Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MariosT (MARIOS) Μόλις έγραψα

Peugeot 106
Ένταξη: 09 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 39
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάρ 2017, 12:38:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως μονοπεταλουδο με 708 - 743 βγαζει μεταξυ 140 και 150+ πραγματικα, ειτε με επιθετικο προγραμμα ειτε τον παπα τον ιδιο με stock πιστονια σε J4.Tα παραπανω αλογα που δειχνουν ορισμενα δυναμομετρα για απλα set up ειναι για την χωνεψη . Δεν επαρκη ο αερας που διαχυριζονται τα εκκεντρα αυτα για παραπανω αλογα.
Το δικο μου set up με 708
https://www.youtube.com/watch?v=nev4ozzU4uI |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Απρ 2017, 16:42:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alfasud έγραψε: | Σχετικά με το service κεφαλής (Sic ), το έκανα πριν λίγο καιρό μόνος μου, στα πλαίσια σχετικού... project: μπλοκ - κεφαλή JP4, εκκεντροφόροι peugeot sport ( J4 ) και λοιπά απαραίτητα από τον J4.
Η αντικατάσταση στα τσιμουχάκια βαλβίδων είναι πολύ εύκολη. Όσο για το καθάρισμα θαλάμου καύσης, εδρών και βαλβίδων, γίνεται επίσης πανεύκολα και... διασκεδαστικά μπορώ να πω για έναν ερασιτέχνη με πραγματικά αστείο κόστος υλικών - εργαλείων.
To ίδιο σετάπ ( εκκεντροφόροι - πολυπετάλουδα) τα είχα πριν σε J4, οπότε καταλαβαίνεις έχω ζωντανό παράδειγμα σύγκρισης J4 με Jp4 .
Ιδού και φορεμένος στο 106 μου:
Θα σου πρότεινα λοιπόν:
μπλοκ κεφαλή Jp4
Αν σκοπεύεις να μείνεις σε σχετικά ήπια προφίλ εκκεντροφόρων, χωρίς μεγάλα βυθίσματα δηλαδή, κρατάς τα πιστόνια του Jp4 ( θεωρώ ότι το μπλοκ είναι οκ από οβάλ και γενικά φθορά).
Aν σκοπεύεις να το αγριέψεις πολύ, περνάς πιστόνια σφυρίλατα ώστε να μπορέσεις να βάλεις μεγάλα βυθίσματα και να μην πέσει η συμπίεση.
Aν το υπάρχων μπλοκ είναι οκ, βάζεις απ ευθείας σφυρίλατα και μια κεφαλή Jp4.
Σε κάθε περίπτωση στην κεφαλή δεν θα χρειαστείς τίποτα άλλο εκτός από τα προαναφερθέντα (τσιμουχάκια - τρίψιμο εδρών - καθάρισμα) και ένα τρίψιμο (προαιρετικά ) με το χέρι στους αυλούς.
Για μένα ο μόνος ανασταλτικός παράγοντας στον Jp4 είναι ότι δεν μπορείς να βάλεις μεγάλα βυθίσματα εκκεντροφόρων, αν δεν θέλεις να αλλάξεις πιστόνια. |
Δύο ερωτήσεις στους επαΐοντες:
- στα πιστόνια του JP4 είναι εφικτό να γίνουν "τσέπες" ή αναγκαστικά σφυρήλατα;
- η κεφαλή πέρα από γυάλισμα -"κατά γενική ομολογία"- (έχω διαβάσει και σε άλλο νήμα τα γραφόμενα του Στέλιου) δεν απαιτεί περαιτέρω κατεργασία. Όμως το γεγονός ότι θα υπάρχει περισσότερος αέρας στην εισαγωγή, αρά και περισσότερα καυσαέρια στην εξαγωγή, είναι "διαχειρίσιμο" από το σύστημα εξαγωγής της κεφαλής;
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Απρ 2017, 19:16:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γινονται κανονικα τσεπες,εχει καποια περιθωρια.
Περι κεφαλης,δεν υπαρχει θεμα διαχειρησης,οι εξαγωγης επαρκουν για μεγαλα νουμερα που βολτισιο μοτερ συνηθως δεν πιανει.
Τωρα αν πηγαινεις για 190+,ε,ναι,εκει ιδανικα βαζεις και μεγαλυτερες βαλβιδες εξαγωγης.
Το προβλημα δεν ειναι τοσο στην διαμετρο των αυλων οσο στην διαμετρο των βαλβιδων,αν και συνηθως εχει τερματισει το μαντεμι σε εκεινες τις τιμες ροης παρά η ιδια η κεφαλη.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|