Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Μάϊ 2004, 21:49:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | Με μαμα προγραμμα κ σκουπα+τελικο βλεπω 180 τελικη με 1,4 κ στο 1600 το τελικο χωρις μεσαιο κ με σκουπα εκοψε ( 210 τελικη το 1.6) 30-40 Κhm?  |
αυτο που γνωριζω προσωπικα ειναι πως οταν εβαλα μονο τη σκουπα μπορει το γκαζι να ζωντανεψε λιγο στα χαμηλα αλλα στις τελικες μου εκοψε αρκετα.απο οτι εχω ακουσει στις υψηλες ταχυτητες μπαινει πιο πολυς αερας με τη σκουπα με συνεπειες φτοχοτερου μιγματος στο θαλαμο καυσης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 07:57:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lucifer έγραψε: | PHSYBORG έγραψε: | Με μαμα προγραμμα κ σκουπα+τελικο βλεπω 180 τελικη με 1,4 κ στο 1600 το τελικο χωρις μεσαιο κ με σκουπα εκοψε ( 210 τελικη το 1.6) 30-40 Κhm?  |
αυτο που γνωριζω προσωπικα ειναι πως οταν εβαλα μονο τη σκουπα μπορει το γκαζι να ζωντανεψε λιγο στα χαμηλα αλλα στις τελικες μου εκοψε αρκετα.απο οτι εχω ακουσει στις υψηλες ταχυτητες μπαινει πιο πολυς αερας με τη σκουπα με συνεπειες φτοχοτερου μιγματος στο θαλαμο καυσης. |
Κώστα,ωραία και όμορφα τα λές,αλλα εδω μιλάμε για απίστευτες απώλειες...Το 1600αρι το 206,με 4άρτη χτυπάει
πανεύκολα κόφτη στα 185 χλμ (αν θυμάμε καλά).Μόλις κουμπώσεις 5η και επιμείνεις λίγο στο γκάζι,έρχονται και τα 200.
Αν έχεις στη διάθεση σου δρόμο,και διατηρήσεις το πόδι σου στη μοκέτα,έρχονται και τα 210.
Αυτα συνέβαιναν στο δικό μου το 1600αρι ,με σκούπα-τελικό.
Θα ήθελα,αν είναι εύκολο στον φίλο PANIKO να μας εξηγήσει λιγο παραπάνω αυτο το ''165 χλμ/ώρα'' γιατι μου φαίνετε τουλάχιστον απίστευτο.
Μήπως ήθελε να γράψει 195 χλμ/ώρα??Λέω μήπως... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 08:06:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και ρωταω τωρα εγω.
Αυτο το στεγνωμα στις ψηλες δεν μπορει να εξαλειφθει μεσω προγραμματος
Γι΄αυτο το λογο δεν πας να βαλεις προγραμμα 
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 09:03:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με κανετε να νομιζω πως οταν πρωτοπηραμε το 206 το δικο μας ηταν κατι ξεχωριστο και εισικο απο την αντιπροσωπεια...
ρε παιδια που τα φτιαχνετε?
το μοτερ αν βαλεις μια 48mm Ν με ενα superchip και μια σκουπα το αμαξι ειναι αγνωριστο... την βλακεια οι περισσοτεροι την κανουν με την εξατμιση... βαζουν μια εντυπωσιακη μπουκα και μια σωληνα χωρις να λαμβανουν υποψην τα αλλα που εχουν γινει στο μοτερ και τελικα αυτο κρεμαει...επειδη συνηθως η σωληνα ειναι μεγαλυτερη...
εδω εγω με το τωρινο ρυθμισμα φοραγα 47φ σωληνα και ειχα κοντα στα 19 κιλα ροπη στις 4700, ωστοσο δεν περναγα τα 150 αλογα με τιποτα μιας και το μοτερ ψηλα κρεμαγε... κανοντας την σωληνα φ54, ανεβασαμε την μεγιστη ροπη στι 5700 αλλα γι αυτο ειδαμε σχεδον 160 αλογα (159.7) και την ροπη να περνα τα 19 κιλα με 18 κιλα απο αρκετα χαμηλα...
