Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιούλ 2002, 12:22:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | pezomania έγραψε: | και αν εμείς κάνουμε σωστές αλλαγές (ταχυτήτων εννοώ) και αξιοποιήσουμε την παραπάνω ροπή που διαθέτουμε, τότε θα τα βρούνε σκούρα τα πράγματα :D |
Pε pezomania με διαβάζεις ή τζάπα γράφω; Tο ίδιο πράγμα λέμε. Mου πήρε το μπαμ και τον έπιασα στις ροπές. Όλο τον είχα από κοντά αλλά γέμιζε πιο γρήγορα άλλαζε και μου ξεύφευγε στις τρεις πρώτες σχέσεις. |
Ναι, αλλά γιατί σου πήρε τα μπάμ; Γιατί δεν το ξεκίνησες σωστά (ίσως σου σπίνιαρε παραπάνω απ' ότι έπρεπε). Αν του είχες πεταχτεί εσύ μπροστά, τότε όλα θα ήταν διαφορετικά, σε κάθε αλλαγή θα του αύξανες την διαφορά 8) μέχρι την 5η θα είχε εγκαταλείψει κλέγοντας :D
Σε τέτοιες κόντρες (όπου το ένα αμάξι είναι οριακά πιο γρήγορο από το άλλο) το πάν είναι να ξεκινήσεις καλά και να πεταχτείς πρώτος! Και μετά με σωστές και γρήγορες αλλαγές να μείνεις εκεί (πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να τις βάζω σχεδόν καρφωτές τις ταχύτητες )
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιούλ 2002, 12:33:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Στο manual αναφέρει ότι το 206 1.6 16V είναι 1100 κιλά! Κάνω λάθος;
|
Φίλε Miltella, κάνεις λάθος! Και η Peugeot και τα περιοδικά (όπως το Tρίτη κτλ) το έχουν 1020-1018. 1080-1100 είναι το 2.0!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 01:14:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εάν το λέει και το manual εντάξει.
Τα περιοδικά έχουν πολλές ανακρίβειες και δεν τα εμπιστεύομαι. Το δικό μου το manual δεν έχει στοιχεία για το 1.6 16v! Για 1100κιλά του 16v είχα διαβάσει στα manual του 206 για το 2002. Αλλά μπορεί και να κοίταξα σε λάθος στήλη (πχ 2.0), δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 07:31:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Εάν το λέει και το manual εντάξει.
Τα περιοδικά έχουν πολλές ανακρίβειες και δεν τα εμπιστεύομαι. Το δικό μου το manual δεν έχει στοιχεία για το 1.6 16v! Για 1100κιλά του 16v είχα διαβάσει στα manual του 206 για το 2002. Αλλά μπορεί και να κοίταξα σε λάθος στήλη (πχ 2.0), δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω... |
Ούτε το δικό manual έχει. Το είδα από προσπέκτους της Peugeot στην πίσω σελίδα έχει τεχνικά χαρακτηριστικά!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 10:13:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1100 ακατέβατα. Tο manual του 2002 έχω. Δεν πίστευα όταν το διάβασα. Nόμιζα ότι ήταν 900 κιλά ή τοσο το ήθελα να είναι
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 15:23:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | 1100 ακατέβατα. Tο manual του 2002 έχω. Δεν πίστευα όταν το διάβασα. Nόμιζα ότι ήταν 900 κιλά ή τοσο το ήθελα να είναι |
Είπαμε το δικό σας είναι πιο βαρύ! (άρα και πιο αργό :D )
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Ιούλ 2002, 23:35:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μανιακέ... με 1100 κιλά και θέλεις να πιστεύεις ότι κοντράρεις Ραλάκια και Σαξό με 150-200 κιλά λιγότερα;
Με τί οδηγούς κοντράρεσαι; Το ξαναείπα. Συναντήσου καμιά φορά με τον Pugsang να δεις τί εστί βερύκοκο! Θα σου δίνει 1 δεύτερο αβάντζο και πάλι θα σε περνάει! 0X
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιούλ 2002, 14:07:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Μανιακέ... με 1100 κιλά και θέλεις να πιστεύεις ότι κοντράρεις Ραλάκια και Σαξό με 150-200 κιλά λιγότερα;
Με τί οδηγούς κοντράρεσαι; Το ξαναείπα. Συναντήσου καμιά φορά με τον Pugsang να δεις τί εστί βερύκοκο! Θα σου δίνει 1 δεύτερο αβάντζο και πάλι θα σε περνάει! 0X |
Έχω βαρεθεί να τα γράφω, αλλά .... Τέλος πάντων ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ :
Φέρε μου οποιο saxo μαμά θέλεις να το ΞΕΦΤΥΛΙΣΩ όπου αυτός θέλει!
