Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 634 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2014, 09:28:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Ε εντάξει βρε Βασίλη, όταν θέλεις να αγοράσεις με 6000Ε ένα αυτοκίνητο που καινούργιο έκανε 26000Ε νομίζω κερδίζεις αρκετά ώστε να εχεις στην άκρη και μια καβάτζα.
Διαφορετικά άσε τα τρομερά φρένα, άσε τις επιδόσεις, άσε τα κιβώτια, άσε τις αναρτήσεις, άσε το τρομερό τιμόνι, άσε την ξεκούραστη θέση οδήγησης, άσε την χαμηλή κατανάλωση, άσε τα δεκάδες μπλιμπλικια που σου κάνουν τη ζωή εύκολη σαν οδηγό από το cruize control μέχρι τους αυτόματους υαλοκαθαριστήρες και τον καθρέπτη που κόβει τις ανακλάσεις από τα φώτα των πίσω
και πήγαινε αγόρασε κανένα κορεάτη ή γιαπωνέζο που αν πάθει ποτέ κάτι δεν θα το πει κανένας γιατί θα ντρέπεται. Είναι ντροπή να έχεις ένα αυτοκίνητο που δεν έχει τίποτα από τα προηγούμενα και όμως αναγκάζεσαι να πληρώσεις ζημιές λόγω παλαιότητας.
Το γράφω γιατί πριν τα γαλλάκια μου είχαμε στην οικογένεια όλων των λογιών τα αυτοκίνητα. Ξέρεις ποιό ήταν το δια ταύτα:
- Mazda. Πάρε δύο φλάντζες έτσι γρήγορα. Πάρε αντλία νερού, πάρε δυναμό, πάρε αισθητήρα λάμβδα (εεεεεεπ? 450 Ε θέλει η αντιπροσωπεία ρεεεεεε). Αν τυχόν ρωτήσεις για αισθητήρα airflow θα πέσεις κάτω: 750Ε.
Γα ένα αυτοκίνητο 15ετίας.
- Toyota. Όλα πάνε καλά μέχρι μια μέρα να τα πάρεις όλα αγκαλίτσα. Και τα ηλεκτρικά τους κοστίζουν όσο και στην Mazda. Να την βράσω την αξιοπιστία - δεν υπάρχει όταν τελειώσει η εγγύηση.
- Hyundai - καλή είναι αν θέλεις να οδηγείς Atos.
- Ford - καλή είναι και αυτή αλλά μετα τα 100.000χλμ χρειάζεται πέταμα το μισό αυτοκίνητο γιατί δεν δουλεύει τίποτα από τα ηλεκτρικά. Καιμε και καμια φλάντζα που και που.
- Nissan - και να με πληρώσουν δεν μπαίνω σε τέτοιο. Προτιμώ το ποδήλατο. Μου κάνει εντύπωση η οικογένεια Θεοχαράκη πως στην ευχή πιστεύει ότι θα την παλέψει με την μάρκα που έχουν μπλέξει.
Ακομα έχω τη δυνατοτητα να οδηγώ που και που κανένα από τα παραπάνω αλλά το αποφεύγω δια ροπάλου. Ούτε για να πάω στο περίπτερο. Αφού μου σπάνε τα νεύρα και μέσα στα πρώτα 5 λεπτά νιώθω σαν τον Fred Flintstone από τη θέση του οδηγού. Κανένα οδηγικό ενδιαφέρον ούτε και άνεση και το χειρότερο, κοστίζουν όσο και ένα αυτοκίνητο 10 χρόνια νεότερο από αυτά.
Όλα αυτα γιατί; Μη τυχόν χρειαστεί να κάνεις ένα χρόνισμα;
Μη τυχόν χρειαστεί να προσθέσεις 1 λίτρο λάδι στα 5000χλμ;
Σιγά τα αυγά! |
Δεν μπορω να μη συμφωνησω......
Κι εγω εχω αλλαξει περιπου τα 25 αυτοκινητα μεχρι στιγμης απο
BMW,VW,CITROEN,HONDA,PEUGEOT,RENAULT,ALFA ROMEO,LANCIA,FIAT,OPEL,SKODA
Χωρις να συμπεριλαμβανω αλλα τα οποια οδηγουσα για καποια μεγαλα χρονικα διαστηματα τα οποια δεν ηταν δικης μου ιδιοκτησιας.
Ολα ειχαν τα δικα τους χουσουρια και αυτο δεν θα αλλαξει ποτε.Ας μην μιλησουμε για καταναλωσεις......
Οπως ανεφερα και στο πιο πανω ποστ μου θεωρω οτι γρηγορα μοτερακια και δει τουρμπατα θελουνε την δεουσα προσοχη στοργη προδερμ κλπ.
Εγω το σκιζω το στριβω παντα ομως με ευλαβεια και σεβασμο στις πραγματικες δυνατοτητες του αυτοκινητου.Μεχρι στιγμης δικαιωνομαι και δεν εχω προβληματα.Δεχομαι και δεν αμφιβαλλω για καποιες ζημιες που παρουσιασαν καποια αυτοκινητα εδω μεσα πιθανοτατα οφειλονται σε αστοχια υλικου,σε κακη αντιμετωπιση απο τους μηχανικους και κακες οδηγιες απο τη μαμα πεζω σε μερικες περιπτωσεις.
