Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Δεκ 2009, 10:09:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω αλλα κατι δεν μου κολλαει καλα...
Ασε να δω λιγο και με Κυρλαγκιτση μπας και μαθω κατι,και θα σου πω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Σεπ 2011, 08:30:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορεί να απαντήσει κάποιος με βεβαιότητα πρώτον, πόσες λίμπρες είναι τα ελατήρια του RC ή/και, δεύτερον, σε πόσες λίμπρες ελατήριο αντιστοιχούν οι ράβδοι (στρέψης) του;
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Σεπ 2011, 11:41:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sinanai έγραψε: | Μπορεί να απαντήσει κάποιος με βεβαιότητα πρώτον, πόσες λίμπρες είναι τα ελατήρια του RC ή/και, δεύτερον, σε πόσες λίμπρες ελατήριο αντιστοιχούν οι ράβδοι (στρέψης) του; |
Με "βεβαιοτητα" σιγουρα οχι, μιας και δεν ειναι γραμμικα οπως στις coilover σας.....!
Στο "max" τους ειναι 160-164 λιμπρες!
Παντως αν πεις να παραγγειλεις νεα ελατηρια, παρε max 200 για να ειναι ανετο και να εχεις και μια καλη αμεσοτητα στο τιμονι ή βαλε 21 πισωωωω....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Σεπ 2011, 11:44:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό θα γίνει Άρη. Επειδή ακριβώς διακρίνω μια ελάχιστη ανισορροπία, και να το σκληρύνω κι άλλο δε θέλω επ' ουδενί, μάλλον θα πάω για ~200 άρια εμπρός, μαζί με λίιιγο σηκωματάκι. Βαίνουμε προς ραλλυτζίδικο σετάπ, από το πιστάδικο. Μας έφαγες!!! 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Σεπ 2011, 12:01:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το ειχα με 200αρια και 20εκ ελευθερο μηκος και το αμαξι ηταν πολυ καλο... (εκτος Μεγαρων οπου ηταν μαλακο)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Σεπ 2011, 12:34:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω, Μάνθο, πως με βάση τη χρήση που κάνω, και που προβλέπεται να κάνω και στο μέλλον (1-2 χρόνια στάνταρ) ένα πιο "οδοστρωτηρέ" σετάπ, μάλλον βολεύει καλύτερα, όπως λες. Έστειλα GAZ mail να ρωτήσω. Εν αναμονjή. 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Σεπ 2011, 23:19:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάπου το είχαμε ξανασυζητήσει παλαιότερα αλλά δεν το βρίσκω αυτή τη στιγμή...
Για τα ελατήρια του 206RC ο Γάλλος έδινε συμπίεση 40mm με 100daN σε σχέση με τα 55mm που έδινε για το GTi 2.0
(σχεδόν 40% σκληρότερα του RC, με λίγο πάνω από 700kg στο μπροστινό άξονα)
Αν 100daN είναι 1000N, έχουμε 40mm για 1000Ν για το RC δηλ. 25Ν/mm
και αν lbs/inch = Ν/mm x 5,71 τότε είμαστε στις 143 lbs/inch
(και στα 104 lbs/inch για του GTi 2.0)
Αν μπορεί κάποιος ας τσεκάρει...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Σεπ 2011, 07:33:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ Νίκο! 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Σεπ 2011, 08:16:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΑΙ ΑΛΛΑ το ελευθερο μηκος των μαμα ελατηριων ειναι περι 35εκ (ισως και παραπάνω - δεν θυμαμαι)
αυτο σημαινει οτι οταν ειναι τοποθετημενα στο αμορτισερ (ακομα και εμ τις ροδες στο αερα) ειναι φουλ προφορτισμενα
οποτε το θεμα ειναι ποσο προφορτισμενα ειναι και πως συμπεριφερονται παο την προφορτιση τους και μετα σε σχεση πχ με ενα αλλο ελατηριο μικροτερου ελευθερου μηκος το οποιο τοποθετημενο ειναι λιγοτερο προφορτισμενο
υ.γ. @κωστη...σου ειπα την παρασκευη να με παρεις τηλ αλλα @@... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Σεπ 2011, 08:18:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να σε "πάρω" σήμερα;
Πέραν της πλάκας, αυτό πως το βρίσκουμε;
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2013, 03:18:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | ΝΑΙ ΑΛΛΑ το ελευθερο μηκος των μαμα ελατηριων ειναι περι 35εκ (ισως και παραπάνω - δεν θυμαμαι)
αυτο σημαινει οτι οταν ειναι τοποθετημενα στο αμορτισερ (ακομα και εμ τις ροδες στο αερα) ειναι φουλ προφορτισμενα
οποτε το θεμα ειναι ποσο προφορτισμενα ειναι και πως συμπεριφερονται παο την προφορτιση τους και μετα σε σχεση πχ με ενα αλλο ελατηριο μικροτερου ελευθερου μηκος το οποιο τοποθετημενο ειναι λιγοτερο προφορτισμενο
|
Πειράζει να απαντήσω 2 χρόνια μετά "πολύ σωστή παρατήρηση"???
(ξανατσέκαρα το thread ψάχνοντας να βγάλω άκρη με λίμπρες από κωδικούς ελατηρίων και είδα ότι έχει πιάσει αράχνες! )
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2013, 05:22:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mιας και τα έψαχνα και μου τα έστειλαν απο Bilstein UK, να βάλω και τις λίβρες των ελατηρίων τς Β12 pro (progressive => αρχικό spring rate) για 206RC και B14 (linear):
luis.goncalves@kruppbilstein.co.uk έγραψε: |
B12 Pro-kit - 46-182241
Front spring - E10-70-002-07-20 – 26N/mm or 151lbs/inch
B14- 47-087569
Front main - E4-FD1-Y405A00 - 50N/mm or 285lbs/inch
Helper - E4-FD1-Z351A00 - 45N/mm or 257lbs/inch
Please let me know if there is anything else I can help with! |
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2013, 09:06:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2013, 23:19:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οποτε Νικο ψηνεσαι για Β12 ή Β14? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2013, 02:13:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν έχω καταλήξει, τσεκάρω διάφορες λύσεις.
