Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούν 2004, 01:58:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: | Καλησπέρα,
Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά μάλλον δεν διατύπωσα σωστά την ερώτηση μου.
Και εγώ απαγγελματίας του χώρου είμαι και ξέρω πολύ καλά πως γίνεται , αν γίνεται κλπ.
Η απορία μου είναι σχετικά με το post του Bagus όπου λέει ότι "μετά από 8 δυναμομετρήσεις για να βρούν το σωστό setup... κατέληξαν".
Καταλαβαίνεις ότι αυτό γίνεται μόνο με Real time Emulator ή μέσω OBDII... και η απορία μου είναι πώς τελικά έγινε , άν έγινε, γιατί 8 φορές κόλλα-ξεκόλλα σε ένα dyno session δε λέει...
Φιλικά |
Α αυτο θα στο απαντησει ο ιδιος 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Bagus Μόλις έγραψα

Renault clio 1,4 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 18 Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούν 2004, 08:28:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπαινει βαση(γεφυρα η καπως ετσι λεγεται ) για το τσιπακι,οποτε δεν χρειαζεται να το κολλανε-ξεκολλανε συνεχεια.... 
http://www.greekrenaultclub.gr
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούν 2004, 13:32:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Bagus ευχαριστώ για την απάντηση αλλά η ECU του αυτοκινήτου σου έχει Flash Rom PSOP 29F200 και αυτο που περιγράφεις δηλαδή βάση δεν γίνεται. Αν σου βάλανε αντάπτορα και αλλάξανε απο Flash Rom σε EPROM παλαιού τύπου τότε η επεξεργασία των δεδομένων απο τον MPU έχει γίνει ΠΟΛΥ ΑΡΓΗ ...
Καθόλου καλή ιδέα... αν είναι έτσι.
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούν 2004, 23:09:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: | Bagus ευχαριστώ για την απάντηση αλλά η ECU του αυτοκινήτου σου έχει Flash Rom PSOP 29F200 και αυτο που περιγράφεις δηλαδή βάση δεν γίνεται. Αν σου βάλανε αντάπτορα και αλλάξανε απο Flash Rom σε EPROM παλαιού τύπου τότε η επεξεργασία των δεδομένων απο τον MPU έχει γίνει ΠΟΛΥ ΑΡΓΗ ...
Καθόλου καλή ιδέα... αν είναι έτσι.
Φιλικά |
Δηλαδη speedy μας προτεινεις επαναπρογραμματισμο μεσω OBD καλυτερα?
Αυτη η Flash Rom γιατι δεν μπορει να κουμπωσει σε μια βασουλα και να μπαινο-βγει αρκετες φορες?Μηπως δεν προγραμματιζεται σε ειδικη βαση αλλα μονο σειριακα απο τον εγκεφαλο?
Αν γινει πολυ αργη η επεξεργασια σε τι χανουμε πρακτικα?
Για τους χαρτες σταθερου φορτιου,επιταχυνσης και ηλεκτρονικου γκαζιου τι εχεις να μας πεις?
Το αμαξι μου ειναι 1600 16ν με Bosch απο τα πρωτα multiplexing 8-2002 και θα με ενδιεφερε η αποψη σου!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 00:59:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σου Kaisaras
OBD προγραμματισμός είναι μια λύση αλλά όχι η μόνη σωστή.
Οι Flash Rom τύπου PSOP που έχουν τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα προγραμματίζονται επάνω σε ειδική βάση που συνδέεται με τον programmer. Το πρόβλημα με τις σύγχρονες πλακέτες που υπάρχουν μέσα στις ECU είναι ότι δεν έχουν τρύπες όπως παλιά για το μοντάρισμα-συγκόλληση των εξαρτημάτων επάνω τους αλλά χρησιμοποιούν επιφανειακή (SMD) συγκόλληση η οποία όμως είναι πολύ ευαίσθητη σε αποκολλήσεις. Έτσι λοιπόν οι βάσεις που χρησιμοποιούνται στους programmers δεν είναι δυνατόν να κολληθούν εγγυημένα ότι δεν θα δημιουργηθεί πρόβλημα στο σύντομο μέλλον...
Επίσης ο τρόπος με τον οποίο ασφαλίζουν οι Flash ROMs μέσα σε αυτές είναι ΟΚ για τον programmer που δεν κουνιέται αλλά σε συνθήκες εντός αυτοκινήτου όπου υπάρχουν τόσοι κραδασμοί, συντονισμοί κλπ. είναι σίγουρο ότι θα ξεκουμπώσουν. Φαντάζεσαι να κινείσαι σε προσπέρασμα στη εθνική και να σου ξεκουμπώσει η Flash Rom
Το θέμα της ταχύτητας της επεξεργασίας είναι απλό.
