PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ανέβασμα θερμοκρασίας
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 08:33:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:
kanelj έγραψε:
ποσο λογικο ειναι να μου φτανει ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου λιγο πανω απο την μεση οταν το πιεζω λιγο στην εθνικη?
μετα τις 5.000 στροφες με 4η (γυρω στα 170) βλεπω την θερμοκρασια να ανεβαινει συνεχεια σιγα-σιγα.
χρειαζομαι κανενα καλυτερο λαδι μαλλον


Λογικό,εμένα μου ανεβάζει με αρκετό ζόρισμα και 140 βαθμούς.Αφού άλλαξες κινητήρα,θα τα έχεις και αυτά... Wink

kanelj έγραψε:
επισης,οταν σβησω τον κινητηρα και η θερμοκρασια νερου ειναι σε κανονικα επιπεδα και τον ξαναναψω,βλεπω την θερμοκρασια πολυυυ πανω απο το κανονικο.γι'αυτο τι κανω?


Κανένα πρόβλημα και εδώ.Απλά πριν σβήσεις την μηχανή,αν δουλεύει το βεντιλατέρ,το αφήνεις να τελειώσει.Επίσης θα πρέπει να ελέγξεις όταν βάλεις μπρος τον κινητήρα,να σου ρίξει αμέσως την θερμοκρασία (πάλι με λειτουργία του ανεμιστήρα).


οκ.ευχαριστω


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 20:20:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kanelj έγραψε:

επισης,οταν σβησω τον κινητηρα και η θερμοκρασια νερου ειναι σε κανονικα επιπεδα και τον ξαναναψω,βλεπω την θερμοκρασια πολυυυ πανω απο το κανονικο.γι'αυτο τι κανω?

Ειναι λογικο να ανεβενη η θερμοκρασια οταν σβηνεις το μοτερ κι αυτο γιατη σταματαϊ να κηκλοφορει το νερο !!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 21:55:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ενταξει αλλα δεν μου φανηκε παραξενο που ανεβηκε η θερμοκρασια.
μου φανηκε παραξενο που ανεβηκε τοσο πολυ!


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
skrikman (Θεόδωρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.1

Ένταξη: 22 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Μάρ 2004, 00:31:44    Θέμα δημοσίευσης: απ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Αντωνη αυτο ειναι μαλλον φυσιολογικο!!! Γιαυτο και υπαρχει κει η "μεγαλη σκαλα" του βεντιλατερ!!! Αυτο που μου ειχε προκαλεσει εντυπωση ηταν το γεγονος οτι (κυριως το καλοκαιρι...) οταν σβηνω τη μηχανη το βεντιλατερ συνεχιζει να δουλευει για καποιο διαστημα!!!! Οταν ρωτησα το μηχανικο μου ειπε οτι αυτο ειναι φυσιολογικο με βαση το συστημα που εχει το αυτοκινητο!!! Εγω διατηρω τις επιφυλαξεις μου, καθως δεν το θεωρω λογικο να χαλαει μπαταρια ετσι...

το βεντιλατερ, τοσο στο δικο μου οσο και αρκετων φιλων μου, παντα το καλοκαιρι μετα απο διαδρομη μεσα στην χαουπολη που λεγεται αθηνα, παραμενει ανοιχτο για 5 λεπτα περιπου.Και ειναι απολυτα φισιολογικο αφου οπως προαναφερθηκε,οταν το αμαξι σταματησει δεν εχει πια τη συμβολη του συνεχως ανανεωμενου αερα που δημιουργειται κατα την κινηση του αυτοκινητου, ωστε να το ψυξει... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
manaros (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT(mini)

