PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Βελτίωση στο εργοστασιακό φιλτροκούτι (by mechanic)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 00:42:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οκ τα λεμε με πμ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 18:16:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΘΕΩΡΩ οτι αυτο το φιλτρο κουτι ειναι πολυ καλυτερο απο το τετραγωνο αφου σου αφηνει χωρο να δουλεψει με τη λογικη του Τ οπως στο σαξο του Kane

το 206 μπορει να εχει μικρο κενο αναμεσα φαναρια αλλα με λιγο κοψιμο μετωπη φτανει να μπει μια σωληνα εκει πλακουτσωμενη ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 20:16:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστα Wink
αλλα αυτο που ειχα κανει στου Σταυρου (Κανε) Wink
δουλευε τοσο καλα που φτασαμε στην αλλη ακρη και ειχε θεμα με φτωχα μιγματα τοτε,
οποτε επειδη εδω θελουμε μια all around λυση που να δουλευει σε ολα τα παιδια χωρις παρενεργιες πρεπει απλα να "γεμισουμε" το κουτι και οχι να το πρεσσαρουμε.
Για αυτο και η εξοδος απο το πλαι,
καθως κατω απο τα 50χλμ λειτουργει σαν πλενουμ και απο εκει και πανω οσο τεινει να πρεσσαρει το κουτι
αυτο λειτουργει σαν PRV (pressure relief valve).
Και φυσικα το μοτερ τραβαει απο μονο του οσο αερα μπορει και χρειαζεται να τραβηξει, μιας και το πρεσσαρισμα (κοινως ram air) θελει μελετη και καλα ειναι να αποφευγεται αν δεν γνωριζουμε επ'ακριβως ολες τις παραμετρους.
Οπως και οσα παιδια εχουν ειτε προγραμμα, ειτε υπαρχει υποψια οτι το ολο δυκτιο παροχης βενζινης (απο αντλια φιλτρο κτλ μεχρι μπεκ) χρειαζεται επανεξεταση γιατι δεν ειναι σιγουρο αν ο εγκεφαλος μπορει να προσαρμοστει στα νεα δεδομενα.

Βλεπω πολλες φορες μια σωληνα μπροστα ή αλλες πατεντες (που καποιες οντως ειναι καλες) αλλα υπαρχουν και κατασκευες που δεεν...
Οποτε προσοχη, το πρεσσαρισμα στο φιλτροκουτι προυποθετει πληρη και πραγματικη γνωση του τι θετικα και αρνητικα μπορει να επιφερει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 20:18:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το μονο θεμα (που σωστα εχει θεσει σαν ενσταση ο Στελαρας) ειναι τι χαρακτηριστικα ροης δινει στο υψηλο φασμα περιστροφης του κινητηρα.
για αυτο και θελω να το δω απο κοντα μιας και απο τις φωτος δεν μπορω να ειμαι 100% σιγουρος Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 20:26:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν σε βοηθαει καθολου αυτα τα μοντελα που φοραγαν το κουτι του σιναναι ηταν μετα το 2005 με 7.45 εγκεφαλο (οχι 7.44) και αυτο το κουτι σαν εμφανεις ουσιαστικες αλλαγες.
πρακτικα ψηλα κραταγαν πολυ μα πολυ καλυτερα τη δυναμη απο τα παλιοτερα ιδια μοτερ Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 20:33:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωπα αυτο με ενδιαφερει (μιας και δεν ετυχε να ασχοληθω με αυτα τα μοτερ)
δηλαδη το software εχει αλλαξει στα μεταγενεστερα μοντελα Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 20:36:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φαντάζομαι ότι τις διαφορές 7.4.4 και 7.4.5 (που έχω π.χ. εγώ) μπορεί να τις αναφέρει ο Στέλιος (salex).


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5
Σελίδα 5 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1071s (PHP: 59% - SQL: 41%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug on