PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Πώς μπορώ να "κερδίσω" 15hp σε 206 1600 16V...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Lucifer (kostas)
Μέλος
Μέλος


206 cc

Ένταξη: 27 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 136
Τόπος: Ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Μάϊ 2004, 21:49:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PHSYBORG έγραψε:
Με μαμα προγραμμα κ σκουπα+τελικο βλεπω 180 τελικη με 1,4 κ στο 1600 το τελικο χωρις μεσαιο κ με σκουπα εκοψε ( 210 τελικη το 1.6) 30-40 Κhm? Shocked

αυτο που γνωριζω προσωπικα ειναι πως οταν εβαλα μονο τη σκουπα μπορει το γκαζι να ζωντανεψε λιγο στα χαμηλα αλλα στις τελικες μου εκοψε αρκετα.απο οτι εχω ακουσει στις υψηλες ταχυτητες μπαινει πιο πολυς αερας με τη σκουπα με συνεπειες φτοχοτερου μιγματος στο θαλαμο καυσης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 07:57:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lucifer έγραψε:
PHSYBORG έγραψε:
Με μαμα προγραμμα κ σκουπα+τελικο βλεπω 180 τελικη με 1,4 κ στο 1600 το τελικο χωρις μεσαιο κ με σκουπα εκοψε ( 210 τελικη το 1.6) 30-40 Κhm? Shocked

αυτο που γνωριζω προσωπικα ειναι πως οταν εβαλα μονο τη σκουπα μπορει το γκαζι να ζωντανεψε λιγο στα χαμηλα αλλα στις τελικες μου εκοψε αρκετα.απο οτι εχω ακουσει στις υψηλες ταχυτητες μπαινει πιο πολυς αερας με τη σκουπα με συνεπειες φτοχοτερου μιγματος στο θαλαμο καυσης.


Κώστα,ωραία και όμορφα τα λές,αλλα εδω μιλάμε για απίστευτες απώλειες...Το 1600αρι το 206,με 4άρτη χτυπάει
πανεύκολα κόφτη στα 185 χλμ (αν θυμάμε καλά).Μόλις κουμπώσεις 5η και επιμείνεις λίγο στο γκάζι,έρχονται και τα 200.
Αν έχεις στη διάθεση σου δρόμο,και διατηρήσεις το πόδι σου στη μοκέτα,έρχονται και τα 210.
Αυτα συνέβαιναν στο δικό μου το 1600αρι ,με σκούπα-τελικό.
Θα ήθελα,αν είναι εύκολο στον φίλο PANIKO να μας εξηγήσει λιγο παραπάνω αυτο το ''165 χλμ/ώρα'' γιατι μου φαίνετε τουλάχιστον απίστευτο.
Μήπως ήθελε να γράψει 195 χλμ/ώρα??Λέω μήπως...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ydwr (Πανος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 28 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: Πεντελη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 08:06:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και ρωταω τωρα εγω.
Αυτο το στεγνωμα στις ψηλες δεν μπορει να εξαλειφθει μεσω προγραμματος Question Question

Γι΄αυτο το λογο δεν πας να βαλεις προγραμμα Exclamation Question


Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 09:03:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

με κανετε να νομιζω πως οταν πρωτοπηραμε το 206 το δικο μας ηταν κατι ξεχωριστο και εισικο απο την αντιπροσωπεια...
ρε παιδια που τα φτιαχνετε?
το μοτερ αν βαλεις μια 48mm Ν με ενα superchip και μια σκουπα το αμαξι ειναι αγνωριστο... την βλακεια οι περισσοτεροι την κανουν με την εξατμιση... βαζουν μια εντυπωσιακη μπουκα και μια σωληνα χωρις να λαμβανουν υποψην τα αλλα που εχουν γινει στο μοτερ και τελικα αυτο κρεμαει...επειδη συνηθως η σωληνα ειναι μεγαλυτερη...

εδω εγω με το τωρινο ρυθμισμα φοραγα 47φ σωληνα και ειχα κοντα στα 19 κιλα ροπη στις 4700, ωστοσο δεν περναγα τα 150 αλογα με τιποτα μιας και το μοτερ ψηλα κρεμαγε... κανοντας την σωληνα φ54, ανεβασαμε την μεγιστη ροπη στι 5700 αλλα γι αυτο ειδαμε σχεδον 160 αλογα (159.7) και την ροπη να περνα τα 19 κιλα με 18 κιλα απο αρκετα χαμηλα...

