PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - chip ecu 16v
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nsne (ioannis)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106gti

Ένταξη: 03 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιούν 2010, 11:48:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Αυτο ακριβως...
Δεν διαφωνω οτι ο αγραφος εχει περισσοτερες λειτουργιες,χαρτες με μεγαλυτερη χωρητικοτητα,μικροτερο step,κλπ,κλπ.
Απλα τιποτα απο τα παραπανω δεν εχει σχεση με την μεγιστη αποδοση.
Η μεγιστη αποδοση,με σωστα ρυθμισμενους και τους δυο εγκεφαλους,δεν προκειται να αλλαξει μιας και το μοτερ ειτε ειναι με τον αγραφο,ειτε με τον μαμα θα χρειαζεται την συγκεκριμενη ποσοτητα καυσιμου με την συγκεκριμενη ποσοτητα αναφλεξης σε συγκεκριμενες στροφες για να βγαλει τα Χ αλογα.
Πιστευω οτι ειναι πληρως κατανοητο οτι ο αγραφος δεν μπορει να μεταβαλλει την δυνατοτητα του μοτερ να καιει συγκεκριμενη ποσοτητα μιγματος μιας και αυτο καθοριζεται αποκλειστικα απο ολα τα παρελκομενα(εισαγωγη,εξαγωγη,εκκεντροφορους,κλπ). Wink


συμφωνω με αυτα που λες.απλα με εναν αγραφο ξεχνας ολα τα εργοστασιακα δεδομενα,και ξεκινας ενα προγραμμα απο την αρχη.Παντος σε αμαξι φιλου(nissan n16 1800cc) ειχε 8 αλογα διαφορα με τον αγραφο,εκτος αν το προγραμμα που φορουσε επανω με τον εργοστασιακο εγκεφαλο δεν ηταν σωστο.


no pain-no gain
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιούν 2010, 14:46:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλα δυστυχως επικρατει μια πολυ λαθος νοοτροπια για τους μαμα εγκεφαλους και τις δυνατοτητες τους...
Ναι,καποτε ειχαν πολυ περιορισμενες δυνατοτητες(αρχες των 90ies) αλλα ειμαστε ηδη 20 χρονια μετα και καπου στην αλλαγη της χιλιετιας,ηδη τα ηλεκτρονικα των περισσοτερων αυτοκινητων ηταν παρα πολυ εξελιγμενα καλυπτωντας το μεγαλυτερο ποσοστο βελτιωσεων με διαφοροποιησεις στο προγραμμα τους.
Τωρα το γιατι οι βελτιωτες δεν εκατσαν να ξεψειρισουν τις δυνατοτητες του μαμα εγκεφαλου ειναι αλλου παπα ευαγγελιο μιας και οπως κατανοεις,το "ψωμι" που τους εμενε δεν ηταν αρκετο.
Για αυτο για προγραμμα σε εναν μαμα εγκεφαλο σου πετανε μια κονσερβα των 400-500-600Ε και σε εναν αγραφο ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΑΠΛΟΥΣΤΕΡΑ σου ζητανε 1000Ε για να στον προγραμματισουν.

Δεν φταινε αυτοι βεβαια,βρηκαν κwλους και γaμaνε...Εμεις ειμαστε τα ζωα που απο την αγνοια μας καθομαστε και λεμε και ευχαριστω. Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0778s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on