Το 206 ΄πήρα τηλέφωνο την Παρασκεύη το πρωί στην αντιπροσωπεία και είναι 1018 κιλά!!!! vs το saxo είναι 980 κιλά!
Τέλος όπως ξανα είπα από Rallye έχασα, αλλά μέχρι και την 3η φοβόταν μην του σπάσω τον προφυλαχτήρα! (για την ιστορία το rallye είναι 958 κιλά ίσως γι' αυτό να είναι πιο γρήγορο από saxo!)
Και για να μην νομίζεις πως είμαι ο μόνος, επικαλούμε την μαρτυρία του Sidobre (όπου έχει ο αδερφός του rallye) όπου στην πρώτη συνάντηση, αναπτύξαμε αυτό το θέμα! Μάλιστα τώρα που έχει βάλει και σκούπα, θα ήταν ενδιαφέρον να μας πεί νέα αποτελέσματα (εάν υπάρχουν!).
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιούλ 2002, 22:44:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξαναείδα το εγχειρίδιο της Peugeot, το 206 1.6 16V έχει 1100κιλά. Δεν καταλαβαίνω γιατί η αντιπροσωπεία λέει 1018! Έχω τους λόγους μου να μην εμπιστεύομαι όλα όσα ακούω από τις αντιπροσωπείες...
Όσον αφορά το ότι κοντράρεις τα Ραλλάκια τόσο άνετα... τί να πω; Εσύ ξέρεις καλύτερα φαίνεται... Όταν βάλω φιλτροχοάνη θα δω εάν καλύπτω τη διαφορά που τώρα βλέπω! Ίσως και να έχω πέσει σε φτιαγμένα Ραλλάκια.
Εχθές το απόγευμα πηγαίνοντας Χαλκιδική κοντραρίστηκα για μερικά χιλιόμετρα με ένα Civic ESi (125PS). Του πέταξα τα μάτια... Αυτός μόνος του κι εγώ με την γυναίκα μου.
Η πλάκα ήταν ότι πίσω στο τζάμι του έγραφε το περίφημο "No Fear"!
Το δικό μου βέβαια το είχα συνέχεια στον κόφτη...
Και τίμησα για άλλη μια φορά το 206 μου! 0X
Ο Χοντάκιας θα είναι και αυτός σίγουρος ότι το 206 μου ήταν Turbo!! Χε!Χε! 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούλ 2002, 00:56:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το δικό μου αν και μαμά μπορώ να πω οτι πάει αρκετά καλά. (μήπως φταίει το στρώσιμο που ήταν συντηρητικοραλίσιο;). Σε φανάρια που έχω κοντραριστεί πετάγομαι αρκετά καλά αν και μου αρέσει πολύ το σπινιάρισμα χάνω πολύ σε πρόσφυση (φυσικό ε; ).Πάντως και με ένα Rallye 1400 ενός φίλου απο το ΤΕΙ αν και πηγαίναμε μαζί στο τέλος τον πήρα.