χτυπα μια καλη εξατμιση και ζητησε την εσυ ο ιδιος να ειναι 48αρα... για ΦΠΕ οπως και για κατι παραπανω ειναι υπεραρκετη χωρις να κρεμας χαμηλες-μεσαιες... αυτη ειναι η γνωμη μου...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lucifer (kostas)
Μέλος
Μέλος


206 cc

Ένταξη: 27 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 136
Τόπος: Ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 12:49:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Judger έγραψε:
lucifer έγραψε:
PHSYBORG έγραψε:
Με μαμα προγραμμα κ σκουπα+τελικο βλεπω 180 τελικη με 1,4 κ στο 1600 το τελικο χωρις μεσαιο κ με σκουπα εκοψε ( 210 τελικη το 1.6) 30-40 Κhm? Shocked

αυτο που γνωριζω προσωπικα ειναι πως οταν εβαλα μονο τη σκουπα μπορει το γκαζι να ζωντανεψε λιγο στα χαμηλα αλλα στις τελικες μου εκοψε αρκετα.απο οτι εχω ακουσει στις υψηλες ταχυτητες μπαινει πιο πολυς αερας με τη σκουπα με συνεπειες φτοχοτερου μιγματος στο θαλαμο καυσης.


Κώστα,ωραία και όμορφα τα λές,αλλα εδω μιλάμε για απίστευτες απώλειες...Το 1600αρι το 206,με 4άρτη χτυπάει
πανεύκολα κόφτη στα 185 χλμ (αν θυμάμε καλά).Μόλις κουμπώσεις 5η και επιμείνεις λίγο στο γκάζι,έρχονται και τα 200.
Αν έχεις στη διάθεση σου δρόμο,και διατηρήσεις το πόδι σου στη μοκέτα,έρχονται και τα 210.
Αυτα συνέβαιναν στο δικό μου το 1600αρι ,με σκούπα-τελικό.
Θα ήθελα,αν είναι εύκολο στον φίλο PANIKO να μας εξηγήσει λιγο παραπάνω αυτο το ''165 χλμ/ώρα'' γιατι μου φαίνετε τουλάχιστον απίστευτο.
Μήπως ήθελε να γράψει 195 χλμ/ώρα??Λέω μήπως...

πολυ πιθανο, οντως οι απωλειες που γραφει ειναι παραλογες
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Panikos (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 GTI 1600 16v

Ένταξη: 24 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 22
Τόπος: ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάϊ 2004, 13:05:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι συναδελφοι τιποτα δεν ειναι παραλογο! όλα αυτα τα ειδα να γινονται μπροστα στα ματια μου και δεν το πστευα με τιποτα. 165! πιθανο να ειχα κανει μεγαλο λαθος με τις συγκεκριμενες βελτιωσεις. πραγματι το προγραμμα ηθελε ρυθμιση και η σκουπιτσα το επνιγε αρκετα. εσυ Φιλλιπε σιγουρα θα δεις βελτιωση με σκουπα στα 1400cc. το 1600 ομως και το 2λιτρο δεν μπορουν να παρουν ιδιετερη βελτιωση με μονο σκουπα.


2fast2furious
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Panikos (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 GTI 1600 16v

Ένταξη: 24 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 22
Τόπος: ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάϊ 2004, 13:18:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

την διαφορα την ειδα οταν τοποθετησα φιλτρο ελευθερας στο προηπαρχον φιλτροκουτι. αυτο ομως που μου εγινε μαθημα ειναι να μην κανω πειραματα με το αμοιρο το αμαξακι γιατι ο Γαλλος που το εφτιαξε δεν ηταν μαλ***ς. τωρα αν εμεις οι Ελληνες εχουμε λιγο παθος για βελτιωση, φταιμε οι ιδιοι για τα συμπτωματα μας. στην Ελλαδα για να εχεις ενα πολυ καλο αποτελεσμα πρεπει να ψαξεις πάρα πολυ κατι που εγω δεν το εκανα παρα επεσα με τα μουτρα στους πρωτους τυχοντες. οταν ειδα ομως το κοντερι μου να γραφει τα ελεινα χλμ που ανεφερα παραπανω δεν ηξερα αν επρεπε να βρισω εμενα ή αυτους που ανελαβαν να μου το βελτιωσουν.
οσο για το μεσαιο καζανι ειναι μεγαλη δουλεια! εγω βεβαια ηθελα να το παιξω πονηρος κανοντας λιγο παραπανω θορυβο αλλα την εφαγα στον κ Exclamation λ Exclamation οτι και να πειτε εχετε δικιο ομως. τα νουμερακια ειναι παραλογα.. παρολα αυτα ομως εκεινη την στιγμη ηταν πολυ λογικα!


