PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αφαίρεση Καταλύτη
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 01:14:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συγνωμη για το off topic.
Ελα ντε ειμαι ηλιθιος και @#$@%κας????? Shocked Μπορει.... Razz
Το σιγουρο ειναι πως δεν ειμαι εξυπνος!
Δεν εχω σκοπο να απολογηθω αλλα
1) Ο χρονος, ο τοπος και η χρηση που κάνω στο οχημα ειναι τετοια που δεν ενοχλει τους υπόλοιπους.
2)Εχω ενα πολυ οικολογικο και οικονομικο αυτοκίνητο για καθε μερα
3)Ειμαι αρκετα Κ Evil μενος ωστε να μην μπορω να αγνοήσω το μέγαλο ώφελος απο την αφαίρεση του καταλύτη.

Αληθεια υπαρχουν πολλα δυνατα 106 με καταλυτη???
Γιωργο ο καταλύτης της Psport για το rc περνει την θεση του τελικου.
Το θεμα ειναι τι κανουν με τον λ. Τον 2ο.
Βεβαια έχουν και εξάτμιση και χωρίς καταλύτη!!! και δίχως τελικο βεβαίως με ενα μεγαλόπρεπο μεσαίο!
Τελοςπάντων ευχαριστώ για τις πληροφορίες και την κριτικη σας
Και πάλι να με συνχωρείτε για το off topic.


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 01:30:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...ΙΔΙΩΣ όταν δεν γνωρίζουμε τον άλλο πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στις εκφράσεις μας γιατί δεν υπάρχει κανένας λόγος να δημιουργούνται παρεξηγήσεις και εντάσεις... Wink Wink

Πρώτα ρωτάμε/μαθαίνουμε και μετά σχολιάζουμε/κρίνουμε. Wink Wink

Εκ της MOD Team
MEMsound



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 01:47:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

red206rc έγραψε:
Συγνωμη για το off topic.
Ελα ντε ειμαι ηλιθιος και @#$@%κας????? Shocked Μπορει.... Razz
Το σιγουρο ειναι πως δεν ειμαι εξυπνος!
Δεν εχω σκοπο να απολογηθω αλλα
1) Ο χρονος, ο τοπος και η χρηση που κάνω στο οχημα ειναι τετοια που δεν ενοχλει τους υπόλοιπους.
2)Εχω ενα πολυ οικολογικο και οικονομικο αυτοκίνητο για καθε μερα
3)Ειμαι αρκετα Κ Evil μενος ωστε να μην μπορω να αγνοήσω το μέγαλο ώφελος απο την αφαίρεση του καταλύτη.

Αληθεια υπαρχουν πολλα δυνατα 106 με καταλυτη???
Γιωργο ο καταλύτης της Psport για το rc περνει την θεση του τελικου.
Το θεμα ειναι τι κανουν με τον λ. Τον 2ο.
Βεβαια έχουν και εξάτμιση και χωρίς καταλύτη!!! και δίχως τελικο βεβαίως με ενα μεγαλόπρεπο μεσαίο!
Τελοςπάντων ευχαριστώ για τις πληροφορίες και την κριτικη σας
Και πάλι να με συνχωρείτε για το off topic.


Για τι ώφελος μιλάμε; Laughing


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 08:09:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ελάχιστο, θα ψοφήσει στα χαμηλά, στα μεσαία σχεδόν τα ίδια, και θα ανεβάσει κάτι στα ψηλά. Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vio (Alex)
Μέλος
Μέλος


Seat Leon 2.0 TFSi

Ένταξη: 14 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 130

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 08:15:03    Θέμα δημοσίευσης: Re: Αφαιρεση Καταλυτη- λ sensors Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

red206rc έγραψε:
Παρακαλω οσοι γνωρίζουν τι πρεπει να κάνω με τους 2 λ που εχει το RC πριν και μετα τον καταλύτη, για να μην μπαίνει σε safe mode οταν τον αφαιρέσω ας μας δόσουν τα φώτα τους.

