Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 01:59:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγώ είμαι κατά της κατάργησης του εργοστασιακού τιμονιού που έχει αερόσακο...
Συμφωνώ μόνο σε μία περίπτωση, την οποία και θα ακολουθήσω: αλλαγή του εργοστασιακού καθίσματος με bucket, και ζώνη 4 ή 6 σημείων. Ε σε αυτήν την περίπτωση ο αερόσακος είναι άχρηστος διότι δεν πρόκειται να έρθεις ποτέ τόσο κοντά ( σε επαφή δηλαδή ). Αν παρόλα αυτά η σύγκρουση είναι τόσο σφοδρή, το κεφάλι θα ξεκολλήσει από τον λαιμό και θα φτάσει κάτω στον δρόμο 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 06:54:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Και εγώ είμαι κατά της κατάργησης του εργοστασιακού τιμονιού που έχει αερόσακο...
Συμφωνώ μόνο σε μία περίπτωση, την οποία και θα ακολουθήσω: αλλαγή του εργοστασιακού καθίσματος με bucket, και ζώνη 4 ή 6 σημείων. Ε σε αυτήν την περίπτωση ο αερόσακος είναι άχρηστος διότι δεν πρόκειται να έρθεις ποτέ τόσο κοντά ( σε επαφή δηλαδή ). Αν παρόλα αυτά η σύγκρουση είναι τόσο σφοδρή, το κεφάλι θα ξεκολλήσει από τον λαιμό και θα φτάσει κάτω στον δρόμο  |
μπρρρρρ! ανατριχιασα! πρωι πρωι 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος

 vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 19:57:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzleepy έγραψε: | Το τιμόνι που παιδεύεσαι να βάλεις έχει αερόσακο; Για πες μας περισσότερες λεπτομέρειες...  |
Οχι το τιμονη που θελω να βαλω δεν εχει αεροσακο! Ειναι μομο δεν θυμαμαι ποιο δεν μπορει να μπει μα καμια παναγια! Ισως καποιος να μου λεει να μην καταργησω τον αεροσακο.......... και λεω να τον ακουσω!!!!
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
freestyler (nickos) Μέλος

 peugeot 206 1.4 8v 5θ 00'
Ένταξη: 13 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 146 Τόπος: σιφνος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 20:37:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον δεν ξερω αν εχει διαφορα το τιμονι σου απο το δικο μου που ειναι 2000 μοντελο... παντως στο δικο μου που το αλλαξα μονος ειχα προβλημα κ γω με τον κωνο που εβρισκε στο πλαστικο εξω εξω... τον πηρα λιγο με τορνο κ ολα ενταξει... απο κει κ περα μεσα εχει δυο φισ. το ενα για την κορνα κ το αλλο για τον αεροσακο.συνδεσα την κορνα στον καινουριο διακοπτη κ το φισ που παει στον αεροσακο απλα το γεφυρωσα με ενα συρματακι... τωρα ουτε το λαμπακι αναβοσβηνει ουτε τιποτα!! ολα κανονικα!!! ξαναλεω ομως οτι το pug μου ειναι xt του 2000...
προσοχη στα καλωδια αυτα γιατι ειναι λεπτες λουριδες απο χαλκο οπως στις ηλεκτρονικες πλακετες κ κοβονται με το τιποτα... αυτα....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος

 vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 20:51:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα δεν βρισκει στο πλαστικο εξω αλλα κατι σκαλωνει μεσα απο το πλαστικο! Ακομα εμενα ο αεροσακος εχει 2 φυσσακια καιπρεπει να τα γειωσεις και τα δυο! Τωρα τελειωσε γιατι αποφασισα να μη νπειραξω το τιμονακι μου!
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 17:07:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτό το τιμόνι μου την εχει κάνει λαμπάδα.
ξέρει κανείς αν το βγάζει κάποια μάρκα το συγκεκριμένο ή αν υπάρχει κάποιο παρόμοιο έστω?
Προσοχή στο οφσετ που έχει, δεν είναι ιδιαίτερα βαθύ.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 17:48:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συγνώμη αλλά έχεις σκοπόνα το βάλεις στο πολιτικό σου αμάξι καταργώντας τον αερόσακο χωρίς στο αμάξι να έχεις
1ον ζώνες 4 σημείων
2ον κλουβί και
3ον χωρίς εσύ να φοράς κράνος?
