Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
whizy (lefteris) Μόλις έγραψα

Peugeot 106
Ένταξη: 28 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 9 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούν 2004, 18:23:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ontos re pedia! den exo di poythena se kapoio periodiko na asxoloude me to 1.4 moter eite se 106 h 206!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
jtheogr (John) Μόλις έγραψα

 307 1.6 16V
Ένταξη: 08 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούν 2004, 08:09:20 Θέμα δημοσίευσης: Μοτέρ 1.400 75hp |
|
|
To 1993 αγόρασα ένα 106/1.400 75 , σε σχέση με τα σημερινά 1.400 75 το μοτέρ του 1993 ήταν καλύτερο, εννοώ πιό δυνατό-ζωντανό.Τελικά το εφτιαξα λίγο και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι δεν άξιζε ούτε τον κόπο ούτε τα χρήματα, να λάβετε υπόψη σας οτι τότε δεν είχα την επιλογή κάποιου άλλου μοτέρ 16ν, σήμερα υπάρχει αυτή η δυνατότητα και προτείνετε ανεπιφύλακτα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούν 2004, 09:30:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά είναι που προσανατολίζεσαι.
Για να έχεις απόδοση με τα βασικά (σκουπα, εξάτμιση, πρόγραμμα) ναι πραγματικά, στα μικρά μοτέρ δεν πρόκειτε να έχεις ικανοποιητική απόδοση.
Ομως με ένα συνολικό κόστος γύρω στα 1500 ευρώ μπορείς να κάνεις το αυτοκίνητο άνετα 100 - 105 άλογα και με ένα κόστος 2.200 ευρώ 115 άλογα (για 1,6 κιν.) βάζοντας τον πύχη ψηλά και για παραπάνω αύξηση...
Το θέμα είναι τι ψάχνεις...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιούν 2004, 02:08:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ydwr έγραψε: | Γιατι αραγε το 1,4 βγαζει μονο 75 Hp? Γιατι οι Γαλλοι αργησαν τοοοοοοοοοοοσο να βγαλουν το 16ν μοτερ με τα 90?
Μα απλουστατο, γιατι το (κρατηθητε...) 80%-85% των πωλησεων του 206 στα 1400 ειναι ντιζελακια
Να γιατι προτιμησαν να βαλουν το παλιο απλο μοτερ των 75 Ηρ και γιατι αργησαν να κανουν το βημα στον 16ν.
Ντιζελ και παλι ντιζελ. Καταραμενοι νομοπλαστες αυτης της χωρας.  |
το προβλημα στα ντιζελ δεν ειναι οι σχετικη νομοθεσια αλλα η ποιοτητα καυσιμου που πωλειται απο τους ΜΕΓΑΛΟ-ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ βενζιναδες στην Ελλαδα αφου νοθευεται πανευκολα και με τεραστια κερδη.
σκεψου οτι μια αντλια για common rail diesel μοτερ κοστιζει περισσοτερο απο το ιδιο το μοτερ και θα καταλαβεις τι εχει να γινει αμα βαζαμε ντιζελ στη χωρα.Βεβαια δεν ειναι δικαιολογια αυτο αφου πρεπει να ελεγχονται οι βενζιναδες περισσοτερο.
Απο την αλλη μην εισαι τοσο σιγουρος γιατο αν θαγοραζες diesel εκδοση ειδικα μικρο μοτερ.ο diesel ειναι ο ποιο 'χαζος' κινητηρας ενεργειακα και 'τελειωνει' εκει που ενα καλο 16v μοτερ αρχιζει με οτι αυτο συνεπαγεται σεμας που ζηταμε κατι παραπανω απο το αμαξι μας.
Επισης οπως ειπωθηκε ο 1,4 στο 106 μου που ειναι μολις 815 κιλα (διχως αιρ κοντισιον και υδραυλικο τιμονι) αποδιδει πολυ καλα με μια αναλογια 10,7 κιλων ανα ιππο.Με λιγο πειραγμα (φιλτρο,προγραμμα,εξατμιση) βλεπεις και κατω απο δεκα κιλα στον ιππο και αξιοπρεπεστατες επιδοσεις στο δρομο καθως και νευρο παντου (για 1,4 παντοτε).
Τωρα για 206 (επειδη εχω και το συγκεκριμενο σε 1,4) ειναι απλα αποδεκτος λογο βαρους ενω αν αρχισουν οι 'ταρζανιες' με 15αρες ζαντες ψοφαει.Παντως στις τελευταιες εκδοσεις του η πεζο μιλαει για σχεδον 12,5 κιλα ροπη χαμηλα που αν συνδιαζοταν μενα ελαφρυ αμαξωμα (106) θα μιλαγαμε για ενα καλο 1,4 στα λεφτα του που θα εβαζε γυαλια σε κατι ibizakia και punto (οχι οτι τωρα παει πισω ειδικα μεχρι τα 120-130 χλμ ειναι ολα πισω αφου τα 106 εχουν την ευχερεια να 'ξεκολανε' χαρακτηριστικα ευκολα σε γρηγορες εκκινησεις ειδικα αν 'ξερεις').
Παντως και το μοτερ των 90 ιππων σε 206 δεν το θεωρω τιποτα καλο (οπως τα αειμνηστα 106 xsi,μια βολτα να πατε θα καταλαβετε).
το 1,6 ειναι η σωστη επιλογη και ειδικα τωρα που δεν υπαρχει το τεκμηριο.
Επισης ειναι χαρακτηριστικο οτι τα 1,4 καινε σχεδον την ιδια βενζινη με τα 1,6 που εχουν κατα πολυ καλητερες επιδοσεις (κολανε σε διλιτρα αν δεν εχουν γινει παλι ταρζανιες για πνιξιμο των επιδοσεων με μεγαλες ζαντες και φαρδια ελαστικα).
Τελος η διαθεση του 1,4 με 75 αλογα ειχε και καθαρα τον στοχο του χαμηλου κοστους παραγωγης που γνωριζει καλα η P.S.A αφου και diesel υπηρχε και στις Ευρωπαικες χωρες οι 'θερμοαιμοι' οδηγοι ΔΕΝ θαγορασουν ΠΟΤΕ μια τετοια εκδοση, αλλα θα καταφυγουν σε γρηγορο μεταχειρισμενο η στο 1,6.Μονο στην Ελλαδα υπηρχε και υπαρχει τετοιο group αγοραστων ειδικα με τα τεκμηρια.Ο 1,4 υπηρχε ως λυση για καποιον ηλικιωμενο η μια κοπελα που ζηταει κατι ηρεμο και οικονομικο.