Θα παρακαλέσω μονο τεκμηριωμένες απαντήσεις καιΟΧΙ εικασίες ή απαντήσεις τυπου ΄΄τα ξερω όλα εγω!΄΄ ώστε να βρούμε τη σωστη λύση.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει αλλά στο 1.6 που το είχα κάνει, το αμάξι δεν έμπαινε σε safe mode. Το διαγνωστικό έβρισκε το σφάλμα σαν "γηρασμένος καταλύτης". Τίποτα παραπάνω όμως.

Το δικό μου Setup ήταν με χταπόδι supersprint το οποίο είχε θέση όμως και για τους 2 λ. Ότι μέτραγε ο πρώτος όμως, μέτραγε και ο 2ος αφού δεν υπήρχε καταλύτης. Ποτέ όμως δεν παραπονέθηκε Cool

..Δεν σχολιάζω κάν για τα 106... Κανένα δυνατό δεν φοράει... Μα κανένα Very happy

(Αυτό που κερδίζεις είναι ροπή στις μεσαίες. Αρκετή Exclamation )


It's not the spoon that bends....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 08:18:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

to οφελος απο το να βαλεις εναν ελευθερο αγωνιστικο καταλυτη με το να μη βαλεις τιποτα ειναι παρα πολυ μικρο.
σε σχεση με τη μαμα κατασταση πιθανον και τα δυο να εχουν μια χ-ψ διαφορα...

επισης δημητρη στο ξαναλεω εντελως φιλικα.
το θεμα ειναι η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ σου υγιεια αφου δε συζητας για τους υπολοιπους.
στο ξαναλεω. κατσε πισω απο το αμαξι σου οταν το σβηνεις και μυρισε τα καυσαερια. και σκεψου αυτα να ηταν καρκινος.......

και μη μου πεις οτι οταν εχεις π.χ μια τσαντα στο πορτ παγκαζ θα σκεφτεις να ξεμυρισει και μετα να πας απο πισω απο το αμαξι...το ιδιο και χειροτερα οταν βαζεις εμπρος σε κλειστο χωρο παρκινγκ.
αυτα που βγαζει τα πρωτα δευτερολεπτα ειναι σκετη χαρα για τις φαρμακοβιομηχανιες......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nickzotos (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1400 (8V) ΧΤ 2001

Ένταξη: 07 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 824
Τόπος: ΝΙΚΑΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 08:44:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συγνωμη που επεμβαινω αλλα το παληκαρι λεει παραπανω οτι στο χρονο και στον τοπο που θα το δουλευει δεν ενοχλει κανεναν...μπορει να εχει το rc μονο για πιστες..ετσι για να κανει την κ@υλα του...αυτο δεν σας λεει τιποτα???
δηλαδη εμεις μολυνουμε το περιβαλλον?????πηγαινε μια βολτα μεχρι την Ελευσινα και στην Κορινθο να δεις τι σημαινει μολυνση!!!(Διυληστηρια) Shocked Shocked Shocked








http://www.quad-atv.gr

Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ, ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 12:11:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Timour21 έγραψε:
ελάχιστο, θα ψοφήσει στα χαμηλά, στα μεσαία σχεδόν τα ίδια, και θα ανεβάσει κάτι στα ψηλά. Cool


