Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Ιούλ 2003, 21:21:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H καλυτερη λυση κατα εμενα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Ιούλ 2003, 06:00:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πόσο κοστίζει η ιδέα σου Καίσαρα;
Το Ψυγείο Λαδιού είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ για τα 16άρια. Όποιος δεν έχει βάλει ψυγείο τότε να φροντίζει να βάζει το καλύτερο λάδι και αν το πλακώνει να το αλλάζει το πολύ κάθε 4 μήνες (το καλοκαίρι ακόμη νωρίτερα)...
Το ψυγείο λαδιού δεν βοηθά σε καμία περίπτωση να ανεβάσει το λάδι νωρίτερα την θερμοκρασία του, αλλά με την βοήθεια βαλβίδας εισροής του λαδιού στο ψυγείο ελεγχόμενης από θερμοστάτη μπορεί να μην παρεμποδίζει το ανέβασμα της θερμοκρασίας του λαδιού στο απαραίτητο επίπεδο. Τα λάδια αποδίδουν το μέγιστο της απόδοσής τους στους 100C +-10C δηλ. 90C-110C. Τα πολύ καλά λάδια απλώς αντέχουν τις υψηλές θερμοκρασίες, πιο σωστά όμως δουλεύουν καί αυτά στους 100C περίπου. Οι υψηλές θερμοκρασίες είναι αίτιο διάσπασης του λιπαντικού φίλμ και μείωσης του χρόνου ζωής του λιπαντικού. Τα συνθετικά λιπαντικά έχουν την κατάλληλη σύνθεση ώστε να αντέχουν ασύγκριτα περισσότερο από τα κοινά ορυκτέλαια.
Οι 16άρηδες (όπως και οι Ραλλάκηδες) επιβάλλεται να χρησιμοποιούν 100% συνθετικά λιπαντικά ή λιπαντικά αγωνιστικής σύνθεσης (τα οποία όμως μπορεί να υστερούν σε αντοχή στο χρόνο ή σε δυνατότητα καθαρισμού σε σχέση με τα 100% συνθετικά - τα συνθετικά αγωνιστικά λάδια όμως ξεπερνούν ικανοποιητικά το πρόβλημα αυτό).
Και η ψύκτρα λαδιού (που μπαίνει στο φίλτρο) κάνει χρήσιμη δουλειά.
Υπάρχει και η λύση που προτείνει ο Καίσαρας που είναι ένα κύκλωμα ψύξης χωρίς το ψυγείο και διατηρεί τη θερμοκρασία λαδιού σε ικανοποιητικά ασφαλείς χαμηλότερες θερμοκρασίες. Είναι μία ενδιάμεση λύση μεταξύ του ψυγείου λαδιού και της ψύκτρας λαδιού-φίλτρου, και είναι ίσως καλύτερη λύση από το ψυγείο λαδιού δεδομένου ότι θα δυσκολευτούμε να το τοποθετήσουμε χωρίς να αφαιρέσουμε το σύστημα κλιματισμού (στα αγωνιστικά 206XS αφαιρούν τον κλιματισμό για να βάλουν ψυγείο λαδιού).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Ιούλ 2003, 08:32:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλή η λύση της PEUGEOT-SPORT αλλά 200 χιλιάρικα !!!!
Προτιμώ να βάλω μια ψύκτρα στο φίλτρο και καλύτερο λάδι, ούτως ή άλλως
χρειάζεται περισσότερο μόνο το καλοκαίρι ...