Βεβαια αυτο δεν ειναι δικαιολογια για την πεζο ναρνειται την εξελιξη τοσα χρονια και να διαθετει το 8v μοτερ για περισσοτερο απο 18 χρονια στην αγορα (σε 205 πρωτο μπηκε αν θυμαμαι καλα)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιούν 2004, 02:17:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
whizy έγραψε: | Ontos re pedia! den exo di poythena se kapoio periodiko na asxoloude me to 1.4 moter eite se 106 h 206!  |
οχι πλεον, και αποτι καταλαβαινω εισαι μικρος σε ηλικια αλλιως θα θυμοσουνα οτι στα μεσα της δεκαετιας του 90 το μοτερ αυτο ανθιζε στα χερια βελτιωτων και ηταν ενα απο τα καλα μοτερ αφου τοτε τα 1,4 της vw εβγαζαν μολις 60 αλογα ( ) και τα Ιταλικα 1250cc με 75 αλογα απλα δεν κολαγαν σε πεζο ειδικα σε ρεπριζ (καισε 1,1 106 δεν κολαγαν αυτα ). Μετα το 97 το μοτερ αυτο ξεπεραστηκε και αρχισαν τα 1,4 με 100 αλογα (και μιλαμε οτι η πεζο τα ειχε κανει αυτα απο το 94 μετα xsi και rallye και γιαυτο την αγαπησαμε )
Τοτε μονο κανα suzuki swift να εβλεπες ποιο γρηγορο και κανα daihatsu charade turbo, αντε και τα hondakia 1,3 πηγαιναν σφαιρα (ελεγαν 75 αλογα αλλα εβγαζαν 88 στο στροφαλο)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
whizy (lefteris) Μόλις έγραψα

Peugeot 106
Ένταξη: 28 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 9 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιούν 2004, 14:21:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | whizy έγραψε: | Ontos re pedia! den exo di poythena se kapoio periodiko na asxoloude me to 1.4 moter eite se 106 h 206!  |
οχι πλεον, και αποτι καταλαβαινω εισαι μικρος σε ηλικια αλλιως θα θυμοσουνα οτι στα μεσα της δεκαετιας του 90 το μοτερ αυτο ανθιζε στα χερια βελτιωτων και ηταν ενα απο τα καλα μοτερ αφου τοτε τα 1,4 της vw εβγαζαν μολις 60 αλογα ( ) και τα Ιταλικα 1250cc με 75 αλογα απλα δεν κολαγαν σε πεζο ειδικα σε ρεπριζ (καισε 1,1 106 δεν κολαγαν αυτα ). Μετα το 97 το μοτερ αυτο ξεπεραστηκε και αρχισαν τα 1,4 με 100 αλογα (και μιλαμε οτι η πεζο τα ειχε κανει αυτα απο το 94 μετα xsi και rallye και γιαυτο την αγαπησαμε )
Τοτε μονο κανα suzuki swift να εβλεπες ποιο γρηγορο και κανα daihatsu charade turbo, αντε και τα hondakia 1,3 πηγαιναν σφαιρα (ελεγαν 75 αλογα αλλα εβγαζαν 88 στο στροφαλο) |
Ειμαι ενα 25χρονο μωρακι! απλος δεν ασχολουμε παρα πολλα χρονια με το αυτοκινητο! οπως και να εχει δεν εχω δει πουθενα να ασχολουνται με το 1.4! και δεν εχω βρει πουθενα εγκυρες λυσεις βελτιωσης του 1.4 εσυ ξερεις? αν ναι δωσε μου links,infos,tips κλπ,γιατι εχω πιξει στα puntosaxoralla!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιούν 2004, 23:44:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
whizy έγραψε: | Ntinos έγραψε: | whizy έγραψε: | Ontos re pedia! den exo di poythena se kapoio periodiko na asxoloude me to 1.4 moter eite se 106 h 206!  |
οχι πλεον, και αποτι καταλαβαινω εισαι μικρος σε ηλικια αλλιως θα θυμοσουνα οτι στα μεσα της δεκαετιας του 90 το μοτερ αυτο ανθιζε στα χερια βελτιωτων και ηταν ενα απο τα καλα μοτερ αφου τοτε τα 1,4 της vw εβγαζαν μολις 60 αλογα ( ) και τα Ιταλικα 1250cc με 75 αλογα απλα δεν κολαγαν σε πεζο ειδικα σε ρεπριζ (καισε 1,1 106 δεν κολαγαν αυτα ). Μετα το 97 το μοτερ αυτο ξεπεραστηκε και αρχισαν τα 1,4 με 100 αλογα (και μιλαμε οτι η πεζο τα ειχε κανει αυτα απο το 94 μετα xsi και rallye και γιαυτο την αγαπησαμε )
Τοτε μονο κανα suzuki swift να εβλεπες ποιο γρηγορο και κανα daihatsu charade turbo, αντε και τα hondakia 1,3 πηγαιναν σφαιρα (ελεγαν 75 αλογα αλλα εβγαζαν 88 στο στροφαλο) |
Ειμαι ενα 25χρονο μωρακι! απλος δεν ασχολουμε παρα πολλα χρονια με το αυτοκινητο! οπως και να εχει δεν εχω δει πουθενα να ασχολουνται με το 1.4! και δεν εχω βρει πουθενα εγκυρες λυσεις βελτιωσης του 1.4 εσυ ξερεις? αν ναι δωσε μου links,infos,tips κλπ,γιατι εχω πιξει στα puntosaxoralla!  |
κοιτα για το 106 ελεω rallye υπαρχουν 2 λυσεις.
1.φιλτρο-προγραμμα-εξατμιση και αν εχεις παλιοτερο μοντελο σου συνιστω αλλαγη μπουζοκαλωδια με αλλα σιλικονης beru και μπουζι της ιδιας μαρκας. κοστος γυρω στα 600 ευρω ολα μαζι (ειναι οτι εχω κανει εγω στο δικο μου τωρα που ειναι 1,4)
2.μοτερ-σασμαν απο rallye με κοστος γυρω στα 2000 ευρο και αν διαθεσεις ενα τριχιλιαρο βαζεις κουμπωτα και τις αναρτησεις και φρενα μπρος-πισω.
το θεμα ειναι οτι ειναι λιγο δυσαναλογο αφου rallye η vts βρισκεις πλεον με 8000 ευρο και δεν κανεις 'μετατροπες' γιαυτο κιεγω δεν προχωρησα σε τετοια αλλαγη και περιμενω να τελιωσω τις σπουδες για να παρω κατι καλο.
ενδοιαμεση κατασταση δεν σου συνιστω (εκκεντροφοροι κτλ) αφου το κοστος για να παρεις +20 αλογα φτανει στην αλλαγη με 16βαλβιδο.
επισης υπαρχει και η λυση αγορας ενος 1,3 η 1,6 8v (τα πουλανε γυρω στα 800 ευρο) και με 1500 ευρο συνολικα να εχεις ενα κομπλε συνολο εφαμιλο με rallye 8v.
αν ενδιαφερεσαι για περισσοτερες λεπτομερειες να σου στειλω π.μ με το ποιον θεωρω καλητερα ναφησεις το αμαξι σου γιαλλαγη μοτερ.
αν σενδιαφερει το πρωτο σταδιο το φιλτρο που εβαλα ειναι bmc (αν και k&n ειναι καλητερη επιλογη), προγραμμα powerchips και εξατμιση στον 'Νινο' μονο τελικο αφου μεσαιο το 1,4 δεν εχει.
links και sites μην πολυ εμπιστευεσαι αυτα που λενε και ταζουν το αμαξι με πρωτο σταδιο στην καλητερη θα βγαλει 79-81 αλογα γυρω στις 5500-5900 και ελαφρα αυξημενη ροπη (γυρω στα 11,9 κιλα) αλλα θα 'γεμιζει' καλητερα και δεν θα λαχανιαζει τοσο ψηλα.
