Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 01:14:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγνωμη για το off topic.
Ελα ντε ειμαι ηλιθιος και @#$@%κας????? Μπορει....
Το σιγουρο ειναι πως δεν ειμαι εξυπνος!
Δεν εχω σκοπο να απολογηθω αλλα
1) Ο χρονος, ο τοπος και η χρηση που κάνω στο οχημα ειναι τετοια που δεν ενοχλει τους υπόλοιπους.
2)Εχω ενα πολυ οικολογικο και οικονομικο αυτοκίνητο για καθε μερα
3)Ειμαι αρκετα Κ μενος ωστε να μην μπορω να αγνοήσω το μέγαλο ώφελος απο την αφαίρεση του καταλύτη.
Αληθεια υπαρχουν πολλα δυνατα 106 με καταλυτη???
Γιωργο ο καταλύτης της Psport για το rc περνει την θεση του τελικου.
Το θεμα ειναι τι κανουν με τον λ. Τον 2ο.
Βεβαια έχουν και εξάτμιση και χωρίς καταλύτη!!! και δίχως τελικο βεβαίως με ενα μεγαλόπρεπο μεσαίο!
Τελοςπάντων ευχαριστώ για τις πληροφορίες και την κριτικη σας
Και πάλι να με συνχωρείτε για το off topic.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 01:30:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...ΙΔΙΩΣ όταν δεν γνωρίζουμε τον άλλο πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στις εκφράσεις μας γιατί δεν υπάρχει κανένας λόγος να δημιουργούνται παρεξηγήσεις και εντάσεις...
Πρώτα ρωτάμε/μαθαίνουμε και μετά σχολιάζουμε/κρίνουμε.
Εκ της MOD Team
MEMsound
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 01:47:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
red206rc έγραψε: | Συγνωμη για το off topic.
Ελα ντε ειμαι ηλιθιος και @#$@%κας????? Μπορει....
Το σιγουρο ειναι πως δεν ειμαι εξυπνος!
Δεν εχω σκοπο να απολογηθω αλλα
1) Ο χρονος, ο τοπος και η χρηση που κάνω στο οχημα ειναι τετοια που δεν ενοχλει τους υπόλοιπους.
2)Εχω ενα πολυ οικολογικο και οικονομικο αυτοκίνητο για καθε μερα
3)Ειμαι αρκετα Κ μενος ωστε να μην μπορω να αγνοήσω το μέγαλο ώφελος απο την αφαίρεση του καταλύτη.
Αληθεια υπαρχουν πολλα δυνατα 106 με καταλυτη???
Γιωργο ο καταλύτης της Psport για το rc περνει την θεση του τελικου.
Το θεμα ειναι τι κανουν με τον λ. Τον 2ο.
Βεβαια έχουν και εξάτμιση και χωρίς καταλύτη!!! και δίχως τελικο βεβαίως με ενα μεγαλόπρεπο μεσαίο!
Τελοςπάντων ευχαριστώ για τις πληροφορίες και την κριτικη σας
Και πάλι να με συνχωρείτε για το off topic. |
Για τι ώφελος μιλάμε;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Timour21 (Stathis) Μέλος
Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 08:09:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ελάχιστο, θα ψοφήσει στα χαμηλά, στα μεσαία σχεδόν τα ίδια, και θα ανεβάσει κάτι στα ψηλά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vio (Alex) Μέλος
Seat Leon 2.0 TFSi
Ένταξη: 14 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 130
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 08:15:03 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αφαιρεση Καταλυτη- λ sensors |
|
|
red206rc έγραψε: | Παρακαλω οσοι γνωρίζουν τι πρεπει να κάνω με τους 2 λ που εχει το RC πριν και μετα τον καταλύτη, για να μην μπαίνει σε safe mode οταν τον αφαιρέσω ας μας δόσουν τα φώτα τους.
