Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 14:37:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ady έγραψε: | Svstouk έγραψε: |
"Taking in account your driving style - city driving- , and assuming a town with a lot of traffic like Athens, we recommend about 10.000 kms for Quartz 7000, and about 15.000 kms with Quartz 9000 5w40. This is the dominant trend in big sities of Greece with a lot of traffic. "
Εγώ θα τα αλλάζω κάθε 7500 χλμ με αλλαγή φίλτρου. Πιστεύω ότι είναι ο καλύτερος συμβιβασμός από άποψης απόδοσης, οικονομίας και προστασίας του κινητήρα. |
Δε μας τα λες όλα όμως !!!!!!!
Πες μας και προς ποιόν το έστειλε το e-mail η ΤΟΤΑL.
Κάποιο πουλάκι μου είπε ότι το "προς" στο e-mail έγραφε:
To : Doctor Svstouk (the specialist of lubricants in Greece)  |

Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Φεβ 2003, 07:46:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
KASFIKIS NIKOS έγραψε: | Καποια γνωμη για το CASTROL RS  |
Nαι στο 40άρι για την μηχανή μας, όχι στο 60άρι, εκτός και αν προετοιμάζουμε τον κινητήρα για αγώνες και του ανοίγουμε τις ανοχές για περισσότερη ελευθερία στα έμβολα. Η Castrol προμηθεύεται πρωτογενή ορυκτέλαια αλλά και έτοιμα λιπαντικά από την PAZ. Ένα απο αυτά τα λιπαντικά το Castrol RS παρασκευάζεται στα διυλιστήρια της Ισραηλινής PAZ.
Το Castrol RS είναι η άμεση αντιπαράθεση της Castrol προς τα 300V της Motul.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Φεβ 2003, 23:58:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόοοοοοοοον, τα νέα μου.........
Δοκίμασα τα QUARTZ 9000 5W/40 σε απόσταση 850 χιλιομέτρων, μεικτή. Τα 300 περίπου σε αυτοκινητόδρομο και τα υπόλοιπα σε ανηφόρες, κατηφόρες κουλουπού, κουλουπού....
Με τον κινητήρα πάνω από τις 3000 σαλ για τρεις ώρες η μέγιστη θερμοκρασία λαδιού που είδα ήταν 110 βαθμοί. Στον αυτοκινητόδρομο με όχι λιγότερα από 130 (έπαιζα από 130-150), η θερμοκρασία λαδιού ήταν κολλημένη στους 101 βαθμούς! Εξαιρετικό! Η δε θερμοκρασία του κινητήρα ήταν στους 90-91 βαθμούς.
Στην ευθεία της Τρίπολης, που είναι πάνω από δέκα χιλιόμετρα (αν δεν κάνω λάθος) πήγαινα με 180 για τρία περίπου λεπτά με τις παραπάνω μέγιστες θερμοκρασίες!
Σε σχέση με τα 300V, πιστεύω ότι τα 300V είχαν καλύτερη ευστροφία και λίγο χαμηλότερο θόρυβο του κινητήρα. Παρόλα αυτά, τα TOTAL δεν ανέβαζαν με την ίδια ταχύτητα θερμοκρασία όπως τα 300V, και το εκπληκτικότερο όλων ψύχονταν πολύ πιο γρήγορα! Φανταστείτε ότι λίγο να έριχνα τους ρυθμούς μου, η θερμοκρασία λαδιού έπεφτε σε πολύ λιγότερο χρόνο από οποιοδήπότε λάδι έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα (ποσοστά πρέπει να μου δώσουν με τη διαφήμιση που τους κάνω! )
Η ευστροφία ήταν πολύ καλή πριν και πάνω από τις 4000 σαλ. Ακούγεται κουφό, αλλά στις 4000 σαν να έκανε ένα μικρό κόλλημα, και μετά τις 4000 ανέβαζε άνετα μέχρι τις 5000 (δεν το ανέβασα παραπάνω, δεν υπήρχε λόγος).
