Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2016, 22:20:15 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάργηση DPF και EGR - Peugeot 207 HDI 1.6 110 |
|
|
Ισχύει. Το eolys που χρησιμοποιούν τα PSA προστίθεται αυτόματα στο τεπόζιτο καυσίμου.
Αυτό που δε γνωρίζω είναι το ΠΟΤΕ προστίθεται, πώς παίρνει σήμα ο εγκέφαλος για να δώσει εντολή να προστεθεί και εάν οι ποσότητες που προστίθενται είναι στάνταρ κάθε φορά ή πχ εξαρτώνται από την ποσότητα καυσίμου που μπήκε στον ανεφοδιασμό;
Όσο για το κόστος, ναι είχαν ακουστεί κάτι τέτοια ποσά αλλά θα υπάρχει κι άλλος τρόπος, μην τρελλαθούμε για ένα σακουλάκι κάτουρο
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
309 lover (Ευθύμης) Μέλος
Peugeot 309 & Peugeot 308 GT
Ένταξη: 08 Νοέ 2014 Δημοσιεύσεις: 117
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2016, 01:22:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καθε φορα που ανεφοδιαζεις το τεποζιτο και ξαναβαζεις μπροστα μεσω του φλοτερ ο εγκεφαλος υπολογιζει τη διαφορα της σταθμης πριν και μετα, και αναλογως την ποσοτητα καυσιμου που προστεθηκε ψεκαζει και την αναλογη ποσοτητα απο το eolys. Το eolys προστιθεται μονο καθε φορα που εντοπιστει οτι προστεθηκε καυσιμο στο τεποζιτο με τον παραπανω χοντρικα τροπο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2016, 01:41:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποιός μπορει να ειναι ο άλλος τρόπος;
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2016, 01:49:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και να συμληρωσω, δεν μας τρελαιβει ντε και καλά η τιμή του πρόσθετου όπως έχω ξανά πεί.
Είναι το σύνολο των "παρενεργειών" αυτού του διαολου και εξηγώ ξανά: αναγεννησεις, αυξημένη κατανάλωση, βουλωμα dpf οπότε και απώλεια ισχύος, πετρέλαιο στα λάδια του κινητήρα, άγχος να μην τον σβησεις πανω στην διαδικασία της αναγέννησης, αλλαγή σακουλάκι του πρόσθετου, αλλαγή dpf όταν χρειαστεί κτλ κτλ κτλ.
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2016, 09:04:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Andreasf1 έγραψε: | Είναι το σύνολο των "παρενεργειών" αυτού του διαολου και εξηγώ ξανά: αναγεννησεις, αυξημένη κατανάλωση, βουλωμα dpf οπότε και απώλεια ισχύος, πετρέλαιο στα λάδια του κινητήρα, άγχος να μην τον σβησεις πανω στην διαδικασία της αναγέννησης, αλλαγή σακουλάκι του πρόσθετου, αλλαγή dpf όταν χρειαστεί κτλ κτλ κτλ. |
Άρα ο κατασκευαστής είναι τελείως ανεγκέφαλος δηλαδή ε;
Το μόνο που ήθελε όταν το τοποθετούσε ήταν να μας γεμίσει άγχη και προβλήματα και περιττά έξοδα!
Κρίμα τα παιδιά στο R&D του κινητήρα αυτού... ας τους απολύσουν άμα είναι να κάνουν τέτοια σφάλματα!
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2016, 16:56:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορείς να τα επιβεβαιωσεις όσα λέω με μια μικρή αναζήτηση στο δίκτυο.. Εσωτερικό-εξωτερικο
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2016, 21:09:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το να ψάξω κάτι που μου το επιβεβαιώνει ο salex που είναι η δουλειά του αυτή, καθώς και ο drdino που είναι οι τρέχουσες σπουδές του (και ο ένας και ο άλλος στα έχουν εξηγήσει τεκμηριωμένα ότι ΔΕΝ είναι σωστό αυτό που έκανες), μου είναι πλήρως περιττό.
Έτσι για την ιστορία,
Steve το Σαβ 06 Δεκ, 2014 στις 15:22 έγραψε: | Εγώ με το δικό μου που φοράμε ίδιο μοτέρ, και 52.000 χλμ στη πλάτη, γιατί δε μου έχει ζητήσει ούτε μια φορά αναγέννηση και γιατί δεν συμπλήρωσα πρόσθετο υγρό ακόμα; | Πάμε για 73.000 χλμ και τα @@ μου κουνιούνται
Και να μου δείξετε πού βλέπουμε στο διαγνωστικό τον αριθμό των αναγεννήσεων για να το ρίξω μια ματιά και εγώ!
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2016, 22:54:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η μικρή εμπειρία μου όλον αυτον τον καιρό που έχω το δικό μου diesel με dpf αυτά μου έχει δείξει και έχει μαθει. Sorry κι όλας έτσι;
Απο την αρχή έχω πει οτι ο λόγος που εκανα το θέμα είναι καθαρά για βοήθεια μιας και δεν υπάρχει κάτι άλλο αντίστοιχο στο club γτ και εγώ εψαχνα καιρό πριν προβώ στην ενέργεια αυτή.
