Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2008, 11:59:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 2λιτρο καταρχην δεν ειναι τοσο βελτιωσιμο οσο το 1600.
Απο εκει και περα οι αντοχες του ειναι κατω απο αυτες του 1600(αλουμινενιο γαρ) και τα ανταλλακτικα του πιο δυσευρετα.
Ενταξει,σε ΦΠΕ παει 150+ αλλα θα εχεις δωσει 5000Ε για 150 αλογα...
Απο την αλλη βεβαια θα εχεις και 20 κιλα ροπη.
Κατα την γνωμη μου αυτο που προτεινει ο Πανος και οι Σταυροι ειναι πολυ καλη λυση,απλα στην περιπτωση του CC ειναι καπως αδυναμη καθως δεν εχει την ροπη που χρειαζεται για να κινησει τα 1400 κιλα.
Απο την αλλη ο 2λιτρος εχει κακο value for money και μηδενικη μεταπωληση αναλογικα με τον 1600.
Οποτε ειναι λιγο δικοπο μαχαιρι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2008, 12:27:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο πατερας του Αργύρη εχει 307 2λιτρο 137...
ο Αργυρης 307 16ν το οποίο και ειχε βελτιώση ισως οχι οσο ο Τάκης αλλά τα ραλλοεκκεντρα/εξατμιση/προγραμμα τα ειχε (οκ δεν πρεπει να ειχε πρόγραμμα by salex, αλλά ειχε...)
ε όποτε οδηγουσε και οδηγει του πατερα ξενερρωνε... με το δικό του... γιατί πολυ απλά το 307 ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΥ και χαμηλά... οσο δυναμη και να χει ψηλά, χωρίς ροπή δεν πάει...
υπήρχε μια σκέψη για τουρμπισμα στο 1,6 για να αποκτήσει ροπή το αμάξι... αλλά τελικά αποριφθηκε ή εστω δεν εχει υλοποιηθεί ακομα φαντάζομαι για οικονομικους λόγους (και μάλλον και αξιοπιστίας)...
αυτά...
2λιτρα μοτερ 137 θεωρω οτι βρισκετε πολυ ευκολα μιας και για οικομοτεχνικους λόγους ειναι δυσκολοπουλητα...
και δεν χρειάζεται να γινουν πάνω από 135+ αλογα...
μια χαρα πάνε και μαμα για τον χαρακτηρα του 307...
απ την αλλη μπορειτε καλιστα να το δωσετε και να πάρετε ενα 308 1,6 Τ ΜΑΜΑ και να ξεμπερδευετε...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2008, 13:17:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
e sorry αλλα για τα αμαξι του αργυρη ας μιλησει ο στελιος καλυτερα με αυτα που ειδε κα του βγηκαν τα ματια...........
οπως ειπα αν δειτε τα διαγραμματα που εχω βαλει παλιοτερα εχεις πολυ ροπη απο χαμηλα ελεω εξατμισης....(Ειδκα αν προσεξεις διατομες)
απλα το 1600αρι μετα τα 130 για να ανεβει και αλλο θελει πολλα λεφτα και αρκετο ψαξιμο που οπως βλεπετε απο δικο μου ασχετα με ποσοι φωστηρες κυκλοφορουν στη πιατσα τελικα μονος μου παλευα να βγαλω ακρη . . . .
εν τελει στο 307 γνωμη μου ειναι δε κανεις τιποτα...το πετας και ησυχαζεις αφου θες πολλα πραματα γενικα σαν αμαξι (φρενα ανρτησεις κλπ)
το 206 ομως μπορει να φτιαχτει με λιγα λεφτα και ευκολα αν καποιος ειναι συνηδητοποιημενος για το τι ζητα και τι παιρνει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2008, 13:30:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μα για 307 λενε τα παιδια
αλλο το 206...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2008, 21:58:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΘΕΛΕΙ ΡΟΠΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
Πόσες φορές θα το πω.
Είναι βαρύ και αν περιμένεις να ανεβάσει 4000rpm για να πάρει τα πόδια του άστα να πάνε.
Ακόμα και το πρόγραμμα όταν φτιάξαμε με το Στέλιο και πάλη δεν μπορώ να πω πως με ξετρέλανε (δεν φταίει ο Στέλιος το βάρος φταίει).
Επίσης χταπόδι από 106 δεν είχα βάλει και ΔΕΝ μπορώ να βάλω λόγω κιβωτίου (BE φοράω) ένα τελικό είχα και έχω και μια σκούπα.
Αυτή τη στιγμή το αμάξι είναι χωρίς συμπίεση ποιο κάτω και από μαμά με νορμάλ καπάκι και μαμά εκκεντροφόρους.
Μόνο το πρόγραμμα έχουμε πειράξει λίγο και μπορώ να πω πως είμαι αρκετά ευχαριστημένος αυτή τη στιγμή μιας και χαμηλά δεν είναι ψοφίμι αλλά παίρνει λίγο τα πόδια του.
