Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος
206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Οκτ 2007, 13:40:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά Μίλτο θα γίνει το συγκριτικό που ανάφερες !
Σε λίγες μέρες πάω για ψώνια....... record sp η AL-KO MS. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 00:02:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά, θα έλεγα ότι δεν είμαι και γνώστης πάνω σε θέματα ελατηρίων-αμορτισέρ κτλ, οπότε θα ήθελα μερικές πληροφορίες.
Έχω ένα 206 1.4 8V και σκέφτομαι να βάλω οτιδήποτε για να γίνει λίγο πιο σταθερό το αυτοκίνητο και ελαφρώς πιο sport η συμπεριφορά του. Αυτή τη στιγμή το αμάξι φοράει τα πάντα "μαμά" (ανάρτηση, αμορτισέρ κτλ). Διάβασα αρκετά στα αντίστοιχα threads, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι:
Μπορείς να αλλάξεις αμορτισέρ, χωρίς να αλλάξεις ελατήρια, το αντίθετο όμως δεν ισχύει γιατί θα φαγωθούν πιο γρήγορα τα αμορτισέρ και θα πρέπει να αντικατασταθούν. Τα αμορτισέρ επηρεάζουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, όμως αν βάλεις και χαμηλά-σκληρά ελατήρια, χάνεις πάρα πολύ σε άνεση (ειπώθηκε πώς οι ανωμαλίες είναι σαν λακκούβες και οι λακκούβες σαν χαντάκια), αλλά κερδίζεις αρκετά σε κράτημα.
Εγώ που όπως είπα θέλω να κερδίσω σε κράτημα για να είναι (όχι πολύ, απλά λίίίίίίίίίγο) περισσότερο sport και να μην πολυπλέει στην εθνική και στις μεγάλες καμπές.
Οπότε τι μου προτείνετε να βάλω; Αμορτισέρ; Να αλλάξω ανάρτηση; Ή μόνο ράβδους για να μειωθούν οι κλίσεις; Διάβασα κάπου ότι είπατε σε συμφορουμίτη να αλλάξει μόνο αμορτισέρ και μάλιστα κάποια εκ των τα De Carbon Comfort, Record MaxiGaz, sport Record SP.
Τι συμβαίνει σε αυτήν την περίπτωση (αν αλλάξω μόνο αμορτισέρ);
1.Πρέπει να αλλάξω οπωσδήποτε και ελατήρια;
2.Πρέπει να αλλάξω τίποτα ράβδους-αντιστρεπτικές; Τι απ'όλα; Είναι απαραίτητο;
3.Θα ψηλώσει στάνταρ το αμάξι; Δεν το θέλω αυτό.
4.Πώς θα είναι η συμπεριφορά του στο δρόμο; Θα πετύχω αυτό που ζητάω; Το στυλ οδήγησής μου είναι νορμάλ, αλλά και αρκετές φορές και κάπως sport (όταν δεν έχει κίνηση). Δεν ανεβαίνω βουνά ή πάω σε πίστες.
Αν μπορεί κάποιος, ας μου παραθέσει τιμούλες, τίποτα καταστήματα που μπορώ να τα βάλω, καθώς και ποια μοντέλα να ζητήσω. Τι πρέπει να προσέξω και να πω στον μηχανικό να κάνει; Δε θέλω να δώσω πάνω από 200-300 ευρώ, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κατ'ανάγκη ακόμη και να τα έχω θα τα δώσω. Αν πχ βρεθεί λύση με 50ευρώ πχ με αντιστρεπτικές (μπορεί να λέω και μπαρούφες), πληρώνω 50, αν με 160, τότε θα δώσω 160. Ευχαριστώ.
//Υ.Γ. Βρήκα την παρακάτω λύση στο θέμα "διαμετρήματα":
Παράθεση: | Η τιμή για 20χιλ εμπρός (20,6χιλ) είναι 22Ε. Για την πίσω 21χιλ (20,8χιλ) είναι επίσης 22Ε. Οι τιμές είναι για τα μέλη του 206Club από τον Ντίνο. Από την Lion οι τιμές είναι 59Ε η εμπρός και 45Ε η πίσω. Μίλησα με τον Ντίνο και καταλήξαμε ότι η πίσω είναι στην ουσία του 2.0 Gti. Για την μπροστά δεν εξακρίβωσα, αλλά πιθανότατα ισχύει το ίδιο και να είναι επίσης από του 2.0 και της σειράς CC. Ο Ντίνος μου είπε ότι πολλές φορές η PS προωθεί ως προτεινόμενες λύσεις τα καλά κομμάτια της γραμμής παραγωγής. Εξάλλου οι χαμηλές τιμές των συγκεκριμένων επιβεβαιώνουν αυτό ακριβώς.
