PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

DTA αγραφος σε σαξοραλλο 16ν
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2012, 20:01:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα εχω γραψει αλλου ρε παλλαδιο.
το αμαξι ειναι ενα σαξο δρομου χωρις πισω καθισμτα με κλουβι, οπως το διαβαζεις...εχει μεχρι και τασακι και πρεπει να ειναι με κλουβι και φουλ ρεζερβουαρ 1000κιλα

ειναι φουλ σιτροεν σπορτ ΟΛΑ. το κλουβι ειναι ματερ σιτροεν σπορτ που ναι μεν ειναι απλη χιαστη πορτες πισω αλλα η ποιοατητα κατασκευης του οι ραφες τα παχη των σωληνωσεων φωναζουν απο χλμ οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ελληνικη παπατζα και για αυτο δε το ξηλωσε λεφος και απλα το ενισχυσε..πορτες μπρος κολωνες και πισω χιαστη συν ουρανο

μοτερ τωρα ειναι ολα σιτροεν σπορτ Ν εκκεντρα εγκεφαλος και εξτμιση με καταλυτη. το θεμα ειναι οτι το αμαξι δουλευει παρα πολυ πλουσιο με καταναλωση Α+ σκεψου οτι παλλαδιο παραλιγο να μεινουμε...
επισης για να παρεις μπρος τραβας γκαζιες γιατι σβηνει επειδη ειναι πλουσιο πολυ

προσωπικα το εχω πει λεφ να αλλαξει λ,μαπ, πολλαπλασιαστες με καινουργιους ακομα και αν δουλευουν τελεια. δε ξερω τι απο αυτα αλλαξε.( ξαναπεστο τσερτο μπορει να τα ειδες τελεια κατασταση και να σου ειπε οτι ειναι οκ και να μη τα αλλαξε)
μιλαμε για 97 αμαξι με 60000χλμ αλλα που ειχε να παρει μπρος 6χρονια σχεδον...

απο εκει και περα ειμαι απο τους πρωτους που τον κρζουν για τον αγραφο.
α. γιατι συγκρινουν ολοι με προγραμματα χαζων προγραμματιστων εδω ελλαδα. εχω δει ρυθμισεις πεζο σπορτ με σαλεξ και σορυ δεν ειναι τιτποτα το ακατορθωτο... απλα περιεργο. ειναι σα να μου λες οτι δεν αντιγραφονται σωστα οι αναρτησεις οι πεζο σπορτ. μονο που εδω ειναι χιλιες φορες πιο ευκολα αφου μιλαμε για μπαιτ και οχι για λαδια... γιατι δε το εχουν κανει? γιατι α. δεν εχει πεσει στα χερια τους πολλοι Ν εγκεφαλοι και δευτερον γιατι ειναι ηλιθιοι και ασχετοι.
β. ο αγραφος εκει που ειναι ασυναγωνιστος ειναι στο οτι εχει πολυ μικρο βημα προγραμματισμου και οχι ανα 500σαλ που εχει ο μαμα αν θυμαμαι καλα (ή 700σαλ) με αποτελσμα να εχεις αμεση αποκριση στο γκαζι. δε θεωρω βλακα τον ανδιρανακη να βαζει αγραφο για να στεγνωσει τα μειγματα και να καψει το μοτερ σε θερμοκρασιες σε μεγαλο αγωνα. δοξα το θεο ξερει καλα τι κανει. για αυτο και σε μεγιστα νουμερα βλεπεις 1-2αλογα συνηθως μεγιστα με αγραφο απο ΣΩΣΤΟ προγραμμα

για αυτο και επιμενω οτι σε ενα απλο Ν ειναι υπερβολη. σε ενα σουπερ Ν οκ αλλαζει το πραμα.

το θεμα ειναι να βρουμε γιατι ειναι τοσο πλουσιο γιατι το αμαξι εχει obdI και δε διαβαζεται το προγραμμα για να δουμε ρυθμισεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2012, 20:31:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να μεινω εντος θεματος σε πρωτη φαση...

