Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2003, 14:39:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΞΥΡΙΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!
το μοτερ μου τρελλαθηκε!!!
δεν εχω χρονο να γραψω πολλα
αλλα σε μια τυπικη διαδικασια 0-100 με 2 ατομα μέσα και χρονόμετρο είδαμε ενα 0-100 σε 8,2 με το μοτερ να ειναι παρθενο,αρυθμιστο (χτυπαει μερικα πυρακια) και με θεομακρο σαζμαν ! θα τα σπασω τα 8 !
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2003, 16:46:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε νικο ευχομαι να βγουν καλα και αγρια αλογα απο το καρο σου... αντε και σε καμια εξορμιση να τα βαλουμε να δουμε διαφορες...
ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ !!!
βρε κουζμαν σε vts ριχνεις ? στην 2α ... στην 3η ?
έχω πιεί πολύ τσάι απο vts αλλά ψιλό φτιαγμενο (χωρίς εκκεντροφ)
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2003, 23:40:52 Θέμα δημοσίευσης: Δοκιμή 206 1.6 16V Project by Poliths |
|
|
Πήλιο, 27/07/2003
Αυτοκίνητο προς Δοκιμή: Η γνωστή σας Κούλα όπως την μεταμόρφωσε σε θηρίο ο Νίκος ο ταβερνιάρης του 206club γνωστός σε όλους ως Poliths.
Κινητήρας: Ο γνωστός εκπληκτικός 1.6 16V με πολλαπλή εισαγωγής-μπεκιέρα και εκκεντροφόρους από Rallye, εγκέφαλο Peugeot Sport για 106 Rallye μονόφυσο, με κατηργημένο τον 2ο αισθητήρα λάμδα και με ανοξείδωτη 50άρα σωλήνα που καταλήγει στο ελεύθερο πίσω καζανάκι της Κούλας. Ο αέρας φιλτράρεται από την ιδιοκατασκευή-σκούπα που προυπήρχε στον απερχόμενο 1.4 και υπερκαλύπτει τις όποιες απαιτήσεις σε αέρα.
Σασμάν: Παραμένει από το 14άρι, με αλλαγμένη την σχέση διαφορικού από Rallye 1.6. Ο Νίκος λέει ότι θα βάλει από 1.3 για να κοντύνει όλες τις σχέσεις και ίσως να γραναζώσει 4η και 5η μακραίνοντας για τα ταξίδια. Θέλει μελέτη το πράγμα.
Ανάρτηση: Εμπρός-πίσω αντιστρεπτικές από το 2.0GTi και ράβδοι στρέψης οι απλές των 19χιλ. Αμορτισέρ μαμά με τα εμπρός κομμένα-ραμμένα σε μηχανουργείο ώστε να προσαρμοστούν στα 5ποντα προοδευτικά ελατήρια της Sparco. Πίσω η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί χαμηλότερα περί τους 6πόντους.
Ελαστικά: GoodYear Eagle F1-3
Φρένα: Αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός 283χιλ από το RC (ίδιοι με το 307) και απλοί δίσκοι πίσω (οι γνωστοί δίσκοι 247χιλ πασπαρτού της PSA). Αντλία φρένων από 1.6 16V - 2.0 GTi και υποβοήθηση (σερβό) παραμένει ίδια (από 1.4).
Διαδρομή: Ο δρόμος για Πήλιο με αφετηρία την Πορταριά, με συνεχές στροφιλίκι ανηφορικό στο "πήγαινε" και κατηφορικό στο "έλα".
Οδηγός: Ο υπογράφων στο μεγαλύτερο μέρος αφού συνοδήγησε αρχικά με οδηγό τον Poliths.