Ένταξη: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 539
Τόπος: Χαιδαρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούλ 2004, 18:06:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λοιπον ξεκιναω σημερα το πρωι για δουλεια με τον πεζουλα σκεπτομενος το σαββατιατικο ταξιδι μου στην καλαματα.λογω (καλης) συνηθειας βλεπω το δεικτη της θερμοκρασιας στους 98...τρελλενομαι και αναβω αλαρμ να σταματησω.μεχρι να σταματησω (δηλαδη καμια 30αρια δευτερα η θερμοκρασια εδειχνε 120 και βαλε...κατα βαση ειχε ανεβει στα κοκκινα...μιλαω παντα για νερου...με τελειως χαλαρη οδηγηση...μετα απο κανα δεκαλεπτο ανοιγω το καπακι που συμπληρωνουμε παραφλου και ξερασε χαλαρα κανα λιτρο απο την πιεση.αρα δεν υπαρχει προβλημα ενδειξης οργανου.το βεντιλατερ δουλευε κανονικα και ο μονος τροπος για να κρατησω σταθερα στους 110 την θερμοκρασια ηταν θερμανση στο φουλ.αρα υποθετω πως παιζει κατι με το κυκλωμα του νερου και το ψυγειο.σωστα;αμια αλλη γνωμη η συμβουλη;


207 project Mini
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούλ 2004, 18:24:29    Θέμα δημοσίευσης: Re: απ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

skrikman έγραψε:
netblaster έγραψε:
Αντωνη αυτο ειναι μαλλον φυσιολογικο!!! Γιαυτο και υπαρχει κει η "μεγαλη σκαλα" του βεντιλατερ!!! Αυτο που μου ειχε προκαλεσει εντυπωση ηταν το γεγονος οτι (κυριως το καλοκαιρι...) οταν σβηνω τη μηχανη το βεντιλατερ συνεχιζει να δουλευει για καποιο διαστημα!!!! Οταν ρωτησα το μηχανικο μου ειπε οτι αυτο ειναι φυσιολογικο με βαση το συστημα που εχει το αυτοκινητο!!! Εγω διατηρω τις επιφυλαξεις μου, καθως δεν το θεωρω λογικο να χαλαει μπαταρια ετσι...

το βεντιλατερ, τοσο στο δικο μου οσο και αρκετων φιλων μου, παντα το καλοκαιρι μετα απο διαδρομη μεσα στην χαουπολη που λεγεται αθηνα, παραμενει ανοιχτο για 5 λεπτα περιπου.Και ειναι απολυτα φισιολογικο αφου οπως προαναφερθηκε,οταν το αμαξι σταματησει δεν εχει πια τη συμβολη του συνεχως ανανεωμενου αερα που δημιουργειται κατα την κινηση του αυτοκινητου, ωστε να το ψυξει... Wink


Εγω παλι που ρωτησα μου ειπε οτι στα 206 τουλαχιστον δεν παιζει κατι τετοιο!
Δηλαδη οταν κλεισεις τον διακοπτην δεν παιρνει ρευμα το βεντιλατερ αρα δεν λειτουργει οταν σβησεις οσο ζεστο κ να ναι !
ΤΟΥΡΙΣΤΑ δωσμας τα φωτα σου !



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
klain (giorgos)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)

Ένταξη: 08 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 211
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούλ 2004, 18:51:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για τι μοντέλα μιλάμε; Ποιας χρονιάς; Εμένα 8/03... Πρώτον δεν ανεβάζει με τίποτα θερμοκρασία.. Ούτε να πάρω την εγνατία απο την αρχή μέχρι το τέλος Δευτέρα πρωί και να έχει και 40 βαθμούς!... και Δεύτερον μια φορά που τα κατάφερα χάρην πειραματισμού να την σηκώσω λιγάκι και έσβησα επίτηδες το τουτου το βεντιλατέρ έσβησε αμέσως... Μόνο στο xantia μας έχω πετύχει να συνεχίζει το βεντιλατέρ και με σβηστό αμάξι... (και έχω πετάξει και τα νερά (πικραμένες ιστορίες)) Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούλ 2004, 19:03:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμενα προσωπικα ( 8/2002) δεν ανεβαζει ποτε πανω απο 90, ισα ισα σε τρελλη κινηση να ανεβει ΜΑΧ 95 !
Ομως μετα απο σκισιμο αν το σβησω το μοτερ αμεσως ανεβαζει κ παει κ 110 !



