Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 13:48:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο ίδιος
ο 2.2 είναι ή ο 2.0 με πολλαπλή ?
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 13:56:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και για το ίδιο αυτοκίνητο...
εγώ δεν κατάλαβα...
τι είναι το πριν τι το μετά???
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 14:03:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το βρήκα(λίγο ανάποδα πήγα...)
Motor: 2.0 liter 16 ventiler, 306 GTI knaster og bearbejdet topstykke, K&N RC2600 luftfilter, afkortet indsugningsmanifold fra en 2,2 liters motor, lavet af Jørgen Agergård. RH Motorsport chip. Effekt målt på to uafhængige rullefelter til 171 hk/206 Nm hhv. 171 hk/207 Nm. Quick Shift kit by Jossi.
2λιτρος με εισαγωγή από 2.2, ΚΝ χοάνη, αλλά εκείνο από το 306 δεν κατάλαβα
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 20:01:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η φωτο με την εισαγωγη ειναι απο 206 με την εισαγωγη του 2.2!!!!!Τ ιδιο site βλεπουμε !!!!Στο 205 εχουν αλαξη ψυγεια και εξαλου εκεινο το μοτερ ειναι τελειως διαφορετικο !! Ιδου!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Φεβ 2004, 16:37:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | gskarmou έγραψε: | DIMSAV έγραψε: |
..ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΣΚΕΨΗ EW10J4 KAI EW12J4 ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ .. |
Aν είναι στην ίδια οικογένεια δεν θα έπρεπε με την αλλαγή στα χιτώνια των κυλίνδρων ,έμβολα , στροφαλοφόρο και κάρτερ να μετατρέπεται ??
Στην περίπτωση που έιναι μόνο αυτά που αλλάζουν .
Η διάμετρος Χ διαδρομή των δύο μοτέρ ποιά είναι αλήθεια ?
Για την εισαγωγη αφού μπαίνει στο RC .....  |
Τα χιτωνια ειναι ενσωματομενα με το υπολυπο μπλοκ δεν ειναι χωρια οπως στα XU !!!!  |
Παρολο που δεν παρακολουθησα ολη την συζητηση,τα χιτωνια σε ολα τα αλουμινενια μπλοκ,ειναι πρεσαριστα και αλλαζουν πανευκολα σε οποιδηποτε ρεκτιφιε.Το θεμα ειναι αν προκειται για υπερκυβισμο,τοτε πρεπει να ελεγχθει αν το μπλοκ εχει προδιαγραφες για να δεχτει τα μεγαλυτερα χιτωνια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Φεβ 2004, 18:20:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για τους EW δεν υπαρχουν χιτωνια σαν ανταλακτικα οπως στα XU,ειναι ενσωματομεναι με το υπολοιπο μπλοκ!!! Δεν μπορεις να τα βγαλεις απο το μπλοκ!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|