Οι ECU ξεκίνησαν από 8-μπιτες έγιναν 16-μπιτες και τώρα 32-μπιτες μόνο και μόνο για το λόγο της ταχύτητας επεξεργασίας έτσι ώστε αφ' ενός να προλαβαίνουν τα όλο και περισσότερα παρελκόμενα που καλούνται να επεξεργαστούν (βλέπε clima κλπ), αλλά και από την ανάγκη μεγαλύτερου "δείγματος" δεδομένων προς επεξεργασία ανά στιγμή έτσι ώστε να υπάρχει άριστος έλεγχος της λειτουργίας του κινητήρα με στόχο κατανάλωση και καυσαέρια.
Παράλληλα με τους γρήγορους επεξεργαστές εξελίχθηκαν και οι ανάλογες μνήμες (κυρίως Flash ROMs) για να προλαβαίνουν να ακολουθούν τους γρήγορους ρυθμούς του επεξεργαστή. Πιστεύω λοιπόν ότι είναι αυτονόητο ότι δεν πρέπει να αλλαχθεί μια γρήγορη Flash Rom με μια αργή EPROM... γιατί είναι κάτι ανάλογο με το να βάλουμε λάστιχα rally σε μια F1.
Για τους χάρτες δεν υπάρχει τίποτα το ιδιαίτερο ή διαφορετικό ως προς την διαδικασία του chip tuning. Αυτός που θέλει πολύ προσοχή είναι αυτός του ηλεκτρονικού γκαζιού που αν γίνει λάθος το αυτοκίνητο δεν θα δουλέψει ποτέ σωστά. Στα αγωνιστικά το ηλεκτρονικό γκάζι μετατρέπεται σε παλαιού τύπου με ντίζα αλλά βέβαια αλλάζει και η ECU...
Για το αυτοκίνητο σου αν μου πεις τον κωδικό αριθμό της ECU μπορώ να σου πω αν γίνεται chip tuning.
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 02:56:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: | Γεια σου Kaisaras
OBD προγραμματισμός είναι μια λύση αλλά όχι η μόνη σωστή.
Οι Flash Rom τύπου PSOP που έχουν τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα προγραμματίζονται επάνω σε ειδική βάση που συνδέεται με τον programmer. Το πρόβλημα με τις σύγχρονες πλακέτες που υπάρχουν μέσα στις ECU είναι ότι δεν έχουν τρύπες όπως παλιά για το μοντάρισμα-συγκόλληση των εξαρτημάτων επάνω τους αλλά χρησιμοποιούν επιφανειακή (SMD) συγκόλληση η οποία όμως είναι πολύ ευαίσθητη σε αποκολλήσεις. Έτσι λοιπόν οι βάσεις που χρησιμοποιούνται στους programmers δεν είναι δυνατόν να κολληθούν εγγυημένα ότι δεν θα δημιουργηθεί πρόβλημα στο σύντομο μέλλον...
Επίσης ο τρόπος με τον οποίο ασφαλίζουν οι Flash ROMs μέσα σε αυτές είναι ΟΚ για τον programmer που δεν κουνιέται αλλά σε συνθήκες εντός αυτοκινήτου όπου υπάρχουν τόσοι κραδασμοί, συντονισμοί κλπ. είναι σίγουρο ότι θα ξεκουμπώσουν. Φαντάζεσαι να κινείσαι σε προσπέρασμα στη εθνική και να σου ξεκουμπώσει η Flash Rom
Το θέμα της ταχύτητας της επεξεργασίας είναι απλό.
Οι ECU ξεκίνησαν από 8-μπιτες έγιναν 16-μπιτες και τώρα 32-μπιτες μόνο και μόνο για το λόγο της ταχύτητας επεξεργασίας έτσι ώστε αφ' ενός να προλαβαίνουν τα όλο και περισσότερα παρελκόμενα που καλούνται να επεξεργαστούν (βλέπε clima κλπ), αλλά και από την ανάγκη μεγαλύτερου "δείγματος" δεδομένων προς επεξεργασία ανά στιγμή έτσι ώστε να υπάρχει άριστος έλεγχος της λειτουργίας του κινητήρα με στόχο κατανάλωση και καυσαέρια.