Τελειωνοντας εξακολουθω να πιστευω πως αποτελει μια απο τις πιο συμφερουσες αγορες σημερα σε μεταχειρισμενο φυσικα με τις απαραιτητες προυποθεσεις και τον απαραιτητο ελεγχο,ο οποιος αλλωστε πρεπει να κανει ο καθενας μας σε οποιοδηποτε μεταχειρισμενο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2014, 13:12:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κ να μην αναφέρουμε οτι εαν θέλεις να του ρίξεις 100/150 ps αλλάζει μια τουρμπίνα κ καθαρισες άντε κάνε το ίδιο σε corsa opc , punto t jet , colt czt θέλεις ενα καρο λεφτά για πιστονια μπιελλες μπεκ δισκο πλατό κτλ για αμάξια που μαμα δεν κανουν κιχ!
Εκτώς αυτού να πούμε κ οτι το 207 έχει φθηνά ανταλλακτικά σε οτι χρειαστεί απο αμορτισέρ μπαλάκια ψαλιδιών ρουλεμάν τροχού δίσκους τακάκια κτλ πράγματα τα οποία θα τα αλλαξεις θες δεν θες σε ενα αμάξι κοντά στα 100.000 χμ... Μην πούμε για ιάπωνα πόσα λεφτά θες για κάτι τέτοιο!
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PREDATOR_GR (Βασίλης) Νέος χρήστης

Peugeot 308 GT
Ένταξη: 26 Δεκ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2014, 17:42:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρε σεις χαλαρώστε.... Δεν ανέφερα ότι ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΩ τουρμπάτο 207... Απλά ΛΟΓΙΚΟ νομιζω είναι να φρενάρει κάποιος υποψήφιος αγοραστής ενός RC διαβάζοντας - μαθαίνοντας όοοοοοολα αυτά που αναφέρθηκαν στα προηγούμενα posts, πόσο μάλλον όταν δεν εχει πρότερη εμπειρία σε τουρμπάτα και thp... Δυστυχώς salex με 6.000 ΔΕΝ αγοράζει κανείς RC...
Αλλά επειδή είμαι και λίγο γκαντέμης να το πω, το φοβάμαι μπας και μου κάτσει κανα καμμένο και μετά βγω στον δρόμο για να το φτιάξω... Νομίζω είναι κατανοητό αυτό, σωστά; 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PREDATOR_GR (Βασίλης) Νέος χρήστης

Peugeot 308 GT
Ένταξη: 26 Δεκ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2014, 21:18:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από 2008 και έπειτα κοιτώ...
Ευχαριστώ πάντως!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2014, 21:56:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρυθμιστηκε προχθες 150αρι ραλλυ ενος φιλου.το αμαξι φορουσε ηδη εξατμηση κ φιλτρο αλλα λογο μαμα εγκεφαλου δε θαχε παρει κατι απο αυτα.συμπερασμα,οχι στο δυνο αλλα στο δρομο....
Πριν το προγραμμα,δοκιμη με αλλο αμαξι κ ηταν το 207 πισω 3 αυτοκινητα.προγραμμα κ επιτοπου,χωρις να κανει ουτε 5κμ,ξανα δοκιμη με το ιδιο αμαξι.αποτελεσμα?7 αυτοκινητα μπροστα το 207.κερδος?10 αυτοκινητα!μεχρι κ ο ιδιοκτητης του αλλου επαθε τη πλακα του με το αποτελεσμα.εννοειται οτι μετα απο μερικα κμ που εξανε κ ανταπτεισον ο εγκεφαλος κερδισε λιγο ακομα....
Παμε στο πουντο t jet του αδερφου μου.88000 κμ με ταριφοδηγηση...περαν της μιας σκαστρας που χαλασε κβαλανε μια μηχανικη να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο εχειπληρωσει μια ταινια τιμονιου(για ολες τις λειτουργειες του ραδιο απο τιμονι κ κορνες κτλ)280 ευρω,μια πεταλουδα γκαζιου 800 ευρω(την πηρε μεταχειρ. 150 ευρω,παλι καλα),μπεκ βενζινης,πισω τρομπα βενζινης,κ 2 φορες απο εναν πολλαπλασιαστη κ μια 4αδα μπεκ,απο 100 ευρω τη φορα.αυριο θα το πατει απρο συνεργειο για τον πολ/στη κ τα μπουζι.κ ολα αυτα σε καποιον που κυκλοφορει με την αραβωνιαστηκια κ πολυ λιγες καγκουριες... 
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 09:25:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagos έγραψε: | Ρυθμιστηκε προχθες 150αρι ραλλυ ενος φιλου.το αμαξι φορουσε ηδη εξατμηση κ φιλτρο αλλα λογο μαμα εγκεφαλου δε θαχε παρει κατι απο αυτα.συμπερασμα,οχι στο δυνο αλλα στο δρομο....
Πριν το προγραμμα,δοκιμη με αλλο αμαξι κ ηταν το 207 πισω 3 αυτοκινητα.προγραμμα κ επιτοπου,χωρις να κανει ουτε 5κμ,ξανα δοκιμη με το ιδιο αμαξι.αποτελεσμα?7 αυτοκινητα μπροστα το 207.κερδος?10 αυτοκινητα!μεχρι κ ο ιδιοκτητης του αλλου επαθε τη πλακα του με το αποτελεσμα.εννοειται οτι μετα απο μερικα κμ που εξανε κ ανταπτεισον ο εγκεφαλος κερδισε λιγο ακομα....