Η εκκίνηση του μοτέρ προμηνύει επεισόδια αφού κρύο παίρνει μπρός μόνο με γκάζι (πάει ο καταλύτης...) και δεν κρατά ρελαντί εάν δεν ζεσταθεί λίγο. Μόλις ζεσταθεί (δεν αργεί) το ρελαντί σταθεροποιείται (αν μπορώ να χρησιμοποιήσω την λέξη) στις 1150σαλ περίπου. Εδώ χρειάζεται να ρυθμιστεί η κατάσταση κάπως καλύτερα.
Ο ήχος αγριεμένος, αγωνιστικός που το ρούφηγμα της σκούπας προσθέτει σε υπόκωφο μπάσο και εντυπωσιάζει.
Στο δρόμο το μοτέρ ροπιάζει από τις 1500σαλ ικανοποιητικά θυμίζοντας το μαμίσιο 16άρι και ανεβάζει γραμμικά μέχρι τον κόφτη που προσδιορίζεται περί τις 7600-7700σαλ (το στροφόμετρο δείχνει μέχρι τις 7000σαλ). Χαμηλά και μέχρι τις 4000σαλ η ροπή μοιάζει παρόμοια με του απλού 1.6 των 110ίππων (άντε καλά, 118ίππων) αλλά δεν μπορώ να προσδιορίσω μικροδιαφορές για δύο λόγους. 1ον Χρειάζονται όργανα μέτρησης και 2ον το βάρος των επιβαινόντων (τρία άτομα που εξαιτίας των δύο καθήμενων εμπρός, αθροίζουν συνολικά περί τα 280-290κιλά) ήταν αρκετό ώστε να κόψει τις επιδόσεις αισθητά. Ψηλά όμως και ειδικότερα μετά τις 4500σαλ ξυπνάει το θηρίο και η ροπή κορυφώνεται στις 5000σαλ περίπου και ανεβάζει το στροφόμετρο μέχρι τις 7200σαλ περίπου (με 2α και σχεδόν 110χαω, περισσότερες σαλ με 2α δεν προλάβαινα να δω) άνετα, γρήγορα και γραμμικά. Πουθενά στο φάσμα των στροφών από το ρελαντί έως τον κόφτη δεν υπάρχει "κοιλιά". Τον κόφτη δεν τον είδα και ούτε προσπάθησα με την 1η στο σασμάν να δω, αλλά ο Νίκος μαρτυρά ότι βρίσκεται περίπου στις 7600-7700σαλ και με 2α έχει δει 115χαω και φυσικά τον πιστεύω. Κοντύτερες σχέσεις στο σασμάν θα ταίριαζαν περισσότερο κυρίως λόγω του ότι έχει αλλάξει η χαρτογράφηση και το μοτέρ αρέσκεται σε περισσότερες σαλ, αλλά για συνθήκες δρόμου αυτό δεν το θεωρώ αναγκαίο παρά μόνο για αγωνιστική χρήση. Το μοτέρ έχει ροπή παντού. Εάν ρυθμιστεί το θέμα του ασταθούς και ψηλόστροφου ρελαντί τότε θα μιλάμε για πλήρως επιτυχημένη μετατροπή, καθότι προσωπικά δεν θα ήθελα να κυκλοφορώ αυτό το όχημα σε συνθήκες πόλης. Βέβαια στο Νίκο δεν πολυενδιαφέρει αυτό αφού κυκλοφορεί σε δρόμους χωρίς ιδιαίτερη κίνηση και "σταμάτα-ξεκίνα", αλλά θα ήθελα πολύ να μάθω εάν το μοτέρ μπορεί να δουλέψει σωστά στο ρελαντί. Πιστεύω ότι αυτό θα γίνεται αφού κατά τα άλλα δουλεύει απόλυτα φιλικά και γραμμικά, εντυπωσιάζοντας με την απόδοσή του σε όλο το φάσμα των στροφών και κυρίως ψηλά όπου με μία λέξη: "Σκοτώνει"!
