Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 08:40:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγκριτικά το 206 μου, το Focus 1.6 3Θ Trend μοντ.99 (Δημήτριε είναι πιο σφιχτά στημένο από τα νορμαλ Focus), το 106 Rallye 1.6 και η Alfa 156 (μοντ.98 χωρίς ηλεκτρονικά συστήματα), Opel Corsa 1.4 (τελευταίο μοντέλο), VW Polo 1.4 101PS (τελ. μοντέλο), Nissan Almera Challenge 1.5, όσον αφορά τις εντυπώσεις μου από την οδήγησή τους και όλα σε κατάσταση μαμίσια και όχι φτιαγμένα, έχω να παραθέσω τα εξής:
(Κρίνω μόνο από την Οδηγική τους συμπεριφορά)
1) το 106 Rallye μακράν το καλύτερο
2) η Αλφα 156 και αυτό γιατί παρά το μέγεθός της στρίβει σαν 3θυρο αξιώσεων, υπερστρέφει άμα είσαι μάγκας, και είναι το πιο ευθύβολο από όλα φυσικά, όσο για το τιμόνι: Δεν έχω νιώσει καλύτερη αίσθηση...
3) το 206 (που παρότι η μαμά Peugeot επέλεξε να είναι απλώς σπορτίφ αν και εξαιρετικά ισορροπημένο έχει πολλά περιθώρια αναβάθμισης στην ανάρτηση με πολύ λίγα χρήματα και αυτό μετράει πολύ)
4) το Focus που κανονικά του αξίζει η 3 μαζί με το 206 αλλά για μένα το 206 είναι καλύτερο στα κλειστά κομμάτια και υπερστροφικότερο (παρότι το Focus έχει καλύτερο τιμόνι). Βέβαια σε μια απευθείας σύγκριση με το 307 (που είναι και το δίκαιο) μάλλον το 307 θα ήταν χαμένο, δεδομένου και ότι δεν φτιάχνεται τόσο εύκολα όσο το 206 (ελέω πίσω άξονα).
5) το VW Polo με μάλλον αδιάφορο στήσιμο (είναι μαλακό και δεν σε προδιαθέτει παρότι πιο σφιχτό από των 75 ίππων) αλλά αρκετά ισορροπημένο και κινητήρα που δε σου μοιάζει για 100ίππων
6) Το Almera Challenge που είναι αρκετά σφιχτό και πολύ συμπαγές ίσως να στρίβει καλύτερα από το 5ο αλλά εάν με το φτιάξιμο που του έκαναν εδώ στην Ελλάδα δεν καταφέρνει να πηγαίνει καλύτερα από το μαμίσιο 206 ή το Focus 1.6 Trend, ε η 6η θέση μάλλον πολύ του πέφτει. Χώρια που σε αίσθηση παραπέμπει σε σπορ φορτηγάκι και παραμένει καθαρά υποστροφικό.
7) το Corsa 1.4 που έχει πολύ καλό κινητήρα (μου άρεσε περισσότερο από τον 100άρη της VW, πιο ροπάτος χαμηλά) αλλά μόλις το οδηγήσεις λίγο θέλεις να κατέβεις αμέσως. Απαράδεκτη οδηγική αίσθηση (πολύ μαλακό) για τα γούστα μου, μοιάζει να στρίβει σε δύο κομμάτια λες και το πίσω μέρος ρυμουλκείται. Το προοδευτικό ηλεκτρικό του τιμόνι νομίζεις ότι σε δουλεύει και δεν το δουλεύεις. Απευθύνεται μάλλον σε άσχετους με την χαρά της οδήγησης.
Να συμπληρώσω ότι όλα τα παραπάνω με τους σωστούς χειρισμούς μπορούν να στρίψουν γρήγορα. Αλλά η αλληλεπίδραση με τον οδηγό είναι που κάνει τη διαφορά και δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να πάρει και να δώσει το κάτι παραπάνω.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Droemmen (Dimitris) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 09:38:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά η πρόθεσή μου δεν ήταν να ξεκινήσω καποιου είδους ανταγωνισμό μεταξύ Ιαπωνέζικών Ευρωπαικών (ειδικά Γαλλικών + Ιταλικών) αλλά απλά να πω την γνώμη μου.
