Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
~FoCuS~ Μόλις έγραψα

Focus 1.8 Ghia
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: London
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Αύγ 2002, 02:06:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
an kai exetai ta neura sas me ta kainourgia metra kai kala kanete sto drive aygoustou exei
206 prwin 1,4
me mixani apo rallye kai arketo gargalima deite to aksizei
V.2 .::come in::.
MΙΧΑΛΗΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Αύγ 2002, 01:27:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
~FoCuS~ έγραψε: | an kai exetai ta neura sas me ta kainourgia metra kai kala kanete sto drive aygoustou exei
206 prwin 1,4
me mixani apo rallye kai arketo gargalima deite to aksizei |
Έτσι μπράβο ρε Μιχάλη, γαργάλησε λίγο τους 14άρηδες και τους 11άρηδες. Το χρειάζονται.. 0X
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bebis206vts (Νικος) Νέος χρήστης

 206XS 1.6 16ν 120hp mod
Ένταξη: 25 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61 Τόπος: ΝΑΞΟΣ!!!!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Σεπ 2004, 19:39:40 Θέμα δημοσίευσης: Πύραυλος 160HP!!!! |
|
|
Χαιρετιζω τα πληθη!! Τι κανετε? Καιρο ειχαμε να τα τα πουμε ετσι? Πως περασατε το καλοκαιρακι? Λοιπον ακουστε να δειτε...
Εχω τον πυραυλο εδω στην αθηνα για τα εξης πραγματακια.
Εξατμηση χειροποιητη εξ ολοκληρου με χταποδι επισης χειροποιητο.
Προγραμμα εγκεφαλου πρωτο σταδιο.
Ροικη εξεληξη και τριψιμο βαλβιδων.
Ολα αυτα, μαζι με τα υπολοιπα που εχει ηδη υποστη αυτος ο ταλαιπωρος κινητηρας και το κοντο μας σασμαν.
Αναμονη αποτελεσματος: πανω απο 160 αλογακια!!
Φυσικα και με αποδειξεις αφου στο τελος του εγχειρηματος θα καβαλησουμε και το δυναμομετρο.
Αναμονη εως την παρασκευη που θα ειναι ετοιμο......... 
206 πυραυλος!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nick_Dask (Nikolas) Μόλις έγραψα

206 xs 1600 16v
Ένταξη: 27 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Kalamaki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Σεπ 2004, 23:00:03 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΥΡΑΥΛΟΣ 160HP!!!! |
|
|
pano apo 160?me auta pou les oti tha kaneis sorry kiolas alla psilo xlomo to blepw.....ektos apo auta ti allo exei t'amaxi??ti ekkedroforous exeis?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
HYPER_Piccolo (Γιάννης) Δραστήριο μέλος

 206 XT 1.4 90Hp
Ένταξη: 29 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 293 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Σεπ 2004, 23:11:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω παλι παιδακια ειμαι ενας τεπεινοσ 1400αρης.. ψαχνω να βρω τροπους να περασω απλα τους 100 και εσεις μου λετε για 160 ?
αλλα πρωτιμω εξωτερικη εμφανηση απο την ταχητητα (οσα δεν φτανει η αλεπου ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Σεπ 2004, 11:14:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν δεν φορας τουλαχιστο 270 μοιρες εκκεντροφορους, δεν εχεις πλανισει καπακι για να εχεις συμπιεση τουλαχιστο 11:1 τα 160 δεν προκειται να τα δεις ουτε στο πιο "φιλικο" δυναμομετρο...
επισης τι εννεις προγραμμα 1ο σταδιο? απο ποτε τα χωριζουν τα προγραμματα σε σταδια? το σωστο προγραμμα παντα φτιαχνεται αναλογα με τις υπολοιπες μετατροπες του μοτερ...
αυατα τα σημειωνω για να μην μας πιανουνε κωτσους και μας υποσχονται αλογα λες και ειναι στραγαλια...
φιλικα
Kouzman (Γιαννης)
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Σεπ 2004, 00:40:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: |
επισης τι εννεις προγραμμα 1ο σταδιο? απο ποτε τα χωριζουν τα προγραμματα σε σταδια? το σωστο προγραμμα παντα φτιαχνεται αναλογα με τις υπολοιπες μετατροπες του μοτερ...