Το κιβώτιο ταχυτήτων παρότι του 1.4 είναι σαφές στις γρήγορες αλλαγές αν και έχει πιο χαλαρή αίσθηση από του 1.6 16V. Γενικά δουλεύει πολύ καλά. Πάντως, η 2α σε συνδυασμό με τον κόφτη πολύ ψηλά είναι τόσο μακρυά που μπορείς να βγάλεις όλο το Πήλιο μόνο με 2α!! Και η ροπή του μοτέρ σε κάνει να αισθάνεσαι ότι δεν είναι επιτακτική ανάγκη για κόντεμα των σχέσεων. Αν όμως κοντύνουν οι σχέσεις η Κούλα στα στροφιλίκια θα πετά χαμηλά... Και με την σωστή ανάρτηση θα καταπίνει οτιδήποτε κινείται εκεί στο Πήλιο!
Το άλλο ενδιαφέρον κεφάλαιο του project Poliths, που ενδιαφέρει πολλούς εδώ μέσα, αφορά την ανάρτησή του για την οποία πολλά έχουν ειπωθεί. Ο δρόμος προς το Πήλιο είναι ομαλότατος και σε αυτές τις συνθήκες η ανάρτηση της Κούλας δουλεύει υποδειγματικά. Η μόνη ένσταση που έχω να αναφέρω είναι η ανάγκη τοποθέτησης σκληρότερων ράβδων στρέψης πίσω, πράγμα που προσεχώς θα γίνει αφού η λύση υπάρχει στις 20άρες του νεότερου GTi αλλά και του RC. Αυτή τη στιγμή στις στροφές το μπροστινό μέρος είναι ακλόνητο και το πίσω παίρνει μικρές κλίσεις πράγμα που ενοχλεί στην πολύ απαιτητική οδήγηση αλλά όμως που προσδίδει απόλυτα ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Το έχω ξαναδεί αυτό το σενάριο στο δικό μου 206 πέρισυ που η ουδετερότητά του με τρόμαζε στις στροφές αφού στα πολλά χαω περισσότερη ακρίβεια (αλλά και ευαισθησία) του πίσω μέρους μου ήταν απαραίτητη για να δουλέψω στο τιμόνι προβλέψιμα και με ασφάλεια. Σε μη ομαλό οδόστρωμα δεν το δούλεψα αλλά σε κανά-δυό ανωμαλίες που το είδα θεωρώ ότι τα πράγματα θα είναι πολύ διαφορετικά. Στους "κοινούς" ελληνικούς δρόμους (όχι σαν του Πηλίου) χρειάζεται μία ανάρτηση με 2-3 πόντους μεγαλύτερη διαδρομή. Αλλιώς το παίρνεις απόφαση και τρέχεις μόνο σε ομαλά οδοστρώματα (εθνικές οδοί και περιποιημένοι επαρχιακοί).
Εν κατακλείδι, πιστεύω ότι η κίνηση του Νίκου να "προσαρμόσει" τα μαμίσια αμορτισέρ του στα 5ποντα Sparco ήταν πολύ έξυπνη και απόλυτα επιτυχής δεδομένου ότι συνειδητά κινείται σε ομαλά καλοστρωμένα οδοστρώματα. Αλλά πόσοι από εμάς μπορούμε να εμπιστευθούμε σε κάποιον μία τόσο υπεύθυνη (αν και απλή) εργασία στα αμορτισέρ;
Όσον αφορά τα ελαστικά της Goodyear τα F1-3 Eagle δεν μπορώ παρά να πω τα καλύτερα λόγια. Τέλειο κράτημα χωρίς ίχνος ασάφειας, με άμεση απόκριση και εξαιρετική ακρίβεια. Αν και δεν τα είδα σε παρατεταμένη χρήση, ούτε και σε εκτός ορίων οδήγηση, εκ πρώτης όψεως τα θεωρώ εφάμμιλα των "δικών μου" Pirelli P7000, πράγμα που δεν πρέπει να μας εκπλήσσει αφού παίζουν και τα δύο στην ίδια κατηγορία και προέρχονται από κατασκευαστές καταξιωμένους.
