Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Μάρ 2009, 23:29:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κριμα που τα γαλλικα εγκατελειψαν την ανεξαρτητη αναρτηση για τον ημιακαμπτο αξονα αλλιως απο μοτερ καλα τα πανε ...
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pappaki (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

106 Rallye 16v
Ένταξη: 27 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 291 Τόπος: Δυο τετράγωνα πάνω από τον παράγοντα...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Δεκ 2009, 15:11:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με μεταλλική οροφή ενός τμήματος, διθέσιο εσωτερικό, τούρμπο κινητήρες και άκρως νεανική εμφάνιση, η Coupe-Cabriolet έκδοση του Twingo θα "αναθερμάνει" για τα καλά τα δεδομένα στην "πεσμένη" εμπορική κατηγορία των μικρών CC.
Μπορεί τα μικρά κάμπριο να καταλαμβάνουν περιορισμένο μερίδιο αγοράς, αποτελούν όμως σχεδόν πάντα μέρος στη λίστα ενός νέου σε ηλικία οδηγού, που επιθυμεί να αποκτήσει κάτι ξεχωριστό, δίχως απαραίτητα να πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη. Κινούμενη ακριβώς σε αυτή τη λογική, η Renault στοχεύει να επεκτείνει την γκάμα των νεανικών της μοντέλων με μία νέα κάμπριο έκδοση του Twingo. Ωστόσο, όπως φαίνεται και στα νέα στοιχεία που σας παρουσιάζουμε σε αποκλειστικότητα, η γαλλική φίρμα δε σκοπεύει να ακολουθήσει την πεπατημένη, δηλαδή να πάρει ένα μικρό αυτοκίνητο και να του προσθέσει απλά έναν επιπλέον όγκο στο αμάξωμα, προκειμένου εκεί να φιλοξενηθεί η ανοιγόμενη οροφή. O Yves-Eric Morel, κορυφαίο διοικητικό στέλεχος της Renault, τόνισε σχετικά σε πρόσφατη συνέντευξή του στην ευρωπαϊκή εφημερίδα "Automotive News": "Εργαζόμαστε για ένα μικρό κάμπριο αυτοκίνητο, που θα παρουσιαστεί το 2010. Θα είναι καινοτόμο και θα διαφέρει από ό,τι έχουμε δει μέχρι τώρα, στοχεύοντας στο να ενισχύσει σημαντικά το προφίλ της φίρμας".
Twingo αντί για Clio
Στόχος της Renault με το νέο της ανοιχτό μοντέλο είναι να ανταγωνιστεί τα κόμπακτ διαστάσεων κάμπριο μοντέλα. Δηλαδή θα βρει απέναντί του αυτοκίνητα όπως τα Daihatsu Copen, Peugeot 207 CC και Opel Tigra Twin Top, το κοινό χαρακτηριστικό των περισσοτέρων είναι πως βασίζονται στο πλαίσιο μοντέλων της μικρής κατηγορίας. Η Renault θα διαφοροποιηθεί και σε αυτό το κομμάτι, επενδύοντας στο πλαίσιο του Twingo, δηλαδή σε ένα αυτοκίνητο όχι της μικρής κατηγορίας (B-Segment), αλλά της μίνι (A-Segment). Bέβαια, από πλευράς διαστάσεων και περισσότερο για πρακτικούς λόγους, το συνολικό μήκος του αμαξώματος του ανοικτού Twingo θα είναι κάπως μεγαλύτερο από τα 3,6 μέτρα του κλειστού Twingo που γνωρίζουμε. Μάλιστα, οι πληροφορίες κάνουν λόγο για συνολικό μήκος 3,7 μέτρων, αλλά και για ελαφρώς μεγαλύτερο πλάτος, απόρροια κυρίως των μεγαλύτερων μετατροχίων.