Παμε στο πουντο t jet του αδερφου μου.88000 κμ με ταριφοδηγηση...περαν της μιας σκαστρας που χαλασε κβαλανε μια μηχανικη να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο εχειπληρωσει μια ταινια τιμονιου(για ολες τις λειτουργειες του ραδιο απο τιμονι κ κορνες κτλ)280 ευρω,μια πεταλουδα γκαζιου 800 ευρω(την πηρε μεταχειρ. 150 ευρω,παλι καλα),μπεκ βενζινης,πισω τρομπα βενζινης,κ 2 φορες απο εναν πολλαπλασιαστη κ μια 4αδα μπεκ,απο 100 ευρω τη φορα.αυριο θα το πατει απρο συνεργειο για τον πολ/στη κ τα μπουζι.κ ολα αυτα σε καποιον που κυκλοφορει με την αραβωνιαστηκια κ πολυ λιγες καγκουριες...  |
Καλημέρα Βάγγο!
Πες του αδερφού σου βρε να κάνει παρέα μαζί μου! Δεν είναι μόνος στον κόσμο αυτό, υπάρχουν κι άλλοι που πλήρωσαν "σαπίλες" για "χρυσάφι" κι έχουν πετάξει και "μια περιουσία" πάνω τους...
Όπως μπορεί ο καθένας μας να φανταστεί ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ PUNTO που δεν είναι καλό αμάξι και χάλασε αλλά η συγκεκριμένη κατασκευή. Ξέρω κι εγώ κάποια Punto που είναι και τσιτωμένα και απροβλημάτιστα. Αν υπάρχουν κι άλλα που παρουσιάζουν τα ίδια προβλήματα τότε γίνεται κανόνας. Αν όχι, τότε απλώς στάθηκε άτυχος.
Με τα 207 τέτοιοι "κανόνες" είναι αρκετοί, η μαμά Πεζώ όμως πετάει χαρταετό. Γιατί υπάρχουν οι "μπρούκληδες" χρήστες που πληρώνουν αδρά.
Τέσπα. Ο καθένας βλέπει και κρίνει τί τον καλύπτει και τί μπορεί να στηρίξει η τσέπη του. Αν πάμε με τη λογική ότι "αντί για τόσο θα το πάρεις στο 1/5 της τιμής" τότε πάμε χαμένοι. Και δε νομίζω πως υπάρχει κάποιος από εμάς που θα πάρει ένα ΤΗΡ με 100.000km και 6.000ευρώ με σκοπό να του ρίξει άλλο ένα 3χίλιαρο για να γίνει ΣΩΣΤΟ. Αν υπάρχει ένας τέτοιος, μπράβο του. Απλώς εγώ δε μπαίνω σε τέτοιες λογικές.
Και για να ακριβολογούμε στο παιδί που ρωτάει για αγορά μεταχειρισμένου RC, στα 100.000km πολύ-πολύ χοντρικά θες :
αντλία καυσίμου χαμηλής : 250
αντλία καυσίμου υψηλής : 500
ανάρτηση (έστω RC) : 500
τουρμπίνα (μτχ) : 500
ή
τουρμπίνα (καινούρια) : 1200
καθάρισμα βαλβίδων : 200
χρόνισμα (αν δεν έχει γίνει) : 400
και όλα αυτά ΑΝ είσαι τυχερός και δεν έχει κατεστραμμένο μοτέρ με ανοιγμένα χιτώνια ή προβληματικούς οδηγούς βαλβίδων λόγω του σκατόλαδου που βάζουν οι αντιπροσωπίες ή λόγω της χρήσης που τους κάνουν οι περισσότεροι.
Δε ξέρω αν κάτι μου διαφεύγει. Οι τιμές είναι ανταλλακτικό συν τοποθέτηση. Όποιος διαφωνεί ή ισχυρίζεται ότι τα βάζει μόνος του κλπ ας το πει και στο παιδί που θέλει να αγοράσει. Κι εγώ μόνος μου τα βάζω αλλά αυτό δε μπορούν να το κάνουν όλοι.
Ευχαριστώ.
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Samer (SAM) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207GT GTX
Ένταξη: 04 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 573
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 11:12:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimkeras έγραψε: | bagos έγραψε: | Ρυθμιστηκε προχθες 150αρι ραλλυ ενος φιλου.το αμαξι φορουσε ηδη εξατμηση κ φιλτρο αλλα λογο μαμα εγκεφαλου δε θαχε παρει κατι απο αυτα.συμπερασμα,οχι στο δυνο αλλα στο δρομο....
Πριν το προγραμμα,δοκιμη με αλλο αμαξι κ ηταν το 207 πισω 3 αυτοκινητα.προγραμμα κ επιτοπου,χωρις να κανει ουτε 5κμ,ξανα δοκιμη με το ιδιο αμαξι.αποτελεσμα?7 αυτοκινητα μπροστα το 207.κερδος?10 αυτοκινητα!μεχρι κ ο ιδιοκτητης του αλλου επαθε τη πλακα του με το αποτελεσμα.εννοειται οτι μετα απο μερικα κμ που εξανε κ ανταπτεισον ο εγκεφαλος κερδισε λιγο ακομα....