Τα φρένα είναι αντάξια της δύναμης του αυτοκινήτου με πολύ δυνατή πέδηση. Μόνο που όπως είπα και στο Νίκο η υποδεέστερη υποβοήθηση γινεται αντιληπτή, ειδικά από έναν κάτοχο 1.6 16V ή 2.0GTi. Το πεντάλ θέλει λίγο παραπάνω δύναμη για να δουλέψει και αυτό στα πρώτα πατήματα μου ενέπνευσε ανασφάλεια. Αλλά γρήγορα είδα ότι όχι μόνο δεν στερούνται ισχύος τα φρένα όταν τα δουλέψεις αποφασιστικά αλλά ίσως να σταματάς και λίγο νωρίτερα από ότι περιμένεις.
Αξιοπιστία; Υπεράνω κριτικής το συγκεκριμένο μοτέρ. Όποιος γνώστης το ανοίξει θα βρεθεί μπροστά σε καθαρά αγωνιστικό καπάκι-προσφορά για βελτιώσεις. Η ροϊκότητά του είναι βελτιωμένη από το εργοστάσιο στο έπακρο και δεν χρειάζεται το παραμικρό πείραγμα. Τα πιστόνια της μαμάς είναι τα περίφημα Mahle και όποιος γνωρίζει δεν χρειάζεται να διαβάσει περισσότερο. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι βελτιωμένος ο 1.6 του 106 Rallye και φοριέται φιμωμένο στα 206. Έχει τεράστια περιθώρια βελτίωσης χωρίς κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας. Χαρακτηριστικά να σας πω ότι η θερμοκρασία στο βουνό δεν ανέβαινε πάνω από τους 120C και κατέβαινε αμέσως μόλις σήκωνες το πόδι από το γκάζι, παρότι το ψυγείο ακόμη δεν έχει αλλαχτεί και παραμένει του 1.4. Στην εθνική με πολλές σαλ για πολλή ώρα είναι φυσικό να δούμε θερμοκρασίες μέχρι και +10C ή +15C σε καύσωνα. Το λάδι ήταν το "απλό" ημισυνθετικό TXT 10W40 της Castrol. Πού να μπει και κάποιο 5W40 ή ένα αγωνιστικό λάδι μέσα!
Το project βέβαια δεν έχει ολοκληρωθεί. Αναμένεται πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση της K&W (bound-rebound και ύψος), για να κοπούν κάποιες κακές γλώσσες. Ο Νίκος κυνηγά την λεπτομέρεια και έχω αγωνία για το που τελικά θα το φτάσει το πράγμα. Μάλλον θα έχουμε να κάνουμε με το πιο ολοκληρωμένο 206 Project του Club, με ανυπολόγιστη πρακτική εμπειρία που ο Νίκος συσσωρεύει κάθε μέρα, από την οποία εν τέλει ωφελούμαστε όλοι. Βλέπετε ο Νίκος δεν πάει το αμάξι του να το αφήσει σε κάποιον "βελτιωτή" για να "βελτιώσει" το αυτοκίνητό του με άγνωστα εγχειρήματα και πειράματα, αλλά ενημερώνεται πρώτα προσέχοντας τις λεπτομέρειες και κάνει ολοκληρωμένη δουλειά βήμα-βήμα για την οποία είναι πλήρως ενήμερος για το πώς εξελίσσεται και έτσι είναι σε θέση να ελέγξει τί και γιατί μπορεί να πάει ή να μην πάει καλά. Γι αυτό μαζί του μαθαίνουμε όλοι...
Τελειώνοντας να μην παραλείψω να τονίσω το πόσο τυχερός είναι ο Νίκος που έχει στο Βόλο αντιπροσωπεία με τόσο ικανό και υπεύθυνο συνεργείο ώστε να αναλαμβάνουν με επιτυχία τέτοια εγχειρήματα.