Παράλληλα με τους γρήγορους επεξεργαστές εξελίχθηκαν και οι ανάλογες μνήμες (κυρίως Flash ROMs) για να προλαβαίνουν να ακολουθούν τους γρήγορους ρυθμούς του επεξεργαστή. Πιστεύω λοιπόν ότι είναι αυτονόητο ότι δεν πρέπει να αλλαχθεί μια γρήγορη Flash Rom με μια αργή EPROM... γιατί είναι κάτι ανάλογο με το να βάλουμε λάστιχα rally σε μια F1.
Για τους χάρτες δεν υπάρχει τίποτα το ιδιαίτερο ή διαφορετικό ως προς την διαδικασία του chip tuning. Αυτός που θέλει πολύ προσοχή είναι αυτός του ηλεκτρονικού γκαζιού που αν γίνει λάθος το αυτοκίνητο δεν θα δουλέψει ποτέ σωστά. Στα αγωνιστικά το ηλεκτρονικό γκάζι μετατρέπεται σε παλαιού τύπου με ντίζα αλλά βέβαια αλλάζει και η ECU...
Για το αυτοκίνητο σου αν μου πεις τον κωδικό αριθμό της ECU μπορώ να σου πω αν γίνεται chip tuning.
Φιλικά |
Εγω ειμαι για κατι αλλο περιεργος και μιας και εισαι του χωρου θα ηθελα να μου το απαντησεις.Ασχολεισαι με chip τuning λοιπον.Αποτι καταλαβα εισαι ηλεκτρολογος μηχανικος η κατι σχετικο απο το ποστ.Αν κανω λαθος διορθωσε με.
Οταν εκει που εργαζεσαι,ρυθμιζεται μια ecu ,ποιος το κανει?Ο Ηλεκτρολογος?Εχει και καποιον Μηχανολογο διπλα του?Ο Μηχανολογος αυτος ειναι Μηχανολογος η εχει ασχοληθει με Automotive Engineering?Απαντησε μου και θα σου αιτιολογησω το γιατι ρωταω.
Παράθεση: | Αν γινει πολυ αργη η επεξεργασια σε τι χανουμε πρακτικα?
|
Ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος αφου οι γνωσεις μου σε ηλεκτρολογικα ειναι περιορισμενες.
Εφοσον η τεχνολογια επεξεργαστων ειναι σειριακη, ο επεξ/στης λαμβανει τα σηματα και εκτελει σειριακα δηλαδη ενα-ενα και οχι ολα μαζι ταυτοχρονα.Ερχεσαι εσυ λοιπον και μειωνεις την ταχυτητα επεξ/σιας οποτε η ecu δεν μπορει να ανταπεξελθει στο σωστο χρονο αφου στα καινουργια αμαξια οπως αναφερθηκε ειναι περισσοτερα τα δεδομενα που πανει προς επεξ/σια.Συνεπως σε καποια φαση πες οτι το AFR δεν ειναι σωστο και παει σημα για διορθωση.Εχοντας αργοτερη αποκριση σε αυτο το σημα, παιρναει μεγαλυτερο διαστημα μεχρι να διορθωθει με οτι συνεπαγεται αυτο.Εχουμε κατι στην ουσια σαν εναν υπολ/στη που ανοιξαμε 50 προγραμματα στα windows και αργει υπερβολικα να εκτελεσει το καθενα απο αυτα (ατιμε bill gates εσυ και το ριμαδο dos που πουλησες στην ΙBM και δεν ηταν και δικο σου )
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 22:36:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σου Ntinos
Έχεις δίκιο σχετικά με εμένα αλλά δεν θέλω να πω πολλές λεπτομέρειες γιατί δεν θέλω να παρεξηγηθεί η παρουσία μου εδώ στο Forum. Ο λόγος που είμαι εδώ είναι γιατί πιστεύω ότι η γνώση δεν πρέπει να είναι προνόμιο λίγων και απλά έχω την διάθεση να μοιρασθώ αυτά που ξέρω αλλά και να μάθω και άλλα ακόμη. Μετά από πολλά χρόνια σπουδών και εμπλοκής πίστεψε με ακόμη μαθαίνω κάθε μέρα. Πιστεύω ότι δύο ζωές δεν θα έφταναν για να εξαντλήσει κανείς τα τεχνικά του αυτοκινήτου μαζί φυσικά με τις ενημερώσεις για τις εξελίξεις της τεχνολογίας.
Ας αρκεστούμε λοιπόν στο ότι έχω κάνει σπουδές στο εξωτερικό σχετικά με Μηχανολογία αυτοκινήτων και με Προγραμματισμό συστημάτων Η/Υ.
