PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Turbo σε 206 1,4 8v
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Tony (Αντώνης)
Μέλος
Μέλος


ibiza FR 1800cc 20v Turbo

Ένταξη: 31 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 100
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Απρ 2003, 23:46:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα ήθέλα να φέρω μια προσωπική απάντηση στο topic που άνοιξε ο φίλος μας για ένα μικρό Turbo.

Εδώ και 1 χρόνο που έχω το αμάξι προσπαθούσα να μάθω τι είναι καλύτερο και τι πιο σωστό για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο 1400 8v.

Ξεκίνησα να σκέφτομαι να φτιάξω το υπάρχον μοτέρ και να το κάνω από 75 αλογάκια σε 95+ (μέχρι και 100 μου είπαν).

Όταν ασχολήθηκα και πήγα να κάνω την αρχή μου είπαν πως άμα κάνεις και τα τρία στάδια θα αποκτήσω αρκέτα αλόγα όπως ανέφερα παραπάνω. Ως εδώ ωραία μετά όμως άρχισε ο πόνος στο κεφάλι μου με τα εξής:
1. Σκούπα 45.000 , εξάτμιση τελικό 60.000 , ρυθμιστή βενζίνης 25.000.
2. Εκκεντροφόρος Kent μαζί με ρυθμιζόμενο γρανάζι και ιμάντα 190.000 (αποδίδει 9 άλογα ο συγκεκριμένος εκκεντροφόρος)
3. Πλάνισμα στο καπάκι καθώς και ροηκή εξέλιξη με όλες τις αλλαγές τσιμούχες κτλ + πλατινένια μπούζι συν τα λάδια που υποχρεωτικά θα αλλαχτούν μου είπε 200.000 που μέσα στην τιμή συμπεριλαμβάνετε και φίλτρο βενζίνης καθώς και τα μπουζί που ανέφερα παραπάνω μαζί με το χταπόδι που κοστίζει γύρο στα 70.000.

*Στην αρχή ανέφερα ρυθμιστή βενζίνης γιατί ο εγκέφαλος που φοράω δυστυχώς δεν προγραμματίζετε (Sagem).

Όλα αυτά που ανέφερα συνολικά φτάνουμε στα 600.000δρχ. Αξίζει να βελτιώσουμε τον κινητήρα ατμοσφαιρικά ???

Μετά σκέφτηκα πως με τόσα λεφτά θα μπορούσαμε να βάλουμε ένα μοτέρ Rallye 1600 16v και να έχουμε 122 αλογάκια. Ωραία στα λόγια όμως σας είπε κάνεις πως όταν το κάνεις αυτό πλέων το αμάξι σου θα μπει στην κατηγόρια τον μετατροπών δηλαδή των πωρωμένων οδηγών που τα έχουν ξεσκίσει. Ρωτήσατε ποτέ μια μάντρα να σας πει πόσο το παίρνει και πόσο δύσκολα πουλιέται??? Ξέρετε πως το αμάξι μετά από μία μετατροπή του φοράς βέρα και το παντρεύεσαι??? Μήπως με τα 600.000 θα μπορούσατε να πουλήσετε τώρα που είναι νωρίς το αμάξι και με τα 600.000 που θα δίνατε το πολύ 800.000 να πέρνατε ένα έτοιμο 1600 206 16v που σου προσφέρει ότι το δικό μου Quick Silver αλλά έχει και ABS όπως και κλιματισμό επιπλέον.

Θα μου πείτε οτι το έχετε φτιάξει με spoiler. Τι να πω πετάξτε το Rallye όμως μην ξεχάσετε να αγοράσετε και τις βέρες!!!