Τώρα πλέον περιμένω το καλοκαίρι να δω με τις αυξημένες εξωτερικές θερμοκρασίες τι θα γίνει με τις θερμοκρασίες του λαδιού.
Α, και κάτι ακόμα. Βλέπω προχθές ένα μαγαζί στη Νίκαια που διαφήμιζε τα TOTAL. Μπαίνω, τον ρωτάω πόσο μου αφήνει το 9000 5/40.
"13 ευρώ το λίτρο" μου λέει........

Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 07:08:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Α, και κάτι ακόμα. Βλέπω προχθές ένα μαγαζί στη Νίκαια που διαφήμιζε τα TOTAL. Μπαίνω, τον ρωτάω πόσο μου αφήνει το 9000 5/40.
"13 ευρώ το λίτρο" μου λέει........
 |
Ανεξάρτητο μαγαζί με ανταλλακτικά γαλλικών αυτοκινήτων στην Πάτρα...Excellium 5W/40, 14 ευρώ το λίτρο....
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 08:49:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάπως ακριβοί είστε!!Εμείς έχουμε κλείσει τα ΤΟΤΑLμε 9ευρω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 13:13:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: | Svstouk έγραψε: | Α, και κάτι ακόμα. Βλέπω προχθές ένα μαγαζί στη Νίκαια που διαφήμιζε τα TOTAL. Μπαίνω, τον ρωτάω πόσο μου αφήνει το 9000 5/40.
"13 ευρώ το λίτρο" μου λέει........
 |
Ανεξάρτητο μαγαζί με ανταλλακτικά γαλλικών αυτοκινήτων στην Πάτρα...Excellium 5W/40, 14 ευρώ το λίτρο.... |
Το ίδιο λάδι το έχω κλείσει στα 9 ευρώ το λίτρο. 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 13:58:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Λοιπόοοοοοοοον, τα νέα μου.........
Δοκίμασα τα QUARTZ 9000 5W/40 σε απόσταση 850 χιλιομέτρων, μεικτή. Τα 300 περίπου σε αυτοκινητόδρομο και τα υπόλοιπα σε ανηφόρες, κατηφόρες κουλουπού, κουλουπού....
Με τον κινητήρα πάνω από τις 3000 σαλ για τρεις ώρες η μέγιστη θερμοκρασία λαδιού που είδα ήταν 110 βαθμοί. Στον αυτοκινητόδρομο με όχι λιγότερα από 130 (έπαιζα από 130-150), η θερμοκρασία λαδιού ήταν κολλημένη στους 101 βαθμούς! Εξαιρετικό! Η δε θερμοκρασία του κινητήρα ήταν στους 90-91 βαθμούς. |
Στο δικο μου (1,4) με τα TOTAL και κανοντας την αποσταση Λαρισας-Θεσσαλονικης και επιστροφη δεν μπορεσα να ανεβασω την θερμοκρασια του κινητηρα πανω απο τους 75 το πολυ 80 βαθμους....Και η μεση ταχυτητα μου ηταν 150 χιλιομετρα...Λογικα και το λαδι θα επαιζε σε μικρες Θερμοκρασιες..Ειναι λογικο αυτο?
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 18:45:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alxdr74 έγραψε: | Svstouk έγραψε: | Λοιπόοοοοοοοον, τα νέα μου.........
Δοκίμασα τα QUARTZ 9000 5W/40 σε απόσταση 850 χιλιομέτρων, μεικτή. Τα 300 περίπου σε αυτοκινητόδρομο και τα υπόλοιπα σε ανηφόρες, κατηφόρες κουλουπού, κουλουπού....