Με τίποτα δεν θα ήθελα να φανεί ότι είμαι εδώ για να «ψαρέψω» πελάτες…
Σχετικά με την ερώτηση σου για το ποιος κάνει τι στο chip tuning, είναι μια κουβέντα που θα μπορούσε να έχει ένα topic από μόνη της.
Συνοπτικά λοιπόν πιστεύω ότι πρέπει να συνυπάρχουν δύο «γνώσεις» αυτή του «μοτερατζή»-μηχανολόγου και αυτή του ηλεκτρονικού-προγραμματιστή.
Τώρα αυτά τα δύο μπορεί να τα καλύπτει ένα άτομο αλλά και δύο διαφορετικά άτομα που όμως θα πρέπει να συνεργάζονται άψογα μεταξύ τους.
Σε καμία περίπτωση όμως δεν αρκούν οι γνώσεις του ηλεκτρονικού-προγραμματιστή μόνο. Για να σου δικαιολογήσω αυτό απλά σκέψου ότι πριν την εποχή των συστημάτων διαχείρισης (ECUs), το ίδιο ακριβώς tuning γινόταν και τότε απλά με διαφορετικά μέσα λιγότερο ηλεκτρονικά και τότε οι ηλεκτρονικοί της εποχής δεν μπορούσαν να διανοηθούν καν την εμπλοκή τους σε κάτι τέτοιο.
Σήμερα ξέρω ότι οι περισσότεροι που κάνουν chip tuning στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό ακόμη είναι μόνο ηλεκτρονικοί. Χωρίς να θέλω να προσβάλω κανένα κατηγορηματικά λέω πως αυτό είναι λάθος. Πολλοί από αυτούς έχουν μισομάθει την δουλειά στο 50% επάνω σε αυτοκίνητα των πρώτων πελατών τους… Και λέω 50% γιατί κάνουν την δουλειά μεν με την βοήθεια ηλεκτρονικών βοηθημάτων όπως αναλυτές καυσαερίων, πυρόμετρα κλπ. αλλά ποτέ δεν ξέρουν το «γιατί» πρέπει να είναι έτσι ή αλλιώς. Επίσης δεν ξέρουν τι εναλλακτικές οδοί υπάρχουν που μπορούν να ακολουθήσουν για να αντεπεξέλθουν σε διάφορα προβλήματα που προκύπτουν και που αφορούν καθαρά μηχανολογία. Για παράδειγμα δεν ξέρουν γιατί ένας Χ κινητήρας θέλει 20 μοίρες αβάνς στις 2000 σ.α.λ. Και όχι 18 ή 22 ή τι πρέπει να κάνουν μηχανολογικά για να αλλάξουν αυτό το νούμερο προς τα επάνω ή προς τα κάτω και τι αποτέλεσμα θα έχει αυτό. Και άλλα πολλά…
Σχετικά με τη δεύτερη ερώτηση σου έχεις δίκιο κάπως έτσι είναι τα πράγματα και χειροτερεύουν πολύ αν βγάλουμε την Flash Rom και βάλουμε παλαιού τύπου αργή EPROM.
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206xs (Χρήστος) Δραστήριο μέλος

 Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)
Ένταξη: 13 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 259 Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Νοέ 2006, 11:48:53 Θέμα δημοσίευσης: Superchips |
|
|
Παιδιά εγώ επειδή δεν εμπιστεύομαι κανένα ντόπιο να βάλει χέρι τόσο βαθιά σε ηλεκτρονικά (το έχουμε στο αίμα μας άλλωστε εδώ στη ρημάδα αυτή τη χώρα να θέλουμε εισαγώμενο βρε παιδί μου) έβαλα superchips. Και έβαλα από ξένους μόνο αυτή την εταιρεία γιατί όσο παλιά και αν σκαλίσω το μυαλό μου ή το αρχείο από περιοδικά μου αυτοί είναι οι μόνοι που ασχολούνται ανελιπώς με το σπορ από αρχές 90 ίσως και πιο πίσω. Στις εντυπώσεις τώρα: Το ESP απενεργοποιήται πλήρως πλεον. Ο κόφτης έχει πάει στις 7000 στροφές το αμάξι εκεί που κρέμαγε στις 5500-5700 που έβγαζε τη δύναμη, τώρα τραβάει δυνατά μέχρι το κόφτη. Χαμηλά και κρύο δουλεύει πιο ομαλά, σε νορμάλ συνθήκες καίει πολύ λιγότερο. Ο εγκέφαλος δεν πειράχτηκε όλη η δουλειά έγινε μέσω της OBD και κόστισε 530 ευρώ με γραπτή εγγύηση. Μου έδωσε αντίγραφο