Τέλος θα απαντήσω στην ερώτηση του φίλου μας. Εγώ σκέφτηκα πως το μοναδικό που θα μπορούσα να κάνω στο αμάξι χωρίς να έχω πρόβλημα μεταπώλησης καθώς και ναι δω διαφορά μεγάλη θα ήταν να το κάνω Turbo με μικρή πίεση 0,4 άντε το πολύ 0,5 που θα μου δώσει 110 μέχρι και 130 άλογα στα σίγουρα καθώς και μια μελλοντική βελτίωση αλλάζοντας πιστόνια και ανεβάζοντας τιν πίεση σε 0,8 θα δούμε το αμάξι να πηγαίνει στα 150 άλογα χαλαρά και με λίγο κόστος.
Προτείνω με πίεση 0,4 + μεταχειρισμένη Turbina από Punto σε τέλεια κατάσταση καθώς μαζί με τα υπόλειπα υλικά για Turbo μου βγήκανε όλα μαζί γύρο στις 800.000δρχ.
Μήπως αξίζει Turbo που ξέρουμε πως θα δούμε διαφορά αλλά πάνω από όλα θα συνεχίσει να υπάρχει ο κινητήρας μέσα στην λαμαρίνα όπου γεννήθηκε. Ξέρετε ακόμα ότι με 50.000 θα μπορούσαμε την στιγμή τις πώλησης να αφαιρέσοουμε όλο το σύστημα του Turbo και να το πουλήσουμε Normal. Εσείς τι πιστεύετε???

Από όλα αυτά που ανέφερα κατά την γνώμη μου αξίζει να βάλεις Rallye!!! όμως μαζί του μια ζωή θα είσαι για αυτό για να μην τρέχουμε σε υπουργεία κτλ θα πάω σε Turbo μάλλον που ξέρω θα είναι το μοτεράκι μου και θα ακούω τον τρελό ήχο Βουυυυυυυυυυυυτσσσσσσσσσσσσσσσσσσς!!! Πιστέψτεμε επειδή έχω οδηγήσει UNO TURBO είναι κ@ύλα και πολύ θα ήθελα να δω αυτό το αθώο μοτεράκι να κάνει σαν δράκος. Evil

Sorry για το διάβασμα αλλά άμα το πιστεύετε η όχι ούτε εγώ δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω γιατί όλα έχουν λογική όμως μην ξεχνάτε 1400 πήραμε οχι ferrari!!! μήπως πρέπει να πάμε σε κάτι μεγαλύτερο άμα όντως θέλουμε τρελά γκάζια εμεις με τα 1400???


Tony - Seat Ibiza Formula Racing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Απρ 2003, 07:34:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tony έγραψε:
Προτείνω με πίεση 0,4 + μεταχειρισμένη Turbina από Punto σε τέλεια κατάσταση καθώς μαζί με τα υπόλειπα υλικά για Turbo μου βγήκανε όλα μαζί γύρο στις 800.000δρχ.


Καλημέρα!
Που το βρήκες τόσο φτηνά ? ? 800 χιλιάρικα είναι πολύ καλή τιμή .... αν και δεν ξέρω τι περιλαμβάνει .... Πάντως θα ήθελα να μάθω περισσότερα ....

Οσο για το ερώτημα που θέτεις ... θα έλεγα ότι από την στιγμή που δεν θέλεις να δώσεις το δικό σου για να πάρεις ένα 1600άρι .... προτείνω την βελτίωση εκείνη που θα σου δώσει την μεγαλύτερη αξιοπιστία χωρίς να σου κατεβάσει το κόστος πώλησης μετά από κάποια χρόνια ...
Η ατμοσφαιρική βελτίωση όπως την αναφέρεις είναι απλησίαστη οικονομικά και αποτελεί και ρίσκο γιατί δεν ξέρεις αν στο τέλος θα πάρεις τα άλογα που υπόσχεται ...
Η Turbo λύση αποτελεί σίγουρη βελτίωση, αξιόπιστη αν γίνει σωστά και από σωστό συνεργείο...
Η λύση με άλλη μηχανή π.χ. rallye 1600 αποτελεί (για μένα) κίνηση ρίσκο ... διότι πρέπει να βρεις καλή μηχανή, καλό συνεργείο, να βρεις να πουλήσεις την δική σου σε καλή τιμή .... και μετα την εγχείριση ελπίζεις να πάνε όλα καλά ...