Οι ράβδοι στρέψης των 23χιλ είναι καθαρά αγωνιστική λύση και φοριούνται από το 206 XS Rallye. Υπάρχουν και 25χιλ που φοριούνται από το αντίστοιχο CC αλλά είναι αυστηρά για πίστα.
Οι 23χιλ κοστίζουν 310Ε περίπου (το ζευγάρι εννοείται). Για τις 25χιλ δεν έκανα τον κόπο να ρωτήσω.
Υπάρχει και η μαμά λύση του 2.0 με τα 19,5χιλ που κοστίζουν 84Ε από την Lion καί οι δύο. Ο Ντίνος δεν τις έχει, αλλά μπορούμε να ρωτήσουμε μήπως μπορεί να φέρει και αν είναι ακόμη φθηνότερες όπως είναι και οι αντιστρεπτικές. Είναι η καλύτερη σίγουρη λύση και αποδοτικότατη, εκτός και αν έχετε λεφτά, αισθάνεστε χεράδες και οδηγάτε με τις πόρτες. |
Αν κάνω αυτό και απλά βάλω ξανά μαμά ελατήρια, αμορτισέρ κτλ όταν έρθει η ώρα τους, θα είναι η πιο σοφή επιλογή; Δλδ πχ με την τρίτη λύση του 2.0, πετυχαίνω όσα ζητάω; Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει άρδην η συμπεριφορά και να γίνει απότομα επικίνδυνο; Η πρώτη λύση θα έκανε τα ίδια; Θα επιθυμούσα απάντηση από κάποιον που το έχει δοκιμάσει ή ξέρει καλά από τεχνικά θέματα.
Παράθεση: | Θεωρώ ότι ράβδοι στρέψης 19,5χιλ πίσω και 21χιλ αντιστρεπτική είναι ο ιδανικός συνδυασμός για οδηγική συμπεριφορά με ικανοποιητική προοδευτικότητα με περιορισμένες κλίσεις που απευθύνεται σε όλους τους οδηγούς που ξέρουν και θέλουν "σπορ κράτημα". Οι 20άρες ράβδοι πίσω δίνουν το κάτι παραπάνω έτσι ώστε να περάσουμε στο πεδίο όπου κυριαρχεί πλέον το απόλυτο κράτημα που δεν συγχωρεί λάθη. Και φυσικά όσο αυξάνουμε σε πάχος τόσο πιο απόλυτο. |
Εμένα τι φοράει; Δλδ μόνο με τέτοια λύση καθαρίζω; Τιμή;
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 00:54:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: |
Οπότε τι μου προτείνετε να βάλω; Αμορτισέρ; Να αλλάξω ανάρτηση; Ή μόνο ράβδους για να μειωθούν οι κλίσεις; Διάβασα κάπου ότι είπατε σε συμφορουμίτη να αλλάξει μόνο αμορτισέρ και μάλιστα κάποια εκ των τα De Carbon Comfort, Record MaxiGaz, sport Record SP.
|
Πρωτα απ'όλα δεν μας ειπες για τι κοστος μιλας..
Στην συνεχεια θα μπορουσες να καταφυγεις στην συνηθισμενη λυση των bilstein με καποιο ελλατηριο που θα θεωρουσες ανετο. Κοντα στις 220-240 λιμπρες για εμενα θα ηταν καλο και αρκετα ανετο.
Παράθεση: | Τι συμβαίνει σε αυτήν την περίπτωση (αν αλλάξω μόνο αμορτισέρ);
1.Πρέπει να αλλάξω οπωσδήποτε και ελατήρια; |
Δεν πρεπει να αλλαξει Οπωσδήποτε και ελλατηρια, αλλά με το να αλλάξεις μονο αμορτισερ θα εκανες "μιση δουλεια".. Δεν θα δεις και τρελη διαφορα μονο με αλλαγή αμορτισερ, ασε που (παρολο που δεν εχω οδηγησει τετοιο αμαξι, και βαση της αρχης λειτουργιας των αμορτισερ) μπορει να εχει χειροτερη οδηγικη συμπεριφορα.
Παράθεση: | 2.Πρέπει να αλλάξω τίποτα ράβδους-αντιστρεπτικές; Τι απ'όλα; Είναι απαραίτητο;
|
Το να αλλάξεις αντιστρεπτικες δεν χρειαζεται σε μια τοσο light μετατροπη στην αναρτηση. οπως επισης και ραβδους. Αν βαλεις καποιο πολυ σκληρο ελλατηριο μπροστα τοτε μονο να κοιταξεις τι θα κανεις και πισω...
Παράθεση: | 3.Θα ψηλώσει στάνταρ το αμάξι; Δεν το θέλω αυτό. |
Συνηθως δεν ψηλώνουν. Αν κανεις αυτο που ειπες στην αρχη (μονο αμορτισερ) δεν θα ψηλώσει.. Φαινομενο ψηλώματος εχει παρατηρηθει μονο στο αμαξι του snakemjk (ο οποιος βεβαια ειναι καραπεριπτωσακλα )
Παράθεση: | 4.Πώς θα είναι η συμπεριφορά του στο δρόμο; Θα πετύχω αυτό που ζητάω; Το στυλ οδήγησής μου είναι νορμάλ, αλλά και αρκετές φορές και κάπως sport (όταν δεν έχει κίνηση). Δεν ανεβαίνω βουνά ή πάω σε πίστες. |
Σου απαντησα πιο πανω. Ίσως μονο με αμορτισερ να χαλασεις την αισθηση του αυτοκινητου... Καλυτερα αφου θα αλλάξεις αμορτισερ, αλλαξε και ελλατηριο. Ειναι φθηνα..
Για τιμες δεν εχω ιδεα.
Παράθεση: | Αν κάνω αυτό και απλά βάλω ξανά μαμά ελατήρια, αμορτισέρ κτλ όταν έρθει η ώρα τους, θα είναι η πιο σοφή επιλογή; Δλδ πχ με την τρίτη λύση του 2.0, πετυχαίνω όσα ζητάω; Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει άρδην η συμπεριφορά και να γίνει απότομα επικίνδυνο; Η πρώτη λύση θα έκανε τα ίδια; Θα επιθυμούσα απάντηση από κάποιον που το έχει δοκιμάσει ή ξέρει καλά από τεχνικά θέματα. |
Το να αλλαξεις αντιστρεπτική μονο δεν ξερω τι θα προκαλεσει στο αμαξι... Σιγουρο ειναι οτι αν βαλεις καποια με πολυ μεγαλο διαμετρημα, θα κανει το αμαξι πολυ πιο αποτομο και πιο απολυτο σε σχεση με το πως ειναι τωρα. Περνα απο την λεσχη αν θες την Πεμτη να τα πουμε και απο κοντα, να κανεις και καμια βολτα με μερικα αμαξια με διαφορες λυσεις να δεις τι σου ταιριαζει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 00:57:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: |
Παράθεση: | Θεωρώ ότι ράβδοι στρέψης 19,5χιλ πίσω και 21χιλ αντιστρεπτική είναι ο ιδανικός συνδυασμός για οδηγική συμπεριφορά με ικανοποιητική προοδευτικότητα με περιορισμένες κλίσεις που απευθύνεται σε όλους τους οδηγούς που ξέρουν και θέλουν "σπορ κράτημα". Οι 20άρες ράβδοι πίσω δίνουν το κάτι παραπάνω έτσι ώστε να περάσουμε στο πεδίο όπου κυριαρχεί πλέον το απόλυτο κράτημα που δεν συγχωρεί λάθη. Και φυσικά όσο αυξάνουμε σε πάχος τόσο πιο απόλυτο. |
Εμένα τι φοράει; Δλδ μόνο με τέτοια λύση καθαρίζω; Τιμή; |
Οσο γι αυτο, ξεχασα να γραψω. Ειμαι σιγουρος οτι το εγραψε ο volvos....
Μην το σκεφτεσαι να το κανεις με την μαμα αναρτηση του 1.4... Δεν εχει κανενα απολυτως νοημα, ειδικα οι ραβδοι στρεψης... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 01:29:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην ακούς το πτηνό
Αντιστρεπτικές, επειδή είσαι ΧΤ μάλλον φοράς 18-18... Βάζοντας από ένα 1.6 τις 19-19, λένε ότι βλέπεις σημαντική διαφορά.
Έχω να προσθέσω επίσης ότι εγώ που άλλαγα μόνο αμορτισέρ (έβαλα του δίλιτρου) είδα τρομαχτική αλλαγή, αλλά μπορεί να έφταιγε το γεγονός ότι τα χαν παίξει τα προηγούμενα αμορτισέρ. Καλό είναι να αλλάξεις βέβαια και ελατήρια καθώς αυτά που φοράει το ΧΤ είναι τα χειρότερα και μαλακότερα που βγάζει η peugeot για 206.
