Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 08:33:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | kanelj έγραψε: | ποσο λογικο ειναι να μου φτανει ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου λιγο πανω απο την μεση οταν το πιεζω λιγο στην εθνικη?
μετα τις 5.000 στροφες με 4η (γυρω στα 170) βλεπω την θερμοκρασια να ανεβαινει συνεχεια σιγα-σιγα.
χρειαζομαι κανενα καλυτερο λαδι μαλλον |
Λογικό,εμένα μου ανεβάζει με αρκετό ζόρισμα και 140 βαθμούς.Αφού άλλαξες κινητήρα,θα τα έχεις και αυτά...
kanelj έγραψε: | επισης,οταν σβησω τον κινητηρα και η θερμοκρασια νερου ειναι σε κανονικα επιπεδα και τον ξαναναψω,βλεπω την θερμοκρασια πολυυυ πανω απο το κανονικο.γι'αυτο τι κανω? |
Κανένα πρόβλημα και εδώ.Απλά πριν σβήσεις την μηχανή,αν δουλεύει το βεντιλατέρ,το αφήνεις να τελειώσει.Επίσης θα πρέπει να ελέγξεις όταν βάλεις μπρος τον κινητήρα,να σου ρίξει αμέσως την θερμοκρασία (πάλι με λειτουργία του ανεμιστήρα). |
οκ.ευχαριστω
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 20:20:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kanelj έγραψε: |
επισης,οταν σβησω τον κινητηρα και η θερμοκρασια νερου ειναι σε κανονικα επιπεδα και τον ξαναναψω,βλεπω την θερμοκρασια πολυυυ πανω απο το κανονικο.γι'αυτο τι κανω? |
Ειναι λογικο να ανεβενη η θερμοκρασια οταν σβηνεις το μοτερ κι αυτο γιατη σταματαϊ να κηκλοφορει το νερο !!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 21:55:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ενταξει αλλα δεν μου φανηκε παραξενο που ανεβηκε η θερμοκρασια.
μου φανηκε παραξενο που ανεβηκε τοσο πολυ!
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skrikman (Θεόδωρος) Μόλις έγραψα
206 1.1
Ένταξη: 22 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Μάρ 2004, 00:31:44 Θέμα δημοσίευσης: απ |
|
|
netblaster έγραψε: | Αντωνη αυτο ειναι μαλλον φυσιολογικο!!! Γιαυτο και υπαρχει κει η "μεγαλη σκαλα" του βεντιλατερ!!! Αυτο που μου ειχε προκαλεσει εντυπωση ηταν το γεγονος οτι (κυριως το καλοκαιρι...) οταν σβηνω τη μηχανη το βεντιλατερ συνεχιζει να δουλευει για καποιο διαστημα!!!! Οταν ρωτησα το μηχανικο μου ειπε οτι αυτο ειναι φυσιολογικο με βαση το συστημα που εχει το αυτοκινητο!!! Εγω διατηρω τις επιφυλαξεις μου, καθως δεν το θεωρω λογικο να χαλαει μπαταρια ετσι... |
το βεντιλατερ, τοσο στο δικο μου οσο και αρκετων φιλων μου, παντα το καλοκαιρι μετα απο διαδρομη μεσα στην χαουπολη που λεγεται αθηνα, παραμενει ανοιχτο για 5 λεπτα περιπου.Και ειναι απολυτα φισιολογικο αφου οπως προαναφερθηκε,οταν το αμαξι σταματησει δεν εχει πια τη συμβολη του συνεχως ανανεωμενου αερα που δημιουργειται κατα την κινηση του αυτοκινητου, ωστε να το ψυξει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
manaros (manos) Τρελλαμένο μέλος
207 GT(mini)
Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 539 Τόπος: Χαιδαρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούλ 2004, 18:06:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον ξεκιναω σημερα το πρωι για δουλεια με τον πεζουλα σκεπτομενος το σαββατιατικο ταξιδι μου στην καλαματα.λογω (καλης) συνηθειας βλεπω το δεικτη της θερμοκρασιας στους 98...τρελλενομαι και αναβω αλαρμ να σταματησω.μεχρι να σταματησω (δηλαδη καμια 30αρια δευτερα η θερμοκρασια εδειχνε 120 και βαλε...κατα βαση ειχε ανεβει στα κοκκινα...μιλαω παντα για νερου...με τελειως χαλαρη οδηγηση...μετα απο κανα δεκαλεπτο ανοιγω το καπακι που συμπληρωνουμε παραφλου και ξερασε χαλαρα κανα λιτρο απο την πιεση.αρα δεν υπαρχει προβλημα ενδειξης οργανου.το βεντιλατερ δουλευε κανονικα και ο μονος τροπος για να κρατησω σταθερα στους 110 την θερμοκρασια ηταν θερμανση στο φουλ.αρα υποθετω πως παιζει κατι με το κυκλωμα του νερου και το ψυγειο.σωστα;αμια αλλη γνωμη η συμβουλη;
207 project Mini |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούλ 2004, 18:24:29 Θέμα δημοσίευσης: Re: απ |
|
|
skrikman έγραψε: | netblaster έγραψε: | Αντωνη αυτο ειναι μαλλον φυσιολογικο!!! Γιαυτο και υπαρχει κει η "μεγαλη σκαλα" του βεντιλατερ!!! Αυτο που μου ειχε προκαλεσει εντυπωση ηταν το γεγονος οτι (κυριως το καλοκαιρι...) οταν σβηνω τη μηχανη το βεντιλατερ συνεχιζει να δουλευει για καποιο διαστημα!!!! Οταν ρωτησα το μηχανικο μου ειπε οτι αυτο ειναι φυσιολογικο με βαση το συστημα που εχει το αυτοκινητο!!! Εγω διατηρω τις επιφυλαξεις μου, καθως δεν το θεωρω λογικο να χαλαει μπαταρια ετσι... |
το βεντιλατερ, τοσο στο δικο μου οσο και αρκετων φιλων μου, παντα το καλοκαιρι μετα απο διαδρομη μεσα στην χαουπολη που λεγεται αθηνα, παραμενει ανοιχτο για 5 λεπτα περιπου.Και ειναι απολυτα φισιολογικο αφου οπως προαναφερθηκε,οταν το αμαξι σταματησει δεν εχει πια τη συμβολη του συνεχως ανανεωμενου αερα που δημιουργειται κατα την κινηση του αυτοκινητου, ωστε να το ψυξει... |
Εγω παλι που ρωτησα μου ειπε οτι στα 206 τουλαχιστον δεν παιζει κατι τετοιο!
Δηλαδη οταν κλεισεις τον διακοπτην δεν παιρνει ρευμα το βεντιλατερ αρα δεν λειτουργει οταν σβησεις οσο ζεστο κ να ναι !
ΤΟΥΡΙΣΤΑ δωσμας τα φωτα σου !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
klain (giorgos) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)
Ένταξη: 08 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 211 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούλ 2004, 18:51:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για τι μοντέλα μιλάμε; Ποιας χρονιάς; Εμένα 8/03... Πρώτον δεν ανεβάζει με τίποτα θερμοκρασία.. Ούτε να πάρω την εγνατία απο την αρχή μέχρι το τέλος Δευτέρα πρωί και να έχει και 40 βαθμούς!... και Δεύτερον μια φορά που τα κατάφερα χάρην πειραματισμού να την σηκώσω λιγάκι και έσβησα επίτηδες το τουτου το βεντιλατέρ έσβησε αμέσως... Μόνο στο xantia μας έχω πετύχει να συνεχίζει το βεντιλατέρ και με σβηστό αμάξι... (και έχω πετάξει και τα νερά (πικραμένες ιστορίες)) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούλ 2004, 19:03:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα προσωπικα ( 8/2002) δεν ανεβαζει ποτε πανω απο 90, ισα ισα σε τρελλη κινηση να ανεβει ΜΑΧ 95 !
