Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιούλ 2005, 14:55:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ronin έγραψε: | ultra-one έγραψε: | Ronin έγραψε: | ultra-one έγραψε: | Απλά σας λέω ότι συγκριτικά το 206GTi είναι σαν πατίνι για παιδάκια...... (Μεγάλη απογοήτευση......)
|
Άντε βρε σαχλαμάρα
 |
ΜΕΡΑ - ΝΥΧΤΑ η διαφορά Πάνο ..............  |
ε δε θα το'λεγα Χάρη μου...  |
Δεν ξέρω που να αρχίσω και που να τελειώσω…..
Παραθέτω μια «κόντρα» 309 GTi 1.9 Vs 206 "GTi" 1.6 σε διάφορα σημεία μαζί με την βαθμολογία που δίνω σε κάθε σημείο!
Πάντως το 309 κερδίζει θριαμβευτικά σχεδόν σε όλους του (σημαντικούς) τομείς.
Δεν ξέρω που να αρχίσω και που να τελειώσω........
Το 309 GTi είναι ένα αυτοκίνητο που σε αίσθηση ΟΛΑ τα νιώθεις να είναι «όπως πρέπει» και όπως τα θες να είναι σε αντίθεση με το 206 που όλα σου φαίνονται στραβά!
Δεν θα ασχοληθω πολύ με το θέμα επιδόσεων διότι το 309GTi 1.9 είχε 130ιππους και 920κιλά βάρος (7 κιλά ανά ίππο) και το 206GTi 1.6 έχει 110 ίππους και 1060κιλά βάρος (9,6 κιλά ανά ίππο.....).
Ακόμη και το δίλιτρο 206GTi έχει 137ίππους και 1060κιλά (τόσο το βρίσκω και αυτό) που σημαίνει 7,7 κιλά ανά ίππο.
Θέση οδήγησης:
309:
Στο 309 κάθεσαι χαμηλότερα και έχεις μπόλικο χώρο για τα πόδια σου. Το τιμόνι είναι αρκετά κάθετο και πολύ πιο χαμηλά από τη χαμηλή θέση του 206 και δεν ρυθμίζεται αλλά και πάλι τα πόδια δεν βρήσκουν πάνω επειδή είναι πιο απλωμένα. Για μένα πάντως ήταν σε ΤΕΛΕΙΑ θέση. Το τιμόνι 4 ακτίνων έχει πιο χοντρή (και μαλακή) στεφάνη από το 206 επενδυμένη με δέρμα και δεν γλυστράει και η διάμετρος του είναι "Just right".
Τα πεντάλ είναι ελαφρώς μετατοπισμένα προς το κέντρο του αυτοκινήτου αλλά (στα δεξιοτίμονα...) αυτό ευνούσε το φρενάρισμα με το αριστερό.
Ο μοχλός ταχυτήτων πέφτει ακριβώς εκεί που πρέπει στο χέρι. (9/10)
206:
Το τιμόνι είναι υπερβολικά ψηλά «στα μούτρα σου» και αρκετά οριζόντιο ακόμη και στη "χαμηλώτερη" θέση.
Ανεβάζοντας το κάθισμα δεν βλέπεις όλα τα όργανα στο ταμπλό και το κάτω μέρος του καθίσματος παίρνει μια χάλια κλίση προς τα μπροστά που σε τσακίζει.
Τα πεντάλ πέφτουν πολύ κοντά και το (σκληρό ανκαι επενδυμένο με δέρμα) τιμόνι πολύ μακριά και είναι σχεδόν αδύνατο να βρεις ικανοποιητική θέση οδήγησης. εκτός εάν έχεις μακριά χέρια και κοντά πόδια….
Το ίδιο ίσχύει για τον επιλογέα που πέφτει μακριά.