Θα παρακαλέσω μονο τεκμηριωμένες απαντήσεις καιΟΧΙ εικασίες ή απαντήσεις τυπου ΄΄τα ξερω όλα εγω!΄΄ ώστε να βρούμε τη σωστη λύση.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! |
Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει αλλά στο 1.6 που το είχα κάνει, το αμάξι δεν έμπαινε σε safe mode. Το διαγνωστικό έβρισκε το σφάλμα σαν "γηρασμένος καταλύτης". Τίποτα παραπάνω όμως.
Το δικό μου Setup ήταν με χταπόδι supersprint το οποίο είχε θέση όμως και για τους 2 λ. Ότι μέτραγε ο πρώτος όμως, μέτραγε και ο 2ος αφού δεν υπήρχε καταλύτης. Ποτέ όμως δεν παραπονέθηκε
..Δεν σχολιάζω κάν για τα 106... Κανένα δυνατό δεν φοράει... Μα κανένα
(Αυτό που κερδίζεις είναι ροπή στις μεσαίες. Αρκετή )
It's not the spoon that bends.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 08:18:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
to οφελος απο το να βαλεις εναν ελευθερο αγωνιστικο καταλυτη με το να μη βαλεις τιποτα ειναι παρα πολυ μικρο.
σε σχεση με τη μαμα κατασταση πιθανον και τα δυο να εχουν μια χ-ψ διαφορα...
επισης δημητρη στο ξαναλεω εντελως φιλικα.
το θεμα ειναι η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ σου υγιεια αφου δε συζητας για τους υπολοιπους.
στο ξαναλεω. κατσε πισω απο το αμαξι σου οταν το σβηνεις και μυρισε τα καυσαερια. και σκεψου αυτα να ηταν καρκινος.......
και μη μου πεις οτι οταν εχεις π.χ μια τσαντα στο πορτ παγκαζ θα σκεφτεις να ξεμυρισει και μετα να πας απο πισω απο το αμαξι...το ιδιο και χειροτερα οταν βαζεις εμπρος σε κλειστο χωρο παρκινγκ.
αυτα που βγαζει τα πρωτα δευτερολεπτα ειναι σκετη χαρα για τις φαρμακοβιομηχανιες...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nickzotos (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 1400 (8V) ΧΤ 2001
Ένταξη: 07 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 824 Τόπος: ΝΙΚΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 08:44:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγνωμη που επεμβαινω αλλα το παληκαρι λεει παραπανω οτι στο χρονο και στον τοπο που θα το δουλευει δεν ενοχλει κανεναν...μπορει να εχει το rc μονο για πιστες..ετσι για να κανει την κ@υλα του...αυτο δεν σας λεει τιποτα???
δηλαδη εμεις μολυνουμε το περιβαλλον?????πηγαινε μια βολτα μεχρι την Ελευσινα και στην Κορινθο να δεις τι σημαινει μολυνση!!!(Διυληστηρια)
http://www.quad-atv.gr
Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ, ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 12:11:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Timour21 έγραψε: | ελάχιστο, θα ψοφήσει στα χαμηλά, στα μεσαία σχεδόν τα ίδια, και θα ανεβάσει κάτι στα ψηλά. |
E, μα...
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Timour21 (Stathis) Μέλος
Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 13:34:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδιά δεν είναι πανάκια η αφαίρεση καταλύτη. Το πρόγραμμα του μοτέρ έχει "γραφτεί" για να δουλεύει με καταλύτη. Αν είναι τελείως μαμά, το μόνο που θα καταφέρει εκτός του να καρκινώνει τους δίπλα του και τον εαυτό του, θα είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο για χρήση πόλης (χαμηλά) δεν θα αποδείδει όπως παλιά ενώ από άποψη απόδοσης (σε πίστα) δεν θα διαφέρει σε τίποτα από ένα αντίστοιχο που φοράει αγωνιστικό καταλύτη.
Και το γεγονός οτι υπάρχουν εργοστάσια που ρυπαίνουν δεν δίνει άλλωθι σε όλους εμάς να βγάζουμε τους καταλύτες, φαντάζεστε τι έχει να γίνει αν όλοι κάνουν αυτό το πράγμα?
