PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Καιει λάδια ο THP σας? (rc-gt-rallye-cc)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 58, 59, 60  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

Καίνε λάδια τα 1.6 THP?
ΝΑΙ
57%
 57%  [ 177 ]
ΟΧΙ
29%
 29%  [ 92 ]
ΔΞ / ΔΑ
13%
 13%  [ 41 ]
Σύνολο Ψήφων : 310

Συγγραφέας Μήνυμα
mathanas 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 rallye 2009

Ένταξη: 08 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 343

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Δεκ 2013, 19:21:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι σωστα ειδα το manual 500ml λεει οχι 700
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Byakuya (Ηaris)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 LeMans 0012

Ένταξη: 10 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 205
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Δεκ 2013, 14:42:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

600ml παιδια στα 1κ.
Μου ειπαν οτι απο εξατμιση δεν βγαζει , τα μπουζι ειναι πεντακαθαρα οποτε ή στην αναφλεξη ή στα ελατηρια στο αρχικο σταδιο...νομιζω κατι τετοιο. Ρωτησα να βαλω αντι για 5-30 5-40 και μου ειπε οτι μπορω να το δοκιμασω να δω αν υπαρξει αλλαγη. Περιμενουμε και απαντηση απο Γαλλια με το πορισμα. Λετε να βαλω 5-40 ή να μεινω στο 5-30?σκ**α......γενικα.


I enjoy every moment cause it's just a moment and then is gone......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Δεκ 2013, 17:45:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Byakuya έγραψε:
600ml παιδια στα 1κ.
Μου ειπαν οτι απο εξατμιση δεν βγαζει , τα μπουζι ειναι πεντακαθαρα οποτε ή στην αναφλεξη ή στα ελατηρια στο αρχικο σταδιο...νομιζω κατι τετοιο. Ρωτησα να βαλω αντι για 5-30 5-40 και μου ειπε οτι μπορω να το δοκιμασω να δω αν υπαρξει αλλαγη. Περιμενουμε και απαντηση απο Γαλλια με το πορισμα. Λετε να βαλω 5-40 ή να μεινω στο 5-30?σκ**α......γενικα.

Αν βάζεις τα total ineo 5-30 δεν είναι και ό,τι καλύτερο για τον κινητήρα σου, οπότε σίγουρα είναι καλύτερα να πας στα total 9000 5-40.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Δεκ 2013, 14:36:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χάρη εκαψες 600μλ στα 1000 πόσα εβαλες στην αλλαγή? Αλλαξες κ φίλτρο λαδιού? Κ με τι χρήση?


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Δεκ 2013, 14:54:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν το αμαξι του παιδιου καιει 600ml στα 1000km οτι μαρκα λαδι και να βαζει σε 5-30 ή 0-30 αντε να πεσει λιγο πιο κατω, εμενα μετα απο 2 αλλαγες σε 0-30 απο 400 στα 1000km πηγε στα 300, σιγουρα καπου τα καιει αλλα μην εισαι 100% σιγουρος οτι ειναι απο ελατηρια σιγουρα, μπορει να καιει μερικα το τουρμπο και αλλα στα τσιμουχακια. ψαξτα ενα-ενα. Εγω εχω ξεκινησει με κουμπαρα Very happy Very happy για να μαζεψω να το φτιαξω το ρημαδι


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Byakuya (Ηaris)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 LeMans 0012

