Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 03:33:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξερετε την παροιμια στους τυφλους επικρατει ο μονοφθαλμος .
Ε αυτο εγινε και με το Focus.
Δεν λεω καλο αμαξι πολυ σταθερο με ενδιαφερον τιμονι.
Αλλα πολυ υποστροφικο με βασει τα γαλλικα δεδομενα.Το 306 ειναι αυτοκινητο αλλης φιλοσοφιας με απειρως πιο ρυθμισιμο κρατημα και αν διαβασετε τις τελευταιες του δοκιμες δεν υστερουσε σε τιποτα με τα μικρομεσαια που βγαινουν ακομα,αντιθετα ηταν το μονο σπορ και οχι σπορτιφ.
Οσο για το Focus εχει πολυ ψηλη θεση οδηγησης(και το 206 δεν εχει καμια χαμηλη εδω που τα λεμε)και το 1,6 δεν παει βημα λογω θεομακρου σαζμαν και ψοφιου κινητηρα.
Επεισης τα μπροστοκινητα απο φυσικης αποψης ειναι χαμενα απο χερι,
1)Εχουν απαραδεκτη κατανομη βαρους
2)Λογω ελειψης χωρου κανουν μεγαλους συμβιβασμους στην αναρτηση τους
3)Πρεπει να τα κανουν ολα απο δυο μονο ροδες
Αλλωστε φτιαχτηκαν για οικονομια και καλυτερους χωρους
Στην πορεια βεβαια διαπιστωσαν οτι μπορουν γινουν και διασκεδαστικα οι κατασκευαστες,αλλα οτι ξεκιναει με τοσο μεγαλο συμβιβασμο δεν μπορει ποτε να γινει ποτε τελειο.
Η συμπεριφορα ενος καλου πισωκινητου δεν μπορει να συγκριθει με κανενα μπροστοκινητο!
Αλλα στην χωρα των άλογων τεκμηριων που ζουμε εχουμε μαθει να αρκουμαστε στα λιγα(που μπορουν να μας προσφερουν τα μπροστοκινητα)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Droemmen (Dimitris) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 10:43:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: |
1.δεν συκριναμε 4κινητο με μπροστο-κινητο η πισω-κινητο.απλα αναφερα καποιες Ιαπωνικες κατασκευες αξιολογες.
2.το Τype-R τελικα με ποιο αμαξι συγκρινεται?μηπως με το 307 των 180 ιππων?εκει μαλλον θα υπαρχει μεγαλο χασμα στις επιδοσεις.
3.Ποια Λαμπο εχει 300 ιππους?μην τρελαθουμε...500 θες να πεις εχει η 'μικρη'
4.Οι νεες μικρες Φερραρι (και ειμαι και Σουμαχερικος απο το 94) απο τον ξενο τυπο εχουν παρει κατα καιρους πολυ πικροχολα σχολια (γιαυτο που θα μπορουσαν να γινουν και δεν ειναι πια...)Εχεις διαβασει κακο σχολιο ποτε για Skyline?ασε που ειπα ο φονεας των Πορσε...και ηταν
5.Τι να συγκρινω με τις Αutodelta?απο ποτε η Αλφα απεκτησε τετρακινητα στην γκαμα της?μηπως τωρα που ειδαν οτι οργιασαν οι Ιαπωνες με τα τετρακινητα τερατακια τους?και μην πει κανεις περι Audi γιατι τα Ιαπωνεζικα ειναι τα μονα πλεον με 3 διαφορικα (αυτο που ξεκινησε η Audi στα ραλλυ και δεν εβαλε ποτε στην παραγωγη).
πως να συγκρινω κατι που δεν εχω πιασει στα χερια μου βεβαια και μπορει να μην πιασω ποτε?βλεπωντας τις σχεδιαστικες προδιαγραφες μονο..Μηπως εδω πας εσυ να συγκρινεις ανομοια πραγματα (400 με 280 ιππους)?
6.ναι το S2000 ειναι καλιτερο κατα την γνωμη μου απο την GTV.πολυ καλιτερο κατα την αποψη μου (και ειναι και 4 χρονια μοντελο πλεον...)ειναι Αντρικο αμαξι.