Θές παραπάνω δύναμη φίλε μου? Βγάλε τα πίσω καθίσματα, βγάλε την ρεζέρβα, άνοιξε καπώ και ξύλωσε κομπρεσέρ αιρκοντίτιον και το ψυγείο του. Βάζε λιγότερη βενζίνη και λιγότερο νερό στο ντεπόζιτο των υαλοκαθαριστήρων. Αν είσαι χοντρός (σαν και μένα) κάνε δίαιτα.
Αν έχεις λεφτά και έχεις κάνει το πρώτο στάδιο (ΦΠΕ) βάλε εκκεντροφόρους, βάλε τετραπετάλουδο.
Το να χρησιμοποιείς σαν δικαιολογία οτι όλα τα φτιαγμένα 106 δεν έχουν καταλύτη....τι να πω, επειδή αυτοί είναι μαλ**ες πρέπει να γίνεις και εσύ?
Φιλικά πάντα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 14:39:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστηχως υπάρχουν πολυ μεγαλύτερες πηγες καρκινικών μεταλλαξεων σε καθε σπίτι. Σιγουρα θελει προφυλαξη και προσοχη, αλλα αυτο ειναι ΔΙΚΟ ΜΟΥ θεμα,ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΩ ευχαριστω για το ενδιαφέρον παντως.
Αληθεια για ποιο λογο θα ΄΄χασω΄΄ χαμηλα?
Καποιοι μιλατε με βεβαιότητα για το οτι θα ΄΄χασω΄΄ χαμηλα τα ιδια μεσαια και λιγο κερδος ψηλα, με ποια φιλοσοφια τα λετε αυτα???
Μαλλον αναφαίρεστε στο ευρος στροφών, αλλα γιατι?
Το εχω ακουσει ξανα αυτο...τι θεωρητικα και πειραματικα δεδομενα εχετε?
Για πειτε, μπορει να εχω λαθος!Μη κανω και καμμια βλακεια
Αληθεια πως μια δεδομένη χαρτογράφιση θα επιρεαστει απο την απελευθέρωση της ροης των καυσαεριων και διατήρηση των εργοστασιακών συντονισμών κυμάτων εκτόνωσης, που η φυσική τους εξαρτάται κυρίως απο τα χαρακτηριστικα των στοιχείων εξαγωγης του μοτερ και την πολλαπλη εξαγωγής?? Τα οποια, εν προκειμένω, ειναι σταθερα.
?????????
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Timour21 (Stathis) Μέλος
Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 14:47:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
είναι πολύ απλό το πως θα χάσεις χαμηλά, λόγω της ποιο ελεύθερης ροής που είπες θα χάσεις λίγη πίεση (backpressure) λόγω έλλιψης καταλήτη. Το ίδιο έπαθα και γω αντικαθιστώντας τον μαμά καταλύτη με έναν ελεύθερο αγωνιστικό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 15:00:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλύτερα να μάθεις αν ο GroupN εγκέφαλος της Peugeot Sport υποστηρίζει τέτοια λειτουργία (με 1 λ). Αν δεν υποστηρίζει, τότε θα πρέπει υποχρεωτικά να έχεις καταλύτη ώστε να διαβάζει ο εγκέφαλος τις παραμέτρους.
Ολα τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν είναι μεσοβέζικες λύσεις γιατί αν διαβάζει έστω και ένα λάθος ο εγκέφαλος τότε λειτουργεί με αποθηκευμένες παραμέτρους και όχι με πραγματικές (φορτίο, στροφές κλπ) με αποτέλεσμα να χάνει σε απόδοση.