Ένταξη: 10 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 205
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Δεκ 2013, 13:26:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα παιδια και συγνωμη που αργησα να απαντησω.
Ειχα κανει service/αλλαγη λαδιων στα 40κ οπου και στις 42.300 αναψε πρωτη φορα λαμπακι. Μετα το πηγα αντιπροσωπεία οπου συμπληρωσαν full(χωρις αλλαγη φιλτρου) και δωσαμε ραντεβου στα 1κ χιλιομετρα να γινει ογκομετρηση , οπου και τα παραπανω αποτελεσματα.
Η απαντηση απο την Γαλλια ηρθε και ειπε για αλλαγη κινητηρα.........
Λογο της αλλαγης ιδιοκτησιας στην Peugeot , δεν γινεται καποια κινηση τωρα....μετα τις γιορτες θα παω στους καινουργιουσ να συνταξουν μια εκθεση μπας και κανουν τπτ οι Γαλλοι...αλλα μου ειπαν χλωμο.
Αυτα που λετε......Οποιοσ εχει περασει τα ιδια....εχει καποια λυση/προταση/συμβουλη , θα χαρω να την ακουσω.
Καλες Γιορτες παιδια και με υγεια :D


I enjoy every moment cause it's just a moment and then is gone......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nikolasf (ΝΙΚΟΛΑΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


308 GT 2009

Ένταξη: 11 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 36
Τόπος: ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιαν 2014, 00:49:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Byakuya έγραψε:
Καλημερα παιδια και συγνωμη που αργησα να απαντησω.
Ειχα κανει service/αλλαγη λαδιων στα 40κ οπου και στις 42.300 αναψε πρωτη φορα λαμπακι. Μετα το πηγα αντιπροσωπεία οπου συμπληρωσαν full(χωρις αλλαγη φιλτρου) και δωσαμε ραντεβου στα 1κ χιλιομετρα να γινει ογκομετρηση , οπου και τα παραπανω αποτελεσματα.
Η απαντηση απο την Γαλλια ηρθε και ειπε για αλλαγη κινητηρα.........
Λογο της αλλαγης ιδιοκτησιας στην Peugeot , δεν γινεται καποια κινηση τωρα....μετα τις γιορτες θα παω στους καινουργιουσ να συνταξουν μια εκθεση μπας και κανουν τπτ οι Γαλλοι...αλλα μου ειπαν χλωμο.
Αυτα που λετε......Οποιοσ εχει περασει τα ιδια....εχει καποια λυση/προταση/συμβουλη , θα χαρω να την ακουσω.
Καλες Γιορτες παιδια και με υγεια :D

Φίλε δες προηγούμενο ποστάρισμά μου!!! 308 gt του 2009 και μου άλλαξαν κινητήρα για τον ίδιο λόγο πέρσυ τον Σεπτέμβριο (2012) σφού είχε προηγηθεί αλλαγή κυλινδρικεφαλής που δεν έλυσε το πρόβλημα! Ίδια νούμερα κατανάλωση ίδια χλμ και ίδια τακτική και η Γαλλία έστειλε νέο κινητήρα!!! Πρόσεξε μη σε παίξουν έχουν αλλάξει σε πολλούς δεν είμαι ο μόνος και δεν είσαι ο μόνος!!!!!!!


ΔΟΥΛΕΥΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΩ ΔΕΝ ΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιαν 2014, 18:31:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια κι εγω ειχα κανει μετρηση αλλα δεν εβγαλα ακρη, ειχα αφησει τα λαδια πανω 5000km και μετα πηγα για μετρηση ωστε να τσιμπαει παραπανω λογω km, ειχε καψει τοτε 530ml και εγιναν ολες οι ενεργειες κλπ αλλα δεν καταφερα κατι, για μενα δεν εχεις να χασεις τιποτα αλλα εχε στην ακρη του μυαλου σου οτι μπορει να χρειαστει να επισκευασεις μονος σου το μοτερ, και πιστεψε με δεν ειναι τοσο τρελο το κοστος, προσφατα πηρα τιμη στα 550 ευρω για ανοιγμα και πλαναρισμα κεφαλης, αλλαγη φλατζα ελατηρια εμβολων, οδηγοι βαλβιδων, τσιμουχακια και ελατηρια βαλβιδων μαζι με καθαρισμους σε πιστονια εισαγωγη κλπ και ολα τα αναλωσιμα (λαδια, νερα κλπ) παραλληλα θα γινει και ελεγχος στο μπλοκ για τυχον οβαλ.


