Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Σεπ 2010, 17:51:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πως ειναι τεχνολογικα ανωτερος ενας τουρμπο κινητηρας σε συγκριση με εναν κομπρεσσορ-τουρμπο;;;; 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Σεπ 2010, 23:21:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι εχει μεγαλυτερο βαθμο αποδοσης,
λιγοτερα περηφεριακα
και δομικα μπορει να σηκωσει μεγαλυτερο
βαθμο of firing pressure...
ειναι και καποια ακομα αλλα θα ξεφυγουμε απο το θεμα...
Χωρις να υποτιμω το παρα πολυ αξιολογο μοτερ "διαμαντι" (1.4)
το 1.6 ειναι ΤΗΡ (εστω και στα σημεια) ειναι καλυτερο...
καθως ενας κινητηρας δεν ειναι μονο "ποσα αλογα" βγαζει...
Το μονο που "ποναει" ο ΤΗΡ ειναι το euro 6...
Παντως οπως και να το κανουμε
το πολακι με αυτα τα χαρακτηριστικα και με τετοια τιμη,
βαζει γκολ απο τα αποδυτηρια στον ανταγωνισμο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 00:10:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι μην ξεχναμε όμως ότι είναι 1.4…και όχι 1.6
Τεσπα αξιόλογα μοτερ και τα δυο,και το νέο πολακι είναι πειρασμός.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 00:10:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | Γιατι εχει μεγαλυτερο βαθμο αποδοσης,
λιγοτερα περηφεριακα
και δομικα μπορει να σηκωσει μεγαλυτερο
βαθμο of firing pressure...
ειναι και καποια ακομα αλλα θα ξεφυγουμε απο το θεμα...
Χωρις να υποτιμω το παρα πολυ αξιολογο μοτερ "διαμαντι" (1.4)
το 1.6 ειναι ΤΗΡ (εστω και στα σημεια) ειναι καλυτερο...
καθως ενας κινητηρας δεν ειναι μονο "ποσα αλογα" βγαζει...
Το μονο που "ποναει" ο ΤΗΡ ειναι το euro 6...
Παντως οπως και να το κανουμε
το πολακι με αυτα τα χαρακτηριστικα και με τετοια τιμη,
βαζει γκολ απο τα αποδυτηρια στον ανταγωνισμο... |
To nick σου μαρτυρά πως ξέρεις πολύ περισσότερα από εμένα στο θέμα, οπότε δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.
Όσο για τούρμπο-κομπρέσσορα, πραγματικά δε θεωρώ πως είναι κάτι δύσκολο να παντρέψεις.
Δύσκολο είναι πχ να βγάζεις 100+ άλογα από ατμοσφαιρικό κινητήρα, δύσκολο είναι να έχεις κινητήρα τούρμπο με μηδενική απόκριση και αξιοπιστία μασίφ κλπ κλπ.
Τα κόλπα της vag πάντως και ιδίως οι tsi σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω πως αποτελούν καμιά τομή στην αυτοκίνηση. Απλές τουρμπίνες είναι σαν αυτές που η fiat έβγαζε από το 90 (uno, punto), τοποθετημένες στους μετριότατους fsi, με πλήθος προβλημάτων (ιδίως παλαιότερα), υψηλή κατανάλωση λαδιού και πολλά ακόμα.
Ο κινητήρας των rc-gt-rallye πάλι είναι ένας εξ'ολοκλήρου καινούριος κινητήρας, με πολύ καλύτερο στροφάρισμα ψηλά και καλύτερη απόκριση γκαζιού, πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Όσο για το πόσα αξιόπιστα χιλιόμετρα θα βγάζει ο 1.4 tsi με τα 180 άλογα, ειλικρινά δε θα το πόνταρα. Είναι ακόμα σχετικό μικρό διάστημα στην αγορά για να θεωρείται δοκιμασμένος και το ότι φοριέται στα μικρά αυτοκίνητα της εταιρείας (polo, golf, fabia, A1 κλπ) και όχι στα μεγαλύτερα και ακριβότερα (όπως το Α5 πχ που έχει τον 1.8 των 160 ίππων), μπορεί κάτι να λέει ως προς την αξιοπιστία του.
Δεν είμαι σίγουρος για κάτι, ωστόσο η αξιοπιστία των κινητήρων αυτών κατά το παρελθόν ήταν μετριότατη και φαντάζομαι πως με την επιπλέον προσθήκη του κομπρέσσορα θα έχει χειροτερέψει κι άλλο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 09:31:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ki oμως θαναση ο 1.4 παει πολυ μακρυα σε βελτιωση...
στελιος εχουν φτιαξει κατι τερατακια με μαμα σωθικα και τουρμπινα απο s3 (μαμα κομπρεσορα) που κυνηγανε Μ3........
σκεψου τι πρεπει να θυσιασουμε εμεις για 270αλογα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 10:00:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | Γιατι εχει μεγαλυτερο βαθμο αποδοσης,
|
εννοεις καιει λιγοτερο για τα εργο που παραγει,ετσι?
αυτο πως το καταλαβαινουμε?
Driver ///M έγραψε: |
Όσο για τούρμπο-κομπρέσσορα, πραγματικά δε θεωρώ πως είναι κάτι δύσκολο να παντρέψεις.
Δύσκολο είναι πχ να βγάζεις 100+ άλογα από ατμοσφαιρικό κινητήρα, δύσκολο είναι να έχεις κινητήρα τούρμπο με μηδενική απόκριση και αξιοπιστία μασίφ κλπ κλπ.
|
νομιζω οτι κανεις λιγο λαθος...
χωρις παρεξηγηση
το να δουλεψει σωστα ενας τούρμπο-κομπρέσσορας ειναι αρκετα δυσκολο
το να εχεις 100 αλογα στο λιτρο σε ατμοσφαιρα
και μικρο lag σε τουρμπο ειναι πολυ πιο ευκολο να γινει
οσο για αξιοπιστια ουτε ο thp εχει τα πρωτία...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 13:49:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ki oμως θαναση ο 1.4 παει πολυ μακρυα σε βελτιωση...
στελιος εχουν φτιαξει κατι τερατακια με μαμα σωθικα και τουρμπινα απο s3 (μαμα κομπρεσορα) που κυνηγανε Μ3........
σκεψου τι πρεπει να θυσιασουμε εμεις για 270αλογα.... |
Ο θεός βοηθός κα ιη παναγιά μαζί τους!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 14:00:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alexandros 207 Rallye έγραψε: | mechanic έγραψε: | Γιατι εχει μεγαλυτερο βαθμο αποδοσης,
|
εννοεις καιει λιγοτερο για τα εργο που παραγει,ετσι?
αυτο πως το καταλαβαινουμε?
Driver ///M έγραψε: |
Όσο για τούρμπο-κομπρέσσορα, πραγματικά δε θεωρώ πως είναι κάτι δύσκολο να παντρέψεις.
Δύσκολο είναι πχ να βγάζεις 100+ άλογα από ατμοσφαιρικό κινητήρα, δύσκολο είναι να έχεις κινητήρα τούρμπο με μηδενική απόκριση και αξιοπιστία μασίφ κλπ κλπ.
|
νομιζω οτι κανεις λιγο λαθος...
χωρις παρεξηγηση
το να δουλεψει σωστα ενας τούρμπο-κομπρέσσορας ειναι αρκετα δυσκολο
το να εχεις 100 αλογα στο λιτρο σε ατμοσφαιρα
και μικρο lag σε τουρμπο ειναι πολυ πιο ευκολο να γινει
οσο για αξιοπιστια ουτε ο thp εχει τα πρωτία...  |
Φίλε μου, πόσα αυτοκίνητα έχουν αυτή τη στιγμή ατμοσφαιρικά πάνω από 100 άλογα στο λίτρο? Φυσικά δε μιλάμε για supercars γιατί το κόστος ξεφεύγει.
Ελάχιστα, όπως ορισμένα honda, nissan (Z) και τα ///Μ της bmw.
Όσο για την υστέρηση, το θεωρώ εξίσου δύσκολο. Ακόμα και αυτοκίνητα όπως η 911 turbo εμφανίζει (έστω και μικρή), εννοείται πως οι tsi, ακόμα και οι thp εμφανίζουν πολύ μεγαλύτερη.
Όσο για το πάντρεμα κομπρέσσορα και τουρμπίνας, σίγουρα δεν είναι κάτι απλό. Ωστόσο, ο κινητήρας αυτός είναι πολύ λίγα χρόνια στην αγορά ώστε να δούμε αν πράγματι δουλεύει σωστά. Μετά από καμια 3ετία και αν δεν έχουν αρχίσει να παραδίδουν πνεύμα, τότε κι εγώ θα το θεωρήσω κάτι σημαντικό.
Όσο για τη βελτίωση των κινητήρων αυτών, δε νομίζω ότι μπορεί να γίνουν τρελά πραγματα με αξιοπιστία. Ηδη τα 180 άλογα για κινητήρα 1.4 λίτρων είναι πάρα πολύ πιεσμένα, δε νομίζω πως μπορούν να γίνουν φοβερές βελτιώσεις από εκεί και πέρα.
