Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος
Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2007, 21:28:57 Θέμα δημοσίευσης: Το XU10J4R ειναι 1.8 ή 2.0?????? |
|
|
Καλησπερα, γενικη απορια καθοτι βρηκα υποψηφιο μοτερ για τον πεζακλα...
Βρηκα ενα που ειναι αποτι μου λενε απο 306 1.8 16v, αλλα ο κορμος γραφει τον παραπανω κωδικο..... ο κωδικος αυτοις παραπεμπει σε ΟΛΑ τα 2.0λιτρα μοτερ του 306 καθως και αλλων μοντελων της εταιρειας ... Οποτε ΤΙ ΣΤΟ καλο συμβαινει?
Καποιος μουπε οτι απλα αυτο το μοτερ φοραει κορμο 2λιτρο με καπακι-εισαγωγη και εγκεφαλο 1.8 και αυτο ειναι απο εργοστασιο!
Αλλα αν ειναι ετσι γιατι σε ολα τα σαιτς ακομα και μεσα στην ιδια τη Πεζω που ρωτησα μου λενε οτι εινα διλιτρο καθαρα?
Ο κολητος εχει ενα Xsara με το ιδιο ακριβως μοτερ και κωδικο και τουχουν πει οτι ειναι 1.8!!! Βοηθεια πριν τρελαθουμε ....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2007, 23:46:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
The XU10 had a displacement of 2.0 L (1998 cc), with a bore and stroke of 86 mm (3.4 in). Many versions were produced, from a double-barrel carburetted 8-valve to a 16-valve DOHC fuel injected turbocharged model. Output ranged from 115–200 PS (113–197 hp/84–147 kW).
1)XU10 2C 115 PS (113 hp/84 kW)
2)XU10 J2C 123 PS (121 hp/90 kW)
3)XU10 J2TE 145 PS (142 hp/106 kW)
4)XU10 J2TE 150 PS (147 hp/110 kW)
5)XU10 J4D/Z 150 PS (147 hp/110 kW)
6)XU10 J4R 135 PS (133 hp/99 kW)
7)XU10 J4RS 167 PS (164 hp/122 kW)
8)XU10 J4TE 200 PS (197 hp/147 kW)
9)XU10 M 130 PS (128 hp/95 kW)
Αυτα απο το Wikipedia.Αν θες περισσοτερα στοιχεια μπορεις να πας στο Wiki και να πατησεις τον κωδικο του κινητηρα σου.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος
Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάϊ 2007, 11:53:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μεγαλε μου νασαι καλα για την απαντηση σου αλλα οπως βλεπεις το ερωτημα μου παραμενει για τον εξης λογο:
Οπως προειπα και ο κολητος εχει ενα xsara μαμα εργοστασιακο 1.8 και ο κωδικος του μοτερ ειναι ιδιος με του "δικου" μου δηλαδη XU10 J4R.
Πηγα και στην ιδια τη Πεζω και μου παν οτι ειναι 2λιτρο. Αλλα αν ειναι ετσι γιατι το "βαφτιζουν" 1.8 ??? Και το μοτερ που βρηκα εγω απο 1.8 306 ηταν αλλα εχει το κωδικο του 2λιτρου.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάϊ 2007, 12:22:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο 1.8 16V έχει κωδικό XU7J4
XU10J4R είναι 2λιτρο με 167.
μήπως τον έχουν αλλάξει στου φίλου σου;;; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάϊ 2007, 12:25:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν μπορω να το καταλαβω και εγω.
Τα μοτερ ειναι του PSA Group αρα δεν καταλαβαινω για ποιον λογο να υπαρχει διαφορα αναμεσα σε Peugeot και Citroen.
Ασε που οι κωδικοι πανε ως εξης:XU5 τα 16αρια,XU7 τα 18αρια,XU8 το μοναδικο 18αρι turbo,XU9 τα Disel 19αρια και τελος τα XU10 οπου ειναι 20αρια.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάϊ 2007, 14:56:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | Δεν μπορω να το καταλαβω και εγω.
Τα μοτερ ειναι του PSA Group αρα δεν καταλαβαινω για ποιον λογο να υπαρχει διαφορα αναμεσα σε Peugeot και Citroen.