Όσο για το αν πολλά 'Ιαπωνεζικα' πλεον εβαλαν γυαλια σε πολλα Ιταλικα και Γαλλικα για το πως πρεπει να συμπεριφερονται στο δρομο δεν θα συγκρίνουμε αυτοκίνητα 28000 Euro με αυτοκίνητα 24200 Euro...(Civic type R - 206 RC). Ούτε και τετρακίνηση (impreza, evo κλπ) με μπροστά - πίσω κίνηση (καμία σχέση). Εχώ οδηγήσει evo και μάλιστα όχι "normal" έκδοση αλλά σε έκδοση 450+ ίππων (αυτό που παρουσιάστηκε στο Power Ιουνίου ή Αυγούστου - sorry αλλά δεν θυμάμαι τευχος) και πραγματικά είναι εξωπραγματικό αυτοκίνητο αλλά λόγω βελτίωσης είχε καλύτερη ανάρτηση αλλό κινητήρα, επιπλέον αντιστρεπτικές κλπ... Τα ανωτέρω τα συγκρίνεις αν θέλεις με τις νέες Alfa Autodelta 400+ ίππων 4WD να δεις ποιος βγαίνει νικητής (!). Όσο για Honda S2000 (είναι καλύτερο από Alfa GTV 2.5 V6? μάλλον όχι!), όσο για Nissan skyline κλπ υπάρχουν κάποια "αυτοκίνητα" με όνομα Ferrari, Lamborghini - "οι μικρές 300 ίππων" (μοναδικές λόγω κέντρου βάρους) που δεν τίθεται θέμα σύγκρισης...
Όπως δεν τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ 206 - Yaris, 307 - Corolla και 406 - Avensis (αν και τα παραπάνω Γαλλικά είναι ΠΟΛΛΑ χρόνια παλιότερα). Σίγουρα οι Ιάπωνες έχουν κάνει πολλά βήματα μπροστά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν φτάσει εκεί που μπορούν...
Τα τελευταία είναι λόγια του προέδρου της Nissan στην παρουσίαση του concept ΝΧ (450+ ίππων) που σε μερικά χρόνια θα μπει σε πραγματική μάχη με Ferrari...
Όσο για το INTEGRA TYPE-R (κυκλοφορούν 3 νομίζω στην Ελλάδα) έχεις δίκιο έιναι πολύ καλό (στις στροφές) αλλά μέχρι εκεί, αν μπορέσει κανένας να το ξεκινήσει με τέρμα γκάζι και να πάει ευθεία θεωρείται Σουμαχερ!
Το μόνο που δεν είπα είναι η Toyota Supra εκεί σταματάω χαλαρά (πραγματικό καθαρόαιμο και από κάθε άποψη αντίστοιχο Ferrari).
Βέβαια ακόμα και σήμερα Ευρωπαικά δεν συγκρίνονται σε θέμα αξιοπιστίας με Ιαπωνικά (δυστυχώς)
Τέλος (ναι επιτέλους!) ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!
ΥΓ. Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται όχι μόνο από περιοδικά αλλά και από αγώνες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 09:52:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Droemmen έγραψε: | Βέβαια ακόμα και σήμερα Ευρωπαικά δεν συγκρίνονται σε θέμα αξιοπιστίας με Ιαπωνικά (δυστυχώς)
Τέλος (ναι επιτέλους!) ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!
ΥΓ. Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται όχι μόνο από περιοδικά αλλά και από αγώνες... |
Αν και στους αγώνες δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας όπως θα έχεις προσέξει. Η αξιοπιστία εξάλλου δεν είναι ζήτημα τεχνολογίας αλλά επιμέλειας κατά (και μετά) την παραγωγή και εδώ είναι που οι Ιάπωνες βρίσκονται στο στοιχείο τους (λόγω ιδιοσυγκρασίας).
Καλώς όρισες, χρειαζόμασταν οπωσδήποτε έναν Αλφίστα... 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Droemmen (Dimitris) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 11:58:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: |
Αν και στους αγώνες δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας όπως θα έχεις προσέξει. Η αξιοπιστία εξάλλου δεν είναι ζήτημα τεχνολογίας αλλά επιμέλειας κατά (και μετά) την παραγωγή και εδώ είναι που οι Ιάπωνες βρίσκονται στο στοιχείο τους (λόγω ιδιοσυγκρασίας).