Αν π.χ. διαβάζει καθαρό οξυγόνο (καπάκι ή ξεκούμποτος), τότε δεν στέλενει τις κατάλληλες παραμέτρους στον εγκέφαλο για να μετατρέψει το μίγμα σε αυτό που χρειάζεται την δεδομένη στιγμή. Αυτό θα παρακάμψει τον λ, θα διαβάζει από στανταρ αποθηκευμένες ρυθμίσεις (safe mode) και ενώ σε μια επιτάχυνση του στυλ 0-100 θα μοιάζει ΟΚ (που δεν θα είναι, θα βρίσκεται αρκετά κάτω από τις ιδανικές παραμέτρους) σε διαφορετικά φορτία όμως (60-120, ή από στροφή σε στροφή, άσε πάτα κλπ κλπ) δεν θα συμπεριφέρεται σωστά (αρυθμίες, κομπιάσματα, μπουκώματα και έλλειψη ισχύως). Το ίδιο ισχύει για όλους τους κύριους αισθητήρες του αυτοκινήτου.
Με πιο απλά λόγια, συμβουλέψου τα παιδιά της Peugeot Sport (peugeotsportboutique) και αν τον παρακάμπτει έχει καλώς (ο GrN εγκέφαλος που δίνουν). Aν όχι, τότε αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις ένα μεταλλικό καταλύτη ελευθέρας ροής (από 200 οπές και κάτω) και το αποτέλεσμα θα είναι παρόμοιο με αυτό που θες να κάνεις.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 15:07:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι η μειωση της υποπίεσης μειώνει την απόδοση χαμηλά?
Μηπως εχασες για αλλους λόγους όπως μικρη αλλαγη στους συντονισμούς της εξάτμισης? Μηπως ο καταλύτης που έβαλες δρα ως ένα πιό ελεύθερο αλλα πιό ογκώδες καζανι μεταβάλοντας τα μεγέθη κάποιων αρμονικών??
Πολλα μπορεί αλλα νομίζω οχι η μείωση του backpressure.
Αν ναι ΓΙΑΤΙ??
Δειχνεις βέβαιος και σίγουρος, αφου ειναι πολυ απλο, ΓΙΑΤΙ????
Αλλα δε μου απάντησες για το πρόγραμμα??
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 15:08:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: |
Αν π.χ. διαβάζει καθαρό οξυγόνο (καπάκι ή ξεκούμποτος), τότε δεν στέλενει τις κατάλληλες παραμέτρους στον εγκέφαλο για να μετατρέψει το μίγμα σε αυτό που χρειάζεται την δεδομένη στιγμή. Αυτό θα παρακάμψει τον λ, θα διαβάζει από στανταρ αποθηκευμένες ρυθμίσεις (safe mode) και ενώ σε μια επιτάχυνση του στυλ 0-100 θα μοιάζει ΟΚ (που δεν θα είναι, θα βρίσκεται αρκετά κάτω από τις ιδανικές παραμέτρους) σε διαφορετικά φορτία όμως (60-120, ή από στροφή σε στροφή, άσε πάτα κλπ κλπ) δεν θα συμπεριφέρεται σωστά (αρυθμίες, κομπιάσματα, μπουκώματα και έλλειψη ισχύως). Το ίδιο ισχύει για όλους τους κύριους αισθητήρες του αυτοκινήτου.
. |
................................................................................
επισης μπορει νομιζω να βαλει τη ταπα που ειχε και ο κουζμαν για το 2ο λ...δε θα δουλεψει?
επισης για συντονισμους κλπ. ειχε γραψει στο παρελθον καποια πολυ ωραια πραγματα ο speedy100 (ζει????????) που εξηγουσε οτι ολο το παιχνιδι στην εξαγωγη παιζεται στο πρωτο καζανακι που θα συναντησουν τα καυσαερια μετα το μοτερ . που θα ειναι αυτο? ποσο ογκο θα εχει?
απο εκει και περα εξηγουσε οτι ολη η υπολοιπη εξατμιση ηταν απλα και μονο διακοσμητικη...για λογους ηχορυπανσης. η αποδοση παιζοταν εκει μπροστα.
