Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Rallyes (Nikos) Μέλος

Ένταξη: 06 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 144 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2013, 13:56:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
περα απο μετρητή πως τοποθετει τον αερα? πρεπει να παρω και κατι αλλο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Apostolos-106 rallye (ApostolisR) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003
Ένταξη: 25 Οκτ 2012 Δημοσιεύσεις: 228
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2013, 14:08:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Rallyes έγραψε: | περα απο μετρητή πως τοποθετει τον αερα? πρεπει να παρω και κατι αλλο? |
Φίλε αυτό έγραψα και πιο πάνω. Ότι όποιος αγοράσει αυτό το μετρητή πρέπει να έχει και κομπρεσέρ για να το ενώνει πάνω και να βάζει αέρα. Αν εσύ δεν έχεις κομπρεσέρ τότε μάλλον δεν θα σε βολέψει αυτό.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Apostolos-106 rallye στις Τετ 22 Μάϊ 2013, 14:11:06, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Apostolos-106 rallye (ApostolisR) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003
Ένταξη: 25 Οκτ 2012 Δημοσιεύσεις: 228
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2013, 14:09:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο μετρητής απ ότι φαίνεται καλός πρεπει να είναι αλλά το πρόβλημα είναι αυτό με το κομπρεσέρ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2013, 15:09:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
re παιδιά έλεος γιατί να πάρει κάποιος αυτό το πράγμα????
Παίρνεις έναν ΑΠΛΟ μετρητή πίεσης τι να το κάνεις αυτό αμα είναι να συμπληρώσεις θα πάς στο βενζινάδικο.....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Rallyes (Nikos) Μέλος

Ένταξη: 06 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 144 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2013, 16:57:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αμα βαλω στο βενζιναδικο δηλαδη αερα, θα κουβαλαω και αυτο για ακριβη μετρηση μαζι μου σαν ψυχακιας? ή οταν φτανω σπιτι θα μετραω...?? και αν ναι, τοτε σε περιπτωση που ειναι λιγοτερος ο αερας που μου βαλαν τοτε, θα ξαναπαω να του πω βαλε παλι? και σε περιπτωση που ειναι σωστος ας πουμε ακριβως..., καπου διαβασα οτι αν δεν ακουμπησεις το μετρητη σωστα πανω στην ταπα που βαζουν αερα και ξερω γω το πιεσης πολυ μπορει να χασει αερα το ελαστικο....οποτε αν χασει θα ξαναπηγαινω...φιλικα παντα! απλα μου φενεται λιγο ακυρο αυτο το πηγαινε ελα... στο βενζιναδικο τοσο ακυρα χρησιμοποιουν? δηλαδή δεν παιζει να βαζουν οσο γραφει το μηχανημα τους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Apostolos-106 rallye (ApostolisR) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003
Ένταξη: 25 Οκτ 2012 Δημοσιεύσεις: 228
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2013, 17:04:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
reselie-206 έγραψε: | re παιδιά έλεος γιατί να πάρει κάποιος αυτό το πράγμα????