Καλώς όρισες, χρειαζόμασταν οπωσδήποτε έναν Αλφίστα...  |
Ίσως να έχεις δίκιο για την ιδιοσυγκρασία τους, αλλά ρε γα**το νομίζω έχουν και καλύτερο After Care τουλάχιστον η Toyota που έχω εμπειρία
Ευχαριστώ και πάλι για το καλωσόρισμα! είναι καλό να ξέρω οτι ακόμα και τώρα που άλλαξα αυτοκίνητο και απαρνήθηκα το 306 μου και ακόμα παλιότερα την Corolla, μπορούν να ακούγονται οι απόψεις μου σ'αυτό το site (συγχαρητήρια στους υπεύθυνους για την πολλή καλή δουλεια!) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-¶λιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 12:56:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και απεχθανομαι τις Αλφα και γενικοτερα τα ιταλικα(ειμαι fun της BMW) θα σε καλωσορισω γιατι πιστευω οτι βαθεια μεσα σου κρυβεται το "λιονταρι"...όπως και στον καθενα μας σαυτο το club!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 14:47:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Droemmen έγραψε: | ..........είναι καλό να ξέρω οτι ακόμα και τώρα που άλλαξα αυτοκίνητο και απαρνήθηκα το 306 μου και ακόμα παλιότερα την Corolla, μπορούν να ακούγονται οι απόψεις μου σ'αυτό το site. |
Σε καλωσορίζω και εγώ με τη σειρά μου, Δημήτρη.
Αγαπάμε το αυτοκίνητο που έχουμε αγοράσει ή αγοράσανε άλλοι για εμάς. Όμως δεν έχουμε ή δεν πρέπει να έχουμε παρωπίδες, ούτε να είμαστε δογματικοί ή απορριπτικοί για τα άλλα αυτοκίνητα.
Αυτός ο ηλεκτρονικός χώρος θα υπάρχει, όσο υπάρχει, για να συναντηθούν κάποια στιγμή οι δρόμοι όλων αυτών που τον χρησιμοποιούν.
Όσο για την 147, μιας και τυχαίνει να την έχει ο αδελφός μου, την έχω οδηγήσει μια φορά στο Διόνυσο και το αμάξι ήταν τραίνο !!
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Droemmen (Dimitris) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 16:23:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σας ευχαριστώ όλους για το καλωσόρισμα!
Σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα οι απόψεις μου να χαρακτηριστούν δογματικές, απλά κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται... ¶λλωστε με τις δικές μας κριτικές και παρατηρήσεις τα αυτοκίνητα μας θα γίνουν καλύτερα. Δεν φαντάζεστε πόσοι άνθρωποι έχουν τις ίδιες απόψεις με πολλούς από εμάς σε όλο τον κόσμο (απ'οτι βλέπω στο alfaowner site). Αυτές οι απόψεις μας, κριτικές, παρατηρήσεις με τον ένα ή άλλο τρόπο να είστε σίγουροι οτι φτάνουν στις εταιρίες και κάποιες εισακούγονται...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 16:23:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Droemmen έγραψε: | [Ίσως να έχεις δίκιο για την ιδιοσυγκρασία τους, αλλά ρε γα**το νομίζω έχουν και καλύτερο After Care τουλάχιστον η Toyota που έχω εμπειρία
|
Αυτό είναι ζήτημα αντιπροσώπου και η Toyota έχει μακράν την καλύτερη αντιπροσώπευση στην Ελλάδα. ¶ξια!
Η Peugeot θέλει αρκετή δουλειά. Και ευτυχώς που δεν έχουμε VW...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Droemmen (Dimitris) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 16:25:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Μίλτο να δεις η Alfa δουλειά που θέλει!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-¶λιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 16:28:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: |
Και ευτυχώς που δεν έχουμε VW... |
Αυτο ξαναπεστο...Ενας φιλος περιμενε περιπου ενα μηνα να του ερθουν οι τσιμουχες τις δεξιας πλευρας και μαντεψτε??? Του ηρθαν της αριστερης!!! Ευτυχως που ο τεχνικος ηταν αστερι και εκανε ψιλοπατεντες...με το αναλογο τιμημα!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 18:30:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγνώμμη αλλά αν δεν κάνω λάθος όλα τα αυτοκίνητα που αναφέρονται σε συγκριση με το 206 1,6 είναι μια -δύο κατηγορίες μεγαλύτερα απο άποψη μεγέθους -το μόνο που είναι ίδιο είναι το Ιμπιζα!!!!
Μήπως θα έπρεπε να το συγκρίνουμε με Clio ,Pounto κτλ.....