Με τον κινητήρα πάνω από τις 3000 σαλ για τρεις ώρες η μέγιστη θερμοκρασία λαδιού που είδα ήταν 110 βαθμοί. Στον αυτοκινητόδρομο με όχι λιγότερα από 130 (έπαιζα από 130-150), η θερμοκρασία λαδιού ήταν κολλημένη στους 101 βαθμούς! Εξαιρετικό! Η δε θερμοκρασία του κινητήρα ήταν στους 90-91 βαθμούς. |
Στο δικο μου (1,4) με τα TOTAL και κανοντας την αποσταση Λαρισας-Θεσσαλονικης και επιστροφη δεν μπορεσα να ανεβασω την θερμοκρασια του κινητηρα πανω απο τους 75 το πολυ 80 βαθμους....Και η μεση ταχυτητα μου ηταν 150 χιλιομετρα...Λογικα και το λαδι θα επαιζε σε μικρες Θερμοκρασιες..Ειναι λογικο αυτο? |
Απόλυτα λογικό φίλε μου! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TZAG Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 19:15:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή το εργοστάσιο συνιστά ΤOTAL, και επειδή δεν μ'αρέσει να πειραματίζομαι. Στείλε μου ένα ΠΜ Svstouk που βρίσκουμε τα QUARZ 9000 στην Αθήνα με 9 ευρώ.
Minus the roof, the sky is the limit.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 02:08:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TZAG έγραψε: | Επειδή το εργοστάσιο συνιστά ΤOTAL, και επειδή δεν μ'αρέσει να πειραματίζομαι. Στείλε μου ένα ΠΜ Svstouk που βρίσκουμε τα QUARZ 9000 στην Αθήνα με 9 ευρώ. |
Επιτέλους!
Άντε να συνεννοηθείτε βρε παιδιά.
Για να πετύχουμε τιμή στα Total εδώ στην Θεσσαλονίκη μας βοήθησε και η έρευνα του Στούκα που προηγήθηκε με την προσφορά από τον Πουλάκη.
ΤΖΑΓΚ, τα TOTAL είναι εξαιρετικά λάδια. Όποιοι τα βάλαμε είμαστε ενθουσιασμένοι. Και το κυριότερο, οι έμποροι-εισαγωγείς που συνεργαζόμαστε είναι πολύ συνεργάσιμοι.
Ο Πουλάκης βρίσκεται στην διεύθυνση:
Svstouk έγραψε: |
Λεωφόρος Αθηνών 243Α στο Δάσος Χαϊδαρίου.
Όπως φεύγεις για Κόρινθο, στα φανάρια του Δάσους Χαϊδαρίου, ένα χιλιόμετρο πριν το Δαφνί στο αριστερό σου χέρι. |
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
micho (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Τρελλαμένο μέλος

 206 Quiksilver (8V) (2002) (1400)
Ένταξη: 13 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 583 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Φεβ 2003, 11:52:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και όχι μονο συνεργάσιμοι! κοψανε τιμή απο μόνοι τους χωρις να τους πω τιποτα!!! 4lt total 9000 5w40 35 euro! δηλ. 8.75 per lt!
Χθες λιγάκι που τα βαλα και τα δοκιμάσα εχω να πω οτι η θερμοκρασια ειναι πολυ πολυ χαμηλη!!!(14αρι εχω) Και η μηχανη εχει γίνει σχεδον αθορυβη καμια σχεση με τα BP που μου το δωσανε. Και τραβάει μεν στα χαμηλά αλλα τοσο ομαλά που δεν το παιρνεις χαμπάρι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Φεβ 2003, 22:51:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άλλαξα και εγώ τα λάδια μου με τα ΤΟΤΑL.Ο κινητήρας όντως έγινε πιο αθόρυβος.Όσων αφορά την θερμοκρασία το τσίτωνα συνέχεια επί 3 μέρες ανέβαινε κοντα στουσ 120 C αλλά μέχρι εκεί. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Φεβ 2003, 23:13:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μετά από testing με πατημένα όλα, το 5-40 έφτασε μέχρι 110!!!
κινητήρας ακόμη πιο γλυκός στη λειτουργία του από τα Paz.όλα καλά.

GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Φεβ 2003, 23:20:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ νόμίζω ότι το μοτέρ μας ανεβάζει τέτοιες θερμοκρασίες(μιλάω για το 1.6 16ν). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Φεβ 2003, 06:26:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ έχω να πω ότι δεν διαφέρουν και τόσο τελικά από τα ΡΑΖ (από τα οποία έμεινα υπερευχαριστημένος) ώστε να αντιληφθώ κάτι το αξιοσημείωτο. Σε κύκλο πόλης και σκίσιμο στην περιφερειακή είδα 130 βαθμούς, που σημαίνει ότι σε παρατεταμένο σκίσιμο σε ταξίδι θα φλερτάρω και με τους 140 αλλά μέχρις εκεί (ακριβώς όπως με τα ΡΑΖ).
Πάνο υπόψιν ότι όταν βάλαμε τα ΡΑΖ ήταν Σεπτέμβριος με σαφώς υψηλότερες εξωτερικές θερμοκρασίες από ότι τώρα. Γι αυτό και βλέπουμε ακόμη πιο αργό ανέβασμα θερμοκρασίας και πιο γρήγορο κατέβασμα. Στο πλάκωμα όμως... σχεδόν τα ίδια. Θυμάσαι πόσο τα εκθειάζαμε;
Όσο για το αθόρυβο, είχα να λέω για τα ΡΑΖ όταν τα πρωτοέβαλα, προσπαθούσα να καταλάβω στα φανάρια εάν λειτουργεί ο κινητήρας! Τα έχω ξαναπεί. Τώρα δεν αισθάνομαι το ίδιο για τον θόρυβο του κινητήρα, κι αυτό γιατί το ΤΟΤΑL αντικατέστησε ένα ήδη κορυφαίο λιπαντικό, ενώ το ΡΑΖ είχε αντικαταστήσει ένα πολύ καλό ημισυνθετικό λάδι.
Άριστα τα Total, αλλά ας μην παρασυρόμαστε και εμείς από τα μεγάλα ονόματα και καταλήγουμε και σε υπερβολές.
Συνήθως στην αρχή παρασυρόμαστε εύκολα από τις προκαταλήψεις και τον αρχικό ενθουσιασμό (εγώ το παθαίνω συχνά αυτό, παρ'ότι το πολεμώ συνέχεια), αλλά μετά πάντα ακολουθούν τα ψύχραιμα συμπεράσματα.
Και τα συμπεράσματα για μένα είναι δύο:
1) Υπάρχουν κι άλλα πολύ καλά λάδια στο εμπόριο κι ας μην είναι μεγάλα ονόματα.
2) Τα Total έχουν κορυφαία απόδοση, αξίζουν την υποστήριξη από την Peugeot και θα τα υποστηρίξω κι εγώ με τη σειρά μου, όπως οφείλω να κάνω για ένα τόσο καλό λιπαντικό.
Ένα επιλπέον καλό που έχουμε με τα Total είναι ότι δεν αφήνουμε στις αντιπροσωπείες και τα εξουσιοδοτημένα περιθώρια για αμφισβήτηση (αυτό για όσους είναι ακόμη στην εγγύηση, γιατί τους υπόλοιπους δεν τους ενδιαφέρει αυτή η λεπτομέρεια).
Παρεπιπτόντως. Ο προμηθευτής μας εισάγει και τα ολλανδικά Beverol. Την επόμενη φορά σκοπεύω να βάλω τα Beverol 5W40. Μάλλον για να ξαναποδείξω το αυταπόδεικτο...