Αδύνατον να φρενάρεις με το αριστερό διότι το γόνατο βρίσκει στην κολώνα του τιμονιού. (4/10)
Φρένα:
309:
Αποτελεσματικότατα φρένα χωρίς ABS με ΤΕΛΕΙΑ αίσθηση, σφικτό πεντάλ με μικρή διαδρομή, εξαιρετικό "bite" (αρχική απόκριση), πολύ καλή γραμμικότητα και μεγάλη αντοχή στη σκληρή χρήση. (Αίσθηση 10/10, Αποτελεσματικότητα 9/10)
206:
Αποτελεσματικά γενικά φρένα που κουράζονται εύκολα στη σκληρή χρήση. Σπογγώδες και ασαφές πεντάλ με μεγάλη διαδρομή και κακό "bite". (Αίσθηση 6/10, Αποτελεσματικότητα 8/10)
Τιμόνι:
309:
Αδύνατο να περιγραφεί με λόγια. Ακριβέστατο υδραυλικό τιμόνι με 3 στροφές απ' άκρη σ' άκρη, εξαιρετική αίσθηση και ΜΗΔΕΝΙΚΟ τζόγο. Αν ήταν ακόμη πιο γρήγορο θα ήταν απλά ΤΕΛΕΙΟ. Όλες οι πληροφορίες του δρόμου περνάνε στα χέρια σου και η αλλαγές πορείας γίνονται με τη ....σκέψη και απειροελάχιστες κινήσεις του τιμονιού. Το αυτοκίνητο μπορεί να τοποθετείται στις στροφές με ακρίβεια χιλιοστού. Καθόλου Torque Steer και Bump Steer. Σε όλες τις συνθήκες και ταχύτητες το τιμόνι παραμένει σφιχτό και χωρίς καθόλου τζόγο και πάντοτε νιώθεις ότι οι τροχοί σου πατάνε πολύ καλά στο δρόμο. Σημειώστε ότι το 309 όπως και τα 205, 405 έχουν ΘΕΤΙΚΟ όφφσετ στη γεωμετρία του μπροστινού συστήματος. (9,5/10)
206:
Ίσως το χειρότερο τιμόνι που έχει βγάλει ποτέ η Peugeot. Ασαφές, αργό με μέτρια αίσθηση και πολύ κακή ακρίβεια. Μεγάλος τζόγος γύρω από τη θέση της ευθείας που θυμίζει τζίπ με ατέρμονα. Στις στροφές και πολύ περισσότερο στα “S” το αυτοκίνητο τοποθετείται στο «περίπου» και πάντοτε χρειάζεται να ελαττώσεις το τιμόνι μέσα στη στροφή λόγο του αρχικού τζόγου και της ανακρίβειας που σε αναγκάζει να το στρίβεις περισσότερο για να μπεις αρχικά στη στροφή.
Αρκετό Torque Steer και πολύ ενοχλητικό Bump Steer.
Επιπλέον δεν κόβει πολύ και κάνει το παρκάρισμα και τις διορθώσεις από μεγάλες πλαγιολισθήσεις δύσκολες. Στις ψηλές ταχύτητες γίνεται επιπλέον πολύ χαλαρό και νιώθεις ότι οι τροχοί είναι στον αέρα. (0/10)
Ανάρτηση:
309:
Η αίσθηση από την ανάρτηση του 309GTi είναι πολύ δύσκολο αν όχι αδύνατο να περιγραφεί με λόγια. Από τις καλύτερα ρυθμισμένες «μαμά» αναρτήσεις που θα συναντήσετε. Ίσως η πιο άνετη ανάρτηση που υπήρξε ποτέ σε GTi με αρκετά μαλακά ελατήρια και δυνατή απόσβεση αμορτισέρ, σιδερώνει το δρόμο, δεν πλέει και δεν κοπανάει ΠΟΤΕ και έχει εξαιρετικό έλεγχο του αμαξώματος. Εξαιρετική ευστάθεια στις ψηλές ταχύτητες ακόμη και σε δρόμους με ανωμαλίες.