Παμε στο πουντο t jet του αδερφου μου.88000 κμ με ταριφοδηγηση...περαν της μιας σκαστρας που χαλασε κβαλανε μια μηχανικη να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο εχειπληρωσει μια ταινια τιμονιου(για ολες τις λειτουργειες του ραδιο απο τιμονι κ κορνες κτλ)280 ευρω,μια πεταλουδα γκαζιου 800 ευρω(την πηρε μεταχειρ. 150 ευρω,παλι καλα),μπεκ βενζινης,πισω τρομπα βενζινης,κ 2 φορες απο εναν πολλαπλασιαστη κ μια 4αδα μπεκ,απο 100 ευρω τη φορα.αυριο θα το πατει απρο συνεργειο για τον πολ/στη κ τα μπουζι.κ ολα αυτα σε καποιον που κυκλοφορει με την αραβωνιαστηκια κ πολυ λιγες καγκουριες...  |
Καλημέρα Βάγγο!
Πες του αδερφού σου βρε να κάνει παρέα μαζί μου! Δεν είναι μόνος στον κόσμο αυτό, υπάρχουν κι άλλοι που πλήρωσαν "σαπίλες" για "χρυσάφι" κι έχουν πετάξει και "μια περιουσία" πάνω τους...
Όπως μπορεί ο καθένας μας να φανταστεί ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ PUNTO που δεν είναι καλό αμάξι και χάλασε αλλά η συγκεκριμένη κατασκευή. Ξέρω κι εγώ κάποια Punto που είναι και τσιτωμένα και απροβλημάτιστα. Αν υπάρχουν κι άλλα που παρουσιάζουν τα ίδια προβλήματα τότε γίνεται κανόνας. Αν όχι, τότε απλώς στάθηκε άτυχος.
Με τα 207 τέτοιοι "κανόνες" είναι αρκετοί, η μαμά Πεζώ όμως πετάει χαρταετό. Γιατί υπάρχουν οι "μπρούκληδες" χρήστες που πληρώνουν αδρά.
Τέσπα. Ο καθένας βλέπει και κρίνει τί τον καλύπτει και τί μπορεί να στηρίξει η τσέπη του. Αν πάμε με τη λογική ότι "αντί για τόσο θα το πάρεις στο 1/5 της τιμής" τότε πάμε χαμένοι. Και δε νομίζω πως υπάρχει κάποιος από εμάς που θα πάρει ένα ΤΗΡ με 100.000km και 6.000ευρώ με σκοπό να του ρίξει άλλο ένα 3χίλιαρο για να γίνει ΣΩΣΤΟ. Αν υπάρχει ένας τέτοιος, μπράβο του. Απλώς εγώ δε μπαίνω σε τέτοιες λογικές.
Και για να ακριβολογούμε στο παιδί που ρωτάει για αγορά μεταχειρισμένου RC, στα 100.000km πολύ-πολύ χοντρικά θες :
αντλία καυσίμου χαμηλής : 250
αντλία καυσίμου υψηλής : 500
ανάρτηση (έστω RC) : 500
τουρμπίνα (μτχ) : 500
ή
τουρμπίνα (καινούρια) : 1200
καθάρισμα βαλβίδων : 200
χρόνισμα (αν δεν έχει γίνει) : 400
και όλα αυτά ΑΝ είσαι τυχερός και δεν έχει κατεστραμμένο μοτέρ με ανοιγμένα χιτώνια ή προβληματικούς οδηγούς βαλβίδων λόγω του σκατόλαδου που βάζουν οι αντιπροσωπίες ή λόγω της χρήσης που τους κάνουν οι περισσότεροι.
Δε ξέρω αν κάτι μου διαφεύγει. Οι τιμές είναι ανταλλακτικό συν τοποθέτηση. Όποιος διαφωνεί ή ισχυρίζεται ότι τα βάζει μόνος του κλπ ας το πει και στο παιδί που θέλει να αγοράσει. Κι εγώ μόνος μου τα βάζω αλλά αυτό δε μπορούν να το κάνουν όλοι.
Ευχαριστώ. |
Εγω να δεις.. 
"I wish I could see things from your point of view, unfortunately i can't stick my head that far up my ass"!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 11:43:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimkeras έγραψε: | bagos έγραψε: | Ρυθμιστηκε προχθες 150αρι ραλλυ ενος φιλου.το αμαξι φορουσε ηδη εξατμηση κ φιλτρο αλλα λογο μαμα εγκεφαλου δε θαχε παρει κατι απο αυτα.συμπερασμα,οχι στο δυνο αλλα στο δρομο....
Πριν το προγραμμα,δοκιμη με αλλο αμαξι κ ηταν το 207 πισω 3 αυτοκινητα.προγραμμα κ επιτοπου,χωρις να κανει ουτε 5κμ,ξανα δοκιμη με το ιδιο αμαξι.αποτελεσμα?7 αυτοκινητα μπροστα το 207.κερδος?10 αυτοκινητα!μεχρι κ ο ιδιοκτητης του αλλου επαθε τη πλακα του με το αποτελεσμα.εννοειται οτι μετα απο μερικα κμ που εξανε κ ανταπτεισον ο εγκεφαλος κερδισε λιγο ακομα....
Παμε στο πουντο t jet του αδερφου μου.88000 κμ με ταριφοδηγηση...περαν της μιας σκαστρας που χαλασε κβαλανε μια μηχανικη να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο εχειπληρωσει μια ταινια τιμονιου(για ολες τις λειτουργειες του ραδιο απο τιμονι κ κορνες κτλ)280 ευρω,μια πεταλουδα γκαζιου 800 ευρω(την πηρε μεταχειρ. 150 ευρω,παλι καλα),μπεκ βενζινης,πισω τρομπα βενζινης,κ 2 φορες απο εναν πολλαπλασιαστη κ μια 4αδα μπεκ,απο 100 ευρω τη φορα.αυριο θα το πατει απρο συνεργειο για τον πολ/στη κ τα μπουζι.κ ολα αυτα σε καποιον που κυκλοφορει με την αραβωνιαστηκια κ πολυ λιγες καγκουριες...  |
Καλημέρα Βάγγο!
Πες του αδερφού σου βρε να κάνει παρέα μαζί μου! Δεν είναι μόνος στον κόσμο αυτό, υπάρχουν κι άλλοι που πλήρωσαν "σαπίλες" για "χρυσάφι" κι έχουν πετάξει και "μια περιουσία" πάνω τους...
Όπως μπορεί ο καθένας μας να φανταστεί ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ PUNTO που δεν είναι καλό αμάξι και χάλασε αλλά η συγκεκριμένη κατασκευή. Ξέρω κι εγώ κάποια Punto που είναι και τσιτωμένα και απροβλημάτιστα. Αν υπάρχουν κι άλλα που παρουσιάζουν τα ίδια προβλήματα τότε γίνεται κανόνας. Αν όχι, τότε απλώς στάθηκε άτυχος.
Με τα 207 τέτοιοι "κανόνες" είναι αρκετοί, η μαμά Πεζώ όμως πετάει χαρταετό. Γιατί υπάρχουν οι "μπρούκληδες" χρήστες που πληρώνουν αδρά.
Τέσπα. Ο καθένας βλέπει και κρίνει τί τον καλύπτει και τί μπορεί να στηρίξει η τσέπη του. Αν πάμε με τη λογική ότι "αντί για τόσο θα το πάρεις στο 1/5 της τιμής" τότε πάμε χαμένοι. Και δε νομίζω πως υπάρχει κάποιος από εμάς που θα πάρει ένα ΤΗΡ με 100.000km και 6.000ευρώ με σκοπό να του ρίξει άλλο ένα 3χίλιαρο για να γίνει ΣΩΣΤΟ. Αν υπάρχει ένας τέτοιος, μπράβο του. Απλώς εγώ δε μπαίνω σε τέτοιες λογικές.
Και για να ακριβολογούμε στο παιδί που ρωτάει για αγορά μεταχειρισμένου RC, στα 100.000km πολύ-πολύ χοντρικά θες :
αντλία καυσίμου χαμηλής : 250
αντλία καυσίμου υψηλής : 500
ανάρτηση (έστω RC) : 500
τουρμπίνα (μτχ) : 500
ή
τουρμπίνα (καινούρια) : 1200
καθάρισμα βαλβίδων : 200
χρόνισμα (αν δεν έχει γίνει) : 400
και όλα αυτά ΑΝ είσαι τυχερός και δεν έχει κατεστραμμένο μοτέρ με ανοιγμένα χιτώνια ή προβληματικούς οδηγούς βαλβίδων λόγω του σκατόλαδου που βάζουν οι αντιπροσωπίες ή λόγω της χρήσης που τους κάνουν οι περισσότεροι.
Δε ξέρω αν κάτι μου διαφεύγει. Οι τιμές είναι ανταλλακτικό συν τοποθέτηση. Όποιος διαφωνεί ή ισχυρίζεται ότι τα βάζει μόνος του κλπ ας το πει και στο παιδί που θέλει να αγοράσει. Κι εγώ μόνος μου τα βάζω αλλά αυτό δε μπορούν να το κάνουν όλοι.
Ευχαριστώ. | Θέλω απλά να παρατηρησω οτι αν οντως εχεις δωσει αυτα τα λεφτα, το συνεργειο ηταν φαρμακειο. Και να πουμε απλα για οποιονδηποτε χρειαστει κατι απο αυτα, και για να μην πεσει θυμα, οτι πχ
-για χρονισμα, ολα τα ανταλλακτικα (οχι μονο αυτα που αφορουν την απωλεια, αλλα και καδενα, γλυστρες+τεντωτηρα)κοστιζουν 120€, αν σε καποιον ζητησουν 400 σημαινει οτι ζητανε 280€ εργατικα!! οποτε ας το διαπραγματευτει, εγω ειχα πληρωσει για ολα 250€
-αντλιες και οι 2 μαζι εχουν 590
-για καθαρισμα με σπρευ η αντιπροσωπεια θα ζητησει κανα 100ρικο.
Και φυσικα να πουμε στο παιδι, οτι αν χρειαστει θα βρει εξω τουρμπινα καινουργια με 800 και καθαρισμα βαλβιδων με 100. Τελος να του πουμε οτι αν του ευχηθει "καλορίζικο" ο επιτιμος μπορει να χρειαστει ολα αυτα, αλλιώς μπορει και τιποτα απο αυτα 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
galetas710 (νικος) Νέος χρήστης

 peugeot 207 rallye limited edition 2010
Ένταξη: 17 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 65 Τόπος: αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 12:59:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
.....ή μπορει και χειροτερα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
galetas710 (νικος) Νέος χρήστης

 peugeot 207 rallye limited edition 2010
Ένταξη: 17 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 65 Τόπος: αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 13:00:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
.....ή μπορει και χειροτερα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 13:58:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάκη, ενδεικτικά :
Πλήρες χρόνισμα με ΟΛΟΚΛΗΡΟ το σετ που αποτελείται από :
καδένα, γλύστρες, τεντωτήρα, γρανάζι εκκ/ρου εισαγωγής, γρανάζι εκκ/ρου εξαγωγής, γρανάζι στροφάλου, μουαγιέ στροφάλου, τσιμούχα στροφάλου, βίδες, φλάτζες μπουζί, φλάτζα ψευτοκάπακου
κοστίζει 250 στα ανταλλακτικά και 100 έως 250 στα εργατικά. 100 παίρνουν τα συνεργεία έξω και 250 οι αντιπροσωπείες. Η τελευταία οδηγία της Πεζώ Γαλλίας λέει ότι για να γίνει χρονισμός στον κινητήρα πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να αλλαχθούν ΟΛΑ τα ανταλλακτικά.