του εργοστασιακού προγράμματος που κατέβασε από το διαγνωστικό και μου είπε ότι υπάρχουν κάθε 6μηνο πιθανές αναβαθμίσεις. Ο άνθρωπος φάνηκε σοβαρός και γνώστης, αν και δεν έκανε τίποτα, έκανε download το πρόγραμμα και μαζί με τα serial numbers το έστειλε στους άγγλους οι οποίοι μετά από λίγο έστειλαν πίσω το βελτιωμένο. Το καλό είναι ότι η Superchips μαζεύει έτσι χάρτες από όλο το κόσμο εργοστασιακούς και δουλεύει πάνω τους το αμάξι έχει κάνει 3000χλμ περίπου μετά από την επέμβαση και χαίρει άκρας υγείας. Μου είπε ότι αν κάνω κάποια μηχανική επέμβαση να πάω να περάσει τα δεδομένα στο πρόγραμμα. Δεν έχω δυναμομετρήση αν και η αίσθηση μου στο δρόμο είναι ότι πραγματοποιεί ότι υπόσχεται. Τι υπόσχεται; οι Άγγλοι στο σίτε τους λένε +15 brake horse power (είναι διαφορετικό από τα HP που μετράμε συνήθως νομίζω λίγο παραπάνω βγάζει αυτή η μέτρηση) και + 6nm στη μέγιστη ροπή ΑΛΛΑ και +23 Nm στις 1500 σαλ!! για μένα αυτή η υπόσχεση για ροπή χαμηλά με έπεισε να πάω και ισχύει σύμφωνα με την αίσθηση που έχω από τα αυτοκίνητο. Εγώ υπόλογίζω ότι το αμάξι έχει πάρει ~12 άλογα (τόσο μου είπε κ ο αντιπρόσωπος) κάπου στις 6500+ οπότε λογικά είμαι τώρα 150 άλογα και 21 κιλά ροπή αν κάποιος ξέρει καλό δυναμόμετρο εγώ προσφέρομαι να πάμε να το μετρήσουμε και να πώ και στους υπόλοιπους δίλιτρους τι έδειξε.
Η Superchips δίνει pdf με το δικό της δυναμόμετρο στο site της. Εμένα πάντως μου άρεσε ότι υπάρχει εγγύηση και δυνατότητα επιστροφής του εγκεφάλου στην εργοστασιακή του μορφή. Αυτά ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Νοέ 2006, 12:33:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... MHN μου χαλάς τον προγραμματισμό εξόδων...
530 ευρώ?
άκρως ενδιαφέρον...
http://www.superchips.co.uk/curves/206gti.pdf
Μου έκανε εντύπωση όμως αυτό:.
Παράθεση: | Στις εντυπώσεις τώρα: Το ESP απενεργοποιήται πλήρως πλεον. | και επειδή το ανέφερε και ο dimchri εδώ μου κάνει εντύπωση. Στο δικό μου 2lt gti 6ος/2005 απενεργοποιείται πλήρως από μαμά. Anyway
Στα του προγράμματος τώρα.
Πραγματικά θέλω βόλτα με το cc σου να δούμε τι γίνεται.
Σε εισαγωγή/εξαγωγή έχεις πειράξει τίποτα ή είσαι τελείως μαμά?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Νοέ 2006, 13:56:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως πιστεύω πως μια δυναμομέτρηση πριν και μετά θα ήταν ένας πιο ολοκληρωμένος και αντικειμενικός κριτής!
Όπως και να έχει τα λεγόμενα σου είναι αξιόλογα 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Νοέ 2006, 15:09:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να με συνχωρειτε αν σας ξενερωσω, αλλα εμένα μου φαίνονται πολύ αισιόδοξα τα νούμερα...
Απότι έχω ακούσει και απο προσωπικη εμπειρία με εγκέφαλο στο rc, και όχι μονο,
μια καλη (αλλα ΚΑΛΗ) χαρτογράφιση,στα ατμοσφαιρικα, μπορει να δόσει περίπου ένα 5% απο την εργοστασιακή ισχυ...και αυτο όχι πάντα.
Το καλό είναι πως έχει κανεις τη δυνατότητα να βελτιώση απόκριση και ροπή από ΄΄χαμηλα΄΄ αυξάνοντας κύρίως το εμβαδόν της καμπύλης ισχύος και ροπής.
Ετσι μπορει να βελτιώσει αισθητα τις επιδόσεις, όχι όμως και τις μέγιστες τιμές.