αυατα τα σημειωνω για να μην μας πιανουνε κωτσους και μας υποσχονται αλογα λες και ειναι στραγαλια...
φιλικα
Kouzman (Γιαννης) |
Φίλε Kouzman,
Εκπλήσσομε με αυτά που γράφεις
Πρόγραμμα πρώτου σταδίου είναι αυτό που πάει σε αυτό που λέγεται βελτίωση πρώτου σταδίου , δηλαδή φίλτρο-εξάτμιση-πρόγραμμα.
Να ξανά διευκρινίσω κάτι που μοιάζει να το ξεχνάμε όλοι μας.
Οι νορμάλ ECUs έχουν ένα περιθώριο αλλαγών (βελτιώσεων ή παρακολούθησης των αισθητήρων ή monitoring ή όπως θέλει ο καθένας να το λέει…) και ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ που είναι της τάξης του +-7%
Αυτό σημαίνει ότι οι νορμάλ ECUs είναι καλές (ικανές) για βελτιστοποίηση ΤΟ ΠΟΛΥ της νορμάλ λειτουργίας του νορμάλ κινητήρα. Δηλαδή είναι καλές για διόρθωση των περιθωρίων (de-tuning) που έχουν αφήσει από το εργοστάσιο για τους γνωστούς λόγους κακών καυσίμων κλ.π
Με άλλα λόγια είναι ικανές μόνο για ΠΡΩΤΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ βελτιώσεις.
Από εκεί και πέρα, όπως λες και εσύ φίλε Kuzman, χρειάζεται πρόγραμμα φτιαγμένο στα μέτρα του βελτιωμένου κινητήρα. ΑΛΛΑ όπως αναφέρω πιο πάνω αυτό δεν είναι δυνατόν να γίνει ΣΩΣΤΑ αφού οι νορμάλ ECUs «δεν τα καταφέρνουν».
Η μόνη ΣΩΣΤΗ λύση για μηχανικά βελτιωμένους κινητήρες είναι ο ΑΓΡΑΦΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ.
Και για να προλάβω την σίγουρη ερώτηση:
«Μα τι λες ρε φίλε τώρα? Εδώ γίνονται καθημερινά προγράμματα σε βελτιωμένους κινητήρες στο δυναμόμετρο και δεν υπάρχει πρόβλημα!»
Η απάντηση είναι:
Αυτό είναι γνωστό και το έχω κάνει και εγώ σε πολλούς πελάτες μου, ΑΛΛΑ, η διαφορά είναι ότι πρέπει να διευκρινίζουμε στον «πελάτη» ότι αυτό που του κάνουμε δεν είναι ο σωστός προγραμματισμός για τον κινητήρα του αλλά απλά προσαρμόζουμε κατά το καλύτερο δυνατόν την νορμάλ ECU στον βελτιωμένο κινητήρα για να δουλέψει ΑΠΛΑ και ΟΧΙ βέλτιστα. Μία λύση για να «τσουλήσει» το αυτοκίνητο μέχρι να μαζέψει τα χρήματα… για τον άγραφο εγκέφαλο.
Αυτή την διευκρίνιση όμως δεν έχω ακούσει να γίνεται από κανένα στην Ελλάδα και έτσι έχει δημιουργηθεί ο ΜΥΘΟΣ περί «σωστών» προγραμμάτων που γίνονται στα μέτρα του κάθε αυτοκινήτου, με την νορμάλ ECU.
Τ Ε Τ Ο Ι Ο - Π Ρ Α Γ Μ Α - Δ Ε Ν - Γ Ι Ν Ε Τ Α Ι
Σε αυτό μεγάλη ευθύνη έχουν οι «μηχανικοί-βελτιωτές» που για να μην χάσουν τον «πελατάκο» και τα κουρκουμπίνια… υπόσχονται στον κακόμοιρο λαγούς με πετραχήλια κάνοντάς τον πάσα σε άλλο «ειδικό» να του φτιάξει το πρόγραμμα αφού αυτοί δεν ξέρουν την τύφλα τους από ηλεκτρονικά αλλά θέλουν τον τίτλο του βελτιωτή… Φυσικά ούτε λέξη περί άγραφου εγκέφαλου αφού το πιο σίγουρο είναι ότι ο «πελάτης» δεν πρέπει να ακούει τέτοια πράγματα γιατί θα τρομάξει από το κόστος και θα τον χάσουμε… συν του ότι θα φανούμε και άσχετοι αφού περί προγραμματισμού ούτε λόγος…
Έτσι ο «πελατάκος» γίνεται μπαλάκι από την Σκύλα στην Χάρυβδη και δεν βρίσκει ποτέ άκρη όταν κάτι δεν πάει καλά αφού ο ένας τον στέλνει στον άλλο μιας και κανένας δεν παραδέχεται ότι το λάθος μπορεί να είναι και δικό του.
ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ το θέμα και ΑΛΙΜΟΝΟ σε αυτούς που μπαίνουν μέσα…
Τα παραδείγματα είναι άπειρα ακόμη και σε αυτό εδώ το forum.
ΦΤΑΙΝΕ όμως και οι «πελάτες» , ΠΟΛΥ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Τόσο που μοιάζει σαν να τα ΘΕΛΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ τους.
Γιατί κύριοι προσπαθείτε να ξανά ανακαλύψετε τον κύκλο και βάζετε και σε πειρασμό τον «μαστοράκο» να σας τα «πάρει» και ας ξέρει ότι δεν μπορεί να κάνει την δουλειά σωστά
Γιατί κύριοι δεν ανοίγεται τα γκαβά σας να δείτε τι γίνεται σε άλλες χώρες που η βελτίωση είναι παράδοση και πια είναι η νοοτροπία εκεί Πώς αντιμετωπίζετε ο «πελάτης» και τι του προσφέρουν και πάνω από όλα τι του υπόσχονται αλλά και τι του πουλάνε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ αλλιώς προτιμούν να χάσουν την πώληση
Έχετε δει ποτέ να «πουλάνε» επαναπρογραμματισμό σε νορμάλ ECUs για βελτιωμένους κινητήρες
Όλοι οι σοβαροί οίκοι έχουν ΕΤΟΙΜΑ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ για ΝΟΡΜΑΛ αυτοκίνητα ΜΟΝΟ και δεν δέχονται να ακούσουν περί προγραμματισμού ειδικά για συγκεκριμένες βελτιώσεις. Οι οίκοι αυτοί έχουν επενδύσει τρομερά ποσά για να έχουν στο «ράφι» έτοιμο το «καλό» πρόγραμμα. Έχουν πληρώσει για να αγοράσουν τους βελτιστοποιημένους χάρτες ή για να ενοικιάσουν το κάθε μοντέλο αυτοκινήτου ξεχωριστά για να κάνουν την εξέλιξη επάνω σε δυναμόμετρο απλά και μόνο για να βρουν αυτό το +7% maximum περιθώριο που έχουν οι νορμάλ εγκέφαλοι και που δεν έχουν εκμεταλλευτεί οι προγραμματιστές του εργοστασίου.
Τόσο δύσκολο είναι να ακολουθήσουν και οι Έλληνες πελάτες την σωστή οδό χωρίς «πασαλείμματα», «κακές πατέντες», «τραγικά μηχανολογικά και ηλεκτρονικά λάθει» που αποδεδειγμένα πάντα έχουν δυσάρεστα αποτελέσματα
Παρακαλώ μη μπείτε στον κόπο να απαντήσετε με διευθύνσεις στο Internet όπου «σοβαροί» οίκοι προσφέρουν προγραμματισμό ή προγράμματα για παραπάνω από πρώτο στάδιο σε νορμάλ ECUs. Οι κύριοι αυτοί ή δεν ξέρουν την δουλειά ή απλά σκέφτονται Ελληνικά…
Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά έπρεπε να τα βγάλω από μέσα μου γιατί θα έσκαγα… Το χρειάζομαι αυτό από καιρού εις καιρόν… είναι κάτι σαν να μου κόβουν το οξυγόνο.
Χωρίς πρόθεση να προσβάλω κανένα και πάντα φιλικά
Speedy100
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
CC-Gio (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 CC-PUG ('04)
Ένταξη: 31 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 600 Τόπος: Κέντρο-Εξάρχεια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Σεπ 2004, 02:33:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω εχω δει:
''ΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΛΥΣΗ'' Προγραμμα-εξατμιση(ολοκληρωμενη)-σκουπα-εκκεντροφορους (276μ)...απο
τις καλυτερες εταιρειες βελτιωτικα ,οτι ο 1600,16ν μπορει να φτασει τα 140ps!
