PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Νεκρός ο Michael Park στο Rally Μ. Βρεττανίας
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Σεπ 2005, 15:14:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πιθανότατα να κτύπησε το κεφάλι του πάνω στο δέντρο. Η (μικρή) παραμόρφωση του αυτοκινήτου ΚΑΙ η σίγουρη μετακίνηση του κεφαλιού του προς τα έξω μπορεί να ήταν αρκετές για να κτυπήσει με δύναμη το κεφάλι (ακόμη και με το κράνος) πάνω στο δέντρο.
Και μιλάμε για πολλεεεεεες εκατοντάδες G's!
Σε τέτοια περίπτωση ο αερόσακος οροφής για το κεφάλι θα βοηθούσε πάρα πολύ.

Διαβάστε κάτι σχετικό εδώ: http://www.abc.net.au/catalyst/stories/s715056.htm

και εδώ: http://www.braininjury.com/injured.html


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Σεπ 2005, 16:08:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Ίσα ίσα επειδή είναι στιγμιαία δεν “αντέχονται” Στέλιο
Για σκέψου ότι έχεις μια “α “ταχύτητα και μέσα σε 1-1,5sec να γίνει μηδενική.


Μα ακριβως αυτο λεμε. Τα πολλα G αντεχοντε επειδη η επιδραση τους πανω στο σωμα ειναι για πολυ λιγο. Τα λιγα (σχετικα παντα) G αντεχοντε για περιισοτερη ωρα (οπως τα αντεχουν οι πιλοτοι).

Πληροφοριακα το ανωτατο οριο που εχει δοκιμαστει σε ανθρωπο ειναι να επιβραδινει απ'τα 400 περιπου km/h στα 0 σε περιπου 2 δευτερολεπτα. Μιλαμε για ΤΕΡΑΣΤΙΑ G αλλα για μικρο χρονικο διαστιμα.
Το παραπανω πειραμα το εχει κανει γιατρος (στον εαυτο του) στην αμερικανικη αεροπορια στη δεκαετια του 50.
Ηταν δεμενος σε καθησμα μαχητικου που πανω σε ραγες και με τη βοηθεια προηθητη εφτασε την παραπανω ταχυτητα και μετα φρεναρε πανω στις ραγες. Το ατομο εχασε τις αισθησεις του, τα ματια του ματωσαν και κοντεψαν να βγουν απ'τη θεση τους. ομως εζησε και αναρωσε κανονικα. Βεβαια δεν ξαναπροσπαθησε τιποτα παρομοιο, και το ρεκορ κραταει απο τοτε.

Bρηκα και λεπτομεριες:

By riding the decelerator sled himself, Dr. Stapp demonstrated that a human can withstand at least 45 G's in the forward position, with adequate harness. This is the highest known G force voluntarily encountered by a human. Dr. Stapp believed that the tolerance of humans to G force had not yet been reached in tests, and is, in fact, much greater than ordinarily thought possible.
http://www.edwards.af.mil/history/docs_html/people/stapp_biography.html

Εξαλου σε αρκετα ατυχηματα στην F1 εχουν μετρηθει επιβραδηνσεις μεχρι και 60 G. Aλλα οπως ειπαμε και πριν στιγμαια.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Σεπ 2005, 18:23:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kanelj έγραψε:
Ποιος ειπε οτι καρφωθηκε στο δεντρο???
Απ'οτι ειδα εγω το αυτοκινητο ειχε χτυπηθει στο πλαι,στην πορτα του συνοδηγου!
Αυτο σημαινει οτι του εφυγε το αυτοκινητο και προφανως πλαγιολισθησε τοσο που ηρθε καθετα με τον δρομο, μεχρι που χτυπησε η αριστερη μερια στο δεντρο με πολλα χιλιομετρα....Ε δεν νομιζω να μην παθαινε και τιποτα αν εσκασε στο δεντρο η πορτα του συνοδηγου με 100χλμ και πανω!!Μονο το ταρακουνημα που τρωει ολη η σπονδυλικη στηλη και ο σβερκος..... Rolling eyes


καρφωθηκε στο δεντρο με το πλαι εννοουμε. οποτε και συ εννοεις πως η δεξια πλευρα χτυπησε στο δεντρο.

ο στελιος εχει δικιο παιδια. σε ατυχηματα της F1 αναπτυσονται πολυ περισσοτερες δυναμεις και σιγουρα ποτε εκατονταδες G! Το θυμαμαι αυτο το ατυχημα του Μika. εσκασε πανω στον τοιχο αφου ειχε κοψει ελαχιστα και το μονο που επαθε ηταν να μεινει κουφος απτο ενα του αφτι και καποια προβληματα με την οραση. Υπαρχει ομως και κατι πιο προσφατο. το ατυχημα του Schumacher το 1999 που εφτασε στα 0 απο τα 240 και το μονο που επαθε ηταν να σπασει το ποδι του.

και γω ειμαι της αποψης οτι συνεθλιβη το σωμα του.


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Σεπ 2005, 09:27:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tiesto έγραψε:
kanelj έγραψε:
Ποιος ειπε οτι καρφωθηκε στο δεντρο???
Απ'οτι ειδα εγω το αυτοκινητο ειχε χτυπηθει στο πλαι,στην πορτα του συνοδηγου!
Αυτο σημαινει οτι του εφυγε το αυτοκινητο και προφανως πλαγιολισθησε τοσο που ηρθε καθετα με τον δρομο, μεχρι που χτυπησε η αριστερη μερια στο δεντρο με πολλα χιλιομετρα....Ε δεν νομιζω να μην παθαινε και τιποτα αν εσκασε στο δεντρο η πορτα του συνοδηγου με 100χλμ και πανω!!Μονο το ταρακουνημα που τρωει ολη η σπονδυλικη στηλη και ο σβερκος..... Rolling eyes


καρφωθηκε στο δεντρο με το πλαι εννοουμε. οποτε και συ εννοεις πως η δεξια πλευρα χτυπησε στο δεντρο.

