Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
fpug Φανατικό μέλος

Ένταξη: 05 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιαν 2003, 12:13:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Ξερω και εγω ρε Μιλτο.Απο Pirelli δεν εμεινα και πολυ ευχαρηστημενος.Εχω ακουσει για το ασημετρο το Pzero καλα λογια αλλα...
Δεν μου λες για τα Dunlop sp 9000 τι γνωμη εχεις  |
Φιλε Νικο μπορω να σου πω για τα Dunlop sp9000 αφου τα 'φοραω' εδω και τρεις μηνες περιπου.
Κατα την γνωμη μου πολυ καλα λαστιχα,
στην βροχη νιωθεις 'βιδωμενος' στο δρομο και στο στεγνο ειναι επισης αξιοπρεπεστατα.
Ζεσταινονται αρκετα γρηγορα και στις μεγαλες ταχυτητες αποδιδουν εξισου καλα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιαν 2003, 13:33:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαλλον κατα εκει παει η δουλεια.Η Dunlop Sp 9000 ή A539.Θα δειξει...Μεχρι να φαω τα 720 βλεπουμε.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2003, 03:34:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για τα P7000 θα αναφέρω κάτι ευκολονόητο.
Έχουν άριστη ελκτική πρόσφυση όταν ζεσταθούν (κρύα συμπεριφέρονται σαν νορμάλ ελαστικά). Σε επιταχύνσεις από στάση επιπέδου κόντρας σε συνήθη οδοστρώματα δεν κάνει τσικ! Με 206 1.6 16V 118PS.
Έχω "φάει" Punto GT σε απόσταση χιλιομέτρου (!) από στάση γι αυτόν ακριβώς το λόγο: Ελκτική πρόσφυση! 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2003, 14:42:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φαντάζομαι εκκίνηση που έκανες Μιλτάκο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2003, 15:30:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο ΜΙλτος........με ενεργωποιημενο το LAUNCH CONTROL 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2003, 15:32:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χα Χα ΧΑ καλο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2003, 15:43:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλτο να ρωτησω κατι
Στις ποσες στροφες αφηνεις τον συμπλεκτη στην εκινηση μιας κοντρας (για να γινω πιο συγκεκριμενος, στην κοντρα με το Punto)  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 03:06:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με τα συγκεκριμένα λάστιχα, στήσιμο, μοτέρ, αφήνω στις 3000σαλ και σανιδώνω αμέσως. Εάν κάνεις εκκίνηση με τραβηγμένο το χειρόφρενο που το απελευθερώνεις πάνω στο "μπαμ", κερδίζεις πιθανότατα κάποια δέκατα, ανάλογα με την σκληρότητα της ανάρτησης.
Έτσι ξεκολλάω χωρίς περιττό σπινάρισμα, και αφήνω το Punto GT να λιώνει τα λάστιχά του μόνος του κάπου πίσω. Βέβαια αν το Punto διαθέτει σωστό στήσιμο και έξυπνο οδηγό, λογικά δεν θα έχω ελπίδες... Αλλά κάτι τέτοια σπανίζουν. 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 03:42:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="ΝΙΚΟΣ"]Απο εκει και περα για 15 αρα και εγω πιστευω οτι η καλυτερη διασταση ειναι 195-45-15.Εβαλε φιλος εδω 195-50-15 S03 και εβρισκε συνεχεια στο φτερο.Ασε που μετα απο στρηψιμο μαπα....[quote]
Γιατί ρε φίλε από στρίψιμο ήταν μάπα ????
Ρώτα και τον περιπτερά της γειτονιάς σου να δεις στρίψιμο το S-03  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 03:49:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προφανως αυτο εγινε λογω λαθους στην επιλογη της διαστασης η οποια και αλλιωσε το στησιμο, δεν εξηγειται αλλιως...
Εξ'αλλου δεν ειναι φυσιολογικο η ροδα να βρισκει στο φτερο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Φεβ 2003, 23:41:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου glf,τιποτα δεν παραδεχεστε τελικα Γιατι ο Λαζος και στο Αιγινιο που ειχε αλλαξει απο την αλουμινιου την 14 αρα που φοραει απο την μανα του το gti και εβαλε την 14 αρα την σιδερενια ειπε οτι ειναι η μερα με την νυχτα Και μην μου πεις οτι του φανηκε .........Μην ξεχναμε οτι εχει τον γυρο πιστας με 1:54...και κατι... Και εσυ ο ιδιος ειπες οτι με τα μανισια φορτωνει καλυτερα. Αν το δειτε και ποιο περα θα δειτε οτι στριβει και καλυτερα.Ετσι και αλλιως τα ειπαν αλλοι πριν απο εμας και ποιο καταξιωμενοι στον χωρο του αυτοκινητου και με πειρα ετων οτι το 106 ειναι τοσο απολυτο και ισσοροπημενο αυτοκινητο ως προς το στυσημο που και μια απλη αλλαγη διαστασεων ελαστηκων,(φαντασου να αλλαξεις και σε μεγαλυτερη ζαντα),μπορει να το χαλασει παρα να το καλυτερεψει ως προς το κρατημα.
