PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Θρυλικά Peugeot
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιούλ 2005, 14:55:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ronin έγραψε:
ultra-one έγραψε:
Ronin έγραψε:
ultra-one έγραψε:
Απλά σας λέω ότι συγκριτικά το 206GTi είναι σαν πατίνι για παιδάκια...... (Μεγάλη απογοήτευση......)


Άντε βρε σαχλαμάρα Silly Silly Silly
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


ΜΕΡΑ - ΝΥΧΤΑ η διαφορά Πάνο .............. Sad


ε δε θα το'λεγα Χάρη μου... Wink


Δεν ξέρω που να αρχίσω και που να τελειώσω…..
Παραθέτω μια «κόντρα» 309 GTi 1.9 Vs 206 "GTi" 1.6 σε διάφορα σημεία μαζί με την βαθμολογία που δίνω σε κάθε σημείο!
Πάντως το 309 κερδίζει θριαμβευτικά σχεδόν σε όλους του (σημαντικούς) τομείς.
Δεν ξέρω που να αρχίσω και που να τελειώσω........
Το 309 GTi είναι ένα αυτοκίνητο που σε αίσθηση ΟΛΑ τα νιώθεις να είναι «όπως πρέπει» και όπως τα θες να είναι σε αντίθεση με το 206 που όλα σου φαίνονται στραβά!

Δεν θα ασχοληθω πολύ με το θέμα επιδόσεων διότι το 309GTi 1.9 είχε 130ιππους και 920κιλά βάρος (7 κιλά ανά ίππο) και το 206GTi 1.6 έχει 110 ίππους και 1060κιλά βάρος (9,6 κιλά ανά ίππο.....).
Ακόμη και το δίλιτρο 206GTi έχει 137ίππους και 1060κιλά (τόσο το βρίσκω και αυτό) που σημαίνει 7,7 κιλά ανά ίππο.

Θέση οδήγησης:
309:
Στο 309 κάθεσαι χαμηλότερα και έχεις μπόλικο χώρο για τα πόδια σου. Το τιμόνι είναι αρκετά κάθετο και πολύ πιο χαμηλά από τη χαμηλή θέση του 206 και δεν ρυθμίζεται αλλά και πάλι τα πόδια δεν βρήσκουν πάνω επειδή είναι πιο απλωμένα. Για μένα πάντως ήταν σε ΤΕΛΕΙΑ θέση. Το τιμόνι 4 ακτίνων έχει πιο χοντρή (και μαλακή) στεφάνη από το 206 επενδυμένη με δέρμα και δεν γλυστράει και η διάμετρος του είναι "Just right".
Τα πεντάλ είναι ελαφρώς μετατοπισμένα προς το κέντρο του αυτοκινήτου αλλά (στα δεξιοτίμονα...) αυτό ευνούσε το φρενάρισμα με το αριστερό.
Ο μοχλός ταχυτήτων πέφτει ακριβώς εκεί που πρέπει στο χέρι. (9/10)

206:
Το τιμόνι είναι υπερβολικά ψηλά «στα μούτρα σου» και αρκετά οριζόντιο ακόμη και στη "χαμηλώτερη" θέση.
Ανεβάζοντας το κάθισμα δεν βλέπεις όλα τα όργανα στο ταμπλό και το κάτω μέρος του καθίσματος παίρνει μια χάλια κλίση προς τα μπροστά που σε τσακίζει.
Τα πεντάλ πέφτουν πολύ κοντά και το (σκληρό ανκαι επενδυμένο με δέρμα) τιμόνι πολύ μακριά και είναι σχεδόν αδύνατο να βρεις ικανοποιητική θέση οδήγησης. εκτός εάν έχεις μακριά χέρια και κοντά πόδια….
Το ίδιο ίσχύει για τον επιλογέα που πέφτει μακριά.
Αδύνατον να φρενάρεις με το αριστερό διότι το γόνατο βρίσκει στην κολώνα του τιμονιού. (4/10)