Εντάξει ...θα το ομολογήσω έχω <<τσαγιάσει >>ΒMW σε στροφιλίκι ,με έχει κυνηγησει Πριμέρα ανεπιτυχώς, καθως και μερικά αντιστοιχα με την ίδια κατάληξη , ένα Φόκους κολλησε στον προφυλακτήρα μου σε μια ευθεία μερικές στροφές αργότερα είχε χαθεί απο τον καθρέπτη μου .....
Σε καμία περιπτωση όμως δεν θα σύγκρινα τα οδικά τους χαρακτηριστικά με αυτά του Πέζουλα γιατι πολύ απλά δεν είναι της κατηγορίας του .
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 20:09:49 Θέμα δημοσίευσης: Re: Που είναι τελικά η αλήθεια για το 206 XS 1600 16V; |
|
|
p206xs2 έγραψε: | Τελικά που είναι κατά μέσο όρο η αλήθεια;Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι με multiplexing; και αν είναι αυτό διαφοροποιεί τα νούμερα της ισχύος και ροπής;
Τέλος πόσο τελικιάζει το όχημα(εννοώ κοντερίσια Km/h) και σε πόσες στροφές γίνεται αυτό; |
Αυτα θα τα μαθουμε σε 30 περιπου.......χρονια, οταν ανοιξει τον σχετικο φακελο η CIA. Εδω ακομα περιμενουμε να μαθουμε ποιος σκοτωσε τους Κενεντι, για τα αλογα της Peugeot εχουμε ακομα μελλον.
Εκτως βεβαια και αν μας πουν οι agents Moulder και Skully απο τα X-Files.
Τhe truth is out there........ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 00:09:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gskarmou έγραψε: | Συγνώμμη αλλά αν δεν κάνω λάθος όλα τα αυτοκίνητα που αναφέρονται σε συγκριση με το 206 1,6 είναι μια -δύο κατηγορίες μεγαλύτερα απο άποψη μεγέθους -το μόνο που είναι ίδιο είναι το Ιμπιζα!!!!
......
Σε καμία περιπτωση όμως δεν θα σύγκρινα τα οδικά τους χαρακτηριστικά με αυτά του Πέζουλα γιατι πολύ απλά δεν είναι της κατηγορίας του . |
Kι όμως γι αυτό και έχει ενδιαφέρον η σύγκριση, γιατί είναι από διάφορες κατηγορίες και συγκρίνω απλά και μόνο την οδηγησιμότητά τους και τίποτα άλλο. Δεν κοίταξα ποιό είναι πιο άνετο ή πιο ευρύχωρο, αλλά ποιό μου αρέσει πιο πολύ να οδηγάω. Απλά και μόνο!
Και στην ουσία το αυτοκίνητο που αναδεικνύεται είναι η Alfa 156. Γιατί παρ'ότι λιμουζίνα σου δίνει έντονα την αίσθηση ότι φτιάχτηκε για τον οδηγό και όχι για τους επιβάτες και μάλιστα για τον οδηγό που ξέρει να εκτιμάει την σωστή επικοινωνία με το αυτοκίνητό του. Κι αυτό είναι κατόρθωμα για αυτοκίνητο του μεγέθους της και στα λεφτά της. Από τα προαναφερθέντα αυτοκίνητα που δοκίμασα, αυτά που αισθάνθηκα ότι κατασκευάστηκαν για μένα αναφέρονται με τη σειρά που μου άρεσαν. Για να φέρω το 206 μου στην 1η θέση (και χωρίς να καταφέρω να εκθρονίσω το Rallye) χρειάστηκε να επέμβω με προσοχή και επιμέλεια στην ανάρτηση (και με απόλυτη επιτυχία για τα δεδομένα μου).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ) Μέλος

 S2000/206 1,6 16V XS
Ένταξη: 19 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 00:29:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημητρη καλωςηρθες και απο εμενα............................................... Ειχα ιταλικο αμαξι και παρολο που δεν εχω οδηγησει την 147 πιστευω πως ειναι ενα απο τα πολλυ καλα και ομοιογενη αυτοκινητα.............................................Το μονο που με χαλαει ειναι η αναλογια κιλων/ιππο αφου τα 1250 κιλα ειναι μαλλον πολλα για 120 αλογακια...............................................Η λυση στους προβληματισμους σας ειναι η ΠΙΣΤΑ και το ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΟ......................................Απ οτι ξερω οι 4τροχοι[το περιοδικο] εχουν καθιερωσει τη δοκιμη των αυτοκινητων, εκτος απο το δρομο, και στην πιστα των Μεγαρων...................................................... Ενδεικτικα ΧΡΟΝΟΙ...TYPE R-1.13.50.....................206RC-1.16.00...........με ιδιο οδηγο.................................................................................................................................Δεν νομιζω πως αφηνωντας το γκαζι πανω στη στροφη η 147 σου ΥΠΟΣΤΡΕΦΕΙ-----μαλλον μπερδευτικες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 00:43:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
FRAPEOLE έγραψε: | ...Δεν νομιζω πως αφηνωντας το γκαζι πανω στη στροφη η 147 σου ΥΠΟΣΤΡΕΦΕΙ-----μαλλον μπερδευτικες |
H 156 υπερστρέφει και αυτό είναι και το φυσιολογικό. Η 147 όμως με τον ηλεκτρονικό σταθεροποιητή για τις στροφές δεν ξέρω τί μπορεί να κάνει.