Με το Rollcage τι εκανες τελικα
Πηγα το ειδα το αμαξι......Ποτε θα το βαψεις Απο τον Κωστα μαλλον ετοιμο ειναι.
Αντε Νικο ο καιρος περναει και θα τρεχεις τελευτεα ωρα πριν τον τεχνικο.... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 03:39:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άσε το πήρα σήμερα χωρίς να το τελειώσουμε γιατί είμαι Θεσσ/νίκη και το θέλω το αμάξι. Αλλά τουλάχιστο μπήκα στο ρυθμό. Μαζί με το βάψιμο θα βάλω και μεμβράνες στα παράθυρα. Το πιο ήπιο καθρέφτη που βρήκα.
Για τη ζάντα πρέπει να το ξεχωρίσεις ότι άλλο στριψιμο κάνει μια 15αρα με φαρδύτερο λάστιχο και άλλο η 14αρα.
Στο ότι το αμάξι φορτώνει καλύτερα με τις 14αρες συμφωνώ, αλλά αυτό έχει να κάνει με την επιτάχυνση κυρίως που λες και συ. Ένα μειον ακόμα είναι το αναρτώμενο βάρος και η γραμμική επιτάχυνση. Αυτά τα καταλαβαίνουμε σε ανώμαλο οδόστρωμα, αλλά στην Καστανιά όχι και τόσο.
Το γμτ είναι ότι από δώ και μπρος τις ξεχνάω τις 15αρες... Αλλά πρέπει να βρούμε λάστιχα σωστά αυτή τη φορά. Πάμε χαλαρά για τα Γιόκο )
Αργότερα θα ψάξω για αλουμινένιες 14αρες για να αερίζονται και οι δίσκοι.
Α ναι, είχα μετρήσει βάρος για τη σιδερένια 14αρα και 15αρα!!
14αρα με τα 720 : 14 κιλά
15αρα με τα F1 : 17 κιλά
και τα S-03 ήταν σχεδόν ένα κιλό βαρύτερα από τα F1 !!
πόσο να ζυγίζει η σιδερένια με τα slick 45/14 ?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 10:10:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο κιλα μην με ρωτας...
Παντος ετσι που πας δεν σε βλεπω να τρεχεις.....
Ασε το αμαξι να το τελειωνουν γιατι δεν σε βλεπω καλα....
Δεν μου λες τωρα με τα χιονια κυκλοφορεις με τα 15αρια
Τα παιδια παιζει φανταζωμαι Νικο ετσι 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 10:12:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον νικολιο και qlf θελω τη γνωμη σας γιατι σημερα παω για αλλαγη ζαντων.να εξηγηθω.συμφωνω και παλι απολυτοτατα μαζι σου νικο περι σωστου στησιματος του ραλλυ απο 'μαμα'.εβαλα τον οκτωβρη 15αρες ζαντες αλουμινιου (τις kosei που πουλαω τωρα) με λαστιχο 195/45-15 και το αυτοκινητο εχει γινει πολυ δυστροπο οχι μονο στις στροφες αλλα και στην ευθεια(τα διαβαζει ολα λες και εχω μπλοκε).
στο θεμα μου τωρα.σημερα παω και βαζω τις πανεμορφες 14αρες σιδερενιες ζαντες της μαμας πεζο και γυρναω σε διασταση παλι 185/55-14.
η ερωτηση ειναι :
1)επειδη τα λαστιχα που εχω πανω στις σιδερενιες ειναι φαγωμενα και θα αλλαξω μεσα στις επομενες δυο εβδομαδες τι θα μου προτεινες να βαλω??δεδομενου οτι και σε στροφες μπαινω και στην ευθεια δεν το παω με 30 χιλιομετρα.δηλαδη οχι κατι σε michelin που ειναι καλο λαστιχο αλλα πολυ μαλακο για μενα!!!
2)να βαλω τις σιδερενιες τελικα ή 14ρες αλουμινιου??για τα φρενα δεν πιστευω να εχω προβλημα γιατι ειναι εργοστασιακης διαστασης και αεριζονται απο μονα τους (πολυχαρακτα της TAROX) αλλα οσο να ναι θα ψιλοπνιγουν απο ελλειψη αερα εκει μεσα!!