2fast2furious
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάϊ 2004, 13:33:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ydwr έγραψε:
Και ρωταω τωρα εγω.
Αυτο το στεγνωμα στις ψηλες δεν μπορει να εξαλειφθει μεσω προγραμματος Question Question

Γι΄αυτο το λογο δεν πας να βαλεις προγραμμα Exclamation Question


Ναι Cool


Kouzman: Φ48 εξάτμιση Group Ν εννοείς ή σωλήνα Φ48 για εξάτμιση? Όταν λες για σκούπα, ποια προτείνεις? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάϊ 2004, 14:23:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εννοω τον σωληνα της εξατμισης...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάϊ 2004, 20:24:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραία, πες μου και για την σκούπα τώρα Pliz Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάϊ 2004, 21:22:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οπως εχει χιλιοαναφερθει η σκουπα το μπουκωνει ψηλα λογω πολυ αερα και ειδικα εθνικη.....
και ερωτω... αν με καποιο τροπο φτιαχναμε ενα κλαπετο που θα κλεινει τη μιση εισοδο π.χ της σκουπας στα ταξιακια ....... καλα δεν θα ηταν?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Panikos (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 GTI 1600 16v

Ένταξη: 24 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 22
Τόπος: ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάϊ 2004, 22:47:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμάν πια όλοι με τις σκούπες!!! Εχει δοκιμάσει κανεις σφουγγαριστρα?
Κρατάει τα νερά που μπαίνουν, κατι που δεν κανει η σκουπά, και οσο και να την στίψεις στα 'ψιλά' δεν στεγνωνει με τιποτα! Τι είπα παλι ρε?




Που και που να λεμε και καμια μ@λ@κι@ να σπαει τη μονοτονια!


2fast2furious
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 09:24:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα παντως δεν κρεμαει...



η παραπανω φωτο ειναι τυπικη διαδικασια... Cool Cool

ααα, να πω πως αποσυρομαστε για 10 μερες περιπου... ο πεζουλας μπηκε χειρουργειο...θα δυο στοιχεια...

1. Lumenition C460 EMS
2. KENT PT52

προσεχως κοντα σας... Armed :alien:





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 09:35:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιαννη αυτη η φωτο ειναι προσφατη??


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 09:49:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι, λιγοτερο απο μηνα τραβηγμενη με το κντ του αδερφου μου... ενα Nokia 6600...

οι πιο παρατηρητικοι θα δουν και το αναμενο λαμπακι του check engine. ειναι φωτο πριν βαλουμε το καπακι στον 2ο λ...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 22:56:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
οπως εχει χιλιοαναφερθει η σκουπα το μπουκωνει ψηλα λογω πολυ αερα και ειδικα εθνικη.....
και ερωτω... αν με καποιο τροπο φτιαχναμε ενα κλαπετο που θα κλεινει τη μιση εισοδο π.χ της σκουπας στα ταξιακια ....... καλα δεν θα ηταν?


Δεν νομίζω πως είναι και η καλύτερη λύση...
Το επιπλέον κλαπέτο θα προκαλέσει πολλές ροϊκές απώλειες στον εισερχόμενο αέρα, με αποτέλεσμα το μοτέρ να καταναλώνει επιπλέον έργο για να υπερνικήσει αυτές τις απώλειες. Άρα θα έχουμε απώλεια ισχύος. Ό,τι ακριβώς ισχύει και με την μισάνοικτη πεταλούδα του γκαζιού...
Εδώ μερικοί κάνουνε πως και πως να μειώσουμε τις ροϊκές απώλεις στην εισαγωγή (φίλτρο ελεύθερης ροής, κατάργηση πνιχτών κ.τ.λ.) και 'συ τους λες για επιπλέον κλαπέτα!!!;;; Shocked Shocked Very happy

Κατ' εμέ, το κρέμασμα που μπορεί να παρουσιάζεται σε ορισμένους, αντιμετωπίζεται μόνο με ένα νέο προγραμματάκι στον εγκέφαλο (του αυτοκινήτου!!!)...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 23:16:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

διαφωνω. η εισαγωγη της σκουπας ειναι σε σχημα γαμα με ανοιγμα 4-5 εκατοστα υψος επι 30 πλατος... και πιανει συνηθως κατω απο μετωπη. αν το πλατος γινει απο 30 - 15 ειναι σαν να μετατρεπουμε το γαμα σε ευθυγραμμο σωληνα που οδηγει πανω στη χοανη της σκουπας....αρα δεν ενοχλουμε τη ροη...
και βεβαια σε καμια περιπτωση δεν ειναι λυση το προγραμμα γιατι μετα θα θελουμε και εκεντροφορους και εξατμιση και πεταλουδα και και και ....
παει πολυ μακρια η βαλιτσα και για τους πιο πολλους ισως δεν αξιζει.
αν βαλουμε καποιον με προγραμμα και χοανη και καποιο αλλο μονο με προγραμμα μαζι θα γελατε με τη διαφορα ειδικα σε σταση και οχι ρεπριζ........ Exclamation [/list]