Όχι, δεν είναι όλα τα λιπαντικά ίδια, αλλά στην κορυφαία κατηγορία η κατάσταση μοιάζει με την περίπτωση των ελαστικών: Όλα είναι τόσο καλά που οι διαφορές εντοπίζονται περισσότερο σε υποκειμενικό επίπεδο παρά σε αντικειμενικό.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Φεβ 2003, 06:49:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alxdr74 έγραψε: | Στο δικο μου (1,4) με τα TOTAL και κανοντας την αποσταση Λαρισας-Θεσσαλονικης και επιστροφη δεν μπορεσα να ανεβασω την θερμοκρασια του κινητηρα πανω απο τους 75 το πολυ 80 βαθμους....Και η μεση ταχυτητα μου ηταν 150 χιλιομετρα...Λογικα και το λαδι θα επαιζε σε μικρες Θερμοκρασιες..Ειναι λογικο αυτο? |
Όχι δεν είναι απόλυτο. Το νερό γειτνιάζει μεν με το λάδι και αποβάλλει την θερμοκρασία που φέρει το λάδι στο νερό. Αλλά το νερό κυκλοφορεί με μεγαλύτερη ταχύτητα, έχει άμεση ψύξη στο ψυγείο νερού, και όταν τρέχεις η θερμοκρασία του πέφτει κατακόρυφα, αντίθετα με το λάδι που μπορεί να παίρνει "φωτιά".
Ενδεικτικά σας λέω ότι όταν κινούμαι στην εθνική οδό με σχεδόν τελικές, η θερμοκρασία νερού ακόμη και το καλοκαίρι δεν ξεπερνά ποτέ τους 90 (το χειμώνα μένει στους 85 περίπου) ενώ το λάδι την ίδια στιγμή "ψήνεται" στους 130-140 βαθμούς!! Διαφορά δηλαδή, που πολλές φορές ξεπερνά τους 50 βαθμούς Κελσίου!!
Συμπέρασμα: Ο ρυθμός ψύξης του νερού είναι απολύτως ταχύτερος από του λαδιού!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NICK (ΝΙΚΟΣ) Δραστήριο μέλος

 206 XT Premium 1.4 (2000)
Ένταξη: 05 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 232 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Φεβ 2003, 12:42:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το δικό μου 1.4 το πήρα με λάδια της ΒΡ (visco 7000 0-40,πλήρως συνθετικό).Μέχρι τώρα στα 29000 κμ,άλλαζα με αυτά,κάθε 10000,δηλαδή 2 αλλαγές.Από τις συζητήσεις σας όμως κατάλαβα ότι όλοι σχεδόν βάζετε 5-40.Μήπως λοιπόν θα έπρεπε να αλλάξω κι εγώ δείκτη;Από ότι βλέπω υπάρχει μεταξύ σας μεγάλος ενθουσιασμός για τα TOTAL.Μάλλον αυτά θα βάλω,αλλά σε τι δείκτη; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Φεβ 2003, 16:52:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NICK έγραψε: | Το δικό μου 1.4 το πήρα με λάδια της ΒΡ (visco 7000 0-40,πλήρως συνθετικό).Μέχρι τώρα στα 29000 κμ,άλλαζα με αυτά,κάθε 10000,δηλαδή 2 αλλαγές.Από τις συζητήσεις σας όμως κατάλαβα ότι όλοι σχεδόν βάζετε 5-40.Μήπως λοιπόν θα έπρεπε να αλλάξω κι εγώ δείκτη;Από ότι βλέπω υπάρχει μεταξύ σας μεγάλος ενθουσιασμός για τα TOTAL.Μάλλον αυτά θα βάλω,αλλά σε τι δείκτη; |
Τι άλλο, 5/40! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NICK (ΝΙΚΟΣ) Δραστήριο μέλος

 206 XT Premium 1.4 (2000)
Ένταξη: 05 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 232 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Φεβ 2003, 16:58:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άντε τώρα κι ένα καλό παιδί από τη Θεσσαλονίκη να μου πει που μπορώ να τα βρω,γιατί στα μεγάλα τουλάχιστον πολυκαταστήματα που έψαξα σήμερα,δεν μπόρεσα να τα βρώ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Φεβ 2003, 17:00:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NICK έγραψε: | Άντε τώρα κι ένα καλό παιδί από τη Θεσσαλονίκη να μου πει που μπορώ να τα βρω,γιατί στα μεγάλα τουλάχιστον πολυκαταστήματα που έψαξα σήμερα,δεν μπόρεσα να τα βρώ  |
Ρώτα το Μίλτο (Miltellas) 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|