Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Apostolos-106 rallye (ApostolisR) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003
Ένταξη: 25 Οκτ 2012 Δημοσιεύσεις: 228
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2014, 22:07:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | geo106xs έγραψε: | TopGear έγραψε: | Ερώτηση γιατί ίσως χρειαστώ κι εγώ κάποια στιγμή:
ο ιμάντας μόνο είναι αυτός ενώ ετούτο είναι σετ μαζί με τρόμπα, ρουλεμάν κτλ, έτσι;
Στις αλλαγές του, χρειάζεται να αλλαχτούν και τα ρουλεμάν ή απλά του λουρί και η τρόμπα ή αναλόγως αν είναι φθαρμένα, πάει αντικατάσταση όλο το σετ;
Γιατί βλέπω λουρί+τρόμπα σύνολο κανά 40, ενώ το σετ 100 κοντά. Βάλε και την εργασία... |
Το σετ χρονισμου,δε περιλαμβανει αντλια νερου.
Καλο ειναι,οταν αλλαζεις ιμαντα,να αλλαζεις ρουλεμαν και αντλια,ετσι κι αλλιως τα εργατικα ειναι ιδια νομιζω,αντε με καποια μικρη διαφορα οταν βαλεις και αντλια  |
Άρα μιλάμε όλο το σετ χρονισμού (κανά 100) και κανά 20 η αντλία, συν εργατικά, σωστά; |
Σύνολο πες 180 ευρώ. Ολα μαζί |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2014, 21:01:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Apostolos-106 rallye έγραψε: | TopGear έγραψε: | geo106xs έγραψε: | TopGear έγραψε: | Ερώτηση γιατί ίσως χρειαστώ κι εγώ κάποια στιγμή:
ο ιμάντας μόνο είναι αυτός ενώ ετούτο είναι σετ μαζί με τρόμπα, ρουλεμάν κτλ, έτσι;
Στις αλλαγές του, χρειάζεται να αλλαχτούν και τα ρουλεμάν ή απλά του λουρί και η τρόμπα ή αναλόγως αν είναι φθαρμένα, πάει αντικατάσταση όλο το σετ;
Γιατί βλέπω λουρί+τρόμπα σύνολο κανά 40, ενώ το σετ 100 κοντά. Βάλε και την εργασία... |
Το σετ χρονισμου,δε περιλαμβανει αντλια νερου.
Καλο ειναι,οταν αλλαζεις ιμαντα,να αλλαζεις ρουλεμαν και αντλια,ετσι κι αλλιως τα εργατικα ειναι ιδια νομιζω,αντε με καποια μικρη διαφορα οταν βαλεις και αντλια  |
Άρα μιλάμε όλο το σετ χρονισμού (κανά 100) και κανά 20 η αντλία, συν εργατικά, σωστά; |
Σύνολο πες 180 ευρώ. Ολα μαζί |
Thanks. Απλά το ρώτησα γιατί καμιά φορά, ακούω ένα γουργούρισμα από μπροστά δεξιά (είχε αναφέρει κι ο μηχανικός πριν κανά 1-1,5 χρόνο ότι ίσως κάποια στιγμή χρειαστεί αλλαγή το λουρί, αλλά τίποτε έκτοτε). Άλλες φορές, όταν περνάω από ανωμαλίες, ίσως ακούσω κάτι παρόμοιο και δεν ξέρω τι στο καλό είναι. Κάτι στον ιμάντα ή στον τροχό ή και τα δύο; Πέρασα βιαστικά απ'το μηχανικό (θα πάω οριστικά την άλλη βδομάδα) και μου'πε μπορεί να'ναι και καμιά βάση δεξιά, αφού το κάνει και στο ρελαντί και όταν κινείται το αμάξι μου χτυπάει παραπάνω.
Πάντως, στην αντλία δεν έχω πρόβλημα, δηλαδή θερμοκρασίες και μπερδεμένα νερά με λάδια, δεν έχω δει. Τότε αν είναι φθαρμένο το λουρί, αλλάζεται απλά αυτό ή προτείνετε τη συνολική αντικατάσταση του σετ; (αν είναι τελικά κάτι στον ιμάντα, αν είναι στα ρουλεμάν συμπεραίνω ότι επιβάλλεται αλλαγή όλων).
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotiris_25 Μόλις έγραψα

Ένταξη: 21 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2019, 10:46:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σε ολους! Ηθελα να ρωτησω αν γνωριζετε ποσο κοστιζουν τα ανταλλακτικα για αλλαγη ιμαντα δλδ ολο το σετ + αντλια νερου σε 106 16v 2002. Εγω τα βρισκω γυρω στα 120 - 160 σε 2 συνεργεια που εχω ρωτησει 220 μου λενε. Μηπως δεν ψαχνω σωστα; Αν μπορει καποιος να με βοηθησει θα του ημουν ευγνωμον. Εργασια μου ειπαν 100 - 120. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|