Πιστευω οτι θα μπορεσεις να φτασεις παντως κοντα στα 160 ps!!!!
Οταν τελειωσεις ,σιγουρα θα θελαμε να δουμε τα αποτελεσματα!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Σεπ 2004, 08:51:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε speedy100...μην κολλας στον χαρακτηρισμο 1ο σταδιο... υπαρχουν εργοστασιακοι εγκεφαλοι που πραγματι εχουν σταδια βελτιωσης αναλογα τα υπολοιπα του μοτερ αλλα δεν βρισκονται σε μοτερ των peugeot...
οσον αφορα για τις πολλες ρυθμισεις κλπ κλπ... πιστεψε με γνωριζω παρα πολυ καλα... γι αυτο εξαλλου φοραμε αγραφο εγκεφαλο της DTA οπου μας επιτρεπει να κανουμε Ο,ΤΙ γουσταρουμε στο μοτερ...
η ενσταση μου ειναι για τα αλογα που λεει ο φιλος και τις βελτιωσεις που εχει κανει... αυτα δεν προκειται να τα δει ποτε, εκτος αν δεν φορα μοτερ και ηλεκτρικα απο 206 αλλα απο κανενα σαξοραλλο οπου κατι μπορουν να δωσουν αλλα και παλι οχι χωρις εκκεντροφορους και καπακι...
τα περι εγκεφαλων τα εχουμε πει αρα πολλες φορες... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bebis206vts (Νικος) Νέος χρήστης

 206XS 1.6 16ν 120hp mod
Ένταξη: 25 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61 Τόπος: ΝΑΞΟΣ!!!!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Σεπ 2004, 17:30:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μοτερ εχει ακομα κατεβασμενο καπακι και σκουπα της GREEN. Εκτος ομως απο ολα αυτα φοραει και σασμαν απο το 1300 rally.
Εγω παντως δεν εμαι σιγουρος αν θα τα φτασει τα 160 αλλα ουτε θα εκπλαγω αν τα περασει!!
Υπενθυμιζω οτι το μοτερ ειναι απο το 1600 120hp rally μαζι και με τα ηλεκτρικα του. Υπομονη μεχρι την παρασκευη που θα βγει το "πορισμα".
Οσον αφορα το προγραμα ενα ειναι το σιγουρο, οτι οι μηχανικοι δεν ξερουν υην τυφλα τους απο αυτα! Εγω ομως σαν ηλεκτρονικος που ειμαι, μπορω να καταλαβω πως λειτουργει ενας εγκεφαλος αυτοκινητου. Το θεμα ειναι πως δεν μπορω να επεμβω σε αυτον. Υπαρχουν λοιπον οι μαγκες με τα software και τα λαπτοπακια και μας κανουν τη δουλεια μας. Τωρα το ποσο θα το πληρωσουμε αυτο ειναι αλλη υποθεση.....
(οι εκκεντροφοροι ειναι μαμα)
206 πυραυλος!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Σεπ 2004, 20:11:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | αν δεν φορας τουλαχιστο 270 μοιρες εκκεντροφορους, δεν εχεις πλανισει καπακι για να εχεις συμπιεση τουλαχιστο 11:1 τα 160 δεν προκειται να τα δεις ουτε στο πιο "φιλικο" δυναμομετρο...
επισης τι εννεις προγραμμα 1ο σταδιο? απο ποτε τα χωριζουν τα προγραμματα σε σταδια? το σωστο προγραμμα παντα φτιαχνεται αναλογα με τις υπολοιπες μετατροπες του μοτερ...
αυατα τα σημειωνω για να μην μας πιανουνε κωτσους και μας υποσχονται αλογα λες και ειναι στραγαλια...
φιλικα
Kouzman (Γιαννης) |
Πες τα ρε Γιανναρα πες τα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Σεπ 2004, 22:58:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aν δεν φορας τουλαχιστο KENT PT52 εκκεντροφορους, συμπιεση τουλαχιστο 11:5 τα 160 δεν προκειται να τα δεις
Φιλικα
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Σεπ 2004, 07:53:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τηλεμαχε μιλαει για μοτερ απο 106.Με φτιαγμενο καπακι σκουπα προγραμμα εξατμιση εγω το κοβω στα 150 ±2.Παραπανω με αυτα τα πραγματα δεν παει τσεκαρισμενα.
