Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Μάρ 2010, 23:06:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχην δες τι χρονολογιας ειναι.
Απο εκει και περα,λογικα,θα ειναι ευκολο να το κανεις 1400,δυσκολοτερο 1600.
Για 1400/1600 16v αστο,ειναι μπλεξιμο,ιδιαιτερα αμα ειναι και multiplex...
Για χαμηλο κοστολογιο και αναλογικα καλο value for money,προτιμησε ξανα ενα 1100 αντε οριακα εναν 1400αρη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Μάρ 2010, 08:45:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιας κ μπαίνεις στην διαδικασία να αλλάξεις μοτέρ, εγώ θα πήγαινα για 1.6. αν το αμάξι σου είναι χρονολογίας από 2002 κ πάνω, τότε λογικά δεν θα χεις πρόβλημα στην τοποθέτηση.
και επίσης είναι λίγο δύσκολο να το χεις αδήλωτο, αφού ακόμα και οι εμφανισιακές διαφορές είναι τεράστιες εκτός αν δεν έχεις σκοπό να το πας ποτέ για κτέο 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stefanos patra (Στέφανος) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 (2002)
Ένταξη: 25 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 35 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Μάρ 2010, 14:49:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To ψαχνω για να το κανω 1400 , επειδη οι εμφανισιακες διαφορες ειναι μηδαμηνες και επειδη μου ειπε ο τεχνικος οτι μπαινει χωρις πολυ κοπο.
Εχω βρει μοτερ με 400 ευρω.
Το αυτοκινητο μου ειναι 2002 μοντελο.
Υ.Γ. Πιστευω να μην μπλεξω και να κλαιω μετα που δεν το εκανα 1100!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος

 Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Μάρ 2010, 17:18:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να κάνω και εγώ μια ερώτηξη-απορία?
για να μπει το 14αρι ή το 16άρι στη θέση του 1100, δεν θα πρέπει να αλλαχτεί και η εξάτμιση?
και επίσης, αν μπει 16άρι πχ με 110 και βάλε άμα το γαργαλήσεις, δε θα πρέπει να γίνουν και οι αντίστοιχες επεμβάσεις σε ανάρτηση-φρένα?
το 1100 έχει 247 μονό δίσκο, μαλακά αμορτισέρ, λεπτές ράβδους και μερικά δεν έχουν καν αντιστρεπτική από κάποτε που το έψαχνα...
πρέπει να μπουν κι αυτά στην εξίσωση του κόστους!
οπότε τα ενδεχόμενα είναι τα εξής:
1. 1100 άντε 1400 8v με λίγες επεμβάσεις (ξεχνάς τα γκαζιάρικα όνειρα αλλά έχεις ένα αξιοπρεπές αμάξι πόλης με δυνατότητες χαλαρών ταξιδιών)
2. ΚΑΛΗ δουλειά για μετατροπή σε 16άρι (ψάχνεις τροπέτιους, μόνο έτσι)
3. πώληση για ανταλλακτικά και αγορά ενός εργοστασιακού 16αριού!
ΥΓ. εγώ όταν είχα στα χέρια μου το τιμημένο μου 14αράκι, κατέληξα στην τρίτη επιλογή!
--- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stefanos patra (Στέφανος) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 (2002)
Ένταξη: 25 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 35 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Μάρ 2010, 21:41:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε abaleo καλα τα λες, για αυτο το λογο και εγω εχω αποριψει το 1600.
Θελει πολλα λεφτα , γιατι θελεις πολλες αλλαγες.
Παω μονο για 1400, για να ξεφυγω απο το 1100 που ηταν πολυ αδυναμο.
Σημερα βρηκα ενα 1400 , που το δινουν μαζι με τον εγκεφαλο 450 ευρω.
Εχω λιγο "μπλεξει" στο θεμα για το αν θα ταιριαξει αψογα το 1400 στο δικο μου.
Αλλοι μου λενε οτι ολα θα ειναι αψογα και αλλοι μου λενε οτι θα χρειαστεις αλλους αισθητηρες, impobilaiser και διαφορα αλλα ηλεκτρολογικα πραγματα που θελουν καλο μαστορα.
Επειδη λοιπον ολη αυτη η ιστορια θα μου φτασει περιπου τα 1000 με 1200 ευρω, ειναι μεσα στα ορια μου και λεω να το κανω.
