Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Απρ 2016, 10:43:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | οκ πασο
απλα εχε υποψη σου οτι υπαρχουν ατομα που με την εισαγωγη c2 vts με πλακακι για 60αρα μηχανικη πεταλουδα και με μαμα εγκεφαλο, σχετικα ηπια εκκεντρα και αναλογο μαπ βγαλανε 180-190 για πλακα.
ο ενας δε περναγε μεχρι και ρυπους-θορυβο κλπ! και ολα αυτα σε 106.
οποτε πραγματικα δε ξερω αν εχει νοημα να μπλεξεις με αγραφο τετραπεταλουδα και ιστοριες για αγριους για +20 αλογα (οκ δεν εχεις οριο με το σεταπ που λες αλλα μιλαω για δρομισια προφιλ) |
180 άλογα με ήπια έκκεντρα; μπορείς να πεις χαρακτηριστικά; πιστόνια; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Απρ 2016, 16:48:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kpsig έγραψε: | 180 άλογα με ήπια έκκεντρα; μπορείς να πεις χαρακτηριστικά; πιστόνια; | 180 χωρις να κανει σαν groupA δεν γίνεται... εγώ 4πετάλουδο μπορείς να έχεις 190-200 με 800rpm ρελαντι...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Απρ 2016, 17:21:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tzive έγραψε: | kpsig έγραψε: | 180 άλογα με ήπια έκκεντρα; μπορείς να πεις χαρακτηριστικά; πιστόνια; | 180 χωρις να κανει σαν groupA δεν γίνεται... εγώ 4πετάλουδο μπορείς να έχεις 190-200 με 800rpm ρελαντι... |
ΤΟ ξέρω, αν και εγώ λόγω μεγάλων μπεκ έχω 1000rpm ρελαντί.
Αλλά ρωτάω ποια είναι τα ήπια έκκεντρα με τα οποία πιάνεις 180 άλογα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Απρ 2016, 10:58:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kpsig έγραψε: | Tzive έγραψε: | kpsig έγραψε: | 180 άλογα με ήπια έκκεντρα; μπορείς να πεις χαρακτηριστικά; πιστόνια; | 180 χωρις να κανει σαν groupA δεν γίνεται... εγώ 4πετάλουδο μπορείς να έχεις 190-200 με 800rpm ρελαντι... |
ΤΟ ξέρω, αν και εγώ λόγω μεγάλων μπεκ έχω 1000rpm ρελαντί.
Αλλά ρωτάω ποια είναι τα ήπια έκκεντρα με τα οποία πιάνεις 180 άλογα... | pt52+- και ισως το αντίστοιχο cat... (ε δεν τα λες και ηπια )
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Απρ 2016, 22:00:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ολα σχετικα ειναι...
Οπως δεν βγαζεις 180 με ηπια εκκεντρα,δεν βγαζεις και 200 απλά βαζωντας πεταλουδες και 300αρηδες εκκεντροφορους.
Εκτος και αν η μετρηση γινεται εκει που τα φιλτρο-εξατμιση δειχνουν 140-145 αλογα οπότε ξεκιναει και η βελτιωση με γνωμονα την αισιοδοξια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosvit (manos vitalis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 23 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2016, 20:23:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
208 αλογα εβγαλε σαξο φιλου με χταποδι ρεπλικα κιτ καρ ποπαυ, +1 εισ και εξαγ
βαλβιδες φερεα, πολυ δουλεια στην κεφαλη σε ροομετρο απο το πιο γνωστο μαγαζι στην αθηνα που αναλαμβανει τετοιες εργασιες, εμβολα ντι πι για 12 + συμπιεση αρκετα σφιχτο σκουις, σφυριλετες, νορμαλ μπιελες σε μηκος, και κοφτη 8,5Κ, απο εκκεντρα μηχανικο προφιλ μπουμπη με 12εισαγωγη και 11κατι εξ. βαλβτρειν κατ καμς εκτος απο ωστηρια τα οποια ειναι αροου, τα σωματα ειναι απο μοτοσυκλετα με διαμετρο 44χιλ(ειναι καπως μεγαλα ) με καστομ εισαγωγη ρελαντι εχει χωρις φασαριες μπερδεματα κλπ, γενικα η λειτουργια του ειναι υποδυγματικη και το μονο που κουραζει ειναι η φασαρια στο παραπανω απο μισο γκαζι μεσα στην καμπινα, στο στρωσιμο πλανταξαμε!
Υ.Γ διαχειρηση ΚΜΣ με πολλαπλασιαστη ΚΜΣ,ΑΕΜ γουαιντμπαντ. φλατσιφτ και λαουντς κοντρολ.
Μεταδοση προς το παρων ΜΑ που εχει αρχιση και κουδουναει και περιμενουμε να γεννηση
Κοστος αρκετα πανω απο 5.5κ με καποια απο τα περιφερειακα να αγοραστηκαν σε τιμες ευκαιριας. Για οποιον το σκεφτεται να ξερει πως δεν ειναι ευκολη η συμβιωση με ενα τετοιο αυτοκινητο για καθημερινη χρηση και στην πορεια της βελτιωσης ενδεχεται να προκειψουν πολλα ανυπολογιστα εξοδα,επισης μια τετοια βελτιωση ειναι ακραια για καθημερινη χρηση και μονο αν εισαι φουλ πορωμενος φαναρακιας γουσταρεις στον δρομο...επισης ενα τετοιο εγχειρημα που απαιτει τοσα χρηματα πρεπει να πραγματοποιηθει απο γνωστη καθως ειναι καπως ιδιαιτερη και αν δεν σεταριστει προσεκτικα το μοτερ δεν θα υπαρξουν τα επιθυμητα αποτελεσματα και τσαμπα τα λεφτα.