Οι Γάλλοι μου πρότειναν τη routier και όταν τους ρώτησα να μου πουν λίμπρες ελατηρίων της μου απάντησαν "We are sorry, but we cannot communicate this information"!... Σαν να πουλάει κάποιος π.χ. λάμπες, να σου προτείνει κάποια για το σαλόνι σου, να τον ρωτάς "πόσα Watt είναι" και να σου λέει "συγνώμη αλλά δεν επιτρεπεται να σου το πω αυτο"!...
(τους απάντησα "ΟΚ, τι μπορείτε να μου πείτε για να δω αν μου κάνει η συγκεκριμένη?"... αλλά το κόβω χλωμό να μου απαντήσουν... )
Anyway, μεταξύ των 2 παραπάνω, και με δεδομένο ότι αυτό που ψάχνω θέλω να υπερτερεί σε σχέση με τη μαμά κυρίως (ας πούμε στο 97% της χρήσης) στο βουνό και δεν ψάχνω για καθαρόαιμο πισταδόρικο στήσιμο αλλά για κάτι πιο "ραλιτζίδικο", πιο κοντά στις απαιτήσεις μου φαίνεται να είναι η Β12 με τον κωδικό που βγαίνει συγκεκριμένα για το RC και τα μόλις 20-25mm χαμήλωμα, παρά η 14, [που είναι ο ίδιος κωδικός για όλα τα 206 ανεξαρτήτως βάρους] η οποία (1) δεν ξέρω ακόμα το ελάχιστο που χαμηλώνει το αμάξωμα (δε θέλω να χαμηλώσω 35mm αν τόσο είναι και δε μ' ενδιαφέρει "να γεμίσουν οι θόλοι") και (2) φοβάμαι μήπως με 285 λίμπρες ελατήρια χοροπηδάω στις καθημερινές μετακινήσεις και στα σκισίματα που περιλαμβάνουν και μέτρια άσφαλτο στο βουνό. Για πίστα μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική αλλά όπως είπα δεν είναι αυτο το πρώτο ζητούμενο.
Ένας Τούρκος με τον οποίο μιλάμε σε άλλο forum ο οποίος την έχει φορέσει στο RC (μετά από διάφορες άλλες) πίνει νερό στο όνομά της - αφήνω μια μικρή πιθανοτητα το βάρος που έχω μπροστά να καθιστά -έστω οριακά- "ΟΚ" αυτό το spring rate στους ελληνικούς δρόμους [για εμένα, διότι εξαρτάται ο καθένας πόσο θέλει/αντέχει να κοπανιέται καθημερινά].
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2013, 16:03:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: |
(τους απάντησα "ΟΚ, τι μπορείτε να μου πείτε για να δω αν μου κάνει η συγκεκριμένη?"... αλλά το κόβω χλωμό να μου απαντήσουν... ) |
Κι όμως, κάτι απάντησαν....
Ήμουν πολύ ευγενικός φαίνεται.
Παράθεση: |
Hello,
There is no precise information written on the springs.
Our commercial staff only knows:
- this spring is especially design to fit with Perfo 206 Peugeot Sport shock-absorbers.
- the springs give the 206 about 22mm lower than standard parts.
Best regards
Arnaud GENESTIER |
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2013, 16:16:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TA ελατηρια που φορανε οι πεζο σπορτ στα κιτ δρομου 99.00% ειναι παντα αιμπαχ χαμηλωματος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2013, 17:16:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μου έστειλαν κι άλλο email [gia routier].... αλλά τις λίμπρες δεν τις βρίσκουν...
Αν βέβαια είναι τα ίδια με τα Eibach της Β12 Pro, που χαμηλωνει το ιδιο, τις ξέρουμε (τουλαχιστον το min).
Παράθεση: | Hello again,
The length before installing is about 260mm.
Unfortunately, I have no way to compare with OEM springs (and the guys who worked on 206 are not still in Peugeot Sport at this time).
Best regards
Arnaud GENESTIER |
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Οκτ 2013, 20:41:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
luis.goncalves@kruppbilstein.co.uk έγραψε: |
B12 Pro-kit - 46-182241
Front spring - E10-70-002-07-20 – 26N/mm or 151lbs/inch
B14- 47-087569
Front main - E4-FD1-Y405A00 - 50N/mm or 285lbs/inch
Helper - E4-FD1-Z351A00 - 45N/mm or 257lbs/inch
|
Όσο περισσότερο το σκέφτομαι τόσο περισσότερο μου κάνουν εντύπωση (1) πόσο μακριά είναι σε spring rates οι Β12 και Β14 (αν ισχύουν τα παραπάνω νούμερα, έστω κι αν τα ελατήρια της Β12 είναι προοδευτικά) και (2) πόσο κοντά είναι σε σκληρότητα το main sprin με το helper spring της Β14 - με δεδομένο κι ότι το helper spring είναι τελείως compressed όταν το αυτοκίνητο πατάει κανονικά στο δρόμο.....
Θα το περίμενα πολύ πιο μαλακό από 257 λίβρες/ίντσα.

Έχει επεξεργασθεί από τον/την nido στις Δευ 21 Οκτ 2013, 13:22:38, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|