Τώρα τι κουνιεται και τι όχι δεν με απασχολεί.
Αα κα και μην ξεχάσω, practice makes you perfect if you know what i mean.
Δεν θα ασχοληθω περαιτέρω για το τι ειναι σωστό και τι όχι.
Φιλικά πάντα
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Μάρ 2016, 01:26:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Και να μου δείξετε πού βλέπουμε στο διαγνωστικό τον αριθμό των αναγεννήσεων για να το ρίξω μια ματιά και εγώ! |
Γουέιτ ε μόμεντ γιατί μ'έστειλες τώρα, ισχυρίζεσαι δηλαδή ότι στα εβδομηνταφεύγα χχλμ δεν έχεις κάνει αναγέννηση;
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Μάρ 2016, 12:20:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Andreasf1 έγραψε: | Η μικρή εμπειρία μου όλον αυτον τον καιρό που έχω το δικό μου diesel με dpf αυτά μου έχει δείξει και έχει μαθει. Sorry κι όλας έτσι; | Θες να σε βάλω εσένα πίσω από την εξάτμιση σου να αναπνέεις αυτά που βγάζεις, και να σε βάλω και σε ένα ίδιο με DPF και EGR να μου πείς μετά διά της practice που λες και εσύ, ποιό από τα δύο θα βγάζει τα πιο βλαβερά καυσαέρια;
Andreasf1 έγραψε: | Αα κα και μην ξεχάσω, practice makes you perfect if you know what i mean.
Δεν θα ασχοληθω περαιτέρω για το τι ειναι σωστό και τι όχι.
Φιλικά πάντα
| Όντως, μην ασχολείσαι περαιτέρω, έχεις ήδη επιβαρύνει αρκετά την ατμόσφαιρα με την μετατροπή σου
Να χαρώ εγώ εμπειρία...
RoadRunner122 έγραψε: | Γουέιτ ε μόμεντ γιατί μ'έστειλες τώρα, ισχυρίζεσαι δηλαδή ότι στα εβδομηνταφεύγα χχλμ δεν έχεις κάνει αναγέννηση; | Όχι, απλά είπα να μου πείτε σε ποιό μενού το βλέπω στο διαγνωστικό για να δούμε ποιός την έχει μεγαλυτ... εεε ποιός έχει κάνει περισσότερες φορές
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Μάρ 2016, 14:47:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να χαρώ και εγώ ειρωνία!
Ενημέρωσε το club όταν σε λίγα χλμ αλλάξεις dpf eolys κτλ πόσο σου πήγε.
Αν δεν βγαινεις οικονομικά εδώ είμαστε να βοηθήσουμε πάντως. Γιαυτό είναι το κλαμπ όχι για να την λέμε στον άλλο.
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Μάρ 2016, 22:18:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
eolys=/=ουρία (adblue)
Dpf, egr, adblue κλπ (οσονούπω και στα βενζινοκίνητα) καλώς ή κακώς είναι αποτέλεσμα των προδιαγραφών ρύπων και καμιά φορά καλούνται να επιτελέσουν και αντιφατικούς ρόλους. Γεγονός είναι πως πολλές φορές αυξάνουν την κατανάλωση, μπουκώνουν κλπ κλπ, αλλά έλα που χωρίς αυτά τα σωματίδια πάνε σύννεφο. Μεγάλη κουβέντα οι διάφορες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Μάρ 2016, 20:54:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μεγάλη κουβέντα είναι σίγουρα και σίγουρα λείπουν γνώσεις ώστε να γίνει μια τέτοια κουβέντα σοβαρά και τεκμηριωμένα.
Το θέμα είναι οτι δεν γίνεται ποτέ κουβέντα στον αγοραστή για τα αντίκτυπα των αντιρυπαντικων τεχνολογιών ώστε να γνωρίζει τις καποιες επιπτώσεις, αν θες, που εχουν αυτές οι τεχνολογίες.
Δεν πιστεύω πως ο μέσος χρήστης ενός diesel γνωρίζει πως πρέπει να χειρίζεται και συντηρεί το αυτοκίνητο του για την βέλτιστη λειτουργεία του.
Δεν λέω πως δεν πρέπει να υπάρχει αντιρυπαντική τεχνολογία και ανάπτυξη αυτης για το δικό μας καλό, αλλά θέλω να πιστεύω πως στο μέλλον τα πράγματα θα είναι καλύτερα χωρίς να υπάρχουν αντίκτυπα-παρενεργιες ως πρός την λειτουργεία των μοτέρ. Ήδη τα euro6 έχουν κανει θεωρώ πρόοδο μιας και δεν υπάρχει η διαδικασία της "παραδοσιακής" αναγέννησης που γνωρίσανε στα euro4-5, αλλα αντί αυτής έχει μπει ενα επιπλέον μπεκ στην εξαγωγή που λειτουργεί ως καθαριστικό του dpf. Στο μέλλον (βλεπε euro7+) ίσως υπάρξει κάτι ακόμα πιο σύγχρονο που δεν φανταζόμαστε και θα λειτουργεί ακόμα πιο φιλικά ως πρός το μοτέρ και το περιβάλλον ταυτόχρονα.