Νίκο, το απόλαυσα, σ'ευχαριστώ που μου έκανες την τιμή να οδηγήσω το πανέμορφο θηρίο σου.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 00:08:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μίλτο μου ευχαριστώ για τα καλά σου λογια.... ενα θα πω το Project ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ !!!
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 07:37:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλοταξιδι η μετατροπουλα!!!!! σου.
Οσο για το ρελαντι σου , ο εγκεφαλος της PS ειναι ρυθμισμενος να δουλευει μονο με τους εκκεντροφρους της PS, με τους μαμα rallye θα εχεις
συνεχως προβληματα ασταθειας στο ρελαντι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 08:20:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο ρε παιδιά, που συνεχίζετε να μας ενημερώνετε & να μας προστατεύετε από τυχόν λάθη που θα κάναμε σε κάποια βεβιασμένη κίνηση!!! Μπράβο και για το κουράγιο του Μίλτου, για να γράψει ένα τέτοιο τεστ!! 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NICK (ΝΙΚΟΣ) Δραστήριο μέλος

 206 XT Premium 1.4 (2000)
Ένταξη: 05 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 232 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 14:50:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα πόση ώρα έγραφε;;;;;
Αυτό το παιδί πρέπει να έγραφε ανέκαθεν καλές εκθέσεις...
Νικόλα,σε περιμένουμε με την πρώτη ευκαιρία στη Θεσσαλονίκη για συνοδήγηση...με οδηγό εσένα όμως και όχι κανέναν.. ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 15:58:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Feel FREE!!!!!!!!! Απο σήμερα εχουμε ΚΑΙ ρελαντι σχεδον σταθερο.
Κυριε Κασφίκη η αστάθεια του ρελαντι δέν οφείλεται στους εκκεντροφόρους αλλα στον εγγέφαλο ο οποίος δεν έχει εντολή για να κρατάει ρελαντί απο το βηματικό μοτερ του ρελαντί
αλλα απο την βιδα διπλα στην πεταλουδα του γκαζιου και γινεται χειροκινητα
Κατα τα άλλα ALL WELL!!!
Θα λυθεί και το πρόβλημα με κατι ψιλοπιράκια που έχω και τελος 
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Έχει επεξεργασθεί από τον/την PoLiThS στις Δευ 28 Ιούλ 2003, 16:43:53, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nasoss Μέλος

 Peugeot 206 2.0 (16V) GTI
Ένταξη: 26 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 121 Τόπος: athina
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 15:59:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πες μου τι δαγκάνες φοράς, όσο για την k.v έχω κλίση και εγώ μερικά στόματα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 16:18:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τις δαγκάνες του RC/307 >1.6
Το 307 1,4 φοράει φρένα ιδια με τα 206 1,6/GTi
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nasoss Μέλος

 Peugeot 206 2.0 (16V) GTI
Ένταξη: 26 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 121 Τόπος: athina
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 19:58:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΓΙΑ ΚΑΤΣΕ ΓΙΑΤΙ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ, ΤΟΥ 307 ΤΟ 1600 ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ GT? ΓΙΑΤΙ ΛΕΣ ΟΤΙ ΦΟΡΑΣ 284 χιλ.ΑΡΑ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 20:35:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως θεωρώ πολύ κακό το γεγονός ότι το αυτοκίνητο δεν φοράει καταλύτη... Έτσι όπως είναι τώρα, ο κινητήρας δεν εκπέμπει τίποτα άλλο προς το περιβάλλον παρά καρκίνο!!!...