Με ενιαία περιστρεφόμενη οροφή
Αισθητικά, το Twingo CC βασίζεται στο κλειστό Twingo, σε μικρό όμως μόνο ποσοστό. Ομοιότητες συναντάμε σχεδόν αποκλειστικά στα φωτιστικά σώματα, αλλά και στα εμπρός φτερά. Συνολικά πάντως έχουμε να κάνουμε με ένα αρκετά διαφορετικό, σχεδόν καινούργιο αυτοκίνητο, το οποίο συνδυάζει νεανισμό και ελκυστικό προφίλ. Βέβαια, δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε ότι η απουσία γυάλινης επιφάνειας στο πλαϊνό πίσω άκρο του αυτοκινήτου δημιουργεί μάλλον κάπως αρνητικές εντυπώσεις. Σε κάθε περίπτωση, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον εντοπίζεται στη σκληρή οροφή του γαλλικού μοντέλου, η οποία αποτελείται μόνο από ένα τμήμα, προκειμένου απλά να περιστρέφεται προς το χώρο του πορτ μπαγκάζ. H "μονοκόμματη" σκληρή οροφή μπορεί να είναι κάτι το ασυνήθιστο, επιτρέπει όμως στους κατασκευαστές να διατηρούν το βάρος της σε λογικά ή και χαμηλά επίπεδα, σε σχέση με άλλες που έχουν 2 ή 3 τμήματα. Επιπλέον, με δεδομένες τις κόμπακτ διαστάσεις του αυτοκινήτου, αφήνει μεγαλύτερα περιθώρια για δυνατότητες φόρτωσης στο χώρο αποσκευών.
Με τούρμπο κινητήρες
Το κάπως αυξημένο βάρος που θα έχει το Twingo CC σε σχέση με το απλό Twingo, εξαιτίας της ύπαρξης της οροφής και του μηχανισμού αναδίπλωσης, κατά κάποιον τρόπο "υποχρεώνει" τους μηχανικούς της γαλλικής φίρμας να τοποθετήσουν στην γκάμα του μόνο τους ροπάτους νέους TCe κινητήρες, που πρόσφατα εξέλιξε η γαλλική φίρμα. Ο λόγος γίνεται για τον 1,2 τούρμπο με τους 100 ίππους, αλλά και για τον 1,4 τούρμπο με τα 130 άλογα, που γνωρίσαμε πρόσφατα και στο Megane Coupe. Τα μοτέρ αυτά είναι άμεσου ψεκασμού και επιτρέπουν πολύ καλές για τα κυβικά τους επιδόσεις, συγκρατημένη κατανάλωση καυσίμου και περιορισμό των εκπομπών CO2. Επιπλέον, δεν αποκλείεται το Twingo CC να δανειστεί από το Twingo RS τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη των 133 ίππων.
Με μια ματιά...
• Νέο κόμπακτ διαστάσεων κάμπριο
• Με μεταλλική, ενός τμήματος, περιστρεφόμενη οροφή
• Με κινητήρες τούρμπο 1,2 και 1,4 λίτρων
• Παρουσίαση μέσα στο 2010
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Δεκ 2009, 17:25:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
cute
αν και το σχεδιο ειναι οριακα λιγο σαν προυγουμενης 10ετίας
και ασπρο...
αι σιχτιρ...πηξαμε πια... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sonermgb (Αρης) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6xs 2007 facelift
Ένταξη: 04 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 350 Τόπος: αθηνα.χαλανδρι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιούλ 2010, 10:33:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιούλ 2010, 11:24:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδω κ 2-3 μηνες βλεπω ΑΠΕΙΡΑ Wind καθε μερα να τα μεταφερουν με νταλικες προς Γερμανια.
Εμενα το αμαξακι μου αρεσει πολυ , μοιαζει με crx targa λιγακι (στο πιο θηλυκο...) , το μοτερακι 1.2Τ ειναι ΟΛΑ τα λεφτα για Ελλαδα κ αν ηταν κ πισωκουνα θα ηταν το car to have στην Ελλαδα.
Κριμα που ΚΑΙ ΑΥΤΟ η ελληνικη renault θα το χαντακωσει... 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SERSEGI (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ) Δραστήριο μέλος

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 263
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιούλ 2010, 17:19:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: | Εδω κ 2-3 μηνες βλεπω ΑΠΕΙΡΑ Wind καθε μερα να τα μεταφερουν με νταλικες προς Γερμανια.
Εμενα το αμαξακι μου αρεσει πολυ , μοιαζει με crx targa λιγακι (στο πιο θηλυκο...) , το μοτερακι 1.2Τ ειναι ΟΛΑ τα λεφτα για Ελλαδα κ αν ηταν κ πισωκουνα θα ηταν το car to have στην Ελλαδα.
