Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
BP ή SHELL ή EKO ? |
Βαζω BP |
|
19% |
[ 42 ] |
Βαζω SHELL |
|
42% |
[ 91 ] |
Βαζω EKO |
|
22% |
[ 49 ] |
Βαζω Αλλη Μαρκα |
|
14% |
[ 32 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 214 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Αύγ 2008, 11:53:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το είχα ξαναπει πριν 1-2 χρόνια, αλλά έχω (ξανα)επιβεβαιώσει την τεράστια ανωτερότητα της Shell V Power Racing σε σχέση τουλάχιστον με την BP Ultimate 100 που βάζω συνήθως (αφού έχω πρατήριο ΒΡ στα 70μ από το σπίτι μου).
Έχω κάνει 1400+ χιλιόμετρα από Αθήνα-Λευκάδα και τούμπαλιν, από τα οποία τα 500 τουλάχιστον έχουν γίνει πάνω στο νησί, σε βουνά, στροφιλίκια, χωματόδρομους, κίνηση, μποτιλιάρισμα, προσπεράσματα, σταματημένο το αυτοκίνητο με το A/C αναμμένο κλπ και έβαζα συνέχεια Racing (από 3 πρατήρια συνολικά).
Αποτέλεσμα??? Σε 1400χμ, η μέση κατανάλωση είναι 7,6l/100Km!!!
Ακόμη τρίβω τα μάτια μου αφού στις ευθείες με σταθερά 120χαω, έβλεπα από 4άρια μέχρι 6άρια κατανάλωση και επιταχύνοντας σε ανηφόρες στην εθνική έβλεπα στιγμιαιές καταναλώσεις συνέχεια κάτω από 10λ/100χμ εκεί που με την Ultimate θα έβλεπα 15-16!
Με την Ultimate θα είχα τουλάχιστον +2λ/100χμ (ή και περισσότερο ακόμη) σε όλες τις παραπάνω συνθήκες!!!!
Επιπλέον, το αυτοκίνητο δείχνει να έχει ΠΟΛΥ περισσότερη ροπή και δύναμη, δεν κτυπάει με τίποτα πυράκια και ο κινητήρας μου φαίνεται ότι δουλεύει πιο γλυκά!
Αν προσθέσετε το γεγονός ότι οι βενζίνες V Power της Shell εισάγονται από το εξωτερικό, η τιμή της Racing είναι πλέον στα ίδια επίπεδα (ή και φθηνότερη) από BP Ultimate 100 και ΕΚΟ Kinitron 100 και ότι τα πρατήρια της Shell που έχουν φάει πρόστιμα για νοθεία είναι μακράαααααν τα λιγότερα από όλες τις υπόλοιπες εταιρίες ( δείτε στο http://www.ypan.gr/flash_fuel/kafsima/PROSTIMA.htm ) αφού τα περισσότερα πρατήρια ανήκουν στην ίδια τη Shell και ελέγχονται αυστηρά, τότε (για μένα) τουλάχιστον η V Power Racing είναι η πλέον κορυφαία βενζίνη που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ROUKETASPUG (Ιωαννης) Νέος χρήστης

 Γαιδουρι GARY GTI limited edition
Ένταξη: 02 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 57 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Αύγ 2008, 13:57:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η γνωμη του επιστημονα (Εμενα ντε)
Ετυχε να δουλευω σε μπετζιναδικο και μετα σιγουριας λεω οτι
ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΡΚΕΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ . -
Ο βυτιας ή ο πρατηριουχος ειναι αυτος που κανει την ζημια, ΑΥΤΟΥΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ... ΟΛΕΣ οι βενζινες με υποτιθεμενα προσθετα, ειναι κατι μπουκαλακια που ριχνουν πριν φυγουν απο τα δηληστιρια αλλα μεσα σε χιλιαδες λιτρα ειναι σταγονα σε ωκεανοοοοοοοο. Με εχουν διαβεβαιωσει οι βυτιοφοροι.... Τωρα αν με δουλευανε, καλα μου κανανε loOol
Βαζω απο ΕΠ 1,26 και το αμαξι πεταει.. και βλεπω μεγαλη διαφορα απο οταν βαζω σε αλλα πρατηρια βενζινες με υποτιθεμενα προσθετα σε κεντρικα σημεια... 
Οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει νιτρο και τα πιανει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ROUKETASPUG (Ιωαννης) Νέος χρήστης

 Γαιδουρι GARY GTI limited edition
Ένταξη: 02 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 57 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Αύγ 2008, 13:58:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατι ELF σφραγισμενες σε δοχεια των 60 λιτρων εχου πεσει στην αντιληψη μου ως ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΕΣ
Οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει νιτρο και τα πιανει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Αύγ 2008, 14:12:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ROUKETASPUG έγραψε: | Η γνωμη του επιστημονα (Εμενα ντε)
Ετυχε να δουλευω σε μπετζιναδικο και μετα σιγουριας λεω οτι
ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΡΚΕΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ . -
Ο βυτιας ή ο πρατηριουχος ειναι αυτος που κανει την ζημια, ΑΥΤΟΥΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ... ΟΛΕΣ οι βενζινες με υποτιθεμενα προσθετα, ειναι κατι μπουκαλακια που ριχνουν πριν φυγουν απο τα δηληστιρια αλλα μεσα σε χιλιαδες λιτρα ειναι σταγονα σε ωκεανοοοοοοοο. Με εχουν διαβεβαιωσει οι βυτιοφοροι.... Τωρα αν με δουλευανε, καλα μου κανανε loOol
Βαζω απο ΕΠ 1,26 και το αμαξι πεταει.. και βλεπω μεγαλη διαφορα απο οταν βαζω σε αλλα πρατηρια βενζινες με υποτιθεμενα προσθετα σε κεντρικα σημεια...  |
+1
AVIN εδώ και 9000κμ! 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106 maxi (Manthos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 17 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 41
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2008, 02:54:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SHELL V RACING 1.509 το λίτρο! φαρμάκι αλλά μου φαίνεται καλή! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikolas78 (Nikos) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 cc 150 THP
Ένταξη: 16 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 16 Τόπος: Maroussi
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 22:41:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σας και από μένα!
Μιας και είναι το πρώτο μου post στα «τεχνικά θέματα» είπα να ξεκινήσω από αυτή την ενότητα καθώς είναι σχετική με το αντικείμενό μου:Χημικός μηχανικός - στο 5ο έτος το 2001 συμμετείχα και εγώ για λίγο παράλληλα με τη διπλωματική μου εργασία στο πρόγραμμα που διαφημίζει η EΛΙΝ.
Καταρχήν να δώσω συγχαρητήρια σε αυτούς που έστησαν αυτό το forum και τις επί μέρους ενότητές του. Ύστερά από μερικές περιηγήσεις διάβασα αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα εδώ.
Στο θέμα μας τώρα, πράγματι όπως είπαν και μερικοί φίλοι πιο πριν, τα καύσιμα της ελληνικής αγοράς προέρχονται από «κοινή μήτρα», δηλαδή από τα 4 διυλιστήρια της χώρας. Ωστόσο τα πρόσθετα που βάζει κάθε εταιρία (και είναι μυστικά δικά της), εξ’ ορισμού προστίθενται σε πολύ μικρές συγκεντρώσεις, αυτή είναι η φύση τους. Μπορεί όντως να αρκεί και ένα μπουκαλάκι για μια δεξαμενή. Επίσης, τα πρόσθετα κάθε εταιρίας δεν είναι απαραίτητα συμβατά με αυτά των άλλων εταιριών. Όχι ότι η ανάμιξη είναι οπωσδήποτε επικίνδυνη αλλά και κάτι τέτοιες λεπτομέρειες παίζουν ρόλο στην βέλτιστη απόδοση. Γι’ αυτό και ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος να προμηθευόμαστε βενζίνη είναι να περιμένουμε «ν’ ανάψει το λαμπάκι» και κατόπιν να φουλάρουμε. Εξάλλου τι νόημα έχει να σταματάμε σε βενζινάδικο κάθε 3 και λίγο και να βάζουμε 10-15 ευρώ…ποτέ δεν κατάλαβα τι κερδίζουν μερικοί που το κάνουν.