Ελάχιστες κλίσεις αμαξώματος και εξαιρετική απόκριση στις αλλαγές πορείας και στα “S” από τις χοντρές αντιστρεπτικές μπροστά-πίσω (νομίζω 23χιλ) και το αρνητικό κάμπερ όλων των τροχών.
(Μπροστά οι αντιστρεπτικές πιάνουν ψηλά πάνω στο αμορτισέρ και όχι πάνω στο γόνατο χαμηλά όπως γίνεται συνήθως.) Ειδικά στα “S” καταλαβαίνεις εύκολα ότι οι αντιστρεπτικές προβάλλουν έντονη αντίσταση στις κλίσεις και η εναλλαγές πορείας είναι αστραπιαίες.
Το 309GTi (OXI το 16βάλβιδο όμως διότι έχει άλλες ρυθμίσεις και δύσκολα υπερστρέφει) είναι από τα πιο «πισωκίνητα» προσθιοκίνητα που υπήρξαν ποτέ στη συμπεριφορά του. Η αρχική υποστροφή είναι σχεδόν μηδενική (όχι όμως εντελώς μηδενική όπως 205GTi και Renault 5GT Turbo) με ελάχιστη υποστροφή ισχύος και εξαιρετική ελκτική πρόσφυση. Το αυτοκίνητο είναι γενικά πολύ ουδέτερο με ελαφρές υπερστροφικές τάσεις στο όριο που ελέγχονται εύκολα από το εξαιρετικό τιμόνι (και που τεχνητά μπορούν να αυξηθούν αρκετά) και από τον πολύ φιλικό και προοδευτικό τρόπο που γυρίζει η ουρά.
Το αυτοκίνητο γενικά συγχωρεί λάθη και επιτρέπει διόρθωση πορείας και μέσα στη στροφή με πολλά, χωρίς παρατράγουδα και δεν επηρεάζεται καθόλου από ανωμαλίες του δρόμου μέσα στη στροφή.
Υποστροφικό μπορεί να γίνει σε πολύ κλειστά κομμάτια αλλά και πάλι η υποστροφή «σκοτώνεται» εύκολα με «τιμονιά», τσίμπημα του φρένου, ή πάτα-άσε.
Όσο αυξάνεις την ταχύτητα σου στις στροφές, τόσο καλύτερα δουλεύει η ανάρτηση και σε παρακαλάει να δώσεις «κι άλλο».
Τρομάζει μόνο σε πολύ γλιστερή άσφαλτο αφού οι πολύ σκληρές αντιστρεπτικές προκαλούν μεγάλες (στο χώρο που χρειάζεσαι στο οδόστρωμα) πλαγιολισθήσεις εκεί που άλλα αυτοκίνητα παίρνουν απλά κλίσεις και στρίβουν.
Το 1990 το περιοδικό «Autocar & Motor» το ανακήρυξε σαν το καλύτερα στημένο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο που υπήρξε ποτέ (μέχρι τότε).
Μοναδικό (ίσως) αρνητικό σημείο είναι μια τάση της πίσω ανάρτησης (λόγο σχετικά μαλακών ελατηρίων) να κάθεται πολύ κάτω στην έντονη επιτάχυνση.
Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου έγινε ακόμη καλύτερη και οι τάσεις υπερστροφής εξαφανίστηκαν με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ΚΟΝΙ (κίτρινα) εις βάρος όμως της άνεσης στις χαμηλές ταχύτητες που και πάλι όμως στις ψηλές ταχύτητες ήταν εξαιρετική. (9/10)
206:
Γενικά καλορυθμισμένη «μαμά» ανάρτηση για «καθημερινό αυτοκίνητο» αλλά απέχει πολύ από το να μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ.
Η άνεση σίγουρα είναι καλύτερη από άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας (και όχι μόνο) αλλά η μάλλον αδύνατη απόσβεση των «μαμά» αμορτισέρ κάνει το αυτοκίνητο να δείχνει χαλαρό πάνω στις αναρτήσεις και να κοπανάει (κάποτε) στις λακκούβες.