7.406 με Avensis?καλα εδω παμε να συγκρινουμε ενα αμαξι του 1996 με ενα του 2003.με το προηγουμενο αν εννοεις ναι το 406 ειναι καλιτερο αλλα μιλαμε για 7 χρονια πισω σε μια εποχη που η Ιαπωνια εχασε το παιχνιδι στην μεσαια κατηγορια.
8.Εδω βαση του συλογισμου μου θα παω υπερ της Ευρωπης οπως ειπα και στο προηγουμενο ποστ.Ιαπωνεζικο καθαροαιμο δεν περιμενω να δω ποτε στο επιπεδο μιας Φερραρι.για τους λογους που ανεφερα χτες.Δεν βγαινουν καθαροαιμα αμαξια απο γραμμες παραγωγης ελεγχομενες απο managers και συστηματα οπως το S.P.C το J.I.T το T.Q.M κτλ
9.ο Καρολος Γκοσν τι περιμενες να δηλωσει για τα Ιαπωνεζικα,ενας ανθρωπος βαλμενος απο τη ρενο στην nissan που εφτασε να οδηγησει τη nissan να φτιαξει αμαξια ΙΔΙΑ με τα Ρενο για να πουλησουν (δεστε το καινουργιο αλμερα που πανε να βγαλουν).Ο ανθρωπος αυτος εφαρμοσε καλα το smart engineering αλλα καπου αρχισε να χανεται η ταυτοτητα της nissan (το ιδιο εκανε η πεζο στη σιτροεν στα 80's)
10.καλα κανει το integra και δεν παει ευθεια με τερμα γκαζι.γιαυτο ειναι Αντρικο αμαξι και οχι φλωρια.θελει χερια για να παει και αυτο ειναι καλο για μενα (και για σενα σαν Αλφιστι παραδοσιακο ελπιζω και οχι με τη νεα φουρνια του πουλαω μια Αλφα με καλυμα απο το ατελιε της και μηχανικα μερι απο την Φιατ κτλ...μηπως η 155 ηταν Αλφα?)
κανενα καθαρο σπορ αμαξι δεν ξεκιναει με τερμα γκαζι και παει ευθεια.
δεν ειμαι Ιαπωνο-φιλος
απλα οι Ιαπωνες εβαλαν τα supercars(μια γευση τουλαχιστον) στα σπιτια των μισθωτων.η Ευρωπη τωρα πολεμαει ακομα
Υ.Γ 1 Ξεχασες το Honda NSX το ποιο κοντινο σε Ιταλικο supercar απο την Ανατολη στημενο απο τον αειμνηστο Ayrton
Υ.Γ 2 εγω ειδα στους αγωνες και μαλιστα προσφατα στη Ριτσωνα ενα type-r (Καραθανασης αν θυμαμαι καλα) με ενα ρολ-κειτζ να βαζει τα γυαλια σε Γαλλικες κατασκευες φορτωμενες με πολλα ευρω (βλ.clio 2.0 Παντελακη που εχει μεχρι και σειριακο σασμαν).οι αγωνες δεν ειναι παντα κριτηριο αφου ο ΟΔΗΓΟΣ παιζει τον κυριο και βασικο ρολο...(βλ και Σουμαχερ με Φερραρι,εχετε αναρωτηθει ποσα θα σηκωνε η Φερραρι με τον Σουμαχερ αντιπαλο?εγω πολλες φορες...κανενα...τον Μικαελ ε...)
Υ.Γ 2 τελικα ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ για το 206xs1 &2???
Φιλικα Παντοτε |
Απαντήσεις!
2. Οποιοδήποτε με παρόμοια ιπποδύναμη - τιμή (Focus RS) η GTA είναι πιο ακριβή...
3. Lamborghini LP500 S Countach '95 (re-issue) 375 bhp, Miura CV '97 360 bhp.
4. Skyline υπάρχει 1, ferrari "μικρές" τουλάχιστον 4, η οικονομική επιφάνεια της Fiat επηρεάζει τις Alfa και τις Ferrari στο να βγάζουν μικρότερα αυτοκίνητα εδώ και 10 χρόνια (από την εξαγορά και μετά).
5. "απο ποτε η Αλφα απεκτησε τετρακινητα στην γκαμα της?" από τώρα που άλλαξε η οικονομική της κατάσταση, πρό Fiat μην ξεχνάμε ποιά αυτοκίνητα θεωρούνταν supercars (Cuore Sportivo)! Άσε που οι πρώτοι κινητήρες της Subaru ήταν εξελιγμένοι από την Alfa και την Lancia...