Φυσικά σε θέματα νοθείας είμαστε στο έλεος του κάθε πρατηριούχου. Αυτή είναι παράμετρος που δεν εξαρτάται από μας. Προσωπικά πάντως γεμίζω από ΕΚΟ, αυτό ψήφισα και στο poll. Με το προηγούμενό μου αυτοκίνητο, ένα Corsa C (1.4 90hp του 2005) πήγαινα με την «EKO Κινιτρον 95» 40-50 km παραπάνω με ένα φουλάρισμα ρεζερβουάρ σε σχέση με τις άλλες «απλές» κάνοντας κατά κανόνα την ίδια καθημερινή διαδρομή, ενώ και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου ήταν μια χαρά. Η ΕΚΟ υστερεί στο μάρκετινγκ (κάρτες, μπόνους, δώρα), θα μπορούσε κατά τη γνώμη μου να είχε μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.
Εδώ και 2 εβδομάδες περίπου έχω το 207cc 150 thp (πρώτες εντυπώσεις…είναι το ΤΕΛΕΙΟ αυτοκίνητο – υποκειμενικό βέβαια ). Στα πρώτα 600 km συνεχίζω πιστά με ΕΚΟ, έχω όμως μια απορία: ενώ το manual αναφέρει 95 οκτανίων από κει που το παρέλαβα αλλά και πολλοί άλλοι μου συνιστούν μόνο super αμόλυβδη ή 100άρα για αυτόν τον turbo κινητήρα
Όσοι έχετε 207 gt/ραλύ και γεμίζετε από ΕΚΟ, τι βενζίνη επιλέγετε; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 22:48:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikolas78 έγραψε: |
Όσοι έχετε 207 gt/ραλύ και γεμίζετε από ΕΚΟ, τι βενζίνη επιλέγετε; |
Εγώ στο Rallye απ' όταν το πήρα, 95άρα της AVIN, κανένα πρόβλημα.
Δεν νομίζω ότι ο κινητήρας μας χρειάζεται απαραίτητα 100άρα, παρά μια καλή και καθαρή 95άρα. Στο RC όντως προτείνεται και απο τον κατασκευαστή η χρήση 100άρας, στο Rallye, GT όχι.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
smoki (Spyros) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 07 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 410
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 23:49:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επειδη ειμαι και εγω λιγο επιφυλακτικος με το θεμα της βενζινης, εγω προσωπικα, βαζω εκο 95αρα και το αμαξι παει μια χαρα. Αν τυχον και χρειαστει να βαλω απο αλλη εταιρεια (β' κατηγοριας) τοτε βαζω 100αρα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Καλο ειναι παντως να βαζεις ανα τακτα διαστηματα 100αρα βενζινη και για μενα παντα στα ταξιδια.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Persis9 (Periklis) Νέος χρήστης

207 GT (2007), etuners 1st stage
Ένταξη: 22 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 83 Τόπος: Περιστέρι - Κιάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Αύγ 2008, 08:31:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσωπικα επειδη ετυχε να δουλευω κατι φεγγαρια στην SHELL στα γραφεια της
γνωριζω οτι ειναι η εταιρια που καθοριζει κατα πολυ μεγαλο ποσοστο τις τιμες της βενζινης λογω του μεγαλου μεριδιου αγορας που κατεχει, και αν σκεφτεις οτι οι περισσοτεροι που δουλευαν εκει δεν εβαζαν shell μου είχε βάλει υποψίες!!
τωρα με το GT μου εχω 19700 χλμ και βαζω τα τελευταια 12000 BP ULTIMATE 100 και σε καθε γεμισμα βγαζω καπου στα 540 - 560 χλμ μεικτης χρησης!!