το καλυτερο θα ηταν κατι που θα εκοβε εντλως το γαμα της σκουπας και θα μετετρεπε το εσωτερικο της σε αυθυγραμμο σωληνα για να γλυτωσουμε τα φαινομενα υποπιεσης στο εσωτερικο της σκουπας που οντως θα αυξαναν τις απωλειες......
ρε μπας και ηπια πλυ κρασι Question Question Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 23:21:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
διαφωνω. η εισαγωγη της σκουπας ειναι σε σχημα γαμα με ανοιγμα 4-5 εκατοστα υψος επι 30 πλατος... και πιανει συνηθως κατω απο μετωπη. αν το πλατος γινει απο 30 - 15 ειναι σαν να μετατρεπουμε το γαμα σε ευθυγραμμο σωληνα που οδηγει πανω στη χοανη της σκουπας....αρα δεν ενοχλουμε τη ροη...
και βεβαια σε καμια περιπτωση δεν ειναι λυση το προγραμμα γιατι μετα θα θελουμε και εκεντροφορους και εξατμιση και πεταλουδα και και και ....
παει πολυ μακρια η βαλιτσα και για τους πιο πολλους ισως δεν αξιζει.
αν βαλουμε καποιον με προγραμμα και χοανη και καποιο αλλο μονο με προγραμμα μαζι θα γελατε με τη διαφορα ειδικα σε σταση και οχι ρεπριζ........ Exclamation [/list]


Αυτό δεν το κατάλαβα...
Πως δεν θα ενοχλούμε την ροή;

όταν μίλησα για πρόγραμμα εννοούσα κάτι ήπιο. Σαν αυτό που έβαλε και ο TONY PAP στο 1,6 16v του, χωρίς να κάνει καμιά άλλη επέμβαση. Τα αποτελέσματα που είδε είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά (κατά τα λεγόμενά του)...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 23:31:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

h σκουπα ειναι ουσιαστικα μια χοανη μεσα σε ενα ειδικα σχεδιασμενο αεραγωγο για μεγιστη δυνατη αεροδυνακικη αποδοση και βελτιστοποιηση της παροχης για αυτο και λεγεται σκουπα .ειναι ενα χονι ππου συλλεγει αερα ...
στις μεγαλες ταχυτητες δεν εχεις αναγκη απο ενα τετοιο συλλεκτη γιατι αυτο απιτυγχανεται απο τη ταχυτητα του αυτοκινητου αρα εκει τι θελεις??? ενα φιλτροκουτι π.χ που να δινει ακριβως τον αερα που μπορει να μπει.
αρα σκεψου να εχεις στην αθηνα μια σκουπα που με ενα μαγικο τροπο στην εθνικη θα μετρεπεται σε χοανη η οποια εμπρος της εχει ενα στενο σωληνα σφηνωμενο ο οποιος θα δινει ακριβως τον αερα που μπορει να διαχειριστει το afm αρα και το μοτερ....


δεν ειναι δυσκολο ενα εσωτερικο κινουμενο διαφραγμα μεσα στη σκουπα θελει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 23:39:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
h σκουπα ειναι ουσιαστικα μια χοανη μεσα σε ενα ειδικα σχεδιασμενο αεραγωγο για μεγιστη δυνατη αεροδυνακικη αποδοση και βελτιστοποιηση της παροχης για αυτο και λεγεται σκουπα .ειναι ενα χονι ππου συλλεγει αερα ...
στις μεγαλες ταχυτητες δεν εχεις αναγκη απο ενα τετοιο συλλεκτη γιατι αυτο απιτυγχανεται απο τη ταχυτητα του αυτοκινητου αρα εκει τι θελεις??? ενα φιλτροκουτι π.χ που να δινει ακριβως τον αερα που μπορει να μπει.
αρα σκεψου να εχεις στην αθηνα μια σκουπα που με ενα μαγικο τροπο στην εθνικη θα μετρεπεται σε χοανη η οποια εμπρος της εχει ενα στενο σωληνα σφηνωμενο ο οποιος θα δινει ακριβως τον αερα που μπορει να διαχειριστει το afm αρα και το μοτερ....


δεν ειναι δυσκολο ενα εσωτερικο κινουμενο διαφραγμα μεσα στη σκουπα θελει.


Διαφώνω μαζί σου, αλλά επειδή τώρα βλέπω Χάρυ Κλυν δεν δύναμαι να σου απαντήσω!!! Rolling eyes Rolling eyes Very happy


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 5 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1481s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on