Το ασταθές (ή ανύπαρκτο) ρελαντί σε τέτοιες περιπτώσεις οφείλεται σε μεγάλο overlap των βαλβίδων (το οποίο βέβαια βοηθά στα ψηλά). Το αποτέλεσμα της ύπαρξής του στις χαμηλές στροφές προκαλεί όχι μόνο ελλιπέστατη σάρωση του κυλίνδρου από τα καυσαέρια, αλλά και αντίστροφη ροή αυτών (δηλαδή κατευθύνονται προς τους αυλούς εισαγωγής, αντί να φεύγουν προς τις βαλβίδες εξαγωγής). Συνεπώς όταν ξεπεράσουμε μια κρίσιμη τιμή περιεκτικότητας καυσαρίων μέσα στο καύσιμο μείγμα, τότε το μέτωπο της φλόγας δεν μπορεί να διαδοθεί απρόσκοπτα (τα καυσαέρια είναι αδρανή αέρια).
Επομένως ο κινητήρας δεν έχει την απαιτούμενη ροπή στρέψεως για να γυρίσει... Επίσης η εκπομπή υδρογοναθράκων είναι αυξημένη σε μια τέτοια περίπτωση (αφού μεγάλη ποσότητα αυτών δεν προλαβαίνει να καεί και φεύγει προς το περιβάλλον).
Οι λύσεις είναι δύο :
1) Πιο πλούσιο μείγμα μέχρι ένα όριο στροφών (ώστε να αυξηθεί η ταχύτητα διάδοσης της φλόγας). Η λύση αυτή χρησιμοποιήθηκε στο απερχόμενο RX-7 της Mazda αφού υπήρχε πρόβλημα με το υπερβολικό overlap των θυρίδων. Στο RX-8 το overlap εξαφανίστηκε τελείως (μέσω της μεταφοράς των θυρίδων σε άλλο σημείο του κινητήρα)...
2) Μείωση του overlap με κάποιες θυσίες στα ψηλά...
Βέβαια αυτά δεν ισχύουν στην περίπτωση του Πολίτη (σε τόσο μεγάλο βαθμό), αφού, όπως είπε, το πρόβλημά με το ρελαντί του υπάρχει εξαιτίας μιας ασήμαντης λεπτομέρειας.
Γενικά μιλούσα...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 23:09:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nasoss έγραψε: | ΓΙΑ ΚΑΤΣΕ ΓΙΑΤΙ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ, ΤΟΥ 307 ΤΟ 1600 ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ GT? ΓΙΑΤΙ ΛΕΣ ΟΤΙ ΦΟΡΑΣ 284 χιλ.ΑΡΑ? |
Νάσο τα 206 1.6/GTi φοράνε μπροστα δισκους 266mmX22mm όπως και το 307 1.4
Τα 307 1.6/GTi καθώς και το 206 RC και η ΚΟΥΛΑ φοράνε δίσκους 283mmX26mm
Εννοείται τα παραπάνω με τις αντίστοιχες δαγκάνες
Δημήτριε φοράω καταλύτη κανονικα ! ο Μίλτος αναφέραι απλά το γεγονός οτι θέλει γκάζι για να πάρει μπροστά που σήμερα εξαλείφθηκε και αυτο.. όσον αφορά τους εκκεντροφόρους μου είναι οι μαμα Rallye 266ο//9.4mm βύθισμα
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2003, 23:11:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Πάντως θεωρώ πολύ κακό το γεγονός ότι το αυτοκίνητο δεν φοράει καταλύτη... Έτσι όπως είναι τώρα, ο κινητήρας δεν εκπέμπει τίποτα άλλο προς το περιβάλλον παρά καρκίνο!!!...