SHELL δεν έχω βάλει ποτε στο GT!!αλλα αν αξιζει τον κοπο να την δοκιμασω!!
Vive la France |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alekoukos106 (Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 rallye 1.3
Ένταξη: 26 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 731
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Αύγ 2008, 10:29:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τωρα γυρισα απο τις διακοπες-δουλεια μου σε βενζιναδικο στη βορεια ευβοια της revoil....o φιλος μου που το εχει το δουλευε παλια με bp...αυτο που μου ειπε ειναι οτι ολοι παιρνουν απο το ιδιο καζανι....ειτε εκο ειτε σελλ ειτε ετεκα ειτε οτι θελει....οποτε μου φαινεται κοροιδια να πηγαινς σε bp και shell να πληρωνω 10 λεπτα παραπανω και να εχω την ιδια βενζινη... 
www.apr.gr
Bacci,γαϊδουρια,εκκεντροφόροι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikolas78 (Nikos) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 cc 150 THP
Ένταξη: 16 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 16 Τόπος: Maroussi
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Αύγ 2008, 10:50:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πράγματι στο manual μόνο για το 207 RC υπάρχει ένδειξη για υποχρεωτική χρήση ανώτερης βενζίνης από αμόλυβδη 95 οκτανίων, ωστόσο πολύς κόσμος έχει μπερδευτεί.
Μάλλον κατά τη διάρκεια του "στρωσήματος" θα συνεχίσω με ΕΚΟ super αμόλυβδη και στη συνέχεια θα βάλω την ΕΚΟ kinitron 95, την οποία από προσωπική εμπειρία θεωρώ ανώτερη σε σχέση με τις άλλες απλές των 95 οκτανίων που έχω κατά καιρούς δοκιμάσει.
Από την άλλη πλευρά βέβαια χτες που έβαλα στην Πεύκη η τιμή της kinitron 95 ήταν στο 1.16/λτ ενώ της super αμόλυβδης λίγο κάτω από 1.21/λτ, διαφορά όχι ιδιαίτερα σημαντική (περίπου 2,5 ευρώ ένα φουλάρισμα).
Οι 100άρες τιμολογιακά έχουν ξεφύγει για τα καλά στις μεγάλες εταιρίες...θες περίπου 75 ευρώ για 50 λίτρα, παρόλα αυτά στο πρώτο ταξίδι που θα κάνω το Σεπτέμβρη από Αθήνα προς Μονεμβασιά θα ακολουθήσω τη συμβουλή του smoki. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kos_argyris (kostas) Δραστήριο μέλος

Peugeot 207 rc (2008)
Ένταξη: 08 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 256
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ROUKETASPUG (Ιωαννης) Νέος χρήστης

 Γαιδουρι GARY GTI limited edition
Ένταξη: 02 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 57 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Αύγ 2008, 10:41:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πηγη:In.gr
Έντονη είναι η φημολογία για επικείμενη αποχώρηση της Shell Hellas από την ελληνική αγορά, με αφορμή τη μεγάλη συγκέντρωση στελεχών της εταιρείας που θα γίνει την Τρίτη σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας με θέμα σοβαρές ανακοινώσεις για το μέλλον της θυγατρικής του πολυεθνικού Ομίλου στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Το Βήμα», οι φήμες που πλανώνται στα ενεργειακά γραφεία της χώρας, εμμένουν ότι υπάρχει ήδη συμφωνία της Shell Hellas με τη ρωσική LukOil ή με την επίσης ρωσική Sintez για πώληση του δικτύου της στην Ελλάδα και μάλιστα με τίμημα που αγγίζει τα 7 δισεκατομμύρια ευρώ.
Μέσα στο Σαββατοκύριακο, πάντως εκτιμάται ότι θα συνεχιστούν οι όποιες διαπραγματεύσεις, ώστε να ανακοινωθούν την Τρίτη.