Ούτε ο thp βέβαια είναι από τους πλέον βελτιώσιμους κινητήρες, πάντως γύρω στα 250 άλογα τα φτάνει με σχετική αξιοπιστία.
Μην κολλάμε όμως στα του κινητήρα. Δεν υστερεί εκεί το πόλο.
Στην οδική συμπεριφορά υστερεί και κατά τη γνώμη μου είναι πολύ σημαντικότερος τομέας από 10-15 άλογα διαφορά.
Εκτός και αν κάποιων τον ενδιαφέρουν τα πατήματα που το υπάρχον 207 και μόνο λόγω σασμάν, είναι χαμένο από χέρι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 09:58:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
@ Driver ///M το οτι δεν βγαινουν προς καταναλωση ατμοσφαιρικα με πανω απο 100hp/lt δεν συμαινει οτι δεν μπορει να γινει κιολας
υπαρχουν αλλοι λογοι...
τα μοτερ δεν ειναι και τοσο φιλικα σε καθημερινη χρηση + υπαρχει περιορισμος καυσαεριων και πολλα άλλα
το οτι τοσα σκαλισμενα μοτερ φτανουν και περνανε τα 100hp/lt δεν σου λεει κατι?
ο κατασκευαστης λες να μην μπορει να το κανει?
ασε τα τοσα αγωνιστικα...για να μην πω για την F1....
οσο για το lag οσο μικροτερη τουρμπινα τοσο μικροτερο lag |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 12:10:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΡΕ DRIVER ΠΟΣΑ ΤΣΙ EXEIS ΔΕΙ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΑ??????????
το μοτερ αυτο ειναι στην αγορα τα διπλασια χρονια σχεδον απο το ΤΗΡ
και εσυ περιμενεις την αξιοπιστια του???????????????????
KAI EΠIΣΗΣ ΠΟΣA ΤΗΡ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ NA ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ 250 ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ???????????????????????????????????????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
p206Mike (Μιχάλης) Αντιπρόεδρος

 207 RC Lemans & 107 Trendy
Ένταξη: 29 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 12:20:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πάντως πέρασε μια εποχή που βλεπες τα golf gt με το κιλό και τώρα τα ψάχνεις με το τουφέκι στους δρόμους,....
επίσης ένας γνωστός σπασμένο μοτέρ σε Gt...καύτης όμως...
συγκεκριμένα εσπασε Εγνατία μετά από αρκετη ώρα με ψηλές ταχυτητες..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 12:47:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
@volvos
Δεν διαφωνω μαζι σου
αλλα αναφερθηκα στο βαθμο αποδοσης και οχι βελτιωσης...
Απο εκει και επειτα μην συγκρινετε "βελτιωμενα"
γιατι εκει παιζουν τοσοι πολοι παραμετροι που δεν θα βγαλουμε ακρη...
αν θελετε ομως το συζηταμε δια ζωσης...
Σε σχεση τωρα ατμο και τουρμπο μην αρχιζουμε αυτη την κουβεντα
τουλαχιστο οχι σε αυτο το τοπικ μιας και ειμαστε μακραν εκτος θεματος....
καπου αλλου το συζηταμε ανετα
Και ενα τελευταιο
εκ πειρας σας λεω πως οσο δυναμωνεις ενα μοτερ
δεν σημαινει οτι θα "σπασει"
το θεμα "σπασηματος" η αξιοπηστιας ενα γενει
εχει να κανει με το τριγωνο ποιοτητα κατασκευης/(η βελτιωσης)-συντηρηση-οδηγιση....
Αν βλεπατε μοτερ σαν το ΤΗΡ με ποση πιεση μπορουν να δουλεψουν χωρις να σπασουν θα σας βγαιναν τα ματια
αλλα αν το δωσεις στον καθε καυλοτσουτσουνο σηδεροφαγο
που του εχει βαλει και οτι βενζινη να ναι
τοτε χαιρετε...
τεσπα
σορρυ για το οφ τοπικ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
p206Mike (Μιχάλης) Αντιπρόεδρος

 207 RC Lemans & 107 Trendy
Ένταξη: 29 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 14:17:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά το μοτεράκι, μάλλον πέρασε τις παιδικές στο gt και τώρα είναι μια χαρά αλλιώς δεν θα το βάζανε και σε όλο το group vag,,,, τώρα περιορισμένες κατηγορίες οδηγών μπορούν να σπάσουν τα πάντα....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 14:46:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάτι παιδικές, πάντως, έχουν ξεμείνει. Πέφτει, π.χ., το μπεκ μέσα στον κύλινδρο, και, όπως φαντάζεστε γίνεται μπαμ... 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Σεπ 2010, 07:23:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ironman02 έγραψε: | Βασικα έχει ενα γενικό συγκριτικό (πιο πολύ γενικό άρθρο θα έλεγα) για μια διαδρομή 1500 χλμ με ds3, mito qv, 207 rc, ibiza cupra και Polo gti.