Ορισμένα αυτοκίνητα είναι τόσο υποστροφικά στημένα που ενδέχεται να αφήσεις γκάζι ή και να τσιμπήσεις φρένο στη στροφή και να μην υπερστρέψει με τίποτα!! Απίστευτο αλλά δυστυχώς αληθινό! Κι αν έχεις εκτιμήσει λάθος και μπεις με πάρα πολλά δυστυχώς την "έβαψες"...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ) Μέλος

 S2000/206 1,6 16V XS
Ένταξη: 19 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 00:50:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι αλλα η υποστροφη που προκυπτει δεν οφειλεται στο αφημα του γκαζιου αλλα στα περισσοτερα χιλιομετρα στη στροφη συμφωνα με το αυτοκινητο- οδοστρωμα-λαστιχα κτλ............................. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 01:31:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
FRAPEOLE έγραψε: | Ναι αλλα η υποστροφη που προκυπτει δεν οφειλεται στο αφημα του γκαζιου αλλα στα περισσοτερα χιλιομετρα στη στροφη συμφωνα με το αυτοκινητο- οδοστρωμα-λαστιχα κτλ............................. |
Λές για το σημείο όπου η πρόσφυση μπροστά έχει τελειώσει...
Ναι αλλά εγώ μιλάω για το σημείο πριν φτάσεις σε αυτό το αδιέξοδο. Όπου αυτά τα υποστροφικά αυτοκίνητα δεν σου αφήνουν περιθώρια να διαλέξεις. Ή τα πας μέχρι το το όριο ή κάποια στιγμή το ξεπερνάς και φεύγεις ευθεία ανήμπορος να αντιδράσεις, περιμένοντας την παθητική επαναφορά της πρόσφυσης να έρθει πριν να είναι αργά.
Στα υπερστροφικά στημένα έχουμε κι άλλες επιλογές-δυνατότητες αντίδρασης πριν από αυτό το σημείο.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ) Μέλος

 S2000/206 1,6 16V XS
Ένταξη: 19 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 01:50:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχεις δικιο......................Παρεπιπτοντως σημερα δοκιμασα το εξης......Σε αριστερη με 2α πιεσα για υποστροφη και τραβηξα χειροφρενο για να τη σπασω...ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ-Στιγμιαιο γλιστρημα με τα τεσσερα και αμεσως μετα ακαριαια υπερστροφη και αφθονο αναποδο...........................ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ---Ουσιαστικο κανενα παρα μονο αφθονο θεαμα................................ΠΟΡΙΣΜΑ--Αμα δεν μπαινει οτι και να κανεις......................................... ΣΤΗΣΤΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 02:04:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Droemmen έγραψε: | Παιδιά η πρόθεσή μου δεν ήταν να ξεκινήσω καποιου είδους ανταγωνισμό μεταξύ Ιαπωνέζικών Ευρωπαικών (ειδικά Γαλλικών + Ιταλικών) αλλά απλά να πω την γνώμη μου.
