Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 22:20:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλή τύχη  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 22:52:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κατα αρχην ολα τα μοτερ παραγωγης ερχονται στην αντιπροσωπεια με στρωμενα μοτερ οποτε οπως γραφει ο φιλος παραπανω δεν εχει καμια σχεση εκεινο το στρωσιμο με αυτο που κανεις εσυ.Δευτερον ποιος σου ειπε οτι μεσα σε 1500 χλμ (σε λιγοτερο απο 15 ωρες λειτουγριας δηλαδη) στρωνει ενα μοτερ?Θες το λιγοτερο 5000 χλμ για να πεις οτι πατησαν τα ελατηρια σωστα που και παλι τελεια δεν θα ειναι γιατι μεχρι τα 50000 περιπου με νορμαλ χρηση ενα φρεσκο μοτερ ακομα ανοιγει...Το στρωσιμο ειναι το Α και Ω και δεν χωραει παιχνιδια.Σπας μοτερ για πλακα αν δεν προσεξεις και λες γιατι αφου ηταν καινουργια(2 φορες εσπασα μοτερ με λιγοτερα απο 500 χλμ)Οποτε σκουπισε τη λαδουρα βαλε ενα τακο κατω απ το γκαζι και αν δεν προκυψει κατι σε 4000 χλμ τα ξαναλεμε...
ασχετο απο γκαζι πως το ειδες τωρα παει οπως πριν?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RCparania (xristos) Μόλις έγραψα

207RC
Ένταξη: 04 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 23:10:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην φανταστείς ότι τέντωσα και ποιος ξέρει..Από εδώ και πέρα κότα.
Είναι και το 13/59 μείον για το στρώσιμο γα**το στην εθνική παω με 90 χλμ για να είμαι κοντά στις 3000 στροφές με 5η.
Κοίταξε από γκάζι τώρα δείχνει ότι τραβάει πολύ καλά.
Στην αρχή μέχρι τα 300 χλμ έβλεπα ότι έκαιγε αρκετή βενζίνη σε σχέση με το συνηθισμένο(τώρα πλέον έγινε όπως ήταν)και παράλληλα ήταν και πολύ σφιχτό.
Τώρα πλέον το νιώθω πιο άνετο και όχι τόσο σφιχτό(καταλαβαίνεις σε ανηφόρες με δευτερα τώρα πχ το νιώθω πιο άνετο με μεγάλη διαφορα)
Σήμερα που το άνοιξα 8200 μου έδειξε ότι έχει πιο πολύ δύναμη από κάθε άλλη φορα που το θυμάμαι.Ειδικά πάνω από τις 6500 δεν το θυμάμαι να κατέβαζε ποτε έτσι.
Μονο στις μεσαίες στροφές νιώθω ότι δεν έχει το παλιό μπαμ εκείνο το νεύρο όταν πατούσα απότομα και τέρμα γκάζι(τώρα βεβαια είμαι και χαμηλά σε συμπίεση όμως)από την αλλη θα αλλάξει πολύ το μοτέρ αφού κάνει χιλιόμετρα σίγουρα.
Οποτε εσείς τι λέτε?Του αφήνω χρόνο να πατήσουν τα ελατήρια και μετά βλέπουμε για τα λάδια που πετούσε?
Αν και στην τελευταία βόλτα δεν είδα σταγόνα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2012, 14:05:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
10.9 συμπιεση δεν ειναι καθολου χαμηλα για μαμα μοτερ μια χαρα ειναι...κανατε ογκομετρηση?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Απρ 2012, 09:55:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | 10.9 συμπιεση δεν ειναι καθολου χαμηλα για μαμα μοτερ μια χαρα ειναι...κανατε ογκομετρηση? |
τα μαμα 1.6 206 εχουν 10.2:1 συμπίεση? αν θυμαμαι καλα?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Απρ 2012, 11:45:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
11:1 νομιζω οτι εχουν οι TU5JP4 αν μιλας για αυτους και 10.8:1 οι TU5J4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Απρ 2012, 12:39:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για τους JP4 μιλάω , τους 206 16V
, ξερω οτι δεν προτεινουν και πολλοι αυξηση συμπίεσης σε αυτόν τον κινητήρα. ισχύει οτι δεν παιρνεις τιποτα ιδιαίτερο αν την πας ΠΧ. 11.4 - 11.5?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gorilas 2O7 (stavros) Μέλος

 Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 03 Φεβ 2012 Δημοσιεύσεις: 129 Τόπος: χαλκιδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2012, 20:00:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γεια σας ρε παιδια.εχω παρει ενα 13αρι εδω και 4μηνες το οποιο παει πολυ καλα αλλα δν ξερω τι φοραει.εγω ειδα οτι εχει χταποδι προγραμα σκουπα και προπορεια στα εκκεντρα που δν γνωριζω αν ειναι μαμα.μετρησα συμπιεση και ειχε 10,5 1ος 2ος 3ος και 9,9 4ος.πως γινεται να πηγαινει και τι πρεπει να φτιαξω.το θελω για πιστα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gorilas 2O7 (stavros) Μέλος

 Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 03 Φεβ 2012 Δημοσιεύσεις: 129 Τόπος: χαλκιδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2012, 20:04:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επισης εσπασα 2αρα σε 16 63 και εβαλα 13 59.πριν ο λεβιες ηταν quick shift και τωρα κολυμπαει γιατι.φταινε τα ντιζακια.τα ιδια εβαλα.σωστε με |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
hlias303 Νέος χρήστης


Ένταξη: 20 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2013, 22:02:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RCparania έγραψε: | Μην φανταστείς ότι τέντωσα και ποιος ξέρει..Από εδώ και πέρα κότα.
Είναι και το 13/59 μείον για το στρώσιμο γα**το στην εθνική παω με 90 χλμ για να είμαι κοντά στις 3000 στροφές με 5η.
Κοίταξε από γκάζι τώρα δείχνει ότι τραβάει πολύ καλά.
Στην αρχή μέχρι τα 300 χλμ έβλεπα ότι έκαιγε αρκετή βενζίνη σε σχέση με το συνηθισμένο(τώρα πλέον έγινε όπως ήταν)και παράλληλα ήταν και πολύ σφιχτό.
Τώρα πλέον το νιώθω πιο άνετο και όχι τόσο σφιχτό(καταλαβαίνεις σε ανηφόρες με δευτερα τώρα πχ το νιώθω πιο άνετο με μεγάλη διαφορα)
Σήμερα που το άνοιξα 8200 μου έδειξε ότι έχει πιο πολύ δύναμη από κάθε άλλη φορα που το θυμάμαι.Ειδικά πάνω από τις 6500 δεν το θυμάμαι να κατέβαζε ποτε έτσι.
Μονο στις μεσαίες στροφές νιώθω ότι δεν έχει το παλιό μπαμ εκείνο το νεύρο όταν πατούσα απότομα και τέρμα γκάζι(τώρα βεβαια είμαι και χαμηλά σε συμπίεση όμως)από την αλλη θα αλλάξει πολύ το μοτέρ αφού κάνει χιλιόμετρα σίγουρα.
Οποτε εσείς τι λέτε?Του αφήνω χρόνο να πατήσουν τα ελατήρια και μετά βλέπουμε για τα λάδια που πετούσε?
Αν και στην τελευταία βόλτα δεν είδα σταγόνα. |
RCparania τι έγινε τελικά με αυτό το μοτέρ που έστρωνες? για πες γιατί έχω ένα αντίστοιχο θεματάκι! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
johnis (johhis) Νέος χρήστης

pegeot 106 1.4 (8v) xs
Ένταξη: 11 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 98
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Δεκ 2016, 15:47:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σημερα μετρισαμε την συμπεση και η τιμες ηταν 12-10-9-7 ειναι καλες η τιμες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Δεκ 2016, 23:36:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιαννη,εισαι σιγουρος οτι η μετρηση εγινε σωστα και το οργανο ηταν αξιοπιστο; Γιατι αν συμβαινουν τα παραπανω,τοτε ο κινητηρας σου ή ειναι ταλαιπωρημενος και κακοσυντηρημενος ή οι βαλβιδες κακορυθμισμενες! Η αποκλιση μεταξυ τους ειναι τεραστια,ειδικα αν παρουμε σαν σημειο αναφορας τα δυο ακραια νουμερα!
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
johnis (johhis) Νέος χρήστης

pegeot 106 1.4 (8v) xs
Ένταξη: 11 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 98
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2016, 14:51:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβως ετσι μου τα ειπε τωρα δεν ξερω .τ ακριβως φταιει η τη σημαινουν αυτοι η αριθμη δεν ξερω καθολου.αυτο τ επιπτωσεις εχει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
johnis (johhis) Νέος χρήστης

pegeot 106 1.4 (8v) xs
Ένταξη: 11 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 98
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2016, 15:20:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτες η ριθμησεις πως διορθονονται |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|