Η γεωμετρία των μπροστινών αναρτήσεων κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτη. Η μια μοίρα θετικό κάμπερ, το έντονο αρνητικό όφφσετ και το ανεπαρκές κάστερ δίνουν ασαφές τιμόνι και την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο πατάει στις «μύτες» των ποδιών του όταν στρίβει. Στο θετικό κάμπερ και την αδύνατη απόσβεση των αμορτισέρ οφείλεται και η κακή ελκτική πρόσφυση από στάση που επιπλέον δίνει την εντύπωση ότι η τροχοί δεν πατάνε στο έδαφος.
Οι αντιστρεπτικές είναι πολύ μαλακές για αυτοκίνητο αυτού του είδους και ανκαι οι, κλίσεις είναι λογικές η αλλαγή πορείας στα “S” είναι νωχελική αφού επιπλέον το αργό και ανακριβές τιμόνι δεν βοηθάει και είναι σχεδόν αδύνατο να κρατάς σωστές γραμμές.
Στα υπέρ του 206 είναι η σχετικά μικρή υποστροφή και η αρκετά μεγάλη ευκολία του να οδηγηθεί σβέλτα.
Κοντά στο όριο όμως θέλει προσοχή διότι η ουρά γυρίζει μάλλον απότομα και το ασαφές και αργό τιμόνι που επιπλέον δεν κόβει πολύ δεν βοηθάει καθόλου.
Εδώ φαίνεται η αξία του ESP που δεν αφήνει την ουρά να χαζογλυστράει με το παραμικρό. (6/10)
Κιβώτιο/Επιλογέας:
309:
Αρκετά θετικός επιλογέας που δεν σκαλώνει σχεδόν ποτέ σε επίπεδο σχεδόν όσο ένας καλός Γιαπωνέζικος. Αρκετά δυνατό ελατήριο στον άξονα 3ης -4ης που επέτρεπε αλλαγές σε 3η απλά σπρώχνοντας το μοχλό μπροστά. Η όπισθεν θέλει προσοχή διότι γρατζουνάει εύκολα. Αρκετά ικανοποιητικό συγχρονιζέ που επέτρεπε κατέβασμα σε 1η ακόμη και από 50-60 χιλιόμετρα στις φουρκέτες.
Η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι εξαιρετική και πολύ καλά επιλεγμένη για σπορ οδήγηση. Στον κόφτη (6750 στροφές) η 1η φτάνει τα 70χάω, η 2α τα 105, η 3η τα 145και η 4η τα 185χαω περίπου. (9/10 Κλιμάκωση, 8/10 Επιλογέας)
206:
Ο επιλογέας σκαλώνει αρκετά στις αλλαγές από 1η σε 2α, λιγότερο από 2α σε 3η και αντίθετα. Η επιλογή της 1ης εν κινήσει είναι δύσκολη και ο επιλογέας σκαλώνει σχεδόν πάντα που δυσχεραίνει την επιλογή 1ης σε ανηφορικές φουρκέτες εκτός εάν συγχρονίσεις τις στροφές του κινητήρα στην αλλαγή. Στις γρήγορες καρφωτές αλλαγές, οι αλλαγές γίνονται καλύτερα.
Η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι κάπως αραιή με την 1η υπερβολικά κοντή, τη 2α κάπως κοντή και τις άλλες σχέσεις σχετικά καλά τοποθετημένες (και σίγουρα καλύτερες από αντίστοιχα Γερμανικά αυτοκίνητα). (6/10 Κλιμάκωση, 4/10 Επιλογέας)
Εσείς μετά από όλα αυτά ποιο θα ΘΕΛΑΤΕ να οδηγείτε?????