E, μα... Cool


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 13:34:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδιά δεν είναι πανάκια η αφαίρεση καταλύτη. Το πρόγραμμα του μοτέρ έχει "γραφτεί" για να δουλεύει με καταλύτη. Αν είναι τελείως μαμά, το μόνο που θα καταφέρει εκτός του να καρκινώνει τους δίπλα του και τον εαυτό του, θα είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο για χρήση πόλης (χαμηλά) δεν θα αποδείδει όπως παλιά ενώ από άποψη απόδοσης (σε πίστα) δεν θα διαφέρει σε τίποτα από ένα αντίστοιχο που φοράει αγωνιστικό καταλύτη.
Και το γεγονός οτι υπάρχουν εργοστάσια που ρυπαίνουν δεν δίνει άλλωθι σε όλους εμάς να βγάζουμε τους καταλύτες, φαντάζεστε τι έχει να γίνει αν όλοι κάνουν αυτό το πράγμα?
Θές παραπάνω δύναμη φίλε μου? Βγάλε τα πίσω καθίσματα, βγάλε την ρεζέρβα, άνοιξε καπώ και ξύλωσε κομπρεσέρ αιρκοντίτιον και το ψυγείο του. Βάζε λιγότερη βενζίνη και λιγότερο νερό στο ντεπόζιτο των υαλοκαθαριστήρων. Αν είσαι χοντρός (σαν και μένα) κάνε δίαιτα.
Αν έχεις λεφτά και έχεις κάνει το πρώτο στάδιο (ΦΠΕ) βάλε εκκεντροφόρους, βάλε τετραπετάλουδο.
Το να χρησιμοποιείς σαν δικαιολογία οτι όλα τα φτιαγμένα 106 δεν έχουν καταλύτη....τι να πω, επειδή αυτοί είναι μαλ**ες πρέπει να γίνεις και εσύ?

Φιλικά πάντα... Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 14:39:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυστηχως υπάρχουν πολυ μεγαλύτερες πηγες καρκινικών μεταλλαξεων σε καθε σπίτι. Σιγουρα θελει προφυλαξη και προσοχη, αλλα αυτο ειναι ΔΙΚΟ ΜΟΥ θεμα,ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΩ ευχαριστω για το ενδιαφέρον παντως.
Αληθεια για ποιο λογο θα ΄΄χασω΄΄ χαμηλα?
Καποιοι μιλατε με βεβαιότητα για το οτι θα ΄΄χασω΄΄ χαμηλα τα ιδια μεσαια και λιγο κερδος ψηλα, με ποια φιλοσοφια τα λετε αυτα???
Μαλλον αναφαίρεστε στο ευρος στροφών, αλλα γιατι?
Το εχω ακουσει ξανα αυτο...τι θεωρητικα και πειραματικα δεδομενα εχετε?
Για πειτε, μπορει να εχω λαθος!Μη κανω και καμμια βλακεια Shocked
Αληθεια πως μια δεδομένη χαρτογράφιση θα επιρεαστει απο την απελευθέρωση της ροης των καυσαεριων και διατήρηση των εργοστασιακών συντονισμών κυμάτων εκτόνωσης, που η φυσική τους εξαρτάται κυρίως απο τα χαρακτηριστικα των στοιχείων εξαγωγης του μοτερ και την πολλαπλη εξαγωγής?? Question Τα οποια, εν προκειμένω, ειναι σταθερα.
?????????


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 14:47:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

είναι πολύ απλό το πως θα χάσεις χαμηλά, λόγω της ποιο ελεύθερης ροής που είπες θα χάσεις λίγη πίεση (backpressure) λόγω έλλιψης καταλήτη. Το ίδιο έπαθα και γω αντικαθιστώντας τον μαμά καταλύτη με έναν ελεύθερο αγωνιστικό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 15:00:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλύτερα να μάθεις αν ο GroupN εγκέφαλος της Peugeot Sport υποστηρίζει τέτοια λειτουργία (με 1 λ). Αν δεν υποστηρίζει, τότε θα πρέπει υποχρεωτικά να έχεις καταλύτη ώστε να διαβάζει ο εγκέφαλος τις παραμέτρους.

Ολα τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν είναι μεσοβέζικες λύσεις γιατί αν διαβάζει έστω και ένα λάθος ο εγκέφαλος τότε λειτουργεί με αποθηκευμένες παραμέτρους και όχι με πραγματικές (φορτίο, στροφές κλπ) με αποτέλεσμα να χάνει σε απόδοση.