6. To S2000 είναι 4 χρόνων? και λοιπόν? η GTV είναι 10! εξακύλινδρος κινητήρας 2.5 λίτρων που έχει θεωρηθεί κλασικός από όλα τα περιοδικά και αυτοκίνητο που σύμφωνα με (Supercar UK) έχει την καλύτερη οδική συμπεριφορά στην κατηγορία του, (το μόνο που κατάφερε να φτάσει την GTV σε οδική συμπ. ήταν το νέο TT) κατώτερο από του S2000(έλεος!) . "Αντρικο αμαξι?????"
7. 406 με Avensis του 2002 (όχι το νέο του '03) έχει βγει καλύτερο σε τέσσερα (ναι 4!)διαφορετικά benchmarks διαφορετικών οργανισμών!
8. Το νέο Nissan που παρουσιάστηκε φέτος θεωρείται καθαρόαιμο από τους κατασκευαστές του (μένει να το δούμε)...
9. Ευτυχώς που έφερε και τις γεωμετρικές αναλύσεις της Renault και τα Nissan μπορούν πια να οδηγηθούν!
10. "μηχανικα μέρη απο την Φιατ"??????????? Ούτε καν η 155 δεν είχε μηχανικά (ευτυχώς) μέρη της Fiat (κινητήρες Twin spark φτιαγμένες από Alfa Romeo για Alfa Romeo)!. Ναι η Fiat μπαστάρδεψε τις Alfa εκείνης της εποχής, (λογικό με την οικονομική κατάσταση του ομίλου). Τώρα τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά...
"κανενα καθαρο σπορ αμαξι δεν ξεκιναει με τερμα γκαζι και παει ευθεια" Lamborghini Murcielago (580 bhp), Alfa Romeo Brera (450 bhp), Ferrari 360 modena (400 bhp) ακόμα και η Alfa 147 GTAm (400 bhp) και το Evo VIII UK (380+ bhp), (ok το evo δεν πιάνεται λόγω τετρακίνησης )δοκιμασμένα σε δρόμο όχι πίστα (Αγγλικό Evo mag. 05/'02) είναι κι άλλα, σταματάω όμως εδώ... εκτός κι αν τα προηγούμενα είναι φλώρια...
Τα παραπάνω ναι, είναι λόγω ηλεκρονικών, αλλά όταν έχεις 400+ άλογα στον τροχό πρέπει να υπάρχουν τα ηλεκτρονικά (κατά τη γνώμη μου)
"οι Ιαπωνες εβαλαν τα supercars(μια γευση τουλαχιστον) στα σπιτια των μισθωτων" δεκτό αλλά εταιρίες σαν τις Ferrari που προσπάθησαν να το κάνουν δέχτηκαν "πικρόχολα" σχόλια γιατί?
Η πλειοψηφία των αυτοκινήτων των ελληνικών αγώνων είναι μπάσταρδα με όλη τη σημασία της λέξης (μηχανικά μέρη από Evo, αναρτήσεις από Integrale κλπ, κλπ.) Μόνο όπου υπάρχει περιορισμός και έλεγχος (ETCC πρωταθλήτρια Alfa Romeo '01, '02, '03) ή WRC που ξέρετε καλύτερα από 'μένα ποιος κυριαρχεί εκεί!
*Δεν είμαι αντι-Ιάπωνας, υπάρχουν 2 toyota στην οικογένεια και είναι καλά αυτοκίνητα γι αυτό που φτιάχτηκαν να είναι (αξιόπιστα, φιλικά), απλά κάποια αυτοκίνητα είναι καλύτερα από κάποια άλλα σε ορισμένους τομείς*
Ανοίξαμε τεράστια συζήτηση, θα χαρώ να τη συνεχίσουμε από κοντά κάποια στιγμή, στο επόμενο 206 meeting ίσως?