εγω παντως αν εψαχνα ξανα για μικρο γαλλικο θαγοραζα ενα saxo vts που τα ξεφτυλιζουν πλεον σε τιμες και υπαρχουν πολλα για να διαλεξεις.
επισης αν ειναι να κρατησεις το 106, το πρωτο σταδιο και 4 Bilstein κιτρινα με h&r ελατηρια θα ηταν μια καλη αναβαθμιση για να ευχαριστιεσαι τις διαδρομες σου και να 'παιζεις' σε στροφιλικι με αμαξια πολυ δυνατοτερα,και αστους στην ευθεια να πλακωνονται.
τι μοντελο εχεις με την ευκαιρια?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
whizy (lefteris) Μόλις έγραψα

Peugeot 106
Ένταξη: 28 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 9 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιούν 2004, 00:28:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε Ντινο...οταν διαβασα το post σου γελασα! (οχι δεν εισαι γελιος!) κοιτα γιατι! λοιπον! εχω 106 με billstein sprint με H&R ελατηρια,τελικο Festus,φιλτροχοανη,και λαστιχακι 175/60/14 exalto...
1)H αναρτηση μου μου φενεται πολυ μαλακη! οταν το ανοιγω νιωθω η μουρη να συκονεται η να καθεται ο κολος! οταν περνω εντονες στροφες νιωθω το αμαξι να γερνει! και οταν σπανια! το κανω σβουρακι ακουγονται γκρακ γκρακ γιατι οι τροχοι βρισκουν στους θολους λογω χαμηλωματος! 3ποντα Η&R!!! κατα τα αλλα το αμαξι χοροπηδαει ελαφρα στις λακουβες σε σχεση με πριν οπως ηταν αναμενομενο!
2)Τα λαστιχα μου δεν μου εμπνεουν τρομερη εμπιστοσηνη χαζωσπινιαρουν
και μου φενονται οπως ακριβος τα παλια μου Michelin Energy που ηταν και 4 χρονων λαστιχο!!! μονο αν η πισα ειναι καινουργια,εκει ειναι ΤΡΕΝΟ!!!
3)Η φιλτροχοανη αμφιβαλω αν κανει δουλεια! ιδιος τορα το καλοκαιρι! που βράζει ο μεταλικος σωληνας της!
4)οσο για το τελικο! δεν ξερω αν εχει λογο που υπαρχει! περα απο ομορφια! δεν εχω ιδεα αν βελτιωνει την αποδοση! αν ειχα καποιο calculator για να δω αν η διαμετρος του ειναι σοστη! τοτε ισως ηξερα!
καλα ποιος σου ειπε οτι ΔΕΝ εχουμε μεσαιο!!??? και αυτο πριν το καταλυτη τι ειναι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Droemmen (Dimitris) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2004, 08:06:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | εγω παντως αν εψαχνα ξανα για μικρο γαλλικο θαγοραζα ενα saxo vts που τα ξεφτυλιζουν πλεον σε τιμες και υπαρχουν πολλα για να διαλεξεις. |
Το δύσκολο είναι να βρεις -εντελώς- μαμά rallye ή vts, πίστεψε με πολύ δύσκολο... όταν έψαχνα, το μοναδικό που βρήκα (rallye) ήταν μιας κοπελίτσας που το πούλαγε για να πάρει το RC  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2004, 15:22:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
whizy έγραψε: | φιλε Ντινο...οταν διαβασα το post σου γελασα! (οχι δεν εισαι γελιος!) κοιτα γιατι! λοιπον! εχω 106 με billstein sprint με H&R ελατηρια,τελικο Festus,φιλτροχοανη,και λαστιχακι 175/60/14 exalto...
1)H αναρτηση μου μου φενεται πολυ μαλακη! οταν το ανοιγω νιωθω η μουρη να συκονεται η να καθεται ο κολος! οταν περνω εντονες στροφες νιωθω το αμαξι να γερνει! και οταν σπανια! το κανω σβουρακι ακουγονται γκρακ γκρακ γιατι οι τροχοι βρισκουν στους θολους λογω χαμηλωματος! 3ποντα Η&R!!! κατα τα αλλα το αμαξι χοροπηδαει ελαφρα στις λακουβες σε σχεση με πριν οπως ηταν αναμενομενο!
2)Τα λαστιχα μου δεν μου εμπνεουν τρομερη εμπιστοσηνη χαζωσπινιαρουν
και μου φενονται οπως ακριβος τα παλια μου Michelin Energy που ηταν και 4 χρονων λαστιχο!!! μονο αν η πισα ειναι καινουργια,εκει ειναι ΤΡΕΝΟ!!!
3)Η φιλτροχοανη αμφιβαλω αν κανει δουλεια! ιδιος τορα το καλοκαιρι! που βράζει ο μεταλικος σωληνας της!
4)οσο για το τελικο! δεν ξερω αν εχει λογο που υπαρχει! περα απο ομορφια! δεν εχω ιδεα αν βελτιωνει την αποδοση! αν ειχα καποιο calculator για να δω αν η διαμετρος του ειναι σοστη! τοτε ισως ηξερα!
καλα ποιος σου ειπε οτι ΔΕΝ εχουμε μεσαιο!!??? και αυτο πριν το καταλυτη τι ειναι? |
Δεν ξερω γιατι δεν σε ικανοποιει η αναρτηση,εγω με την ιδια λυση ημουνα πολυ ευχαριστημενος και το αμαξι δεν εγερνε καθολου ουτε βουταγε σε επιταχυνσεις.Τωρα αν θες κατι ποιο σκληρο βαλε koni κιτρινα (εχω εγω τωρα τετοια) αλλα ακουστηκως θα εχεις παραπονα αφου κοπανανε πολυ ακομα και ρυθμισμενα στη μεση.
Επισης οι κλισεις μπορουν να μειωθουν τραγικα αν αλλαξεις αντιστρεπτικες μπροστα με αλλες ποιο παχιες.
Οπως και μπορεις να βαλεις 'στενα' ελατηρια (h&r η apex) με μια μικρη πατεντα στα πιατελα και να μειωσεις πολυ βουτηγματα και κλισεις.
Μπορεις απλα να βαλεις αλλα ελατηρια αλλα να ξερεις οτι ΟΤΙ αλλο και να βαλεις θα 'ακουγεται' στο δουλεμα και θα ειναι ποιο ξερο.
Για την Ελλαδα θεωρω καλητερη επιλογη τα h&r αν και εγω τα εβρισκα λιγο περισσοτερο μαλ**α απο ταλλα που εχω δοκιμασει.
Τελος ΜΠΟΡΕΙΣ αν εχεις XS και μονο να βαλεις group N απο rallye αφου τα xs φορανε τις αναρτησεις των rallye.(Δεν μου εχεις πει ακομα ποιο μοντελο ειναι )
Τα λαστιχα που εβαλες ειναι τραγικη επιλογη για 106 με αναρτηση.Σκληρη αναρτηση με μαλακο λαστιχο.Πως περιμενεις να δουλεψει?Δοκιμασε yokohama Α539 και θα δεις διαφορες.
