιρία μήπως δεις καμιά "λάσπη" ή άλλα καφέ-μαύρα πραματάκια μέσα που θα σου μαρτυρήσουν αν είσαι για αλλαγή φλάντζας κεφαλής.
Δε βγαίνει ταμπλώ.
Ένα 5λιτρο περίπου σε καλύπτει και μένει κι όλας κανα μισό λίτρο αν θυμάμαι καλά. Σου προτείνω ανεπιφύλακτα αυτό που έχει στα Praktiker μάρκας "Guard", με 7-8 ευρώ έχεις καθαρίσει.
Τσιμουχάκια δε θέλει.
Αυτά |
Ωραίος ο παίκτης! Ευχαριστώ!!! Κι απ'ότι καταλαβαίνω, δεν υπάρχει καμία σχέση αυτή η δουλειά με το πρόβλημα του υγρού που στάζει στα χαλάκια.
Το Guard θέλει αραίωση ή όπως είναι; Το ρωτάω γιατί ένα άλλο που είχε προτείνει κάποιος (δε θυμάμαι ποιο), έλεγε πώς παίρνει αραίωση 1-1.
//edit Τελικά το repsol είχαν προτείνει αλλά νταξ, 10 ευρώ/λίτρο;
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούν 2012, 10:29:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε ψηλε τι προτεινεις απο το πρακτικερ?
Αυτα με -5 θα εχουν γινει παγακια! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούν 2012, 12:56:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Ρε ψηλε τι προτεινεις απο το πρακτικερ?
Αυτα με -5 θα εχουν γινει παγακια! | Δεν έγινε στα -15 στο ελατοχώρι και στο Bansko, θα γίνει στα -5;
Guard είπαμε, πράσινο, δοκιμασμένη λύση 6-7 ευρώ το 4 ( ; ) λιτρο
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Steve στις Τετ 20 Ιούν 2012, 19:57:53, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|