Ασε που οι κωδικοι πανε ως εξης:XU5 τα 16αρια,XU7 τα 18αρια,XU8 το μοναδικο 18αρι turbo,XU9 τα Disel 19αρια και τελος τα XU10 οπου ειναι 20αρια. |
Τα ΧU9 δεν είναι Diesel αλλά βενζίνη 1.9CC
το Diesel είναι XUD.
Τώρα για το XU8 δεν ξέρω εάν έβγαλε η Citroen κανένα τέτοιο μοτέρ μιας και τόσα χρόνια δεν έχω δει κανένα.
Το τούρμπο είναι 2λιτρο XU10J2TΕ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάϊ 2007, 15:13:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγνωμη.Εκανα λαθος.
Το καταλαβα μετα.
Γενικα η Peugeot βαζει το D πισω απο τα 2 αρχικα γραμματα.
Πχ TUD,XUD και παει λεγοντας.
Παράθεση: | The XU8 had a displacement of 1.8 L (1775 cc), with a bore of 83 mm (3.3 in) and a stroke of 82 mm (3.2 in). Just a single version was produced, the 16-valve DOHC turbocharged XU8 T, which was fitted to the 205 Turbo16. Output was 200 PS (197 hp/147 kW). |
Απο οτι καταλαβαινω αυτον τον κινητηρα τον φορουσε το 205 T16.
Σωστα?
Απλα βρησκετε στην οικογενεια των XU.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάϊ 2007, 20:36:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι το 205Τ16 ήταν 1800cc 16V. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2007, 12:17:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαθαινεις πολλα στο Wiki τελικα.
Να τα λεμε κι αυτα.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος
Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2007, 16:31:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια καποιος που εχει ηδη 1.8 306 - 406 η xsara να μας διαφωτισει.
ΟΠΟΥ και να εψαξα λενε οτι τα "XU10J4R" ειναι διλιτρα.
Τα μοτερ και τα 2 που εχουμε το ενα απο το xsara του φιλου και το αλλο αυττο που πηρα γραφουν τον ιδιο κωδικο και τα 2 αλλα ειναι απο 1.8 μαμισιο.
Χθες πηρα το εγχειριδιο του Haynes για 306 και ταντιστοιχο για το xsara και τα 2 μεσα διατυμπανιζουν οτι αυτος ο κωδικος αντισοιτει στα 2λιτρα. Υποψιν τα συγκεκριμμενα 2λιτρα βγαζουν 132-5 αλογα οχι 160 που προειπε ενας φιλος.εκεινο ειναι το "XU10J4RS".
Τα 1.8 ειτε Πεζω ειτε Σιτροεν εχουν κωδικο "XU7JP4".
Παρολα αυτα και ενω εψαχνα το εν λογω βιβλιο καπου επεσα σε ενα "Tip!"
που ελεγε οτι για την αναγνωριση του κινητηρα , ΕΚΤΟΣ απο το Dispacement number δλδ το "XU10J4R" (που στην ουσια ειναι ο κωδικος του μπλοκ μονο) πρεπει να κοιταμε και το "emission number" πουα ποτελειται απο 3 κεφαλαια γραμματα π.χ. "RFY"
Τωρα παλι δημιουργειται μπερδεμα διοτι συμφωνα με αυτο θα επρεπε αφου ο κωδικος του μπλοκ ειναι XU10J4R το emission number Ναναι το "RFV".
Στη δικη μου περιπτωση ειναι το "LFY" που συνοδευει κανονικα τα μοτερ τα 1.8 με κωδικο μπλοκ "XU7JP4".
Σορυ αν σας μπερδεψα αλλο τοσο μπερδεμενος ειμαι και εγω.
Μια πολυ καλη και τακτοποιημενη λιστα με τους κωδικους βρισκεται εδω:
http://mypugclub.tripod.com/id23.html
Απο αυτην φαινεται οτι:
306 1.8i 16v XU7JP4/L3 1997 - 2001 Sagem SL96 112 @ 5500
306 2.0i cabrio XU10J2CL/Z (RFX) 1993 - 1997 Magnetti Marelli 8P 121 @ 5750
306 2.0i 16v XU10J4L/Z (RFY) 1994 - 1997 Motronic MP3.2 152 @ 6500
306 2.0i S16 XU10J4L/Z (RFY) 1994 - 1996 Motronic MP3.2 152 @ 6500
306 2.0i 16v XU10J4R/L3 1997 - 2001 Motronic MP5.2 132 @ 5500
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2007, 17:03:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου μην μπερδευεσαι, δες το απλα.