Ομως μετα απο σκισιμο αν το σβησω το μοτερ αμεσως ανεβαζει κ παει κ 110 !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούλ 2004, 19:07:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ισως να παιζει κατι με το κυκλωμα ψυξης που χρησιμοποιουν τα "παλαιοτερα" 206!!! Γιατι εχει τυχει πολλες φορες να περναω απο παρακαρισμενα 206 και να δουλευει το βεντιλατερ!!! Οποτε δεν μπορει να προβλημα, αφου παρουσιαζεται σε πολλα αυτοκινητα!!! Απλα μου φαινεται καπως περιεργο να καταναλωνει τη μπαταρια ετσι...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος
206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιούλ 2004, 09:06:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδία μάλλον είναι θέμα εγκεφάλου . δηλαδή τα παλιότερα 206 1999-2000 μάλλον δουλεύει το βεριλαντερ. Σε εμένα που είναι 2001 όχι δεν δουλεύει όταν σβήνω την μηχανή , γιατί δεν δίνει εντολή ο εγκέφαλος (για οικονομία της μπαταρίας ) να δουλέψει το βεριλαντερ.
Για τα 1.4 όπως του PHSYBORG έτσι συμβαίνει και είμαστε και στα ίδια επίπεδα ακριβώς στην θερμοκρασία |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιούλ 2004, 09:09:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Noμιζω οτι δεν ειναι θεμα εγκεφαλου αλλα του BSI !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
klain (giorgos) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)
Ένταξη: 08 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 211 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιούλ 2004, 00:32:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όντως πρέπει να έχει σχέση με τα παλιά/νέα μοντέλα και δεν είναι κάτι ανησυχητικό... Σήμερα έσκισα ελάχιστα ένα 1.6 16v (του Giannis206) που είναι 3ων χρόνων τουλάχιστον και απο όσο θυμάμαι μετά το σβήσιμο το βεντιλατέρ δούλευε... Ίσως και να ναι καλύτερα έτσι ώστε να μην μένουν τα μωρά μας να βράζουν... Η μπαταρία μπαταρία αλλα και η θερμοκρασία θερμοκρασία!
Άσχετο.. με τηλεφόρτωση τι "νέα" (βλέπε αυτόματα αλάρμ) γίνονται στο μωρό μας... Το αυτόματο άναμα αλάρμ στο φρενάρισμα μου δείχνει καραlame... (σήμερα ένα corsaki μου έσπασε τα @@ με αυτό... σε κάθε φρενάρισμα αλάρμ)... κάτι καλό έχουμε να πάρουμε όμως; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!
C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιούλ 2004, 00:36:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
klain έγραψε: | Όντως πρέπει να έχει σχέση με τα παλιά/νέα μοντέλα και δεν είναι κάτι ανησυχητικό... Σήμερα έσκισα ελάχιστα ένα 1.6 16v (του Giannis206) που είναι 3ων χρόνων τουλάχιστον και απο όσο θυμάμαι μετά το σβήσιμο το βεντιλατέρ δούλευε... Ίσως και να ναι καλύτερα έτσι ώστε να μην μένουν τα μωρά μας να βράζουν... Η μπαταρία μπαταρία αλλα και η θερμοκρασία θερμοκρασία! |
Στο δικό μου πάντως που είναι το ίδιο μοντέλο,σταματάει να δουλεύει όταν σβήνεις...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιούλ 2004, 12:22:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και εμενα 2004 μοντελο σβηνει με τη μηχανη και το βεντιλατερ και μου τη σπαει το θεωρω εντελως λαθος...