Παίρνεις έναν ΑΠΛΟ μετρητή πίεσης τι να το κάνεις αυτό αμα είναι να συμπληρώσεις θα πάς στο βενζινάδικο..... |
Εντάξει απλά εγώ έχω πρόσβαση σε κομπρεσέρ οπότε αν πάρω αυτό τον μετρητή θα το κοιτάω χωρίς να πηγαίνω σε βεντζινάδικα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Apostolos-106 rallye (ApostolisR) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003
Ένταξη: 25 Οκτ 2012 Δημοσιεύσεις: 228
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2013, 17:31:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Rallyes έγραψε: | αμα βαλω στο βενζιναδικο δηλαδη αερα, θα κουβαλαω και αυτο για ακριβη μετρηση μαζι μου σαν ψυχακιας? ή οταν φτανω σπιτι θα μετραω...?? και αν ναι, τοτε σε περιπτωση που ειναι λιγοτερος ο αερας που μου βαλαν τοτε, θα ξαναπαω να του πω βαλε παλι? και σε περιπτωση που ειναι σωστος ας πουμε ακριβως..., καπου διαβασα οτι αν δεν ακουμπησεις το μετρητη σωστα πανω στην ταπα που βαζουν αερα και ξερω γω το πιεσης πολυ μπορει να χασει αερα το ελαστικο....οποτε αν χασει θα ξαναπηγαινω...φιλικα παντα! απλα μου φενεται λιγο ακυρο αυτο το πηγαινε ελα... στο βενζιναδικο τοσο ακυρα χρησιμοποιουν? δηλαδή δεν παιζει να βαζουν οσο γραφει το μηχανημα τους? |
Φίλε, στο βεντζινάδικο μπορείς να βάλεις επίτηδες παραπάνω αέρα και όταν πας σπίτι μετράς με το δικό σ μετρητή(ότι και να είναι αυτός) και βγάζεις τον παραπανησιο αέρα. Αυτό μπορείς να το κάνεις με οποιοδήποτε μετρητή αγοράσεις...και έτσι "ελέγχεις" και αν το μηχάνιμα του εκάστοτε βεντζινάδικου μετράει σωστά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2013, 17:36:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Rallyes έγραψε: | αμα βαλω στο βενζιναδικο δηλαδη αερα, θα κουβαλαω και αυτο για ακριβη μετρηση μαζι μου σαν ψυχακιας? ή οταν φτανω σπιτι θα μετραω...?? και αν ναι, τοτε σε περιπτωση που ειναι λιγοτερος ο αερας που μου βαλαν τοτε, θα ξαναπαω να του πω βαλε παλι? και σε περιπτωση που ειναι σωστος ας πουμε ακριβως..., καπου διαβασα οτι αν δεν ακουμπησεις το μετρητη σωστα πανω στην ταπα που βαζουν αερα και ξερω γω το πιεσης πολυ μπορει να χασει αερα το ελαστικο....οποτε αν χασει θα ξαναπηγαινω...φιλικα παντα! απλα μου φενεται λιγο ακυρο αυτο το πηγαινε ελα... στο βενζιναδικο τοσο ακυρα χρησιμοποιουν? δηλαδή δεν παιζει να βαζουν οσο γραφει το μηχανημα τους? |
Οχι δεν υπάρχει το πήγαινε έλα.. Είναι απλά τα πράγματα. Κουβαλάς πάντα στο αμάξι τον μετρητή (σιγα το μέγεθος πχ αυτό ή ένα καλό και πιο ακριβό...
πάς στο βενζινάδικο βάζεις με του βενζινά (γιατί πρέπει να του πείς να σου βάλει?? μόνο σου...) και μετά μετράς΄. Αν είσαι εντάξει φεύγεις αν όχι διορθώνεις και μετά φεύγεις... Αλλιώς πάρε ένα κομπρεσεράκι και βάζε σπίτι σου... (πολύ βαβούρα για το τίποτα...)
Εγώ πάντως ποτέ δεν είχα πρόβλημα.. Έβαζα στο ένα μετρούσα πόσο διαφορά έχει στο όργανο του βενζινάδικου και μετά έβαζα σε όλα υπολογίζοντας αυτή τη διαφορά
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Rallyes (Nikos) Μέλος

Ένταξη: 06 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 144 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2013, 18:47:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ok σωστο και αυτο θα παρω ενα οργανακι τετοιο να βρισκεται...καλο ειναι...
αυτο του ebay που εδειξες αξιζει να το αγορασω? καλο ειναι? ευχαριστω προκαταβολικα!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Rallyes (Nikos) Μέλος

Ένταξη: 06 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 144 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2013, 15:42:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυριο θα παω ενα ταξιδακι το 207 rallye μου και θα εχω εκτος απο τον συνοδηγο και 2 ατομα πισω και 2-3 βαλιτσουλες μικρες (Σακ βουαγιάζ) στο πορτ παγκαζ....