Φρένα:
309:
Αποτελεσματικότατα φρένα χωρίς ABS με ΤΕΛΕΙΑ αίσθηση, σφικτό πεντάλ με μικρή διαδρομή, εξαιρετικό "bite" (αρχική απόκριση), πολύ καλή γραμμικότητα και μεγάλη αντοχή στη σκληρή χρήση. (Αίσθηση 10/10, Αποτελεσματικότητα 9/10)

206:
Αποτελεσματικά γενικά φρένα που κουράζονται εύκολα στη σκληρή χρήση. Σπογγώδες και ασαφές πεντάλ με μεγάλη διαδρομή και κακό "bite". (Αίσθηση 6/10, Αποτελεσματικότητα 8/10)



Τιμόνι:
309:
Αδύνατο να περιγραφεί με λόγια. Ακριβέστατο υδραυλικό τιμόνι με 3 στροφές απ' άκρη σ' άκρη, εξαιρετική αίσθηση και ΜΗΔΕΝΙΚΟ τζόγο. Αν ήταν ακόμη πιο γρήγορο θα ήταν απλά ΤΕΛΕΙΟ. Όλες οι πληροφορίες του δρόμου περνάνε στα χέρια σου και η αλλαγές πορείας γίνονται με τη ....σκέψη και απειροελάχιστες κινήσεις του τιμονιού. Το αυτοκίνητο μπορεί να τοποθετείται στις στροφές με ακρίβεια χιλιοστού. Καθόλου Torque Steer και Bump Steer. Σε όλες τις συνθήκες και ταχύτητες το τιμόνι παραμένει σφιχτό και χωρίς καθόλου τζόγο και πάντοτε νιώθεις ότι οι τροχοί σου πατάνε πολύ καλά στο δρόμο. Σημειώστε ότι το 309 όπως και τα 205, 405 έχουν ΘΕΤΙΚΟ όφφσετ στη γεωμετρία του μπροστινού συστήματος. (9,5/10)

206:
Ίσως το χειρότερο τιμόνι που έχει βγάλει ποτέ η Peugeot. Ασαφές, αργό με μέτρια αίσθηση και πολύ κακή ακρίβεια. Μεγάλος τζόγος γύρω από τη θέση της ευθείας που θυμίζει τζίπ με ατέρμονα. Στις στροφές και πολύ περισσότερο στα “S” το αυτοκίνητο τοποθετείται στο «περίπου» και πάντοτε χρειάζεται να ελαττώσεις το τιμόνι μέσα στη στροφή λόγο του αρχικού τζόγου και της ανακρίβειας που σε αναγκάζει να το στρίβεις περισσότερο για να μπεις αρχικά στη στροφή.
Αρκετό Torque Steer και πολύ ενοχλητικό Bump Steer.
Επιπλέον δεν κόβει πολύ και κάνει το παρκάρισμα και τις διορθώσεις από μεγάλες πλαγιολισθήσεις δύσκολες. Στις ψηλές ταχύτητες γίνεται επιπλέον πολύ χαλαρό και νιώθεις ότι οι τροχοί είναι στον αέρα. (0/10)