Μια πιο άμεση σύγκριση έχει μεταξύ Polo και mito που βγάζει το polo πιο γρήγορο μεν λόγω κινητήρα και από στάση αλλά και σε ρεπρίζ, αλλά γενικά αυτουνού του άρεσε σαν αίσθηση περισσότερο η mito από τα 2 οδηγικά απ'ότι λέει όχι όμως οτι είναι κακό το πολο... Ενδεικτικά 0-100 7,1 πολο , 8,1 μιτο.
Σε ρεπρίζ είναι πιο μικρές οι διαφορές.
Για το Polo λέει οτι έχει πιο δουλεμένη ανάρτηση από το cupra και πιο καλή απόκριση στο κιβώτιο μάλλον λόγω λογισμικού..
Λέει επίσης οτι το 207 είναι πολύ ακριβές και το ds3 είναι πιο "lifestyle" και με πιο χαμηλά όρια από το σκληροπυρηνικά οδηγοκεντρικό 207 RC .
Γενικά απ'ότι κατάλαβα είναι λίγο πιο αργό απ'όλα και λογικό άλλωστε..Όλα είναι πάνω από 170..
Αλλά λέει οτι έχει αρκετά παιχνιδιάρικη ουρά κτλ.
Επίσης οτι το πολο πάει αέρα πατέρα παντού και είναι και μαλακό και σκληρό όσο πρέπει για να είναι και άνετο και όχι και "καράβι" και οτι ο multiair δεν έχει το γκάζι του tsi..Για τον THP νομίζω δεν αναφέρει κάτι..
Επίσης όπως βλέπει από πίσω ακλόνητο στα στροφιλίκια το 207 θα ορκιζόταν ότι έχει τουλάχιστον 5 εκατοστά μακρύτερο μεταξόνιο και οτι στα πατημένα είναι στο στοιχείο του..
Ανέφερα αρκετά νομίζω.... Αλλά έχει αρκετές σελίδες με μπλά μπλά..Έκθεση ιδεών γράφει..
edit: Επίσης: "Η ποιότητα κύλισης του πολο καθώς και η ακαμψία του αμαξώματος του είναι ένα κλικ πάνω από οποιονδήποτε αντίπαλο στην κατηγορία".
Περίμενα χειρότερα για το polo αλλά μια χαρά τα λέει γενικά... |
Αχχχ polo...
Ολα τα λεφτα του ειναι το αυτοματο κιβωτιο.
Με την πιο κοντη κλιμακωση απο το cupra.
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Νοέ 2010, 22:58:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είδα τη δυναμομέτρηση στο site e-tuners για το βελτιωμένο ibiza cupra αλλά έχει και την μαμά καμπύλη. Αφού πρόκειται και για το ίδιο μοτέρ με το polo είπα να το γράψω εδώ.
Μου έκανε τρομερή εντύπωση η μαμά καμπύλη. Υπάρχει μια απλά οριζόντια γραμμή από τις 5200 εώς τις 6600 λίγο πάνω από τα 180 άλογα σταθερά...Λές και είναι με χάρακα..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιαν 2011, 01:45:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το άτιμο ανεβάζει πολύ ωραία μέχρι το κόφτη. Δε δυσκολεύεται ούτε στα χαμηλά ούτε στα ψηλά ούτε πουθενά. Ωραίο μοτεράκι έφτιαξαν οι γερμανοί..
http://www.youtube.com/watch?v=Bs_ZjClYyqA |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr13 (Chris) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 3008 Allure
Ένταξη: 07 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 729 Τόπος: Ναύπακτος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιαν 2011, 02:26:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εργαλείο μιλάμε,αν και στο βιντεάκι τα νούμερα μου φαίνονται υπεραισιόδοξα.
Family Racing Team :D
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιαν 2011, 11:17:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gr13 έγραψε: |
Εργαλείο μιλάμε,αν και στο βιντεάκι τα νούμερα μου φαίνονται υπεραισιόδοξα. |
Καλά ναι. Δε λέω για τα νούμερα αλλά για το πώς ανεβάζει.. Γράφει και "εκτίμηση" στα νούμερα εξάλλου . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makisasve (Makis) Μόλις έγραψα

 Citroen ds3-thp
Ένταξη: 11 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 35
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιαν 2011, 23:40:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολυ καλο μοτερ... ΑΛΛΑ απο τοτε που εφυγε το σρογγυλοφαναρο δεν αλλαζει σχεδον καθολου... το θεωρω μουντο!
Black and white
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|