Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
CAPTAIN (ANDREAS) Μόλις έγραψα
206 QUICKSILVER
Ένταξη: 18 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 3 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Σεπ 2003, 23:15:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | pezomania έγραψε: | Vasso έγραψε: | Μια διευκρίνηση .....
Εγώ φοράω τα Brigestone Potenza 195/50/r15 , αν βάλω τα michelin exalto 195/55/r15 θα χάσω σε ιπποδύναμη και τελική ταχύτητα?
Γιατί ??? |
Ναι!! Γιατί θα αυξήσεις τη συνολική διάμετρο του τροχού. Με αποτέλεσμα να χρειάζεται μεγαλύτερη δύναμη (από τον κινητήρα), για να τον κινήση. |
....και μεγαλύτερο βάρος. |
GEIA SAS!! EXO ENA 206 Q.SILVER 1.4 ME ELASTIKA (KAI ZANTES) THS MAMAS (TORA TO PHRA) TI ZANTOLASTIXA NA BALO TORA POU THA KANO THN ALAGH?? NORMAL PRAGMATA OXI TIPOTA FEYGATO!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 11:24:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
CAPTAIN έγραψε: | GEIA SAS!! EXO ENA 206 Q.SILVER 1.4 ME ELASTIKA (KAI ZANTES) THS MAMAS (TORA TO PHRA) TI ZANTOLASTIXA NA BALO TORA POU THA KANO THN ALAGH?? NORMAL PRAGMATA OXI TIPOTA FEYGATO!!! [/b] |
Χρησιμοποίησε τον "υπολογιστή διαστάσεων ελαστικών" που βρίσκεται στο κάτω μέρος της οθόνης στις "Εφαρμογές-Εργαλεία". Βάλε τη διάσταση που φοράς τώρα στο ένα μέρος της φόρμας και "παίξε" με ότι διάσταση θέλεις στο άλλο μέρος. Καλό είναι να καταλήξεις σε κάποια διάσταση που η τιμή του πεδίου "Διαφορά των 2 ελαστικών (αναλογία)" είναι πιο κοντά στο μηδέν από οποιαδήποτε άλλη διάσταση.
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
CAPTAIN (ANDREAS) Μόλις έγραψα
206 QUICKSILVER
Ένταξη: 18 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 3 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 15:42:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ady έγραψε: | CAPTAIN έγραψε: | GEIA SAS!! EXO ENA 206 Q.SILVER 1.4 ME ELASTIKA (KAI ZANTES) THS MAMAS (TORA TO PHRA) TI ZANTOLASTIXA NA BALO TORA POU THA KANO THN ALAGH?? NORMAL PRAGMATA OXI TIPOTA FEYGATO!!! [/b] |
Χρησιμοποίησε τον "υπολογιστή διαστάσεων ελαστικών" που βρίσκεται στο κάτω μέρος της οθόνης στις "Εφαρμογές-Εργαλεία". Βάλε τη διάσταση που φοράς τώρα στο ένα μέρος της φόρμας και "παίξε" με ότι διάσταση θέλεις στο άλλο μέρος. Καλό είναι να καταλήξεις σε κάποια διάσταση που η τιμή του πεδίου "Διαφορά των 2 ελαστικών (αναλογία)" είναι πιο κοντά στο μηδέν από οποιαδήποτε άλλη διάσταση. |
OK ANDY THA TO KANO!! THKS GIA THN SYMBOULH SOU. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Μάρ 2004, 20:13:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είδα στον υπολογιστή διαστάσεων ελαστικών του forum ότι η διαφορά του 175/65/14 (εργοστασιακή διάσταση στο 1.4 8V) με την 195/50/15 που φοράω τώρα είναι 1% ενώ με το 205/50/15 0%! Δηλαδή ναι μεν και με τα δυο χάνουμε αλλά λιγότερο με το 205. Το σκέφτομαι να το δοκιμάσω στην επόμενη αλλαγή ελαστικών. Ιδιαίτερος λόγος δεν υπάρχει, έτσι από περιέργεια... Έχω όμως κάποιες αμφιβολίες...