Να το πουλησω και να παρω 1600αρι δεν παιζει, γιατι θα πρεπει να χαλασω τουλαχιστον 800 ευρω για να το κανω 1100 μαμα, μετα να το πουλησω 2000 ευρω, αρα θα μου μεινουν 1200 ευρω.
Ειναι πολυ λιγα για να τσονταρω και να παρω 1600αρι.
Δεν υπαρχουν φραγκα τωρα.
Εφοσον λοιπον παιζουν μονον 1000-1200 ευρω για την επισκευη του, θελω να με βοηθησετε να βρω εναν καλο μαστορα, που να μου ταιριαξει αψογα ενα 1400αρι μοτερ.
Ποιοι ειναι οι καλοι στην Πατρα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christos206 (christos) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.6 (16V) Xs (2003)
Ένταξη: 31 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2 Τόπος: Χαλκιδικη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Απρ 2010, 21:58:17 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βελτίωση του 1,4 8V 75Hp ή Αλλαγή κινητήρα....??? |
|
|
Καλημέρα. Εχω ενα 206 xs 1.6 16v, 90.000 χλμ (2003) και επειδή ειμαι Αγγλία, σκεφτόμαι να κατεβάσω ενα 206 RC με σκοπό να πάρω μηχανικά μέρη (τροπέτο) με σκοπο να τα βαλω στο δικό μου. Μήπως ξερει κανείς:
1.Αν θέλει τελωνείο (Θα ειναι ασφαλισμένο κανονικα με πινακιδες αγγλιας, καθως μενω εκει)
2. Περιπου πόσο θα μπορέσω να δώσω το δικό μου τρόπετο (με ημιαξόνια, φρένα μπρος-πισω κτλ), καθως και το σασί απο το Αγγλικό RC.
Ευχαριστώ, Χρήστος.
206 και ξερό ψωμί |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Απρ 2010, 06:50:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελωνειο δεν θελει απο την στιγμη που θα εχεις ξενα νουμερα.
Περι πωλησης δικων σου μερων,καπου στο 1000αρικο(και αν...) υπολογιζε.
Οσο για το σασι,δεν πουλιεται...
Μονον αμα πουλησεις λαμαρινα(φτερα,καπο,ουρανο,κλπ).
Αμα πειραξες σασι,εχεις παει στην "στενη" με την μια(αν σε παρουν χαμπαρι)... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christos206 (christos) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.6 (16V) Xs (2003)
Ένταξη: 31 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2 Τόπος: Χαλκιδικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Απρ 2010, 14:00:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ για την απάντηση, για το σασί σκεφτόμουν να το δωσω σε μαντρα με ανταλακτικά η κατι τετοιό. 
206 και ξερό ψωμί |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilispix (vasilis) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 29
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάρ 2011, 03:03:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδια αν βρω κινητηρα,σασμαν,εγκεφαλο,και τν πλεξουδα του απο 03-04 1.6 16v δν μπορω να τν βαλω χωρις προβλημα στο δικο μου που ειναι 1.4 8v του '99?αν οχι που θα εχω προβλημα δλδ?ιδιο σκαφος ιδια βαση ετσι δν ειναι?
Only God can judge me |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stratos gti Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 gti
Ένταξη: 10 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 215 Τόπος: katw ap to livadi
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilispix (vasilis) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 29
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 00:31:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα μου δωσει καπιος πληροφοριες για το ερωτημα μου 
Only God can judge me |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 02:48:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
stratos gti έγραψε: | για το σασί το ξεβρακώνεις και βιοχάλκο για λιώσιμο...χρίστο χαλκιδική από που είσαι???? |
Στρατο κοιτα ημερομηνια ..... 
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
eLiNaa (wrc) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (8V) 2007
Ένταξη: 15 Μάρ 2011 Δημοσιεύσεις: 1 Τόπος: City -12-
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Μάρ 2011, 02:10:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα και από εμένα
Ψάχνοντας και διαβάζοντας κατάλαβα ότι μια ικανοποιητική λύση για άλογα και μια αξιοσέβαστη τελική είναι αλλαγή μοτέρ (ατμοσφαιρική βελτίωση).
ΑΛΛΑ... δεν έχω βρει ακόμα αν υπάρχει η πιθανότητα το μοτερ που θα μπει να είναι turbi, αν συμφέρει και βολεύει στα ανοίγματα.
Υπάρχει κάποιο άλλο topic με το σχετικό θέμα?
PS.. με το παλιό e-mail δεν μπορώ να κάνω login και δεν θυμάμαι το username μου.
...:Drifting Is Not A Crime:... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|