Δεν χρειαζονται ΡΤ52 σε μοτερ απο 106 για να πας στα 160 αλογα...και με ΡΤ51 κανεις την δουλεια σου
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Σεπ 2004, 08:32:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συμφωνω με ολα τα παραπανω αλλα μαμα εκκεντροφοροι???
με μαμα εκκεντροφορους θα πρεπει το αμαξι να ειχε τα παντα ελαφρωμενα και με οτι καλυτερο υλικο υπαρχει (βλεπε τροχαλιες ελαφρομενες, βολαν, εντοσθια ελαφρωμενα κλπ κλπ κλπ) για να περναγε τα 150 αλογα...
ωστοσο φιλε και να μην παει τοσα μονο και μονο με το σασμαν που φορας το αμαξι πεταει...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Σεπ 2004, 08:48:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι ρε Γιαννη μια χαρα δουλευουν οι μαμα εκκεντροφοροι με αυτο το setup.Ροπη απο χαμηλα και αρκετη δυναμη ψηλα.Μην ξεχνας οτι οι μαμα εκκεντροφοροι του 106 ειναι 262 μοιρες με 9αρι ή 8,7κατι (δεν θυμαμαι ακριβως) βυθισμα.Ενταξει δεν κατεβαζει και την 5η στις 8000rpm αλλα μεχρι και η 4η κατεβαινει ευκολα στους κοφτες.Ωστοσο συμφωνω οτι ενα ελαφρωματακι σε βολαν-τροχαλια θα βοηθουσε το στροφαρισμα
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bebis206vts (Νικος) Νέος χρήστης

 206XS 1.6 16ν 120hp mod
Ένταξη: 25 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61 Τόπος: ΝΑΞΟΣ!!!!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Σεπ 2004, 15:15:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τωρα μολις περασα απο το συνεργειο!! Πρωχοραει η δουλεια για τα καλα.
Προσθεσαμε και τον quick shift λεβιε απο την peugeot sport μαζι με την βαση τεφλον.(για γρηγορες αλλαγες)
Ακομα προσθεσαμε και την αλλαγη του ραβδωτου ιμαντα με αυτο της KENT για μεγαλητερη αντοχη μεχρι τις 8300 στροφες που εχει μετατοπιστη τωρα ο κοφτης!!
Εγω παντος πιστευω πως θα πεξω αναμεσα στα 150 με 160. Και 150 να φτασω, με το σασμαν που εχω και τα 900 κιλα που ειμαι θα εχω καλες αρκετα καλες επιδοσεις.
ΑΑΑΑ!!! Σημερα πηρα και το αυτοκολητο του club!!! Μονο το αυτοκολητο θα μου δωσει αλλα 20 αλογα παραπανω ετσι?? 
206 πυραυλος!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Σεπ 2004, 15:21:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και που το φτιαχνεις αν επιτρεπεται??
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Σεπ 2004, 15:31:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτοκολλητο? του club? που το βρηκες??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bebis206vts (Νικος) Νέος χρήστης

 206XS 1.6 16ν 120hp mod
Ένταξη: 25 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61 Τόπος: ΝΑΞΟΣ!!!!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Σεπ 2004, 15:37:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το συνεργειο ειναι Π. Φαληρο, οδ. Φαιακων. ονομα Σακης. Αν θελεις περισσοτερες πληροφοριες στειλε π.μ.
Το αυτοκολητο το πηρα απο την Κουρτιδου 98 στις τρεις γεφυρες.. 15 ευρω!
206 πυραυλος!!!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την bebis206vts στις Τρι 21 Σεπ 2004, 15:40:49, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Σεπ 2004, 15:39:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bebis206vts έγραψε: | Το συνεργειο ειναι Π. Φαληρο, οδ. Φαιακων. ονομα Σακης. Αν θελεις περισσοτερες πληροφοριες στειλε π.μ.
Το αυτοκολητο το πηρα απο την Κουρτοδου 98 στις τρεις γεφυρες.. 15 ευρω! |
α,σκιαδιο εννοεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|