Η ζάντα μου είναι 15Χ7. Θα μπαίνει το 205 χωρίς πρόβλημα;
Πέραν του ότι τα 205/50/15 θα είναι κάπως βαρύτερα, θα αντιμετωπίσω κάποιο άλλο πρόβλημα με αυτή τη διάσταση;
Πόσο ακριβότερα είναι τα 205 σε σχέση με τα 195; Ξέρω ότι η 195/50/15 είναι πολύ διαδεδομένη και άρα πιο φθηνή. Τι γίνεται όμως με την 205/50/15; Δεν ξέρω γιατί αλλά φαντάζομαι ότι το κόστος θα είναι κάπως απαγορευτικό...
Δεκτή κάθε βοήθεια
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Μάρ 2004, 16:27:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzleepy έγραψε: | Είδα στον υπολογιστή διαστάσεων ελαστικών του forum ότι η διαφορά του 175/65/14 (εργοστασιακή διάσταση στο 1.4 8V) με την 195/50/15 που φοράω τώρα είναι 1% ενώ με το 205/50/15 0%! Δηλαδή ναι μεν και με τα δυο χάνουμε αλλά λιγότερο με το 205. Το σκέφτομαι να το δοκιμάσω στην επόμενη αλλαγή ελαστικών. Ιδιαίτερος λόγος δεν υπάρχει, έτσι από περιέργεια... Έχω όμως κάποιες αμφιβολίες...
Η ζάντα μου είναι 15Χ7. Θα μπαίνει το 205 χωρίς πρόβλημα;
Πέραν του ότι τα 205/50/15 θα είναι κάπως βαρύτερα, θα αντιμετωπίσω κάποιο άλλο πρόβλημα με αυτή τη διάσταση;
Πόσο ακριβότερα είναι τα 205 σε σχέση με τα 195; Ξέρω ότι η 195/50/15 είναι πολύ διαδεδομένη και άρα πιο φθηνή. Τι γίνεται όμως με την 205/50/15; Δεν ξέρω γιατί αλλά φαντάζομαι ότι το κόστος θα είναι κάπως απαγορευτικό...
Δεκτή κάθε βοήθεια |
Αντώνη, τα 205 ταιριαζουν στις ζαντες σου.
Επίσης ειναι όπως αναφερεις βαρύτερα αλλα το χειρότερο ειναι οτι θα σου ερθουν αρκετα ακριβα καθως δεν ειναι διασταση που προτιμαται. Μαλιστα ισως δυσκολευετεις να τα τα βρεις κιολας. Πάντως θα ειναι λίγο τρακτεροειδές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Μάρ 2004, 20:39:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πέτρος έγραψε: |
Πάντως θα ειναι λίγο τρακτεροειδές... |
Το ξέρω γι'αυτό και θα ήθελα να το δω... Σε συνδυασμό με το χαμήλωμα που θα γίνει θα είναι το λιγότερο ασυνήθιστο
Πάντως για τιμές θα ρωτήσω αλλά νιώθω ότι μόλις τις μάθω θα μου φύγει κάθε επιθυμία για τοποθέτηση 205...
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Μάρ 2004, 10:41:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzleepy έγραψε: | Πέτρος έγραψε: |
Πάντως θα ειναι λίγο τρακτεροειδές... |
Το ξέρω γι'αυτό και θα ήθελα να το δω... Σε συνδυασμό με το χαμήλωμα που θα γίνει θα είναι το λιγότερο ασυνήθιστο
Πάντως για τιμές θα ρωτήσω αλλά νιώθω ότι μόλις τις μάθω θα μου φύγει κάθε επιθυμία για τοποθέτηση 205... |
και να μη σου φυγει στις τιμες, θα σου φυγει οταν δεις τα λαστιχα... χαμηλωμα και χοντρο-φαρδυ λαστιχο??? ακομα χειροτερο θα δειχνει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Μάρ 2004, 13:47:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντωνη ο Πετρος εχει δικιο!!! Το 206 δεν ειναι ογκωδες αυτοκινητο, ουτε εχει "πρισμενους" θολους, με αποτελεσμα η διασταση αυτη να το κανει να δειχνει σαν παπουτσωμενος γατος!!! Το σημαντικοτερο παντως, ειναι οτι δεν βγαζουν πολλες εταιριες αυτη τη διασταση και θα δυσκολευτεις αρκετα!!! Και ο δεικτης ταχυτητας ειναι ενα αλλο προβλημα...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Μάρ 2004, 15:00:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδιά από το 195 στο 205 είναι ένας πόντος διαφορά στο πλάτος του πέλματος! Τόσο πολύ θα φαίνεται πια;
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Μάρ 2004, 15:02:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αποψη μου ειναι πως τα 205 ειναι too much. Πρωτα απ'ολα τι να τα κανεις 205 ? Εχεις 150 αλογα και τρελες ροπες? Θα σου πνιγουν το μοτερ σ'αυτη τη διασταση. Εγω πιστευω το maximum ΟΡΙΟ για 206 (1.4) ειναι τα 195. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Μάρ 2004, 15:17:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά, με πείσατε. Θα τα βάλω μια και καλή όταν θα το τουρμπίσω...