Τι προτείνω? Αν είσαι έτοιμος και σίγουρος ότι θέλεις καλή βελτίωση και έχεις και τα χρήματα .... προτείνω την Turbo λύση .... (μιλώ για ένα μικρό turbo που δεν θα διαλύσει την μηχανή...) ... και όταν θέλεις να πουλήσεις το αυτοκίνητο το βγάζεις και το 206 είναι πάλι "μαμά"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Απρ 2003, 11:52:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν κάποιος πιστεύει ότι ξέρει τι εστί turbo με τα αρνητικά του και τα θετικά του & είναι συνηδητοποιημένη επιλογή & αν του έχει γίνει σωστή δουλειά, τότε νομίζω ότι δεν θα του δημιουργήσει κανένα "ξαφνικό" πρόβλημα!!

Απλώς θα πρεπει να ξέρει πως θα πρέπει να συμπεριφέρετε στο αυτοκίνητό του από εκείνη την στιγμή και μετά.


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tony (Αντώνης)
Μέλος
Μέλος


ibiza FR 1800cc 20v Turbo

Ένταξη: 31 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 100
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Απρ 2003, 13:47:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Tony έγραψε:
Προτείνω με πίεση 0,4 + μεταχειρισμένη Turbina από Punto σε τέλεια κατάσταση καθώς μαζί με τα υπόλειπα υλικά για Turbo μου βγήκανε όλα μαζί γύρο στις 800.000δρχ.


Τι προτείνω? Αν είσαι έτοιμος και σίγουρος ότι θέλεις καλή βελτίωση και έχεις και τα χρήματα .... προτείνω την Turbo λύση .... (μιλώ για ένα μικρό turbo που δεν θα διαλύσει την μηχανή...) ... και όταν θέλεις να πουλήσεις το αυτοκίνητο το βγάζεις και το 206 είναι πάλι "μαμά"...


Vini μάλον Turbo λεώ και εγω. Για τα 800.000 θα στα πώ απο κοντα Smile


Tony - Seat Ibiza Formula Racing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Απρ 2003, 19:31:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
Αν κάποιος πιστεύει ότι ξέρει τι εστί turbo με τα αρνητικά του και τα θετικά του & είναι συνηδητοποιημένη επιλογή & αν του έχει γίνει σωστή δουλειά, τότε νομίζω ότι δεν θα του δημιουργήσει κανένα "ξαφνικό" πρόβλημα!!

Απλώς θα πρεπει να ξέρει πως θα πρέπει να συμπεριφέρετε στο αυτοκίνητό του από εκείνη την στιγμή και μετά.


Γιώργο το θέμα δεν είναι τι πιστεύουμε, αλλά τι ισχύει ...
Σε ένα 1600άρι δεν θα πρότεινα να μπει turbo γιατί πολύ απλά η ατμοσφαιρική απλή βελτίωση 1ου σταδίου θα το φέρει περί τα 130 άλογα αν και εφόσον υπάρξει πρόγραμμα στον εγκέφαλο ....
Σε ένα 1400άρι τα πράγματα είναι διαφορετικά, διότι:

α. Μιλάμε για 75 άλογα τα οποία για να γίνουν 130 με ατμόσφαιρα το θεωρώ απλησίαστο αλλά και με τρομερό οικονομικό κόστος ...

β. Το 1400άρι είναι 8βάλβιδο ... κλασσική μηχανή που κυκλοφορεί πολλά χρόνια και είναι δοκιμασμένο ... σε πολλές καταστάσεις ....

γ. Φυσικά αν μιλάμε για βελτίωση της τάξης των 15 αλόγων τότε μιλάμε και για ατμοσφαιρική βελτίωση ... Τα 15 ή 20 άλογα όμως σε ένα 1400άρι θα φανούν στη αρχή και μετά θα φαίνονται λίγα .... σε σύγκριση με το 1600άρι ή με το 2λιτρο....