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούλ 2004, 19:07:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ισως να παιζει κατι με το κυκλωμα ψυξης που χρησιμοποιουν τα "παλαιοτερα" 206!!! Γιατι εχει τυχει πολλες φορες να περναω απο παρακαρισμενα 206 και να δουλευει το βεντιλατερ!!! Οποτε δεν μπορει να προβλημα, αφου παρουσιαζεται σε πολλα αυτοκινητα!!! Απλα μου φαινεται καπως περιεργο να καταναλωνει τη μπαταρια ετσι... Confused


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
nikq (Nikos)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.4 quiksilver (8/2001)

Ένταξη: 09 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 313
Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιούλ 2004, 09:06:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδία μάλλον είναι θέμα εγκεφάλου . δηλαδή τα παλιότερα 206 1999-2000 μάλλον δουλεύει το βεριλαντερ. Σε εμένα που είναι 2001 όχι δεν δουλεύει όταν σβήνω την μηχανή , γιατί δεν δίνει εντολή ο εγκέφαλος (για οικονομία της μπαταρίας ) να δουλέψει το βεριλαντερ.
Για τα 1.4 όπως του PHSYBORG έτσι συμβαίνει και είμαστε και στα ίδια επίπεδα ακριβώς στην θερμοκρασία Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιούλ 2004, 09:09:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Noμιζω οτι δεν ειναι θεμα εγκεφαλου αλλα του BSI !



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
klain (giorgos)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)

Ένταξη: 08 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 211
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιούλ 2004, 00:32:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όντως πρέπει να έχει σχέση με τα παλιά/νέα μοντέλα και δεν είναι κάτι ανησυχητικό... Σήμερα έσκισα ελάχιστα ένα 1.6 16v (του Giannis206) που είναι 3ων χρόνων τουλάχιστον και απο όσο θυμάμαι μετά το σβήσιμο το βεντιλατέρ δούλευε... Ίσως και να ναι καλύτερα έτσι ώστε να μην μένουν τα μωρά μας να βράζουν... Η μπαταρία μπαταρία αλλα και η θερμοκρασία θερμοκρασία!
Άσχετο.. με τηλεφόρτωση τι "νέα" (βλέπε αυτόματα αλάρμ) γίνονται στο μωρό μας... Το αυτόματο άναμα αλάρμ στο φρενάρισμα μου δείχνει καραlame... (σήμερα ένα corsaki μου έσπασε τα @@ με αυτό... σε κάθε φρενάρισμα αλάρμ)... κάτι καλό έχουμε να πάρουμε όμως; Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιούλ 2004, 00:36:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

klain έγραψε:
Όντως πρέπει να έχει σχέση με τα παλιά/νέα μοντέλα και δεν είναι κάτι ανησυχητικό... Σήμερα έσκισα ελάχιστα ένα 1.6 16v (του Giannis206) που είναι 3ων χρόνων τουλάχιστον και απο όσο θυμάμαι μετά το σβήσιμο το βεντιλατέρ δούλευε... Ίσως και να ναι καλύτερα έτσι ώστε να μην μένουν τα μωρά μας να βράζουν... Η μπαταρία μπαταρία αλλα και η θερμοκρασία θερμοκρασία!


Στο δικό μου πάντως που είναι το ίδιο μοντέλο,σταματάει να δουλεύει όταν σβήνεις...


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιούλ 2004, 12:22:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και εμενα 2004 μοντελο σβηνει με τη μηχανη και το βεντιλατερ και μου τη σπαει το θεωρω εντελως λαθος...
τουλαχιστον με το κλειδι στη 2η σκαλα θα επρεπε να ξανααναβει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
klain (giorgos)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)

Ένταξη: 08 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 211
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιούλ 2004, 12:58:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:
klain έγραψε:
Όντως πρέπει να έχει σχέση με τα παλιά/νέα μοντέλα και δεν είναι κάτι ανησυχητικό... Σήμερα έσκισα ελάχιστα ένα 1.6 16v (του Giannis206) που είναι 3ων χρόνων τουλάχιστον και απο όσο θυμάμαι μετά το σβήσιμο το βεντιλατέρ δούλευε... Ίσως και να ναι καλύτερα έτσι ώστε να μην μένουν τα μωρά μας να βράζουν... Η μπαταρία μπαταρία αλλα και η θερμοκρασία θερμοκρασία!


