PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

307 - Βελτίωση για 307 1.6 16V
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 41, 42, 43, 44  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2008, 11:59:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 2λιτρο καταρχην δεν ειναι τοσο βελτιωσιμο οσο το 1600.
Απο εκει και περα οι αντοχες του ειναι κατω απο αυτες του 1600(αλουμινενιο γαρ) και τα ανταλλακτικα του πιο δυσευρετα.
Ενταξει,σε ΦΠΕ παει 150+ αλλα θα εχεις δωσει 5000Ε για 150 αλογα...
Απο την αλλη βεβαια θα εχεις και 20 κιλα ροπη.

Κατα την γνωμη μου αυτο που προτεινει ο Πανος και οι Σταυροι ειναι πολυ καλη λυση,απλα στην περιπτωση του CC ειναι καπως αδυναμη καθως δεν εχει την ροπη που χρειαζεται για να κινησει τα 1400 κιλα.
Απο την αλλη ο 2λιτρος εχει κακο value for money και μηδενικη μεταπωληση αναλογικα με τον 1600.

Οποτε ειναι λιγο δικοπο μαχαιρι... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2008, 12:27:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο πατερας του Αργύρη εχει 307 2λιτρο 137...
ο Αργυρης 307 16ν το οποίο και ειχε βελτιώση ισως οχι οσο ο Τάκης αλλά τα ραλλοεκκεντρα/εξατμιση/προγραμμα τα ειχε (οκ δεν πρεπει να ειχε πρόγραμμα by salex, αλλά ειχε...)

ε όποτε οδηγουσε και οδηγει του πατερα ξενερρωνε... με το δικό του... γιατί πολυ απλά το 307 ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΥ και χαμηλά... οσο δυναμη και να χει ψηλά, χωρίς ροπή δεν πάει...

υπήρχε μια σκέψη για τουρμπισμα στο 1,6 για να αποκτήσει ροπή το αμάξι... αλλά τελικά αποριφθηκε ή εστω δεν εχει υλοποιηθεί ακομα φαντάζομαι για οικονομικους λόγους (και μάλλον και αξιοπιστίας)...

αυτά...
2λιτρα μοτερ 137 θεωρω οτι βρισκετε πολυ ευκολα μιας και για οικομοτεχνικους λόγους ειναι δυσκολοπουλητα...
και δεν χρειάζεται να γινουν πάνω από 135+ αλογα...
μια χαρα πάνε και μαμα για τον χαρακτηρα του 307...

απ την αλλη μπορειτε καλιστα να το δωσετε και να πάρετε ενα 308 1,6 Τ ΜΑΜΑ και να ξεμπερδευετε...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2008, 13:17:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

e sorry αλλα για τα αμαξι του αργυρη ας μιλησει ο στελιος καλυτερα με αυτα που ειδε κα του βγηκαν τα ματια...........

οπως ειπα αν δειτε τα διαγραμματα που εχω βαλει παλιοτερα εχεις πολυ ροπη απο χαμηλα ελεω εξατμισης....(Ειδκα αν προσεξεις διατομες)

απλα το 1600αρι μετα τα 130 για να ανεβει και αλλο θελει πολλα λεφτα και αρκετο ψαξιμο που οπως βλεπετε απο δικο μου ασχετα με ποσοι φωστηρες κυκλοφορουν στη πιατσα τελικα μονος μου παλευα να βγαλω ακρη . . . .

εν τελει στο 307 γνωμη μου ειναι δε κανεις τιποτα...το πετας και ησυχαζεις αφου θες πολλα πραματα γενικα σαν αμαξι (φρενα ανρτησεις κλπ)

το 206 ομως μπορει να φτιαχτει με λιγα λεφτα και ευκολα αν καποιος ειναι συνηδητοποιημενος για το τι ζητα και τι παιρνει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2008, 13:30:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μα για 307 λενε τα παιδια
αλλο το 206...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2008, 21:58:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΘΕΛΕΙ ΡΟΠΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
Πόσες φορές θα το πω.
Είναι βαρύ και αν περιμένεις να ανεβάσει 4000rpm για να πάρει τα πόδια του άστα να πάνε.
Ακόμα και το πρόγραμμα όταν φτιάξαμε με το Στέλιο και πάλη δεν μπορώ να πω πως με ξετρέλανε (δεν φταίει ο Στέλιος το βάρος φταίει).
Επίσης χταπόδι από 106 δεν είχα βάλει και ΔΕΝ μπορώ να βάλω λόγω κιβωτίου (BE φοράω) ένα τελικό είχα και έχω και μια σκούπα.
Αυτή τη στιγμή το αμάξι είναι χωρίς συμπίεση ποιο κάτω και από μαμά με νορμάλ καπάκι και μαμά εκκεντροφόρους.
Μόνο το πρόγραμμα έχουμε πειράξει λίγο και μπορώ να πω πως είμαι αρκετά ευχαριστημένος αυτή τη στιγμή μιας και χαμηλά δεν είναι ψοφίμι αλλά παίρνει λίγο τα πόδια του.