Γενικοτερα τα michelin ειναι τραγικα λαστιχα και την μονη φορα που εχω δει να δουλευουν σε αμαξι σωστα ειναι στο vti του αδερφου μου τα pilot sport σε 195/55/15
Και βεβαια χαζοσπινιαρουν,το κανουν ολα τα michelin αυτο.Αν βαλεις σκληρο λαστιχο μπορει ναναθεωρησεις τα παντα περι αναρτησης σου αφου το 106 ειδικα μεταμορφωνεται.Οι κλισεις που λες οφειλονται εκει επισης αφου το λαστιχο στις στροφες αδυνατει να συνεργαστει με την αναρτηση και 'παταει'.
Για φιλτροχοανη ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑ,για φιλτρο μιλησα ελευθερο μεσα στο κουτι.
Η φιλτροχοανη ΔΕΝ δουλευει σωστα σε 1,4 (την εχω δοκιμασει σε απειρες θεσεις) και το εχεις κοψει το αμαξι σιγουρα.
calculator για την διαμετρο του τελικου?δεν θαλλαξεις σωληνα αλλα μονο τελικο ελευθερο το οποιο θα ειναι custom για την τωρινη σου διαμετρο (νομιζω ειναι 42 χιλιοστα).Τωρα αν εννοεις ποση διαμετρο θα εχει η μπουκα, δεν παιζει ρολο πιστεψε με.Η εξατμιση 'δινει' στο 106 καλητερη ευστροφια ψηλα (αρκετα θα ελεγα) με ελαφρυ κοψιμο χαμηλα αλλα μιλαμε για 8βαλβιδο με μεγαλα αποθεματα ροπης σε χαμηλες στροφες.
Επισης φτιαχνοντας μια εξατμιση και οχι αγοραζοντας μια ετοιμη,μπορεις να επιλεξεις αν το καζανακι σου θα ειναι 'στενο' η φαρδυ.Στην συγκεκριμενη περιπτωση το καλητερο ειναι να διατηρηθει η αρχικη διαμετρος αφου επεμβασεις σε καυσιμο δεν εχουν γινει.
ΜΕΣΑΙΟ καζανακι ΔΕΝ εχει το 106.Μεσαιο ΥΠΕΝΘΙΜΙΖΩ ειναι απο τον καταλυτη και πισω.Εκει ΔΕΝ εχει καζανακι το 106 αλλα ενα σωληνα που παει στο τελικο (στα 1,1 και 1,4 μιλαμε γιατι το rallye εχει μεσαιο).
Τωρα δεν ξερω ποιας χρονολογιας ειναι το δικο σου, γιατι αν ειναι απο τα τελευταια με γκρι καπακι μπορει να εχει μεσαιο (το δικο μου ειναι και του 97)
Αν βαλεις προγραμμα, καλο θα ηταν να εχεις και μια εξατμιση ελευθερη,αν οχι ειναι πεταμενα λεφτα θα ελεγα.
Τελος και εγω ειχα λαστιχα 175/60/14 σε 6'' ζαντες (yokohama A510) και οταν ηρθε η ωρα να ταλλαξω εβαλα bridgestone b330 165/65/14 σε 6'' ζαντα παντα τα οποια τεντωσαν και ειναι αρκετα φαρδια,δειχνουν ομορφα, στην αρχη εδειχναν μαλ**α αλλα οπως ΟΛΑ τα bridgestone εχουν 2 πελματα και με την φθορα σκληραινουν πολυ, και το βασικοτερο ΔΕΝ βρισκουν στους θολους μπροστα (οπου ειχα προβλημα και εγω λογο χαμηλοματος).Κατα την γνωμη μου αν δεν εχεις 5,5'' ζαντα το καταλληλοτερο λαστιχο για 106 1,4 ειναι το 165/65/14.Και διατηρει τον υπερστροφικο χαρακτηρα του και δεν πνιγει τις επιδοσεις καθολου (το βαζει και η peugeot στα xs)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
whizy (lefteris) Μόλις έγραψα

Peugeot 106
Ένταξη: 28 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 9 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2004, 15:48:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | Δεν ξερω γιατι δεν σε ικανοποιει η αναρτηση,εγω με την ιδια λυση ημουνα πολυ ευχαριστημενος και το αμαξι δεν εγερνε καθολου ουτε βουταγε σε επιταχυνσεις.
Επισης οι κλισεις μπορουν να μειωθουν τραγικα αν αλλαξεις αντιστρεπτικες μπροστα με αλλες ποιο παχιες.
Τελος ΜΠΟΡΕΙΣ αν εχεις XS και μονο να βαλεις group N απο rallye αφου τα xs φορανε τις αναρτησεις των rallye.(Δεν μου εχεις πει ακομα ποιο μοντελο ειναι )
Τα λαστιχα που εβαλες ειναι τραγικη επιλογη για 106 με αναρτηση.Σκληρη αναρτηση με μαλακο λαστιχο.Πως περιμενεις να δουλεψει?Δοκιμασε yokohama Α539 και θα δεις διαφορες.
Γενικοτερα τα michelin ειναι τραγικα λαστιχα και την μονη φορα που εχω δει να δουλευουν σε αμαξι σωστα ειναι στο vti του αδερφου μου τα pilot sport σε 195/55/15
Η φιλτροχοανη ΔΕΝ δουλευει σωστα σε 1,4 (την εχω δοκιμασει σε απειρες θεσεις) και το εχεις κοψει το αμαξι σιγουρα.
Η εξατμιση 'δινει' στο 106 καλητερη ευστροφια ψηλα (αρκετα θα ελεγα) με ελαφρυ κοψιμο χαμηλα αλλα μιλαμε για 8βαλβιδο με μεγαλα αποθεματα ροπης σε χαμηλες στροφες.
ΜΕΣΑΙΟ καζανακι ΔΕΝ εχει το 106.Μεσαιο ΥΠΕΝΘΙΜΙΖΩ ειναι απο τον καταλυτη και πισω.
Τελος και εγω ειχα λαστιχα 175/60/14 σε 6'' ζαντες (yokohama A510) και οταν ηρθε η ωρα να ταλλαξω εβαλα bridgestone b330 165/65/14 |
Εμενα γιατι "βουταει" τοτε? λες να θελει σκληροτερες ραβδους πισω? δηλαδη να καθεται ο κολος στις επιτανχησεις? αφου ρωτησα στην Peugeot και μου ειπαν οτι εχει 19mm οσο και το Rallye.
1400 XN εχω
Πρωτη φορα ακουω οτι τα λαστιχα τα συσκεκριμενα δεν πανε με πιο σκληρες αναρτησεις! και γενικος μαλακο λαστιχο δεν παει με σκληρες αναρτησεις! (εχει και καποιος αλλος γνωμη για αυτο)
καλα που το στηριζεις αυτο? τα michelin Εχαλτο ολλοι το εχουν για πολυ καλο λαστιχο! οσο για το καζανακι νομιζα οτι ελεγες για αυτο πριν τον καταλυτη!
Μα καλα ειχες 175 και εβαλες 165!?!?!?!? προτη φορα το ακουω και αυτο! συνηθως ανεβενουμε διασταση απο το μαμα λαστιχο δεν κατεβενουμε.