τουλαχιστον με το κλειδι στη 2η σκαλα θα επρεπε να ξανααναβει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
klain (giorgos) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)
Ένταξη: 08 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 211 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιούλ 2004, 12:58:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | klain έγραψε: | Όντως πρέπει να έχει σχέση με τα παλιά/νέα μοντέλα και δεν είναι κάτι ανησυχητικό... Σήμερα έσκισα ελάχιστα ένα 1.6 16v (του Giannis206) που είναι 3ων χρόνων τουλάχιστον και απο όσο θυμάμαι μετά το σβήσιμο το βεντιλατέρ δούλευε... Ίσως και να ναι καλύτερα έτσι ώστε να μην μένουν τα μωρά μας να βράζουν... Η μπαταρία μπαταρία αλλα και η θερμοκρασία θερμοκρασία! |
Στο δικό μου πάντως που είναι το ίδιο μοντέλο,σταματάει να δουλεύει όταν σβήνεις... |
Ίσως να είναι παλιότερο μοντέλο.. θα ρωτήσω και θα ενημερώσω.. να δούμε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
xeskepastos (Spyros) Μόλις έγραψα
206 CC 1.6 16V
Ένταξη: 23 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 46 Τόπος: Italy
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιούλ 2004, 18:15:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαγκες κι εγω νομιζω οτι πρεπει να εχει να κανει με το model year με το multiplexing:
Στο manual που βρηκα εδω ( http://homepage.ntlworld.com/steven.traver/206cc%20handbook.pdf ) που αναφερεται σε ενα non-multiplex CC, λεει καθαρα στη σελ 73 οτι το βεντιλατερ μπορει να δουλευει και με σταματημενη μηχανη... το δικο μου απ'την αλλη (2004 αρα multiplex) ουτε λεει κατι τετοιο ουτε το κανει, σβηνουν ολα με το σβησιμο της μηχανης...
Ελπιζω να σας διαφωτισα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
klain (giorgos) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)
Ένταξη: 08 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 211 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιούλ 2004, 19:20:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
I rest my case |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Μάϊ 2005, 17:17:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τωρα με το καιρο που εχει φτιαξει εχω ξενερωσει απιστευτα με τη θερμοκρασια του νερου.
εινα αδυνατο να δουλεψει το μοτερ με 90+ μονο. με τη πρωτη κινηση αρπαζει αμεσως η θερμοκρασια...
απο οσο θυμαμαι εχει το πρωτο βεντιλατερ καπου 95 και το 2ο που ακουγεται 102!
αποτελεσμα εχω δει χαλαρα να ξεπερνα το το 105 και να φτανει και 110- στιγμιαια μεχρι να ακουστει το βεντιλατερ....
για αυτο το πραμα -επειδη ειναι τρομερα ψυχοφθορο να κοιτας τη βελονα να ανεβοκατεβαινει συνεχεια- υπαρχει γιατρικο?
μπορουμε να κατεβασουμε τις θερμοκρασιες που παιζει το βεντιλατερ?
μηπως μετα τιθεται θεμα φθορας του λογω της περισσοτερης και πιο συχνης λειτουργιας του?
η τοποθετηση φιλτρου λαδιου απο ραλλυ και της ψυκτρας του σε οσους εχουν εξατμιση απο ραλλυ εχει επηρεασει καθολου τη κατασταση? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Μάϊ 2005, 18:40:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αλλά για να σε κάνω να φρικάρεις λίγο ακόμα … η πρώτη ταχύτητα ανοίγει στους 98 και η δεύτερη 105 αχαχούχα!!
Να ρίξεις την θερμοκρασία λειτουργίας δεν γίνεται γιατί τις εντολές της δίνει ο εγκέφαλος . Όσο για το ψυγείο του λαδιού δεν θα αλλάξει τίποτα παρά μόνο στην θερμοκρασία λαδιού . Μην ξεχνάς ότι ψύχει το λάδι που σημαίνει ότι την απαγωγή της θερμότητας από το λάδι την επιφορτίζεται το νερό |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Μάϊ 2005, 22:00:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι ρε αργυρη για αυτο ρωταω.
διοτι θεωρητικα βαζοντας τη ψυκτρα του 106 και συνδεοντας τη με το ψυγειο νερου επιφορτιζεις το κυκλωμα ψυξης...
ομως δεν εχω δει κανενα 106 να εχει προβλημα με τις θερμοκρασιες του αρα...τι παιζει???
μπεεεε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|