ο στελιος εχει δικιο παιδια. σε ατυχηματα της F1 αναπτυσονται πολυ περισσοτερες δυναμεις και σιγουρα ποτε εκατονταδες G! Το θυμαμαι αυτο το ατυχημα του Μika. εσκασε πανω στον τοιχο αφου ειχε κοψει ελαχιστα και το μονο που επαθε ηταν να μεινει κουφος απτο ενα του αφτι και καποια προβληματα με την οραση. Υπαρχει ομως και κατι πιο προσφατο. το ατυχημα του Schumacher το 1999 που εφτασε στα 0 απο τα 240 και το μονο που επαθε ηταν να σπασει το ποδι του.

και γω ειμαι της αποψης οτι συνεθλιβη το σωμα του.


Καμία σχέση τα δυο ατυχήματα που λες, μεταξύ τους.....
Ο Schumacher έφυγε από την στροφή με 240, αλλά πρώτα πέρασε μέσα από την αμμοπαγίδα και μετά έπεσε και σε λάστιχα + το οτι η σύγκρουση ήταν μετωπική (η "μύτη" του μονοθεσίου είναι ειδικά σχεδιασμένη και απορρόφησε σημαντικό μέρος της πρόσκρουσης), οπότε δεν μιλάμε για καθαρή επιβράδυνση από 240-0, αλλά για πολύ μικρότερη.....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Σεπ 2005, 09:52:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tiesto έγραψε:
ο στελιος εχει δικιο παιδια. σε ατυχηματα της F1 αναπτυσονται πολυ περισσοτερες δυναμεις και σιγουρα ποτε εκατονταδες G!

Εαν κτυπήσεις σε κάτι σκληρό μέσα στο αυτοκίνητο κατά την ώρα της σύγκρουσης τα G είναι πολύυυυ περισσότερα από 60!

Αν κτυπήσεις στο τιμόνι, ταμπλό, κεντρική κολώνα ή ακόμη χειρότερα πάνω στο αντικείμενο της πρόσκρουσης (δέντρο, πάσσαλο κλπ) τα G είναι τεράστια.

Ο εγκέφαλος ειδικά παθαίνει σοβαρές βλάβες. Shocked

Διαβάστε τα αρθρά που έχω λινκ πιο πάνω και θα καταλάβετε!


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Σεπ 2005, 12:55:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
Tiesto έγραψε:
kanelj έγραψε:
Ποιος ειπε οτι καρφωθηκε στο δεντρο???
Απ'οτι ειδα εγω το αυτοκινητο ειχε χτυπηθει στο πλαι,στην πορτα του συνοδηγου!
Αυτο σημαινει οτι του εφυγε το αυτοκινητο και προφανως πλαγιολισθησε τοσο που ηρθε καθετα με τον δρομο, μεχρι που χτυπησε η αριστερη μερια στο δεντρο με πολλα χιλιομετρα....Ε δεν νομιζω να μην παθαινε και τιποτα αν εσκασε στο δεντρο η πορτα του συνοδηγου με 100χλμ και πανω!!Μονο το ταρακουνημα που τρωει ολη η σπονδυλικη στηλη και ο σβερκος..... Rolling eyes


καρφωθηκε στο δεντρο με το πλαι εννοουμε. οποτε και συ εννοεις πως η δεξια πλευρα χτυπησε στο δεντρο.

ο στελιος εχει δικιο παιδια. σε ατυχηματα της F1 αναπτυσονται πολυ περισσοτερες δυναμεις και σιγουρα ποτε εκατονταδες G! Το θυμαμαι αυτο το ατυχημα του Μika. εσκασε πανω στον τοιχο αφου ειχε κοψει ελαχιστα και το μονο που επαθε ηταν να μεινει κουφος απτο ενα του αφτι και καποια προβληματα με την οραση. Υπαρχει ομως και κατι πιο προσφατο. το ατυχημα του Schumacher το 1999 που εφτασε στα 0 απο τα 240 και το μονο που επαθε ηταν να σπασει το ποδι του.

και γω ειμαι της αποψης οτι συνεθλιβη το σωμα του.


Καμία σχέση τα δυο ατυχήματα που λες, μεταξύ τους.....
Ο Schumacher έφυγε από την στροφή με 240, αλλά πρώτα πέρασε μέσα από την αμμοπαγίδα και μετά έπεσε και σε λάστιχα + το οτι η σύγκρουση ήταν μετωπική (η "μύτη" του μονοθεσίου είναι ειδικά σχεδιασμένη και απορρόφησε σημαντικό μέρος της πρόσκρουσης), οπότε δεν μιλάμε για καθαρή επιβράδυνση από 240-0, αλλά για πολύ μικρότερη.....


ο schumacher απτην στροφη εφυγε με καμια 300αρια (τοσα πιανουν σ αυτη τη στροφη στο silverstone), επεσε στην αμμοπαγιδα, εκοψε στα 240 και με τοσα εσκασε στα λαστιχα. τα μονοθεσια οντως ειναι πολυ πιο ασφαλη αλλα εγω συγκρινω τα g που δεχτικε το σωμα που ηταν πολυ περισσοτερα.

ο εγκεφαλος λογικο ειναι να παθαινει βλαβη αλλα οχι και ακαριαιο θανατο.


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Σεπ 2005, 10:25:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

"Στη μνήμη του Michael"....


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1126s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on