Ο κωδικος πανω στο block ειναι αυτος που ειναι και σου λεει οτι τουλαχιστον το block ειναι 2λιτρο. Εδω δεν υπαρχει καμια αμφιβολια !!!
Ειναι δινατον να ειναι λαθος ο κωδικος και να εχουν δικιο οσοι λενε αλλα ? Εγω μαλλον το αναποδο θα υποψιαζομουν.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος
Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Μάϊ 2007, 00:06:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλτατε εχεις δικιο , και σιγουρα ειναι ευχαριστο να ξερεις οτι το μπλοκ σου ειναι 2λιτρο.. αλλα δε μου λεει τπτ για το καπακι και το τι χρειαζεται για να το κανω να λειτουργησει ως διλιτρο.
Δλδ αν το καπακι ειναι κατα πρωτον για 1.8 η 2.0 .Στη πρωτη περιπτωση απλα αλλαζω καπακι με αυτο του διλιτρου μαζι με εισαγωγες και εγκεφαλο και ειμαι κομπλε? Η μπορω απλα να πειραξω τις βαλβιδες (εαν μονο εκει διαφερουν τα καπακια) εισαγωγης και εξαγωγης και ειμαι εξισου κομπλε?
Και οκ το μπλοκ ειναι 2λιτρο, αλλα ποιος μου λεει οτι τα πιστονια που εχει το συγκεκριμμενο δεν ειναι διαφορετικου "στυλ" με αποτελεσμα να το ριχνουν πραγμματι στα 1.8? Και θα μου πεις "Και δε τανοιγεις?" Ε αν ειναι να το κανω 3.567 κομματακια και βιδες και μετα να το ξαναδεσω, θα μουχει φυγει ενα τουλαχιστον 1000αρικο.
Αλλα και πες οτι τανοιγω και οτι πραγμματι τα μεγεθη των πιστονιων ειναι ιδια, αν αλλαζει η κεφαλη τους?
Πολλα τα "αλλα" και τα "αν" θα μου πειτε , αλλα πιστευω οτι ειναι ευλογα ερωτημματα.
Το πιο τρελο απο ολα ειναι οτι ολοι οι μηχανικοι που μου το παιζαν "ειδικοι" στα πεζω ΑΚΟΜΑ και αυτος που μου το πουλησε ΠΟΤΕ δε τοχαν προσεξει αυτο και δε με πιστευαν μεχρι που τους το δειξα γραμμενο ακομα και σε χαρτια της πεζω! Δλδ πιαστηκαν αδιαβαστοι στη κυριολεξια.Τι να πει κανεις.. αντε καλα ξεμπερδεμματα....
Παρολα αυτα ακομα αναμενω καποιον (καποιος θα υπαρχει) που θαχει 1.8 να μας διαφωτισει
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Μάϊ 2007, 02:07:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το να εχει εντοσθια απο 1800 ειναι μαλλον αδυνατο. Ο κυβισμος εξαρταται απ'τη διαμετρο των πιστονιων και τη διαδρομη τους. Η διαμετρος των 2λιτρων και των 1800 ειναι διαφορετικη. Η διαδρομη καθορηζεται απ'τον στροφαλο. Ποιος θα εχει μπει στη διαδικασια να βαλει πιστονια και στροφαλο απο 1800 σε 2λιτρο block ??? Με ποιο σκοπο ??? Σαν Ποντιακο ανεκδωτο μου ακουγεται εμενα.
Λογικα εχεις αμφιβωλιες για το καπακι (και καλα κανεις με αυτα που ακους). Γενικα αν εχεις ΣΟΒΑΡΕΣ αμφιβωλιες και δεν υπαρχει τροπος να βεβαιωθεις καλητερα μην προχωρησεις στην αγορα του. Ψαξε ψαξε ολο και κατι αλλο θα βρεις. Δεν ειναι και τοσο δυσευρετα τα 2λιτρα μοτερ, και υπαρχουν μερικα παιδια εδω στο club που εχουν κανει την αλλγη σε 2λιτρο και μπορουν να σε βοηθησουν για το που να απευθηνθεις. Περνα καποια Πεμπτη απ'τη λεσχη μας να το συζητησεις και να δεις παρομιες περιπτωσεις.
