Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
puglover Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 09 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 485
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 16:43:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πιστευω οτι θα το εδειχνε το συγκλισιόμετρο στο κτεο αν ειχε καποιο θεμα.Σου εχουν γραψει τιποτα παρατηρησεις σχετικα με αποκλιση? Και μια στραβη ζαντα μπορει να ευθυνεται για το τραβηγμα που κανει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 16:51:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μανο αφου σε αφησαν να περασεις ΚΤΕΟ με τετοια λαστιχα, το κτεο δεν μου λεει και τιποτα.
Απο τα λαστιχα μπορεις να εχει τετοια προβληματα και ακομα περισσοτερα.
+100 στον συντεκνο που σου λεει να αλλαξεις ολα τα υγρα. Και οντως η ακινησια το σκοτωνει!!
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 18 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: ΧΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 20:12:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα τα αλλάξω τα υγρά αυτά που δέν αλλαχτηκαν στο σέρβις!υο ξερω σας έχω πρήξει!επίσης όταν περνάω τα 120 το τιμόνι κάνει σαν τρελό.παίζει πολύ και αναγκαστικά κόβεις ταχύτητα!θα κοιτάξω το θέμα με τον κινητήρα.ο μηχανικός μου είπε πως το ρουλεμάν εχει 50ευρω χωρίς εργασία!λεει οτι ειναι εξωτερικό ρουλεμάν τροχαλιας δυναμου..εγώ αμφιβάλω έτσι όπως το ακούω.ο θόρυβος εχει δυναμώσει και επειγη η αλλαγή του!θα το αλλάξω Να δω και μετά βουρ για λάστιχα!ο θεός βοηθός ρε παιδιά!
Μανος106 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 18 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: ΧΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιαν 2015, 07:35:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα!φίλος εχει xs 1.4 8v.εχει κανει τα έξεις:
-Λυσιμο και πλανιασμα καπάκι 2-3 δεκατα
-Μεταλλική φλατζα
-Μπουζια πολιαακιζα ngk
-Πρόγραμμα πρώτο στάδιο
-Βγαλσιμο καταλύτη
-Τελικό group N
-Σκουπα
-Σασμαν από 1.3 ραλυ 13/59
-Εκαστοσταρα βενζινα.
Με αυτά τα πράγματα ακριβώς πήγε το αμάξι δυναμομετρο και έβγαλε 90+ άλογα.μια light βελτίωση για λίγο τσιτωμα χωρίς να δώσεις τρέλα λεφτά.
Μανος106 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιαν 2015, 17:46:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ποσα λεφτα εδωσε σου ειπε?
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιαν 2015, 18:21:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βάλε κι εσύ ραλίσιο σασμάν με 13-59 και πατήστε να δεις διαφορά και πες μας τι έγινε..
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιαν 2015, 21:35:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μανος106 έγραψε: | Καλημέρα!φίλος εχει xs 1.4 8v.εχει κανει τα έξεις:
-Λυσιμο και πλανιασμα καπάκι 2-3 δεκατα
-Μεταλλική φλατζα
-Μπουζια πολιαακιζα ngk
-Πρόγραμμα πρώτο στάδιο
-Βγαλσιμο καταλύτη
-Τελικό group N
-Σκουπα
-Σασμαν από 1.3 ραλυ 13/59
-Εκαστοσταρα βενζινα.
Με αυτά τα πράγματα ακριβώς πήγε το αμάξι δυναμομετρο και έβγαλε 90+ άλογα.μια light βελτίωση για λίγο τσιτωμα χωρίς να δώσεις τρέλα λεφτά. |
Να υποθεσω οτι δεν μετρησε πριν,για να δει οτι στο ιδιο δυναμομετρο εβγαζε πανω απο 85;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 18 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: ΧΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 00:11:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και που τα βρηκε τα 10 αλογα?απο την σκουπα και το τελικο?
Μανος106 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 00:24:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με 10,2 συμπιεση απο μαμα,οσο και να την ανεβασεις,@@ θα δεις απο αλογα...
Τωρα αν εσυ πιστευεις οτι με τις βλακειες παιρνεις αλογα,ορμα,δοκιμασε το απλά μετα μην κλαις τα λεφτα σου...
Αλογα βγαινουν,ναι,αλλά οχι τοσο ευκολα οσο νομιζεις,και το 75αρι μοτερ,οπως σου ειπα και τα παιδια,δεν ειναι μοτερ-διαμαντι να ξεφυτρωνουν αλογα απο το πουθενα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 03:23:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μανος106 έγραψε: | Καλημέρα!φίλος εχει xs 1.4 8v.εχει κανει τα έξεις:
-Λυσιμο και πλανιασμα καπάκι 2-3 δεκατα
-Μεταλλική φλατζα
-Μπουζια πολιαακιζα ngk
-Πρόγραμμα πρώτο στάδιο
-Βγαλσιμο καταλύτη
-Τελικό group N
-Σκουπα
-Σασμαν από 1.3 ραλυ 13/59
-Εκαστοσταρα βενζινα.