Κριμα που ΚΑΙ ΑΥΤΟ η ελληνικη renault θα το χαντακωσει...  |
συμφωνω απολυτως Πάνο!
Garage man...
http://www.karabalisracing.com/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 08:53:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άλλη μία φώτο ανοιχτό... Υποτίθεται τέλος του χρόνου θα βρίσκεται ανάμεσά μας... Ξέρει κανείς τιμή; Είναι πολύ όμορφο πάντως!

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 11:24:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άσχετο, χτες έβλεπα τα χαρακτηριστικά του Twingo RS και ξενέρωσα. Βάρος έχετε δει; 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 14:51:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην κολλας στο βαρος,αμα οδηγησεις τετοιο,σε συνδυασμο με το σασμαν που εχει,θα νομιζεις οτι οδηγεις 2λιτρο.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 18:44:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε με έκανε να το αντιπαθήσω, απλά με ξενέρωσε το νούμερο χίλια εκατόν τόσα... Ακόμα με πωρώνει σαν αμαξάκι, όπως, φαντάζομαι, λίγους ακόμα... Π.χ. εσένα. 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 19:36:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sinanai έγραψε: | Δε με έκανε να το αντιπαθήσω, απλά με ξενέρωσε το νούμερο χίλια εκατόν τόσα... Ακόμα με πωρώνει σαν αμαξάκι, όπως, φαντάζομαι, λίγους ακόμα... Π.χ. εσένα.  |
Κ μενα , ελεγα να το παρω , αλλα δεν ενεδωσα στην κορο'ι'δια της ελληνικης renault...
Βεβαια απο ποιοτητα κατασκευης ειναι κλαφτα τελειως... , το τιμονι σε ακυρη θεση (κλασσικα) , ενω το καθισμα σαν σκαμπο. (απο πλευρικη στηριξη ομως ειναι jet ) .
Χαμηλα δεν πολυακουει (καμια σχεση με το c2) , πατημα γ@μω , δε λεω... , αλλα τιμη επρεπε να εχει max 14.500 , οπως στην υπολοιπη Ευρωπη.
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 20:18:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: | Sinanai έγραψε: | Δε με έκανε να το αντιπαθήσω, απλά με ξενέρωσε το νούμερο χίλια εκατόν τόσα... Ακόμα με πωρώνει σαν αμαξάκι, όπως, φαντάζομαι, λίγους ακόμα... Π.χ. εσένα.  |
Κ μενα , ελεγα να το παρω , αλλα δεν ενεδωσα στην κορο'ι'δια της ελληνικης renault...
Βεβαια απο ποιοτητα κατασκευης ειναι κλαφτα τελειως... , το τιμονι σε ακυρη θεση (κλασσικα) , ενω το καθισμα σαν σκαμπο. (απο πλευρικη στηριξη ομως ειναι jet ) .
Χαμηλα δεν πολυακουει (καμια σχεση με το c2) , πατημα γ@μω , δε λεω... , αλλα τιμη επρεπε να εχει max 14.500 , οπως στην υπολοιπη Ευρωπη. |
+1
an kai den to exo kanei test drive vevaia,
giati fovamai...
sigoura me xalaei i koroidia tou na prepei na aggikso ta 18 xiliarika
ti stigmi pou stin ypoloipi politismeni evropi (kserete ekei pou oi misthoi einai.... xamiloteroi apo tous dikous mas...)
kai na to paroume kai allios
i episimi renault tis roumanias dinei to clio III RS sta 18 kai sta 25 kati ti meganara to RS !!! kai ennoetai einai oi idies prodiagrafes me oti erxetai sto elladistan...
(exoun kati prosfores teleytaia kai fysika na min milisoume gia alla montela opos laguna GT ktl...)
eno antistoixa px i ekei pezo
parolo pou den to eisagei to RC, an to zitiseis "eidiki paraggelia" kanei 21kati xiliarika (oso pira kai ego to partali mou edo stin ellada)
to mazda 3 mps kai ayto sxedon i idia timi me tin ellada opos kai ena soro alles markes....
Kai erxomai sto evlogo erotima.... giati i edo reno ta ypertimologei?
kai an akoma kai me stoixeia sta xeria pas kai gkriniakseis,
se vgazoune trelo? (an tous zoriseis ta rixnoun sto kratos ktl ktl...)