Anyway καλές η 1η και η 2α αλλά μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ πως ανοίγει η 3η μου,και επίσης νιώθω την 5η μου να τραβάει περισσότερο από την 4η. Ο βενζινάς μου μου το επιβεβαίωσε. Υπάρχει κανείς άλλος που να το έχει παρατηρήσει αυτό; Όσο από θέμα τελικής ,ανεξήγητα ,ήμουνα με την γιαγιά μου μέσα για Λάρισα με το clima on και έπιασα 180+ ενώ είμαι σίγουρος οτι αν το άφηνα θα πήγαινε και περισσότερο. Any ideas?
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 00:50:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Rallye 1400;; Μήπως εννοείς 1300; Με τους 100 ίππους; Και το πήρες; Για κούνα το κεφάλι σου. Ή καλύτερα να κουνήσει το κεφάλι του ο φίλος σου...
5η και να τραβάει καλύτερα από 4η δεν υπάρχει...
Εκτός και αν εννοείς ότι βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα, τουτέστιν τελική! Αυτό όμως είναι φυσιολογικό.
Με clima και 180+ με 1.4 είναι πολύ καλή επίδοση. 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 00:59:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχήν είναι το 1400. Όσο αφορά την 5η θέλω να πω οτι ενώ φορτώνω την 4η μέχρι και τα 120 και καρφώνω την 5η συνεχίζει μετα τις 3500 στροφές σε ρυθμό ισάξιο της 4ης και ίσως και καλύτερο. Πάντως το έχω πει οτι αρκετά μοτέρ μπορεί να βγάζουν παραπάνω άλογα απο αυτά που λέει το εργοστάσιο. Όπως μας λένε για τελική 175 και συνεχίζει μετα τα 180,γιατι να μην είναι πχ 78 η 79 άλογα αντί για 75 που λέει ο κατασκευαστής; Ίσως μια δυναμομέτρηση να μας έλυνε τις απορίες...
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 01:18:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Slash, μη γελιέσαι, τα 180+ που είδες είναι κοντερίσια, χώρια που μιά ανεπαίσθητη κατωφέρεια μπορεί να σου δώσω χιλιόμετρα που εάν δε σε κόψει κανείς να τα κρατήσεις άνετα.
Το 1400 που λες είναι το XSi με τα 95 άλογα και ελαφρύτερο. Αρκετά γρήγορο που και πάλι δεν το πιάνεις... Αυτός δεν το πήγε καλά. Υπόψιν ότι αν κάποιος κάνει μισό δεύτερο καλύτερη εκκίνηση, ο άλλος ούτε με 20 ίππους παραπάνω δεν αναπληρώνει το χάσιμο!
Η 4η σου στις 3500σαλ επιταχύνει σαφώς καλύτερα από την 5η, αφού η 5η θα φύγει κάτω από τη ροπή. Ένα χρονόμετρο θα το επιβεβαίωνε. Θεωρητικά εάν κάνεις την αλλαγή στις 5000σαλ η 5η θα πέσει στις 4000σαλ περίπου και μετά θα απλώσει πολύ καλά. Για την μέγιστη επιτάχυνση ο κανόνας είναι να φορτώνεις όλες τις ταχύτητες μέχρι λίγο πριν τον κόφτη.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 01:34:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ με αυτό. Σε άρθρο σχετικά με κοντράκηδες όντως μια καλή εκκίνηση είναι παραπάνω από το ήμισυ της κόντρας. Στο δεύτερο σημαντικό που είναι η αλλαγή ταχυτήτων στο σωστό σημείο, μόνο μια δυναμομέτρηση μπορεί να μας το πει με ακρίβεια με σχεδιόγραμμα. Δηλαδή το πόσο σηκώνει μια ταχύτητα και μέχρι πότε έχει την δυνατότητα να σηκώνει και να κρατάει την δύναμή της. Οι ταχύτητες δεν ανεβαίνουν μέχρι τον κόφτη. Κάποια στιγμή το μοτέρ κρεμάει και γι αυτό είναι αναγκαίο πχ να ξέρεις οτι στις 4200 η 4η σου έχει την ίδια ροπη με την 3η στις 5400. Αλλά και πάλι αυτό είναι για κοντράκηδες και για όσους κηνυγάνε το αυτοκίνητό τους.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιούλ 2002, 02:50:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η αλήθεια είναι ότι οι φαναροκόντρες, όπως και τα dragster, δεν είναι το φόρτε μου και ούτε το γούσταρα ποτέ. Για χαβαλέ καλό αλλά μέχρις εκεί. Το στροφιλίκι δεν το αλλάζω με τίποτε σαν γούστο!
