Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 00:42:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οκ τα λεμε με πμ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 18:16:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΘΕΩΡΩ οτι αυτο το φιλτρο κουτι ειναι πολυ καλυτερο απο το τετραγωνο αφου σου αφηνει χωρο να δουλεψει με τη λογικη του Τ οπως στο σαξο του Kane
το 206 μπορει να εχει μικρο κενο αναμεσα φαναρια αλλα με λιγο κοψιμο μετωπη φτανει να μπει μια σωληνα εκει πλακουτσωμενη ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 20:16:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστα
αλλα αυτο που ειχα κανει στου Σταυρου (Κανε)
δουλευε τοσο καλα που φτασαμε στην αλλη ακρη και ειχε θεμα με φτωχα μιγματα τοτε,
οποτε επειδη εδω θελουμε μια all around λυση που να δουλευει σε ολα τα παιδια χωρις παρενεργιες πρεπει απλα να "γεμισουμε" το κουτι και οχι να το πρεσσαρουμε.
Για αυτο και η εξοδος απο το πλαι,
καθως κατω απο τα 50χλμ λειτουργει σαν πλενουμ και απο εκει και πανω οσο τεινει να πρεσσαρει το κουτι
αυτο λειτουργει σαν PRV (pressure relief valve).
Και φυσικα το μοτερ τραβαει απο μονο του οσο αερα μπορει και χρειαζεται να τραβηξει, μιας και το πρεσσαρισμα (κοινως ram air) θελει μελετη και καλα ειναι να αποφευγεται αν δεν γνωριζουμε επ'ακριβως ολες τις παραμετρους.
Οπως και οσα παιδια εχουν ειτε προγραμμα, ειτε υπαρχει υποψια οτι το ολο δυκτιο παροχης βενζινης (απο αντλια φιλτρο κτλ μεχρι μπεκ) χρειαζεται επανεξεταση γιατι δεν ειναι σιγουρο αν ο εγκεφαλος μπορει να προσαρμοστει στα νεα δεδομενα.
Βλεπω πολλες φορες μια σωληνα μπροστα ή αλλες πατεντες (που καποιες οντως ειναι καλες) αλλα υπαρχουν και κατασκευες που δεεν...
Οποτε προσοχη, το πρεσσαρισμα στο φιλτροκουτι προυποθετει πληρη και πραγματικη γνωση του τι θετικα και αρνητικα μπορει να επιφερει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 20:18:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μονο θεμα (που σωστα εχει θεσει σαν ενσταση ο Στελαρας) ειναι τι χαρακτηριστικα ροης δινει στο υψηλο φασμα περιστροφης του κινητηρα.
για αυτο και θελω να το δω απο κοντα μιας και απο τις φωτος δεν μπορω να ειμαι 100% σιγουρος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 20:26:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν σε βοηθαει καθολου αυτα τα μοντελα που φοραγαν το κουτι του σιναναι ηταν μετα το 2005 με 7.45 εγκεφαλο (οχι 7.44) και αυτο το κουτι σαν εμφανεις ουσιαστικες αλλαγες.
πρακτικα ψηλα κραταγαν πολυ μα πολυ καλυτερα τη δυναμη απο τα παλιοτερα ιδια μοτερ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 20:33:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωπα αυτο με ενδιαφερει (μιας και δεν ετυχε να ασχοληθω με αυτα τα μοτερ)
δηλαδη το software εχει αλλαξει στα μεταγενεστερα μοντελα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 20:36:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φαντάζομαι ότι τις διαφορές 7.4.4 και 7.4.5 (που έχω π.χ. εγώ) μπορεί να τις αναφέρει ο Στέλιος (salex).
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|