Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος
peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Ιούλ 2008, 23:08:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsikis έγραψε: | ελπιζω να μην χρειάζεται τιποτα αλλο εκτός απο ημιαξόνια που ηταν μαζί ! |
μας δουλευεις?!?!?!?!?!?!?!?!?
δεν ειδες τι σου εχει γράψει πιο πάνω ο Αργύρης?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος
peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2008, 06:18:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά μη είσαι και τόσο σίγουρος πως δεν θέλει τίποτα άλλο.
Και μόνο ότι είναι ποιο μεγάλο, το διαφορικό πάει λίγο πιο πίσω οπότε και δεν είναι στην ιδία ευθεία πλέων με την βάση του ημιαξωνίου.
Τρομπάκι συμπλέκτη είχε επάνω το κιβώτιο αν όχι το δικό σου δεν κάνει , την βάση του κιβωτίου δεν θα την αλλάξετε , μιας και αυτή του ΒΕ είναι 2πλάσια από αυτή που έχεις τώρα και δεν κάθετε και στην ίδια θέση.
Προσοχή σε αυτό γιατί μπορεί να κάτσει το μοτέρ στραβά.
Και το ποιο σημαντικό από όλα θέλεις και βολάν και άλλο αισθητήρα στροφών μαζί με την βάση του.
Δεν είναι από Picasso αλλά από 307CC |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιούλ 2008, 10:35:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αργυρη μηπως στα Picasso αλλαζουν καποια πραγματα ρε καθως και εκεινα εβγαιναν με ΒΕ...
Παντως για βασεις,κλπ το ξερω και εγω οτι χρειαζεται... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος
peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιούλ 2008, 12:30:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν ειναι απο CC,η κλιμακωση θα ειναι περιπου ιδια(ανοιχτες σχεσεις με 0,78 5η) απλα θα εχει αρκετα κοντο Κ/Π(17/77).
Σαν κουμπωμα δεν ξερω καθως ναι μεν τα ντιζακια ειναι παραπλησια αλλα εσωτερικα το σασμαν δεν εχει καμια σχεση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος
peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούλ 2008, 06:27:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα χρειαστεί κι άλλα πράματα το ότι είναι από Picasso δεν έχει να κάνει.
Το βάλατε επάνω η ακόμα γιατί αν είναι ακόμα κάτω δεν έχεις δει τίποτα από αυτά που θέλει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος
peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
106 maxi (Manthos) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 17 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 41
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Αύγ 2008, 01:20:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είδα στο site του Λιόλιου ότι το maxi που έχει φτιάξει έχει το σαζμαν ΒΕ! ποιά μοντέλα έχουν το ΒΕ το 6άρι? μπαίνει εύκολα στο ραλί? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Timour21 (Stathis) Μέλος
Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 16:06:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΒΕ εξάρι μόνο το 306 έβγαινε, και μπαίνει ναι, αλλά κάτι θα πρέπει να κόψεις για να χωρέσει.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
106 amaliada (kostas) Μέλος
106 RALLYE
Ένταξη: 31 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 101 Τόπος: AMALIADA
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Σεπ 2008, 11:35:03 Θέμα δημοσίευσης: 7 |
|
|
ρε παιδια μηπως μπορει κανενας και ξερει να πει ποιο ειναι το ποιο ανθεκτικο σασμαν για 106 ραλλυε?????
απο οτι γκρουπ πσα υπαρχει....
απο σιτροεν απο πεζο και οτι μοντελο να ειναι.....
106 rallye,turbo,nitrous
1)AX,1.6,16v..2nitrous,1 stage 120hp...2 stage ???hp
2)AX.??????????
subaru,impreza,sti,f.p.e.
suzuki,gsx-r 1300,hayabusa..acrapovic
1.3 Ν1 peugeot
εχουμε και συνεχεια
Κώστας Π. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
106 maxi (Manthos) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 17 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 41
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Σεπ 2008, 19:19:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Κώστα αν θυμάμαι καλά το κίτρινο ραλί του 0-400 που είναι τούρμπο με καμοια 500αριά άλογα στην καροτσούλα του φοράει κιβώτιο από 406 2lt και απ' ότι λένε δεν έχει πρόβλημα! δεν ξέρω κατα πόσο είναι δυνατό ή αν υπάρχει κάποιο καλύτερο απλά στο αναφέρω ενδεικτικά! λογικά θα αντέχει! Μην ξεχνάς υπάρχει και η μαμά Peugeot Sport με τα αγωνιστικά και πανάκριβα πραματάκια της! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Σεπ 2008, 19:29:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και το 2λιτρο 406 ΒΕ φοραει ρε...
Η χελωνα ιδια ειναι σχεδον,τα σωθικα αλλαζουν οσο αφορα την κλιμακωση κυριως. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
106 amaliada (kostas) Μέλος
106 RALLYE
Ένταξη: 31 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 101 Τόπος: AMALIADA
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2008, 10:01:14 Θέμα δημοσίευσης: uio |
|
|
εχω ενα τετοιο σασμαν τωρα παω να το προσαρμοσ....
και ιμιαξον εχω....θα τα παω για κρυογεν και οσο αντεξουν.....
εχω βρει ακρη για σασμαν αλλα ειναι πολλα τα λεφτα...
τι αλλο εχετε βαλει στο μυαλο σασ για βαλτε κανενα λινκ να δω τιποτα.......