Οι αντλίες καυσίμων κοστίζουν 190 ευρώ η χαμηλής και 430 η υψηλής (320 ή 340 αν την πάρεις από BMW), τιμές καλοκαίρι 2013. Τα εργατικά στην αντιπροσωπεία είναι 100 για τη χαμηλής και 150 για την υψηλής. Οπότε και πάλι λιγότερα έβαλα όταν είπα 250 και 500.
Το καθάρισμα με αφρό κοστίζει 70 ευρώ για κάθε μπουκάλι (στον καθαρισμό χρησιμοποιούν 2 οπότε 140 ευρώ) συν ό,τι εργατικά ζητήσουν.
Αν κάνεις καθάρισμα έξω ζητάνε περί τα 150-200 ευρώ και σου καθαρίζουν με ένα ειδικό τζελ συνήθως.
Τουρμπίνα RC καινούρια και ΚΚΚ (όχι κινέζικη αντιγραφή) κοστίζει 1000-1200 ευρώ, ανάλογα από ποιον τουρμπινά θα την πάρεις.
Εγώ αυτά τα χρήματα έχω δώσει. Στην αντιπροσωπεία. Γιατί στην περιοχή μου τα συνεργεία που ασχολούνται με νέους κινητήρες και ειδικά με ΤΗΡ είναι τόσα πολλά όσες και οι παρθένες σε οίκο ανοχής.
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 14:12:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επίσης αν κάποιοι από εσάς απολαμβάνουν εκπτώσεων από "γνωστές" τους αντιπροσωπείες ή μπορούν και βρίσκουν τα ανταλλακτικά φθηνότερα στην aftermarket αγορά τότε να ενημερώσουν και το παιδί που ενδιαφέρεται για μεταχειρισμένο RC για να μην πληρώνει άδικα και περισσότερο από όσο πρέπει. Κι εμένα μου κάνουν εκπτώσεις και αγοράζω φθηνότερα απ'έξω αλλά δεν του προτείνω να πάρει RC. Αλλά όπως βλέπω του προτείνετε (σχεδόν) όλοι ως καλύτερη all-around επιλογή με χαρακτηριστικά "Πάει - Δε σπάει - Δε χαλάει".
(λες και μιλάμε για κανένα MiVec με 300 πραγματικά άλογα από 1500 κυβικά και bulletproof μοτέρ.....)
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Byakuya (Ηaris) Δραστήριο μέλος

Peugeot 207 LeMans 0012
Ένταξη: 10 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 205 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 14:29:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως δεν νομιζω οτι να αλλαξεις 3 φορες αντλια νερου και να σου καιει 600ml στα 1000 ειναι μικρο-ζημια για ενα αυτοκινητο 4 χρονων με 40κ χιλιομετρα. Να πω οτι ειμαι ο μονος με αυτες τις ζημιες;Δεν ειμαι.......Φανταστειτε την απογοητευση μου ,οταν ειπαν απο Γαλλια για αλλαγη μοτερ.......
I enjoy every moment cause it's just a moment and then is gone...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Samer (SAM) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207GT GTX
Ένταξη: 04 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 573
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 14:33:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οτι και να ειναι μιλαμε για RC με 6.000€ και 90,000+ χλμ. Το να παει αντριπροσωπια να κανει τη δουλεια θα ειναι STUPID!! Μπορει και να μισα αυτα να εχουνε γινει ηδη. Με 1/3 απο αυτες τις τιμες το κανεις σενα μηχανικο στην Αθηνα. Η αντλια ηψηλης πλεον κοστιζει κατω απο 400€ στη πεζοτ. ( η διαφορα ειναι 30-40€ με μινι κουπερ). Για καθαρισμο κανεις και με μεθανολες all day long! 
"I wish I could see things from your point of view, unfortunately i can't stick my head that far up my ass"!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 634 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 14:35:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimkeras έγραψε: | bagos έγραψε: | Ρυθμιστηκε προχθες 150αρι ραλλυ ενος φιλου.το αμαξι φορουσε ηδη εξατμηση κ φιλτρο αλλα λογο μαμα εγκεφαλου δε θαχε παρει κατι απο αυτα.συμπερασμα,οχι στο δυνο αλλα στο δρομο....
Πριν το προγραμμα,δοκιμη με αλλο αμαξι κ ηταν το 207 πισω 3 αυτοκινητα.προγραμμα κ επιτοπου,χωρις να κανει ουτε 5κμ,ξανα δοκιμη με το ιδιο αμαξι.αποτελεσμα?7 αυτοκινητα μπροστα το 207.κερδος?10 αυτοκινητα!μεχρι κ ο ιδιοκτητης του αλλου επαθε τη πλακα του με το αποτελεσμα.εννοειται οτι μετα απο μερικα κμ που εξανε κ ανταπτεισον ο εγκεφαλος κερδισε λιγο ακομα....