Τεσπα δεν είμαι εγώ αυτός που θα τους κρίνω.. Δουλευουν για να μπορέσουν ικανοποιήσουν τις εκάστοτε νόρμες που τους επιβάλουν. Θεωρώ οτι ούτε αυτών ειναι η καλύτερη τους. Τα αποτελέσματα θα δείξουν. Αναμένουμε!
Peugeot 2 0 7 | GT HDI |
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Andreasf1 στις Τρι 22 Μάρ 2016, 02:57:03, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάρ 2016, 00:26:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλήθεια τώρα; ανατρεξε σε προηγούμενα ποστ.
Υγ ας κρατήσουμε το θέμα καθαρό θα έλεγα.
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
309 lover (Ευθύμης) Μέλος
Peugeot 309 & Peugeot 308 GT
Ένταξη: 08 Νοέ 2014 Δημοσιεύσεις: 117
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάρ 2016, 02:28:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | eolys=/=ουρία (adblue)
Dpf, egr, adblue κλπ (οσονούπω και στα βενζινοκίνητα) καλώς ή κακώς είναι αποτέλεσμα των προδιαγραφών ρύπων και καμιά φορά καλούνται να επιτελέσουν και αντιφατικούς ρόλους. Γεγονός είναι πως πολλές φορές αυξάνουν την κατανάλωση, μπουκώνουν κλπ κλπ, αλλά έλα που χωρίς αυτά τα σωματίδια πάνε σύννεφο. Μεγάλη κουβέντα οι διάφορες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες. |
Τι εννοεις με το eolys=/=ουρια;;;
Σωστα το εθεσες. Προφανως και ο κατασκευαστης γνωριζει το αντικτυπο των αντιρυπαντικων λυσεων αυτων στους κινητηρες αλλα ειναι αναγκασμενος να τις υιοθετησει για να επιτυχει τα ορια ρυπων των νορμων euro. Το ιδιο ισχυει και για τις βενζινατες εκδοσεις βεβαια που πολλοι 'ανησυχοι' οδηγοι τα κανουν ντεκατ χωρις τον παραμικρο ενδοιασμο μοιραζοντας καρκινο. Διαφορετικη φυση και αναλογιες μεταξυ των εκαστοτε δυο ειδων ρυπων, καρκινογονα και τα δυο ειδη δε. Εννοειται πως η υπαρξη των αντιρρυπαντικων τεχνολογιων ειναι θετικη για τη δημοσια υγεια και δε νομιζω πως κανενας εδω μεσα πιστευει το αντιθετο. Βεβαια απο την αλλη θα πρεπει να γινουν και γινονται προσπαθειες ωστε τα συστηματα αυτα να απαιτουν λιγοτερη συντηρηση, μη ειδικη χρηση του αυτοκινητου και λιγοτερες επιπτωσεις στους κινητηρες. Εγω δεν καταλαβα τον Αντρεα να παρακινει ολο τον κοσμο να πεταξει τα συστηματα αυτα. Απλα οταν ερθει η ωρα για αντικατασταση και το κοστολογιο ειναι τσουχτερο εγραψε τι εκανε στο δικο του αμαξι ωστε να υπαρχει ως βαση δεδομενων για αναγνωση. Με τη λογικη ειναι ρυπογονο δεν πρεπει να γινει, που κατ εμε αυτο ειναι το σωστο γιατι δεν ειμαστε μονοι σ αυτη τη γη, τοτε ουτε ο εξατμισας ενω γνωριζει πρεπει να στο κανει ντεκατ, ουτε ο προγραμματιστης που κι αυτος ξερει πρεπει να σου απενεργοποιει dpf και egr. Θα μου πειτε πρεπει να ζησει κι αυτος που κι αυτο ειναι σωστο. Στο κατω κατω ο καθενας πιστευω ειναι υπευθυνος των πραξεων του, ενηλικοι ανθρωποι ειμαστε αλλωστε.
Drdino προφανως και το κατεβατο δεν παει για σενα προσωπικα, γενικα αναφερομουν, απλα μαλλον μου ρθε λιγη εμπνευση παραπανω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάρ 2016, 11:35:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άλλο πράμα κάνει το eolys κι άλλο η ουρία. Επίσης, το EU6 δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει αναγέννηση.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάρ 2016, 19:45:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το συμπερασμα που βγαινει, κι αν -μακαρι- κανω λαθος διορθωστε με, ειναι πως μπροστα στη μακροζωια του μοτερ και τη γεματη τσεπη μας, τυφλα να χει η υγεια μας!
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|