Ανάρτηση:
309:
Η αίσθηση από την ανάρτηση του 309GTi είναι πολύ δύσκολο αν όχι αδύνατο να περιγραφεί με λόγια. Από τις καλύτερα ρυθμισμένες «μαμά» αναρτήσεις που θα συναντήσετε. Ίσως η πιο άνετη ανάρτηση που υπήρξε ποτέ σε GTi με αρκετά μαλακά ελατήρια και δυνατή απόσβεση αμορτισέρ, σιδερώνει το δρόμο, δεν πλέει και δεν κοπανάει ΠΟΤΕ και έχει εξαιρετικό έλεγχο του αμαξώματος. Εξαιρετική ευστάθεια στις ψηλές ταχύτητες ακόμη και σε δρόμους με ανωμαλίες.
Ελάχιστες κλίσεις αμαξώματος και εξαιρετική απόκριση στις αλλαγές πορείας και στα “S” από τις χοντρές αντιστρεπτικές μπροστά-πίσω (νομίζω 23χιλ) και το αρνητικό κάμπερ όλων των τροχών.
(Μπροστά οι αντιστρεπτικές πιάνουν ψηλά πάνω στο αμορτισέρ και όχι πάνω στο γόνατο χαμηλά όπως γίνεται συνήθως.) Ειδικά στα “S” καταλαβαίνεις εύκολα ότι οι αντιστρεπτικές προβάλλουν έντονη αντίσταση στις κλίσεις και η εναλλαγές πορείας είναι αστραπιαίες.
Το 309GTi (OXI το 16βάλβιδο όμως διότι έχει άλλες ρυθμίσεις και δύσκολα υπερστρέφει) είναι από τα πιο «πισωκίνητα» προσθιοκίνητα που υπήρξαν ποτέ στη συμπεριφορά του. Η αρχική υποστροφή είναι σχεδόν μηδενική (όχι όμως εντελώς μηδενική όπως 205GTi και Renault 5GT Turbo) με ελάχιστη υποστροφή ισχύος και εξαιρετική ελκτική πρόσφυση. Το αυτοκίνητο είναι γενικά πολύ ουδέτερο με ελαφρές υπερστροφικές τάσεις στο όριο που ελέγχονται εύκολα από το εξαιρετικό τιμόνι (και που τεχνητά μπορούν να αυξηθούν αρκετά) και από τον πολύ φιλικό και προοδευτικό τρόπο που γυρίζει η ουρά.
Το αυτοκίνητο γενικά συγχωρεί λάθη και επιτρέπει διόρθωση πορείας και μέσα στη στροφή με πολλά, χωρίς παρατράγουδα και δεν επηρεάζεται καθόλου από ανωμαλίες του δρόμου μέσα στη στροφή.
Υποστροφικό μπορεί να γίνει σε πολύ κλειστά κομμάτια αλλά και πάλι η υποστροφή «σκοτώνεται» εύκολα με «τιμονιά», τσίμπημα του φρένου, ή πάτα-άσε.
Όσο αυξάνεις την ταχύτητα σου στις στροφές, τόσο καλύτερα δουλεύει η ανάρτηση και σε παρακαλάει να δώσεις «κι άλλο».
Τρομάζει μόνο σε πολύ γλιστερή άσφαλτο αφού οι πολύ σκληρές αντιστρεπτικές προκαλούν μεγάλες (στο χώρο που χρειάζεσαι στο οδόστρωμα) πλαγιολισθήσεις εκεί που άλλα αυτοκίνητα παίρνουν απλά κλίσεις και στρίβουν.
Το 1990 το περιοδικό «Autocar & Motor» το ανακήρυξε σαν το καλύτερα στημένο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο που υπήρξε ποτέ (μέχρι τότε).
Μοναδικό (ίσως) αρνητικό σημείο είναι μια τάση της πίσω ανάρτησης (λόγο σχετικά μαλακών ελατηρίων) να κάθεται πολύ κάτω στην έντονη επιτάχυνση.
Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου έγινε ακόμη καλύτερη και οι τάσεις υπερστροφής εξαφανίστηκαν με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ΚΟΝΙ (κίτρινα) εις βάρος όμως της άνεσης στις χαμηλές ταχύτητες που και πάλι όμως στις ψηλές ταχύτητες ήταν εξαιρετική. (9/10)