Ξέρει κανείς τιμές για ψύκτρες, τύπους και τα σχετικά ?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Ιούλ 2003, 23:05:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ivang έγραψε: | Προτιμώ να βάλω μια ψύκτρα στο φίλτρο.... |
Απ'ότι έμαθα ψύκτρα στο δικό μας 1.6 16V δεν μπαίνει γιατί θα βρίσκει το φίλτρο στην πολλαπλή εξαγωγής (καταλύτη). Υπάρχει τρόπος να μπει ψυγείο λαδιού - θα το ψάξω σε εργοστάσιο κατασκευής ψυγείων για να δούμε πώς θα μας φτιάξει ψυγείο που να ταιριάζει και φτηνά.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NICK THE GREEK (NIKOS) Μόλις έγραψα

206 RALLYE
Ένταξη: 29 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 48 Τόπος: PETROUPOLI
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Ιούλ 2003, 23:35:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν νομιζω οτι ειναι απαραιτητο. η μαμα πεζο κατι ηξερε που δεν τοποθετησε ψ.λ. εξαλλου που εχετε συναντησει προβλημα ρε παιδια?πρεπει να πηγαινεις μιση ωρα με 200 για να αντιμετωπισεις καποιο προβλημα 'η να του ριχνεις 7αρες συνεχεια για πολυ ωρα!ψ.λ. ειναι κατι το εξεζητημενο για μεγαλες αυξησεις ιπποδυναμεις και οδηγηση συνεχως στα ορια!εκτος κι αν σας αρεσει να καιτε συνεχως τα καημενα τα αμαξακια σας 
206R |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
S16 (Δημήτρης) Μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιούλ 2003, 10:26:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδια καλα και ωραια αυτα που λετε, αλλα μηπως ενα ψυγειο λαδιου καταπονουσε περισσοτερο την αντλια λαδιου;
Η μηπως την εμποδιζε να αναπτυξει την μεγιστη δυνατη πιεση;
Παντως η υδροψυκτη βαση του φιλτρου λαδιου ειναι παρα πολυ καλη λυση.
Εξασφαλιζει πιο γρηγορη θερμανση του λαδιου στην εκκινηση και βοηθαει το λαδι να αποβαλει μεγαλα ποσα θερμοτητηας μεσω του ψυκτικου.
Εφαρμοζεται χρονια ολοκληρα σε μηχανες (κυριως street) με αριστα αποτελεσματα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Ιούλ 2003, 00:34:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NICK THE GREEK έγραψε: | ... η μαμα πεζο κατι ηξερε που δεν τοποθετησε ψ.λ.... |
Η μαμάκα μας κάνει αιματηρές οικονομίες για να μπορούμε εμείς να αγοράζουμε φτηνά τα GTi της (τα φτηνότερα της αγοράς). Βασίζεται σε ένα μοτέρ που αντέχει αγωνιστικού επιπέδου καταπονήσεις (από την εποχή του θρυλικού 205GTi). Σήμερα όμως, με τις θερμοκρασίες που ανεβάζει, τα κοινά λαδάκια γίνονται νεράκι και τα καλά λαδάκια βρίσκουν λόγο για να δικαιολογούν την ύπαρξή τους.
Με ένα Ψυγείο Λαδιού, απλούστατα, θα ανεβάσουμε κατά πολύ τον μέσο όρο ζωής της μηχανής μας (μιλάω πάντα για τον 1.6 16V γιατί τα άλλα μοτέρ δεν ανεβάζουν απαγορευτικές θερμοκρασίες). Με άλλα λόγια οι φτωχότεροι να βάλουν ψυγείο λαδιού, οι πλουσιότεροι ας αλλάξουν το μοτέρ όταν το φάνε...
Roadrunner έγραψε: |
Ρε παιδια καλα και ωραια αυτα που λετε, αλλα μηπως ενα ψυγειο λαδιου καταπονουσε περισσοτερο την αντλια λαδιου;
Η μηπως την εμποδιζε να αναπτυξει την μεγιστη δυνατη πιεση;
....
|
Όχι βέβαια! Με το λάδι στην σωστή του θερμοκρασία η αντλία θα ζήσει περισσότερο και φυσικά, διατηρώντας το λάδι στο σωστό ιξώδες, θα αναπτύσσει και την σωστή-μέγιστη πίεση.
Roadrunner έγραψε: |
.....
Παντως η υδροψυκτη βαση του φιλτρου λαδιου ειναι παρα πολυ καλη λυση.
Εξασφαλιζει πιο γρηγορη θερμανση του λαδιου στην εκκινηση και βοηθαει το λαδι να αποβαλει μεγαλα ποσα θερμοτητηας μεσω του ψυκτικου.
