PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αλλαγή Ιμάντα χρονισμού
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
LefterisK (Λευτερης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 11 Μάϊ 2005
Δημοσιεύσεις: 48
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2007, 14:46:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ivang έγραψε:
Έχω μοντέλο 2002 (1.6 16V) με 64000 χλμ. και απ'ότι βλέπω ο ιμάντας μου έχει κάτι ψιλοραγίσματα στην εξωτερική επιφάνεια, αυτό είναι φυσιολογικό ? να τον αλλάξω στα 70000 ή άμεσα ?


απο οτι καταλαβαινω μιλας για τον εξωτερικο ιμαντα...οποτε ναι ειναι οκ εαν εχει "ραγισματα" στην επιφανεια του...
κ να κοπει δεν παθαινει τιποτα το "τουτου"....το αλλαζεις τοτε.....
παντως στοιχιζει 12 ευρω....εγω τον ειχα αλλαξει προληπτικα...


ex-owner Peugeot 307 1360cc 8v superchiped 86 PS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Μάϊ 2007, 06:55:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

LefterisK έγραψε:
Touristas έγραψε:
Αν είναι ο εξωτερικός ιμάντας δεν έχεις πρόβλημα.
Ο ιμάντας χρονισμού πολύ σπάνια κάνη φασαρία εκτός και αν είναι πολύ σφικτός αλλά αυτό μετά από αλλαγή.


δηλαδη πειραζει εαν σφυριζει;;;
εννοω φιλε μου κανει κακο στο αυτοκινητο;;
(ρωταω επειδη δεν ξερω...ευχαριστω!)


Δεν έχει πρόβλημα απλά είναι αρκετά ενοχλητικό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
yokagyla (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι

Ένταξη: 06 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 224

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2009, 07:23:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σετ ιμαντας χρονισμου για 106 gti
τιμη απο lion hellas 112 €
με το καλημερα μου εκανε την καρδιά περιβολι.
+ 130€ για εργατικα ειπε ο pavlidis competition. Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
loukoumas 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 GTi 2002

Ένταξη: 15 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 17:52:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το 106 gti 2002 ,εχει μονο 32000 χιλιομετρα και σε εξουσιοδοτημενο ειπαν να μου αλλαξουν ιμαντα χρονισμου? με 250 ευρω!!!!!

το αμαξι δε ειναι ζορισμενο καθολου,δεν ειναι πολυ νωρις για αλλαγη ιμαντα και επιπλεον πολυ ακριβη η τιμη?


καλως σας βρηκα !!!!!!!!


peugeot 106 GTi 2002
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pappaki (Δημήτρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


106 Rallye 16v

Ένταξη: 27 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 291
Τόπος: Δυο τετράγωνα πάνω από τον παράγοντα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 18:18:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

loukoumas έγραψε:
το 106 gti 2002 ,εχει μονο 32000 χιλιομετρα και σε εξουσιοδοτημενο ειπαν να μου αλλαξουν ιμαντα χρονισμου? με 250 ευρω!!!!!

το αμαξι δε ειναι ζορισμενο καθολου,δεν ειναι πολυ νωρις για αλλαγη ιμαντα και επιπλεον πολυ ακριβη η τιμη?


καλως σας βρηκα !!!!!!!!


Σκέτος ο ιμάντας αλλαγη σε εξωτερικό συνεργείο 100€ ανταλλακτικό και εργασία. Υπολογισε και το επιπλέον κόστος του ρουλεμάν του τεντωτήρα, αν χρειάζεται




www.gocar.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
LIONKING (βασιλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


saxo vts 1.6 (16v) 02"

Ένταξη: 05 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 371

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 20:32:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

loukoumas έγραψε:
το 106 gti 2002 ,εχει μονο 32000 χιλιομετρα και σε εξουσιοδοτημενο ειπαν να μου αλλαξουν ιμαντα χρονισμου? με 250 ευρω!!!!!

το αμαξι δε ειναι ζορισμενο καθολου,δεν ειναι πολυ νωρις για αλλαγη ιμαντα και επιπλεον πολυ ακριβη η τιμη?


καλως σας βρηκα !!!!!!!!


file μου και 0 χλμ να εχεις, και να το πας κυρια δεν εχει σημασια γιαυτο εκτος απτα χλμ βαζουν και το οριο των 4-5 ετων γιατι αρχιζουν και σκανε


τι βαζεις μεσα ρε μαστορα;τον πατερα μου και την μανα μου βαζω.Μπιστονια,μπιελες,χειροκινητο​ εξαρι αμα εχεις χερια και DSG αμα εισαι κουλος.
Σε κοβω να εισαι κουλος
ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥΥΥΥ.Δεν πειραζει θα σου βαλω νιτρα να ψεκαζεις καλυτερα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
loukoumas 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 GTi 2002

Ένταξη: 15 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Ιούν 2009, 17:12:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οπότε πάμε σε εξωτερικό συνεργείο,

ευχαριστώ


peugeot 106 GTi 2002
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Apostolos-106 rallye (ApostolisR)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003

Ένταξη: 25 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 228

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2013, 22:32:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το αμαξι μου το πηρα μεταχειρισμενο με 84000 χιλιομετρα και ο προηγουμενος ιδιοκτήτης ειχε αλλαξει ιμαντα χρονισμου (Δεν ξερω εγω ομως ακριβως σε ποια χιλιομετρα). Τωρα εχω 110458, λογικα στις 140000 θα πρεπει να αλλαξω (καπου εκει) εε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2013, 22:40:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πότε τον άλλαξε (χρονικά);


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2013, 22:41:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Apostolos-106 rallye έγραψε:
Το αμαξι μου το πηρα μεταχειρισμενο με 84000 χιλιομετρα και ο προηγουμενος ιδιοκτήτης ειχε αλλαξει ιμαντα χρονισμου (Δεν ξερω εγω ομως ακριβως σε ποια χιλιομετρα). Τωρα εχω 110458, λογικα στις 140000 θα πρεπει να αλλαξω (καπου εκει) εε?

Στη θέση σου θα τον είχα αλλάξει ήδη (δεδομένου ότι δεν ξέρεις με σιγουριά τι έκανε ο προηγούμενος).
Κανονικά θέλει στα 60.000, 120.000 κοκ...


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Apostolos-106 rallye (ApostolisR)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003

Ένταξη: 25 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 228

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2013, 22:59:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Πότε τον άλλαξε (χρονικά);

Το αμαξι το εχω απο 2011, οποτε αυτος μαλλον το 2010 πρεπει να τον αλλαξε. Ετσι υπολογιζω εγω


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Apostolos-106 rallye στις Δευ 23 Σεπ 2013, 23:02:24, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Apostolos-106 rallye (ApostolisR)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003

Ένταξη: 25 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 228

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2013, 22:59:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Apostolos-106 rallye έγραψε:
Το αμαξι μου το πηρα μεταχειρισμενο με 84000 χιλιομετρα και ο προηγουμενος ιδιοκτήτης ειχε αλλαξει ιμαντα χρονισμου (Δεν ξερω εγω ομως ακριβως σε ποια χιλιομετρα). Τωρα εχω 110458, λογικα στις 140000 θα πρεπει να αλλαξω (καπου εκει) εε?

Στη θέση σου θα τον είχα αλλάξει ήδη (δεδομένου ότι δεν ξέρεις με σιγουριά τι έκανε ο προηγούμενος).
Κανονικά θέλει στα 60.000, 120.000 κοκ...

Φιλε πηγα για να τον αλλαξω περσι(προληπτικά). Βγαλαμε το καπακι και ηταν καινουργιος μεσα...Για αυτο το αφησα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2013, 23:04:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καινούριος πρέπει να βγαίνει ο ιμάντας, όχι σκασμένος και έτοιμος να κοπεί. Εγώ μάλλον θα τον άλλαζα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, 200 ευρώ είναι πολύ λίγα μπροστά στην βαλβιδόσουπα.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Apostolos-106 rallye (ApostolisR)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003

Ένταξη: 25 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 228

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2013, 23:06:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Καινούριος πρέπει να βγαίνει ο ιμάντας, όχι σκασμένος και έτοιμος να κοπεί. Εγώ μάλλον θα τον άλλαζα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, 200 ευρώ είναι πολύ λίγα μπροστά στην βαλβιδόσουπα.
Ναι συμφωνω με αυτο που λες οκ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Σεπ 2013, 11:06:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κανονικα ειναι στα 60.000 η στα 3 χρονια... ακομα και αν δεν χρησιμοποιειται το υλικο του φθειρεται ....
Και μαζι με τον ιμαντα αλλαξε και την τρομπα νερου. Τα 15 - 20 ευρω πανω δεν πιστευω να ειναι προβλημα συγκρινοντας τα προβληματα που μπορει να εχεις αν παθει κατι,+ οτι σχεδον ολη η εργασια θα γινει με την αλλαγη του ιμαντα και δεν θα χρεωθεις εξτρα (λογικα...).


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Σεπ 2013, 14:56:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνώ με τους παραπάνω.

Σκέψου τι έχει να γίνει εάν το λουρί κοπεί ή πηδήξει δόντι....

Έτσι κι αλλιώς, θα το αλλάξεις σε 10.000χλμ.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Apostolos-106 rallye (ApostolisR)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003

Ένταξη: 25 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 228

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2014, 15:45:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άλλαξα σήμερα ιμάντα χρονισμού και έχω μια απορία. Είπα στον μηχανικό να βάλουμε gates (όπως τον προηγούμενο). Οταν πήρα το αμάξι μου λέει "βάλαμε ιμάντα gates και ρουλεμάν Ina"

Ρε παιδιά η gates δεν είναι σετ??

Γιατί έχω την εντύπωση, ότι δεν έβαλε gates??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2014, 19:04:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ερώτηση γιατί ίσως χρειαστώ κι εγώ κάποια στιγμή:

ο ιμάντας μόνο είναι αυτός ενώ ετούτο είναι σετ μαζί με τρόμπα, ρουλεμάν κτλ, έτσι;

Στις αλλαγές του, χρειάζεται να αλλαχτούν και τα ρουλεμάν ή απλά του λουρί και η τρόμπα ή αναλόγως αν είναι φθαρμένα, πάει αντικατάσταση όλο το σετ;

Γιατί βλέπω λουρί+τρόμπα σύνολο κανά 40, ενώ το σετ 100 κοντά. Βάλε και την εργασία...


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2014, 20:24:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Ερώτηση γιατί ίσως χρειαστώ κι εγώ κάποια στιγμή:

ο ιμάντας μόνο είναι αυτός ενώ ετούτο είναι σετ μαζί με τρόμπα, ρουλεμάν κτλ, έτσι;

Στις αλλαγές του, χρειάζεται να αλλαχτούν και τα ρουλεμάν ή απλά του λουρί και η τρόμπα ή αναλόγως αν είναι φθαρμένα, πάει αντικατάσταση όλο το σετ;

Γιατί βλέπω λουρί+τρόμπα σύνολο κανά 40, ενώ το σετ 100 κοντά. Βάλε και την εργασία...


Το σετ χρονισμου,δε περιλαμβανει αντλια νερου.
Καλο ειναι,οταν αλλαζεις ιμαντα,να αλλαζεις ρουλεμαν και αντλια,ετσι κι αλλιως τα εργατικα ειναι ιδια νομιζω,αντε με καποια μικρη διαφορα οταν βαλεις και αντλια Wink


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2014, 21:42:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
TopGear έγραψε:
Ερώτηση γιατί ίσως χρειαστώ κι εγώ κάποια στιγμή:

ο ιμάντας μόνο είναι αυτός ενώ ετούτο είναι σετ μαζί με τρόμπα, ρουλεμάν κτλ, έτσι;

Στις αλλαγές του, χρειάζεται να αλλαχτούν και τα ρουλεμάν ή απλά του λουρί και η τρόμπα ή αναλόγως αν είναι φθαρμένα, πάει αντικατάσταση όλο το σετ;

Γιατί βλέπω λουρί+τρόμπα σύνολο κανά 40, ενώ το σετ 100 κοντά. Βάλε και την εργασία...


Το σετ χρονισμου,δε περιλαμβανει αντλια νερου.
Καλο ειναι,οταν αλλαζεις ιμαντα,να αλλαζεις ρουλεμαν και αντλια,ετσι κι αλλιως τα εργατικα ειναι ιδια νομιζω,αντε με καποια μικρη διαφορα οταν βαλεις και αντλια Wink



Άρα μιλάμε όλο το σετ χρονισμού (κανά 100) και κανά 20 η αντλία, συν εργατικά, σωστά;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 3 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1402s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on