η πορτα μου γραφει 2.5 bar/2.5 bar μπρος/πισω σε νορμαλ καταστασεις...
και απο κατω γραφει με φορτιο αν δεν κανω λαθος (ενα σημαδακι εχει δηλαδη που νομιζω σημενει φορτιο δεν περνω και ορκο) και λεει 2.5 bar/2.9 bar μπρος/πισω....τωρα που θα παω ταξιδι να βαλω την δευτερη εκδοχη με 2.5 bar μπροστα / 2.9 bar πισω ???? το 2.9 δεν ειναι πολυ υπερβολη σε σχεση με το μπροστα...δηλαδη μπροστα θα εχω 36 psi και πισω 42??????
το βασικα ερωτημα του τοπικ ειναι βαζω πιο πολυ στα πισω για το ταξιδι τωρα? ή 36 μπρος/πισω? ευχαριστω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
driver7 (thanassis) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 RC f/l
Ένταξη: 12 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 262
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2013, 15:55:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συνήθως βάζω 38-36...σε ταξίδι δεν το αλλάζω ιδιαίτερα, εκτός από μια δυο φορές που είχα 38-38 λόγω μεγαλύτερου βάρους πίσω (όχι ότι μου έκανε διαφορά σε χαλαρούς ρυθμούς ταξιδιού)...απλώς ψυχολογικά...
Με τα βάρη που αναφέρεις πως θα έχεις, θα έμενα στο 38-36 η 38-37...μικρή διαφορά θα δεις στο ταξίδι....
Τώρα αν έχεις 36 κ μπροστά (που εμένα μου φαίνεται λίγο - όπως και στους αισθητήρες) βάλε 36-36...δεν πιστεύω να σε επηρεάσουν ιδιαίτερα τα κιλά που θα έχεις πίσω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Rallyes (Nikos) Μέλος

Ένταξη: 06 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 144 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2013, 18:13:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
driver7 έγραψε: | Συνήθως βάζω 38-36...σε ταξίδι δεν το αλλάζω ιδιαίτερα, εκτός από μια δυο φορές που είχα 38-38 λόγω μεγαλύτερου βάρους πίσω (όχι ότι μου έκανε διαφορά σε χαλαρούς ρυθμούς ταξιδιού)...απλώς ψυχολογικά...
Με τα βάρη που αναφέρεις πως θα έχεις, θα έμενα στο 38-36 η 38-37...μικρή διαφορά θα δεις στο ταξίδι....
Τώρα αν έχεις 36 κ μπροστά (που εμένα μου φαίνεται λίγο - όπως και στους αισθητήρες) βάλε 36-36...δεν πιστεύω να σε επηρεάσουν ιδιαίτερα τα κιλά που θα έχεις πίσω... |
σημερα εβαλα στο βενζιναδικο 36 μπροστα και 36 πισω..
το βαρος που θα εχω πισω ειναι 3 ατομα τελικα δηλαδη γυρω στα 250 κιλα (τα 3 αυτα ατομα) και τα πραγματα πισω θα 3-4 σακ βουαγιας...
να τα αφησω 36 μπροστα και 36 πισω... ή να βαλω στα πισω 38 και να αφησω 36 τα μπροστα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Rallyes (Nikos) Μέλος

Ένταξη: 06 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 144 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2013, 22:58:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα αφησα τελικα 36 μπροστα και 36 πισω...36 σε ολα..πιστευω δεν θα χει θεμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Οκτ 2013, 14:57:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερωτηση για τους πιο μοτορσπορτ τυπους....τελικα σε ποια πιεση δουλευουν καλυτερα τα λαστιχα μας...κ η απορια εχει ως εξης...με τη μηχανη,σε 1000 ss δουλευω 24-26,μιας κ η μηχανη ειναι βαρια κ τα ζεσταινει πιο ευκολα.στην ιδια διασταση ελαστικων,σε 750 ss δουλευω 34-36 μιας κ η μηχανη ειναι πιο ελαφρια κ δεν ανεβαζουν τοσο ευκολα θερμοκρασια τα λαστιχα...