Στο δικό μου πάντως που είναι το ίδιο μοντέλο,σταματάει να δουλεύει όταν σβήνεις...


Ίσως να είναι παλιότερο μοντέλο.. θα ρωτήσω και θα ενημερώσω.. να δούμε Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
xeskepastos (Spyros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 CC 1.6 16V

Ένταξη: 23 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 46
Τόπος: Italy

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιούλ 2004, 18:15:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μαγκες κι εγω νομιζω οτι πρεπει να εχει να κανει με το model year με το multiplexing:
Στο manual που βρηκα εδω ( http://homepage.ntlworld.com/steven.traver/206cc%20handbook.pdf ) που αναφερεται σε ενα non-multiplex CC, λεει καθαρα στη σελ 73 οτι το βεντιλατερ μπορει να δουλευει και με σταματημενη μηχανη... το δικο μου απ'την αλλη (2004 αρα multiplex) ουτε λεει κατι τετοιο ουτε το κανει, σβηνουν ολα με το σβησιμο της μηχανης...
Ελπιζω να σας διαφωτισα Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
klain (giorgos)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)

Ένταξη: 08 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 211
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιούλ 2004, 19:20:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

I rest my case Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Μάϊ 2005, 17:17:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τωρα με το καιρο που εχει φτιαξει εχω ξενερωσει απιστευτα με τη θερμοκρασια του νερου.
εινα αδυνατο να δουλεψει το μοτερ με 90+ μονο. με τη πρωτη κινηση αρπαζει αμεσως η θερμοκρασια...
απο οσο θυμαμαι εχει το πρωτο βεντιλατερ καπου 95 και το 2ο που ακουγεται 102!
αποτελεσμα εχω δει χαλαρα να ξεπερνα το το 105 και να φτανει και 110- στιγμιαια μεχρι να ακουστει το βεντιλατερ....
για αυτο το πραμα -επειδη ειναι τρομερα ψυχοφθορο να κοιτας τη βελονα να ανεβοκατεβαινει συνεχεια- υπαρχει γιατρικο?
μπορουμε να κατεβασουμε τις θερμοκρασιες που παιζει το βεντιλατερ?
μηπως μετα τιθεται θεμα φθορας του λογω της περισσοτερης και πιο συχνης λειτουργιας του?

η τοποθετηση φιλτρου λαδιου απο ραλλυ και της ψυκτρας του σε οσους εχουν εξατμιση απο ραλλυ εχει επηρεασει καθολου τη κατασταση?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Μάϊ 2005, 18:40:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αλλά για να σε κάνω να φρικάρεις λίγο ακόμα Laughing … η πρώτη ταχύτητα ανοίγει στους 98 και η δεύτερη 105 αχαχούχα!! Laughing
Να ρίξεις την θερμοκρασία λειτουργίας δεν γίνεται γιατί τις εντολές της δίνει ο εγκέφαλος . Όσο για το ψυγείο του λαδιού δεν θα αλλάξει τίποτα παρά μόνο στην θερμοκρασία λαδιού . Μην ξεχνάς ότι ψύχει το λάδι που σημαίνει ότι την απαγωγή της θερμότητας από το λάδι την επιφορτίζεται το νερό Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Μάϊ 2005, 22:00:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι ρε αργυρη για αυτο ρωταω. Sad
διοτι θεωρητικα βαζοντας τη ψυκτρα του 106 και συνδεοντας τη με το ψυγειο νερου επιφορτιζεις το κυκλωμα ψυξης...
ομως δεν εχω δει κανενα 106 να εχει προβλημα με τις θερμοκρασιες του αρα...τι παιζει???
μπεεεε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 3 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1485s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on