Εννοείται πως αν ισχύουν τα 1/2/3 τότε σαφώς και θα είσαι πιο ασφαλής αλλά αν δεν τον αερόσακο του οδηγού για κανένα λόγω δεν πρέπει να το αφερέσεις...
...εκτός φυσικά και αν μιλάμε για αμαξι χωρίς αερόσακο από μαμά (πότε ούτωσηάλλως δεν έχεις την ασφάλεια του αερόσακου) ή
αν μιλάμε για αμάξι με περιστασιακή χρήση σε πίστα και όχι σε δημόσιο δρόμο...
safety first πάντα
υ.γ. πάρε και ένα παρόμοιο τιμόνι με 95mm βάθος http://www.ompracing.it/detail.html?productcode=CORSICA
με μικρό κώνο θα έχεις παραπλήσιο αποτέλεσμα
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2007, 01:47:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | συγνώμη αλλά έχεις σκοπόνα το βάλεις στο πολιτικό σου αμάξι καταργώντας τον αερόσακο χωρίς στο αμάξι να έχεις
1ον ζώνες 4 σημείων
2ον κλουβί και
3ον χωρίς εσύ να φοράς κράνος?
Εννοείται πως αν ισχύουν τα 1/2/3 τότε σαφώς και θα είσαι πιο ασφαλής αλλά αν δεν τον αερόσακο του οδηγού για κανένα λόγω δεν πρέπει να το αφερέσεις...
...εκτός φυσικά και αν μιλάμε για αμαξι χωρίς αερόσακο από μαμά (πότε ούτωσηάλλως δεν έχεις την ασφάλεια του αερόσακου) ή
αν μιλάμε για αμάξι με περιστασιακή χρήση σε πίστα και όχι σε δημόσιο δρόμο...
safety first πάντα
υ.γ. πάρε και ένα παρόμοιο τιμόνι με 95mm βάθος http://www.ompracing.it/detail.html?productcode=CORSICA
με μικρό κώνο θα έχεις παραπλήσιο αποτέλεσμα |
Συμφωνώ η ασφάλεια πάντα.
Ευχαριστώ καταρχήν για την βοήθεια αλλα το παραπάνω δεν είναι πιστεύω αυτό που ζητάω και μοιάζει με αυτο του 207 cup.
Όσο για τα υπόλοιπα έχεις ενα δίκιο αλλά ο αερόσακος δεν ειναι πανάκεια (ειδικά όταν οι περισσότεροι δεν φοράνε ζώνη αφού το μυαλό τους το έχουν αλλου... να μην πω και γίνει μπάχαλο.
Άλλωστε μην ξεχνάμε πως τόσα χρόνια τα αυτοκ δεν είχαν αεροσακους.
Καταλαβαίνω τι λες αλλά είναι ένα άλλα σωρό πράγματα που δεν γίνονται.
Με παρόμοια σκεπτικό κάποιος λέει, "οταν τρέχεις αυξάνεις τις πιθανότητες να τρακάρεις γι αυτό δεν τρέχουμε ΠΟΤΕ!"
Προσωπικά αυτοί οι παλιοαερόσακοι (εχει και 4ις εμένα) και το abs μου την δίνουν στα νεύρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2007, 09:35:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | ....Άλλωστε μην ξεχνάμε πως τόσα χρόνια τα αυτοκ δεν είχαν αεροσακους.......
