PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Βελτίωση Peugeot 106 1.4 8v
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 16:43:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πιστευω οτι θα το εδειχνε το συγκλισιόμετρο στο κτεο αν ειχε καποιο θεμα.Σου εχουν γραψει τιποτα παρατηρησεις σχετικα με αποκλιση? Και μια στραβη ζαντα μπορει να ευθυνεται για το τραβηγμα που κανει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 16:51:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μανο αφου σε αφησαν να περασεις ΚΤΕΟ με τετοια λαστιχα, το κτεο δεν μου λεει και τιποτα.
Απο τα λαστιχα μπορεις να εχει τετοια προβληματα και ακομα περισσοτερα.

+100 στον συντεκνο που σου λεει να αλλαξεις ολα τα υγρα. Και οντως η ακινησια το σκοτωνει!!


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 18 Ιαν 2015
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: ΧΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 20:12:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα τα αλλάξω τα υγρά αυτά που δέν αλλαχτηκαν στο σέρβις!υο ξερω σας έχω πρήξει!επίσης όταν περνάω τα 120 το τιμόνι κάνει σαν τρελό.παίζει πολύ και αναγκαστικά κόβεις ταχύτητα!θα κοιτάξω το θέμα με τον κινητήρα.ο μηχανικός μου είπε πως το ρουλεμάν εχει 50ευρω χωρίς εργασία!λεει οτι ειναι εξωτερικό ρουλεμάν τροχαλιας δυναμου..εγώ αμφιβάλω έτσι όπως το ακούω.ο θόρυβος εχει δυναμώσει και επειγη η αλλαγή του!θα το αλλάξω Να δω και μετά βουρ για λάστιχα!ο θεός βοηθός ρε παιδιά!


Μανος106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 18 Ιαν 2015
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: ΧΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιαν 2015, 07:35:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα!φίλος εχει xs 1.4 8v.εχει κανει τα έξεις:
-Λυσιμο και πλανιασμα καπάκι 2-3 δεκατα
-Μεταλλική φλατζα
-Μπουζια πολιαακιζα ngk
-Πρόγραμμα πρώτο στάδιο
-Βγαλσιμο καταλύτη
-Τελικό group N
-Σκουπα
-Σασμαν από 1.3 ραλυ 13/59
-Εκαστοσταρα βενζινα.
Με αυτά τα πράγματα ακριβώς πήγε το αμάξι δυναμομετρο και έβγαλε 90+ άλογα.μια light βελτίωση για λίγο τσιτωμα χωρίς να δώσεις τρέλα λεφτά.


Μανος106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιαν 2015, 17:46:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ποσα λεφτα εδωσε σου ειπε?


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιαν 2015, 18:21:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βάλε κι εσύ ραλίσιο σασμάν με 13-59 και πατήστε να δεις διαφορά και πες μας τι έγινε..


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιαν 2015, 21:35:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μανος106 έγραψε:
Καλημέρα!φίλος εχει xs 1.4 8v.εχει κανει τα έξεις:
-Λυσιμο και πλανιασμα καπάκι 2-3 δεκατα
-Μεταλλική φλατζα
-Μπουζια πολιαακιζα ngk
-Πρόγραμμα πρώτο στάδιο
-Βγαλσιμο καταλύτη
-Τελικό group N
-Σκουπα
-Σασμαν από 1.3 ραλυ 13/59
-Εκαστοσταρα βενζινα.
Με αυτά τα πράγματα ακριβώς πήγε το αμάξι δυναμομετρο και έβγαλε 90+ άλογα.μια light βελτίωση για λίγο τσιτωμα χωρίς να δώσεις τρέλα λεφτά.

Να υποθεσω οτι δεν μετρησε πριν,για να δει οτι στο ιδιο δυναμομετρο εβγαζε πανω απο 85; Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 18 Ιαν 2015
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: ΧΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 00:11:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και που τα βρηκε τα 10 αλογα?απο την σκουπα και το τελικο?


Μανος106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 00:24:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με 10,2 συμπιεση απο μαμα,οσο και να την ανεβασεις,@@ θα δεις απο αλογα...
Τωρα αν εσυ πιστευεις οτι με τις βλακειες παιρνεις αλογα,ορμα,δοκιμασε το απλά μετα μην κλαις τα λεφτα σου...

Αλογα βγαινουν,ναι,αλλά οχι τοσο ευκολα οσο νομιζεις,και το 75αρι μοτερ,οπως σου ειπα και τα παιδια,δεν ειναι μοτερ-διαμαντι να ξεφυτρωνουν αλογα απο το πουθενα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 03:23:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μανος106 έγραψε:
Καλημέρα!φίλος εχει xs 1.4 8v.εχει κανει τα έξεις:
-Λυσιμο και πλανιασμα καπάκι 2-3 δεκατα
-Μεταλλική φλατζα
-Μπουζια πολιαακιζα ngk
-Πρόγραμμα πρώτο στάδιο
-Βγαλσιμο καταλύτη
-Τελικό group N
-Σκουπα
-Σασμαν από 1.3 ραλυ 13/59
-Εκαστοσταρα βενζινα.
Με αυτά τα πράγματα ακριβώς πήγε το αμάξι δυναμομετρο και έβγαλε 90+ άλογα.μια light βελτίωση για λίγο τσιτωμα χωρίς να δώσεις τρέλα λεφτά.

Με τοσο πλανισμα σχεδον την κατεστρεψε την κεφαλη.
Ασε που παιζει να χρειαζεται μονο 100αρα.

Αν ειναι για εναν τετοιο κινητηρα σ'ενα τετοιο αμαξι να βαζεις 100αρα αποκλειστικα, ειλικρινα καλυτερα να πεταγες τουρμπινα πανω να δεις πραγματικα αλογα κι οχι ψιχουλα.
Αν και γενικα νομιζω τσαμπα ψαχνεσαι τοσο.
Δεν ειναι τραγικα τα 75 αλογα στο 106 ουτε θα αισθανθεις καμια διαφορα αν βγαλεις 6-7 αλογα παραπανω.
Η αλλαξε αυτοκινητο η ασ'το οπως ειναι και συντηρησε το σωστα ωστε να το'χεις για πολλα χρονια μιας κι εχεις πολυ λιγα χιλιομετρα.
Αντε βαλε και ενα ελευθερο φιλτρο και ενα τελικο για καλυτερο ηχο και εισαι κομπλε.
Δεν υπαρχει ο παραμικρος λογος για κατι παραπανω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 10:22:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μανο απ'οτι βλεπεις ολοι τα ιδια σου λεμε για αυτο το μοτερ..

Δεν ειναι τυχαιο... Με τα πιο πολλα παιδια (οπως ο Στελιος και ο Πετρος) εχουμε κανει αναλυσεις επι των αναλυσεων, διαβασει απειρα ποστ και προδιαγραφες και γενικα εχουμε ριξει πολλους μηνες αποκλειστικης ασχολιας μονο με αυτα τα μοτερ. Και οταν λεω "αποκλειστικης ασχολιας" εννοω να μην κανουμε τιποτα αλλο παρα μονο αυτο!
Εχουμε επιβεβαιωσει και πολλες πραγματικες βελτιωσεις αλλα και πολλες ψευτικες (δηλαδη πεταξαμε τα λεφτα μας).

Απο'κει και περα κανεις οτι καταλαβαινεις.


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 18 Ιαν 2015
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: ΧΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 11:58:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα και καλό σ/κ σε όλο τον κόσμο!δηλαδη άμα σε ένα μοτέρ 1.4 κανείς τα πράγματα που ανέφερα πιο πάνω(πρόγραμμα,καπάκι,σασμαν 13/59,μπουζια,σκουπα τελικό,αφαίρεση η αντικατάσταση καταλύτη με πιο ελεύθερο) τι θα παρει το αμάξι?το κόστος πιο ειναι?εγώ λεω νΑ τα κανω αυτά προς το παρών να παρει λίγο νεύρο και αργότερα αλλάζω μοτέρ.επίσης γίνεται να φτιάξεις ροικι εξέλιξη στο 1.4?


Μανος106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 18 Ιαν 2015
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: ΧΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 12:21:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα και καλό σ/κ σε όλο τον κόσμο!δηλαδη άμα σε ένα μοτέρ 1.4 κανείς τα πράγματα που ανέφερα πιο πάνω(πρόγραμμα,καπάκι,σασμαν 13/59,μπουζια,σκουπα τελικό,αφαίρεση η αντικατάσταση καταλύτη με πιο ελεύθερο) τι θα παρει το αμάξι?το κόστος πιο ειναι?εγώ λεω νΑ τα κανω αυτά προς το παρών να παρει λίγο νεύρο και αργότερα αλλάζω μοτέρ.επίσης γίνεται να φτιάξεις ροικι εξέλιξη στο 1.4?


Μανος106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 18 Ιαν 2015
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: ΧΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 13:48:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επίσης αν βγει ο καταλύτης εχει κάποια επίπτωση στον κίνητηρα?


Μανος106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 18 Ιαν 2015
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: ΧΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 13:48:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επίσης αν βγει ο καταλύτης εχει κάποια επίπτωση στον κίνητηρα?


Μανος106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 18 Ιαν 2015
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: ΧΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 13:50:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επίσης αν βγει ο καταλύτης εχει κάποια επίπτωση στον κίνητηρα?


Μανος106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 13:57:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mάνος σε θόλωσε η κ@υλα νομίζω και δεν σκέφτεσαι λογικά.. Αυτά που σκέφτεσαι να κάνεις , να μην τα κάνεις γιατί και δεν θα κερδίσεις τίποτα αξιόλογο αλλα και θα αντιμετωπίσεις 1002 προβλήματα στη πορεία. Κράτα το έτσι να έχεις τουλάχιστον αυτοκίνητο να κυκλοφορείς, βελτίωσε το στα σημεία αφού δε θές να το αλλάξεις (πχ αναρτηση φρένα κτλπ άντε και ενα σασμανάκι με 13/59 που θα σου μείνει κιόλας) και κάποια στιγμή ρίχνεις πάνω ενα μοτεράκι. αυτά απο εμενα, απο εκεί και πέρα οτι καταλαβαίνεις πράξε Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 14:32:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάνο, εγώ έχω ένα 206 8v 75 άλογα. Ήμουν κι εγώ νεότερος κι ήθελα κάτι γρηγορότερο και σβέλτο για το αμάξι. Όχι όμως να κυνηγάω το δευτερόλεπτο σαν εσένα, αλλά μια αύξηση ένιωθα ότι του έλειπε.

Τα παιδιά όμως εδώ πέρα, μου πρότειναν ότι δεν αξίζει τόσο, είτε λόγω χρημάτων, είτε λόγω μελλοντικών προβλημάτων-ασυμβατοτήτων που ίσως προκύψουν, να σπρώξω πολλά λεφτά για τέτοιο μοτέρ. Το κατάλαβα αμέσως και δεν προχώρησα. Έκανα μερικές αλλαγές μόνο που έχουν μείνει και βελτίωσαν λίγο το αυτοκίνητο. Σε θέμα αισθητικής, άλλαξα φανάρια και έβαλα τα διάφανα, ενώ πρόσθεσα και μια αεροτομή και του άλλαξα ζάντες (Momo Corse).

Σε μηχανικά θέματα, δε θα έκανα κάτι άμεσα, ίσως κανά φίλτρο πιο ελεύθερο κτλ, ωστόσο έτυχε μια εποχή να έχω κάτι καλές παρτίδες με γνωστό εξατμισά και λόγω μιας υποχρέωσης, κατάφερα και βγήκα κερδισμένος με χταπόδι, αλλαγμένο καταλύτη και εξάτμιση. Ειδάλλως, ίσως να έκανα τα μισά από αυτά με την ίδια μου την τσέπη. Μια σκούπα που κούμπωσα, είναι περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους. Το σημαντικότερο για μένα όμως, ήταν η ανάρτηση του αυτοκινήτου. Εδώ και 7-8 χρόνια έχω KONI κίτρινα αμορτισέρ ρυθμιζόμενα και έχουν μεταμορφώσει το αμάξι. Πιο ευχάριστο, πιο ασφαλές, πιο σταθερό. Και δεν είναι κανά τρελό κόστος, πιστεύω με κανά 500 ευρώ, τα έχεις μαζί με τοποθέτηση στο αμάξι σου. Μπορεί να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο το στήσιμο, με αντιστρεπτικές και ράβδους, με χαμηλό κόστος σχετικά.

Προς το παρόν, το κρατάω για λόγους οικονομίας κι επειδή πολλά πράγματα είναι αμφίβολα για το μέλλον σε αυτή τη χώρα για να αρχίσεις να σπρώχνεις λεφτά σε κάτι που δεν είναι είδος πρώτης ανάγκης, αλλά χόμπυ. Ναι, θα ήθελα να κάνω αρκετές αλλαγές, αλλά επειδή ούτε ξέρω (καλά τουλάχιστον) από μόνος μου πώς και τι να φτιάξω, προτιμώ να πάρω όταν είμαι έτοιμος, ένα έτοιμο, γρήγορο, στημένο αμάξι πχ Corsa OPC, 207 RC κτλ. Κι όλα αυτά τα έκανα, κάπως σταδιακά, σε 1-2 χρόνια κι όχι από τη μια στιγμή στην άλλη.

Από κει κι έπειτα, είναι και τι μεράκι έχει ο καθένας κι αν θα εμπλακεί προσωπικά ή θα αφήνει την κάθε μαστοράντζα να πειράζει και να λύνει-δένει επάνω στο δικό του αυτοκίνητο.

Και να έχεις στα υπόψιν, ότι άμα ανεβάσεις την ισχύ κατά +15%-20%, θα χρειαστείς κι άλλες αλλαγές πχ σε φρένα-δαγκάνες, ενδεχομένως και μεγαλύτερες ζάντες για να χωρέσουν τα φρένα, συνεπώς αυξάνεις ακόμη περισσότερο το κόστος. Καγκούρικες λύσεις του στυλ αφαιρώ καταλύτες ή κάνω άλλες μαϊμουδιές, ξέχασέ τες. Ειδάλλως, θα δεις μετά από κάποιο διάστημα, να βγαίνουν το ένα μετά το άλλο τα προβλήματα στο αμάξι και θα κλείσεις μόνιμη θέση στη ράμπα του μηχανικού.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 17:03:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η διαφορα αναμεσα στο δικο σου και στο φτιαγμενο θα ειναι περιπου 1½-2 καροτσες στο χιλιομετρο.Αξιζει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 18 Ιαν 2015
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: ΧΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Ιαν 2015, 02:34:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΕΣ.ΧΘΕΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΕΦΑΛΗ ΑΠΟ 1.3 ΡΑΛΥ ΜΕ ΨΕΚΑΣΜΟ ΕΓΙΝΕ ΡΟΙΚΗ ΜΠΗΚΕ ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ 105 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΙΚΑΝΟΠΙΟΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ.ΑΥΡΙΟ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΧΤΑΠΟΔΙΑ ΘΑ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΕ ΠΑΤΕΝΤΑ 1.3 ΡΑΛΥ


Μανος106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 3 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1755s (PHP: 65% - SQL: 35%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on