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιούλ 2005, 16:00:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kanelj έγραψε: | 206 εννοειται |
Aν δεν ειχατε στην κατοχη σας καποιο απο τα προηγουμενα! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιούλ 2005, 16:04:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | kanelj έγραψε: | 206 εννοειται |
Aν δεν ειχατε στην κατοχη σας καποιο απο τα προηγουμενα!  |
Αααα sorry δεν το καταλαβα...
τοτε 206 
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιούλ 2005, 16:21:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Δεν ξέρω που να αρχίσω και που να τελειώσω…..
Παραθέτω μια «κόντρα» 309 GTi 1.9 Vs 206 "GTi" 1.6 σε διάφορα σημεία μαζί με την βαθμολογία που δίνω σε κάθε σημείο!
|
Δεν ήξερα οτι μίλαγες για το 1,6 Χάρη μου.Μιάς και αναφέρθηκες σε παλαιότερα peugeot,φαντάστικα οτι εννοούσες τον αρχικό 206gti,το οποίο όλοι ξέρουμε τι κινητήρα φοράει .Επίσης όλοι ξέρουμε τι κιβώτιο και τι σύστημα διεύθυνσης έχει...
ultra-one έγραψε: |
Δεν θα ασχοληθω πολύ με το θέμα επιδόσεων διότι το 309GTi 1.9 είχε 130ιππους και 920κιλά βάρος (7 κιλά ανά ίππο) και το 206GTi 1.6 έχει 110 ίππους και 1060κιλά βάρος (9,6 κιλά ανά ίππο.....).
Ακόμη και το δίλιτρο 206GTi έχει 137ίππους και 1060κιλά (τόσο το βρίσκω και αυτό) που σημαίνει 7,7 κιλά ανά ίππο.
|
The truth is out there Χάρη μου...Μην το ξεχνάς ποτέ αυτό...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιούλ 2005, 17:45:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ronin έγραψε: | ultra-one έγραψε: | Δεν ξέρω που να αρχίσω και που να τελειώσω…..
Παραθέτω μια «κόντρα» 309 GTi 1.9 Vs 206 "GTi" 1.6 σε διάφορα σημεία μαζί με την βαθμολογία που δίνω σε κάθε σημείο!
|
Δεν ήξερα οτι μίλαγες για το 1,6 Χάρη μου.Μιάς και αναφέρθηκες σε παλαιότερα peugeot,φαντάστικα οτι εννοούσες τον αρχικό 206gti,το οποίο όλοι ξέρουμε τι κινητήρα φοράει .Επίσης όλοι ξέρουμε τι κιβώτιο και τι σύστημα διεύθυνσης έχει... |
Χάρη το 206 GTi 1,6 δεν έχει καμία σχέση με το 206 GTi 2,0.
Αν δεν τα έχεις οδηγήσει δεν υπάρχει περίπτωση να το καταλάβεις.
Ούτε εγώ το περίμενα.
Όταν με πήγαν 2 "2λιτρα" touring είδα διαφορά.
Όταν όμως ήρθε στα χέρια μου η νύφη πραγματικά ΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ!!!
Μιλάμε για 2 τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα.
Μόνο το καπάκι είναι το ίδιο , ααα και οι διαστάσεις των δίσκόφρενων και το εσωτερικό....
Έχουν τελείως διαφορετικά ανάρτηση / τιμόνι / κιβώτιο / κινητήρα.
Όποτε θες μπορώ να σε κάνω βόλτα αλλά και να στο δώσω να το οδηγήσεις και να το διαπιστώσες και μόνος σου.
Τα αποτελέσματα της παραπάνω σύγκρισης είναι λογικά αλλό η σύγκριση είναι τελείως λάθος.
Σύγκρινε 206 2,0 GTi (και κατά προτίμηση τα πρώτα GTi με το μηχανικό γκάζι αν και η διαφορά είναι μάλλον δυσδιάκριτη) με το 309 GTi και τότε θα μπορείς να έχεις ρεαλιστικά αποτερλέσματα.