Εφαρμοζεται χρονια ολοκληρα σε μηχανες (κυριως street) με αριστα αποτελεσματα. |
Για το υδρόψυκτο σύστημα στην βάση του φίλτρου δεν έχω ακούσει. Από πού τροφοδοτείται με νερό-παραφλού για να ψυχθεί; Από το ψυγείο νερού; Από έξτρα ψυγείο;
Μπερδεμένη δουλειά την φαντάζομαι και επικίνδυνη. Θα μπλέξουμε στους σωλήνες νερό από δω, παραφλού από κει, λάδι πιο πέρα, μία διαρροή και τη βάψαμε. Αλλά αφού γίνεται στις μοτοσυκλέτες ακούγεται ενδιαφέρον. Και πώς εξασφαλίζει πιο γρήγορη θέρμανση του λαδιού; Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω... Για πες μας λεπτομέρειες αν ξέρεις...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Ιούλ 2003, 02:35:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα ειχα και εγω την ιδια απορια με τον roadrunner.. γιατι οι στροφες των σωληνωσεων μεσα σε ενα ψυγειο αυξανουν πολυ την απαιτουμενη πιεση για ομαλη κινηση του λαδιου.. νομιζω υπαρχει και τυπος με τον οποιο υπολογιζεις τις απωλειες πιεσης αναλογα με τις στροφες των σωληνωσεων.. κατι αλλο παλι που μου ρθε στο μυαλο ειναι η χωρητικοτητα ενος ψυγειου.. δηλαδη οταν ειναι γεματο με λαδι, ποσο λαδι παιρνει.. γιατι αμα πχ παιρνει μεσα 0.25lt λαδι στις σωληνωσεις του + αλλα 0.05lt στις σωληνωσεις πηγαινε-ελα εχουμε αυξησει και το ποσο λαδι θα παιρνει ο κινητηρας.... Αυτο ειναι και καλο και κακο, καλο γιατι αυξανεται το spread της θερμοκρασιας σε μεγαλυτερο ποσο υγρου, οπως και το spread της καταπονησης, της επιμολυνσης κτλ κτλ αλλα απ'την αλλη σκεφτομουν οτι θα ναι λιγο πιο δυσκολο να αδειασεις το συγκεκριμενο λαδι σε μια αλλαγη λαδιου καθως επισης και το κατα 10% αυξημενο κοστος (αφου θα εχουμε περιπου 10% παραπανω λαδι).. τωρα θα μου πεις αφου εδω το προστατευουμε με τον καλυτερο τροπο μην αφηνοντας το να ανεβασει θερμοκρασια.. στο 10% παραπανω λαδι θα κολησουμε? Και θα εχεις δικιο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Ιούλ 2003, 13:16:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Roadrunner έγραψε: | Ρε παιδια καλα και ωραια αυτα που λετε, αλλα μηπως ενα ψυγειο λαδιου καταπονουσε περισσοτερο την αντλια λαδιου;
Η μηπως την εμποδιζε να αναπτυξει την μεγιστη δυνατη πιεση;
Παντως η υδροψυκτη βαση του φιλτρου λαδιου ειναι παρα πολυ καλη λυση.
Εξασφαλιζει πιο γρηγορη θερμανση του λαδιου στην εκκινηση και βοηθαει το λαδι να αποβαλει μεγαλα ποσα θερμοτητηας μεσω του ψυκτικου.
Εφαρμοζεται χρονια ολοκληρα σε μηχανες (κυριως street) με αριστα αποτελεσματα. |
Συμφωνώ με την επιφύλαξη του Roadrunner από την άποψη ότι η προσθήκη ψυγείου λαδιού δημιουργεί πρόσθετες απώλειες πίεσης. Αν όμως ο κατασκευαστής ή κάποια εταιρία που πρόσκειται σε αυτόν (βλ. Peugeotsport) το δίνει χωρίς να απαιτεί κάτι επιπλέον, τότε μάλλον δεν υπάρχει πρόβλημα...
Συμφωνώ επίσης πως καλύτερη λύση (από πλευράς κόστους - απόδοσης) είναι η ψύκτρα ή η υδρόψυκτη βάση στο φίλτρο λαδιού...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Ιούλ 2003, 23:05:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απώλειες πίεσης δεν υπάρχουν κι αν τελικά υπάρχουν (για λόγο που δεν φαντάζομαι) είναι αμελητέες.
Θα υπάρχει πάντα η απαιτούμενη ποσότητα λαδιού στο κάρτερ για να το τινάξει η αντλία μέχρι τα πιστόνια. Κι αυτό γιατί ο επιπλέον κενός χώρος που θα κινηθεί το λάδι θα καλυφθεί από επιπλέον λάδι (το οποίο θα βρίσκεται πάντα με σταθερά σωστό ιξώδες).
Σε τελική ανάλυση στο 206Cup δεν γίνεται βελτίωση-αλλαγή της αντλίας λαδιού. Δεν την έχει φτιάξει τόσο οριακά ο κατασκευαστής για να ανησυχούμε για την επαρκή πίεση.
Εξάλλου το ιξώδες είναι αυτό που αν είναι ακατάλληλο δημιουργεί ανεπαρκείς συνθήκες πίεσης. Με το λάδι στη σωστή και σταθερή θερμοκρασία η πίεση πρακτικά θα είναι υψηλότερη απο ότι πριν (ειδικά όταν ζορίζουμε το μοτέρ) που υπό κανονικές συνθήκες θα ανέβαζε την θερμοκρασία λαδιού σε απαγορευτικά και καταστροφικά για το ιξώδες (άρα την ρευστότητα) επίπεδα και την πίεση χαμηλά.
Επαναλαμβάνω ότι το φαινόμενο παίρνει (θεωρητικά γιατί πρακτικά το μοτέρ αποδεικνύεται άθραυστο) ανησυχητικές διαστάσεις μόνο στο 1.6 16V.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούλ 2003, 11:18:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ποιος ξερει τι πιεση λαδιου πρεπει να εχει κανονικα το μοτερ?
ποσο μπορει να ανεβαινει ή να πέφτει? που ειναι τα ορια
το σαββατο μαλλον θα συνδεσουμε το οργανακι της πιεσης λαδιου που εχουμε και θα δουμε. Όμως μπορεί να μου απαντήσει κάποιος τις απορίες αυτές??
Thanx
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούλ 2003, 18:50:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η πιεση λαδιου λογικα θα ειναι περιπου 7bar με φορτιο,με βαση αλλα αμαξια που εχω δει και ακουσει.
Το οτι το ψυγειο λαδιου κανει καλο στον κινητηρα ειναι αδιαπραγματευτο,για αυτο το βαζουν ολοι οι βελτιωτες και αρκετοι κατασκευαστες σε καλα τους μοντελα(Punto GT,Uno Turbo,Renault 5 Turbo,αρκετα 1,6 TOYOTA χωρις VVT-i)
To οτι υπαρχει το ολο επιπλεον κυκλωμα μαζι με το ψυγειο και κατα συνεπεια αυξανεται η ποσοτητα του λαδιου ειναι ευεργετικο για τον κινητηρα.Η πτωση πιεσης που προκαλει προφανως δεν ειναι προβλημα για την τρομπα(εδω αντεχει να βαλουμε τουρμπο και να το τροφοδοτουμε με λαδι) και ειναι ασημαντη σιγουρα σε σχεση με την πτωση της θερμοκρασιας που προκαλει.Καθως η πιεση του λαδιου εξαρταται απο το ιξωδες του που ειναι συναρτηση της θερμοκρασιας του λαδιου,αρα με ζεστο κινητηρα ισως εχουμε και μεγαλυτερη πιεση στο κυκλωμα λογω πιο σωστων θερμοκρασιων!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούλ 2003, 00:13:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστός ο Καίσαρας που μίλησε με άλλα λόγια.
Μόνο που έχω άλλη άποψη για το μέγιστο της πίεσης του λαδιού. Απ'ότι θυμάμαι το οργανάκι της πίεσης λαδιού στο ταμπλό του Renault 5 Alpine Turbo που είχα, έγραφε μέχρι 3bar. Και ενώ η πίεση στο ξεκίνημα (κρύα λάδια) στο ρελαντί ήταν 2bar+, με ζεστά λάδια έπεφτε στο 1,5 και με καυτά λάδια έπεφτε στο 1 και καμιά φορά έβλεπα με τρόμο να πέφτει και πιο κάτω. Το 3 το ξεπερνούσε άνετα με κρύα λάδια (τερμάτιζε) ή και με ζεστά στο τούρμπισμα. Με καυτά λάδια θυμάμαι να το τουρμπίζω και να πλησιάζει το 2,5 (ούτε 3).
Γι αυτό και το 7bar μου φαίνεται υπερβολικό νούμερο.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούλ 2003, 08:20:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχω μια πολυ ωραια φωτογραφια να δειτε...
το οργαναγακι πιεσης λαδιου δειχνει 0 γιατι δεν εχει συνδεθει ακομα. παντως σε ενα καρο που τρωει συνεχως ανελεητα σκισιματα επιβλεψη χρειαζεται και ειναι σημαντικη...

2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Kouzman στις Πεμ 17 Ιούλ 2003, 08:48:51, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούλ 2003, 08:47:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως στην πιστα των Μεγαρων που πηγα την κυριακη,μεσα σε 4-5 γυρους η θερμοκρασια λαδιου αγγιξε τους 130 βαθμους.
Αν δε σταματαγα δεν ξερω που θα εφτανε.
Σιγουρα παιζει ρολο και η εξωτερικη θερμοκρασια,οχι μονο το φορτιο.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούλ 2003, 02:55:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τους 140C τους έχω για καραμέλα...
Ψυγείο λαδιού γρήγορα!!!
Μέχρι τότε όσοι με (1.6 16V) πρέπει να χρησιμοποιούμε λάδια που αντέχουν τα μεγάλα φορτία σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες (να διατηρούν δηλαδή σταθερό το ιξώδες τους και το λιπαντικό τους φιλμ). Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο με 100% συνθετικά λιπαντικά ή με εξελιγμένα ημισυνθετικά που προορίζονται για αγωνιστική χρήση.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
XASOS Νέος χρήστης

ΒMW 525
Ένταξη: 10 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούλ 2003, 08:48:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Τους 140C τους έχω για καραμέλα...
Ψυγείο λαδιού γρήγορα!!!
Μέχρι τότε όσοι με (1.6 16V) πρέπει να χρησιμοποιούμε λάδια που αντέχουν τα μεγάλα φορτία σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες (να διατηρούν δηλαδή σταθερό το ιξώδες τους και το λιπαντικό τους φιλμ). Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο με 100% συνθετικά λιπαντικά ή με εξελιγμένα ημισυνθετικά που προορίζονται για αγωνιστική χρήση. |
που μπορώ να βρω κάποιο καλό οργανάκι για θερμοκρασία λαδιού? πρέπει να μπεί στο πλάι σαν τα μπαρόμετρα? δεν θέλω να φαίνεται!! θα μπορούσε ίσως να συνδεθεί με το trip computer? τιμούλεσ?!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούλ 2003, 23:02:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
XASOS έγραψε: |
που μπορώ να βρω κάποιο καλό οργανάκι για θερμοκρασία λαδιού? πρέπει να μπεί στο πλάι σαν τα μπαρόμετρα? δεν θέλω να φαίνεται!! θα μπορούσε ίσως να συνδεθεί με το trip computer? τιμούλεσ?!!! |
Υπάρχουν επιλογές στην αγορά και αξιόπιστες, αλλά δεν το έχω ψάξει καθόλου και δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Υπάρχουν μερικοί εδώ στο Forum που το έχουν ψάξει και έχουν βάλει θερμόμετρο λαδιού.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
XASOS Νέος χρήστης

ΒMW 525
Ένταξη: 10 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιούλ 2003, 14:06:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: |
Υπάρχουν επιλογές στην αγορά και αξιόπιστες, αλλά δεν το έχω ψάξει καθόλου και δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Υπάρχουν μερικοί εδώ στο Forum που το έχουν ψάξει και έχουν βάλει θερμόμετρο λαδιού. |
οκ!! όποιος ξέρει ας μιλήσει!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούλ 2004, 01:25:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερχόμενος από Αθήνα προς Λάρισα, με 2 ακόμα άτομα μέσα και το πορτ μπαγκάζ γεμάτο, και με τον κλιματισμό να δουλεύει, το στροφόμετρο φλέρταρε ως επί το πλείστον με τις 5.000 σ.α.λ. στην διάρκεια της διαδρομής. Μετά λύπης μου όμως έβλεπα και την θερμοκρασία λαδιού να είναι ξεκάθαρα 140 βαθμούς κελσίου και συνέχεια έκοβα λίγες στροφές με αποτέλεσμα να πέφτει σε 2-3 λεπτά το πολύ τουλάχιστον 10-15 βαθμούς το λάδι!
Δεν ξέρω αν είναι λογική η θερμοκρασία αυτή, ίσως να φταίει που είχα ανοικτό τον κλιματισμό, ίσως να φταίει που είμουν με extra φορτίο, ίσως ίσως ίσως... ίσως και να μην έχω ψυγείο λαδιού? Τί ίσως, μάλλον όχι.
Αλλά απότι διαβάζω εδώ, θα κοιτάξω πόσο έχει ένα ψυγείο λαδιού, και πόσο μια ψύκτρα, κοιτώντας και τα ωφέλη, θα καταλήξω στην ανάλογη λύση. Για εμένα δεν είναι λογικό 140 βαθμούς κελσίου... Όσο χάλια λάδια και να έχω... (BP Visco αν θυμάμαι καλά ήταν αυτά που μου βάλανε)
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|