Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Σεπ 2005, 15:14:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιθανότατα να κτύπησε το κεφάλι του πάνω στο δέντρο. Η (μικρή) παραμόρφωση του αυτοκινήτου ΚΑΙ η σίγουρη μετακίνηση του κεφαλιού του προς τα έξω μπορεί να ήταν αρκετές για να κτυπήσει με δύναμη το κεφάλι (ακόμη και με το κράνος) πάνω στο δέντρο.
Και μιλάμε για πολλεεεεεες εκατοντάδες G's!
Σε τέτοια περίπτωση ο αερόσακος οροφής για το κεφάλι θα βοηθούσε πάρα πολύ.
Διαβάστε κάτι σχετικό εδώ: http://www.abc.net.au/catalyst/stories/s715056.htm
και εδώ: http://www.braininjury.com/injured.html
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Σεπ 2005, 16:08:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Ίσα ίσα επειδή είναι στιγμιαία δεν “αντέχονται” Στέλιο
Για σκέψου ότι έχεις μια “α “ταχύτητα και μέσα σε 1-1,5sec να γίνει μηδενική. |
Μα ακριβως αυτο λεμε. Τα πολλα G αντεχοντε επειδη η επιδραση τους πανω στο σωμα ειναι για πολυ λιγο. Τα λιγα (σχετικα παντα) G αντεχοντε για περιισοτερη ωρα (οπως τα αντεχουν οι πιλοτοι).
Πληροφοριακα το ανωτατο οριο που εχει δοκιμαστει σε ανθρωπο ειναι να επιβραδινει απ'τα 400 περιπου km/h στα 0 σε περιπου 2 δευτερολεπτα. Μιλαμε για ΤΕΡΑΣΤΙΑ G αλλα για μικρο χρονικο διαστιμα.
Το παραπανω πειραμα το εχει κανει γιατρος (στον εαυτο του) στην αμερικανικη αεροπορια στη δεκαετια του 50.
Ηταν δεμενος σε καθησμα μαχητικου που πανω σε ραγες και με τη βοηθεια προηθητη εφτασε την παραπανω ταχυτητα και μετα φρεναρε πανω στις ραγες. Το ατομο εχασε τις αισθησεις του, τα ματια του ματωσαν και κοντεψαν να βγουν απ'τη θεση τους. ομως εζησε και αναρωσε κανονικα. Βεβαια δεν ξαναπροσπαθησε τιποτα παρομοιο, και το ρεκορ κραταει απο τοτε.
Bρηκα και λεπτομεριες:
By riding the decelerator sled himself, Dr. Stapp demonstrated that a human can withstand at least 45 G's in the forward position, with adequate harness. This is the highest known G force voluntarily encountered by a human. Dr. Stapp believed that the tolerance of humans to G force had not yet been reached in tests, and is, in fact, much greater than ordinarily thought possible.
http://www.edwards.af.mil/history/docs_html/people/stapp_biography.html
Εξαλου σε αρκετα ατυχηματα στην F1 εχουν μετρηθει επιβραδηνσεις μεχρι και 60 G. Aλλα οπως ειπαμε και πριν στιγμαια.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Σεπ 2005, 18:23:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kanelj έγραψε: | Ποιος ειπε οτι καρφωθηκε στο δεντρο???
Απ'οτι ειδα εγω το αυτοκινητο ειχε χτυπηθει στο πλαι,στην πορτα του συνοδηγου!
Αυτο σημαινει οτι του εφυγε το αυτοκινητο και προφανως πλαγιολισθησε τοσο που ηρθε καθετα με τον δρομο, μεχρι που χτυπησε η αριστερη μερια στο δεντρο με πολλα χιλιομετρα....Ε δεν νομιζω να μην παθαινε και τιποτα αν εσκασε στο δεντρο η πορτα του συνοδηγου με 100χλμ και πανω!!Μονο το ταρακουνημα που τρωει ολη η σπονδυλικη στηλη και ο σβερκος.....  |
καρφωθηκε στο δεντρο με το πλαι εννοουμε. οποτε και συ εννοεις πως η δεξια πλευρα χτυπησε στο δεντρο.
ο στελιος εχει δικιο παιδια. σε ατυχηματα της F1 αναπτυσονται πολυ περισσοτερες δυναμεις και σιγουρα ποτε εκατονταδες G! Το θυμαμαι αυτο το ατυχημα του Μika. εσκασε πανω στον τοιχο αφου ειχε κοψει ελαχιστα και το μονο που επαθε ηταν να μεινει κουφος απτο ενα του αφτι και καποια προβληματα με την οραση. Υπαρχει ομως και κατι πιο προσφατο. το ατυχημα του Schumacher το 1999 που εφτασε στα 0 απο τα 240 και το μονο που επαθε ηταν να σπασει το ποδι του.
και γω ειμαι της αποψης οτι συνεθλιβη το σωμα του.
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Σεπ 2005, 09:27:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tiesto έγραψε: | kanelj έγραψε: | Ποιος ειπε οτι καρφωθηκε στο δεντρο???
Απ'οτι ειδα εγω το αυτοκινητο ειχε χτυπηθει στο πλαι,στην πορτα του συνοδηγου!
Αυτο σημαινει οτι του εφυγε το αυτοκινητο και προφανως πλαγιολισθησε τοσο που ηρθε καθετα με τον δρομο, μεχρι που χτυπησε η αριστερη μερια στο δεντρο με πολλα χιλιομετρα....Ε δεν νομιζω να μην παθαινε και τιποτα αν εσκασε στο δεντρο η πορτα του συνοδηγου με 100χλμ και πανω!!Μονο το ταρακουνημα που τρωει ολη η σπονδυλικη στηλη και ο σβερκος.....  |
καρφωθηκε στο δεντρο με το πλαι εννοουμε. οποτε και συ εννοεις πως η δεξια πλευρα χτυπησε στο δεντρο.