Αν π.χ. διαβάζει καθαρό οξυγόνο (καπάκι ή ξεκούμποτος), τότε δεν στέλενει τις κατάλληλες παραμέτρους στον εγκέφαλο για να μετατρέψει το μίγμα σε αυτό που χρειάζεται την δεδομένη στιγμή. Αυτό θα παρακάμψει τον λ, θα διαβάζει από στανταρ αποθηκευμένες ρυθμίσεις (safe mode) και ενώ σε μια επιτάχυνση του στυλ 0-100 θα μοιάζει ΟΚ (που δεν θα είναι, θα βρίσκεται αρκετά κάτω από τις ιδανικές παραμέτρους) σε διαφορετικά φορτία όμως (60-120, ή από στροφή σε στροφή, άσε πάτα κλπ κλπ) δεν θα συμπεριφέρεται σωστά (αρυθμίες, κομπιάσματα, μπουκώματα και έλλειψη ισχύως). Το ίδιο ισχύει για όλους τους κύριους αισθητήρες του αυτοκινήτου.

Με πιο απλά λόγια, συμβουλέψου τα παιδιά της Peugeot Sport (peugeotsportboutique) και αν τον παρακάμπτει έχει καλώς (ο GrN εγκέφαλος που δίνουν). Aν όχι, τότε αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις ένα μεταλλικό καταλύτη ελευθέρας ροής (από 200 οπές και κάτω) και το αποτέλεσμα θα είναι παρόμοιο με αυτό που θες να κάνεις.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 15:07:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατι η μειωση της υποπίεσης μειώνει την απόδοση χαμηλά?
Μηπως εχασες για αλλους λόγους όπως μικρη αλλαγη στους συντονισμούς της εξάτμισης? Μηπως ο καταλύτης που έβαλες δρα ως ένα πιό ελεύθερο αλλα πιό ογκώδες καζανι μεταβάλοντας τα μεγέθη κάποιων αρμονικών??
Πολλα μπορεί αλλα νομίζω οχι η μείωση του backpressure.
Αν ναι ΓΙΑΤΙ??
Δειχνεις βέβαιος και σίγουρος, αφου ειναι πολυ απλο, ΓΙΑΤΙ????
Αλλα δε μου απάντησες για το πρόγραμμα??


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 15:08:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:

Αν π.χ. διαβάζει καθαρό οξυγόνο (καπάκι ή ξεκούμποτος), τότε δεν στέλενει τις κατάλληλες παραμέτρους στον εγκέφαλο για να μετατρέψει το μίγμα σε αυτό που χρειάζεται την δεδομένη στιγμή. Αυτό θα παρακάμψει τον λ, θα διαβάζει από στανταρ αποθηκευμένες ρυθμίσεις (safe mode) και ενώ σε μια επιτάχυνση του στυλ 0-100 θα μοιάζει ΟΚ (που δεν θα είναι, θα βρίσκεται αρκετά κάτω από τις ιδανικές παραμέτρους) σε διαφορετικά φορτία όμως (60-120, ή από στροφή σε στροφή, άσε πάτα κλπ κλπ) δεν θα συμπεριφέρεται σωστά (αρυθμίες, κομπιάσματα, μπουκώματα και έλλειψη ισχύως). Το ίδιο ισχύει για όλους τους κύριους αισθητήρες του αυτοκινήτου.

.


................................................................................






επισης μπορει νομιζω να βαλει τη ταπα που ειχε και ο κουζμαν για το 2ο λ...δε θα δουλεψει?