.....Προσωπικά αυτοί οι παλιοαερόσακοι (εχει και 4ις εμένα) και το abs μου την δίνουν στα νεύρα. |
Ε,τότε να ξαναγυρίσουμε στις παλιές εποχές με τους πέτρινους τροχούς,τα ρόπαλα και την οικογένεια Φλίνστοουν... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rolland206cc (Σπυρος) Μέλος

 peugeot 206cc 1,6(2004)
Ένταξη: 21 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 107
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2007, 09:57:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν νομιζω πως ειναι κακο να υπαρχουν αεροσακοι και ΑΒΣ εμενα ενας γνωστος μου μετα απο τρελλη πορεια του αυτοκινητου(προσκρουση σε κρασπεδο διερχομενο φορτηγο,καρφωμα σε κολωνα)δεν επαθε τιποτα σχεδον γιατι ειχε ενα 307 με 4 η 6 αεροσακους μηπως του εσωσαν τη ζωη???????????  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2007, 10:12:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σίγουρα σε πολλές περιπτώσεις λειτουργούν θετικά, αλλά υπάρχουν και στιγμές που μόνο καλό δεν κάνουν και όπως είπα δεν είναι πανάκεια. Ειδικά το abs. Τελοσπάντων είμαι οφ τόπικ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2007, 10:16:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | Σίγουρα σε πολλές περιπτώσεις λειτουργούν θετικά, αλλά υπάρχουν και στιγμές που μόνο καλό δεν κάνουν και όπως είπα δεν είναι πανάκεια. Ειδικά το abs. Τελοσπάντων είμαι οφ τόπικ. |
Στις εποχές που ζούμε φίλε μου όλα τα παραπάνω είναι μονόδρομος για έναν και σημαντικό λόγο.....την ζωή μας...
Όποιος δεν μπορεί να το καταλάβει αυτό είναι άλλη ιστορία...που σηκώνει πολλές αναλύσεις...αλλά όχι εδώ...
(Τέλος off topic...) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2007, 10:24:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν χρειάζεται να αναλύουμε τα αυτονόητα...
...καθένας κάνει ότι καταλαβαίνει αρκεί "μετά" να μην παραπονιέται για τις συνέπειες...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2007, 10:26:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | δεν χρειάζεται να αναλύουμε τα αυτονόητα...
...καθένας κάνει ότι καταλαβαίνει αρκεί "μετά" να μην παραπονιέται για τις συνέπειες... |
+1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2007, 12:43:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σύμφωνοι αλλά όχι πως για να βάλεις ένα τιμόνι πρέπει να βάλεις και κλουβί!
Όσο γι αυτό με τα παράπονα και τις συνέπειες εγώ δεν λέω μεγάλες κουβέντες.. απλά εύχομαι να είμαι καλά και όλοι οι άλλοι ανθρωποι στον κόσμο γιατί άμα είναι να γίνει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2007, 15:01:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα μέτρα προστασίας είναι για την κακιά στιγμή για την οποία όλοι μας ευχόμαστε να μην συμβεί ποτέ...
εννοείται πως ο αερόσακος ΔΕΝ σε προστατευει σε σύγκουση με Π.Χ. 150km/h...
όπως φαντάζομαι ξέρεις τα crash test γίνονται με ταχύτητες γύρω στα 50km/h (άντε και λίγο παραπάνω...)
Δηλαδή ταχύτητες στις οποίες κινούμαστε σε καθημερινή βάση και όχι όταν πάμε "τάπα" (για τον Α ή Β λόγο... )
Το σκέφτεσαι να σου χρειαστεί ο αερόσακος γιατί σου πετάχτηκε ο μπαρμπα Κώστας καθώς ανέβαινες την Λ.Πεντέλης μεσημέρι γυρνώντας από την δουλειά σχετικά βιαστικός γιατί πχ σε καθηστέρησε ένας πελάτης και πας με 60km/h αντί για 40km/h .... και ξαφνικά από το πουθενά να βρεθείς να κοιτάς τα ραδίκια αναποδα?
Ο αερόσακος επιτρέπει την προοδευτική επιβράδυνση του κεφαλιού και την αποφυγή χτυπήματος του στο παρμπρίζ και στο τιμόνι.
Το κράνος θα ήταν μια λύση αλλά για εργονομικούς αλλά και λειτουργικούς αλλά και ακουστικούς λόγους δεν είναι εφαρμόσιμο σε καθημερινή χρήση (μειώνει περιφερειακή όραση/βρίσκει στην οροφή/κουράζει το κεφάλι με το βάρος του/μειώνει την αντίληψη των διαφόρων ηχιτικών ερεθισμάτων που λαμβάνει ο οδηγός κλπ κλπ)
Επίσης οι σταθερές ζώνες αποτρέπεουν την οποιαδήποτε μετακίνηση του σώματος μέσα στο αμάξι για οποιονδήποτε λόγο (είτε αυτό είναι για να πιάσεις κάτι από το ντουλαπάκι είτε γιατί τρακάρεις)
Η χρήση τους σε (πολιτικό αμάξι όπως καταλαβαίνεις είναι δυσχρηστη με εξαίρεση ίσως μερικούς καυλωμένους σαν εμάς που στα @@άρια αν θα πρέπει να λυθούμε για να πιάσουμε κάτι από το ντουλαπάκι... )
Άσε που για να δουλευουν σωστά αυτές οι ζώνες και να μην σου κόψουν κάνα λαιμό... πρέπει να συνδυάζονται και με το σχετικό μπάκετ κάθισμα με τις σχετικές εσοχες στο ενσωματωμένο προσκέφαλό...αλλιώς παίζει να είναι χειρότερες από τις συμβατικές...