206:
Γενικά καλορυθμισμένη «μαμά» ανάρτηση για «καθημερινό αυτοκίνητο» αλλά απέχει πολύ από το να μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ.
Η άνεση σίγουρα είναι καλύτερη από άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας (και όχι μόνο) αλλά η μάλλον αδύνατη απόσβεση των «μαμά» αμορτισέρ κάνει το αυτοκίνητο να δείχνει χαλαρό πάνω στις αναρτήσεις και να κοπανάει (κάποτε) στις λακκούβες.
Η γεωμετρία των μπροστινών αναρτήσεων κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτη. Η μια μοίρα θετικό κάμπερ, το έντονο αρνητικό όφφσετ και το ανεπαρκές κάστερ δίνουν ασαφές τιμόνι και την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο πατάει στις «μύτες» των ποδιών του όταν στρίβει. Στο θετικό κάμπερ και την αδύνατη απόσβεση των αμορτισέρ οφείλεται και η κακή ελκτική πρόσφυση από στάση που επιπλέον δίνει την εντύπωση ότι η τροχοί δεν πατάνε στο έδαφος.
Οι αντιστρεπτικές είναι πολύ μαλακές για αυτοκίνητο αυτού του είδους και ανκαι οι, κλίσεις είναι λογικές η αλλαγή πορείας στα “S” είναι νωχελική αφού επιπλέον το αργό και ανακριβές τιμόνι δεν βοηθάει και είναι σχεδόν αδύνατο να κρατάς σωστές γραμμές.
Στα υπέρ του 206 είναι η σχετικά μικρή υποστροφή και η αρκετά μεγάλη ευκολία του να οδηγηθεί σβέλτα.
Κοντά στο όριο όμως θέλει προσοχή διότι η ουρά γυρίζει μάλλον απότομα και το ασαφές και αργό τιμόνι που επιπλέον δεν κόβει πολύ δεν βοηθάει καθόλου.
Εδώ φαίνεται η αξία του ESP που δεν αφήνει την ουρά να χαζογλυστράει με το παραμικρό. (6/10)


Κιβώτιο/Επιλογέας:
309:
Αρκετά θετικός επιλογέας που δεν σκαλώνει σχεδόν ποτέ σε επίπεδο σχεδόν όσο ένας καλός Γιαπωνέζικος. Αρκετά δυνατό ελατήριο στον άξονα 3ης -4ης που επέτρεπε αλλαγές σε 3η απλά σπρώχνοντας το μοχλό μπροστά. Η όπισθεν θέλει προσοχή διότι γρατζουνάει εύκολα. Αρκετά ικανοποιητικό συγχρονιζέ που επέτρεπε κατέβασμα σε 1η ακόμη και από 50-60 χιλιόμετρα στις φουρκέτες.
Η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι εξαιρετική και πολύ καλά επιλεγμένη για σπορ οδήγηση. Στον κόφτη (6750 στροφές) η 1η φτάνει τα 70χάω, η 2α τα 105, η 3η τα 145και η 4η τα 185χαω περίπου. (9/10 Κλιμάκωση, 8/10 Επιλογέας)

206:
Ο επιλογέας σκαλώνει αρκετά στις αλλαγές από 1η σε 2α, λιγότερο από 2α σε 3η και αντίθετα. Η επιλογή της 1ης εν κινήσει είναι δύσκολη και ο επιλογέας σκαλώνει σχεδόν πάντα που δυσχεραίνει την επιλογή 1ης σε ανηφορικές φουρκέτες εκτός εάν συγχρονίσεις τις στροφές του κινητήρα στην αλλαγή. Στις γρήγορες καρφωτές αλλαγές, οι αλλαγές γίνονται καλύτερα.
Η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι κάπως αραιή με την 1η υπερβολικά κοντή, τη 2α κάπως κοντή και τις άλλες σχέσεις σχετικά καλά τοποθετημένες (και σίγουρα καλύτερες από αντίστοιχα Γερμανικά αυτοκίνητα). (6/10 Κλιμάκωση, 4/10 Επιλογέας)


Εσείς μετά από όλα αυτά ποιο θα ΘΕΛΑΤΕ να οδηγείτε?????