επισης για συντονισμους κλπ. ειχε γραψει στο παρελθον καποια πολυ ωραια πραγματα ο speedy100 (ζει????????) που εξηγουσε οτι ολο το παιχνιδι στην εξαγωγη παιζεται στο πρωτο καζανακι που θα συναντησουν τα καυσαερια μετα το μοτερ . που θα ειναι αυτο? ποσο ογκο θα εχει?
απο εκει και περα εξηγουσε οτι ολη η υπολοιπη εξατμιση ηταν απλα και μονο διακοσμητικη...για λογους ηχορυπανσης. η αποδοση παιζοταν εκει μπροστα.
οταν λοιπον εσυ βγαζει το καζανακι του καταλυτη και βαλεις ...μια σωληνα ολα αυτα πανε περιπατο. εκτος αν ο εγκεφαλος της πεζο σπορτ εχει ρυθμιστει για τετοια λειτουργια χωρις καζανακι καταλυτη.........
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 15:20:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοίτα να δεις, εγώ σχεδιαστής μοτέρ δεν είμαι, είναι κοινό μυστικό και ευρέως γνωστό οτι χαμηλά το μοτέρ θέλει υποπίεση για να ανεβάσει στροφές.
Απορώ γιατί μπήκα καν στον κόπο να γράψω σε αυτό το ποστ αφού είμαι εκ διαμέτρου αντίθετος οσον αφορά την αφαίρεση καταλύτη.
Αν το θες για καθημερινή χρήση στον δρόμο εύχομαι να σε σταματήσουν για έλεγχο και να σου το κατάσχουν. Αν το θες για αγώνες τότε κάνε αυτό που σου είπε ο Sidobre, είμαι και γω σίγουρος οτι στην PS ξέρουν καλύτερα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 15:23:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:


επισης μπορει νομιζω να βαλει τη ταπα που ειχε και ο κουζμαν για το 2ο λ...δε θα δουλεψει?

....


Διαπιστωμένα δεν δουλεύει καθόλου.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 15:31:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως ο ντινος ξερω οτι εχει φτιαξει ενα rc-group N. opote δημητρη αν επιμενεις να μη βαλεις αγωνιστικο καταλυτη αλλα ... σωληνα παρτον ενα τηλ/. δε χανεις τιποτα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 22:12:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

red206rc έγραψε:
Δυστηχως υπάρχουν πολυ μεγαλύτερες πηγες καρκινικών μεταλλαξεων σε καθε σπίτι. Σιγουρα θελει προφυλαξη και προσοχη, αλλα αυτο ειναι ΔΙΚΟ ΜΟΥ θεμα,ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΩ ευχαριστω για το ενδιαφέρον παντως.


Αφου το παληκαρι ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ, οπως λεει, με τον καρκινο που παραγει, τι να πω... Exclamation Exclamation
Εκτος αν μενει καπου που οταν κυκλοφορει στους δρομους, δε συνανταει κανεναν ανθρωπο!! Twisted evil Twisted evil


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 00:15:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παναγιώτη δεν θα υπάρχει μια σωλήνα μονο.....αλλα...γνωρίζω τη θεωρία για τους συντονισμούς που αναιφερες.....ξερω τι να βαλω μετα.
Δυστηχως τη θεωρια αυτη δεν τη γνωρίζουν πολλοι και επαγγελματίες του χωρου ακομα εχουν ΑΓΝΟΙΑ και κινουνται γυρω απο μυθεύματα!
Φιλος με γνωση εμπειρια και πειραματικες αποδειξεις μου ανοιξε τα μάτια!
Το εχω δει στην πράξη....συνχωρέστε με αλλα δεν μου επιτρέπεται να μπω σε λεπτομέριες....αν και πιστεύω η γνώση ειναι για όλους....οχι όμως τους ψευτομαγκες και τους ξερόλες(αφου τα ξέρουν ολα!)
Στο θέμα μας... Τασο ενας καταλύτης εστω και ελεύθερος δεν θα ειχε τα ιδια αποτελέσματα εν συγκρίσει με.....δες πμ.
Αυτο θελω να αποφύγω το safe mode.
Πιστεύω οτι πράγματι απο Γαλλια μπορουν να με βοηθήσουν, αν μου απαντησουν στο ηδη απεσταλμένο γράμμα μου....


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Σεπ 2006, 19:31:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημητρη περιμενω να μαθω τι θα κανεις αφου εχουμε το ιδιο αυτοκινητο (μιας και πλησιαζει και η δικη μου ωρα οπου ο καταλυτης-το μεσαιο-και το τελικο θα παρουν ποδι Wink )


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 4 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1407s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on