Η αλήθεια είναι πάντως πως πάλι κάτι θέλω να του κάνω αλλά δεν ξέρω τι.
Silly Silly Silly Silly
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2008, 22:48:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η διαφορα χαμηλα εγινε αποκλειστικα και μονο με το χταποδι...
και λιγο απο προγραμμα που βοηθησε στο ηλεκτρογκαζο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2008, 23:46:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:

Η αλήθεια είναι πάντως πως πάλι κάτι θέλω να του κάνω αλλά δεν ξέρω τι.
Silly Silly Silly Silly


μηπως κυρ αργυρ' να το δωσεις στο μικρό? ή ειναι λες πολυ νωρις ακομα...


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 10:09:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kane έγραψε:
Touristas έγραψε:

Η αλήθεια είναι πάντως πως πάλι κάτι θέλω να του κάνω αλλά δεν ξέρω τι.
Silly Silly Silly Silly


μηπως κυρ αργυρ' να το δωσεις στο μικρό? ή ειναι λες πολυ νωρις ακομα...
Ο μικρός θα ξεκινήσει με καρτ και μετά θα πάει και στο μεγάλο Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 10:26:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
ΘΕΛΕΙ ΡΟΠΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
Πόσες φορές θα το πω.
Είναι βαρύ και αν περιμένεις να ανεβάσει 4000rpm για να πάρει τα πόδια του άστα να πάνε.

οτι ελεγα πιο πάνω...

Touristas έγραψε:
Επίσης χταπόδι από 106 δεν είχα βάλει και ΔΕΝ μπορώ να βάλω λόγω κιβωτίου (BE φοράω) ένα τελικό είχα και έχω και μια σκούπα.
Αυτή τη στιγμή το αμάξι είναι χωρίς συμπίεση ποιο κάτω και από μαμά με νορμάλ καπάκι και μαμά εκκεντροφόρους.


γιατί που "βρήσκει"?
δεν χωράει το 4-2 τμήμα?
Shocked Shocked

αλλο χταπόδι θα εμπαινε πχ χειροποίητο (με τις προδιαγραφές σε μηκη και διατομές του 106) ? ή πολλά λεφτά.. οπότε "δεν"?


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 10:37:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρίσκει στο τρομπάκι του συμπλέκτη.
Για επώνυμο δεν το κοίταξα καθόλου ούτε και για χειροποίητο μιας και θα πάει μακριά η βαλίτσα από θέμα χρημάτων για όλοι την εξάτμιση οπότε και δεν ασχολήθηκα.
1000ευρώ θα ήθελα τουλάχιστον για να κάνω καλή δουλειά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 10:47:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

με τα εκκεντρα του 106 το αμαξι κουφωνει αισθητα κατω απο τις 2

με την εξατμιση του 106 ελευθερωνει αρκετα χαμηλα

οποτε ο συνδιασμος που ειχε ο αργυρης (σκετα εκκεντρα) επειδη το ειχα και εγω στην αρχη με προγραμμα το αμαξι ηταν νεκρο και ξεσπαγε καπου 3++ ακομα και οταν το μαζεψε ο στελιος

για αυτο και εχω γραψει 1000000000φορες οτι πρωτα ξεκιναμε απο εξατμιση και μετα ολα τα αλλα....
για ρωτηστε και φινο που με ειχε ακουσει τι ωραια που τραβαγε χαμηλα το δικο του με σκετη εξατμιση? Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 10:52:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οκ κατανοητό Wink
ε τα 1000 ειναι πολλα...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 11:01:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
για αυτο και εχω γραψει 1000000000φορες οτι πρωτα ξεκιναμε απο εξατμιση και μετα ολα τα αλλα....
για ρωτηστε και φινο που με ειχε ακουσει τι ωραια που τραβαγε χαμηλα το δικο του με σκετη εξατμιση? Cool

Ααααα.....και σε εμενα ελεγες να ξεκινησω με εκκεντρα και να αφησω την εξατμιση.... Shocked
αλλα ξερω γιατι το εκανες....για να μην παει ο Τικης και να μας περνατε με τον κιτ-καρο!!! Splat Splat Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 11:04:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε άνθρωπε μου (volvos) δεν λέει κανείς το αντίθετο αλλά για το βάρος του αυτοκινήτου η διαφορά που θα έχει δεν θα είναι και πολύ αισθητή όπως στο 206.
Οπότε η το αφήνεις όπως είναι και δεν χαλάς καθόλου λεφτά κι έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο ή χώνεις λεφτά για ατμοσφαιρική βελτίωση αλλά με γνώμονα πως θες πάρα πολλά για να καταλάβεις μια αξιόλογη διαφορά και να λες πως κάτι έκανες.
Η άλλη λύση το κάνεις 2λιτρο και καθάρισες , είναι πολύ ποιο ξεκούραστο και τραβάει από χαμηλά και δεν νομίζω πως θα χρειαστεί και κάτι για αρχή τουλάχιστον.
Επίσης υπάρχει και η λύση τούρμπο στο 1,6 αλλά κι εκεί θέλει λεφτά για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και χωρίς πολλά παρατράγουδα. Βέβαια εάν δεν είσαι κάφρος και το προσέχεις με ένα κατέβασμα στη συμπίεση καλά περιφερειακά και 0.7 πλήρωση ε δεν νομίζω πως θα έχεις πρόβλημα.
Άλλη λύση το κάνεις 2.2 εκεί να δεις γλέντια και για ποιο extreme όποιος θέλει το κάνει και 3λιτρο.
Αυτά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 11:30:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τάκη μαλακιούλες λές για την εξάτμιση...