Τωρα προσεξα οτι εισαι στη περιοχη του Γερακα, ισως εχεις προσεξει ενα μαγαζι μεταχειρησμενων ανταλακτικων (Peugeot Citroen) στο τελος της Κλεισθενους ? Ρωτα και εκει αν μπορουν να σε βοηθησουν.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος
Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Μάϊ 2007, 17:15:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τωρα θα γελασουμε Απο εκει το πηρα το μοτερ. ΑΠο τον τρελο τον αγωνιαρη (δε ξερω αν πρεπει να πω ονομα) Το'χω παρει ηδη το μοτερ παντως.
Τεσπα αρκετα σας ζαλισα, αλλα οσον αφορα αυτο που λες οτι κατι μπορει να παιζει πραγμματι και να τ'αποφυγω, ΕΔΩ ειναι το πιο αστειο της ολης φασης! Αυτο που ελεγα για τον φιλο με το Xsara οτι εχει το ιδιο 1.8 μοτερ μαμα εργοστασιακο αλλα και εκεινου ο κορμος εχει το κωδικο του 2λιτρου!
Ω ρε θα τρελαθουμε!!!! Ποιος ειμαι , πως με λενε, που βρισκομαι που πααωωω
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Μάϊ 2007, 18:00:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σου ειπε αν το βρικε εδω ή αν το εφερε απο Γαλλια ?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος
Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Μάϊ 2007, 18:17:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε θυμαμαι να σου πω την αληθεια με τον πορωμενο , καθε φορα που παω καθομαι 3 ωρες εκ των οποιων τα 10 λεπτα ασχολουμαστε με το θεμα μου
Ετσι ειναι οι αγωνιαρηδες :D.
Παντως λες να παιζει ρολο αν ειναι απο Γαλλια? Οπου αι να ψαξω ρε γμτ ολο τα ιδια βλεπω...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Μάϊ 2007, 18:26:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pug_306 έγραψε: | Δε θυμαμαι να σου πω την αληθεια με τον πορωμενο , καθε φορα που παω καθομαι 3 ωρες εκ των οποιων τα 10 λεπτα ασχολουμαστε με το θεμα μου |
Απο αυτο και μονο καταλαβα οτι λεμε για τον Φωτη, θα το καταλαβαινα και περιοχη να μην ελεγες . . . και Χωρα να μην ελεγες!
Τον ειχα μηχανικο στο 205 και ο Stevon στο 106 του!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fotis-84 (fotis) Δραστήριο μέλος
peugeot 106 EN/2
Ένταξη: 01 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 260
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Μάϊ 2007, 19:09:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Pug_306 έγραψε: | Δε θυμαμαι να σου πω την αληθεια με τον πορωμενο , καθε φορα που παω καθομαι 3 ωρες εκ των οποιων τα 10 λεπτα ασχολουμαστε με το θεμα μου |
Απο αυτο και μονο καταλαβα οτι λεμε για τον Φωτη, θα το καταλαβαινα και περιοχη να μην ελεγες . . . και Χωρα να μην ελεγες!
Τον ειχα μηχανικο στο 205 και ο Stevon στο 106 του! |
εχω τετοιο γειτονα και δεν τον ξερω? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος
Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Μάϊ 2007, 20:16:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χεχεχεεχ παντως εγω δεν ειπα τπτ ετσι? Απο τα συμφραζομενα το καταλαβατε
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Timour21 (Stathis) Μέλος
Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάϊ 2007, 09:16:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο XU10J4R είναι στάνταρ δίλιτρος με τα 155 άλογα.
Έχει φορεθεί στάνταρ στο 405 Mi16 (το δίλιτρο όχι το 1.9) και στο 306 s16 (το δίλιτρο πεντατάχυτο).
Ο RS (167) έχει φορεθεί μόνο στο GTI6 και στο Xsara. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|