Ο συνδιασμός μιας αξιόπιστης δυναμομέτρησης, πριν και μετα, αλλα κυρίως η μέτρηση και σύγκριση επιδόσεων στο δρόμο μπορουν να δείξουν το αποτέλεσμα.....
Τα πράγματα σε μια ECU είναι πολύ σύνθετα και υπάρχουν πολλοι χάρτες...
Γενικά, για μια κάλη χαρτογράφιση, εκτος απο γνώση των χαρτών πλήρους φορτίου ειναι απαραιτητος μετρητής καυσαερίων και ένα καλό δυναμόμετρο ίσως και disassembler ΄ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ της assembly για ρύθμιση και πληρέστερη γνώση του κάθε χαρτη.
(Μπορεί αυτο που νομίζει ο ΄΄μαστορας΄΄ οτι είναι χάρτης να κάνει άλλη δουλεια!!!)
Ακόμη ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ γνώση βασικών μηχανολογικών αρχων και της φιλοσοφίας που είναι κατασκευασμένο το κάθε μοτερ.
Για παραδειγμα εστω οτι βρήκε ενα χαρτη διαχειρησης...ειναι πλήρους φορτιίου ? Είναι κανονικός ΄΄η ενας απο τους safe mode?
Εστω οτι βρίκε το ζητόυμενο... Ξέρει τι πρέπει να κάνει????
Υπάρχει για κάθε μοτερ με δεδομένα χαρακτηριστικά και εισαγωγή και εξαγωγή μια ιδανική συνάρτηση-σχέση avans-μείγματος στο εκάστοτε φορτίο και ρυθμό περιστροφής....
Τί παροχή αέρα έχει το μοτέρ?
Πολλοι φλωμώνουν παντού το καύσιμο (και μάλιστα χωρίς να ξέρουν πόσο!!!) και....μα για να καεί θελει ΟΞΥΓΟΝΟ-αερα και για να καει ΚΑΛΑ στην κατάλληλη στοιχειομετρία! Και έστω οτι αυξάνεις και το αέρα με χ τρόπους... όλο αυτο το μείγμα έχει την κατάλληλη αναλογία και είναι ΣΩΣΤΟ για δεδομένη ογκομετρία μοτέρ???
Άφήστε το avans που.....
Θαρρω μετα απο δοκιμές στο rc αλλα και σε 106 ότι για να γίνει σωστη δουλεια με ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ πρέπει να γίνει ρύθμιση στο εκάστοτε όχημα με τα κατάλληλα εργαλεία και απο γνώστη και μάλιστα με αλλεπάληλες δοκιμές!
Νομίζω οτι θέλει προσοχή.....
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Νοέ 2006, 15:26:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η ιδια εταιρια για 16αρι μοτερ δεινει 8 αλογα.Και οπως ειπε και ο φιλος πανω για 20αρι δεινει 12.
Υπαρχει περιπτωση να τα δεις αυτα τα νουμερα.Εγω παντως με το προγραμμα ειχα παρει 7 αλογα.Και μιλαμε εκανα δυναμομετρηση πριν(οταν ηταν εργοστασιακο)και μετα.Οποτε και να εχανε το δυναμομετρο θα εχανε και στις δυο μετρησεις.Αρα τα 7 ειναι συγουρα.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Νοέ 2006, 15:42:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | Mιλαμε εκανα δυναμομετρηση πριν(οταν ηταν εργοστασιακο)και μετα.Οποτε και να εχανε το δυναμομετρο θα εχανε και στις δυο μετρησεις.Αρα τα 7 ειναι συγουρα. |
Ακριβώς 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Νοέ 2006, 15:57:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
COOL ALEXIS έγραψε: | brz20 έγραψε: | Mιλαμε εκανα δυναμομετρηση πριν(οταν ηταν εργοστασιακο)και μετα.Οποτε και να εχανε το δυναμομετρο θα εχανε και στις δυο μετρησεις.Αρα τα 7 ειναι συγουρα. |
Ακριβώς  |
Αρκει να πας σε αλλο δυναμομετρο απο αυτο που σου λεει ο προγραμματιστης...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Νοέ 2006, 15:58:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ολα τα σκεφτικα ο ατιμος.Μολις το πρωτοπηρα το πηγα σε δυναμομετρο.Τοτε εβγαλε 113 αλογα μετα με το φιλτρο παλι το ξανακανα και εβγαλε 116 και με το προγραμμα εβγαλα 123 ή 125.Αρα μου εδωσε 7 με 9 αλογα.