χτυπα μια καλη εξατμιση και ζητησε την εσυ ο ιδιος να ειναι 48αρα... για ΦΠΕ οπως και για κατι παραπανω ειναι υπεραρκετη χωρις να κρεμας χαμηλες-μεσαιες... αυτη ειναι η γνωμη μου...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 12:49:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Judger έγραψε: | lucifer έγραψε: | PHSYBORG έγραψε: | Με μαμα προγραμμα κ σκουπα+τελικο βλεπω 180 τελικη με 1,4 κ στο 1600 το τελικο χωρις μεσαιο κ με σκουπα εκοψε ( 210 τελικη το 1.6) 30-40 Κhm?  |
αυτο που γνωριζω προσωπικα ειναι πως οταν εβαλα μονο τη σκουπα μπορει το γκαζι να ζωντανεψε λιγο στα χαμηλα αλλα στις τελικες μου εκοψε αρκετα.απο οτι εχω ακουσει στις υψηλες ταχυτητες μπαινει πιο πολυς αερας με τη σκουπα με συνεπειες φτοχοτερου μιγματος στο θαλαμο καυσης. |
Κώστα,ωραία και όμορφα τα λές,αλλα εδω μιλάμε για απίστευτες απώλειες...Το 1600αρι το 206,με 4άρτη χτυπάει
πανεύκολα κόφτη στα 185 χλμ (αν θυμάμε καλά).Μόλις κουμπώσεις 5η και επιμείνεις λίγο στο γκάζι,έρχονται και τα 200.
Αν έχεις στη διάθεση σου δρόμο,και διατηρήσεις το πόδι σου στη μοκέτα,έρχονται και τα 210.
Αυτα συνέβαιναν στο δικό μου το 1600αρι ,με σκούπα-τελικό.
Θα ήθελα,αν είναι εύκολο στον φίλο PANIKO να μας εξηγήσει λιγο παραπάνω αυτο το ''165 χλμ/ώρα'' γιατι μου φαίνετε τουλάχιστον απίστευτο.
Μήπως ήθελε να γράψει 195 χλμ/ώρα??Λέω μήπως... |
πολυ πιθανο, οντως οι απωλειες που γραφει ειναι παραλογες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Panikos (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μόλις έγραψα

 206 GTI 1600 16v
Ένταξη: 24 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 22 Τόπος: ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάϊ 2004, 13:05:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οχι συναδελφοι τιποτα δεν ειναι παραλογο! όλα αυτα τα ειδα να γινονται μπροστα στα ματια μου και δεν το πστευα με τιποτα. 165! πιθανο να ειχα κανει μεγαλο λαθος με τις συγκεκριμενες βελτιωσεις. πραγματι το προγραμμα ηθελε ρυθμιση και η σκουπιτσα το επνιγε αρκετα. εσυ Φιλλιπε σιγουρα θα δεις βελτιωση με σκουπα στα 1400cc. το 1600 ομως και το 2λιτρο δεν μπορουν να παρουν ιδιετερη βελτιωση με μονο σκουπα.
2fast2furious |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Panikos (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μόλις έγραψα

 206 GTI 1600 16v
Ένταξη: 24 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 22 Τόπος: ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάϊ 2004, 13:18:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
την διαφορα την ειδα οταν τοποθετησα φιλτρο ελευθερας στο προηπαρχον φιλτροκουτι. αυτο ομως που μου εγινε μαθημα ειναι να μην κανω πειραματα με το αμοιρο το αμαξακι γιατι ο Γαλλος που το εφτιαξε δεν ηταν μαλ***ς. τωρα αν εμεις οι Ελληνες εχουμε λιγο παθος για βελτιωση, φταιμε οι ιδιοι για τα συμπτωματα μας. στην Ελλαδα για να εχεις ενα πολυ καλο αποτελεσμα πρεπει να ψαξεις πάρα πολυ κατι που εγω δεν το εκανα παρα επεσα με τα μουτρα στους πρωτους τυχοντες. οταν ειδα ομως το κοντερι μου να γραφει τα ελεινα χλμ που ανεφερα παραπανω δεν ηξερα αν επρεπε να βρισω εμενα ή αυτους που ανελαβαν να μου το βελτιωσουν.
οσο για το μεσαιο καζανι ειναι μεγαλη δουλεια! εγω βεβαια ηθελα να το παιξω πονηρος κανοντας λιγο παραπανω θορυβο αλλα την εφαγα στον κ λ οτι και να πειτε εχετε δικιο ομως. τα νουμερακια ειναι παραλογα.. παρολα αυτα ομως εκεινη την στιγμη ηταν πολυ λογικα!
2fast2furious |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάϊ 2004, 13:33:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ydwr έγραψε: | Και ρωταω τωρα εγω.