Η αλήθεια είναι πάντως πως πάλι κάτι θέλω να του κάνω αλλά δεν ξέρω τι.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2008, 22:48:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η διαφορα χαμηλα εγινε αποκλειστικα και μονο με το χταποδι...
και λιγο απο προγραμμα που βοηθησε στο ηλεκτρογκαζο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!
SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2008, 23:46:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: |
Η αλήθεια είναι πάντως πως πάλι κάτι θέλω να του κάνω αλλά δεν ξέρω τι.
|
μηπως κυρ αργυρ' να το δωσεις στο μικρό? ή ειναι λες πολυ νωρις ακομα...
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 10:09:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kane έγραψε: | Touristas έγραψε: |
Η αλήθεια είναι πάντως πως πάλι κάτι θέλω να του κάνω αλλά δεν ξέρω τι.
|
μηπως κυρ αργυρ' να το δωσεις στο μικρό? ή ειναι λες πολυ νωρις ακομα... | Ο μικρός θα ξεκινήσει με καρτ και μετά θα πάει και στο μεγάλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 10:26:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | ΘΕΛΕΙ ΡΟΠΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
Πόσες φορές θα το πω.
Είναι βαρύ και αν περιμένεις να ανεβάσει 4000rpm για να πάρει τα πόδια του άστα να πάνε. |
οτι ελεγα πιο πάνω...
Touristas έγραψε: | Επίσης χταπόδι από 106 δεν είχα βάλει και ΔΕΝ μπορώ να βάλω λόγω κιβωτίου (BE φοράω) ένα τελικό είχα και έχω και μια σκούπα.
Αυτή τη στιγμή το αμάξι είναι χωρίς συμπίεση ποιο κάτω και από μαμά με νορμάλ καπάκι και μαμά εκκεντροφόρους. |
γιατί που "βρήσκει"?
δεν χωράει το 4-2 τμήμα?
αλλο χταπόδι θα εμπαινε πχ χειροποίητο (με τις προδιαγραφές σε μηκη και διατομές του 106) ? ή πολλά λεφτά.. οπότε "δεν"?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 10:37:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρίσκει στο τρομπάκι του συμπλέκτη.
Για επώνυμο δεν το κοίταξα καθόλου ούτε και για χειροποίητο μιας και θα πάει μακριά η βαλίτσα από θέμα χρημάτων για όλοι την εξάτμιση οπότε και δεν ασχολήθηκα.
1000ευρώ θα ήθελα τουλάχιστον για να κάνω καλή δουλειά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 10:47:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με τα εκκεντρα του 106 το αμαξι κουφωνει αισθητα κατω απο τις 2
με την εξατμιση του 106 ελευθερωνει αρκετα χαμηλα
οποτε ο συνδιασμος που ειχε ο αργυρης (σκετα εκκεντρα) επειδη το ειχα και εγω στην αρχη με προγραμμα το αμαξι ηταν νεκρο και ξεσπαγε καπου 3++ ακομα και οταν το μαζεψε ο στελιος
για αυτο και εχω γραψει 1000000000φορες οτι πρωτα ξεκιναμε απο εξατμιση και μετα ολα τα αλλα....
για ρωτηστε και φινο που με ειχε ακουσει τι ωραια που τραβαγε χαμηλα το δικο του με σκετη εξατμιση? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 10:52:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οκ κατανοητό
ε τα 1000 ειναι πολλα...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 11:01:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | για αυτο και εχω γραψει 1000000000φορες οτι πρωτα ξεκιναμε απο εξατμιση και μετα ολα τα αλλα....
για ρωτηστε και φινο που με ειχε ακουσει τι ωραια που τραβαγε χαμηλα το δικο του με σκετη εξατμιση? |
Ααααα.....και σε εμενα ελεγες να ξεκινησω με εκκεντρα και να αφησω την εξατμιση....
αλλα ξερω γιατι το εκανες....για να μην παει ο Τικης και να μας περνατε με τον κιτ-καρο!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 11:04:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε άνθρωπε μου (volvos) δεν λέει κανείς το αντίθετο αλλά για το βάρος του αυτοκινήτου η διαφορά που θα έχει δεν θα είναι και πολύ αισθητή όπως στο 206.
Οπότε η το αφήνεις όπως είναι και δεν χαλάς καθόλου λεφτά κι έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο ή χώνεις λεφτά για ατμοσφαιρική βελτίωση αλλά με γνώμονα πως θες πάρα πολλά για να καταλάβεις μια αξιόλογη διαφορά και να λες πως κάτι έκανες.
Η άλλη λύση το κάνεις 2λιτρο και καθάρισες , είναι πολύ ποιο ξεκούραστο και τραβάει από χαμηλά και δεν νομίζω πως θα χρειαστεί και κάτι για αρχή τουλάχιστον.