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Μάρ 2004, 15:25:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzleepy έγραψε: | Ρε παιδιά από το 195 στο 205 είναι ένας πόντος διαφορά στο πλάτος του πέλματος! Τόσο πολύ θα φαίνεται πια; |
δε θα φαίνεται και τόσο πολύ αλλά πιστεύω πως είναι υπερβολικό κάτι τέτοιο και οικονομικά και εμφανισιακά. Γιατι δε συμβιβάζεσαι με το κλασσικο 195/50/15? στην 15" για μενα δε παει μεγαλυτερο φαρδος. Εκτός αν πας σε 16" οπότε είναι άλλο κεφάλαιο.
Γενικά πάντως με το 195 το αυτοκινητο δειχνει ομορφο. δε χρειαζεται υπερβολες (bmw) στο φαρδος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Μάρ 2004, 23:04:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο ξαναπεστο Πετρο!!! Η 316Ci της μανας μου φοραει απ'τη "μανα" της 225/50/16 (ιδια διασταση φοραει και η 5αρα του πατηρ που εχει αρκετα παραπανω αλογα...) και εχει 116ps!!! ΕΛΕΟΣ...αλλα καπως ετσι ανεβαινει το κοστος!!! Οσο για το 206 σου Αντωνη σκεψου μονο ποσο θα ταλαιπωρειται το συστημα μεταδοσης με λαστιχα διαστασης 205!!! Ενος φιλου σε Leon 1.4 που ειχε βαλει 17αρια και 205 του εκοψε τα ημιαξονια και τον αφησε επιτοπου!!! Και 195 παλι πολυ ειναι για 75 αλογα...Η ιδανικη διασταση πιστευω οτι ειναι τα 185!!! Αλλα περι ορεξεως...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Μάρ 2004, 13:21:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | ...Και 195 παλι πολυ ειναι για 75 αλογα...Η ιδανικη διασταση πιστευω οτι ειναι τα 185!!! Αλλα περι ορεξεως... |
Πολυ σωστος. Και εγω αυτα εχω βαλει (185/55 R15).
1) Πρωτα απ'ολα δεν αλλαζει η σηνολικη διασταση της ροδας (1 cm μονο).
2) Με κατι μεγαλητερο (195 - 205) χανεις σε τελικες λογο μεγαλητερης τριβης.
3) Σε κλειστα κομματια (στροφες, μικρες πλατιες κτλ.) χανεις στην εξοδο.
Αυτο σημβαινει επειδη οταν βγαινεις απ'τη στροφη και θελεις το αμαξι να τραβηξει τη μουρη μεσα, τα 75 αλογα δεν μπορουν να το κανουν αν εχεις πολυ φαρδια λαστιχα γιατι η αυξημενη προσφηση πνιγει τον κινητηρα με αποτελεσμα να εχεις υποστροφη.
4) Τα λαστιχα που βαζεις ΠΑΝΤΑ εξαρτονται απ'την δυναμη που εχεις διαθεσημη.
5) Τα 205 μονο εμφανισιακα ειναι καλητερα.
6) Δεν ειναι κριμα να εχεις ενα αμαξι μου εμφανισιακα να φωναζει γα**Ω αλλα στη πραξη να σε απογοητευει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BUBA (Alexandros) Μέλος
206 GTi 2.0 (2002)
Ένταξη: 30 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 162 Τόπος: Παπάγου/Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Μάρ 2004, 14:48:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδια 195/55 φοραω και εγω στο 2.0L .... και να σας πω κατι ? Νιωθω οτι η προσφυση περισευει!!