δ. Αν γίνει σωστή τοποθέτηση, σωστή διαμόρφωση κινητήρα, turbo και εγκεφάλου τότε το turbo θα δώσει μόνο θετικά ... Φυσικά για να κρατήσει και στο χρόνο απαιτείται να ΜΗΝ πειράζεται η πίεση με κάποια κρυφή "βαλβίδα" αλλά και να συντηρείται σωστά ... Τα αρνητικά έρχονται εφόσον τα παραπάνω δεν γίνουν σωστά ή γίνουν από άσχετο ή γίνουν στο "ποδάρι" ή αν κοπούν (οικονομικές περικοπές) κάποια δεδομένα περιφερειακά του turbo τα οποία βοηθούν στην σωστή λειτουργία ...

ε. Και για να μην κουράζω, νομίζω ότι η καλύτερη κίνηση πριν γίνει τοποθέτηση turbo είναι η μελέτη όλων των προιόντων, επίσκεψη σε πολλά συνεργεία και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ένα αρχείο με όλα τα προιόντα που θα πρέπει οπωσδήποτε να μπουν στο αυτοκίνητο ... ένα προς ένα ... Θεωρώ δεδομένο ότι τις 10 μέρες που θα είναι το αυτοκίνητο στο χειρουργείο, ο υποψήφιος turbaκιας θα πρέπει να είναι πάνω από το προσκεφάλι του "παιδιού" του .... και να το υποστηρίζει σθεναρά!!!!! Wink Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2003, 07:42:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νίκο, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!

Η εκφραση : "νομίζει τη σημαίνει Turbo", εννοούσα, ότι θα πρέπει να ξέρει τι παραχωρήσεις πρέπει να κάνει & να γνωρίζει πως συντηρήτε ένας κινητήρας Turbo.

Γιατί κακά τα ψέματα, έναν κινητήρα Turbo πρέπει να τον σέβεσε, για να σε σεβαστή και αυτός Wink


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2003, 09:49:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:

Γιατί κακά τα ψέματα, έναν κινητήρα Turbo πρέπει να τον σέβεσε, για να σε σεβαστή και αυτός Wink


όπως τα λες είναι αρχηγέ μου ... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tony (Αντώνης)
Μέλος
Μέλος


ibiza FR 1800cc 20v Turbo

Ένταξη: 31 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 100
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Απρ 2003, 03:16:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Tony έγραψε:
Προτείνω με πίεση 0,4 + μεταχειρισμένη Turbina από Punto σε τέλεια κατάσταση καθώς μαζί με τα υπόλειπα υλικά για Turbo μου βγήκανε όλα μαζί γύρο στις 800.000δρχ.


Καλημέρα!
Που το βρήκες τόσο φτηνά ? ? 800 χιλιάρικα είναι πολύ καλή τιμή .... αν και δεν ξέρω τι περιλαμβάνει .... Πάντως θα ήθελα να μάθω περισσότερα ....


Φίλε μου Vini o τρόπος που θα μου στοιχίσει να κάνω το Turbo με 800.000 είναι πως θα χρησιμοποιήσω μερικά μεταχειρισμένα υλικά δηλ. Turbina Intercooler καθώς και σκάστρα ενώ τα υπόλοιπα δηλ. πολλαπλή, Downpipe, σωληνώσεις για intercooler + λαστιχάκια κτλ με φιλτροχοάνη και μπαρόμετρο θα τα πάρω καινούρια.
Μαζί με τον μάστορα + αυτά που σου είπα τα υπολογίσαμε το πολύ 600.000δρχ. Με αυτόν τον τρόπο θα φτιάξω ένα Turbo πολύ χαλαρό με 0,4 χωρίς να λύσω μοτέρ μέχρι και να κρατήσω την ίδια εξάτμιση. Άμα μελλοντικά έχω λεφτά τότε μάλλον θα πάει για λύσιμο το μοτέρ και με μια καλή φλάτσα το πάμε και 0,6 πίεση ώστε να δούμε από 130-135 αλογάκια.

Όλα αυτά με τον δικό μου μάστορα τα υπολογίσαμε 800.000δρχ με 0,6 = 130-135hp, χωρίς λύσιμο μοτέρ (με την φλάτσα που έχει το μαμά) μου είπε γύρο στις 600.000δρχ. με 0,4 = 110hp. Laughing


Tony - Seat Ibiza Formula Racing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
Σελίδα 4 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1155s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on