Συμφωνω για την εξατμιση απλα ηθελα να ξερω αν ριχνω πολυ το backpressure με την συγκεκριμενη Festus |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2004, 17:14:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Εμενα γιατι "βουταει" τοτε? λες να θελει σκληροτερες ραβδους πισω? δηλαδη να καθεται ο κολος στις επιτανχησεις? αφου ρωτησα στην Peugeot και μου ειπαν οτι εχει 19mm οσο και το Rallye.
1400 XN εχω
Πρωτη φορα ακουω οτι τα λαστιχα τα συσκεκριμενα δεν πανε με πιο σκληρες αναρτησεις! και γενικος μαλακο λαστιχο δεν παει με σκληρες αναρτησεις! (εχει και καποιος αλλος γνωμη για αυτο)
καλα που το στηριζεις αυτο? τα michelin Εχαλτο ολλοι το εχουν για πολυ καλο λαστιχο! οσο για το καζανακι νομιζα οτι ελεγες για αυτο πριν τον καταλυτη!
Μα καλα ειχες 175 και εβαλες 165!?!?!?!? προτη φορα το ακουω και αυτο! συνηθως ανεβενουμε διασταση απο το μαμα λαστιχο δεν κατεβενουμε.
Συμφωνω για την εξατμιση απλα ηθελα να ξερω αν ριχνω πολυ το backpressure με την συγκεκριμενη Festus |
το ελαστικο εχει την ιδιοτητα να δουλευει σαν αναρτηση (εχει δηλαδη μια σταθερα αποσβεσης και μια σκληροτητας c,k).Αυτες οι σταθερες πρεπει να συμβαδιζουν με τις σταθερες του ελατηριου και του αμορτισερ ωστε να συνεργαζονται σωστα.Ενα μαλακο ελαστικο εχει την ταση να 'παταει' περισσοτερο αποσο πρεπει με μια σκληρη αναρτηση συνεπως να εμφανιζει κλισεις το αμαξι.Επισης φενεται και στο τιμονι η διαφορα αυτη αφου προκαλει υστερηση στις αλλαγες κατευθηνσης.Αυτο που σου λεω το στηριζω στα πειραματα που εχω κανει σε setup αναρτησεων στο Msc που κανω αν θες και εισαι τοσο δυσπιστος.Εκει μεταβαλλαμε τις σταθερες αυτες σε λογισμικα εξομοιωσης (κυριως σε matlab) οπου φτιαχναμε μοντελα αναρτησεων απο ford focus και τα τεσταραμε.
Επισης αυτο το στηριζω και στην εμπειρια που εχω με michelin σε 4 διαφορετικα αμαξια.Τα λαστιχα ειναι απαραδεκτα για το κλιμα της Ελλαδας οταν φοριουνται σε αυτοκινητα με σκληρες αναρτησεις.
Το οτι ειχα 175 και εβαλα 165 το βρισκεις αστειο?Εγω οχι τοσο.Βλεπεις καποια πλεονεκτηματα στα 175 γιατι εγω δεν ειδα?.Μαλλον μειονεκτηματα ειδα αφου το αμαξι εμφανιζε τασεις υποστροφης.Επισης ειχε κοψει πολυ.
Μην την ξανακανουμε την ρημαδα την συζητηση για τα ελαστικα γιατι εχω βαρεθει να τα λεω.Απλα σου γραφω καποια πλεονεκτηματα των 165 σε σχεση με τα 175
1. Κατα πολυ μικροτερο βαρος ελαστικων-συνεπως καλητερη δυναμικη συμπεριφορα του αυτοκινητου (το γιατι ψαχτο σε αλλα τοπικ,δεν καθομαι να τα ξαναγραψω για 500η φορα)
2. Καταλληλη διασταση για το συγκεκριμενο αμαξι (θολοι-χαμηλωμα)
3. Καταλληλο πλατος ελαστικου για την δεδομενη ιπποδυναμη (75 αλογα ειναι οπως λες και το 165 ειδικα σε εξαρα ζαντα τα καταφερνει μια χαρα)
4. Με τα κιτρινα κονι και τα eibach που εχω τωρα μειωνουν κατα που το κοπανημα λογο υψηλοτερου προφιλ
5.Μειωμενες αεροδυναμικες αντιστασεις και λιγοτεροι στροβιλισμοι στο κατω μερος του αμαξιου σε υψηλες ταχυτητες.
6. Μειωμενα φαινομενα υδρολισθισης
7.ΔΕΝ ΕΧΩ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ οποτε μειωμενο βαρος (συνεπως καλλητερη δυναμικη συμπεριφορα που συνεπαγεται απο τις καλητερες αντιδρασεις του οδηγου)-το αυτοκινητο πριν με 4 ατομα φορτωμενο σε κατηφορικο στροφιλικι απλα δεν εκοβε το τιμονι.
8. Διατηρηση της υπερστροφικης συμπεριφορας του 106 (ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ)
9.ΦΡΕΝΑ-(δεν λεω τιποτα αλλο,το πως και το γιατι αναζητησε τα μονος σου βαριεμαι )
Στην περιπτωση που ειχες μοντελο με σπορ προφυλακτηρες-φρυδια η χρηση 175 θα ηταν σωστη (σε 5,5 ιντσες ζαντα παντοτε) αλλα τωρα μαλλον πρεπει να το ξανασκεφτεις κιεσυ το θεμα αφου το πλατος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ
Τα 165/65/14 δεν ηταν τα αρχικα ελαστικα φυσικα οπως και επισης οι 6 ιντες ζαντα αφου οι μαμα σιδερενιες ειναι 4 ιντσες (οπως καταλαβαινεις ειναι κατα πολυ φαρδυτερο απο το αρχικο)
Τελος το 165/65/14 φορεμενο σε ζαντες 6'' ειναι η ελαχιστη διασταση που μπορει να μπει συνεπως το ελαστικο αξιοποιειται ΠΛΗΡΩΣ αποτην ζαντα.
Το 106 εχει αποτελεσει το πειραματοζωο μου τα τελευταια 8 χρονια. Εχω αλλαξει οτι μπορεις να φανταστεις στο αυτοκινητο και πανω απο 2 φορες.Ενα ενδεικτικο θα σου πω, το αμαξι εχει δοκιμασει ΟΛΑ τα ελατηρια της αγορας για 106 και 4 διαφορετικα ειδη αμορτισερ σε συνδιασμους με τα ελατηρια αυτα.
το αυτοκινητο αγοραστηκε 1,1 τον ιουνιο του 96 και εχει αλλαξει 3 διαφορετικα μοτερ (1,1, 1.6, 1.4) και 2 διαφορετικα κιβωτια.