Παμε στο πουντο t jet του αδερφου μου.88000 κμ με ταριφοδηγηση...περαν της μιας σκαστρας που χαλασε κβαλανε μια μηχανικη να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο εχειπληρωσει μια ταινια τιμονιου(για ολες τις λειτουργειες του ραδιο απο τιμονι κ κορνες κτλ)280 ευρω,μια πεταλουδα γκαζιου 800 ευρω(την πηρε μεταχειρ. 150 ευρω,παλι καλα),μπεκ βενζινης,πισω τρομπα βενζινης,κ 2 φορες απο εναν πολλαπλασιαστη κ μια 4αδα μπεκ,απο 100 ευρω τη φορα.αυριο θα το πατει απρο συνεργειο για τον πολ/στη κ τα μπουζι.κ ολα αυτα σε καποιον που κυκλοφορει με την αραβωνιαστηκια κ πολυ λιγες καγκουριες...  |
Καλημέρα Βάγγο!
Πες του αδερφού σου βρε να κάνει παρέα μαζί μου! Δεν είναι μόνος στον κόσμο αυτό, υπάρχουν κι άλλοι που πλήρωσαν "σαπίλες" για "χρυσάφι" κι έχουν πετάξει και "μια περιουσία" πάνω τους...
Όπως μπορεί ο καθένας μας να φανταστεί ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ PUNTO που δεν είναι καλό αμάξι και χάλασε αλλά η συγκεκριμένη κατασκευή. Ξέρω κι εγώ κάποια Punto που είναι και τσιτωμένα και απροβλημάτιστα. Αν υπάρχουν κι άλλα που παρουσιάζουν τα ίδια προβλήματα τότε γίνεται κανόνας. Αν όχι, τότε απλώς στάθηκε άτυχος.
Με τα 207 τέτοιοι "κανόνες" είναι αρκετοί, η μαμά Πεζώ όμως πετάει χαρταετό. Γιατί υπάρχουν οι "μπρούκληδες" χρήστες που πληρώνουν αδρά.
Τέσπα. Ο καθένας βλέπει και κρίνει τί τον καλύπτει και τί μπορεί να στηρίξει η τσέπη του. Αν πάμε με τη λογική ότι "αντί για τόσο θα το πάρεις στο 1/5 της τιμής" τότε πάμε χαμένοι. Και δε νομίζω πως υπάρχει κάποιος από εμάς που θα πάρει ένα ΤΗΡ με 100.000km και 6.000ευρώ με σκοπό να του ρίξει άλλο ένα 3χίλιαρο για να γίνει ΣΩΣΤΟ. Αν υπάρχει ένας τέτοιος, μπράβο του. Απλώς εγώ δε μπαίνω σε τέτοιες λογικές.
Και για να ακριβολογούμε στο παιδί που ρωτάει για αγορά μεταχειρισμένου RC, στα 100.000km πολύ-πολύ χοντρικά θες :
αντλία καυσίμου χαμηλής : 250
αντλία καυσίμου υψηλής : 500
ανάρτηση (έστω RC) : 500
τουρμπίνα (μτχ) : 500
ή
τουρμπίνα (καινούρια) : 1200
καθάρισμα βαλβίδων : 200
χρόνισμα (αν δεν έχει γίνει) : 400
και όλα αυτά ΑΝ είσαι τυχερός και δεν έχει κατεστραμμένο μοτέρ με ανοιγμένα χιτώνια ή προβληματικούς οδηγούς βαλβίδων λόγω του σκατόλαδου που βάζουν οι αντιπροσωπίες ή λόγω της χρήσης που τους κάνουν οι περισσότεροι.
Δε ξέρω αν κάτι μου διαφεύγει. Οι τιμές είναι ανταλλακτικό συν τοποθέτηση. Όποιος διαφωνεί ή ισχυρίζεται ότι τα βάζει μόνος του κλπ ας το πει και στο παιδί που θέλει να αγοράσει. Κι εγώ μόνος μου τα βάζω αλλά αυτό δε μπορούν να το κάνουν όλοι.
Ευχαριστώ. |
Oπως ειπα και στα πιο πανω ποστ μου δεχομαι οτι καποιοι εχετε πληρωσει ορισμενες ζημιες και το ασπαζομαι.
Θα πρεπει κι εσυ να δεχτεις ομως οτι το δικο μου αμαξι δεν εχει βγαλει στα 170000 χλμ ουτε αντλιες ουτε τουρμπινα.Και χρονισμα εγινε προαιρετικα στα 90000χλμ.Τωρα η αναρτηση νομιζω δεν εχει θεση εδω ειναι κατι αναλωσιμο και εχει λογικη αλλαγης οχι οταν σπασει αλλα οταν χρειαζεται και θελεις να οδηγεις ανθρωπινα σε ολα τα αυτοκινητα οχι μονο στο 207.
Τελειωνοντας εγω δεν προτεινα ουτε και θα προτεινω να παρει κανεις 207 ουτε ομως θα χαντακωσω-εξυψωσω το 207.
Για μενα ουτως η αλλως η εμπειρια μου με την αυτοκινηση τα τελευταια 24 χρονια μου εχει δειξει οτι δεν ειναι η οικονομικοτερη επιλογη η αγορα μετ/νου υπερτροφοδοτουμενου με 100 και 150 χιλιαδες χλμ.
Σε τετοιες αγορες παντα πρεπει να εισαι ετοιμοπολεμος απο χρηματα (αποψη μου) πχ εγω το 1993 πηγα να παρω ενα sierra coswoth και ημουν ετοιμος να καλυψω τυχον περιεργες ζημιες διοτι καποιος ηδη το εσκιζε επι 7 συναπτα ετη.