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikolasf (ΝΙΚΟΛΑΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


308 GT 2009

Ένταξη: 11 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 36
Τόπος: ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιαν 2014, 20:57:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως οι γάλλοι έχοιν αλλαξει πολά μοτέρ THP στην Ελλάδα, ιδιάιτερα μοντέλα '08 '09 '10 λκαι 207 και 308 αν η κατανάλωση είναι πάνω από 500ml/1000km που θέτουν σαν όριο. και ένα καινούριο μοτέρ δεν πάυει να είναι ένα καινούριο μοτέρ!!!!! Και μάλιστα μετά τη λήξη της επίσημης εγγύησης!!!!


ΔΟΥΛΕΥΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΩ ΔΕΝ ΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιαν 2014, 21:07:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα φιλε μου παντως μου εφεραν αντιρηση γιατι λενε οτι το βιβλιο σερβις ηταν σφραγισμενο μεχρι καποια στιγμη και μετα οχι, κατι που ισχυε και αυτο γιατι ο μηχανικος που εκανα τα σερβις μου με τακτικες αλλαγες ανα 5000km μου εφτιαξε δικο του βιβλιαρακι και μεσα εκει σφραγιζε τα παντα εγραφε τι λαδια βαζουμε, εκανε παρατηρησεις για το τι προσεξε πανω στο αμαξι ωστε να το εχουμε στα υπ οψιν μας. Τους το εδειξα φυσικα αλλα αρνηθηκαν να στειλουν στην εκθεση, οταν τους ειπα να παω να μου το σφραγισει τωρα ο μηχανικος το βιβλιο του αμαξιου πηγαν να με βγαλουν πλαστογραφο. πολυ σωστα λες οτι ενα καινουριο μοτερ δεν παυει να ειναι καινουριο αλλα δεν ειναι και μ@λακες οι Γαλλοι, παντα προσπαθουν να βρουν κατι μεμπτο ωστε να μην αλλαχτει.


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gew_ponos (ΠΑΡΗΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 Rallye & 208 HDI

Ένταξη: 30 Δεκ 2012
Δημοσιεύσεις: 89

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιαν 2014, 23:12:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάριε ποιος σου έδωσε αυτή την τιμή, ο μηχανικός που πηγαίνεις ή άλλος;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2014, 00:01:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

άλλος που μου συστησαν.


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 17:29:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ας υποθεσουμε οτι εχουμε μια καταναλωση της ταξης του 0,8-1lt ανα 1000χλμ. Αυτη η καταναλωση θα συνεχιζει με γεωμετρικη προοδο να αυξανεται? Δηλαδη σε 5000χλμ αν αγνοησουμε το λαμπακι θα στεγνωσει το καρτερ εντελως ή θα σταθεροποιηθει καπου στο 1-1,5 lt απο αλλαγη σε αλλαγη?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 17:48:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

puglover έγραψε:
Ας υποθεσουμε οτι εχουμε μια καταναλωση της ταξης του 0,8-1lt ανα 1000χλμ. Αυτη η καταναλωση θα συνεχιζει με γεωμετρικη προοδο να αυξανεται? Δηλαδη σε 5000χλμ αν αγνοησουμε το λαμπακι θα στεγνωσει το καρτερ εντελως ή θα σταθεροποιηθει καπου στο 1-1,5 lt απο αλλαγη σε αλλαγη?
Απο αλλαγη σε αλλαγη, η καταναλωση θα συνεχισει να αυξανεται οσο "παλιωνουν" τα λαδια σου, δλδ οσο περισσοτερα χμ εχουν κανει, τοσο πιο ευκολα θα καιγονται. Αν στα 1000 σου αναψει λαμπακι,και το αγνοησεις, θα εχεις μεσα 3 λιτρα λαδι και μετα θα αρχισει ο κινητηρας σου να λιπαινεται ελλιπως. Αν συνεχισεις και στα 2000-2500χμ μεινουν 1.5-2 λιτρα, θα σταματησει να τραβαει η αντλια λαδιου και Onfire

