PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Μεγαλύτερες βαλβίδες 106 Rallye
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MariosT (MARIOS)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106

Ένταξη: 09 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 39

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάρ 2017, 12:38:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως μονοπεταλουδο με 708 - 743 βγαζει μεταξυ 140 και 150+ πραγματικα, ειτε με επιθετικο προγραμμα ειτε τον παπα τον ιδιο με stock πιστονια σε J4.Tα παραπανω αλογα που δειχνουν ορισμενα δυναμομετρα για απλα set up ειναι για την χωνεψη . Δεν επαρκη ο αερας που διαχυριζονται τα εκκεντρα αυτα για παραπανω αλογα.

Το δικο μου set up με 708
https://www.youtube.com/watch?v=nev4ozzU4uI
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Απρ 2017, 16:42:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alfasud έγραψε:
Σχετικά με το service κεφαλής (Sic Cool ), το έκανα πριν λίγο καιρό μόνος μου, στα πλαίσια σχετικού... project: μπλοκ - κεφαλή JP4, εκκεντροφόροι peugeot sport ( J4 ) και λοιπά απαραίτητα από τον J4.


Η αντικατάσταση στα τσιμουχάκια βαλβίδων είναι πολύ εύκολη. Όσο για το καθάρισμα θαλάμου καύσης, εδρών και βαλβίδων, γίνεται επίσης πανεύκολα και... διασκεδαστικά μπορώ να πω για έναν ερασιτέχνη με πραγματικά αστείο κόστος υλικών - εργαλείων.

To ίδιο σετάπ ( εκκεντροφόροι - πολυπετάλουδα) τα είχα πριν σε J4, οπότε καταλαβαίνεις έχω ζωντανό παράδειγμα σύγκρισης J4 με Jp4 Cool .
Ιδού και φορεμένος στο 106 μου:


Θα σου πρότεινα λοιπόν:
μπλοκ κεφαλή Jp4
Αν σκοπεύεις να μείνεις σε σχετικά ήπια προφίλ εκκεντροφόρων, χωρίς μεγάλα βυθίσματα δηλαδή, κρατάς τα πιστόνια του Jp4 ( θεωρώ ότι το μπλοκ είναι οκ από οβάλ και γενικά φθορά).
Aν σκοπεύεις να το αγριέψεις πολύ, περνάς πιστόνια σφυρίλατα ώστε να μπορέσεις να βάλεις μεγάλα βυθίσματα και να μην πέσει η συμπίεση.
Aν το υπάρχων μπλοκ είναι οκ, βάζεις απ ευθείας σφυρίλατα και μια κεφαλή Jp4.
Σε κάθε περίπτωση στην κεφαλή δεν θα χρειαστείς τίποτα άλλο εκτός από τα προαναφερθέντα (τσιμουχάκια - τρίψιμο εδρών - καθάρισμα) και ένα τρίψιμο (προαιρετικά ) με το χέρι στους αυλούς.
Για μένα ο μόνος ανασταλτικός παράγοντας στον Jp4 είναι ότι δεν μπορείς να βάλεις μεγάλα βυθίσματα εκκεντροφόρων, αν δεν θέλεις να αλλάξεις πιστόνια.


Δύο ερωτήσεις στους επαΐοντες:
- στα πιστόνια του JP4 είναι εφικτό να γίνουν "τσέπες" ή αναγκαστικά σφυρήλατα;
- η κεφαλή πέρα από γυάλισμα -"κατά γενική ομολογία"- (έχω διαβάσει και σε άλλο νήμα τα γραφόμενα του Στέλιου) δεν απαιτεί περαιτέρω κατεργασία. Όμως το γεγονός ότι θα υπάρχει περισσότερος αέρας στην εισαγωγή, αρά και περισσότερα καυσαέρια στην εξαγωγή, είναι "διαχειρίσιμο" από το σύστημα εξαγωγής της κεφαλής;
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Απρ 2017, 19:16:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γινονται κανονικα τσεπες,εχει καποια περιθωρια.

Περι κεφαλης,δεν υπαρχει θεμα διαχειρησης,οι εξαγωγης επαρκουν για μεγαλα νουμερα που βολτισιο μοτερ συνηθως δεν πιανει.
Τωρα αν πηγαινεις για 190+,ε,ναι,εκει ιδανικα βαζεις και μεγαλυτερες βαλβιδες εξαγωγης.
Το προβλημα δεν ειναι τοσο στην διαμετρο των αυλων οσο στην διαμετρο των βαλβιδων,αν και συνηθως εχει τερματισει το μαντεμι σε εκεινες τις τιμες ροης παρά η ιδια η κεφαλη. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
Σελίδα 4 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1749s (PHP: 66% - SQL: 34%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug on