Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vlaik (Γιώργος) Νέος χρήστης

Saxo VTs 16v (1997)
Ένταξη: 06 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Κουφάλια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 07:40:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Απλά πρεπει καποια στιγμη να καταλαβετε οτι ολοι μπορει να βλεπουμε το ιδιο πραγμα(πχ εναν ροζ ελεφαντα να πεταει) αλλά ολοι να καταληγουμε σε διαφορετικα συμπερασματα.
Σε καποιους μπορει να τους φανει περιεργο που ο ελεφαντας ειναι μεγαλος,σε καποιους οτι ειναι ροζ,σε καποιους οτι πεταει...
Η λογικη λεει οτι ο παραλογισμος της υποθεσης ειναι οτι ενας ελεφαντας ποτε δεν θα πεταξει αλλά αντε να το καταλαβουν αυτοι που τους φαινεται περιεργο που ειναι ροζ ή που ειναι μεγαλος.
Ξερω,αστειο παραδειγμα αλλά η αληθεια ειναι οτι απειρες φορες βρισκομαστε μπροστα σε τετοιες περιπτωσεις...
Περι εκκεντροφορων και βυθισματος σε JP4,μετα οταν εγω βριζω/κραζω ειμαι ο μαλακαs της υποθεσης...
Εγω δεν ξερω την τυφλα μου,το δεχομαι,αλλά αν ημουν ενα αξιοσεβαστο προσωπο στον ευρυτερο ελληνικο χωρο αναφορικα με το αντικειμενο του αυτοκινητου,θα προσεχα πολυ καλα τι θα ελεγα πριν το τσεκαρω.
Δες την παρακατω φωτο και βγαλε συμπερασμα μονος σου ποσο ειναι το βυθισμα με μαμα πιστονια,και εχει και λιγο παραπανω μιας και κατ΄επιλογην δινει και 5 δεκατα πλανισμα στην κεφαλη.
https://s14.postimg.org/g34nvhk01/Distribution.png
Σε περιπτωση που δεν το εντοπισεις,λεει 10,49 για εισαγωγη και 10,48 για εξαγωγη,και τα δινει με μηχανικα ωστηρια και περιπου 270-275 μοιρες. |
Κάνεις δεν σε ανέφερε αυτό γιατί πολύ απλά τα έχεις κάνεις πράξη, για αυτό λέμε και μαστορια με @@@ και το ανάποδο
Τώρα εφόσον περνει αυτά τα εκκεντρα είμαστε κομπλέ και από εκεί με τα σωστά ελατήρια retainers, εκεί όμως ξεκινάει ακόμα ένα πρόβλημα που εντόπισα και το έχεις αναφέρει το Valve lift όπου σε μαμά tu5jp4 είναι μικρότερο!
Stock block
Stock Ecu
Project 160+ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 08:04:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: |
Δες την παρακατω φωτο και βγαλε συμπερασμα μονος σου ποσο ειναι το βυθισμα με μαμα πιστονια,και εχει και λιγο παραπανω μιας και κατ΄επιλογην δινει και 5 δεκατα πλανισμα στην κεφαλη.
https://s14.postimg.org/g34nvhk01/Distribution.png
Σε περιπτωση που δεν το εντοπισεις,λεει 10,49 για εισαγωγη και 10,48 για εξαγωγη,και τα δινει με μηχανικα ωστηρια και περιπου 270-275 μοιρες. |
Αναφορικα με το παραπανω,υπολογισα και ποσες μοιρες περιπου εχει στο 1mm ο καθε εκκεντροφορος,αλλά αναφερομαι στην πραγματικη διαρκεια,οχι στην ονομαστικη.
248 εχει στην εισαγωγη στο 1mm και 238 στην εξαγωγη στο 1mm με 97,5 μοιρες lobe angle.
Αν ανατρεξετε στον καταλογο της Cat,μιας και ειναι η μονη που δινει τετοια στοιχεια,θα δειτε οτι τετοιες πραγματικες διαρκειες και βυθισματα,εχουν οι 734(με 108 μοιρες lobe angle),ουτε καν οι 715...
Οπότε βγαλτε συμπερασμα του τι χωραει και τι οχι σε μαμα πιστονια και χωρις τσεπες.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlaik (Γιώργος) Νέος χρήστης