Μ αρέσει που κόλλησες στο κλουβί.
Το κλουβί στα αγωνιστικά ενισχύει συνολικά την καμπίνα ώστε να μην παραμορφωθεί σε σύγκουση με χιλιόμετρα που απέχουν από αυτά που χρησιμοποιούμε στην καθημερινή μας οδήγηση...
Με μια μετωπική σύγκουρσή ένα αμάξι με σωστό κλουβί θα παραμορφωθεί σαφώς λιγότερο από ένα συμβατικό, πράγμα που θα βοηθήσει στον μη εγκλωβισμό του σώματος (ή μέλους αυτού) οδηγού και συνοδηγού εντός του αυτοκινήτου.
αυτά... (και εννοείται ότι η χρήση ζώνης είναι αυτονόητη σε κάθε περίπτωση)
Για εμένα η κατάργηση ενός αερόσακου για ΚΑΘΥΜΕΡΙΝΗ χρήση είναι απλά απαράδεκτη αν δεν συνδιάζεται με τα παραπάνω.
Από κει και πέρα και γω θέλω alcadara τιμόνι που να μην γλυστράει (δεν το έχω ψάξει αλλά πρέπει να υπάρχει τρόπος να ντύσουμε το μαμά τιμόνι μας)
αλλά και να βρω τρόπο να φέρω το μαμά τιμόνι πιο πίσω για να έχω καλήτερη θέση οδήγησης στα πόδια.
Οποιοδήποτε τιμόνι χωρίς αερόσακο θα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο περιστασιακά και σε ελεγχόμενες συνθήκες (πχ track-day) και πάντα σε συνδυασμό με σωστά ρυθμισμενη ζώνη και κράνος.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2007, 15:48:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σίγουρα Μάνθο είναι έτσι όπως τα λες
Απλά εγώ δεν έχω σε εκτίμηση τους αερόσακους, τουλάχιστον του οδηγού για χ y λόγους, του συνοδηγού και λοιποί οκ. Σεβαστά αυτά που λες όμως κι εσύ κι ο Μάνος. Και το abs καλό είναι, αλλά σε ρυθμούς βόλτας γιατί εμένα μόνο σε καλό δεν μου έχει βγει με το 206 (με εξαίρεση την βροχή)- ίσως φταίνε τα χάλια λάστιχα μου michelin xt1.
Στο θέμα μας τώρα που είναι το "βολάν", ξέρει κάποιος κάτι για το συγκεκριμένο της παραπάνω φωτογραφίας? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stef 206 GTi (Stefanos) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 GTi [1.6 16v 2004]
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 56 Τόπος: Όπου ουρλιάζουν external
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιαν 2011, 00:18:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα, για να μην ανοίγω καινούργιο topic και επειδή δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο.. θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με την αλλαγή τιμονιού σε 206 gti του 2004.
Θέλω να βάλω αυτό:
Πρέπει να αγοράσω και κόνο για να μπει? Αν ναι , έχετε να μου προτείνετε κάποιον συγκεκριμένο που να κουμπώνει γάντι στο 206 μου, χωρίς πατέντες , τόρνους και τα συναφή?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
solist (panos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 24 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2011, 08:08:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οποιος απαντησει θα ηθελα να με ενημερωσει αν μπορω να ντυσω το τιμονι μου με καποια δερματινη η οποιοδηποτε αλλο υλικο (το τιμονι μου ειναι μαυρο)
καθοτιν εχει ηδη σκασει πανω στην κορυφη και αφηνει σημαδια στο χερι ..
μπορειτε να με ενημερώσετε για μαγαζι και κοστος αν εχετε φυσικα ιδεα ???
ευχαριστω εκ των προτερων |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|