Παιδιά η πλειοψηφία των αυτοκινήτων ίδιου τύπου μαρκας, έτους κλπ. δεν έχουν ίδια καμπύλη δύναμης - ροπής πχ 147 1.6 με 132 bhp και 147 1.6 με 129 bhp... Αν θέλει ο οποιοσδήποτε να μάθει την αλήθεια για το αυτοκίνητο του πρέπει να του κάνει δυναμομέτρηση πριν και μετά τη μετατροπή και μάλιστα στο ίδιο δυναμόμετρο και με περίπου την ίδια θερμοκρασία (οτιδήποτε άλλο είναι εικασία)...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Droemmen στις Τετ 19 Νοέ 2003, 13:18:08, 6 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Droemmen (Dimitris) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 11:00:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
FRAPEOLE έγραψε: | Δημητρη καλωςηρθες και απο εμενα............................................... Ειχα ιταλικο αμαξι και παρολο που δεν εχω οδηγησει την 147 πιστευω πως ειναι ενα απο τα πολλυ καλα και ομοιογενη αυτοκινητα.............................................Το μονο που με χαλαει ειναι η αναλογια κιλων/ιππο αφου τα 1250 κιλα ειναι μαλλον πολλα για 120 αλογακια....................
Δεν νομιζω πως αφηνωντας το γκαζι πανω στη στροφη η 147 σου ΥΠΟΣΤΡΕΦΕΙ-----μαλλον μπερδευτικες |
Η 147 1.6 είναι 1200 κιλά (παρηγοριά στον άρρωστο!!!!), 1250 είναι η 2.0
Έχεις δίκιο είναι πολύ βαρύ, αλλά σκέψου τον εξοπλισμό, μόνο τους 6 αερόσακους να βάλεις έχουν απίστευτο βάρος...
Ευτυχώς οι μηχανικοί κατάφεραν να στήσουν αυτοκίνητο - κινητήρα αρκετά καλά, μην ξεχνάμε και τον ανταγωνισμό της κατηγορίας της όμως:
Audi A3 (προηγούμενο) 103 bhp, 0-100 11,9
BMW Compact 115 Bhp, 0-100 11,3
Mercedes A class 102 Bhp, 0-100 11,0
Πραγματικά υποστέφει! αλλά μόνο στο όριο υπό ορισμένες συνθήκες και μόνο σε πίστα. (με απενεργοποιημένα VDC-ASR ) με τα ηλεκτονικά ενεργοποιημένα όχι...Αν το θέλεις με σκληρότερη ανάρτηση και φρένο στο κατάλληλο σημείο υπερστρέφει κιόλας! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 11:13:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Droemmen έγραψε: | (με απενεργοποιημένα VDC-ASR ) με τα ηλεκτονικά ενεργοποιημένα όχι... |
Μα δε νομιζω οτι απενεργοποιουνται τελειως τα ηλεκτρονικα στις Αλφα!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Droemmen (Dimitris) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 11:46:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Droemmen έγραψε: | (με απενεργοποιημένα VDC-ASR ) με τα ηλεκτονικά ενεργοποιημένα όχι... |
Μα δε νομιζω οτι απενεργοποιουνται τελειως τα ηλεκτρονικα στις Αλφα!!! |
Το ASR απενεργοποιήται πλήρως σε όλες τις εκδόσεις. Το πρόβλημα μέχρι τώρα ήταν στο VDC αλλά η νέα διοίκηση της Alfa πήρε επιτέλους την απόφαση να φερθεί έξυπνα και να δώσει πρόγραμμα (της Autodelta ουσιαστικά) που απενεργοποιεί το VDC!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 11:51:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Droemmen έγραψε: | Το πρόβλημα μέχρι τώρα ήταν στο VDC αλλά η νέα διοίκηση της Alfa πήρε επιτέλους την απόφαση να φερθεί έξυπνα και να δώσει πρόγραμμα (της Autodelta ουσιαστικά) που απενεργοποιεί το VDC!  |
Δηλαδη ειναι προγραμμα που χρεωνεται εξτρα??? Και που τοποθετειται, στις ελληνικες αντιπροσωπειες η μπορεις να το παραγγειλεις ετσι???
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Droemmen (Dimitris) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 12:46:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι ένα πρόγραμμα που σε συνδυασμό με ένα επιπλέον κουμπί το ενεργοποιεί - απενεργοποιεί... κάτι σαν το κουμπί που ελέγχει overboost στα εξελιγμένα turbo.