Όσο για το αν πολλά 'Ιαπωνεζικα' πλεον εβαλαν γυαλια σε πολλα Ιταλικα και Γαλλικα για το πως πρεπει να συμπεριφερονται στο δρομο δεν θα συγκρίνουμε αυτοκίνητα 28000 Euro με αυτοκίνητα 24200 Euro...(Civic type R - 206 RC). Ούτε και τετρακίνηση (impreza, evo κλπ) με μπροστά - πίσω κίνηση (καμία σχέση). Εχώ οδηγήσει evo και μάλιστα όχι "normal" έκδοση αλλά σε έκδοση 450+ ίππων (αυτό που παρουσιάστηκε στο Power Ιουνίου ή Αυγούστου - sorry αλλά δεν θυμάμαι τευχος) και πραγματικά είναι εξωπραγματικό αυτοκίνητο αλλά λόγω βελτίωσης είχε καλύτερη ανάρτηση αλλό κινητήρα, επιπλέον αντιστρεπτικές κλπ... Τα ανωτέρω τα συγκρίνεις αν θέλεις με τις νέες Alfa Autodelta 400+ ίππων 4WD να δεις ποιος βγαίνει νικητής (!). Όσο για Honda S2000 (είναι καλύτερο από Alfa GTV 2.5 V6? μάλλον όχι!), όσο για Nissan skyline κλπ υπάρχουν κάποια "αυτοκίνητα" με όνομα Ferrari, Lamborghini - "οι μικρές 300 ίππων" (μοναδικές λόγω κέντρου βάρους) που δεν τίθεται θέμα σύγκρισης...
Όπως δεν τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ 206 - Yaris, 307 - Corolla και 406 - Avensis (αν και τα παραπάνω Γαλλικά είναι ΠΟΛΛΑ χρόνια παλιότερα). Σίγουρα οι Ιάπωνες έχουν κάνει πολλά βήματα μπροστά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν φτάσει εκεί που μπορούν...
Τα τελευταία είναι λόγια του προέδρου της Nissan στην παρουσίαση του concept ΝΧ (450+ ίππων) που σε μερικά χρόνια θα μπει σε πραγματική μάχη με Ferrari...
Όσο για το INTEGRA TYPE-R (κυκλοφορούν 3 νομίζω στην Ελλάδα) έχεις δίκιο έιναι πολύ καλό (στις στροφές) αλλά μέχρι εκεί, αν μπορέσει κανένας να το ξεκινήσει με τέρμα γκάζι και να πάει ευθεία θεωρείται Σουμαχερ!
Το μόνο που δεν είπα είναι η Toyota Supra εκεί σταματάω χαλαρά (πραγματικό καθαρόαιμο και από κάθε άποψη αντίστοιχο Ferrari).
Βέβαια ακόμα και σήμερα Ευρωπαικά δεν συγκρίνονται σε θέμα αξιοπιστίας με Ιαπωνικά (δυστυχώς)
Τέλος (ναι επιτέλους!) ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!
ΥΓ. Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται όχι μόνο από περιοδικά αλλά και από αγώνες... |
1.δεν συκριναμε 4κινητο με μπροστο-κινητο η πισω-κινητο.απλα αναφερα καποιες Ιαπωνικες κατασκευες αξιολογες.
2.το Τype-R τελικα με ποιο αμαξι συγκρινεται?μηπως με το 307 των 180 ιππων?εκει μαλλον θα υπαρχει μεγαλο χασμα στις επιδοσεις.
3.Ποια Λαμπο εχει 300 ιππους?μην τρελαθουμε...500 θες να πεις εχει η 'μικρη'
4.Οι νεες μικρες Φερραρι (και ειμαι και Σουμαχερικος απο το 94) απο τον ξενο τυπο εχουν παρει κατα καιρους πολυ πικροχολα σχολια (γιαυτο που θα μπορουσαν να γινουν και δεν ειναι πια...)Εχεις διαβασει κακο σχολιο ποτε για Skyline?ασε που ειπα ο φονεας των Πορσε...και ηταν
5.Τι να συγκρινω με τις Αutodelta?απο ποτε η Αλφα απεκτησε τετρακινητα στην γκαμα της?μηπως τωρα που ειδαν οτι οργιασαν οι Ιαπωνες με τα τετρακινητα τερατακια τους?και μην πει κανεις περι Audi γιατι τα Ιαπωνεζικα ειναι τα μονα πλεον με 3 διαφορικα (αυτο που ξεκινησε η Audi στα ραλλυ και δεν εβαλε ποτε στην παραγωγη).
πως να συγκρινω κατι που δεν εχω πιασει στα χερια μου βεβαια και μπορει να μην πιασω ποτε?βλεπωντας τις σχεδιαστικες προδιαγραφες μονο..Μηπως εδω πας εσυ να συγκρινεις ανομοια πραγματα (400 με 280 ιππους)?