(το γκαραζ στο εξοχικο εχει κλεισει με μοτερ,σασμαν,σκουπες-φιλτρα-φιλτροχοανες-δισκοπλακες-σαλονια, τιμονια,κοντερ μεχρι και αντιστρεπτικες και η πλακα ειναι οτι τιποτα δεν ειναι χαλασμενο)
Αν βαλω και αλλαγες σε εσωτερικο(σαλονια) και σε φρενα θα χασουμε τον μπουσουλα στο τι εχω δοκιμασει πανω.Πανω κατω εχω σπαταλησει πανω απο 3 εκατομυρια σε αλλαγες-βελτιωσεις (δεν βαζω κοστη συντηρησης) Συνεπως θεωρω οτι ειμαι απο τους λιγους που εχουν ασχοληθει τοσο με το συγκεκριμενο μοντελο (οχι γιατι ηθελα να το κανω τερας αλλα για να ΜΑΘΩ περισσοτερο) οποτε οταν σου λεω οτι η διασταση 165/65/14 ειναι σωστοτερη επιλογη καλητερα να το λαμβανεις υποψην σου λιγο 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
whizy (lefteris) Μόλις έγραψα

Peugeot 106
Ένταξη: 28 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 9 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2004, 20:22:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | Το 106 εχει αποτελεσει το πειραματοζωο μου τα τελευταια 8 χρονια. Εχω αλλαξει οτι μπορεις να φανταστεις στο αυτοκινητο και πανω απο 2 φορες.Ενα ενδεικτικο θα σου πω, το αμαξι εχει δοκιμασει ΟΛΑ τα ελατηρια της αγορας για 106 και 4 διαφορετικα ειδη αμορτισερ σε συνδιασμους με τα ελατηρια αυτα.
το αυτοκινητο αγοραστηκε 1,1 τον ιουνιο του 96 και εχει αλλαξει 3 διαφορετικα μοτερ (1,1, 1.6, 1.4) και 2 διαφορετικα κιβωτια.
(το γκαραζ στο εξοχικο εχει κλεισει με μοτερ,σασμαν,σκουπες-φιλτρα-φιλτροχοανες-δισκοπλακες-σαλονια, τιμονια,κοντερ μεχρι και αντιστρεπτικες και η πλακα ειναι οτι τιποτα δεν ειναι χαλασμενο)
Αν βαλω και αλλαγες σε εσωτερικο(σαλονια) και σε φρενα θα χασουμε τον μπουσουλα στο τι εχω δοκιμασει πανω.Πανω κατω εχω σπαταλησει πανω απο 3 εκατομυρια σε αλλαγες-βελτιωσεις (δεν βαζω κοστη συντηρησης) Συνεπως θεωρω οτι ειμαι απο τους λιγους που εχουν ασχοληθει τοσο με το συγκεκριμενο μοντελο (οχι γιατι ηθελα να το κανω τερας αλλα για να ΜΑΘΩ περισσοτερο) οποτε οταν σου λεω οτι η διασταση 165/65/14 ειναι σωστοτερη επιλογη καλητερα να το λαμβανεις υποψην σου λιγο  |
Ντινο δεν ηθελα να σε προσβαλω (αν και δεν νομιζω να το εκανα εντονα)
απλος αυτα που μου ειπες μου φανηκαν λιγακι περιεργα ως υπερβολικα η αληθεια ειναι οτι δεν εχω υπερβολικες γνωσεις γυρο απο το αυτοκινητο ομως γνωριζω οτι εχω πειραξει καποια πραγματα στο αυτοκινητο μου που σοφα εχουν κατασκευαστει/τοποθετηθει απο την Peugeot.Το θεμα ειναι οτι ο αρχικος μου σκοπος ηταν να βελτιωσω ελαφρα το αμαξι μου,και να μαθω τα παντα γυρω απο το συγκεκριμενο μοντελο πανω στην βελτιωση του! οποτε μαζεψα καποιες πληροφοριες και προσπαθησα να τις αξιωπιεισω στο αμαξι μου,ισως λαθος μου γιατι καποιες ηταν πολυ γενικες,οπως πχ η φιλτροχωανη που το Power techniques την παρουσιαζε σαν την λυση να παρεις 8 αλογα (δοκιμη σε saxo) και τελικα απο οτι φενεται εμενα μαλλον δεν εδωσε ουτε πονυ! ηξερα και για το ελευθερο φιλτρο,ομως το θεωρουσα βλακεια και λιγοτερο μουρατο απο μια σκουπα η μια φιλτροχοανη (ακομα προτιμω μια σκουπα σαν λυση)
τεσπα το θεμα ειναι οτι το αμαξακι ειναι ψιλο-χαλια σε κρατηματα (ετσι το θεωρω εγω δηλαδη,ισως αν το επερνε αλλος να γουσταρε) και γενικος,φιλτροχοανη-μπουζι-εξατμιση που εχω πανω...θεωρω ΜΟΥΦΑ η υποθεση οπως και το θεμα με τις αναρτησεις μου,που μαλλον ειναι πολυ μαλ**ες? (οχι οτι δεν στεκει και αυτο που ειπες) αλλα μαλλον δεν συμβενει κατι τετοιο στο δικο μου αμαξι! γενικος το αμαξι μου δεν εχει καλη προσφιση! αν θυμασε σου ειπα οτι σε σβουρακια το αμαξι λιγιζει τοσο που βρισκει ο τροχος στον θολο μπροστα! πραγμα που δεν συνεβεναι πριν που ηταν πιο ψιλο! αλιθεια πουλας τιποτα απο αυτα που εχεις στην αποθηκη σου?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2004, 23:08:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
whizy έγραψε: | Ntinos έγραψε: | Το 106 εχει αποτελεσει το πειραματοζωο μου τα τελευταια 8 χρονια. Εχω αλλαξει οτι μπορεις να φανταστεις στο αυτοκινητο και πανω απο 2 φορες.Ενα ενδεικτικο θα σου πω, το αμαξι εχει δοκιμασει ΟΛΑ τα ελατηρια της αγορας για 106 και 4 διαφορετικα ειδη αμορτισερ σε συνδιασμους με τα ελατηρια αυτα.
το αυτοκινητο αγοραστηκε 1,1 τον ιουνιο του 96 και εχει αλλαξει 3 διαφορετικα μοτερ (1,1, 1.6, 1.4) και 2 διαφορετικα κιβωτια.