Σε καμια περιπτωση δεν απαξιωνω τον αγραφο και το γεγονος οτι ειναι καλυτερη συσκευη.
Απαξιωνω τους προγραμματιστες μιας και πρεπει να τους χωσεις 5χιλιαρο για να ασχοληθουν σοβαρα και να φτασουν το προγραμμα σε ενα level που οντως να μην παει αλλο.

Για να γινει ομως κατι τετοιο και να εχει ουσια,πρεπει:
Arrow Το μοτερ να ειναι κυριολεκτικα τελειο και ψαγμενο απο hardware μεχρι εκει που δεν παιρνει,που απο οτι καταλαβα στην προκειμενη περιπτωση,δεν ειναι.
Arrow Τα περιφερειακα να ειναι τελεια,που σημαινει την απολυτη εξατμιση(PS στην προκειμενη περιπτωση),φιλτρο,μπουζι,πολλαπλασιαστη και παρελκομενα.
Arrow Την τελεια καροτσα απο θεμα βαρους,κλπ,κλπ,κλπ...

Εδω εχουμε ενα συνολο που ενω κουβαλαει ολη την Citroen Sport επανω του,η καροτσα ειναι με "πληρη εξαρτηση" βολτισιου.
Ε,χεστε με...

Αμα δεν μεινει σκετη λαμαρινα,αμα δεν χρησιμοποιηθει carbon στο εσωτερικο,αμα δεν το ψειρισετε μεχρι εκει που δεν παιρνει,τι νοημα εχει να μπει ο αγραφος και να σπαταληθουν ενα σωρο χρηματα χωρις λογο;
Αφου ολοι μας το ξερουμε(και το ειδα και live το καλοκαιρι) οτι τα top N/2 ειναι σαν blue printed PS mini gr A,οσο αφορα τις αναβασεις.
Οχι τιποτα αλλο,ο τεχνικος εφορος ειναι τοσο μαλαξ που αντι να παρει ενα οργανο μετρησης εκκεντροφορων,στελνει τους εκκεντροφορους για μετρημα στον Μπουμπη,που ειναι και ο προμηθευτης εκκεντροφορων στα συγκεκριμενα αυτοκινητα.
Ε,ειμαστε σοβαροι; Evil Evil Evil

Εστω οτι εχω ενα Ν2,να παω να ψαξω και να χωσω χρηματα για ποιον λογο,για να αποδειξω ποσο βλακας ειναι ο τεχνικος εφορος ή για το οτι οι υπολοιποι ειναι αποδεδειγμενα κλεφτες; Mad

Δυστυχως,και δεν προκειται να αλλαξει αυτο απο οτι φαινεται,οι ελληνικοι αγωνες ειναι ο ορισμος της απατεωνιας και της αγνοιας,ο καθενας κανει οτι θελει(διοικηση ή αγωνιζομενος) και εμεις προσπαθουμε να παρουμε μια Χ διακριση τρεχωντας γυμνοι στα αγγουρια.
Ε,το αποτελεσμα λιγο-πολυ γνωστο...

Οσο αφορα την πλουσιοτητα του μιγματος,οι αγωνες δεν ειναι ολοι σαν την Ελλαδα που εχουμε φτασει πια να εχουμε μονον mini rally.
Εξω εχει ειδικες των 25-30 χιλιομετρων που το μοτερ γινεται σωβρακο απο τις θερμοκρασιες.
Αυτος ειναι και ο λογος που τα μιγματα ειναι διαφορετικα απο αυτα που εχουμε φιλοσοφισει εδω στο Ελλαντα...

