Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 4 νιτροτουρμπομπιελα
Ένταξη: 11 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 761 Τόπος: Sto kotetsi
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 15:00:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να ρωτήσω κάτι???
Τις κούρμπες τι τις έχουν για ομορφία..????
Τι συντονισμους και τέτοια.. Αμα βάλεις μια ευθεία σωλήνα λογικο
είναι να χάσεις..
Ο καλός ο εξατμισάς απο την κούρμπα φαίνεται και όχι απο
το μπουρί.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 15:08:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να μην μπερδευεσαι.
Τις κούρμπες τις έχουν για να ακολουθεί το πάτωμα του αυτοκινήτου και να μην περισσευει από κάτω η σωλήνα τις εξάτμισης.
Το ιδανικό θα ήταν να είναι ευθεία.
Οι κούρμπες μόνο κακό κάκουν.
Ο καλός μάστορας φαίνεται όταν οι κούρμπες που κάνει (αναγκαστικά για να ακολουθήσει το πάτωμα του αυτοκινήτου και όχι φυσικά για καλήτερη απόδοση) είναι όσο το δυνατό πιο ομαλες χωρίς γωνιάσματα ή στενόματα της σωλήνας = όσο πιο ομαλή είναι η διαδρομή των καυσαερίων (που ιδανικά θα έπρεπε να είναι τελείως ευθεία) 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Δευ 29 Ιαν 2007, 15:12:01, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 4 νιτροτουρμπομπιελα
Ένταξη: 11 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 761 Τόπος: Sto kotetsi
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 15:11:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάντως λέω οτι η κούρπα είναι για να μειώσει την
απώλεια του μεσαίου.. ιδικά σε ένα αμάξι με μαμά συμπιεση.
Σε 106 αν δεν κάνω λάθος έτσι είναι..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 15:12:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εισαι σιγουρος γι'αυτο?
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 15:14:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
(Γιώργο...)
-> τσου
για το 106 δεν ξέρω αλλά δεν νομίζω
πάντως το 106 του Λευτέρη με την εξάτμιση που έχει πάει σαν τρελό (σε σχέση με την προη΄γούμενη) και το τελικό μπήκε για να κόψει λίγο ο θόρυβος (και να "κοπούν" οι κοπές κλήσεων... )
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 15:46:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gr@lly έγραψε: | Να ρωτήσω κάτι???
Τις κούρμπες τι τις έχουν για ομορφία..????
Τι συντονισμους και τέτοια.. Αμα βάλεις μια ευθεία σωλήνα λογικο
είναι να χάσεις..
Ο καλός ο εξατμισάς απο την κούρμπα φαίνεται και όχι απο
το μπουρί.. |

Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 15:54:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 15:58:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Pughell έγραψε: | ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Ο Γιαννης έχει κάνει κάτι τέτοιο στον κινητήρα 1.6 16V του ραλλυ και στο δικό του, μετά απόσο μου έχει πεί με πολλές δοκιμές
χρησιμοποιώντας κάποιους έτοιμους τύπους τους οποίους δέν έχω δει και τη θεωρητική (με τις όποιες προσεγγίσεις) απόδειξη δεν γνωρίζω για να διαπιστώσω την όποια ορθότητά τους.
Στην πράξη, με όσα μου έχει πει, φαίνεται να δουλεύουν.
|
Επειδη μαλλον μιλαμε για τον ιδιο Γιαννη,ο συγκεκριμενος δεν ηξερε οτι το μοτερ του φοραει εκκεντροφορο ρε και πιστευε οτι βγαζει τα αλογα στον κοφτη λογω του οτι εχει πολυ καλοσχεδιασμενη εξατμιση ρε!!!
Κατα τα αλλα ομως εχει αρκετα καλη επιγνωση της θεωριας της εξατμισης.  |
Κάνεις κάποιο λάθος |
Λαθος σχετικα με το ποιον Γιαννη λεω;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 16:02:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gr@lly έγραψε: | Εγώ πάντως λέω οτι η κούρπα είναι για να μειώσει την
απώλεια του μεσαίου.. ιδικά σε ένα αμάξι με μαμά συμπιεση.
Σε 106 αν δεν κάνω λάθος έτσι είναι..
 |
Τι σχέση έχει η συμπίεση με το μεσαίο σκεύος?
Απο το να λές μεχρι το ισχύει υπάρχει ένα κενο...
Τι επιχειρήματα έχεις φυσικώς αποδεχτα που ισχύει κάτι τέτοιο?