Τώρα, λύση να αλλάζεις και αμορτισέρ και ελατήριο και να κρατήσεις το κόστος κάτω από 250-300 ευρώ που θέτεις ως όριο μονο μία μπορώ να σκεφτώ. Αμορτισέρ από δίλιτρο ή RC και μεταχειρισμένα ελατήρια από 1.6.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 01:31:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αναφέρομαι για κανά 300ευρώ max. Αυτό δε σημαίνει ότι αν πχ βρεθεί λύση με 100 ευρώ ή με 200, θα πρέπει οπωσδήποτε να χαλαστούν και τα υπόλοιπα. Δε θέλω θεαματικές αλλαγές, οπότε και με πιο "συμβατικές" λύσεις καλύπτομαι. Αυτό που ζητάω είναι απλά λιγότερη κλίση-βύθισμα στις στροφές και ελαφρώς πιο σπορ. Τίποτε άλλο.
Και μίλησα για τις αντιστρεπτικές κυρίως επειδή αναφέρθηκε σαν μετριοπαθής λύση που ενισχύει μεν κάπως τη σταθερότητα και πετυχαίνει κάπως αυτό που ζητάω, αλλά δεν χαλάει την προοδευτικότητα. Όλα αυτά σύμφωνα με τα posts που σου έδειξα. Και πχ αν εμένα φοράει 18 εμπρός-πίσω, δε θα φτάσω σε μεγάλο διαμέτρημα. Με 19 πχ θα πετύχω αυτό που ανέφερα;
Σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση την Πέμπτη, αλλά θα λείπω μάλλον εκτός Αθηνών για κάποιο καιρό, άσε που θα πω σε κάποιον δικό μου να αφήσει το αμάξι για μετατροπή την ίδια ημέρα. Θα κάνεις και τη γιορτή σου στο Club.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 01:33:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: |
Συνηθως δεν ψηλώνουν. Αν κανεις αυτο που ειπες στην αρχη (μονο αμορτισερ) δεν θα ψηλώσει.. Φαινομενο ψηλώματος εχει παρατηρηθει μονο στο αμαξι του snakemjk (ο οποιος βεβαια ειναι καραπεριπτωσακλα )
|
Το αμάξι μου όπως βλέπουμε στην υπογραφή μου είναι πολύ χαμηλωμένο... Αν συνεχίσει έτσι θα ξύνει προφυλακτήρα και θα βγάζω και εγώ γόνατο
Πέρα από την πλάκα, όντως ψήλωσε το αμάξι... Δεν ξέρω γιατί... Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν στρίβει!!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 01:41:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Μην ακούς το πτηνό
Αντιστρεπτικές, επειδή είσαι ΧΤ μάλλον φοράς 18-18... Βάζοντας από ένα 1.6 τις 19-19, λένε ότι βλέπεις σημαντική διαφορά.
Έχω να προσθέσω επίσης ότι εγώ που άλλαγα μόνο αμορτισέρ (έβαλα του δίλιτρου) είδα τρομαχτική αλλαγή, αλλά μπορεί να έφταιγε το γεγονός ότι τα χαν παίξει τα προηγούμενα αμορτισέρ. Καλό είναι να αλλάξεις βέβαια και ελατήρια καθώς αυτά που φοράει το ΧΤ είναι τα χειρότερα και μαλακότερα που βγάζει η peugeot για 206.
Τώρα, λύση να αλλάζεις και αμορτισέρ και ελατήριο και να κρατήσεις το κόστος κάτω από 250-300 ευρώ που θέτεις ως όριο μονο μία μπορώ να σκεφτώ. Αμορτισέρ από δίλιτρο ή RC και μεταχειρισμένα ελατήρια από 1.6. |
Ωραίος για ακόμη μια φορά! Ευχαριστώ και πάλι.
Άρα εσύ προτείνεις ή αντιστρεπτικές 19-19 (φαντάζομαι καινούριες) σαν αυτές του 1.6 που να κάνουν το πολύ κανά 150 συν τοποθέτηση ή αμορτισέρ δίλιτρου-RC (καινούρια ή μεταχειρισμένα) plus μεταχειρισμένα ελατήρια του 1.6 (να κάνουν αυτά κανά 60-70 ευρώ maximum, άρα 230 για τα άλλα ) με πιο ρεαλιστική τη δεύτερη λύση. Right;
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 01:56:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πακετάκι...
αμορτισερ 2λιτρου τα ενισχυμένα
ελατηρια από 1,6 facelift
αντιστρεπτικές 20,κάτι εμπρός και 19,5+κάτι πίσω από 1,6 και από το ίδιο τις ραβδους στρέψης
κοστος
καινουργια αμορτισερ (με την κάρτα μέλους) 220ε μαξ (ακριβώς μπορώ να μάθω και να σου πω)
ελατηρια/ραβδους/αντιστρεπτικές μεταχειρισμένα(ε+π) (γιατί πρακτικά δεν χαλάνε ποτέ)
50/40/80~90(ε+π)
θα ειναι σαν να εχεις πάρει άλλο αμαξι.....