οταν λοιπον εσυ βγαζει το καζανακι του καταλυτη και βαλεις ...μια σωληνα ολα αυτα πανε περιπατο. εκτος αν ο εγκεφαλος της πεζο σπορτ εχει ρυθμιστει για τετοια λειτουργια χωρις καζανακι καταλυτη......... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Timour21 (Stathis) Μέλος
Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 15:20:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοίτα να δεις, εγώ σχεδιαστής μοτέρ δεν είμαι, είναι κοινό μυστικό και ευρέως γνωστό οτι χαμηλά το μοτέρ θέλει υποπίεση για να ανεβάσει στροφές.
Απορώ γιατί μπήκα καν στον κόπο να γράψω σε αυτό το ποστ αφού είμαι εκ διαμέτρου αντίθετος οσον αφορά την αφαίρεση καταλύτη.
Αν το θες για καθημερινή χρήση στον δρόμο εύχομαι να σε σταματήσουν για έλεγχο και να σου το κατάσχουν. Αν το θες για αγώνες τότε κάνε αυτό που σου είπε ο Sidobre, είμαι και γω σίγουρος οτι στην PS ξέρουν καλύτερα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 15:23:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
επισης μπορει νομιζω να βαλει τη ταπα που ειχε και ο κουζμαν για το 2ο λ...δε θα δουλεψει?
.... |
Διαπιστωμένα δεν δουλεύει καθόλου.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 15:31:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως ο ντινος ξερω οτι εχει φτιαξει ενα rc-group N. opote δημητρη αν επιμενεις να μη βαλεις αγωνιστικο καταλυτη αλλα ... σωληνα παρτον ενα τηλ/. δε χανεις τιποτα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος
TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Σεπ 2006, 22:12:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
red206rc έγραψε: | Δυστηχως υπάρχουν πολυ μεγαλύτερες πηγες καρκινικών μεταλλαξεων σε καθε σπίτι. Σιγουρα θελει προφυλαξη και προσοχη, αλλα αυτο ειναι ΔΙΚΟ ΜΟΥ θεμα,ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΩ ευχαριστω για το ενδιαφέρον παντως.
|
Αφου το παληκαρι ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ, οπως λεει, με τον καρκινο που παραγει, τι να πω...
Εκτος αν μενει καπου που οταν κυκλοφορει στους δρομους, δε συνανταει κανεναν ανθρωπο!!
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 00:15:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παναγιώτη δεν θα υπάρχει μια σωλήνα μονο.....αλλα...γνωρίζω τη θεωρία για τους συντονισμούς που αναιφερες.....ξερω τι να βαλω μετα.
Δυστηχως τη θεωρια αυτη δεν τη γνωρίζουν πολλοι και επαγγελματίες του χωρου ακομα εχουν ΑΓΝΟΙΑ και κινουνται γυρω απο μυθεύματα!
Φιλος με γνωση εμπειρια και πειραματικες αποδειξεις μου ανοιξε τα μάτια!
Το εχω δει στην πράξη....συνχωρέστε με αλλα δεν μου επιτρέπεται να μπω σε λεπτομέριες....αν και πιστεύω η γνώση ειναι για όλους....οχι όμως τους ψευτομαγκες και τους ξερόλες(αφου τα ξέρουν ολα!)
Στο θέμα μας... Τασο ενας καταλύτης εστω και ελεύθερος δεν θα ειχε τα ιδια αποτελέσματα εν συγκρίσει με.....δες πμ.
Αυτο θελω να αποφύγω το safe mode.
Πιστεύω οτι πράγματι απο Γαλλια μπορουν να με βοηθήσουν, αν μου απαντησουν στο ηδη απεσταλμένο γράμμα μου....
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 1084 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Σεπ 2006, 19:31:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημητρη περιμενω να μαθω τι θα κανεις αφου εχουμε το ιδιο αυτοκινητο (μιας και πλησιαζει και η δικη μου ωρα οπου ο καταλυτης-το μεσαιο-και το τελικο θα παρουν ποδι )
DBH ENERGY SOLUTIONS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|