PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Βελτίωση του 1,4 8V 75Hp ή Αλλαγή κινητήρα....???
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 20, 21, 22
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Μάρ 2010, 23:06:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχην δες τι χρονολογιας ειναι.
Απο εκει και περα,λογικα,θα ειναι ευκολο να το κανεις 1400,δυσκολοτερο 1600.
Για 1400/1600 16v αστο,ειναι μπλεξιμο,ιδιαιτερα αμα ειναι και multiplex...

Για χαμηλο κοστολογιο και αναλογικα καλο value for money,προτιμησε ξανα ενα 1100 αντε οριακα εναν 1400αρη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Μάρ 2010, 08:45:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιας κ μπαίνεις στην διαδικασία να αλλάξεις μοτέρ, εγώ θα πήγαινα για 1.6. αν το αμάξι σου είναι χρονολογίας από 2002 κ πάνω, τότε λογικά δεν θα χεις πρόβλημα στην τοποθέτηση.

και επίσης είναι λίγο δύσκολο να το χεις αδήλωτο, αφού ακόμα και οι εμφανισιακές διαφορές είναι τεράστιες Razz εκτός αν δεν έχεις σκοπό να το πας ποτέ για κτέο Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stefanos patra (Στέφανος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 (2002)

Ένταξη: 25 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 35
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Μάρ 2010, 14:49:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To ψαχνω για να το κανω 1400 , επειδη οι εμφανισιακες διαφορες ειναι μηδαμηνες και επειδη μου ειπε ο τεχνικος οτι μπαινει χωρις πολυ κοπο.
Εχω βρει μοτερ με 400 ευρω.
Το αυτοκινητο μου ειναι 2002 μοντελο.

Υ.Γ. Πιστευω να μην μπλεξω και να κλαιω μετα που δεν το εκανα 1100!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
abaleo (stathis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)

Ένταξη: 04 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 890
Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Μάρ 2010, 17:18:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να κάνω και εγώ μια ερώτηξη-απορία?
για να μπει το 14αρι ή το 16άρι στη θέση του 1100, δεν θα πρέπει να αλλαχτεί και η εξάτμιση?

και επίσης, αν μπει 16άρι πχ με 110 και βάλε άμα το γαργαλήσεις, δε θα πρέπει να γίνουν και οι αντίστοιχες επεμβάσεις σε ανάρτηση-φρένα?
το 1100 έχει 247 μονό δίσκο, μαλακά αμορτισέρ, λεπτές ράβδους και μερικά δεν έχουν καν αντιστρεπτική από κάποτε που το έψαχνα...

πρέπει να μπουν κι αυτά στην εξίσωση του κόστους!

οπότε τα ενδεχόμενα είναι τα εξής:
1. 1100 άντε 1400 8v με λίγες επεμβάσεις (ξεχνάς τα γκαζιάρικα όνειρα αλλά έχεις ένα αξιοπρεπές αμάξι πόλης με δυνατότητες χαλαρών ταξιδιών)
2. ΚΑΛΗ δουλειά για μετατροπή σε 16άρι (ψάχνεις τροπέτιους, μόνο έτσι)
3. πώληση για ανταλλακτικά και αγορά ενός εργοστασιακού 16αριού!

ΥΓ. εγώ όταν είχα στα χέρια μου το τιμημένο μου 14αράκι, κατέληξα στην τρίτη επιλογή!


---
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
stefanos patra (Στέφανος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 (2002)

Ένταξη: 25 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 35
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Μάρ 2010, 21:41:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε abaleo καλα τα λες, για αυτο το λογο και εγω εχω αποριψει το 1600.
Θελει πολλα λεφτα , γιατι θελεις πολλες αλλαγες.

Παω μονο για 1400, για να ξεφυγω απο το 1100 που ηταν πολυ αδυναμο.

Σημερα βρηκα ενα 1400 , που το δινουν μαζι με τον εγκεφαλο 450 ευρω.

Εχω λιγο "μπλεξει" στο θεμα για το αν θα ταιριαξει αψογα το 1400 στο δικο μου.
Αλλοι μου λενε οτι ολα θα ειναι αψογα και αλλοι μου λενε οτι θα χρειαστεις αλλους αισθητηρες, impobilaiser και διαφορα αλλα ηλεκτρολογικα πραγματα που θελουν καλο μαστορα.
Επειδη λοιπον ολη αυτη η ιστορια θα μου φτασει περιπου τα 1000 με 1200 ευρω, ειναι μεσα στα ορια μου και λεω να το κανω.
Να το πουλησω και να παρω 1600αρι δεν παιζει, γιατι θα πρεπει να χαλασω τουλαχιστον 800 ευρω για να το κανω 1100 μαμα, μετα να το πουλησω 2000 ευρω, αρα θα μου μεινουν 1200 ευρω.
Ειναι πολυ λιγα για να τσονταρω και να παρω 1600αρι.
Δεν υπαρχουν φραγκα τωρα.

Εφοσον λοιπον παιζουν μονον 1000-1200 ευρω για την επισκευη του, θελω να με βοηθησετε να βρω εναν καλο μαστορα, που να μου ταιριαξει αψογα ενα 1400αρι μοτερ.
Ποιοι ειναι οι καλοι στην Πατρα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christos206 (christos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.6 (16V) Xs (2003)

Ένταξη: 31 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2
Τόπος: Χαλκιδικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Απρ 2010, 21:58:17    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βελτίωση του 1,4 8V 75Hp ή Αλλαγή κινητήρα....??? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα. Εχω ενα 206 xs 1.6 16v, 90.000 χλμ (2003) και επειδή ειμαι Αγγλία, σκεφτόμαι να κατεβάσω ενα 206 RC με σκοπό να πάρω μηχανικά μέρη (τροπέτο) με σκοπο να τα βαλω στο δικό μου. Μήπως ξερει κανείς:

1.Αν θέλει τελωνείο (Θα ειναι ασφαλισμένο κανονικα με πινακιδες αγγλιας, καθως μενω εκει)

2. Περιπου πόσο θα μπορέσω να δώσω το δικό μου τρόπετο (με ημιαξόνια, φρένα μπρος-πισω κτλ), καθως και το σασί απο το Αγγλικό RC.

Ευχαριστώ, Χρήστος.


206 και ξερό ψωμί
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Απρ 2010, 06:50:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελωνειο δεν θελει απο την στιγμη που θα εχεις ξενα νουμερα.
Περι πωλησης δικων σου μερων,καπου στο 1000αρικο(και αν...) υπολογιζε.
Οσο για το σασι,δεν πουλιεται...
Μονον αμα πουλησεις λαμαρινα(φτερα,καπο,ουρανο,κλπ).
Αμα πειραξες σασι,εχεις παει στην "στενη" με την μια(αν σε παρουν χαμπαρι)...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
christos206 (christos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.6 (16V) Xs (2003)

Ένταξη: 31 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2
Τόπος: Χαλκιδικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Απρ 2010, 14:00:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ για την απάντηση, για το σασί σκεφτόμουν να το δωσω σε μαντρα με ανταλακτικά η κατι τετοιό. Very happy


206 και ξερό ψωμί
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilispix (vasilis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 29

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάρ 2011, 03:03:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε παιδια αν βρω κινητηρα,σασμαν,εγκεφαλο,και τν πλεξουδα του απο 03-04 1.6 16v δν μπορω να τν βαλω χωρις προβλημα στο δικο μου που ειναι 1.4 8v του '99?αν οχι που θα εχω προβλημα δλδ?ιδιο σκαφος ιδια βαση ετσι δν ειναι?


Only God can judge me
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
stratos gti 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 gti

Ένταξη: 10 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 215
Τόπος: katw ap to livadi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάρ 2011, 03:49:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για το σασί το ξεβρακώνεις και βιοχάλκο για λιώσιμο...χρίστο χαλκιδική από που είσαι????


[IMG=http://img440.imageshack.us/img440/6916/15662417596427116071255.jpg][/IMG]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilispix (vasilis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 29

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 00:31:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα μου δωσει καπιος πληροφοριες για το ερωτημα μου Question Question Question


Only God can judge me
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 02:48:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

stratos gti έγραψε:
για το σασί το ξεβρακώνεις και βιοχάλκο για λιώσιμο...χρίστο χαλκιδική από που είσαι????

Στρατο κοιτα ημερομηνια ..... Embarassed


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
eLiNaa (wrc)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) 2007

Ένταξη: 15 Μάρ 2011
Δημοσιεύσεις: 1
Τόπος: City -12-

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Μάρ 2011, 02:10:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα και από εμένα Cool
Ψάχνοντας και διαβάζοντας κατάλαβα ότι μια ικανοποιητική λύση για άλογα και μια αξιοσέβαστη τελική είναι αλλαγή μοτέρ (ατμοσφαιρική βελτίωση).
ΑΛΛΑ... δεν έχω βρει ακόμα αν υπάρχει η πιθανότητα το μοτερ που θα μπει να είναι turbi, αν συμφέρει και βολεύει στα ανοίγματα.
Υπάρχει κάποιο άλλο topic με το σχετικό θέμα?

PS.. με το παλιό e-mail δεν μπορώ να κάνω login και δεν θυμάμαι το username μου.


...:Drifting Is Not A Crime:...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 20, 21, 22
Σελίδα 22 από 22

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1729s (PHP: 41% - SQL: 59%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on