να ειστε καλα
106 rallye,turbo,nitrous
1)AX,1.6,16v..2nitrous,1 stage 120hp...2 stage ???hp
2)AX.??????????
subaru,impreza,sti,f.p.e.
suzuki,gsx-r 1300,hayabusa..acrapovic
1.3 Ν1 peugeot
εχουμε και συνεχεια
Κώστας Π. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
m_r_c (Γιάννης) Μόλις έγραψα
saxo vts 16v
Ένταξη: 28 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 29 Τόπος: Πειραιάς-Μήλος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάρ 2012, 18:43:18 Θέμα δημοσίευσης: ΒΕ ή ΜΑ |
|
|
Αντιγράφω από το τόπικ "6άρι σασμάν σε 206"
m_r_c έγραψε: | Ξεθάβω λίγο το θέμα αν και δεν είναι τόσο παλιό.
Μελέτησα λίγο τις σχέσεις του 306 race και είδα ότι είναι σχεδόν ίδιες με τις ομολογκέ του 106-saxo. Το rev drop αν τα υπολόγισα σωστά είναι ίδιο σε 2α-3η,3η-4η και 4η-5η και μόνο απο 1η σε 2α διαφέρει. Τα υπολόγισα λίγο βιαστικά, μπορεί κανένας να το επιβεβαιώσει? Στέλιο? Μήπως κάνω λάθος?
Ο Κώστας στο Rc τι σχέσεις έχει βάλει? Απο ένα σασμάν ή έχει γίνει πάντρεμα?
Δεν είδα να υπάρχει topic για σχέσεις ΒΕ σασμάν και το έγραψα εδώ. |
Pughell έγραψε: | Πολλα ζητας βραδιατικα John...
Οντως η κλιμακωση καπου εκει ειναι,απλα δεν το θυμαμαι ακριβως.
Γενικα,η μαμα κλιμακωση του 6αριου απο 306 ειναι πολυ καλη για εναν 16v TU βελτιωμενο με εκκεντροφορους,κλπ,κλπ μιας και ουτε πολυ κοντο ειναι αλλα ουτε και πολυ μακρυ.
Του Κωστα ειναι μαμα σχεσεις απο 306. |
Όταν λες η κλιμάκωση του 306 είναι πολύ καλή για βελτιωμένο 16v TU με εκκεντροφορους,κλπ εννοείς απο θέμα σχέσεων η συνδιασμό σχέσεων κορωνοπήνιου? Γιατί και στο ομολογκέ αν βάλεις 16/51 (το αν μπορείς να το βρεις είναι άλλο θέμα, πάντως υπάρχει απ ότι είδα στο site του bacci) τα χιλιόμετρα που θα βγάζει θα είναι σχεδόν ίδια με του 306.
Απλά δε θα έχεις 6η.
ΒΕ 306 race------MA oμολογκέ 16/51 195/50/15 και για τα 2
1η 73,41----------79,70
2α 114,63--------115,57
3η 152,03---------151,35
4η 186,4----------185,73
5η 223,29---------225,88
6η 267,95---------- ----
Το σχεσάτο που έχω με 16/63 τελειώνει την 5η στα 183 χλμ. Στο βουνό είναι τέλειο δεν το συζητώ. Στο ίσιωμα όμως και σε ανοιχτό δρόμο χωρίς κλειστές και συνεχόμενες στροφές παρα είναι κοντό. 1η 2α 3η είναι οκ αλλά θα ήθελα μια πιο μακρυά 4η και 5η. Επειδή δεν τρέχω αγώνες και δεν είμαι κάθε μέρα στα βουνά ψάχνω να βρω τι ταιριάζει περισσότερο.
Το πλεονέκτημα του ΒΕ είναι σίγουρα ότι είναι πολύ πιο ανθεκτικό και είναι και 6άρι οπότε μπορείς να έχεις μια μακρυά 6η για ταξίδι. Αλλά απο θέμα σχέσεων δε βλέπω να είναι κάτι διαφορετικό. Νομίζω με συμφέρει καλύτερα να βάλω στο δικό μου ενα πιο μακρύ κορωνοπήνιο και μπρούτζινα συχρονιζέ. Θα είναι ανθεκτικό και όχι υπερβολικά κοντό. Το ιδανικό όπως το σκέφτομαι θα ήταν ένα κορωνοπήνιο 17/64 με άλλο φτιαχτά γρανάζια 4ής ώστε να βγάζει κάπου 170 (στις 8000)περίπου (με το 16/63 και την 4η του σχεσάτου 149) και μακρυά 5η για ταξίδι.
Το σκέφτομαι για ΒΕ κάποια στιγμή, αλλά απ ότι βλέπω θέλει πολύ χρήμα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάρ 2012, 18:50:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θεμα ειναι οτι ακομα δεν ξερεις τις καμπυλες του μοτερ ρε.
Μολις δεις αυτες,τοτε θα εισαι ετοιμος να δεις ποια θα ειναι και η ιδανικη κλιμακωση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
m_r_c (Γιάννης) Μόλις έγραψα
saxo vts 16v
Ένταξη: 28 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 29 Τόπος: Πειραιάς-Μήλος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάρ 2012, 18:57:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Το θεμα ειναι οτι ακομα δεν ξερεις τις καμπυλες του μοτερ ρε.
Μολις δεις αυτες,τοτε θα εισαι ετοιμος να δεις ποια θα ειναι και η ιδανικη κλιμακωση. |
Είδες Στέλιο πόσο μπροστά είμαι, δεν ξέρω καμπύλες και ψάχνω την ιδανική κλιμάκωση!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|