κόστος τοποθετησης μαξ 200ε (λογικά 150)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Danis (Ιορδανης) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (8V) XS
Ένταξη: 01 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 02:09:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξερει κανεις αν οι sachs performance ειναι καλες?
για 206 1.4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος) Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών
999cm
Ένταξη: 18 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1098 Τόπος: επιδαυρος motodrome
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 09:00:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Danis έγραψε: | Ξερει κανεις αν οι sachs performance ειναι καλες?
για 206 1.4 |
ειναι μια χαρα αναρτησει ειναι σε σκληροτιτα σαν του rc αλλα ενδικνονται για χαμηλομα
http://hrisikos-tires.car.gr/contact/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 10:07:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Danis έγραψε: | Ξερει κανεις αν οι sachs performance ειναι καλες?
για 206 1.4 |
δεν εχουν διαρκεια αποδοσης.
γερμανικο αμορτισερ 100 ευρω πανω απο εροστασιακα rc,record klp.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος) Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών
999cm
Ένταξη: 18 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1098 Τόπος: επιδαυρος motodrome
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 10:13:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Danis έγραψε: | Ξερει κανεις αν οι sachs performance ειναι καλες?
για 206 1.4 |
δεν εχουν διαρκεια αποδοσης.
γερμανικο αμορτισερ 100 ευρω πανω απο εροστασιακα rc,record klp. |
οπου τα εχω βαλει εχουν κανει 40 με 50 χιλ χιλιομετρα ποσο θες να βγαλει ενα αμορτισερ χαμηλοματος?
http://hrisikos-tires.car.gr/contact/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 12:05:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mikerrgp έγραψε: | sps έγραψε: | Danis έγραψε: | Ξερει κανεις αν οι sachs performance ειναι καλες?
για 206 1.4 |
δεν εχουν διαρκεια αποδοσης.
γερμανικο αμορτισερ 100 ευρω πανω απο εροστασιακα rc,record klp. |
οπου τα εχω βαλει εχουν κανει 40 με 50 χιλ χιλιομετρα ποσο θες να βγαλει ενα αμορτισερ χαμηλοματος? |
Εμενα κρατησαν τα μισα χλμ και και το αμαξι εγερνε σα βαρκα!
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 19:18:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και στο βολβο τα ιδια σκ**α με μαμα ελατηρια και ολας... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Danis (Ιορδανης) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (8V) XS
Ένταξη: 01 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Ιαν 2008, 20:41:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα μαμα που εχω παντος τα εχουνε φτυσει μετα απο 60χιλ κμ
και με το δακτυλακι κουνιεται το αμαξι
μαλλον θα παω στις αναρτησεις απο κανα μεγαλυτερο μοντελο
η στα αλκο με ελατηρια απο 1.6 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimisgr (Δημήτρης) Νέος χρήστης
PEUGEOT 206 1.4(16v) 2005
Ένταξη: 04 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 60 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιαν 2008, 23:18:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
exo to 206 1400 90ps k thelo na to xamiloso k akouo apo tn ena k tn allo diaforetikes apopseis. gia auto an mporeite na m peite ti mporo na kano (sxetika fthina giati den exo polla auto to kairo). akomi k metaxeirismena an vro alla pou mporo na vro!!!
elega gia kana 3ponto. forao tis oz record tech zantes alla vgainoun akrivos pano sto tholo.an to xamiloso tha iparxei kindinos na vro?
Θα σε παρακαλούσα να σέβεσαι τους κανόνες του φόρουμ και να γραφεις με Ελληνικούς χαρακτήρες
εκ της MOD-Team
Ghost Dog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marduk (mihalis) Νέος χρήστης
peugeot 206 XS 1.4 8v
Ένταξη: 07 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 52 Τόπος: korydallos
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2008, 19:41:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα sachs τα εχω 2 χρονια και ειναι αρκετα καλα μπορω να πω.
-με τα όσα- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Danis (Ιορδανης) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (8V) XS
Ένταξη: 01 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2008, 22:19:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πόσα χιλιόμετρα έχεις κανει?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marduk (mihalis) Νέος χρήστης
peugeot 206 XS 1.4 8v
Ένταξη: 07 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 52 Τόπος: korydallos
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιαν 2008, 03:11:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν θυμαμαι ακριβως, θα το κοιταξω αλλα πανω απο 20000 σιγουρα.
-με τα όσα- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|