Saxo VTs 16v (1997)
Ένταξη: 06 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Κουφάλια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 09:16:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπότε συνοψίζοντας και συγνώμη που ίσως καταντάει βαρετό..
TU5JP4 μαμά χρονιζει σχετικά εύκολα με 743 για J4 εκκεντρα;
Εφόσον έχουν μπει ελατήρια retainers!
Εχωντας λοιπόν ένα μοτέρ καλύτερη κεφαλή και πιο σωστή ροϊκα άρα θεωρητικά πάντα, και πιο γεμάτο παντού με φουλ περιφεριακα από Saxorallo;
Υ.Γ Συγνώμη για την ζαλάδα!
Stock block
Stock Ecu
Project 160+ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlaik (Γιώργος) Νέος χρήστης

Saxo VTs 16v (1997)
Ένταξη: 06 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Κουφάλια
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 14:21:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από εκεί τα αντιγράφει
Αυτός μόνο για Ρενώ κάνει 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 17:14:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το εχω πει και το ξαναλεω,οσο καλος στις τιμες του ειναι ο Kamracing,τοσο αχρηστος ειναι στις τεχνικες πληροφοριες που δινει,διαδιδωντας απιστευτες μαλακiες...
Ιδιαιτερα σε C2 VTS αμα δεις +25 αλογα με αυτους τους εκκεντροφορους και ολα τα παρελκομενα που λεει,τοτε θα ειναι και η εποχη που η Ελλαδα θα εχει βγει απο τα μνημονια.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlaik (Γιώργος) Νέος χρήστης

Saxo VTs 16v (1997)
Ένταξη: 06 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Κουφάλια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 18:30:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Το εχω πει και το ξαναλεω,οσο καλος στις τιμες του ειναι ο Kamracing,τοσο αχρηστος ειναι στις τεχνικες πληροφοριες που δινει,διαδιδωντας απιστευτες μαλακiες...
Ιδιαιτερα σε C2 VTS αμα δεις +25 αλογα με αυτους τους εκκεντροφορους και ολα τα παρελκομενα που λεει,τοτε θα ειναι και η εποχη που η Ελλαδα θα εχει βγει απο τα μνημονια.  |
Δηλαδή αν δεν βγάλει 150 - 160 με καλύτερη κεφαλή και περιφεριακα από Saxo VTs ένα JP4 ποια η ουσία για τοποθέτηση του; όταν ένα σαξοραλλισιο τα 155-160 τα βγάζει σχετικά εύκολα με επιθετικό πρόγραμμα...
Υ.Γ Εκεί μετρήσαμε άρα εκεί θα ξανά μετρησουμε οπότε περνουμε ως βάση αυτό το δυναμόμετρο
Stock block
Stock Ecu
Project 160+ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 18:50:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιωργο,οταν λες "επιθετικο προγραμμα" εννοεις μονον σε μορφη φ.π.ε ή εκκεντροφορατο;
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlaik (Γιώργος) Νέος χρήστης

Saxo VTs 16v (1997)
Ένταξη: 06 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Κουφάλια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 19:18:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | Γιωργο,οταν λες "επιθετικο προγραμμα" εννοεις μονον σε μορφη φ.π.ε ή εκκεντροφορατο; |
Σε εκκεντροφορατο stock tu5j4 με 743 όταν δουλεύεις μόνο 100αρα και αρκετές μοιρες, εγώ το θεωρώ επιθετικό πρόγραμμα 
Stock block
Stock Ecu
Project 160+ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 20:05:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vlaik έγραψε: |
Δηλαδή αν δεν βγάλει 150 - 160 με καλύτερη κεφαλή και περιφεριακα από Saxo VTs ένα JP4 ποια η ουσία για τοποθέτηση του; όταν ένα σαξοραλλισιο τα 155-160 τα βγάζει σχετικά εύκολα με επιθετικό πρόγραμμα...
Υ.Γ Εκεί μετρήσαμε άρα εκεί θα ξανά μετρησουμε οπότε περνουμε ως βάση αυτό το δυναμόμετρο |
Ναι,ναι,ενα @@ βγαζει...
Για να βγαλεις 165 θες 52αρηδες και πιστονια,δηλαδη overlap στον Θεο και πολυ χωρο για τα πιστονια.
Με τους 743 οταν δεις 160,τοτε το μαμα θα στο δειχνει 135... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 20:07:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και please μην διαβαζω για επιθετικα προγραμματα και λοιπες παπαριεs,η διαφορα σε αναλογια μιγματος απο πχ ενα safe 12,7 στο 13,2 ειναι 3 αλογα με τα καυσαερια να κανουν πάρτυ με τις βαλβιδες εξαγωγης.
Τωρα αν καποιος ειναι τοσο στοκος για να ρισκαρει με το μοτερ του(το κλασσικο συμπτωμα που ραγιζουν οι φουστες των J4),τοτε μπραβο του... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlaik (Γιώργος) Νέος χρήστης

Saxo VTs 16v (1997)
Ένταξη: 06 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Κουφάλια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 20:17:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Vlaik έγραψε: |
Δηλαδή αν δεν βγάλει 150 - 160 με καλύτερη κεφαλή και περιφεριακα από Saxo VTs ένα JP4 ποια η ουσία για τοποθέτηση του; όταν ένα σαξοραλλισιο τα 155-160 τα βγάζει σχετικά εύκολα με επιθετικό πρόγραμμα...
Υ.Γ Εκεί μετρήσαμε άρα εκεί θα ξανά μετρησουμε οπότε περνουμε ως βάση αυτό το δυναμόμετρο |
Ναι,ναι,ενα @@ βγαζει...
Για να βγαλεις 165 θες 52αρηδες και πιστονια,δηλαδη overlap στον Θεο και πολυ χωρο για τα πιστονια.
Με τους 743 οταν δεις 160,τοτε το μαμα θα στο δειχνει 135... |
Κάτσε ρε Στέλιο του ξαδέρφου μου καθαρό 52αρι γνήσιο από Αλέπη έβγαλε 178 με ροϊκη και 4 πιστόνια...
Στο συγκεκριμένο dyno τα φπε έδειχναν από 115-120 δηλαδή όσα άλογα λες και εσύ αλλά σε 1ο σταδιο τι το περίεργο βλέπεις δηλαδή;
Stock block
Stock Ecu
Project 160+ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlaik (Γιώργος) Νέος χρήστης

Saxo VTs 16v (1997)
Ένταξη: 06 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Κουφάλια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 20:20:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Και please μην διαβαζω για επιθετικα προγραμματα και λοιπες παπαριεs,η διαφορα σε αναλογια μιγματος απο πχ ενα safe 12,7 στο 13,2 ειναι 3 αλογα με τα καυσαερια να κανουν πάρτυ με τις βαλβιδες εξαγωγης.
Τωρα αν καποιος ειναι τοσο στοκος για να ρισκαρει με το μοτερ του(το κλασσικο συμπτωμα που ραγιζουν οι φουστες των J4),τοτε μπραβο του... |
Οι μοιρες είναι που κάνουν την διαφορά και όχι τόσο πολύ το μείγμα εφόσον βλέπεις πυρομετρο, αλλά αυτή είμαι μια άλλη συζήτηση...
Stock block
Stock Ecu
Project 160+ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 20:25:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το οτι εβγαλε 178 δεν σημαινει οτι εχει και 178...
Γενικα,ενα τυπικο J4 με 78,5 πιστονια και υδραυλικο προφιλ,τερματιζει καπου στα 165,αντε 170 με κανα χταποδι.
Απο εκει και πανω οι ραμπες γινονται πολυ αγριες για το ωστηριο,συν οτι τα μαμα μπεκ ηδη ειναι στο οριο και χρειαζεται ειτε εξωτερικος ρυθμιστης ειτε μπεκ,κλπ,κλπ.
Το κακο της υποθεσης ειναι οτι εχετε κολλησει με ενα dyno που δεν υπαρχει κριτηριο προς συγκριση μιας και τα χρονια που τα σαξοραλλα ηταν ακομα μαμα/φπε και καινουργια(εννοω σε καλη κατασταση),τοτε κανενας δεν μετρουσε εκει.
Και επισης μετα απο 20 χρονια και 3-4 χερια που εχει αλλαξει το καθε σαξοραλλο,αντε να ξερεις ή να ανακαλυψεις ποιο ειναι μαμα ή οχι.
Για αυτο και επιμενω να ξεκολλησετε με τα ρημαδια τα αλογα,δεν ειναι στραγαλια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 20:25:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: |
Από εκεί τα αντιγράφει
Αυτός μόνο για Ρενώ κάνει  |
Ας εγραφες το post 2-3 μερες μετα,μην σε βριζω προκαταβολικα για τον Απριλη...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 20:26:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vlaik έγραψε: | Pughell έγραψε: | Και please μην διαβαζω για επιθετικα προγραμματα και λοιπες παπαριεs,η διαφορα σε αναλογια μιγματος απο πχ ενα safe 12,7 στο 13,2 ειναι 3 αλογα με τα καυσαερια να κανουν πάρτυ με τις βαλβιδες εξαγωγης.
Τωρα αν καποιος ειναι τοσο στοκος για να ρισκαρει με το μοτερ του(το κλασσικο συμπτωμα που ραγιζουν οι φουστες των J4),τοτε μπραβο του... |
Οι μοιρες είναι που κάνουν την διαφορά και όχι τόσο πολύ το μείγμα εφόσον βλέπεις πυρομετρο, αλλά αυτή είμαι μια άλλη συζήτηση... |
Α,δηλαδη αλλαζεις μονον μοιρες χωρις να πειραξεις μιγμα,ε; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlaik (Γιώργος) Νέος χρήστης

Saxo VTs 16v (1997)
Ένταξη: 06 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Κουφάλια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 21:03:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Το οτι εβγαλε 178 δεν σημαινει οτι εχει και 178...
Γενικα,ενα τυπικο J4 με 78,5 πιστονια και υδραυλικο προφιλ,τερματιζει καπου στα 165,αντε 170 με κανα χταποδι.
Απο εκει και πανω οι ραμπες γινονται πολυ αγριες για το ωστηριο,συν οτι τα μαμα μπεκ ηδη ειναι στο οριο και χρειαζεται ειτε εξωτερικος ρυθμιστης ειτε μπεκ,κλπ,κλπ.
Το κακο της υποθεσης ειναι οτι εχετε κολλησει με ενα dyno που δεν υπαρχει κριτηριο προς συγκριση μιας και τα χρονια που τα σαξοραλλα ηταν ακομα μαμα/φπε και καινουργια(εννοω σε καλη κατασταση),τοτε κανενας δεν μετρουσε εκει.
Και επισης μετα απο 20 χρονια και 3-4 χερια που εχει αλλαξει το καθε σαξοραλλο,αντε να ξερεις ή να ανακαλυψεις ποιο ειναι μαμα ή οχι.
Για αυτο και επιμενω να ξεκολλησετε με τα ρημαδια τα αλογα,δεν ειναι στραγαλια. |
Αν εννοείς ροδα ναι εκεί τερματιζει! Τώρα για μοτέρ απλά είναι αστείο το νούμερο ειλικρινά...
Πως θα μετρήσει Στέλιο εκεί αφού δεν υπήρχε το δυναμόμετρο;
Stock block
Stock Ecu
Project 160+ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlaik (Γιώργος) Νέος χρήστης

Saxo VTs 16v (1997)
Ένταξη: 06 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Κουφάλια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 21:04:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Vlaik έγραψε: | Pughell έγραψε: | Και please μην διαβαζω για επιθετικα προγραμματα και λοιπες παπαριεs,η διαφορα σε αναλογια μιγματος απο πχ ενα safe 12,7 στο 13,2 ειναι 3 αλογα με τα καυσαερια να κανουν πάρτυ με τις βαλβιδες εξαγωγης.
Τωρα αν καποιος ειναι τοσο στοκος για να ρισκαρει με το μοτερ του(το κλασσικο συμπτωμα που ραγιζουν οι φουστες των J4),τοτε μπραβο του... |
Οι μοιρες είναι που κάνουν την διαφορά και όχι τόσο πολύ το μείγμα εφόσον βλέπεις πυρομετρο, αλλά αυτή είμαι μια άλλη συζήτηση... |
Α,δηλαδη αλλαζεις μονον μοιρες χωρις να πειραξεις μιγμα,ε; |
Όχι άλλα ένα πρόγραμμα με 12.7 μείγμα και 29 μοιρες είναι το ίδιο με ένα 12.7 μείγμα και 34 μοιρες;
Stock block
Stock Ecu
Project 160+ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 21:08:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vlaik έγραψε: |
Αν εννοείς ροδα ναι εκεί τερματιζει! Τώρα για μοτέρ απλά είναι αστείο το νούμερο ειλικρινά...
Πως θα μετρήσει Στέλιο εκεί αφού δεν υπήρχε το δυναμόμετρο; |
Σε στροφαλο αναφερομαι.Σε ροδες αναφερονται μονον οι καθυστερημενοι για πολλους και ευνοητους λογους.
Το ποσο αστειο ειναι το νουμερο,πες το σε αυτους που τρωνε δεκαδες χιλιαρικα για να βγαλου τα "αστεια αλογα",οχι σε αυτους που μετρανε το 5ευρω στην τσεπη τους μην τους προλαβει το αναμμενο λαμπακι της βενζινης στο καντραν... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 21:11:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vlaik έγραψε: |
Όχι άλλα ένα πρόγραμμα με 12.7 μείγμα και 29 μοιρες είναι το ίδιο με ένα 12.7 μείγμα και 34 μοιρες; |
Αν ενα προγραμμα ειναι σωστο για το μοτερ με 12,7 και 29 μοιρες,τοτε ενα προγραμμα με 12,7 και 34 πολυ απλά χτυπαει πυρακια...
Λογικα δεν το ξερεις αλλά η προπορεια αναφλεξης επηρρεαζει αμεσα την αναλογια σε τελικο αποτελεσμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|