Αυτο το στεγνωμα στις ψηλες δεν μπορει να εξαλειφθει μεσω προγραμματος
Γι΄αυτο το λογο δεν πας να βαλεις προγραμμα  |
Ναι
Kouzman: Φ48 εξάτμιση Group Ν εννοείς ή σωλήνα Φ48 για εξάτμιση? Όταν λες για σκούπα, ποια προτείνεις? 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάϊ 2004, 14:23:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εννοω τον σωληνα της εξατμισης...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάϊ 2004, 21:22:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οπως εχει χιλιοαναφερθει η σκουπα το μπουκωνει ψηλα λογω πολυ αερα και ειδικα εθνικη.....
και ερωτω... αν με καποιο τροπο φτιαχναμε ενα κλαπετο που θα κλεινει τη μιση εισοδο π.χ της σκουπας στα ταξιακια ....... καλα δεν θα ηταν? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Panikos (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μόλις έγραψα

 206 GTI 1600 16v
Ένταξη: 24 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 22 Τόπος: ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάϊ 2004, 22:47:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμάν πια όλοι με τις σκούπες!!! Εχει δοκιμάσει κανεις σφουγγαριστρα?
Κρατάει τα νερά που μπαίνουν, κατι που δεν κανει η σκουπά, και οσο και να την στίψεις στα 'ψιλά' δεν στεγνωνει με τιποτα! Τι είπα παλι ρε?
Που και που να λεμε και καμια μ@λ@κι@ να σπαει τη μονοτονια!
2fast2furious |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 09:24:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμενα παντως δεν κρεμαει...
η παραπανω φωτο ειναι τυπικη διαδικασια...
ααα, να πω πως αποσυρομαστε για 10 μερες περιπου... ο πεζουλας μπηκε χειρουργειο...θα δυο στοιχεια...
1. Lumenition C460 EMS
2. KENT PT52
προσεχως κοντα σας... :alien:
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 09:35:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιαννη αυτη η φωτο ειναι προσφατη??
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 09:49:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι, λιγοτερο απο μηνα τραβηγμενη με το κντ του αδερφου μου... ενα Nokia 6600...
οι πιο παρατηρητικοι θα δουν και το αναμενο λαμπακι του check engine. ειναι φωτο πριν βαλουμε το καπακι στον 2ο λ...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 22:56:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | οπως εχει χιλιοαναφερθει η σκουπα το μπουκωνει ψηλα λογω πολυ αερα και ειδικα εθνικη.....
και ερωτω... αν με καποιο τροπο φτιαχναμε ενα κλαπετο που θα κλεινει τη μιση εισοδο π.χ της σκουπας στα ταξιακια ....... καλα δεν θα ηταν? |
Δεν νομίζω πως είναι και η καλύτερη λύση...
Το επιπλέον κλαπέτο θα προκαλέσει πολλές ροϊκές απώλειες στον εισερχόμενο αέρα, με αποτέλεσμα το μοτέρ να καταναλώνει επιπλέον έργο για να υπερνικήσει αυτές τις απώλειες. Άρα θα έχουμε απώλεια ισχύος. Ό,τι ακριβώς ισχύει και με την μισάνοικτη πεταλούδα του γκαζιού...
Εδώ μερικοί κάνουνε πως και πως να μειώσουμε τις ροϊκές απώλεις στην εισαγωγή (φίλτρο ελεύθερης ροής, κατάργηση πνιχτών κ.τ.λ.) και 'συ τους λες για επιπλέον κλαπέτα!!!;;;
Κατ' εμέ, το κρέμασμα που μπορεί να παρουσιάζεται σε ορισμένους, αντιμετωπίζεται μόνο με ένα νέο προγραμματάκι στον εγκέφαλο (του αυτοκινήτου!!!)...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 23:16:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
διαφωνω. η εισαγωγη της σκουπας ειναι σε σχημα γαμα με ανοιγμα 4-5 εκατοστα υψος επι 30 πλατος... και πιανει συνηθως κατω απο μετωπη. αν το πλατος γινει απο 30 - 15 ειναι σαν να μετατρεπουμε το γαμα σε ευθυγραμμο σωληνα που οδηγει πανω στη χοανη της σκουπας....αρα δεν ενοχλουμε τη ροη...
και βεβαια σε καμια περιπτωση δεν ειναι λυση το προγραμμα γιατι μετα θα θελουμε και εκεντροφορους και εξατμιση και πεταλουδα και και και ....
παει πολυ μακρια η βαλιτσα και για τους πιο πολλους ισως δεν αξιζει.
