Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 01:26:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πεζομανιακέ μας αποστόμωσες...
Και καλά! Το manual τί μλκίες γράφει τότε για 1100κιλά και κουραφέξαλα; Μήπως στην ευρώπη το 206 έχει άλλες προδιαγραφές; Τί μπορεί να συμβαίνει;
ΠανοΔούκα βάλε το δικό σου και της Τζένης στην γεφυροπλάστιγγα και γρήγορα! (Όπως ο Πεζοτρελλός)
Αμ, το άλλο; Τα περιοδικά από πού γνωρίζουν το βάρος; Τα ζυγίζουν κενά σε γεφυροπλάστιγγα; Να μην τρελλαθούμε δηλαδή...
Καλά βρε Δουκοχαμένε, το ότι οι κινητήρες είναι τοποθετημένοι ανάποδα σημαίνει και ότι έχουν άλλο μπλοκ;
Σου είπα ποτέ ότι έχουμε ίδιες αντιστρεπτικές;
Έχουμε ίδια φρένα μπροστά και κατά τα άλλα οι διαφορές μας τελειώνουν στο ότι πάνω από μία καρότσα δεν μου φεύγεις...
Όσο για το μέτρημα, άστο καλύτερα, μας πήρανε χαμπάρι (ο Αλέξανδρος το καρφί...) 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Johnny (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001
Ένταξη: 23 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 16:40:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Το ζύγισμα έγεινε!!!!!!!!!!!!!!!!
Το νούμερο ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ 206 είναι:
1030!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και επειδή είμουν τυχερός και ένας υπάλληλος είχε το 1.6 8v, το ζυγίσαμε και αυτό! Το οποίο ήταν:
1060!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ευχαριστώ! |
Μάλιστα...Ωραία...Πάνω που είχα πιστεί ότι είμασταν 1100 κιλά πάλι γύρισα σε αυτό που διαβάζω στα περιοδικά...Πάντως τώρα που χειμωνιάζει θα πάω με το 206 να αγοράσω ξύλα για το τζάκι...Για να υπολογίσουν την τιμή σου ζυγίζουν το αυτοκίνητο πάνω σε γεφυροπλάστιγγα πριν τη φόρτωση και μετά... Τώρα αν μου το βγάλει 1500 κιλά χωρίς τα ξύλα, μάλλον θα αρκεστώ στο ζύγισμα του 206 και θα πάω αλλού για ξύλα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 17:10:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Πεζομανιακέ μας αποστόμωσες...
Και καλά! Το manual τί μλκίες γράφει τότε για 1100κιλά και κουραφέξαλα; Μήπως στην ευρώπη το 206 έχει άλλες προδιαγραφές; Τί μπορεί να συμβαίνει;
|
Ναι,από όσο γνωρίζω έχουν άλλες προδιαγραφές.Και πρώτα-πρώτα η λαμαρίνα είναι λίγο πιο παχιά.Δεν ξέρω βέβαια αν μόνο αυτό μπορεί να δικαιολογήσει το 10% περίπου απόκλισης στις μετρήσεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
p206xs2 (Γρηγόρης) Δραστήριο μέλος


 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 02 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 273 Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Μάρ 2004, 18:51:16 Θέμα δημοσίευσης: Ποιο είναι το απόβαρο του 206XS 1600(110hp) με multiplexing; |
|
|
Παιδιά γεια σας.
Είμαι κάτοχος ενός 206 XS 1600 16V (110 hp) μοντέλο Μαίου 2003 με multiplexing.
Θα ήθελα να ρωτήσω ποιο είναι το απόβαρο (καθαρό βάρος) του συγκεκριμένου αυτοκινήτου; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Μάρ 2004, 20:31:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1025 κιλα
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Μάρ 2004, 22:49:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1025kg ήταν προ multiplex,λογικά πρέπει να είναι μερικά κιλά βαρύτερο (abs,clima).Ασήμαντη διαφορά πάντως.
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
p206xs2 (Γρηγόρης) Δραστήριο μέλος


 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 02 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 273 Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Δεκ 2009, 17:39:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή στον Πουπάκη έγινε και μέτρηση βάρους και κατανομής βάρους στους άξονες, μετά την τοποθέτηση της ανάρτησης, ενημερωτικά αναφέρω τα εξής:
Βάρος αυτοκινήτου (με το ρεζερβουάρ στο 1/4): 1035 kg
Κατανομή βάρους: Μπροστινός άξονας: Αρ.330 kg - Δ.330 kg = 660 kg
Πίσω άξονας: Αρ.187 kg - Δ.188 kg = 375 kg
Δηλαδή, κατανομή Μπροστά - Πίσω = 63,7% - 36,3%
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Δεκ 2009, 19:46:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπροστοβαρη παπατζα κοινως... 
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιαν 2010, 17:11:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
p206xs2 έγραψε: | Επειδή στον Πουπάκη έγινε και μέτρηση βάρους και κατανομής βάρους στους άξονες, μετά την τοποθέτηση της ανάρτησης, ενημερωτικά αναφέρω τα εξής:
Βάρος αυτοκινήτου (με το ρεζερβουάρ στο 1/4): 1035 kg
Κατανομή βάρους: Μπροστινός άξονας: Αρ.330 kg - Δ.330 kg = 660 kg
Πίσω άξονας: Αρ.187 kg - Δ.188 kg = 375 kg
Δηλαδή, κατανομή Μπροστά - Πίσω = 63,7% - 36,3% |
aaa τωρα το ειδα...αρα εξηγουνται πολλα.
εγω ημουν 1028 αν θυμαμαι καλα χωρις ρεζερβα που καμια 15αρα φουλ και με βενζινη καπου εκει...αρα το gti einai apo xs καμια 10αρια κιλα πανω...λογικοτατο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|