η θεωρεία λέει...
πρώτα διαλέγεις εκκεντροφόρους
και ΜΕΤΑ με βάση αυτους φτιάχνεις εξάτμιση (αν μιλάμε για εξάτμιση από το 0)

εαν υπάρχει περιορισμός κόστους και γι αυτό το λόγο επιλέγεις χταπόδι 106 τότε οκ πρώτα βάζεις εξάτμιση και μετα επιλέγεις διατομές (μιας και από το 106 εχουμε δει οτι το συγκεκριμένο χταπόδι δουλευει με πολλα προφίλ εκκεντροφόρων)
αν ομως δεν προκειται να χρησιμοποιηθεί το 106χταποδο (όπως πχ στο 307 με ΒΕ που δεν χωράει) τότε ειναι πιο σοφό πρωτα να επιλεχθουν τα εκκεντρα και μετα να σχεδιαστεί η εξάτμιση...

υ.γ. Άρη σε εσενα ειναι άλλη περίπτωση μιας και το ΡΨ εχει ηδη μια χαρα μαμα χταπόδι... αλλα και το υπόλοιπο συστημα εξάτμισης ειναι μια χαρα ελευθερο... και μαζί υσηχο... Wink

υ.γ.2 αχ αυτό το 2,2 406κουπε με τον σκαλοπατιστό μεταβλητό...



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 11:53:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
σκαλοπατιστό μεταβλητό...
Confused



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 13:14:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ελα αμεσως...
"σκαλοπατιαστό" μεταβλητό ηθελα να πω...
χρονισμό προφανώς... (μεταβολή κατα 25μοιρες σε 2 θέσεις, δεν θυμαμαι πάνω από τις πόσες στροφές αλλάζει, νομίζω ~4000 - σε αντιθεση πχ με το μοτερ του 206RC που εχει κατα 40μοιρες συνεχως μεταβαλόμενο, πάλι από τις ~4000 και πάνω)
ειμαστε και κάμποσο οφτοπικ...
Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 13:21:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Τάκη μαλακιούλες λές για την εξάτμιση...

η θεωρεία λέει...
πρώτα διαλέγεις εκκεντροφόρους
και ΜΕΤΑ με βάση αυτους φτιάχνεις εξάτμιση (αν μιλάμε για εξάτμιση από το 0)



αντε σοβαρα??
τι μαλ**ες? ειναι δηλαδη στη πεζο που αφηνουν ιδιο το χταποδι μεχρι και πεζο σπορισια μοτερ...

τα χταποδι του 106 με το αναλογο διχαλο φτανει μεχρι τα 160+αλογα ΑΝΕΤΑ

αν εσενα δε σου αρκει τι να πω...

και διατομη ουτως ή αλλως αφου μιλαμε για 307 που θες ροπη βαζεις αναγκαστικα 48αρα για να δουλευει απο χαμηλα...

ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΡΟΙΑ???? Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 13:29:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θέμα δεν είναι το VVT αλλά τα κυβικά Shocked Shocked
Σχεδόν 22κιλά ροπή στις 3900rpm και 160 hp στις 5650rpm.
Είναι γραμμικό χωρίς ξεσπάσματα ανεβάζει πολύ γρήγορα στροφές χωρίς κραδασμούς ε δεν νομίζω πως θα ήθελα και κάτι άλλο.
Εάν το 607 το πάει για πλάκα τι θα κάνει άραγε στο 307…?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 13:30:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

@Τάκη...

ναι... (εχω κι άλλη απορία)

πότε θα μάθεις να διαβάζεις
και μην λες απλά "το δικό σου"...

Παράθεση:
εαν υπάρχει περιορισμός κόστους και γι αυτό το λόγο επιλέγεις χταπόδι 106 τότε οκ πρώτα βάζεις εξάτμιση και μετα επιλέγεις διατομές (μιας και από το 106 εχουμε δει οτι το συγκεκριμένο χταπόδι δουλευει με πολλα προφίλ εκκεντροφόρων)

αν ομως δεν προκειται να χρησιμοποιηθεί το 106χταποδο (όπως πχ στο 307 με ΒΕ που δεν χωράει) τότε ειναι πιο σοφό πρωτα να επιλεχθουν τα εκκεντρα και μετα να σχεδιαστεί η εξάτμιση...


... Wink Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 41, 42, 43, 44  Επόμενη
Σελίδα 42 από 44

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2131s (PHP: 58% - SQL: 42%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug on