Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
LefterisK (Λευτερης) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 11 Μάϊ 2005 Δημοσιεύσεις: 48 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2007, 14:46:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ivang έγραψε: | Έχω μοντέλο 2002 (1.6 16V) με 64000 χλμ. και απ'ότι βλέπω ο ιμάντας μου έχει κάτι ψιλοραγίσματα στην εξωτερική επιφάνεια, αυτό είναι φυσιολογικό ? να τον αλλάξω στα 70000 ή άμεσα ? |
απο οτι καταλαβαινω μιλας για τον εξωτερικο ιμαντα...οποτε ναι ειναι οκ εαν εχει "ραγισματα" στην επιφανεια του...
κ να κοπει δεν παθαινει τιποτα το "τουτου"....το αλλαζεις τοτε.....
παντως στοιχιζει 12 ευρω....εγω τον ειχα αλλαξει προληπτικα...
ex-owner Peugeot 307 1360cc 8v superchiped 86 PS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Μάϊ 2007, 06:55:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
LefterisK έγραψε: | Touristas έγραψε: | Αν είναι ο εξωτερικός ιμάντας δεν έχεις πρόβλημα.
Ο ιμάντας χρονισμού πολύ σπάνια κάνη φασαρία εκτός και αν είναι πολύ σφικτός αλλά αυτό μετά από αλλαγή. |
δηλαδη πειραζει εαν σφυριζει;;;
εννοω φιλε μου κανει κακο στο αυτοκινητο;;
(ρωταω επειδη δεν ξερω...ευχαριστω!) |
Δεν έχει πρόβλημα απλά είναι αρκετά ενοχλητικό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
yokagyla (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι
Ένταξη: 06 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 224
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2009, 07:23:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σετ ιμαντας χρονισμου για 106 gti
τιμη απο lion hellas 112 €
με το καλημερα μου εκανε την καρδιά περιβολι.
+ 130€ για εργατικα ειπε ο pavlidis competition.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
loukoumas Μόλις έγραψα

peugeot 106 GTi 2002
Ένταξη: 15 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 17:52:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το 106 gti 2002 ,εχει μονο 32000 χιλιομετρα και σε εξουσιοδοτημενο ειπαν να μου αλλαξουν ιμαντα χρονισμου? με 250 ευρω!!!!!
το αμαξι δε ειναι ζορισμενο καθολου,δεν ειναι πολυ νωρις για αλλαγη ιμαντα και επιπλεον πολυ ακριβη η τιμη?
καλως σας βρηκα !!!!!!!!
peugeot 106 GTi 2002 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pappaki (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

106 Rallye 16v
Ένταξη: 27 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 291 Τόπος: Δυο τετράγωνα πάνω από τον παράγοντα...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 18:18:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
loukoumas έγραψε: | το 106 gti 2002 ,εχει μονο 32000 χιλιομετρα και σε εξουσιοδοτημενο ειπαν να μου αλλαξουν ιμαντα χρονισμου? με 250 ευρω!!!!!
το αμαξι δε ειναι ζορισμενο καθολου,δεν ειναι πολυ νωρις για αλλαγη ιμαντα και επιπλεον πολυ ακριβη η τιμη?
καλως σας βρηκα !!!!!!!! |
Σκέτος ο ιμάντας αλλαγη σε εξωτερικό συνεργείο 100€ ανταλλακτικό και εργασία. Υπολογισε και το επιπλέον κόστος του ρουλεμάν του τεντωτήρα, αν χρειάζεται
www.gocar.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 20:32:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
loukoumas έγραψε: | το 106 gti 2002 ,εχει μονο 32000 χιλιομετρα και σε εξουσιοδοτημενο ειπαν να μου αλλαξουν ιμαντα χρονισμου? με 250 ευρω!!!!!
το αμαξι δε ειναι ζορισμενο καθολου,δεν ειναι πολυ νωρις για αλλαγη ιμαντα και επιπλεον πολυ ακριβη η τιμη?
καλως σας βρηκα !!!!!!!! |
file μου και 0 χλμ να εχεις, και να το πας κυρια δεν εχει σημασια γιαυτο εκτος απτα χλμ βαζουν και το οριο των 4-5 ετων γιατι αρχιζουν και σκανε
τι βαζεις μεσα ρε μαστορα;τον πατερα μου και την μανα μου βαζω.Μπιστονια,μπιελες,χειροκινητο εξαρι αμα εχεις χερια και DSG αμα εισαι κουλος.
Σε κοβω να εισαι κουλος
ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥΥΥΥ.Δεν πειραζει θα σου βαλω νιτρα να ψεκαζεις καλυτερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
loukoumas Μόλις έγραψα

peugeot 106 GTi 2002
Ένταξη: 15 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Ιούν 2009, 17:12:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οπότε πάμε σε εξωτερικό συνεργείο,
ευχαριστώ
peugeot 106 GTi 2002 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Apostolos-106 rallye (ApostolisR) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003
Ένταξη: 25 Οκτ 2012 Δημοσιεύσεις: 228
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2013, 22:32:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το αμαξι μου το πηρα μεταχειρισμενο με 84000 χιλιομετρα και ο προηγουμενος ιδιοκτήτης ειχε αλλαξει ιμαντα χρονισμου (Δεν ξερω εγω ομως ακριβως σε ποια χιλιομετρα). Τωρα εχω 110458, λογικα στις 140000 θα πρεπει να αλλαξω (καπου εκει) εε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2013, 22:40:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πότε τον άλλαξε (χρονικά);
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2013, 22:41:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Apostolos-106 rallye έγραψε: | Το αμαξι μου το πηρα μεταχειρισμενο με 84000 χιλιομετρα και ο προηγουμενος ιδιοκτήτης ειχε αλλαξει ιμαντα χρονισμου (Δεν ξερω εγω ομως ακριβως σε ποια χιλιομετρα). Τωρα εχω 110458, λογικα στις 140000 θα πρεπει να αλλαξω (καπου εκει) εε? |
Στη θέση σου θα τον είχα αλλάξει ήδη (δεδομένου ότι δεν ξέρεις με σιγουριά τι έκανε ο προηγούμενος).
Κανονικά θέλει στα 60.000, 120.000 κοκ...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Apostolos-106 rallye (ApostolisR) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003
Ένταξη: 25 Οκτ 2012 Δημοσιεύσεις: 228
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2013, 22:59:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Πότε τον άλλαξε (χρονικά); |
Το αμαξι το εχω απο 2011, οποτε αυτος μαλλον το 2010 πρεπει να τον αλλαξε. Ετσι υπολογιζω εγω
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Apostolos-106 rallye στις Δευ 23 Σεπ 2013, 23:02:24, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Apostolos-106 rallye (ApostolisR) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003
Ένταξη: 25 Οκτ 2012 Δημοσιεύσεις: 228
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2013, 22:59:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Apostolos-106 rallye έγραψε: | Το αμαξι μου το πηρα μεταχειρισμενο με 84000 χιλιομετρα και ο προηγουμενος ιδιοκτήτης ειχε αλλαξει ιμαντα χρονισμου (Δεν ξερω εγω ομως ακριβως σε ποια χιλιομετρα). Τωρα εχω 110458, λογικα στις 140000 θα πρεπει να αλλαξω (καπου εκει) εε? |
Στη θέση σου θα τον είχα αλλάξει ήδη (δεδομένου ότι δεν ξέρεις με σιγουριά τι έκανε ο προηγούμενος).
Κανονικά θέλει στα 60.000, 120.000 κοκ... |
Φιλε πηγα για να τον αλλαξω περσι(προληπτικά). Βγαλαμε το καπακι και ηταν καινουργιος μεσα...Για αυτο το αφησα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2013, 23:04:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καινούριος πρέπει να βγαίνει ο ιμάντας, όχι σκασμένος και έτοιμος να κοπεί. Εγώ μάλλον θα τον άλλαζα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, 200 ευρώ είναι πολύ λίγα μπροστά στην βαλβιδόσουπα.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Apostolos-106 rallye (ApostolisR) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003
Ένταξη: 25 Οκτ 2012 Δημοσιεύσεις: 228
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2013, 23:06:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Καινούριος πρέπει να βγαίνει ο ιμάντας, όχι σκασμένος και έτοιμος να κοπεί. Εγώ μάλλον θα τον άλλαζα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, 200 ευρώ είναι πολύ λίγα μπροστά στην βαλβιδόσουπα. | Ναι συμφωνω με αυτο που λες οκ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Σεπ 2013, 11:06:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κανονικα ειναι στα 60.000 η στα 3 χρονια... ακομα και αν δεν χρησιμοποιειται το υλικο του φθειρεται ....