Στις αντιπροσωπείες λίγο δύσκολο να υπάρχει, προς το παρών μπορεί να βρεθεί μέσω της Autodelta Αγγλίας. Σε λίγο καιρό υποθέτω θα κυκλοφορεί και από τους αντιπροσώπους (δεν έχει καιρό που έχει βγει...)
Ακόμα φημολογείται ότι οι επόμενες εκδόσεις θα το έχουν ενσωματωμένο...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 17:43:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | gskarmou έγραψε: | Συγνώμμη αλλά αν δεν κάνω λάθος όλα τα αυτοκίνητα που αναφέρονται σε συγκριση με το 206 1,6 είναι μια -δύο κατηγορίες μεγαλύτερα απο άποψη μεγέθους -το μόνο που είναι ίδιο είναι το Ιμπιζα!!!!
......
Σε καμία περιπτωση όμως δεν θα σύγκρινα τα οδικά τους χαρακτηριστικά με αυτά του Πέζουλα γιατι πολύ απλά δεν είναι της κατηγορίας του . |
Kι όμως γι αυτό και έχει ενδιαφέρον η σύγκριση, γιατί είναι από διάφορες κατηγορίες και συγκρίνω απλά και μόνο την οδηγησιμότητά τους και τίποτα άλλο. Δεν κοίταξα ποιό είναι πιο άνετο ή πιο ευρύχωρο, αλλά ποιό μου αρέσει πιο πολύ να οδηγάω. Απλά και μόνο!
Και στην ουσία το αυτοκίνητο που αναδεικνύεται είναι η Alfa 156. Γιατί παρ'ότι λιμουζίνα σου δίνει έντονα την αίσθηση ότι φτιάχτηκε για τον οδηγό και όχι για τους επιβάτες και μάλιστα για τον οδηγό που ξέρει να εκτιμάει την σωστή επικοινωνία με το αυτοκίνητό του. Κι αυτό είναι κατόρθωμα για αυτοκίνητο του μεγέθους της και στα λεφτά της. Από τα προαναφερθέντα αυτοκίνητα που δοκίμασα, αυτά που αισθάνθηκα ότι κατασκευάστηκαν για μένα αναφέρονται με τη σειρά που μου άρεσαν. Για να φέρω το 206 μου στην 1η θέση (και χωρίς να καταφέρω να εκθρονίσω το Rallye) χρειάστηκε να επέμβω με προσοχή και επιμέλεια στην ανάρτηση (και με απόλυτη επιτυχία για τα δεδομένα μου). |
Για την 156 συμφωνω και επαυξάνω
Απλά σε μένα φαινεται άδικο το να συγκρίνεται ένα μικρομεσαίο 1,6 με αυτοκίνητα μεγαλύτερα και με περιθώρια για διαφορετική εξέλιξη 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 01:20:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gskarmou έγραψε: | ...Απλά σε μένα φαινεται άδικο το να συγκρίνεται ένα μικρομεσαίο 1,6 με αυτοκίνητα μεγαλύτερα και με περιθώρια για διαφορετική εξέλιξη  |
Ναι μεν αλλά.... όταν στο δρόμο χτυπάς οτιδήποτε στην κατηγορία σου, τότε αναγκαστικά αρχίζεις να κοιτάς και ψηλότερα.
Εξάλλου, στον τομέα της οδηγικής συμπεριφοράς που αναφέρομαι έχει αποδειχθεί ότι αντίθετα με άλλα πράγματα δεν ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις.