περιμενω τις απαντησεις σας παιδες!!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 10:19:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kuhmo Ecsta V700

pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 10:36:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Kuhmo Ecsta V700
 |
δεν μου ειπες ομως ρε pugsang τι να βαλω??τις σιδερενιες ή αλουμινιου 14ρες???
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 10:39:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την καλυτεη δουλεια εκανες με τις ζαντες Ντανι.Για τα φρενα δεν εχεις προβλημα διοτι αεριζωντε μια χαρα.Δεν θα πας και Ριτσωνα......
Απο Λαστιχο τι να πω......Ρωτα τα παιδια που εχουν βαλει διαφορα και δες ποιο σου ταιριαζει.
Glf για πες τον ΝΤΑΝΙ για τα λαστιχα που ελεγε ο Λαζος.Εκεινα τα ιμιRaicing που κανου και για δρομο......Yokohama αλλα ποια ειπε ο Λαζος Α039 αν δεν κανω λαθος 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 10:51:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω αγαπητέ φίλε είχα βαλει για 1 φεγγάρι τις αλουμινένιες του gti.Μου φάνηκε οτι το αμάξι είχε χάσει σε αίσθηση και σε στρίψιμο λόγω μικρότερου φερόμενου βάρους της ζάντας.Ασε που μια φορά για να μην τις χτυπήσω σε λακούβα που εμφανίστηκε επάνω σε στροφή έκανε μια τέτοια τιμονια που παραλίγο να αγοράσω ενα ωραιότατο κατα τ αλλα οικόπεδο με φοβερή θέα στη Χαλκίδα.Αρα σιδερένιες ετσι ωστε και να τις χτυπήσεις να μην σε νοιάζει τίποτα για όσο υπάρχουν σφυριά.Επίσης μπορείς με 45 Ευρά έκαστη να αγοράσεις ωραιότατες καινούριες άσπρες σιδερένιες ζάντες απο την Peugeot
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 11:02:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Εγω αγαπητέ φίλε είχα βαλει για 1 φεγγάρι τις αλουμινένιες του gti.Μου φάνηκε οτι το αμάξι είχε χάσει σε αίσθηση και σε στρίψιμο λόγω μικρότερου φερόμενου βάρους της ζάντας.Ασε που μια φορά για να μην τις χτυπήσω σε λακούβα που εμφανίστηκε επάνω σε στροφή έκανε μια τέτοια τιμονια που παραλίγο να αγοράσω ενα ωραιότατο κατα τ αλλα οικόπεδο με φοβερή θέα στη Χαλκίδα.Αρα σιδερένιες ετσι ωστε και να τις χτυπήσεις να μην σε νοιάζει τίποτα για όσο υπάρχουν σφυριά.Επίσης μπορείς με 45 Ευρά έκαστη να αγοράσεις ωραιότατες καινούριες άσπρες σιδερένιες ζάντες απο την Peugeot |
δηλαδη οσο μικροτερο φερομενο βαρος εχουμε απο τη ροδα τοσο χειροτερη αισθηση εχει το τιμονι????για τις λακουβες συμφωνω και επισης οτι η τιμη των σιδερενιων ειναι της πλακας.οσο για τις σιδερενιες δεν περιμενα να μου πεις να βαλω ασπρες σε κιτρινο αυτοκινητο(μπλιαχχ).εχω κρατησει τις δικες μου με τα μπουλονακια τους και με τα ολα τους.αρα να μην βαλω αλουμινιου ε???και εγω αυτο σκεφτομαι!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 14:09:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
glf τι θες να πεις αλλο στριψιμο η 15 αρα και αλλο η 14 αρα
Στα περισοτερα αυτοκινητα θα συμφωνισω οτι με τα 15 αρια κραταει καλυτερα,αλλα για το 106 ειμαι αντιθετος.Μπορει με 15 αρα να δειχνει φοβερα αλλα δεν στριβει οπως με την 14 αρα.Το 106 ειναι ετσι στυμενο για να πεταει κ@λο και να βαζει την μουρη μεσα στην στροφη.Δεν χρειαζετε ουτε καν αναποδο σε πολλες περιπτωσεις.Αν καποιος βαλει 15 αρα,τοτε αυτο το στοιχειο εξαφανιζετε,(γι αυτο λες οτι κραταει καλυτερα?),πραγμα κακο γιατι αλλαζει το σοφιστικε του αυτοκινητου.
Ετσι το φτιαξανε για να στριβει και ετσι τουλαχιστον εγω το αποδεχωμαι και παω συμφωνα με αυτον τον χαρακτιρα που ειναι το αμαξι.Αν τωρα καποιους τους βολευει να ειναι ποιο προβλεψημο τοτε ας βαλουν 15 αρα. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|