Of topic sorry...
alla ta pairno re paidia kathe fora pou to skeftomai....
pantos to twinco eimai RS sto tsak na to agoraso.....
kathos einai isos ena apo ta ellaxista gnisia GTI
kai oxi + - GT sport aytokinita pou polountai kainourgia simera...
(se sxesi me ton antagonismo panta, exei ftasei to RC na "theoreitai" GTI... den leo fantastiko amaksaki, alla to sima GTI tha to kolaga sto twinqo RS apo ta kainourgia "prosita" se timi aytokinita... kai to leo ti stigmi pou den exo kanena parapono apo to partali mou... apla to theoro kapos "fimomeno" kai perita vary gia na kouvalaei ton oro GTI gnisio spor GT me oli ti simasia tis lekseos....nai ayto tou tairiazei kalytera)
tapeini mou gnomi  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 23:01:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεδομενου οτι ειχα Clio II με μοτερ ηπιοτερης μορφης με του Twingo(κατι σαν να συγκρινεις μαμα μοτερ 106 με μαμα μοτερ C2 VTS) και σαν βαρος δεν ειχαμε διαφορες(1030 το Clio μου),πειραζοντας μονον την εισαγωγη και με ενα τελικο καζανι μονον,το Clio μου ανεβαζε απο το ρελαντι μεχρι τις 4500 σαν 2λιτρο Clio.
Βγαλτε συμπερασμα τωρα τι γινεται με ιδια πραγματα σε ενα μοτερ σαφως πιο εξελιγμενο,ηλεκτρογκαζο και με ακομα πιο κοντες σχεσεις...
Δεν ειναι τα 1080 λιγα(καθε αλλο μαλιστα),αλλα ειναι τα 16 κιλα ροπης και τα 130+ αλογα απο το εργοστασιο που το κανουν κυριολεκτικα "πριονι στα σωστα χερια".
Και μην μου πειτε οτι ολα αυτα ειναι υποθεσεις γιατι και τα 206 με 130 αλογα ειναι τα ιδια(και χειροτερα,ιδιαιτερα μετα τις 6000).  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2010, 23:23:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
to moteraki tou einai mia xara,
elastiko xamila kai gyrnaei psila xoris na kremaei...
sigoura den einai o orismos tou "kontramaksou" alla me tipota den mporeis na peis argo ena amaksi pou mporei kai gemizei to strofometro tou xoris na kremaei se kapoio fasma.
to provlima einai allou.....
san proin katoxos 2 clio kai ego (RS kai ta dyo)
kai apo ti stigmi pou i anartisi tou twinqo (toulaxisto sti theoria mias kai fovamai na to odigiso to amaksi)
einai "kalyteri" apo tou clio II RS cup (oi gnostes as me diorthosoun an kano lathos)
tote tha exei to gnosto provlima pou exoun oi perisoteres ekdoseis RS...
otan eksikoiotheis me to stripsimo tou, exei toso kalo kratima pou tha kanei to moter (oso zontano/strofaristo kai na einai) na fainetai "ligo"...
kai to ga**to einai oti ayto to moter eykola vgazei 150kati
xoris na xreiastei na allakseis ton miso kinitira...
pou kala tha itan na ta eixes se mama morfi ayta ta aloga...
alla ayto einai ena eyxaristo kai apla diadikastiko provlima...
vevaia me tin psixri logiki (epi tis ousias) sou anevazei ligo akoma tin idi akrivi timi tou, opote to kanei akoma poio akrivo apo oti einai.
vevaia na min ksexname oti einai o teleytaios ton moikanon...
i reno ektos aprooptou den tha ksanaxrisimopoieisei atmosfairiko moter stis ekdoseis RS, (ase pou idi tis ensomatose stin idi yparxon grammi paragogis, eno oi palaioteres vgainan mono apo to ergostasio sti diepi... ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιαν 2011, 18:12:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μηπως σου τρεχουν τα σαλια?
(αν και δεν βλεπω το λόγο μιας και αμαξι εχεις και το εν λόγο περαν του "πιο φρεσκου" - σε σχεση με το 206 - δεν λέει κατι "παραπάνω)
παραλλαγη στο ιδιο σεναριο
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|