Επίσης υπάρχει και η λύση τούρμπο στο 1,6 αλλά κι εκεί θέλει λεφτά για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και χωρίς πολλά παρατράγουδα. Βέβαια εάν δεν είσαι κάφρος και το προσέχεις με ένα κατέβασμα στη συμπίεση καλά περιφερειακά και 0.7 πλήρωση ε δεν νομίζω πως θα έχεις πρόβλημα.
Άλλη λύση το κάνεις 2.2 εκεί να δεις γλέντια και για ποιο extreme όποιος θέλει το κάνει και 3λιτρο.
Αυτά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 11:30:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τάκη μαλακιούλες λές για την εξάτμιση...
η θεωρεία λέει...
πρώτα διαλέγεις εκκεντροφόρους
και ΜΕΤΑ με βάση αυτους φτιάχνεις εξάτμιση (αν μιλάμε για εξάτμιση από το 0)
εαν υπάρχει περιορισμός κόστους και γι αυτό το λόγο επιλέγεις χταπόδι 106 τότε οκ πρώτα βάζεις εξάτμιση και μετα επιλέγεις διατομές (μιας και από το 106 εχουμε δει οτι το συγκεκριμένο χταπόδι δουλευει με πολλα προφίλ εκκεντροφόρων)
αν ομως δεν προκειται να χρησιμοποιηθεί το 106χταποδο (όπως πχ στο 307 με ΒΕ που δεν χωράει) τότε ειναι πιο σοφό πρωτα να επιλεχθουν τα εκκεντρα και μετα να σχεδιαστεί η εξάτμιση...
υ.γ. Άρη σε εσενα ειναι άλλη περίπτωση μιας και το ΡΨ εχει ηδη μια χαρα μαμα χταπόδι... αλλα και το υπόλοιπο συστημα εξάτμισης ειναι μια χαρα ελευθερο... και μαζί υσηχο...
υ.γ.2 αχ αυτό το 2,2 406κουπε με τον σκαλοπατιστό μεταβλητό...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 13:14:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ελα αμεσως...
"σκαλοπατιαστό" μεταβλητό ηθελα να πω...
χρονισμό προφανώς... (μεταβολή κατα 25μοιρες σε 2 θέσεις, δεν θυμαμαι πάνω από τις πόσες στροφές αλλάζει, νομίζω ~4000 - σε αντιθεση πχ με το μοτερ του 206RC που εχει κατα 40μοιρες συνεχως μεταβαλόμενο, πάλι από τις ~4000 και πάνω)
ειμαστε και κάμποσο οφτοπικ...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 13:21:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Τάκη μαλακιούλες λές για την εξάτμιση...
η θεωρεία λέει...
πρώτα διαλέγεις εκκεντροφόρους
και ΜΕΤΑ με βάση αυτους φτιάχνεις εξάτμιση (αν μιλάμε για εξάτμιση από το 0)
|
αντε σοβαρα??
τι μαλ**ες? ειναι δηλαδη στη πεζο που αφηνουν ιδιο το χταποδι μεχρι και πεζο σπορισια μοτερ...
τα χταποδι του 106 με το αναλογο διχαλο φτανει μεχρι τα 160+αλογα ΑΝΕΤΑ
αν εσενα δε σου αρκει τι να πω...
και διατομη ουτως ή αλλως αφου μιλαμε για 307 που θες ροπη βαζεις αναγκαστικα 48αρα για να δουλευει απο χαμηλα...
ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΡΟΙΑ???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 13:29:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θέμα δεν είναι το VVT αλλά τα κυβικά
Σχεδόν 22κιλά ροπή στις 3900rpm και 160 hp στις 5650rpm.
Είναι γραμμικό χωρίς ξεσπάσματα ανεβάζει πολύ γρήγορα στροφές χωρίς κραδασμούς ε δεν νομίζω πως θα ήθελα και κάτι άλλο.
Εάν το 607 το πάει για πλάκα τι θα κάνει άραγε στο 307…? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 13:30:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
@Τάκη...
ναι... (εχω κι άλλη απορία)
πότε θα μάθεις να διαβάζεις και μην λες απλά "το δικό σου"...
Παράθεση: | εαν υπάρχει περιορισμός κόστους και γι αυτό το λόγο επιλέγεις χταπόδι 106 τότε οκ πρώτα βάζεις εξάτμιση και μετα επιλέγεις διατομές (μιας και από το 106 εχουμε δει οτι το συγκεκριμένο χταπόδι δουλευει με πολλα προφίλ εκκεντροφόρων)
αν ομως δεν προκειται να χρησιμοποιηθεί το 106χταποδο (όπως πχ στο 307 με ΒΕ που δεν χωράει) τότε ειναι πιο σοφό πρωτα να επιλεχθουν τα εκκεντρα και μετα να σχεδιαστεί η εξάτμιση... |
...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|