Οταν λές ''απώλεια'' του μεσαίου τί εννοείς?
Σε τί βοηθάει η ''κούρπα'' ?
Εχεις δει την εξάτμηση της πεζό σπόρ ?
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Απρ 2008, 19:27:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξεθαψα αυτό το 1 χρόνου παλιό ποστ γιατι αφότου το διάβασα δεν ξέρω κατά ποσο η αναβάθμηση που ετοιμάζω του 206cc 1.6 16v με χταπόδι-διχαλο rally και υπόλοιπη εξάτμηση καινούρια θα βοηθήσει και σε ποιο σημείο (ολο το φασμα? χαμηλές? ) .
Αυτό το λέω γιατί ξερω πως η αντικατάσταση του μανησιου πλαστικου με χταπόδι ραλυ θεωρείται μονοδρομος αλλα αφότου διάβασα την θεωρία εδώ δεν καταλαβαινω πως δίνει τα άλογα, ειναι ποιο ελέυθερη? ναι αλλα εδώ μεσα μιλάτε για συντονισμουσ κτλ, και με κάνουν ολα αυτα να φοβάμαι μηπως και η νέα εξάτμηση που θα βάλω δεν συντονίζει καλα κτλ με αποτέλεσμα να χάσω σε επιδόσεις.
επίσης με το χταπόδι-διχαλο ραλλύ που θα βάλω γιατί δεν μπορώ να κρατήσω τον μαμα καταλύτη και μεσαίο και να αλλάξω μόνο το τελικό(που έχει προβλημα-τρύπιο)? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2008, 22:51:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | Ξεθαψα αυτό το 1 χρόνου παλιό ποστ γιατι αφότου το διάβασα δεν ξέρω κατά ποσο η αναβάθμηση που ετοιμάζω του 206cc 1.6 16v με χταπόδι-διχαλο rally και υπόλοιπη εξάτμηση καινούρια θα βοηθήσει και σε ποιο σημείο (ολο το φασμα? χαμηλές? ) .
Αυτό το λέω γιατί ξερω πως η αντικατάσταση του μανησιου πλαστικου με χταπόδι ραλυ θεωρείται μονοδρομος αλλα αφότου διάβασα την θεωρία εδώ δεν καταλαβαινω πως δίνει τα άλογα, ειναι ποιο ελέυθερη? ναι αλλα εδώ μεσα μιλάτε για συντονισμουσ κτλ, και με κάνουν ολα αυτα να φοβάμαι μηπως και η νέα εξάτμηση που θα βάλω δεν συντονίζει καλα κτλ με αποτέλεσμα να χάσω σε επιδόσεις.
επίσης με το χταπόδι-διχαλο ραλλύ που θα βάλω γιατί δεν μπορώ να κρατήσω τον μαμα καταλύτη και μεσαίο και να αλλάξω μόνο το τελικό(που έχει προβλημα-τρύπιο)? |
Εχεις δίκιο,συνειδητά δεν έχω αναπτύξει εδώ σαφώς τη θεωρία που εφαρμόζεται κατα κόρον σε κάθε σοβαρή δουλειά(εργοστασιακή ή βελτιώσεων).
Μιά ιδέα ήθελα να δώσω.
Η πολλαπλή (χταπόδι) είναι ο ''μαέστρος'' των συντονισμών, τα άλλα απλά ακολουθούν γεμίζοντας ή διευρύνοντας τις ''νοτες'' και κατά συνέπεια το φάσμα του συντονισμού--->πλήρωσης--->ροπής του κινητήρα.
Υπάρχουν πολλές λύσεις για τον κινητήρα σου ανάλογα πάντα με το τί θές και είσαι διατεθημένος να κάνεις, μία είναι αυτή που ανέφερες.
Γιατί βοηθάει?
1) Η κατασκευή έχει καλύτερη ροή
2) Η κατασκευή 4-2-1 δίνει 2 φάσματα κύριων(2 διαφορετικά μήκη, δύο διαφορετικές νότες) συντονισμών--->πιό γεμάτη ροπή στο φάσμα στροφών αλλά πιό χαμηλές τιμές και αισθητά χειρότερη ροή απότι ένα 4-->1.
3) Είναι σχεδιασμένο για τον σχεδόν ίδιο κινητήρα του ραλύ.
Το κύριο πρόβλημα για το μοτέρ σου έγκειται στη ρύθμιση της καύσης με τα νέα δεδομένα πλήρωσης στο θάλαμο.