Απλα εχε υποψη οτι αν ενα μοτερ αμεσως μετα την αλλαγη καιει πχ μισό λιτρο στα πρωτα 1000χμ, μετα απο 5000χμ θα καιει περιπου 1 λιτρο/1000χλμ, εξαιτιας του οτι το λαδι εχει γινει πιο λεπτορευστο.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 20:51:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ακριβως οπως τα λεει ο Μακης, εμενα εχει μεσο ορο περιπoυ 400ml ανα 1000km αυτο δεν παει να πει οτι μολις αλλαξω λαδια στα πρωτα 1000km θα καψει 400ml, ειναι 100 αντε 150 οσο περνανε ομως τα km και μεχρι τις 5000 που τα αλλαζω ανεβαινει και μολις φτασω τις 5000 βγαζω μεσο ορο.


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagos (bagosgt-Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207....

Ένταξη: 17 Σεπ 2012
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Halkida

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2014, 22:06:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω παντως μετα τα σφυριλατα κ επισκευη στη κεφαλη,βαζω ελφ κ δε μου καιει σταγονα...δλδ στα 5000κμ που κανω αλλαγη,δε συμπληρωνω γραμμαριο... Laughing Laughing


μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
harisma23 (Χάρης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 308 1.6 THP

Ένταξη: 19 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 77

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2014, 12:08:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bagos έγραψε:
Εγω παντως μετα τα σφυριλατα κ επισκευη στη κεφαλη,βαζω ελφ κ δε μου καιει σταγονα...δλδ στα 5000κμ που κανω αλλαγη,δε συμπληρωνω γραμμαριο... Laughing Laughing

Βαγγέλη, για διευκρίνισε το λίγο... Δεν συμπληρώνεις γιατί δεν έχει κάψει καθόλου ή γιατί έχει κάψει λιγότερο από ένα λίτρο, οπότε δεν έχει ανάψει λαμπάκι;


Spritmonitor.de Peugeot 308 1.6 THP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2014, 12:31:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΤΕΝ ΚΑΙΕΙ Smile)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2014, 12:48:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως άναψα λαμπάκι μόλις πριν 2 εβδομάδες.. 1l σε 4.000 χλμ ΑΛΛΑ έχω διαρροή στο σωληνάκι επιστροφής εδώ και 4500 χλμ που χάνει αρκετό λάδι (βρίσκω όταν παρκάρω κηλίδες 3-5 εκατοστά κάτω + όταν το σκίζω πιτσιλάει (spray) εκεί τριγύρω Laughing


άρα αν τώρα με τη διαρροή μαζί έχω 250μλ/1000 χλμ (με το μοτέρ να έχει γράψει μόλις 4.500 χλμ απο τα σφυριά άρα μέχρι να στρώσει έκαιγε και παραπάνω έτσι και αλλιώς λόγω ελατηρίων...) μόλις το φτιάξω το σωληνάκι που χάνει πιστεύω πως θα είναι κάτω απο 100-150ml ανα 1000χλμ...

Αναθυμιάσεις μπροστά έξω πίσω μέσα


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Samer (SAM)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207GT GTX

Ένταξη: 04 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 573

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2014, 12:57:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

περιμενετε μεχρι να φτασετε 50,000χλμ με τα σφυρια και πειτε μου τοτε ποσο καει Laughing Laughing Twisted evil

Το rx-8 θα ειναι ονειρο με το καψιμο λαδιου που κανει..



"I wish I could see things from your point of view, unfortunately i can't stick my head that far up my ass"!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 58, 59, 60  Επόμενη
Σελίδα 36 από 60

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1324s (PHP: 61% - SQL: 39%) - SQL queries: 15 - GZIP enabled - Debug on