Και παρτε οποιο αναβασιαρικο θελετε που ξυριζει,γαμεi και δερνει και βαλτε το να ανεβει την Φτερη,την Παυλιανη αναποδα ή να κανει Παλαιοχωρα-Ταξιαρχη ενωμενα.
Αμα δεν μαζευετε μπιελοπιστονα στο 10ο χλμ,εμενα να με φτυσετε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
LEONIDAS 16V (ΛΕΩΝΙΔΑΣ)
Μέλος
Μέλος


106 rallye 1.6 16v

Ένταξη: 17 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: 8.000 rpm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2012, 22:53:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:


β. ο αγραφος εκει που ειναι ασυναγωνιστος ειναι στο οτι εχει πολυ μικρο βημα προγραμματισμου και οχι ανα 500σαλ που εχει ο μαμα αν θυμαμαι καλα (ή 700σαλ) με αποτελσμα να εχεις αμεση αποκριση στο γκαζι.

για αυτο και επιμενω οτι σε ενα απλο Ν ειναι υπερβολη. σε ενα σουπερ Ν οκ αλλαζει το πραμα.


απο ολα που εχου γραφτει εως τωρα , το παραπανω ειναι το ζουμι της υποθεσης....

σε κατασταση Ν με τον αγραφο κερδιζεις μονο σε αμεση αποκριση, που σε αγωνα βεβαια ειναι κατι πολυ σημαντικο... σαν απολυτα νουμερα ροπης-δυναμης δεν θα εχει διαφορα με αγραφο.

τωρα για αυτο το σταδιο προεχουν αλλα πραγματα οπως λεει και ο στελιος και οχι ο αγραφος....

σε μεγαλυτερη κατηγορια αγωνων σιγουρα ο αγραφος να ειναι μονοδρομος.


www.stroked-up.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
glf (Νίκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106 16v rallye

Ένταξη: 01 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 1323
Τόπος: Κοζάνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2012, 22:54:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σήμερα την έχω καταβρεί στα φόρουμ Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 00:04:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε ενα καλο Α με specs που θα εξαντλησουν μπεκ,χαρτογραφηση και γενικα τις δυνατοτητες του μαμα,ναι,εκει τα δινεις τα 2000Ε που θα κοστισει στο συνολο ενα σετ εγκεφαλου/πλεξουδας/προγραμματισμου,ομως στο Ν2 τι να το κανεις;
Να λες οτι εβαλες αγραφο και να τρως 2 στο χιλιομετρο απο τους υπολοιπους;

Οχι τιποτα αλλο,το σκηνικο με το κιτρινο Ν2 και τους 52αρηδες το ξερετε σχεδον ολοι...Ε,μετα αντε με τον αγραφο και τους Ν εκκεντροφορους να κερδισεις αυτον με τους 52αρηδες. Laughing Laughing Laughing

glf έγραψε:
σήμερα την έχω καταβρεί στα φόρουμ Laughing

Εσυ εκανες ολοκληρες χρονιες Ν2 οποτε ξερεις τι παιζει και τι ειναι απαραιτητο ή οχι... Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ice-t (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 29 Μάρ 2011
Δημοσιεύσεις: 139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 03:00:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nik_marin έγραψε:
Ποιο ακριβός αλλά PnP

http://www.dp-engineering.nl/EN/products/electronics/standalone/vems_pnp/vemspnp_nfx3plug.php


http://www.dp-engineering.nl/EN/products/electronics/standalone/vems_pnp/


Φιλική συμβουλή... Μακριά από Vems και Megasquirt...


Η τσαπ του γιού!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 11:35:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

megasquirt diafono
an o allos einai manabis eide eykolia programmatismoiy
kao ormikse de ftaiei o agrafos
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 11:46:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα κανενας φτηνος εγκεφαλος(βασικης σειρας εννοω) δεν ειναι τοσο καλος οσο θα επρεπε,απλα αναλογα με τις αναγκες και τις γνωσεις του,βολευεται ο καθενας...

Θεωρω παντως τραγικο να δωσεις πχ 800Ε και να μην δωσεις 200Ε επιπλεον για να παρεις την αμεσως επομενη version που συνηθως κουβαλαει εναν σκασμο επιπλεον πραγματα. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2164s (PHP: 48% - SQL: 52%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on