Παντως η ταση ειναι τα καινουργια αμαξια/μοντελα να βγαινουν με ολο και μεγαλυτερους τροχους και φαρδυτερα λαστιχα οχι απαραιτητα επειδη ανεβαινουν οι ιποδυναμεις. Ειναι απλα μεσα στα πλαισια της βελτιωσης της ποιοτητας και του εξοπλισμου.
Να δειτε που το 207 το 1.4XS θα βγαινει απο μαμα με .....16" ζαντες! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Μάρ 2004, 22:17:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ολα γινονται για το κοστος!!! Δεν υπαρχει καποιος βασικος λογος ωστε ενα 1.4 να φοραει πολυ φαρδια λαστιχα...Περα απτην προσφυση και την εμφανιση ολα τα αλλα ειναι μειονεκτηματα!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Makis77 (Μάκης) Μέλος
206 1.6 GTi (Αυγ 2003)
Ένταξη: 07 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 124 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 12:41:03 Θέμα δημοσίευσης: Πραγματικές διαστάσεις Continental PremiumContact 195/55 15 |
|
|
Έχει μετρήσει κανείς τις διαστάσεις των μαμά Continental;
Από την αρχή που πήρα το 206 δεν μου φαινόντουσαν αρκετά φαρδιά για 195. Χθές λοιπόν μέτρησα το πλάτος του πέλματος (από εκεί που άρχιζε η σκόνη από το πάτημα στο δρόμο μέχρι εκεί που τελείωνε) και το βρήκα περίπου 16εκ (πίεση γύρω στο 2.3 με 2.4). Μετά μέτρησα και τα Michelen Energy 195/60 15 στο Astra που έχουμε και βρήκα το πλάτος περίπου 19εκ. Θα επαναλάβω τις μετρήσεις και με τέρμα στριμμένους τους τροχούς για να βεβαιωθώ.
Τι συμβαίνει όμως και με το ύψος του προφίλ; Θα το μετρήσω και αυτό για να δουμε αν αναφέρεται στο 195 ή σε αυτό που μέτρησα. Και τελικά μήπως οι διαστάσεις του Conti είναι ίδιες με τα προηγούμενα μαμά 185/55 15; Μήπως γίνεται 195 μόνο στις στροφές λόγω αυτής της αυξημένης καμπυλότητας στα πλαϊνά του; Τι λέτε;
Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 13:28:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To πλατος του ελαστικού (έστω 195) αναφέρεται στην απόσταση από μάγουλο σε μάγουλο (overall width στη φωτό), και όχι στο κομμάτι που είναι σε επαφή με το δρόμο. Συνήθως τα πιο σπορτιφ λάστιχα που είναι πιο τετράγωνα (χωρίς μάγουλα) έχουν μεγαλύτερο κομμάτι σε επαφή με το δρόμο.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Makis77 (Μάκης) Μέλος
206 1.6 GTi (Αυγ 2003)
Ένταξη: 07 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 124 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 13:44:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή μπορεί να βρεις σπορ ελαστικό 185/55 15 με μεγαλύτερο πλάτος πέλματος από τα μαμά Conti 195/55 15. Επίσης πηγαίνοντας πάλι σε 195/55 15 αλλά σε άλλη μάρκα, αυξάνεις ουσιαστικά το πλάτος του πέλματος. Έχει κανένα πλεονέκτημα αυτή η ιδιαιτερότητα των Conti;
Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 19:30:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως τα F1 που φοράω τώρα είναι τουλάχιστον ενάμιση πόντο φαρδύτερα (σε 195/50/15). Επίσης το Conti σε άλλες διαστάσεις είναι μια χαρά, χωρίς μαγουλιασμα. (Βλέπε 185/55/14)
Το ψηλό προφίλ που μας "κλέβει" στην ουσία πέλμα όσο κι αν φαίνεται περίεργο έχει πλεονεκτήματα (και όχι μονο για τα Conti). Βελτιωμένη άνεση, πιο αθόρυβη κύλιση, οικονομία, πιο γρήγορο ζέσταμα, καλύτερες ιδιότητες στην υδρολισθηση (κόβει το νερό λόγω μικρότερης επιφάνειας επαφής), αντίστοιχες ιδιότητες στο φρενάρισμα με τα πιο "τετράγωνα" 195άρια (το λάστιχο συμπιέζεται και δουλεύει όλο το πέλμα). Με μια κουβέντα: μια χαρά για τον μέσο οδηγό. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιλέγουν άλλωστε την πιο ισορροπημένη λύση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|