Επίσης καλό θα ήταν η σύγκριση να γίνει με το ESP στο OFF γιατί όταν είναι στο ON το δικό μου τουλάχιστον δεν καταλαβαίνει τίποτα...και τα κάνει όλα μόνο του...πηγαίνοντας αέρα...χαλαρά...
Αλλιώς αδικείς το 1600άρι χωρίς λόγο...
Ronin έγραψε: | ultra-one έγραψε: |
Δεν θα ασχοληθω πολύ με το θέμα επιδόσεων διότι το 309GTi 1.9 είχε 130ιππους και 920κιλά βάρος (7 κιλά ανά ίππο) και το 206GTi 1.6 έχει 110 ίππους και 1060κιλά βάρος (9,6 κιλά ανά ίππο.....).
Ακόμη και το δίλιτρο 206GTi έχει 137ίππους και 1060κιλά (τόσο το βρίσκω και αυτό) που σημαίνει 7,7 κιλά ανά ίππο.
|
The truth is out there Χάρη μου...Μην το ξεχνάς ποτέ αυτό...  |
Όσο για αυτό δεν μπορώ να πώ πως έχεις απόλυτο δίκιο κ. GΤουρα... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιούλ 2005, 12:50:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για δείτε και λίγο αυτό.......

Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Ιούλ 2005, 19:45:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
POST DELETED by Baphomet : εντελώς off topic ερώτημα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Αύγ 2005, 11:39:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
205 BIGFOOT σίγουρα δεν έχετε ξαναδεί!!!!!!

Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Αύγ 2005, 11:45:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mια και μιλάμε για θρυλικά Peugeot, ερώτηση προς κινηματογραφόφιλους κυρίως...
Στην ταινία "Bαλκανιζατέρ" του Γκορίτσα, το αυτοκίνητο μήπως θυμάται κανένας τι ήταν?
Έχω την εντύπωση ότι ήταν 404, αλλά στο εξώφυλλο του DVD έχει κάτι που μοιάζει με 304. Mπορεί να βοηθήσει κάποιος?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Αύγ 2005, 11:58:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To 404 ηταν.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Αύγ 2005, 12:23:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωριστε και ο "παπους" της οικογενιας των Rallye

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fterotos (fterotos) Μόλις έγραψα

309GTi16
Ένταξη: 14 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 14
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 12:17:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
file ultra-one ...kapou diabasa pos les oti to 309gti16 den eixe uperstrofh , logo diaforetikon rithmiseon apo to 309gti, auto pou les apla sou leo pos den isxuei ! ta 2 amaksia eixan diaforetikes rithmiseis sthn anarthsh kai to 16v den eixe kamia epafh me to 8v . 23mm itan oi antistreptikh tou 16v. tou 8v htan pio lepth 21mm nomizo.
...kai kati allo, sthn agglia den eidan pote 309gti16 , ta elaxista pou uparxoun einai metatropes ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 12:41:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φίλε μου γράφε με Ελληνικά σε παρακαλώ, μας βγήκαν τα μάτια...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 13:40:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
fterotos έγραψε: | file ultra-one ...kapou diabasa pos les oti to 309gti16 den eixe uperstrofh , logo diaforetikon rithmiseon apo to 309gti, auto pou les apla sou leo pos den isxuei ! ta 2 amaksia eixan diaforetikes rithmiseis sthn anarthsh kai to 16v den eixe kamia epafh me to 8v . 23mm itan oi antistreptikh tou 16v. tou 8v htan pio lepth 21mm nomizo.
...kai kati allo, sthn agglia den eidan pote 309gti16 , ta elaxista pou uparxoun einai metatropes ! |
To 309GTi 16v δεν κυκλοφόρησε ποτέ σε δεξιοτίμονο διότι υπήρχε πρόβλημα με την αντλία των φρένων που δεν χώραγε πίσω από τον κινητήρα!