Ακριβως παιδια δεν θυμαμαι γιατι παει καιρος.Το θεμα ειναι οτι εκει κυμενονται ολα τα chipακια για 16αρια.Αν ακουσετε κανεναν να υποσχετε 15 αλογα σε 16αρι τοτε πουλαει φουμαρα.Εδω αν τσιπαρεις 20αρι τουρμπο θα παρεις καμια 20αρα αλογα και αν και με το απο το 1600 θα παρεις 15 ολοκληρα αλογα.Αποκλειετε.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Νοέ 2006, 17:49:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
red206rc , καλά κάνεις και τα γράφεις αυτά, αλλά σε έχει προλάβει και ο Πρόεδρας, και ο Γραμματέας, τουλάχιστον 2 χρόνια πριν, και έχει μαλλιάσει η γλώσσα τους να τα λένε...
brz20 , πάλι έφαγες 2 post, και αποτέλεσμα δεν είδαμε. Θα μας δώσεις καμιά φωτό της δυναμομέτρησης σου?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Νοέ 2006, 19:58:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
red206rc έγραψε: | μια καλη (αλλα ΚΑΛΗ) χαρτογράφιση,στα ατμοσφαιρικα, μπορει να δόσει περίπου ένα 5% απο την εργοστασιακή ισχυ...και αυτο όχι πάντα.
Το καλό είναι πως έχει κανεις τη δυνατότητα να βελτιώση απόκριση και ροπή από ΄΄χαμηλα΄΄ αυξάνοντας κύρίως το εμβαδόν της καμπύλης ισχύος και ροπής.
Ετσι μπορει να βελτιώσει αισθητα τις επιδόσεις, όχι όμως και τις μέγιστες τιμές...... |
μοι μέγιστες τιμές ενδιάφέρουν μόνο όσους κάνουν κόντρες.
εμένα δεν θα με χάλαγε αλλά δεν το θεωρώ απαραίτητο.
εμένα με ενδιαφέρει το ξεκόλλημα στην έξοδο μιας στροφής που δεν θα είμαι απαραίτητα στις +5500rpm.
red206rc έγραψε: | Ο συνδιασμός μιας αξιόπιστης δυναμομέτρησης, πριν και μετα, αλλα κυρίως η μέτρηση και σύγκριση επιδόσεων στο δρόμο μπορουν να δείξουν το αποτέλεσμα.......... |
συμφωνώ και επαυξάνω.
red206rc έγραψε: | Τα πράγματα σε μια ECU είναι πολύ σύνθετα και υπάρχουν πολλοι χάρτες...
Γενικά, για μια κάλη χαρτογράφιση, εκτος απο γνώση των χαρτών πλήρους φορτίου ειναι απαραιτητος μετρητής καυσαερίων και ένα καλό δυναμόμετρο ίσως και disassembler ΄ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ της assembly για ρύθμιση και πληρέστερη γνώση του κάθε χαρτη.
(Μπορεί αυτο που νομίζει ο ΄΄μαστορας΄΄ οτι είναι χάρτης να κάνει άλλη δουλεια!!!)..... |
Μα το Θεό όταν ακούω για "μάστορες" μου ανάβουν τα λαμπάκια.Ακούγονται τόσα πολλά για όλους αυτούς που πραγματικά δεν ξέρω που μπορεί κανείς να φτιάξει το αυοκίνητό του αξιόπιστα.
Εδώ γνωστοί μας μηχανικοί που έχουμε δει ότι έχουν φτιάξει πολύ αξιόλογα αυτοκίνητα έχει τύχει να φτιάξουν άλλα αμάξια και να μην αποδίδουν τα αναμενόμενα.
Για εμένα το αυτοκίνητο είναι καθημερινό εργαλείο που δεν μπορεί την μία μέρα να δουλευει και την άλλη να μην.
Δεν είναι δυνατόν το αυτοκίνητο να είναι κάθε τρεις και λίγο στο συνεργείο για ρυθμίσεις ανανεώσεις κλπ κλπ ΟΧΙ γιατί δεν θέλω ή γιατί με ενοχλεί αλλά γιατί η δουλειά μου δεν μου επιτρέπει χρονικά κάτι τέτοιο
Εδώ για servise πρέπει να το πάω και πρέπει να οργανώσω ολόκληρο κολποσχέδιο.
red206rc έγραψε: | Ακόμη ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ γνώση βασικών μηχανολογικών αρχων και της φιλοσοφίας που είναι κατασκευασμένο το κάθε μοτερ.