Λογικα κ στο αμαξι κατι τετοιο θα ισχυει μιας κ το 207 ειναι πιο βαρυ απο ενα 106 που δουλευα σε 15αρα μαξ 32.μηπως το 36 ειναι λιγο πολυ,κ σε πολυ ζορι θα ανεβασει πολυ θερμοξρασια,αρα περισσοτερη πιεση κ γλυστραει μετα??
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Οκτ 2013, 17:19:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φίλτατε πιέσεις για κόντρες (απο στάση ή ρεπρίζ) ή διασκέδαση σε στροφές;
Εγώ τα έχω πάντα 36 κρύα 205/45/17 και είμαι ιευχαριστημενος απο το δεύτερο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Οκτ 2013, 20:59:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για κοντρες ξερω ρε.... το ιδιο θα ισχυει κ για 215/45/17? Κανονισε γιατι ειμαι μονιμως με esp off... 
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Οκτ 2013, 23:31:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lastixo. Diastasi. Anartisi. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2013, 22:02:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για κόντρες ρολλ 40psi εύκολα.
Για στάση, αναλόγως ελαστικού. Συνήθως 40-5 πίσω και γύρω στα 25psi μπροστά (ψάχνοντας και βρίσκοντας).
Σε στροφές (όχι πίστα), 35psi. Αναλόγως πάντα και με το βάρος του οχήματος.
Αυτά από την προσωπική μου (μικρή) εμπειρία σε 207 με ελαστικά 205/45/17 P-Zero Nero.
Υ.Γ. Στην πίστα δεν θες απώλεια πίεσης γιατί το ελαστικό "μαγουλιάζει", θες όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πίεση σε συνδυασμό με την μεγαλύτερη δυνατή επιφάνεια επαφής του ελαστικού με την άσφαλτο (να επιτευχθεί η χρυσή τομή δλδ. πίεσης-επιφάνειας), όχι τόση πολλή όμως που στο τέλος να πατάει μονάχα ένα μικρό τμήμα του. Επίσης, περισσότερη πίεση στα ελαστικά σημαίνει και σκληρότερα πλαϊνά που συνεπάγεται καλύτερη απόκριση και feeling στο τιμόνι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Οκτ 2013, 14:52:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βάγγο :
Pirelli PZero Nero // 205/45-17 88V // GT
Καθημερινά 38ε - 36π
Ταξίδι 36ε - 36π
TOYO T1R // 205/45-17 88V // RC
δε μου δούλεψε ΠΟΤΕ και σε κανέναν συνδυασμό πιέσεων
Kumho KU39 // 205/45-17 XL 88V // RC
Καθημερινά 40ε - 38π
Ταξίδι 38ε - 38π
Kumho KU39 // 205/45-17 XL 88V // GAZ 330?(δε θυμάμαι ακριβώς λίμπρες)
Καθημερινά 38ε - 38π
Ταξίδι 36ε - 34π
Pirelli PZero Nero // 215/45-17 XL 91Y // RC
Καθημερινά 40ε - 40π
Ταξίδι 38ε - 38π
Bridgestone Potenza Adrenaline RE002 // 215/45-17 XL 91W // RC
Καθημερινά 42ε - 42π
Ταξίδι 38ε - 38π
Επειδή είμαι κι εγώ με μόνιμο το ESP εκτός οπότε πρέπει να προσέχω λίγο στο στρίψιμό μου...
Τα Potenza ακόμη δεν τα έχω δοκιμάσει εκτενώς γιατί τώρα τα έβαλα αλλά έχω κάνει 2-3.000km και νομίζω πως με τα 42 εμπρός-πίσω μου δουλεύει πιο καλά στις καθημερινές μετακινήσεις αλλά και "βόλτες"! 
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|