Όντως στην Αγγλία όλα τα 16v είναι μετατροπές και δεν ξέρω πως έλυσαν το πρόβλημα της αντλίας που δεν κατάφερε να λύσει η Peugeot!!!
Οι αντιστρεπτικές ήταν και στα 2 23χιλ. (κάπου είχα διαβάσει για 24χιλ) αλλά το 16v είχε πιο σκληρά ελατήρια μπροστά και αυξημένο αρνητικό κάμπερ όπως και μεγαλύτερη σύγκλιση πίσω.
Συνεπώς είναι εύλογο ότι ήταν πιο υποστροφικό από το 8v και σε αυτό συμφωνούν και τα περιοδικά που το είχαν δοκιμάσει τότε.
Το 16v ήταν πιο αποτελεσματικό στο να "ισιώνει" τις στροφές και συνεπώς πιο γρήγορο από το Α στο Β, αλλά το 8v ήταν και είναι υποδειγματικό στην συμπεριφορά του και στο ότι μπορούσε να κάνει τα πάντα από υποστροφή, υπερστροφή, πλαγιολίσθηση ή ουδέτερη συμπεριφορά ανάλογα με τις διαθέσεις του οδηγού.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fterotos (fterotos) Μόλις έγραψα

309GTi16
Ένταξη: 14 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 14
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 14:16:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...sorry paidia gia ta greek-english,alla den ginete diaforetika .
file ultra one, h diafora mas einai pos esu diabazeis gia to 309gti16 se periodika kai ego to odhgo. oso gia thn antistreptikh den bazo to xeri mou sthn fotia gia to 8v , sigoura eixe paxuteres raudous to 16v.
p.s. ta 309opos lene kai ta biblia mou (ektos apo to 16v) foragan 20, 22,23 mm antistreptikes , ara to 8v tetoia tha forouse |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 14:28:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
fterotos έγραψε: |
file ultra one, h diafora mas einai pos esu diabazeis gia to 309gti16 se periodika kai ego to odhgo. oso gia thn antistreptikh den bazo to xeri mou sthn fotia gia to 8v , sigoura eixe paxuteres raudous to 16v.
p.s. ta 309opos lene kai ta biblia mou (ektos apo to 16v) foragan 20, 22,23 mm antistreptikes , ara to 8v tetoia tha forouse |
Και εγώ οδηγούσα το 8v για 7 χρόνια!
Να δω και εγώ το Haynes Manual, για τις αντιστρεπτικές όπως και τις εκτυπώσεις που έχω από ευθυγραμμίσεις και να τα συγκρίνουμε!
Το 309GTi 16v σου είναι μαμά ή τροπέτο??????
Βάλε και μια φωτογραφιούλα του "Θεού" στην υπογραφή σου! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fterotos (fterotos) Μόλις έγραψα

309GTi16
Ένταξη: 14 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 14
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 14:43:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
..mama einai.
sto manual pou les ,den anaferete tipota gia to 16v. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 14:46:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
fterotos έγραψε: | ..mama einai. |
Χρώμα?? 3θυρο???, Ηλιοροφή????, Α/C??, Ατρακάριστο??
ΤΟ ΠΟΥΛΑΣ????????????????????????????????????????
fterotos έγραψε: | sto manual pou les ,den anaferete tipota gia to 16v. |
To ξέρω! Έχει όμως για το 8v. 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fterotos (fterotos) Μόλις έγραψα

309GTi16
Ένταξη: 14 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 14
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 14:55:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
..mple metalliko , mono 3porto ebgene , den exei hliorofh , oute A/C
KAI DEN TO POULAO, otan stamatisa na to kukloforo(phra allo amaksi) eixa arxisei na tou bazo kapoia pragmata ,( opos baseis mhxanhs peugeot sport kai silent blocks , eksaftero disko xalkou k.t.l ) me thn proptikh na to exo gia na kano thn plaka mou se kamia anabash , alla...
ama thes sou poulao to mama dermatino timoni  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|