(το γκαραζ στο εξοχικο εχει κλεισει με μοτερ,σασμαν,σκουπες-φιλτρα-φιλτροχοανες-δισκοπλακες-σαλονια, τιμονια,κοντερ μεχρι και αντιστρεπτικες και η πλακα ειναι οτι τιποτα δεν ειναι χαλασμενο)
Αν βαλω και αλλαγες σε εσωτερικο(σαλονια) και σε φρενα θα χασουμε τον μπουσουλα στο τι εχω δοκιμασει πανω.Πανω κατω εχω σπαταλησει πανω απο 3 εκατομυρια σε αλλαγες-βελτιωσεις (δεν βαζω κοστη συντηρησης) Συνεπως θεωρω οτι ειμαι απο τους λιγους που εχουν ασχοληθει τοσο με το συγκεκριμενο μοντελο (οχι γιατι ηθελα να το κανω τερας αλλα για να ΜΑΘΩ περισσοτερο) οποτε οταν σου λεω οτι η διασταση 165/65/14 ειναι σωστοτερη επιλογη καλητερα να το λαμβανεις υποψην σου λιγο  |
Ντινο δεν ηθελα να σε προσβαλω (αν και δεν νομιζω να το εκανα εντονα)
απλος αυτα που μου ειπες μου φανηκαν λιγακι περιεργα ως υπερβολικα η αληθεια ειναι οτι δεν εχω υπερβολικες γνωσεις γυρο απο το αυτοκινητο ομως γνωριζω οτι εχω πειραξει καποια πραγματα στο αυτοκινητο μου που σοφα εχουν κατασκευαστει/τοποθετηθει απο την Peugeot.Το θεμα ειναι οτι ο αρχικος μου σκοπος ηταν να βελτιωσω ελαφρα το αμαξι μου,και να μαθω τα παντα γυρω απο το συγκεκριμενο μοντελο πανω στην βελτιωση του! οποτε μαζεψα καποιες πληροφοριες και προσπαθησα να τις αξιωπιεισω στο αμαξι μου,ισως λαθος μου γιατι καποιες ηταν πολυ γενικες,οπως πχ η φιλτροχωανη που το Power techniques την παρουσιαζε σαν την λυση να παρεις 8 αλογα (δοκιμη σε saxo) και τελικα απο οτι φενεται εμενα μαλλον δεν εδωσε ουτε πονυ! ηξερα και για το ελευθερο φιλτρο,ομως το θεωρουσα βλακεια και λιγοτερο μουρατο απο μια σκουπα η μια φιλτροχοανη (ακομα προτιμω μια σκουπα σαν λυση)
τεσπα το θεμα ειναι οτι το αμαξακι ειναι ψιλο-χαλια σε κρατηματα (ετσι το θεωρω εγω δηλαδη,ισως αν το επερνε αλλος να γουσταρε) και γενικος,φιλτροχοανη-μπουζι-εξατμιση που εχω πανω...θεωρω ΜΟΥΦΑ η υποθεση οπως και το θεμα με τις αναρτησεις μου,που μαλλον ειναι πολυ μαλ**ες? (οχι οτι δεν στεκει και αυτο που ειπες) αλλα μαλλον δεν συμβενει κατι τετοιο στο δικο μου αμαξι! γενικος το αμαξι μου δεν εχει καλη προσφιση! αν θυμασε σου ειπα οτι σε σβουρακια το αμαξι λιγιζει τοσο που βρισκει ο τροχος στον θολο μπροστα! πραγμα που δεν συνεβεναι πριν που ηταν πιο ψιλο! αλιθεια πουλας τιποτα απο αυτα που εχεις στην αποθηκη σου?  |
Δεν τα εγραψα αυτα για να σου πω οτι με προσβαλες ρεσυ ,αλιμονο,απλα σου εγραψα για να καταλαβεις οτι το εχω ψαξει αρκετα το θεμα.
Για το φιλτρο αερα να ξερεις παντως οτι εγω θεωρω ιδανικη λυση το βαρελακι carbon της bmc που ειναι μεν σχετικα ακριβο αλλα μπορεις να το βαλεις σε οποιο αμαξι αγορασεις υστερα.Αν ενδιαφερεσαι μπορω να σε στειλω καπου (σε πολυ φιλο) να το παρεις με 240-250 ευρο αν και τα θεωρω πολλα για φιλτρο.Αναλογικα καλη δουλεια θα κανεις με το ελευθερο.Επισης τα μπουζοκαλωδια που εβαλα περυσι το καλοκαιρι ηταν απο τα μονα πραγματα που πραγματικα εδοσαν αισθητα στο 1,4 αφου και τα δικα μου ειχαν σιγουρα φθαρει και τα σιλικονης περνανε την ταση διχως απωλειες.
Για τις κλισεις τωρα τι να σου πω,δεν ξερω.Μηπως ειναι η ιδεα σου?γιατι τα Γαλλικα αφηνουν μια περιεργη αισθηση οταν τα πρωτο οδηγας,μια τετοια εντυπωση ειχα κιεγω οταν το πρωτο πηρα που ειχα συνιθισει σε γιαπωνεζικο κουπε.Μηπως τα bilstein που εβαλες ηταν χαλασμενα-κοιτα μηπως εχουν πεταξει λαδια η τιποτα σχετικο,συμβαινουν αυτα.
Επειδη εχω πολυ καλο μου φιλο με παραρτημα της αντιπροσωπειας της bilstein στο λεω και οτι αμαξι εχω οδηγησει με κιτρινα ειναι αψογο.
Τι να σου πω, δοκιμασε να βρεις αντιστρεπτικες μπροστα παχυτερες και ισως κομπλε πισω αξονα απο rallye (βαζεις και δισκοφρενα ετσι) η βαλε koni κιτρινα ρυθμιζομενα με eibach.Παντως να μην γερνει καθολου δεν γινεται η καλητερα να μην γινει σε αμαξι που χρησιμοποιειται στο δρομο αφου οι αντιδρασεις του θα ειναι αποτομες και απολυτες.
Α! κατι ακομα, μηπως σου χαμηλωσαν το πισω μερος περισσοτερο αποτι επρεπε?Συμβαινουν τετοιες πατατες συχνα.
Παντως αμα ημουνα στην Ελλαδα θα σου ελεγα να συναντηθουμε να με πας μια βολτα ετσι απο περιεργεια η να το δω το αμαξι μηπως σου εχουν κανει καμια πατατα γιατι περιεργα μου φενονται ολα αυτα,μηπως εβαλες bistein μαυρα αντι για κιτρινα?
Ποσα χιλιομετρα εχουν ταμορτισερ?
Για τα πραγματα επισης, επειδη τελειωνω το master μου (Aγγλια) τωρα το καλοκαιρι και θα γυρισω πισω Φθινοπωρο (και οντως εχουν μαζευτει αρκετα) θα δω πρωτα τι εχω και τι θα χρειαστω και τα υπολοιπα θα τα βγαλω στο σφυρι καποια στιγμη,θα μπει και αγγελια εδω οποτε dont worry.
Παντως δεν ξερω πως το βλεπεις κιεσυ, (κιεγω 26 χρονων ειμαι) αλλα το 106 δεν ειναι για την ηλικια μας πλεον και ουτε τα 1400 κυβικα και να ψαχνουμε πως θα βγαλουμε κανα αλογακι,εγω προσανατολιζομαι για αλλαγη ανω των 130 ιππων αφου το λαθος να ξαναγορασω αργο αμαξι δεν το κανω (και που το κρατησα ειναι γιατι τα 4 τελευταια χρονια το χρησιμοποιουσα 6 μηνες τον χρονο συνολικα).Επισης το 206 θα γινει διλιτρο συντομα κιαυτο για να τελει χρεη μεταφορεα αφου το αλλο αμαξι που θα παρω θα ειναι διθεσιο διχως σκεπη 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
whizy (lefteris) Μόλις έγραψα

Peugeot 106
Ένταξη: 28 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 9 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2004, 23:52:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το δικο μου 106 ΧΝ ειναι μοντελο 98 και δεν περνει μπουζοκαλωδια...εχει ενα συστημα με πιπες που δεν εχω μαθει ακομα πως λεγεται!! ισως να λεγεται ΠΙΠΑ system! οσων αφορα τα αμορτισερια...ειναι ολοκαινουργια!!! ουτε 2 μηνες! παιζει αμορτισερ και ελατηρια να ειναι μαιμου,εχουν ακουστει κρουσματα? το αμαξι μπρως εχει χαμηλωσει 30mm και πισω 40mm σου ειχα πει σε παλιοτερο post οτι το αμαξι χαζωσπινιαρει, οχι ακραια πραγματα λες και ειμαι σε λαδι αλλα σπινιαρει και γενικος γλιστραει κυριος σε στενακια και σε εκεινηση αποτομη και σε φρεναρισματα και στην εθνικη δεν με εμπνεει το αμαξι να μπω στις στροφες πανω απο 100-110...τωρα ομως που εχουν στρωσει πισσα πολλα μερη στην αθηνα λογω ολυμπιακων εκει το αμαξι ειναι τρενο θα ελεγα! το προβλημα ειναι γενικο! απο αναρτηση μεχρι λαστιχα.