Είναι κατά βάση λογικό αυτό που λες όσον αφορά τη ροπή στον στρόφαλο αλλά μάλλον δεν ξέρεις ότι οι μετρήσεις 0-100χαω κατά ISO γίνονται με το γκάζι στο πάτωμα, τις αλλαγές σχέσεων πριν τον κόφτη και σε εντελώς επίπεδο και ίσιο δρόμο. Η εξήγηση από όσο λογικά αντιλαμβάνομαι βρίσκεται στην αναζήτηση της ιπποδύναμης και όχι της ροπής κατά την επιτάχυνση από στάση. Δηλαδή, οι σαλ μετά από κάθε αλλαγή να μην πέφτουν πολύ κάτω από τις σαλ μέγιστης ιπποδύναμης. Σκέψου και σύμφωνα με το παράδειγμά σου, ότι η 3η μπορεί να έχει λιγότερα χιλιογραμμόμετρα ροπή στον στρόφαλο στις 5400σαλ από ότι η 4η στις 4200σαλ αλλά η πραγματική ροπή στη ρόδα είναι μεγαλύτερη με την 3η, αφού στις 5400σαλ υπάρχει ακόμη αρκετή ροπή, σαφώς μεγαλύτερη ιπποδύναμη και επιπλέον οι στροφές του κινητήρα ανεβαίνουν και με σαφώς μεγαλύτερη ταχύτητα μέχρι πριν τον κόφτη, λόγω της κοντύτερης σχέσης στο σασμάν. Άρα με 3η είναι φυσιολογικό να επιταχύνεις γρηγορότερα από ότι με 4η, σε όλο το φάσμα στροφών (εκτός από το σημείο που "κρεμάει" ο κινητήρας κάπου πριν από το κόφτη).
Την ροπή την χρειάζεσαι κυρίως στις επιταχύνσεις εν κινήσει με μία δεδομένη σχέση στο κιβώτιο, στις ανηφόρες, στα βαριά φορτία, για τον κλιματισμό και φυσικά για κράτημα στις στροφές.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2002, 21:41:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν έχω ένα πρόγραμμα που λέγετε Sony Route Planner και είναι ευγενική προσφορά της ΦΙΛ.Μ.Α. (Φίλοι Μοτοσυκλέτας Αργολίδας) στο club μας. Του δίνεις Σημείο Αναχώρησης και σημείο προορισμού και σου λέει χιλιόμετρα, μέρη, που θα περάσεις και ώρα που θα κάνεις. Μπορεί να βγάλει έναλακτικές διαδρομές δινοντάς του πόλεις που θέλεις οποσδήποτε να περάσεις. Μέγεθος 160Mb πριν το Installation. Επείσης δεν ξέρω τι γίνεται από δικαιώματα. Να το δει o chatasos και αν είναι να το ανεβάσουμε στο site. Αλλοιως χέρι με χέρι να το πάρουμε όλοι.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2002, 23:27:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατρε ενδιαφερον ακουγεται αυτο το προγραμματακι θα'θελα να το δω.