6.ναι το S2000 ειναι καλιτερο κατα την γνωμη μου απο την GTV.πολυ καλιτερο κατα την αποψη μου (και ειναι και 4 χρονια μοντελο πλεον...)ειναι Αντρικο αμαξι.
7.406 με Avensis?καλα εδω παμε να συγκρινουμε ενα αμαξι του 1996 με ενα του 2003.με το προηγουμενο αν εννοεις ναι το 406 ειναι καλιτερο αλλα μιλαμε για 7 χρονια πισω σε μια εποχη που η Ιαπωνια εχασε το παιχνιδι στην μεσαια κατηγορια.
8.Εδω βαση του συλογισμου μου θα παω υπερ της Ευρωπης οπως ειπα και στο προηγουμενο ποστ.Ιαπωνεζικο καθαροαιμο δεν περιμενω να δω ποτε στο επιπεδο μιας Φερραρι.για τους λογους που ανεφερα χτες.Δεν βγαινουν καθαροαιμα αμαξια απο γραμμες παραγωγης ελεγχομενες απο managers και συστηματα οπως το S.P.C το J.I.T το T.Q.M κτλ
9.ο Καρολος Γκοσν τι περιμενες να δηλωσει για τα Ιαπωνεζικα,ενας ανθρωπος βαλμενος απο τη ρενο στην nissan που εφτασε να οδηγησει τη nissan να φτιαξει αμαξια ΙΔΙΑ με τα Ρενο για να πουλησουν (δεστε το καινουργιο αλμερα που πανε να βγαλουν).Ο ανθρωπος αυτος εφαρμοσε καλα το smart engineering αλλα καπου αρχισε να χανεται η ταυτοτητα της nissan (το ιδιο εκανε η πεζο στη σιτροεν στα 80's)
10.καλα κανει το integra και δεν παει ευθεια με τερμα γκαζι.γιαυτο ειναι Αντρικο αμαξι και οχι φλωρια.θελει χερια για να παει και αυτο ειναι καλο για μενα (και για σενα σαν Αλφιστι παραδοσιακο ελπιζω και οχι με τη νεα φουρνια του πουλαω μια Αλφα με καλυμα απο το ατελιε της και μηχανικα μερι απο την Φιατ κτλ...μηπως η 155 ηταν Αλφα?)
κανενα καθαρο σπορ αμαξι δεν ξεκιναει με τερμα γκαζι και παει ευθεια.
δεν ειμαι Ιαπωνο-φιλος
απλα οι Ιαπωνες εβαλαν τα supercars(μια γευση τουλαχιστον) στα σπιτια των μισθωτων.η Ευρωπη τωρα πολεμαει ακομα
Υ.Γ 1 Ξεχασες το Honda NSX το ποιο κοντινο σε Ιταλικο supercar απο την Ανατολη στημενο απο τον αειμνηστο Ayrton
Υ.Γ 2 εγω ειδα στους αγωνες και μαλιστα προσφατα στη Ριτσωνα ενα type-r (Καραθανασης αν θυμαμαι καλα) με ενα ρολ-κειτζ να βαζει τα γυαλια σε Γαλλικες κατασκευες φορτωμενες με πολλα ευρω (βλ.clio 2.0 Παντελακη που εχει μεχρι και σειριακο σασμαν).οι αγωνες δεν ειναι παντα κριτηριο αφου ο ΟΔΗΓΟΣ παιζει τον κυριο και βασικο ρολο...(βλ και Σουμαχερ με Φερραρι,εχετε αναρωτηθει ποσα θα σηκωνε η Φερραρι με τον Σουμαχερ αντιπαλο?εγω πολλες φορες...κανενα...τον Μικαελ ε...)
Υ.Γ 2 τελικα ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ για το 206xs1 &2???
Φιλικα Παντοτε

Έχει επεξεργασθεί από τον/την Ntinos στις Τετ 19 Νοέ 2003, 02:18:08, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ) Μέλος

 S2000/206 1,6 16V XS
Ένταξη: 19 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 02:16:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
360 STRADALE..............για οσους ξερουν τα σχολια περιτευουν...................................S2000-το επομενο μου οχημα..................................................Οι διαφορες-καλυτερα να στις πει ο Μιλτος................................... .....................Συγνωμη για τις παρενθεσεις-δεν θα ξαναγινει.....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|