Πληροφορίες, ωστόσο, αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο η φημολογία που υπάρχει να αποτελεί, «μπλόφα», προκειμένου να μην επιβληθεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού το βαρύτατο πρόστιμο στην εταιρεία, ύψους περίπου 50 εκατομμυρίων ευρώ για καρτέλ.
Πάντως, η διοίκηση της ελληνικής Shell δεν έκανε κανένα σχόλιο για τη φημολογία που υπάρχει ούτε προς τη μία, ούτε προς την άλλη κατεύθυνση, τη στιγμή που άνθρωποι της Shell Hellas μιλούν ξεκάθαρα για «αρνητικό κλίμα στους επενδυτές και στις εταιρείες, που ιστορικά συνδέονται με εσωτερικά και εξωτερικά κεφάλαια».
Σύμφωνα με «Το Βήμα», κορυφαίος παράγοντας της αγοράς στην Ελλάδα θεωρεί βέβαιη την αποχώρηση της Shell από την ελληνική αγορά, προσθέτοντας ότι «με την πιθανή είσοδο Ρώσων στην ελληνική αγορά καυσίμων, το τοπίο αλλάζει δραματικά και όλοι οφείλουμε να προσαρμοστούμε, αφού οι Ρώσοι διαθέτουν άφθονο χρήμα και συμπεριφέρονται... ιμπεριαλιστικά».
Κυβερνητικά στελέχη, πάντως, τονίζουν ότι πραγματική αποχώρηση δεν θα υπάρξει, ενώ αρνήθηκαν ότι θα προχωρήσουν σε οποιονδήποτε συμψηφισμό, προκειμένου να μην επιβληθεί πρόστιμο στην ελληνική Shell, εφόσον επιμείνει σε αυτό η Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Newsroom ΔΟΛ
Οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει νιτρο και τα πιανει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikolas78 (Nikos) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 cc 150 THP
Ένταξη: 16 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 16 Τόπος: Maroussi
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάρ 2009, 23:02:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για αυτούς που προτιμούν ΕΚΟ:
Προσπαθήστε να γεμίζετε στα πρατήρια ΕΚΟ που είναι βαμμένα κάτασπρα και όχι στα κλασσικά μπλε-κόκκινα. Ο λόγος είναι ότι τα πρατήρια αυτά ανήκουν στα ίδια τα ΕΛ.ΠΕ. και όχι σε τρίτους (franchise) με αποτέλεσμα να είναι αισθητά φτηνότερα καθώς ένας ενδιάμεσος έχει φύγει.
Φαντάζομαι επίσης πως φαινόμενα νοθείας είναι πιο δύσκολο να παρατηρηθούν στα λευκά πρατήρια ΕΚΟ αφού δε νομίζω πως η ΕΛΠΕ (εισηγμένη στο χρηματιστήριο κτλ κτλ) θα ρίσκαρε να εμπλακεί το όνομά της σε κάποιο σκάνδαλο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vamvakoolas (kostis) Τρελλαμένο μέλος


 307cc
Ένταξη: 30 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 979 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάρ 2009, 10:26:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εκο και τα μυαλα στα καγκελα (082/λτ)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάρ 2009, 10:52:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδώ και περίπου 3 χρόνια βάζω σχεδόν ανελιπώς όσο είμαι στην Πάτρα, τον περισσότερο καιρό, δηλαδή, βενζίνη στη Silk Oil, Κολοκυθά, στην Κανελλοπούλου, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Μάλιστα, μια περίοδο περίπου 3-4 μηνών έβαζα μόνο 100άρα, αλλά αυτό πριν ενάμιση χρόνο, χοντρικά, όταν κόστιζε περί τα 90κάτι λεπτά. Τιμή πολύ καλή (αυτή τη στιγμή 0.794) και ποιότητα που ποτέ δε μου 'χει δημιουργήσει πρόβλημα.