Ζωντανό Παράδειγμα: Πόσα εκατομμύρια παραπάνω πρέπει να διαθέσει κάποιος για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο που να στρίβει καλύτερα από ένα Rallye των 12000Ε;
Σκεφτείτε το: Το να περηφανεύεται κάποιος ότι το TypeR στρίβει πιο γρήγορα από το Rallye, δεν σας ακούγεται κάπως ειρωνικό ή και οξύμωρο;
Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς δεν υπάρχουν κατηγορίες: Ποιό είναι πιο ευχάριστο-επικοινωνιακό αυτοκίνητο οδηγικά; Ένα Seicento Sporting ή ένα Opel Vectra;
Γι αυτό και όταν δεν τολμούμε να συγκρίνουμε οδηγικά αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών είναι σα να αυτοαναγκαζόμαστε να φορέσουμε παρωπίδες. Η οδήγηση μπορεί να είναι απόλαυση για όλους και όχι προνόμιο λίγων.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 01:27:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
FRAPEOLE έγραψε: | Εχεις δικιο......................Παρεπιπτοντως σημερα δοκιμασα το εξης......Σε αριστερη με 2α πιεσα για υποστροφη και τραβηξα χειροφρενο για να τη σπασω...ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ-Στιγμιαιο γλιστρημα με τα τεσσερα και αμεσως μετα ακαριαια υπερστροφη και αφθονο αναποδο...........................ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ---Ουσιαστικο κανενα παρα μονο αφθονο θεαμα................................ΠΟΡΙΣΜΑ--Αμα δεν μπαινει οτι και να κανεις......................................... ΣΤΗΣΤΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ |
Στην πράξη αυτή είναι βασική σωτήρια κίνηση όταν χάσεις τη μούρη. Εύκολα το λες αλλά δύσκολα το κάνεις όταν χρειαστεί. Θέλει κότσια αλλά να έχεις και το χάρισμα. Και φυσικά αυτοσυγκέντρωση, η αφηρημάδα είναι ο χειρότερος οδηγός...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ) Μέλος

 S2000/206 1,6 16V XS
Ένταξη: 19 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 02:13:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλτο στην πραξη οι περισσοτεροι ξερουμε τα οριο του αυτοκινητου και οταν φτασεις σε ακραιο σημειο απλα περιμενεις να βρει προσφυση...................................................Η παραπανω κινηση δεν εχει νοημα-------------------Εκτος και αν η στουκα ειναι δεδομενη οπου εκει δεν εχεις να κανεις και κατι καλυτερο............................................................ΔΗΜΗΤΡΗ--το S2000 εχει ενα απο τα καλυτερα κιβωτια-κινητηρας που εχουν μπει σε αυτοκινητο παραγωγης........................Δεν υπαρχουν πολλα μοτερ με 120αλογα ανα λιτρο,κοφτη στις 9300,και καταναλωση 10λιτρα/100χλμ ....................................Το πλαισιο θεωρειται κορυφη και το μονο που με χαλαει ειναι το εσωτερικο του [HONDA] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 02:16:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντος την χάσαμε λίγο την μπάλα σε αυτό το τόπικ!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Droemmen (Dimitris) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 09:24:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Πάντος την χάσαμε λίγο την μπάλα σε αυτό το τόπικ!  |
Νομίζω πως αυτό ήταν δικό μου λάθος και ζητώ συγνώμη γιατί ουσιαστικά τα περισσότερα post που εστειλα ήταν off topic...
Δεν θα ξαναγίνει!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 14:07:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: |
Η συμπεριφορα ενος καλου πισωκινητου δεν μπορει να συγκριθει με κανενα μπροστοκινητο!
|
Κωστα μην εισαι τοσο απολυτος:
1) Με τη λογικη σου, και ενα "καλο" μπροστινοκινητο δεν μπορει να συγκριθει με ενα πισωκινητο.
2) Εχεις οδηγησει καλα πισωκινητα και το στηριζεις αυτο?
Και αν ναι ποια ειναι αυτα τα καλα πισωκινητα?
(μιλαμε παντα για λογικα αμαξια σε κοστος ετσι?,μη μου αναφερεις καμια πορσε )
3) Επειδη ουτε εγω εχω οδηγησει καλα πισωκινητα,ή μπροστινοκινητα καλα,ομως μπορω να σου αναφερω καποια,οπως 205 gti, clio williams, 306 race klp, βρες μου εσυ ενα πισωκινητο με ιδια αναλογια κιλων ανα ιππο,που να μπορει να τα ακολουθηση σε μια ειδικη δαδρομη.
Η οδικη συμπεριφορα τους ειναι τοσο τελεια που σου επιτρεπει να κανεις χροναρες(αρκει να εισαι και καλος οδηγος)
Και απο θεμα απολαυσης οδηγικης,τετοια αμαξια σου προσφερουν αφθονη,εκτος αν θεωρεις/θεωρειτε πως απολαυση ειναι μονο τα παντιλικια,που προσωπικα για μενα δεν εχει να κανει με την ιδεα της σπορ οδηγησης.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 14:10:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Έχεις δίκιο Γιάννη...