αν βαλουμε καποιον με προγραμμα και χοανη και καποιο αλλο μονο με προγραμμα μαζι θα γελατε με τη διαφορα ειδικα σε σταση και οχι ρεπριζ........ [/list]
το καλυτερο θα ηταν κατι που θα εκοβε εντλως το γαμα της σκουπας και θα μετετρεπε το εσωτερικο της σε αυθυγραμμο σωληνα για να γλυτωσουμε τα φαινομενα υποπιεσης στο εσωτερικο της σκουπας που οντως θα αυξαναν τις απωλειες......
ρε μπας και ηπια πλυ κρασι  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 23:21:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | διαφωνω. η εισαγωγη της σκουπας ειναι σε σχημα γαμα με ανοιγμα 4-5 εκατοστα υψος επι 30 πλατος... και πιανει συνηθως κατω απο μετωπη. αν το πλατος γινει απο 30 - 15 ειναι σαν να μετατρεπουμε το γαμα σε ευθυγραμμο σωληνα που οδηγει πανω στη χοανη της σκουπας....αρα δεν ενοχλουμε τη ροη...
και βεβαια σε καμια περιπτωση δεν ειναι λυση το προγραμμα γιατι μετα θα θελουμε και εκεντροφορους και εξατμιση και πεταλουδα και και και ....
παει πολυ μακρια η βαλιτσα και για τους πιο πολλους ισως δεν αξιζει.
αν βαλουμε καποιον με προγραμμα και χοανη και καποιο αλλο μονο με προγραμμα μαζι θα γελατε με τη διαφορα ειδικα σε σταση και οχι ρεπριζ........ [/list] |
Αυτό δεν το κατάλαβα...
Πως δεν θα ενοχλούμε την ροή;
όταν μίλησα για πρόγραμμα εννοούσα κάτι ήπιο. Σαν αυτό που έβαλε και ο TONY PAP στο 1,6 16v του, χωρίς να κάνει καμιά άλλη επέμβαση. Τα αποτελέσματα που είδε είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά (κατά τα λεγόμενά του)...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 23:31:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
h σκουπα ειναι ουσιαστικα μια χοανη μεσα σε ενα ειδικα σχεδιασμενο αεραγωγο για μεγιστη δυνατη αεροδυνακικη αποδοση και βελτιστοποιηση της παροχης για αυτο και λεγεται σκουπα .ειναι ενα χονι ππου συλλεγει αερα ...
στις μεγαλες ταχυτητες δεν εχεις αναγκη απο ενα τετοιο συλλεκτη γιατι αυτο απιτυγχανεται απο τη ταχυτητα του αυτοκινητου αρα εκει τι θελεις??? ενα φιλτροκουτι π.χ που να δινει ακριβως τον αερα που μπορει να μπει.
αρα σκεψου να εχεις στην αθηνα μια σκουπα που με ενα μαγικο τροπο στην εθνικη θα μετρεπεται σε χοανη η οποια εμπρος της εχει ενα στενο σωληνα σφηνωμενο ο οποιος θα δινει ακριβως τον αερα που μπορει να διαχειριστει το afm αρα και το μοτερ....
δεν ειναι δυσκολο ενα εσωτερικο κινουμενο διαφραγμα μεσα στη σκουπα θελει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2004, 23:39:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | h σκουπα ειναι ουσιαστικα μια χοανη μεσα σε ενα ειδικα σχεδιασμενο αεραγωγο για μεγιστη δυνατη αεροδυνακικη αποδοση και βελτιστοποιηση της παροχης για αυτο και λεγεται σκουπα .ειναι ενα χονι ππου συλλεγει αερα ...
στις μεγαλες ταχυτητες δεν εχεις αναγκη απο ενα τετοιο συλλεκτη γιατι αυτο απιτυγχανεται απο τη ταχυτητα του αυτοκινητου αρα εκει τι θελεις??? ενα φιλτροκουτι π.χ που να δινει ακριβως τον αερα που μπορει να μπει.
αρα σκεψου να εχεις στην αθηνα μια σκουπα που με ενα μαγικο τροπο στην εθνικη θα μετρεπεται σε χοανη η οποια εμπρος της εχει ενα στενο σωληνα σφηνωμενο ο οποιος θα δινει ακριβως τον αερα που μπορει να διαχειριστει το afm αρα και το μοτερ....
δεν ειναι δυσκολο ενα εσωτερικο κινουμενο διαφραγμα μεσα στη σκουπα θελει. |
Διαφώνω μαζί σου, αλλά επειδή τώρα βλέπω Χάρυ Κλυν δεν δύναμαι να σου απαντήσω!!! 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|