Το ξερω το bmc το φιλτρο,ΔΕΝ θα τα εδεινα με τιποτα! προτιμω να βαλω το μαμα φιλτροκουτι με ελευθερο φιλτρο και να δωσω αντε το πολυ 25Ε
βασικα τωρα ψαχνομαι για δαγκανες απο Rallye και ισως σκληρωτερη ραβδο πισω. αν και απο την Peugeot μου ειπαν οτι αυτα φορανε οτι και το Rallye 19mm,δεν ξερω τι γινεται ουτε τι λαθος εχω κανει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούν 2004, 01:59:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
whizy έγραψε: | Το δικο μου 106 ΧΝ ειναι μοντελο 98 και δεν περνει μπουζοκαλωδια...εχει ενα συστημα με πιπες που δεν εχω μαθει ακομα πως λεγεται!! ισως να λεγεται ΠΙΠΑ system! οσων αφορα τα αμορτισερια...ειναι ολοκαινουργια!!! ουτε 2 μηνες! παιζει αμορτισερ και ελατηρια να ειναι μαιμου,εχουν ακουστει κρουσματα? το αμαξι μπρως εχει χαμηλωσει 30mm και πισω 40mm σου ειχα πει σε παλιοτερο post οτι το αμαξι χαζωσπινιαρει, οχι ακραια πραγματα λες και ειμαι σε λαδι αλλα σπινιαρει και γενικος γλιστραει κυριος σε στενακια και σε εκεινηση αποτομη και σε φρεναρισματα και στην εθνικη δεν με εμπνεει το αμαξι να μπω στις στροφες πανω απο 100-110...τωρα ομως που εχουν στρωσει πισσα πολλα μερη στην αθηνα λογω ολυμπιακων εκει το αμαξι ειναι τρενο θα ελεγα! το προβλημα ειναι γενικο! απο αναρτηση μεχρι λαστιχα.
Το ξερω το bmc το φιλτρο,ΔΕΝ θα τα εδεινα με τιποτα! προτιμω να βαλω το μαμα φιλτροκουτι με ελευθερο φιλτρο και να δωσω αντε το πολυ 25Ε
βασικα τωρα ψαχνομαι για δαγκανες απο Rallye και ισως σκληρωτερη ραβδο πισω. αν και απο την Peugeot μου ειπαν οτι αυτα φορανε οτι και το Rallye 19mm,δεν ξερω τι γινεται ουτε τι λαθος εχω κανει |
Δεν το συνιστω σε πολλους αλλα δοκιμασε να βρεις 4-6ποντα ελατηρια μπροστα η σηκωσε το πισω μερος λιγο.Θα βελτιωθει πολυ το προβλημα σου.Θυμιθικα οτι το ειχα παρατηρησει και εγω οταν μετα τα εξαποντα vidden φορεσα h&r 2,5 ποντων (3 πανε οταν πατησουν καλα).Το πισω μερος το ειχα χαμηλωσει 4 ποντους και φυσικα με τα h&r ΔΕΝ ηταν σωστο το setup και ειχα παρατηρησει ελαφρωμα του τιμονιου και καποιες εντονοτερες κλισεις στις στορφες.Επισης το μπροστα μερος ειχε μια ασαφεια.Οταν εβαλα τα bilstein μαζι με τα h&r το αμαξι το σηκωσα πισω για να ερθει σωστα και μου φενεται το ειχαμε σηκωσει στο κανονικο υψος του αφου τα h&r δεν ειχαν πατησει ακομα πολυ.
Καλητερα ναλλαξεις με apex τετραποντα η αν βρεις eibach απο 4 ποντους και πανω(δεν θυμαμαι αν υπαρχουν για 106).Θα κοπαναει λιγο το αμαξι και θα τερματιζει γρηγοροτερα αλλα θα συμπεριφερεται σωστα.Μακρυα απο vidden,killen,ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ.
Επισης οταν εβγαλα τα h&r τα εβαλε ενας φιλος μου στο saxo 1,4 της κοπελας του με bilstein μαυρα και παλι ο αμορτισερας του χαμηλωσε το πισω μερος 4 ποντους (τον προειδοποιησα οτι δεν θελει τοσο) και οταν το ειδα φενοταν οτι το αμαξι δεν ειχε κατσει σωστα και ηθελε πισω σηκωμα.
Νομιζω οτι θα λυθει το προβλημα σου αρκετα παντως ετσι.
Για ελλατωματικες παρτιδες δεν εχω ακουσει αλλα απατεωνες υπαρχουν παντου.Αν μπορεις στειλε μου π.μ σε ποιον τα εβαλες γιατι τους ξερω πανω κατω στην Αθηνα να σου πω αν υπαρχει πιθανοτητα να επεσες σε κανεναν 'μαγκα'.
Πισω τα 106 1,4 πρεπει να φορανε 19αρες ραβδους γιαυτο σου ειπα να ψαχτεις περισσοτερο γιαντιστρεπτικες δοκους μπροστα πρωτα και αν δεις οτι δεν φτιαχνει ουτε τοτε να παρεις πακετο πισω αξονα.Αν και μπροστα απο rallye δεν ταιριαζουν και πρεπει να βρεθουν απο αλλο μοντελο (πιθανον να κανουν απο rallye 1,3 που φορανε και τα ιδια αμορτισερ με 1,4 οποτε δεν εχουν τα κοντα καλαμια των rallye 1,6 και xs)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sol (Σοφοκλής) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (8V) X-design 2006
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Απρ 2006, 22:41:59 Θέμα δημοσίευσης: 206 1400 cc...75 ίπποι ή 85 πλέον;;; |
|
|
Για το 8βάλβιδο C2 1400 cc ακούγεται ότι πλέον αποδίδει 85 και όχι 75 ίππουσ.Ίσχύει το ίδιο και για το 206.Αν ναι από πότε και μετα;Θα εκτιμούσα πολύ μια απάντησή σας...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Απρ 2006, 01:01:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχως δεν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο... (μαλλον στους 75 θα μεινουν κολλημενοι! ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 1084 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Απρ 2006, 01:29:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και εγω λιγο δυσκολο το κοβω.
DBH ENERGY SOLUTIONS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Απρ 2006, 01:48:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
75 δινει ο κατασκευαστης.Σε δυναμομετρο εχει μετρηθει και 83.Οπως και το 206 το 16αρι αποδιδει 116 αλογα.Ετσι λενε τα δυναμομετρα τουλαχιστον.Αν ειναι ψεμα δεν ξερω.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|