Το συμπέρασμα που βγαίνει μέχρι τώρα είναι ότι όταν χάσεις τη μούρη του 206 1.6 16V μαθαίνεις όλη την αλήθεια γι αυτό!  |
Ναι ναί το έχουμε νιώσει και οι δύο!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 16:08:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | FRAPEOLE έγραψε: | Εχεις δικιο......................Παρεπιπτοντως σημερα δοκιμασα το εξης......Σε αριστερη με 2α πιεσα για υποστροφη και τραβηξα χειροφρενο για να τη σπασω...ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ-Στιγμιαιο γλιστρημα με τα τεσσερα και αμεσως μετα ακαριαια υπερστροφη και αφθονο αναποδο...........................ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ---Ουσιαστικο κανενα παρα μονο αφθονο θεαμα................................ΠΟΡΙΣΜΑ--Αμα δεν μπαινει οτι και να κανεις......................................... ΣΤΗΣΤΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ |
Στην πράξη αυτή είναι βασική σωτήρια κίνηση όταν χάσεις τη μούρη. Εύκολα το λες αλλά δύσκολα το κάνεις όταν χρειαστεί. Θέλει κότσια αλλά να έχεις και το χάρισμα. Και φυσικά αυτοσυγκέντρωση, η αφηρημάδα είναι ο χειρότερος οδηγός... |
Bασικά αν δεν έχεις υδραυλικό χειρόφρενο τότε αυτή η κίνηση ίσως να είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι!
Καλύτερα να μάθεις να πατάς αριστερό φρένο και την κατάλληλη στιγμή ενώ θα είσαι τερμα γκάζι, θα τσιμπήσεις το φρενάκι σου με το αριστερό και θα φέρεις το αυτοκίνητο εκεί που θέλεις...
... Μόνο που προϋποθέτει κάτι: ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ
(Eγώ ακόμα το δουλεύω το ρημάδι και ακόμα τσαρουχώνω σαν μ@@@@κας)
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 16:22:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Έχεις δίκιο Γιάννη...
Το συμπέρασμα που βγαίνει μέχρι τώρα είναι ότι όταν χάσεις τη μούρη του 206 1.6 16V μαθαίνεις όλη την αλήθεια γι αυτό!  |
Eγώ πάλι όταν χάνω την ουρά το φχαριστίεμαι
Και για να συνεχίσουμε : Ωραία είναι πιο βολικό το 206 στο στροφιλίκι είναι πιο γρήγορο στην ευθεία απο αρκετά ...
Πράγμα που σημαίνει ότι ένα τεράστιο ποσοστό άλλων οδηγών έχει ψυχολογικό γιατί τα έσκασε(αυτοί με πιο ακριβά) ,γιατί έμεινε πίσω κτλ οταν τον περνά ένας κουβάς
Ετσι μόνο τότε μπορεί να δικαιολογηθεί η εξαγωγή ατμού απο το κεφάλι του παθόντα (πρίν τον περάσεις και κυρίως μετά
Υ.Γ Αν σκέφτονταν μερικοί ότι όλα τα αυτοκίνητα έχουν διαφορετικά όρια και αντιδράσεις και αποδίδουν καλύτερα σε διαφορετικες συνθήκες θα είχαν γλυτώσει απο πολλες διαταραχές του νευρικού τους συστήματος
εγώ πάντως δεν θα στεναχωρηθώ αν με περάσει ΕVO 5 η 6 η <<Τοmi Makinen >> edition...............
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 20:23:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | kaisaras96 έγραψε: |
Η συμπεριφορα ενος καλου πισωκινητου δεν μπορει να συγκριθει με κανενα μπροστοκινητο!
|
Κωστα μην εισαι τοσο απολυτος:
1) Με τη λογικη σου, και ενα "καλο" μπροστινοκινητο δεν μπορει να συγκριθει με ενα πισωκινητο.
2) Εχεις οδηγησει καλα πισωκινητα και το στηριζεις αυτο?
Και αν ναι ποια ειναι αυτα τα καλα πισωκινητα?
(μιλαμε παντα για λογικα αμαξια σε κοστος ετσι?,μη μου αναφερεις καμια πορσε )
3) Επειδη ουτε εγω εχω οδηγησει καλα πισωκινητα,ή μπροστινοκινητα καλα,ομως μπορω να σου αναφερω καποια,οπως 205 gti, clio williams, 306 race klp, βρες μου εσυ ενα πισωκινητο με ιδια αναλογια κιλων ανα ιππο,που να μπορει να τα ακολουθηση σε μια ειδικη δαδρομη.