Και μαζι με τον ιμαντα αλλαξε και την τρομπα νερου. Τα 15 - 20 ευρω πανω δεν πιστευω να ειναι προβλημα συγκρινοντας τα προβληματα που μπορει να εχεις αν παθει κατι,+ οτι σχεδον ολη η εργασια θα γινει με την αλλαγη του ιμαντα και δεν θα χρεωθεις εξτρα (λογικα...).
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Σεπ 2013, 14:56:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ με τους παραπάνω.
Σκέψου τι έχει να γίνει εάν το λουρί κοπεί ή πηδήξει δόντι....
Έτσι κι αλλιώς, θα το αλλάξεις σε 10.000χλμ.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Apostolos-106 rallye (ApostolisR) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003
Ένταξη: 25 Οκτ 2012 Δημοσιεύσεις: 228
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2014, 15:45:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άλλαξα σήμερα ιμάντα χρονισμού και έχω μια απορία. Είπα στον μηχανικό να βάλουμε gates (όπως τον προηγούμενο). Οταν πήρα το αμάξι μου λέει "βάλαμε ιμάντα gates και ρουλεμάν Ina"
Ρε παιδιά η gates δεν είναι σετ??
Γιατί έχω την εντύπωση, ότι δεν έβαλε gates?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2014, 19:04:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερώτηση γιατί ίσως χρειαστώ κι εγώ κάποια στιγμή:
ο ιμάντας μόνο είναι αυτός ενώ ετούτο είναι σετ μαζί με τρόμπα, ρουλεμάν κτλ, έτσι;
Στις αλλαγές του, χρειάζεται να αλλαχτούν και τα ρουλεμάν ή απλά του λουρί και η τρόμπα ή αναλόγως αν είναι φθαρμένα, πάει αντικατάσταση όλο το σετ;
Γιατί βλέπω λουρί+τρόμπα σύνολο κανά 40, ενώ το σετ 100 κοντά. Βάλε και την εργασία...
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2014, 20:24:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | Ερώτηση γιατί ίσως χρειαστώ κι εγώ κάποια στιγμή:
ο ιμάντας μόνο είναι αυτός ενώ ετούτο είναι σετ μαζί με τρόμπα, ρουλεμάν κτλ, έτσι;
Στις αλλαγές του, χρειάζεται να αλλαχτούν και τα ρουλεμάν ή απλά του λουρί και η τρόμπα ή αναλόγως αν είναι φθαρμένα, πάει αντικατάσταση όλο το σετ;
Γιατί βλέπω λουρί+τρόμπα σύνολο κανά 40, ενώ το σετ 100 κοντά. Βάλε και την εργασία... |
Το σετ χρονισμου,δε περιλαμβανει αντλια νερου.
Καλο ειναι,οταν αλλαζεις ιμαντα,να αλλαζεις ρουλεμαν και αντλια,ετσι κι αλλιως τα εργατικα ειναι ιδια νομιζω,αντε με καποια μικρη διαφορα οταν βαλεις και αντλια 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2014, 21:42:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | TopGear έγραψε: | Ερώτηση γιατί ίσως χρειαστώ κι εγώ κάποια στιγμή:
ο ιμάντας μόνο είναι αυτός ενώ ετούτο είναι σετ μαζί με τρόμπα, ρουλεμάν κτλ, έτσι;
Στις αλλαγές του, χρειάζεται να αλλαχτούν και τα ρουλεμάν ή απλά του λουρί και η τρόμπα ή αναλόγως αν είναι φθαρμένα, πάει αντικατάσταση όλο το σετ;
Γιατί βλέπω λουρί+τρόμπα σύνολο κανά 40, ενώ το σετ 100 κοντά. Βάλε και την εργασία... |
Το σετ χρονισμου,δε περιλαμβανει αντλια νερου.
Καλο ειναι,οταν αλλαζεις ιμαντα,να αλλαζεις ρουλεμαν και αντλια,ετσι κι αλλιως τα εργατικα ειναι ιδια νομιζω,αντε με καποια μικρη διαφορα οταν βαλεις και αντλια  |
Άρα μιλάμε όλο το σετ χρονισμού (κανά 100) και κανά 20 η αντλία, συν εργατικά, σωστά;
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|