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιούλ 2005, 15:11:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206 εννοειται


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιούλ 2005, 16:00:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kanelj έγραψε:
206 εννοειται


Aν δεν ειχατε στην κατοχη σας καποιο απο τα προηγουμενα! Laughing Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιούλ 2005, 16:04:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
kanelj έγραψε:
206 εννοειται


Aν δεν ειχατε στην κατοχη σας καποιο απο τα προηγουμενα! Laughing Wink

Αααα sorry δεν το καταλαβα...
τοτε 206 Laughing Laughing


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιούλ 2005, 16:21:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Δεν ξέρω που να αρχίσω και που να τελειώσω…..
Παραθέτω μια «κόντρα» 309 GTi 1.9 Vs 206 "GTi" 1.6 σε διάφορα σημεία μαζί με την βαθμολογία που δίνω σε κάθε σημείο!


Δεν ήξερα οτι μίλαγες για το 1,6 Χάρη μου.Μιάς και αναφέρθηκες σε παλαιότερα peugeot,φαντάστικα οτι εννοούσες τον αρχικό 206gti,το οποίο όλοι ξέρουμε τι κινητήρα φοράει Very happy Wink .Επίσης όλοι ξέρουμε τι κιβώτιο και τι σύστημα διεύθυνσης έχει... Very happy Wink



ultra-one έγραψε:

Δεν θα ασχοληθω πολύ με το θέμα επιδόσεων διότι το 309GTi 1.9 είχε 130ιππους και 920κιλά βάρος (7 κιλά ανά ίππο) και το 206GTi 1.6 έχει 110 ίππους και 1060κιλά βάρος (9,6 κιλά ανά ίππο.....).
Ακόμη και το δίλιτρο 206GTi έχει 137ίππους και 1060κιλά (τόσο το βρίσκω και αυτό) που σημαίνει 7,7 κιλά ανά ίππο.


The truth is out there Χάρη μου...Μην το ξεχνάς ποτέ αυτό... Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιούλ 2005, 17:45:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ronin έγραψε:
ultra-one έγραψε:
Δεν ξέρω που να αρχίσω και που να τελειώσω…..
Παραθέτω μια «κόντρα» 309 GTi 1.9 Vs 206 "GTi" 1.6 σε διάφορα σημεία μαζί με την βαθμολογία που δίνω σε κάθε σημείο!


Δεν ήξερα οτι μίλαγες για το 1,6 Χάρη μου.Μιάς και αναφέρθηκες σε παλαιότερα peugeot,φαντάστικα οτι εννοούσες τον αρχικό 206gti,το οποίο όλοι ξέρουμε τι κινητήρα φοράει Very happy Wink .Επίσης όλοι ξέρουμε τι κιβώτιο και τι σύστημα διεύθυνσης έχει... Very happy Wink


Χάρη το 206 GTi 1,6 δεν έχει καμία σχέση με το 206 GTi 2,0.

Αν δεν τα έχεις οδηγήσει δεν υπάρχει περίπτωση να το καταλάβεις.
Ούτε εγώ το περίμενα.
Όταν με πήγαν 2 "2λιτρα" touring είδα διαφορά.
Όταν όμως ήρθε στα χέρια μου η νύφη πραγματικά ΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ!!!

Μιλάμε για 2 τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα.
Μόνο το καπάκι είναι το ίδιο , ααα και οι διαστάσεις των δίσκόφρενων και το εσωτερικό.... Laughing
Έχουν τελείως διαφορετικά ανάρτηση / τιμόνι / κιβώτιο / κινητήρα.

Όποτε θες μπορώ να σε κάνω βόλτα αλλά και να στο δώσω να το οδηγήσεις και να το διαπιστώσες και μόνος σου.

Τα αποτελέσματα της παραπάνω σύγκρισης είναι λογικά αλλό η σύγκριση είναι τελείως λάθος.