ο στελιος εχει δικιο παιδια. σε ατυχηματα της F1 αναπτυσονται πολυ περισσοτερες δυναμεις και σιγουρα ποτε εκατονταδες G! Το θυμαμαι αυτο το ατυχημα του Μika. εσκασε πανω στον τοιχο αφου ειχε κοψει ελαχιστα και το μονο που επαθε ηταν να μεινει κουφος απτο ενα του αφτι και καποια προβληματα με την οραση. Υπαρχει ομως και κατι πιο προσφατο. το ατυχημα του Schumacher το 1999 που εφτασε στα 0 απο τα 240 και το μονο που επαθε ηταν να σπασει το ποδι του.
και γω ειμαι της αποψης οτι συνεθλιβη το σωμα του. |
Καμία σχέση τα δυο ατυχήματα που λες, μεταξύ τους.....
Ο Schumacher έφυγε από την στροφή με 240, αλλά πρώτα πέρασε μέσα από την αμμοπαγίδα και μετά έπεσε και σε λάστιχα + το οτι η σύγκρουση ήταν μετωπική (η "μύτη" του μονοθεσίου είναι ειδικά σχεδιασμένη και απορρόφησε σημαντικό μέρος της πρόσκρουσης), οπότε δεν μιλάμε για καθαρή επιβράδυνση από 240-0, αλλά για πολύ μικρότερη.....
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Σεπ 2005, 09:52:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tiesto έγραψε: | ο στελιος εχει δικιο παιδια. σε ατυχηματα της F1 αναπτυσονται πολυ περισσοτερες δυναμεις και σιγουρα ποτε εκατονταδες G! |
Εαν κτυπήσεις σε κάτι σκληρό μέσα στο αυτοκίνητο κατά την ώρα της σύγκρουσης τα G είναι πολύυυυ περισσότερα από 60!
Αν κτυπήσεις στο τιμόνι, ταμπλό, κεντρική κολώνα ή ακόμη χειρότερα πάνω στο αντικείμενο της πρόσκρουσης (δέντρο, πάσσαλο κλπ) τα G είναι τεράστια.
Ο εγκέφαλος ειδικά παθαίνει σοβαρές βλάβες.
Διαβάστε τα αρθρά που έχω λινκ πιο πάνω και θα καταλάβετε!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Σεπ 2005, 12:55:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Tiesto έγραψε: | kanelj έγραψε: | Ποιος ειπε οτι καρφωθηκε στο δεντρο???
Απ'οτι ειδα εγω το αυτοκινητο ειχε χτυπηθει στο πλαι,στην πορτα του συνοδηγου!
Αυτο σημαινει οτι του εφυγε το αυτοκινητο και προφανως πλαγιολισθησε τοσο που ηρθε καθετα με τον δρομο, μεχρι που χτυπησε η αριστερη μερια στο δεντρο με πολλα χιλιομετρα....Ε δεν νομιζω να μην παθαινε και τιποτα αν εσκασε στο δεντρο η πορτα του συνοδηγου με 100χλμ και πανω!!Μονο το ταρακουνημα που τρωει ολη η σπονδυλικη στηλη και ο σβερκος.....  |
καρφωθηκε στο δεντρο με το πλαι εννοουμε. οποτε και συ εννοεις πως η δεξια πλευρα χτυπησε στο δεντρο.
ο στελιος εχει δικιο παιδια. σε ατυχηματα της F1 αναπτυσονται πολυ περισσοτερες δυναμεις και σιγουρα ποτε εκατονταδες G! Το θυμαμαι αυτο το ατυχημα του Μika. εσκασε πανω στον τοιχο αφου ειχε κοψει ελαχιστα και το μονο που επαθε ηταν να μεινει κουφος απτο ενα του αφτι και καποια προβληματα με την οραση. Υπαρχει ομως και κατι πιο προσφατο. το ατυχημα του Schumacher το 1999 που εφτασε στα 0 απο τα 240 και το μονο που επαθε ηταν να σπασει το ποδι του.
και γω ειμαι της αποψης οτι συνεθλιβη το σωμα του. |
Καμία σχέση τα δυο ατυχήματα που λες, μεταξύ τους.....
Ο Schumacher έφυγε από την στροφή με 240, αλλά πρώτα πέρασε μέσα από την αμμοπαγίδα και μετά έπεσε και σε λάστιχα + το οτι η σύγκρουση ήταν μετωπική (η "μύτη" του μονοθεσίου είναι ειδικά σχεδιασμένη και απορρόφησε σημαντικό μέρος της πρόσκρουσης), οπότε δεν μιλάμε για καθαρή επιβράδυνση από 240-0, αλλά για πολύ μικρότερη..... |
ο schumacher απτην στροφη εφυγε με καμια 300αρια (τοσα πιανουν σ αυτη τη στροφη στο silverstone), επεσε στην αμμοπαγιδα, εκοψε στα 240 και με τοσα εσκασε στα λαστιχα. τα μονοθεσια οντως ειναι πολυ πιο ασφαλη αλλα εγω συγκρινω τα g που δεχτικε το σωμα που ηταν πολυ περισσοτερα.
ο εγκεφαλος λογικο ειναι να παθαινει βλαβη αλλα οχι και ακαριαιο θανατο.
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|