Για όσους ανοιχτόμυαλους ενδιαφέρονται μπορούν να μελετήσουν το θέμα
Scientific design of exhaust and intake systems
Philip H. Smith
John C. Morrison.
Με γνώση βασικής φυσικής και μαθημτικών μπορεί να εξάγει και θεωρητικούς τύπους συναρτήσει διάφορων χαρακτηριστικών της μηχανής.
Ομως οι ακριβείς τύποι είναι πάντα απόροια πειραματικών δεδομένων λόγω της μεταβλητότητας των συνθηκών και της τρισδιάστατης ροής με μεταβλητή πυκνότητα(για την εξαγωγή) των καυσαερίων.
Φιλικά.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάϊ 2008, 15:51:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μαιστα... αρα θεωριτικά αλλάζω χταποδι (με διχαλο) και μπορώ να αφήσω μεσαίο και τελικό μαμα.. τυπικά προβλημα δεν θα υπάρχει.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάϊ 2008, 20:23:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | μαιστα... αρα θεωριτικά αλλάζω χταποδι (με διχαλο) και μπορώ να αφήσω μεσαίο και τελικό μαμα.. τυπικά προβλημα δεν θα υπάρχει.. |
Είναι μια πολύ καλή, δοκιμασμένη και οικονομική λύση.
Το μεσαίο και τον καταλύτη πρέπει να τοποθετήσεις σε νέα θέση.
Μέτρα σε ένα εργοστασιακό ραλύ την απόσταση από το σημείο όπου γίνεται 2-->1 (ζουαν) μέχρι την αρχή του καταλύτη, εκεί βάλε τον δικό σου.
Εν συνεχεία την ίδια απόσταση μέχρι την αρχή του μεσαίου και πράξε ομοίως.
Μην ξεχάσεις την ορθη μεταφορά του αισθητήρα λ.
Ισως υπάρχει και διαφορα στους όγκους αλλά είναι μικρή η επίδρασή της.
Για το τελικό μη παιδευτείς πολύ ένα πεζό σπόρ από ραλύ θα κάνει δουλειά.
Αλλάζεις όμως τα δεδομένα στο θάλαμο καύσης και σίγουρα θα χριαστείς ρύθμιση στον ECU.
Μίλα με τον Στέλιο εδώ. www.carsinspections.com
¨Εχει ασχοληθεί και γνωρίζει την ECU σου.
Φιλικά
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούλ 2009, 18:35:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και λιγο καθυστερημενα (κατι σελιδες μετα )
να πω και εγω την ταπεινη μου γνωμη σχετικα με την αντιθλιψη κατα την ροη των καυσαεριων?
και κατ'επεκταση και την οποια επιλογη θελει να κανει καποιος
στην αλλαγη της εξατμισης του...
Το backpressure υπαρχει σε οποιον κινητηρα εσωτερικης καυσης και αν κοιταξετε.
τωρα γιατι σε καποια μοτερ αν ελευθερωσεις μια εξατμιση κερδιζεις σε δυναμη,
ενω σε καποια αλλα χανεις?
Γιατι εκει ευθυνεται το overlap και το φαινομενο της αδρανειας που παρουσιαζεται στη ροη των αεριων.
(νομιζω οτι στις προηγουμενες σελιδες το αναφερανε αυτο τα παιδια,
οποτε εγω θελω απλα να ανακεφαλαιωσω)
Με ποιο απλα λογια...
αν το μοτερ σας εχει απο ελαχιστο εως μηδενικο overlap μεταξυ των βαλβιδων του,
ελευθερωνετε αφοβα την εξατμιση σας και θα κερδισετε παντου
σε αποδωση (μαζι με θορυβο φυσικα )
μαλιστα σε καποιες περιπτωσεις εχουν δοκιμαστει και λυσεις περαν των καθιερωμενων που αποδωσανε (απροσμενα) παρα πολυ καλα !
(καποιοι φιλοι απο εδω μεσα ξερουν πολυ καλα τι εννοω )
Αν απο την αλλη το μοτερ σας εχει ενα σεβαστο αριθμο μοιρων
και μαλιστα μεταβλητο χρονισμο κτλ...
τοτε το να επεμβεις στην εξατμιση ειναι ποιο πολυπλοκο
και σηκωνει και την αναλογη συζητηση.