Στην Αθήνα βάζαμε επί αρκετά χρόνια στην ΕΚΟ στην Κηφισίας, μετά την Κηφισιά ακριβώς (απέναντι από το Autom, με τα ακριβά αυτοκίνητα), επίσης χωρίς το παραμικρό πρόβλημα και παλαιότερα στην BP λίγο παραπέρα. Η ΕΚΟ αυτή τώρα έχει κλείσει και η BP έχει γίνει AEGEAN, όπου πάμε πάλι τον οικογενειακό στόλο.
Γενικά στα πρώτα χρόνια που οδηγούσα, προφανώς λόγω παγιωμένων αντιλήψεων, έβαζα σχεδόν αποκλειστικά SHELL, αλλά κάποια στιγμή το κακό παράγινε. Μου 'χαν σπάσει τα νεύρα να βάζουν V-Power όταν τους έλεγες "απλή" και γενικά η συμπεριφορά τους δεν ήταν η καλύτερη δυνατή.
Έτσι εγώ έχω στραφεί κατά κανόνα σε εταιρείες φτηνότερες (π.χ. AEGEAN, ΕΤΕΚΑ κτλ). Ποτέ δε μου 'χουν δημιουργήσει πρόβλημα, ενώ αντίστροφα, μια φορά που ο πατέρας μου έβαλε SHELL στο Κιάτο στο PANDA (μέχρι τότε δεν είχε βάλει καμιά άλλη εκτός από ΕΚΟ) η αντλία παρέδωσε το πνεύμα της... Για την ΕΚΟ, συγκεκριμένα, έχω καλή εικόνα (ειδικά για το πρατήριο που είναι στο Μπράλο, στο ρεύμα από Γραβιά προς Λαμία, αν τύχει και περάσετε, γεμίστε και θα με θυμηθείτε), ενώ για την ELIN όχι τόσο: Μια φορά που 'χα φουλάρει πριν από ταξίδι Πάτρα-Καβάλα η κατανάλωση ήταν αδικαιολόγητα αυξημένη. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ξαναγέμισα και σε άλλες εταιρείες και ήταν φυσιολογικότατη. Προφανώς έτυχε και δεν είναι κανόνας, μιας και υποτίθεται ότι οι βενζίνες της ελέγχονται και από το Ε.Μ.Π.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Fotografos (theofrastos) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάρ 2009, 12:23:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά καλημέρα.
Έχω βάλει 100αρα shell απο πρατήριο στη μηχανή και μετά απο λίγο πυροβόλαγε, μετά απο καιρό ξανάβαλα αλλά τίποτα το ιδιέταιρο.
Έβαλα ΕΚΟ 100αρα στο αμάξι και μόλις άνοιγα την πρώτη βάραγε κατευθείαν κόφτη δευτέρες τρίτες αισθητά καλύτερη επιτάχυνση μέχρι να αδειάσει το ρεζερβουάρ, δεν ήταν διλαδή οτι ήταν κρύο το αμάξι ή η υγρασία κτλ.
Ξανάβαλα πάλι απο το ίδιο πρατήριο αλλά καμία σχέση.
Η την νοθεύουν μια στο τόσο η το βυτίο που την έφερε είχε καθαρότερες δεξαμενές, διλαδή κάτι τέτοιο φαντάζομαι οτι παίζει.
Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Paylos_207T (Paylos) Νέος χρήστης

Peugeot 207 T 1.6 (16V) Rallye (2008)&am
Ένταξη: 01 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 80 Τόπος: ΕΔΕΣΣΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Φεβ 2010, 23:26:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Shell V-Power Racing 99+ -->1.56E |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
elias (Ηλίας) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 05 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 357 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Απρ 2010, 12:49:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η shell έχει προσφορά μία ημέρα την εβδομάδα την v-power στην τιμή της απλής. Απλά η ημέρα της προσφοράς θα επιλέγεται τυχαία και θα ανακοινώνεται από μερικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς. Αν κάποιος ακούσει ποια μέρα θα είναι αυτή την εβδομάδα ας το γράψει εδώ να το δουν όσοι ενδιαφέρονται.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|