|
Είπε κανείς ότι δεν υπάρχει καταλύτης;
To 206 του Πολίτη ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗ και μάλιστα τον εργοστασιακό, ούτε καν ελεύθερο, άρα από καυσαέριο είναι καθ'όλα νόμιμος. Απλά όπως ανέφερα καταργήθηκε ο 2ος αισθητήρας αφού ό εγκέφαλος της PS είναι μονόφυσος και βλέπει μόνο τον 1ο αισθητήρα.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 11:05:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Πάντως θεωρώ πολύ κακό το γεγονός ότι το αυτοκίνητο δεν φοράει καταλύτη... Έτσι όπως είναι τώρα, ο κινητήρας δεν εκπέμπει τίποτα άλλο προς το περιβάλλον παρά καρκίνο!!!... |
Με ολο το σεβασμο αλλα γιαυτα και γιαυτα μηπως θα επρεπε να φωναζεται περισοτερο για τα εργοστασια της ΔΕΗ που παραγουν ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ και οχι για τα αυτοκινητα Ουτε τα αγωνιστηκα που τρεχουν εχουν καταλυτες και τρεχουν και Σαββατοκυριακο παρα Σαββατοκυριακο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 13:02:53 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δοκιμή 206 1.6 16V Project by Poliths |
|
|
Miltellas έγραψε: | εκκίνηση του μοτέρ προμηνύει επεισόδια αφού κρύο παίρνει μπρός μόνο με γκάζι (πάει ο καταλύτης...) και δεν κρατά ρελαντί εάν δεν ζεσταθεί λίγο. Μόλις ζεσταθεί (δεν αργεί) το ρελαντί σταθεροποιείται (αν μπορώ να χρησιμοποιήσω την λέξη) στις 1150σαλ περίπου. Εδώ χρειάζεται να ρυθμιστεί η κατάσταση κάπως καλύτερα. |
Από αυτό που έγραψες, συμπέρανα πως το αυτοκίνητο δεν έχει καταλύτη.
Όσο για τα αγωνιστικά (που δεν φοράνε καταλύτη), εντάξει είναι ειδικές περιπτώσεις...
Το γεγονός όμως πως οι θερμοηλεκτρικές μονάδες παραγωγής της Δ.Ε.Η. μπορεί να εκπέμπουν βλαβερές ουσίες, δεν σημαίνει πως πρέπει να το ξεφτιλίσουμε και 'μεις με τα αυτοκίνητα...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 14:07:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά έτσι είναι. Άλλο το αγωνιστικό που θα τρέξει σε έναν αγώνα ανα 2 εβδομάδες και άλλο ένα αμάξι που θα κινήται καθημερινά ανάμεσά μας!!! Όσο για τα εργοστάσια της ΔΕΗ & γι' αυτά πρέπει να φωνάξουμε και να κάνουμε αγώνα, αλλά πώς , θα πηγαίνω με το αμάξι μου (που δεν έχει κατάλύτη) και θα διαμαρτύρομαι για τους άλλους;;;;
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 15:08:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε νικο εισαι σιγουρος για τις μοιρες και το βυθισμα των εκκεντροφορων του rallye??
εγω φοραω colombo-bariani 260/9.4 εισαγωγης- 270/9.0 εξαγωγης και πολλοι μηχανικοι (Στεργιου, Superchips κλπ.) μου εχουν πει πως ειναι υπερβολικα άγριοι για το μοτερ (αφου οι εργοστασιακοι ειναι 210 μοιρες) και αρκετα πιο αγριοι απο αυτους του rallye.
Το ρωταω γιατι υποτίθεται πως αυτους τους βάζουν και τα rallye για βελτίωση, άρα δεν ειναι λογικο οι εργοστασιακοι του rallye να ειναι πιο ηπιοι?????? 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιούλ 2003, 19:26:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι εργοστασιακοι του RALLYE ειναι 202 μοιρες.Αυτο ειναι σιγουρο.Τουλαχιστον απο το 8βαλβιδο που ξερω.
Νικο ο εγκαφαλος της PEUGEOTSPORT δουλευει ποι σωστα με εκκεντροφορους της PEUGEOTSPORT 272.Απλα ΜΟΝΟ με τον εγκεφαλο εχει ακαριαια αποκριση στο γκαζι και τιποτα παραπανω.Φανταζομαι δεν το χωρταινεις βενζινα ετσι
Οσο για τις μοιρες....272 ειναι λιγες.Φανταστειτε πως για το 8βαλβιδο βγαζει η KENT και με 315 μοιρες.Εκει να δειτε τσαμπουκαδες 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|