(αν κινηθεις με το σκεπτικο οτι θελεις να κανεις το καλυτερο δυνατο για το μοτερ σου και να παρεις αξιοπιστη δυναμη)
τωρα η ερωτηση μου
(για να λυσουμε και τις αποριες του παιδιου που ρωταει)
ειναι, το αν και ποσο overlap εχει το μοτερ του...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 20:02:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχει κανείς μετρήσει με πυρόμετρο τη διαφορά στις θερμοκρασίες καυσαερίων όταν προχωρά σε μεγαλύτερη/πιο ελεύθερη εξάτμιση που μειώνει το backpressure? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 22:50:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν εχεις σωστη εξατμιση, η θερμοκρασια θα πεσει τουλαχιστο 50 βαθμους κατω (στο μεσο ορο) μπορει και περισσοτερο αναλογα το μοτερ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 22:56:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | Οταν εχεις σωστη εξατμιση, η θερμοκρασια θα πεσει τουλαχιστο 50 βαθμους κατω (στο μεσο ορο) μπορει και περισσοτερο αναλογα το μοτερ |
Ελπίζω να μην αναφέρεσαι σε ελεύθερη εξάτμιση=βαβούρα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 23:43:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παδιά διάβασα όλο το τόπικ κ συμπέρασμα δε βγαίνει με λεγόμενα με τις κούρμπες κ back presure. Τη μια λέτε λείες κ συνεχής επιφάνειες χωρίς μπλόκο πουθενά στην εξαγωγή κ την άλλη ζητάτε persure. Ο τύπος για τα μήκη κ τα πάχη των σωλήνων για να δουλέψει καταρχήν όλο το σύστημα της εξαγωγής είναι αυτός με ότι συνεπάγεται με τους συμβιβασμούς στην κατασκευή κ στην τοποθέτηση :
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=32449&start=0
Απο κει κ πέρα οι μόνες βελτιώσεις που μπορεί να κάνει κάποιος είναι το exup της Yamaha στις εξατμίσεις των μοτοσυκλετών της ή κ οι μεταβλητοί σωλήνες της honda. Δε βλέπω πουθενά καμιά βελτίωση όσο κ να αλλάζουμε τις κούρμπες ή να λειένουμε τις επιφάνειες. Είναι τόσο περιορισμένα τα πράγματα όσο περιορισμένο είναι κ το ωφέλιμο φάσμα στροφών του κινητήρα στο οποίο θέλουμε να παίξουμε.
Κάπου διάβασα σε ξένο site, μία ιδανική εξάτμιση κ χρυσή τομή ροπής/στροφαρίσματος, είναι η σταδιακή αλλαγή της διατομής του σωλήνα από το δίχαλο κ πίσω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 23:49:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kpsig έγραψε: | Έχει κανείς μετρήσει με πυρόμετρο τη διαφορά στις θερμοκρασίες καυσαερίων όταν προχωρά σε μεγαλύτερη/πιο ελεύθερη εξάτμιση που μειώνει το backpressure? |
'Εχω μετρήσει σε μοτοσυκλέτα. Τεράστιες διαφορές, όσο κ η διαφορά στην ροπή από κλειστή σε ελεύθερη εξάτμιση. Τη μια κερδίζεις στις χαμηλές κ την άλλη στις ψηλές, χάνοντας τελείως το back presure ..κ την ησυχία σου. Είσαι αναγκασμένος να πατάς βαθιά το γκάζι στο πάτωμα για να πηγαίνεις κ κάνεις βαβούρα καίγοντας τσάμπα βενζίνη. Η εξάτμιση αδειάζει πολύ γρήγορα κ ελευθερώνει τα καυτά αέρια, έτσι οι θερμοκρασίες δεν ανεβαίνουν πάνω από 600-700 βαθμούς. Στην άλλη περίπτωση πάνε πάνω από 900.
Επίσης παίζει ρόλο το μέταλλο. Υπάρχουν εξατμίσεις τιτανίου στις μοτοσυκλέτες απ' ότι ξέρω που αποβάλουν στιγμιαία τις θερμοκρασίες, δεν πυρώνουν κ υπάρχουν απλοί χαλυβδοσωλήνες που κοκκινίζουν το βράδυ, κ καίνε τις βαλβίδες σε παρατεταμένο ταξίδι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 00:05:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εν μερη σμφωνω μαζι σου,
αλλα επειδη η διαφορα απο την θεωρια εως την πραξη ονομαζεται πραγματικοτητα, εσυ τι ακριβως ειναι αυτο που θελεις να μαθεις?
Θεωρητικα τι ειναι το backpressure?
η εχεις καποιο συγκεκριμενο μοτερ στα υπ'οψιν σου και θελεις να μαθεις αν ειναι καλο η οχι να εχει backpressure? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|