Με αυτά τα πράγματα ακριβώς πήγε το αμάξι δυναμομετρο και έβγαλε 90+ άλογα.μια light βελτίωση για λίγο τσιτωμα χωρίς να δώσεις τρέλα λεφτά. |
Με τοσο πλανισμα σχεδον την κατεστρεψε την κεφαλη.
Ασε που παιζει να χρειαζεται μονο 100αρα.
Αν ειναι για εναν τετοιο κινητηρα σ'ενα τετοιο αμαξι να βαζεις 100αρα αποκλειστικα, ειλικρινα καλυτερα να πεταγες τουρμπινα πανω να δεις πραγματικα αλογα κι οχι ψιχουλα.
Αν και γενικα νομιζω τσαμπα ψαχνεσαι τοσο.
Δεν ειναι τραγικα τα 75 αλογα στο 106 ουτε θα αισθανθεις καμια διαφορα αν βγαλεις 6-7 αλογα παραπανω.
Η αλλαξε αυτοκινητο η ασ'το οπως ειναι και συντηρησε το σωστα ωστε να το'χεις για πολλα χρονια μιας κι εχεις πολυ λιγα χιλιομετρα.
Αντε βαλε και ενα ελευθερο φιλτρο και ενα τελικο για καλυτερο ηχο και εισαι κομπλε.
Δεν υπαρχει ο παραμικρος λογος για κατι παραπανω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 10:22:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μανο απ'οτι βλεπεις ολοι τα ιδια σου λεμε για αυτο το μοτερ..
Δεν ειναι τυχαιο... Με τα πιο πολλα παιδια (οπως ο Στελιος και ο Πετρος) εχουμε κανει αναλυσεις επι των αναλυσεων, διαβασει απειρα ποστ και προδιαγραφες και γενικα εχουμε ριξει πολλους μηνες αποκλειστικης ασχολιας μονο με αυτα τα μοτερ. Και οταν λεω "αποκλειστικης ασχολιας" εννοω να μην κανουμε τιποτα αλλο παρα μονο αυτο!
Εχουμε επιβεβαιωσει και πολλες πραγματικες βελτιωσεις αλλα και πολλες ψευτικες (δηλαδη πεταξαμε τα λεφτα μας).
Απο'κει και περα κανεις οτι καταλαβαινεις.
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 18 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: ΧΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 11:58:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα και καλό σ/κ σε όλο τον κόσμο!δηλαδη άμα σε ένα μοτέρ 1.4 κανείς τα πράγματα που ανέφερα πιο πάνω(πρόγραμμα,καπάκι,σασμαν 13/59,μπουζια,σκουπα τελικό,αφαίρεση η αντικατάσταση καταλύτη με πιο ελεύθερο) τι θα παρει το αμάξι?το κόστος πιο ειναι?εγώ λεω νΑ τα κανω αυτά προς το παρών να παρει λίγο νεύρο και αργότερα αλλάζω μοτέρ.επίσης γίνεται να φτιάξεις ροικι εξέλιξη στο 1.4?
Μανος106 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 18 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: ΧΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 12:21:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα και καλό σ/κ σε όλο τον κόσμο!δηλαδη άμα σε ένα μοτέρ 1.4 κανείς τα πράγματα που ανέφερα πιο πάνω(πρόγραμμα,καπάκι,σασμαν 13/59,μπουζια,σκουπα τελικό,αφαίρεση η αντικατάσταση καταλύτη με πιο ελεύθερο) τι θα παρει το αμάξι?το κόστος πιο ειναι?εγώ λεω νΑ τα κανω αυτά προς το παρών να παρει λίγο νεύρο και αργότερα αλλάζω μοτέρ.επίσης γίνεται να φτιάξεις ροικι εξέλιξη στο 1.4?
Μανος106 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 18 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: ΧΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 13:48:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επίσης αν βγει ο καταλύτης εχει κάποια επίπτωση στον κίνητηρα?
Μανος106 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 18 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: ΧΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 13:48:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επίσης αν βγει ο καταλύτης εχει κάποια επίπτωση στον κίνητηρα?
Μανος106 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 18 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: ΧΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 13:50:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επίσης αν βγει ο καταλύτης εχει κάποια επίπτωση στον κίνητηρα?
Μανος106 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 13:57:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mάνος σε θόλωσε η κ@υλα νομίζω και δεν σκέφτεσαι λογικά.. Αυτά που σκέφτεσαι να κάνεις , να μην τα κάνεις γιατί και δεν θα κερδίσεις τίποτα αξιόλογο αλλα και θα αντιμετωπίσεις 1002 προβλήματα στη πορεία. Κράτα το έτσι να έχεις τουλάχιστον αυτοκίνητο να κυκλοφορείς, βελτίωσε το στα σημεία αφού δε θές να το αλλάξεις (πχ αναρτηση φρένα κτλπ άντε και ενα σασμανάκι με 13/59 που θα σου μείνει κιόλας) και κάποια στιγμή ρίχνεις πάνω ενα μοτεράκι. αυτά απο εμενα, απο εκεί και πέρα οτι καταλαβαίνεις πράξε 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 14:32:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάνο, εγώ έχω ένα 206 8v 75 άλογα. Ήμουν κι εγώ νεότερος κι ήθελα κάτι γρηγορότερο και σβέλτο για το αμάξι. Όχι όμως να κυνηγάω το δευτερόλεπτο σαν εσένα, αλλά μια αύξηση ένιωθα ότι του έλειπε.
Τα παιδιά όμως εδώ πέρα, μου πρότειναν ότι δεν αξίζει τόσο, είτε λόγω χρημάτων, είτε λόγω μελλοντικών προβλημάτων-ασυμβατοτήτων που ίσως προκύψουν, να σπρώξω πολλά λεφτά για τέτοιο μοτέρ. Το κατάλαβα αμέσως και δεν προχώρησα. Έκανα μερικές αλλαγές μόνο που έχουν μείνει και βελτίωσαν λίγο το αυτοκίνητο. Σε θέμα αισθητικής, άλλαξα φανάρια και έβαλα τα διάφανα, ενώ πρόσθεσα και μια αεροτομή και του άλλαξα ζάντες (Momo Corse).
Σε μηχανικά θέματα, δε θα έκανα κάτι άμεσα, ίσως κανά φίλτρο πιο ελεύθερο κτλ, ωστόσο έτυχε μια εποχή να έχω κάτι καλές παρτίδες με γνωστό εξατμισά και λόγω μιας υποχρέωσης, κατάφερα και βγήκα κερδισμένος με χταπόδι, αλλαγμένο καταλύτη και εξάτμιση. Ειδάλλως, ίσως να έκανα τα μισά από αυτά με την ίδια μου την τσέπη. Μια σκούπα που κούμπωσα, είναι περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους. Το σημαντικότερο για μένα όμως, ήταν η ανάρτηση του αυτοκινήτου. Εδώ και 7-8 χρόνια έχω KONI κίτρινα αμορτισέρ ρυθμιζόμενα και έχουν μεταμορφώσει το αμάξι. Πιο ευχάριστο, πιο ασφαλές, πιο σταθερό. Και δεν είναι κανά τρελό κόστος, πιστεύω με κανά 500 ευρώ, τα έχεις μαζί με τοποθέτηση στο αμάξι σου. Μπορεί να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο το στήσιμο, με αντιστρεπτικές και ράβδους, με χαμηλό κόστος σχετικά.
Προς το παρόν, το κρατάω για λόγους οικονομίας κι επειδή πολλά πράγματα είναι αμφίβολα για το μέλλον σε αυτή τη χώρα για να αρχίσεις να σπρώχνεις λεφτά σε κάτι που δεν είναι είδος πρώτης ανάγκης, αλλά χόμπυ. Ναι, θα ήθελα να κάνω αρκετές αλλαγές, αλλά επειδή ούτε ξέρω (καλά τουλάχιστον) από μόνος μου πώς και τι να φτιάξω, προτιμώ να πάρω όταν είμαι έτοιμος, ένα έτοιμο, γρήγορο, στημένο αμάξι πχ Corsa OPC, 207 RC κτλ. Κι όλα αυτά τα έκανα, κάπως σταδιακά, σε 1-2 χρόνια κι όχι από τη μια στιγμή στην άλλη.
Από κει κι έπειτα, είναι και τι μεράκι έχει ο καθένας κι αν θα εμπλακεί προσωπικά ή θα αφήνει την κάθε μαστοράντζα να πειράζει και να λύνει-δένει επάνω στο δικό του αυτοκίνητο.
Και να έχεις στα υπόψιν, ότι άμα ανεβάσεις την ισχύ κατά +15%-20%, θα χρειαστείς κι άλλες αλλαγές πχ σε φρένα-δαγκάνες, ενδεχομένως και μεγαλύτερες ζάντες για να χωρέσουν τα φρένα, συνεπώς αυξάνεις ακόμη περισσότερο το κόστος. Καγκούρικες λύσεις του στυλ αφαιρώ καταλύτες ή κάνω άλλες μαϊμουδιές, ξέχασέ τες. Ειδάλλως, θα δεις μετά από κάποιο διάστημα, να βγαίνουν το ένα μετά το άλλο τα προβλήματα στο αμάξι και θα κλείσεις μόνιμη θέση στη ράμπα του μηχανικού.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
puglover Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 09 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 485
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 17:03:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η διαφορα αναμεσα στο δικο σου και στο φτιαγμενο θα ειναι περιπου 1½-2 καροτσες στο χιλιομετρο.Αξιζει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Μανος106 (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 106 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 18 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: ΧΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Ιαν 2015, 02:34:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΕΣ.ΧΘΕΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΕΦΑΛΗ ΑΠΟ 1.3 ΡΑΛΥ ΜΕ ΨΕΚΑΣΜΟ ΕΓΙΝΕ ΡΟΙΚΗ ΜΠΗΚΕ ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ 105 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΙΚΑΝΟΠΙΟΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ.ΑΥΡΙΟ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΧΤΑΠΟΔΙΑ ΘΑ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΕ ΠΑΤΕΝΤΑ 1.3 ΡΑΛΥ
Μανος106 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|