Η οδικη συμπεριφορα τους ειναι τοσο τελεια που σου επιτρεπει να κανεις χροναρες(αρκει να εισαι και καλος οδηγος)
Και απο θεμα απολαυσης οδηγικης,τετοια αμαξια σου προσφερουν αφθονη,εκτος αν θεωρεις/θεωρειτε πως απολαυση ειναι μονο τα παντιλικια,που προσωπικα για μενα δεν εχει να κανει με την ιδεα της σπορ οδηγησης. |
αμαξια με παρομοια αναλογια κιλων και πισω κινηση? toyota mr2,lotus elise (πρωτες εκδοσεις),mazda mx5,.το μαζντα μπορει να μην ακολουθει τα παραπανω λογο χαμηλοτερης αναλογιας και χειροτερου πλαισιου αλλα το mr2 και η elise στα χερια γνωστη πισω-κινητου ειμαι σιγουρος.απλα επειδη η βιομηχανια αφησε την πισω κινηση σταζητητα δεν υπαρχουν και πολλοι γνωστες του αντικειμενου,ετσι θεωρειται ευκολοτερο να πας γρηγορα με ενα καλο μπροστο-κινητο παρα μενα πισω-κινητο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2003, 01:59:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | kaisaras96 έγραψε: |
Η συμπεριφορα ενος καλου πισωκινητου δεν μπορει να συγκριθει με κανενα μπροστοκινητο!
|
Κωστα μην εισαι τοσο απολυτος:
1) Με τη λογικη σου, και ενα "καλο" μπροστινοκινητο δεν μπορει να συγκριθει με ενα πισωκινητο.
2) Εχεις οδηγησει καλα πισωκινητα και το στηριζεις αυτο?
Και αν ναι ποια ειναι αυτα τα καλα πισωκινητα?
(μιλαμε παντα για λογικα αμαξια σε κοστος ετσι?,μη μου αναφερεις καμια πορσε )
3) Επειδη ουτε εγω εχω οδηγησει καλα πισωκινητα,ή μπροστινοκινητα καλα,ομως μπορω να σου αναφερω καποια,οπως 205 gti, clio williams, 306 race klp, βρες μου εσυ ενα πισωκινητο με ιδια αναλογια κιλων ανα ιππο,που να μπορει να τα ακολουθηση σε μια ειδικη δαδρομη.
Η οδικη συμπεριφορα τους ειναι τοσο τελεια που σου επιτρεπει να κανεις χροναρες(αρκει να εισαι και καλος οδηγος)
Και απο θεμα απολαυσης οδηγικης,τετοια αμαξια σου προσφερουν αφθονη,εκτος αν θεωρεις/θεωρειτε πως απολαυση ειναι μονο τα παντιλικια,που προσωπικα για μενα δεν εχει να κανει με την ιδεα της σπορ οδηγησης. |
Καταρχην δεν με νοιαζει οπως ξερεις καθολου ο χρονος....
Απο την αλλη δοκιμασα να κυνηγησω το ταπεινο MX5 1,6 με το 206,κοντα στα καλαβρυτα αν θυμασαι και καταλαβα οτι δεν γινεται.
Το οτι δεν υπαρχουν πισωκινητα δεν σημαινει οτι ειναι πιο αργα απο τα μπροστοκινητα
Πισωκινητο σημαινει καλη κατανομη βαρους...
αρα ισοροπιμενη οδικη συμπεριφορα...
Ο Χοιδας οταν εγραφε οτι ενα αυτοκινητο με κατανομη βαρους διαφορετικη του 50-50 μπορει να ειναι ουδετερο μονο υπο προυποθεσεις και οχι παντα,κατι παραπανω ξερει.
Το Type R εχει την καλυτερη απο ολα τα μπροστοκινητα,τυχαιο?
Αφου τα μπροστοκινητα ειναι τοσο φοβερα τρομερα διασκεδαστικα και δεν εχουν κανενα συμβιβασμο.Γιατι δεν υπαρχει εστω ενα υπεραυτοκινητο μπροστοκινητο.Κατι θα ξερουν παραπανω....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|