Σύγκρινε 206 2,0 GTi (και κατά προτίμηση τα πρώτα GTi με το μηχανικό γκάζι αν και η διαφορά είναι μάλλον δυσδιάκριτη) με το 309 GTi και τότε θα μπορείς να έχεις ρεαλιστικά αποτερλέσματα.
Επίσης καλό θα ήταν η σύγκριση να γίνει με το ESP στο OFF γιατί όταν είναι στο ON το δικό μου τουλάχιστον δεν καταλαβαίνει τίποτα...και τα κάνει όλα μόνο του...πηγαίνοντας αέρα...χαλαρά... Wink

Αλλιώς αδικείς το 1600άρι χωρίς λόγο...

Ronin έγραψε:
ultra-one έγραψε:

Δεν θα ασχοληθω πολύ με το θέμα επιδόσεων διότι το 309GTi 1.9 είχε 130ιππους και 920κιλά βάρος (7 κιλά ανά ίππο) και το 206GTi 1.6 έχει 110 ίππους και 1060κιλά βάρος (9,6 κιλά ανά ίππο.....).
Ακόμη και το δίλιτρο 206GTi έχει 137ίππους και 1060κιλά (τόσο το βρίσκω και αυτό) που σημαίνει 7,7 κιλά ανά ίππο.


The truth is out there Χάρη μου...Μην το ξεχνάς ποτέ αυτό... Very happy

Όσο για αυτό δεν μπορώ να πώ πως έχεις απόλυτο δίκιο κ. GΤουρα... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιούλ 2005, 12:50:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για δείτε και λίγο αυτό.......




Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Ιούλ 2005, 19:45:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

POST DELETED by Baphomet : εντελώς off topic ερώτημα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Αύγ 2005, 11:39:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

205 BIGFOOT σίγουρα δεν έχετε ξαναδεί!!!!!! Laughing Laughing Laughing



Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Αύγ 2005, 11:45:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mια και μιλάμε για θρυλικά Peugeot, ερώτηση προς κινηματογραφόφιλους κυρίως...

Στην ταινία "Bαλκανιζατέρ" του Γκορίτσα, το αυτοκίνητο μήπως θυμάται κανένας τι ήταν?

Έχω την εντύπωση ότι ήταν 404, αλλά στο εξώφυλλο του DVD έχει κάτι που μοιάζει με 304. Mπορεί να βοηθήσει κάποιος?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Αύγ 2005, 11:58:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To 404 ηταν.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Αύγ 2005, 12:23:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωριστε και ο "παπους" της οικογενιας των Rallye




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
fterotos (fterotos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


309GTi16

Ένταξη: 14 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 14

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 12:17:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

file ultra-one ...kapou diabasa pos les oti to 309gti16 den eixe uperstrofh , logo diaforetikon rithmiseon apo to 309gti, auto pou les apla sou leo pos den isxuei ! ta 2 amaksia eixan diaforetikes rithmiseis sthn anarthsh kai to 16v den eixe kamia epafh me to 8v . 23mm itan oi antistreptikh tou 16v. tou 8v htan pio lepth 21mm nomizo.

...kai kati allo, sthn agglia den eidan pote 309gti16 , ta elaxista pou uparxoun einai metatropes !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 12:41:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φίλε μου γράφε με Ελληνικά σε παρακαλώ, μας βγήκαν τα μάτια... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 13:40:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

fterotos έγραψε:
file ultra-one ...kapou diabasa pos les oti to 309gti16 den eixe uperstrofh , logo diaforetikon rithmiseon apo to 309gti, auto pou les apla sou leo pos den isxuei ! ta 2 amaksia eixan diaforetikes rithmiseis sthn anarthsh kai to 16v den eixe kamia epafh me to 8v . 23mm itan oi antistreptikh tou 16v. tou 8v htan pio lepth 21mm nomizo.

...kai kati allo, sthn agglia den eidan pote 309gti16 , ta elaxista pou uparxoun einai metatropes !


To 309GTi 16v δεν κυκλοφόρησε ποτέ σε δεξιοτίμονο διότι υπήρχε πρόβλημα με την αντλία των φρένων που δεν χώραγε πίσω από τον κινητήρα!
Όντως στην Αγγλία όλα τα 16v είναι μετατροπές και δεν ξέρω πως έλυσαν το πρόβλημα της αντλίας που δεν κατάφερε να λύσει η Peugeot!!!