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 06:19:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | Λοιπόν έχω ένα πρόγραμμα που λέγετε Sony Route Planner και είναι ευγενική προσφορά της ΦΙΛ.Μ.Α. (Φίλοι Μοτοσυκλέτας Αργολίδας) στο club μας. Του δίνεις Σημείο Αναχώρησης και σημείο προορισμού και σου λέει χιλιόμετρα, μέρη, που θα περάσεις και ώρα που θα κάνεις. Μπορεί να βγάλει έναλακτικές διαδρομές δινοντάς του πόλεις που θέλεις οποσδήποτε να περάσεις. Μέγεθος 160Mb πριν το Installation. Επείσης δεν ξέρω τι γίνεται από δικαιώματα. Να το δει o chatasos και αν είναι να το ανεβάσουμε στο site. Αλλοιως χέρι με χέρι να το πάρουμε όλοι. |
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα το έχω και εγώ, αλλά δεν το έχω ψάξει
και πολύ για να ξέρω τις δυνατότητές του.
Όσο για τα δικαιώματα, μάλλον το δικό σου πρέπει να είναι πιο "γνήσιο"
Θα σου στείλω pm και βλέπουμε...
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 19:56:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για παιχνιδι ρε Chataso να το παρουμε και εμεις 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Αύγ 2002, 22:36:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Diabasa to thread ap'thn arxh kai exw na pw ta akoloutha:
1) Ta xamhlwmena amaksia exoun theoritika toulaxiston mikroterh telikh giati o aeras pou mpenei apo katw einai ligoteros kai paragei mikroterh anwsh. H anwsh einai terastia dynamh kai mporei na kanei ena amaksi na zygizei kai 300-400 kila ligotero sta 200km/h
2) Yparxei genikws h antilhpsh oti otan alazoume th diastash stis rodes to konter mas klevei.. re paidia den mporei na klevei eite megalwnoume eite mikrainoume.. mh genikologoume Nai klevei alla otan tis megalwnoume.. otan tis mikrainoume re paidia DEN KLEBEI.. emeis to kleboume.. Kai malista sta 1400aria opou ta pragmatika 100 einai konterisia 98 otan alazoun apo 175/65 14 se 195/50 15paei h pragmatikh sta 100 -> 99.kati .. theikh proseggish :D Den prepei na skeftomaste - aaaa 15ara ara megalyterh ara klebei.
3) To saxo einai 930 kila kai to rallye 950. To saxo einai pio grhgoro apo rallye. Exw filo pou AGORASE kai ta 2. Sta 0-100 einai faster kai sto xiliometro pali faster. Empeiries "dromou" den lene panta thn alitheia kathws o kathenas den kserei ti exei o allos enw pezoun rolo ta ladia tou kinhthra, ta eidh twn elastikwn kai oi pieseis tous kathws kai h benzinh pou kapoios bazei. Kai milaw panta gia to neo saxo etsi?
4) Kila tou kathe 206: Mhn perimenete na sas pei o kathe karagiozhs poso zygizei to amaksi sas. Sto port-bagage pisw exei ena metalliko tampelaki ap'to ergostasio pou ta grafei.
5) Eixa dei tis sxeseis tou 206 1.4 stous 4T tou 99 kai tis grafw apo katw se sxesh me to pinakaki ths LION to opoio omws mporei na anaferete kai se kainouria ekdosh kibwtiou gia to 1.4 mias kai alakse ligo o kinhthras.
4T '99 old -> Lion 2002
3,416 ->3.417
1,809 ->1.810
1,275 ->1.281
0,975 ->1.026
0,767 ->0.767
Telikh 4,286 -> 4,063 (megalh diafora)
6) Chataso exw arxisei na pistebw oti ypefthinos gia to oti den pianeis ta 185 thn wra pou egw baresa 191 monos, 189 me 2 atoma kai 185 me 3 atoma (kathfora diodiwn afidnes) me mama amaksi einai o profylakthras typou "big mouth" pou exei to XS se sxesh me to diko mou XT. H aerodynamikh antistash pithanon se katadikase :D |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|