Ευτυχως και ειχα δικο μου φαναρτζη και ειχε αλλα θεματα και δεν το
πηρα.
Αυτα απο μενα και παντα φιλικα!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Samer (SAM) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207GT GTX
Ένταξη: 04 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 573
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 14:35:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Byakuya έγραψε: | Παντως δεν νομιζω οτι να αλλαξεις 3 φορες αντλια νερου και να σου καιει 600ml στα 1000 ειναι μικρο-ζημια για ενα αυτοκινητο 4 χρονων με 40κ χιλιομετρα. Να πω οτι ειμαι ο μονος με αυτες τις ζημιες;Δεν ειμαι.......Φανταστειτε την απογοητευση μου ,οταν ειπαν απο Γαλλια για αλλαγη μοτερ....... |
Φιλε εχω αλλαξει 2 φορες αντλια νερου και ηθελε αλλαγμα η τριτη αντλια απο τα 90,000χλμ γιατι σφυραγε. Τωρα εχω 140,000 και ειναι μια χαρα ουτε που την αλλαξα ουτε τπτ. Τωρα ο θερμοστατης μου κλαταρε
"I wish I could see things from your point of view, unfortunately i can't stick my head that far up my ass"!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Samer (SAM) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207GT GTX
Ένταξη: 04 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 573
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 14:48:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε οποιον θα του κατσει ρε παιδια. Εμενα μου βγηκαν ολα τα προβληματα απο τα πρωτα 6,000χλμ. Αλλος εχει αλλαξει κινητηρα στα 2,000χλμ, απο πΑνω 170,000 και δεν εχει αλλαξει σχεδον τπτ.
Το μονο που πρπει να κανεις κανονικα αν δεν εχουνε γινει ηδη ειναι χρονισμο και τεντωτηρα. Τωρα τα υπολοιπα ειναι ποσο τυχερος εισαι και ας τσεκαρες ολο το αμαξι ειτε σε σκαννερ η σε μηχανικο ειτε στην αντριπροσωπια.. Μειωνεις βεβαια το ρισκο αν παρεις ενα με λιγο παραπανω λεφτα και λιγοτερα χλμ αλλα και παλι μπορει να σου βγει χειροτερο απο αυτο που ηθελες απο την αρχη. Αρκει να εισαι τυπικος να τα κανεις ολα στην ωρα τους οπως πρεπει και ολα οκ.
Τωρα θελουμε να το σκισουμε συνεχεια το αμαξι ναι ειναι συνεχεια στο κοκκινο, να οδηγαμε με αναμενο λαμπακι του λαδιου, να ξεχναμε ποτε αλλαζουμε λαδια φιλτρα κλπ, λακουβες σταρ****α μας και οτι να γινει ας γινει τοτε δεν μας αξιζει τετοιο αμαξι. Φροντισε το καλα και μετα εσυ και η τυχη σου.
"I wish I could see things from your point of view, unfortunately i can't stick my head that far up my ass"!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 14:58:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Samer έγραψε: | Φροντισε το καλα και μετα εσυ και η τυχη σου. |
Στον ίδιο παρονομαστή καταλήγουμε.
Είναι θέμα ΤΥΧΗΣ από τη στιγμή που εσύ είσαι ΣΩΣΤΟΣ απέναντί του.
Είτε καινούριο πάρεις, πολλώ δε μάλλον μεταχειρισμένο.
Οπότε, μιας και το παιδί ζητάει γνώμες για να πάρει μεταχειρισμένο αμάξι, ας ξανατονίζω τα εξής :
dimkeras έγραψε: | ...στα 100.000km πολύ-πολύ χοντρικά θες :
αντλία καυσίμου χαμηλής : 250
αντλία καυσίμου υψηλής : 500
ανάρτηση (έστω RC) : 500
τουρμπίνα (μτχ) : 500
ή
τουρμπίνα (καινούρια) : 1200
καθάρισμα βαλβίδων : 200
χρόνισμα (αν δεν έχει γίνει) : 400
και όλα αυτά ΑΝ είσαι τυχερός και δεν έχει κατεστραμμένο μοτέρ με ανοιγμένα χιτώνια ή προβληματικούς οδηγούς βαλβίδων λόγω του σκατόλαδου που βάζουν οι αντιπροσωπίες ή λόγω της χρήσης που τους κάνουν οι περισσότεροι. |
Δε γνωρίζω κάποιον που να δίνει RC ή γενικότερα αυτοκίνητο με 100.000km και να έχει αλλάξει όλα τα παραπάνω και να το δίνει πέννα στα 6-7-8 χιλιάρικα. Αν υπάρχει κάποιος τότε ή είναι πολύ ευσυνείδητος και δίνει αμάξι κούκλα στις τιμές που "σκοτώνουν" οι άλλοι τα παρτάλια, ή πίστευε πως θα το κρατούσε και το σένιαρε για την πάρτη του αλλά τελικά δεν του έκατσε και το πουλάει.
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 15:03:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε JDROGAS, αν έχεις 170.000km πες μας ενδεικτικά τί έχεις αλλάξει προληπτικά ή αναγκαστικά επάνω στον κινητήρα σου ώστε να λειτουργεί ακόμη. Εγώ δε μπορώ να πω γιατί είμαι ακραίο παράδειγμα. Μπορεί να έχω >200.000km αλλά στα 140.000km χρειάστηκε να αλλάξω ολόκληρο το μοτέρ...
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|