Οι αντιστρεπτικές ήταν και στα 2 23χιλ. (κάπου είχα διαβάσει για 24χιλ) αλλά το 16v είχε πιο σκληρά ελατήρια μπροστά και αυξημένο αρνητικό κάμπερ όπως και μεγαλύτερη σύγκλιση πίσω.
Συνεπώς είναι εύλογο ότι ήταν πιο υποστροφικό από το 8v και σε αυτό συμφωνούν και τα περιοδικά που το είχαν δοκιμάσει τότε.

Το 16v ήταν πιο αποτελεσματικό στο να "ισιώνει" τις στροφές και συνεπώς πιο γρήγορο από το Α στο Β, αλλά το 8v ήταν και είναι υποδειγματικό στην συμπεριφορά του και στο ότι μπορούσε να κάνει τα πάντα από υποστροφή, υπερστροφή, πλαγιολίσθηση ή ουδέτερη συμπεριφορά ανάλογα με τις διαθέσεις του οδηγού.


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
fterotos (fterotos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


309GTi16

Ένταξη: 14 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 14

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 14:16:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...sorry paidia gia ta greek-english,alla den ginete diaforetika .
file ultra one, h diafora mas einai pos esu diabazeis gia to 309gti16 se periodika kai ego to odhgo. oso gia thn antistreptikh den bazo to xeri mou sthn fotia gia to 8v , sigoura eixe paxuteres raudous to 16v.

p.s. ta 309opos lene kai ta biblia mou (ektos apo to 16v) foragan 20, 22,23 mm antistreptikes , ara to 8v tetoia tha forouse
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 14:28:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

fterotos έγραψε:

file ultra one, h diafora mas einai pos esu diabazeis gia to 309gti16 se periodika kai ego to odhgo. oso gia thn antistreptikh den bazo to xeri mou sthn fotia gia to 8v , sigoura eixe paxuteres raudous to 16v.

p.s. ta 309opos lene kai ta biblia mou (ektos apo to 16v) foragan 20, 22,23 mm antistreptikes , ara to 8v tetoia tha forouse



Και εγώ οδηγούσα το 8v για 7 χρόνια!

Να δω και εγώ το Haynes Manual, για τις αντιστρεπτικές όπως και τις εκτυπώσεις που έχω από ευθυγραμμίσεις και να τα συγκρίνουμε!

Το 309GTi 16v σου είναι μαμά ή τροπέτο??????

Βάλε και μια φωτογραφιούλα του "Θεού" στην υπογραφή σου! Cool


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
fterotos (fterotos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


309GTi16

Ένταξη: 14 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 14

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 14:43:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

..mama einai.
sto manual pou les ,den anaferete tipota gia to 16v.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 14:46:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

fterotos έγραψε:
..mama einai.

Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy




Χρώμα?? 3θυρο???, Ηλιοροφή????, Α/C??, Ατρακάριστο??


ΤΟ ΠΟΥΛΑΣ???????????????????????????????????????? Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil






fterotos έγραψε:
sto manual pou les ,den anaferete tipota gia to 16v.

To ξέρω! Έχει όμως για το 8v. Cool


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
fterotos (fterotos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


309GTi16

Ένταξη: 14 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 14

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 14:55:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

..mple metalliko , mono 3porto ebgene , den exei hliorofh , oute A/C

KAI DEN TO POULAO, otan stamatisa na to kukloforo(phra allo amaksi) eixa arxisei na tou bazo kapoia pragmata ,( opos baseis mhxanhs peugeot sport kai silent blocks , eksaftero disko xalkou k.t.l ) me thn proptikh na to exo gia na kano thn plaka mou se kamia anabash , alla...

ama thes sou poulao to mama dermatino timoni Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 3 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0909s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on