GTI inside |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2016, 23:37:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
manosvit έγραψε: | Υ.Γ διαχειρηση ΚΜΣ με πολλαπλασιαστη ΚΜΣ,ΑΕΜ γουαιντμπαντ. φλατσιφτ και λαουντς κοντρολ.
Μεταδοση προς το παρων ΜΑ που εχει αρχιση και κουδουναει και περιμενουμε να γεννηση | Ασχολίαστο...
Επίσης το 12 συμπίεση με 12/11 εκκετροφόρους μου ακούγεται light. Αθήνα βρίσκεσαι, τώρα τελειώνουμε ενα τέρμα υδραυλικό/4πεταλουδο και θα ήθελα να δω διαφορες... αν σε ψηνει
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2016, 09:37:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για πες specs του τέρμα υδραυλικού (αν είναι ανακοινώσιμα βεβαια)!
Θεωρώ πως ένα υδραυλικό με πιστόνια(για να υπάρχει μεγάλη γκάμα επιλογής εκκεντροφόρων) και κεφαλή 206 θα έχει αρκετά καλά αποτελέσματα ( μελοντικό μου Project δηλαδή ).
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2016, 12:09:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alfasud έγραψε: | Για πες specs του τέρμα υδραυλικού (αν είναι ανακοινώσιμα βεβαια)! | Ειναι flat nose και τα έχει ο boubis. Αυτη την στιγμή δεν ξέρω νουμερα ακριβώς
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosvit (manos vitalis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 23 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2016, 17:56:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ασχολίαστο όσον αφορα το σασμάν? 12+ συμπιεση συμφορουμιτη όχι 12.0. Δεν είναι φαναρακιας ο ιδιοκτητης αλλα αν δεν εχει πρόβλημα μετά την αναβάθμιση του σασμάν γτ όχι . 
GTI inside |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2016, 22:35:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
manosvit έγραψε: | Ασχολίαστο όσον αφορα το σασμάν? | Εννοώ αν δεν εχεις ασυγχόνιστο σαζμαν δεν υπάρχει λόγος για flatshift
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosvit (manos vitalis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 23 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 17:27:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το υποστηριζε ο εγκεφαλος και το χρησημοποιησε ο προγραμματιστης , το νορμαλ σασμαν δεν ανταποκρινεται παντως αλλα τα οικονομικα δεν επιτρεπουν προς το παρων σωστες λυσεις. Τι αποτελεσματα περιμενετε με το υδραυλικο προφιλ κ πεταλουδες θα ειναι στροκερ? κεφαλη jp ή rallye?
GTI inside |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 17:46:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μεγάλο καπάκι με 80mm πιστόνια χωρίς στρόφαλο. 1620cc είναι. Αποτέλεσμα τι να σου πω... Τώρα τελειώνουν το στρώσιμο ωραίο δείχνει χαμηλο μεσαίες... Είδωμεν!
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosvit (manos vitalis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 23 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 18:48:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχομαι τα καλυτερα των αποτελεσματων ! Και αν συμφωνηθει να κανονισουμε ενα φιλικο για διαφορες θα εχει ενδιαφερον. Πως εξασφαλιζετε ομως οτι δεν θα εχεις προβληματα με τα υδραυλικα ? Ποσες στροφες θα παει?
GTI inside |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 21:45:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λίγες δυστυχώς. Max 8500 
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 22:56:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tzive έγραψε: | Λίγες δυστυχώς. Max 8500  |
8500 με υδραυλικά; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 23:54:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με καλα ελατήρια εύκολα...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2016, 00:00:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ειναι τοσο τα υδραυλικα το προβλημα οσο η ραμπα του εκκεντροφορου.
Συν βεβαια και την αδυναμια των υδραυλικων που,κακα τα ψεματα,στις 8500 μετα απο 10 ανοιγματα αρχιζουν να ακουγονται σαν κλακέτες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2016, 11:53:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tzive έγραψε: | Με καλα ελατήρια εύκολα... |
Όντως, αυτό το ξέχασα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosvit (manos vitalis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 23 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2016, 15:50:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Δεν ειναι τοσο τα υδραυλικα το προβλημα οσο η ραμπα του εκκεντροφορου.
Συν βεβαια και την αδυναμια των υδραυλικων που,κακα τα ψεματα,στις 8500 μετα απο 10 ανοιγματα αρχιζουν να ακουγονται σαν κλακέτες... |
Ακριβως, και στο δυναμομετρο με πολυ πιεσμενο υδραυλικο προφιλ ειχε διαφορα αναμεσα στα πατηματα διαφορα πτωτικη και επισης χτυπαγαν γιατι
αφριζαν
GTI inside |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|