Για παραδειγμα εστω οτι βρήκε ενα χαρτη διαχειρησης...ειναι πλήρους φορτιίου ? Είναι κανονικός ΄΄η ενας απο τους safe mode?
Εστω οτι βρίκε το ζητόυμενο... Ξέρει τι πρέπει να κάνει????
Υπάρχει για κάθε μοτερ με δεδομένα χαρακτηριστικά και εισαγωγή και εξαγωγή μια ιδανική συνάρτηση-σχέση avans-μείγματος στο εκάστοτε φορτίο και ρυθμό περιστροφής....
Τί παροχή αέρα έχει το μοτέρ?
Πολλοι φλωμώνουν παντού το καύσιμο (και μάλιστα χωρίς να ξέρουν πόσο!!!) και....μα για να καεί θελει ΟΞΥΓΟΝΟ-αερα και για να καει ΚΑΛΑ στην κατάλληλη στοιχειομετρία! Και έστω οτι αυξάνεις και το αέρα με χ τρόπους... όλο αυτο το μείγμα έχει την κατάλληλη αναλογία και είναι ΣΩΣΤΟ για δεδομένη ογκομετρία μοτέρ???
Άφήστε το avans που.....
Θαρρω μετα απο δοκιμές στο rc αλλα και σε 106 ότι για να γίνει σωστη δουλεια με ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ πρέπει να γίνει ρύθμιση στο εκάστοτε όχημα με τα κατάλληλα εργαλεία και απο γνώστη και μάλιστα με αλλεπάληλες δοκιμές!
Νομίζω οτι θέλει προσοχή..... |
συμφωνω για ρυθμίσεις στο εκάστοτε όχημα...
το θέμα είναι ποιος.
και αν αυτός ο κάποιος (με τις κατάλληλες γνώσεις) έχει πάντα όρεξη και διάθεση να κάνει καλή δουλειά... (ή αλλιώς να έχει τον επαγγελματισμό και υπευθυνότητα να έχει πάντα όρεξη/διάθεση...)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Νοέ 2006, 12:44:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="MEMsound"]εμένα με ενδιαφέρει το ξεκόλλημα στην έξοδο μιας στροφής που δεν θα είμαι απαραίτητα στις +5500rpm[quote]
Μάνθο νομίζω ότι για να γράψεις χρόνους στα ατμοσφαιρικά αυτο είναι μονόδρομος.
Άλλωστε, θαρρώ πώς εκεί βασίζεται και η φιλοσοφία σχεδιασμού ενός αγωνιστικού σασμάν....
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Νοέ 2006, 13:04:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΜΟΝΟ που δεν έχουμε αγωνιστικο!
Εχουμε πολιτικό αμάξι που κυκλοφορεί μέσα σε δημόσιους δρόμους και δεν είναι δυνατόν να το δουλευουμε σε τέτοιες rpm... (αν δεν θέλουμε να το πληρώνουμε για χρυσό)
Η φιλοσοφία ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου στα ΠΑΝΤΑ απέχει πολύ από την φιλοσοφία ενός καθημερινού.
Eπίσης οι περισσότεροι από εμάς δεν νομίζω ότι προτίθενται να αρχίσουν να σκαλίζουν το σασμάν με σχέσεις κλπ κλπ τουλάχιστον στην παρούσα φάση...
Bέβαια μπορεί κανείς να κάνει δουλεια με ένα κοντύτερο κορωνοπήνιο (κ/π) αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Βασικά πολλά μπορεί να κάνει κανείς. Ακόμα και αγωνιστικό δρόμου (πχ ένα ωραιότατο RC με 2 μπάκετ ρεψαρο εμπρός χωρίς πίσω καθίσματα με μισό ή ολόκληρο κλουβί ημισλικ μπλοκε αναρτηση PS μοτερ με εντόσθια από 206 RC group A κλπ κλπ....) να φτιάξει αλλά τελικά σε κάθε περίπτωση όλοι μετράμε τα λεφτά που βγάζουμε από την τσέπη και προσαρμοζόμαστε ανάλογα... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Νοέ 2006, 13:23:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | brz20 , πάλι έφαγες 2 post, και αποτέλεσμα δεν είδαμε. Θα μας δώσεις καμιά φωτό της δυναμομέτρησης σου? |
Δεν εχω ρε Steve.Αν θες παλι μπορω να επικοινωνισω με τον Μηχανικο μου και να μου στειλει σε email την δυναμομετρηση.Μου την ειχε τυπωση αλλα την εχω χασει.Παει και τοσος καιρος.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|