Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2010, 14:40:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pan306 έγραψε: | το δικο μοθ ειναι αυτο με τα 136...υελοσ παντον περνοθμε το κουτι και ενονουμε στην πλακετα τησ ms την φισα μας μεχρι εδω καλα καταλαβα? |
====
Σωστός, δεν έχω φτιάξει πεντατάχυτα, αυτά έχουν Bosch mp3, mp5. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούν 2010, 15:05:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kpsig έγραψε: | 8000 το έχω πάει, αλλά τελικά κάπου στις 7600-7700 τα έχει δώσει σχεδόν όλα. |
====
'Ατιμες 8 βαλβίδες
kpsig έγραψε: | Coil drivers έχω βάλει της Fairchild, σε ξεχωριστή πλακέτα με χοντρές διαδρομές και καλώδια και επιπλέον ψύξη. |
====
Σωστός.
Παράθεση: | Επίσης έχω πολλαπλασιαστή από Punto GT. |
====
Δεν είναι ότι καλύτερο.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούν 2010, 13:13:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατί ο πολ/της του Punto GT λες ότι δεν είναι ότι καλύτερο;
Αλήθεια έχω ένα θέμα με το στροφόμετρο. Δεν δουλεύει γμτ. Τι παίζεται; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούν 2010, 10:11:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kpsig έγραψε: | Γιατί ο πολ/της του Punto GT λες ότι δεν είναι ότι καλύτερο; |
====
Θερμαίνονται και καίγωνται όταν τα δουλεύεις με μεγάλα dwell.
Βέβαια σε σχέση με το μαμα 16V coilpack είναι σαφώς καλύτερα.
Απλώς θέλουν καλή ψύξη/αερισμό.
kpsig έγραψε: | Αλήθεια έχω ένα θέμα με το στροφόμετρο. Δεν δουλεύει γμτ. Τι παίζεται; |
====
Πως το έχεις συνδέσει;
Έβαλες ένα απλό NPN driver ή κανένα φετάκι; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fotis-84 (fotis) Δραστήριο μέλος

peugeot 106 EN/2
Ένταξη: 01 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 260
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2010, 15:20:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
to dwell και η διαρκεια σπινθηρα γνωριζει κανεις ποσο ειναι στον μαρελλι του 1300?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2010, 16:38:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
fotis-84 έγραψε: | to dwell και η διαρκεια σπινθηρα γνωριζει κανεις ποσο ειναι στον μαρελλι του 1300? |
====
Δεν ξέρω για 1300άρια, στα 1600άρια 16β (1AP εγκέγαλος) στο ξάπλα πάνω από τις 6000 είναι 3.1msec το dwell
Η διάρκεια του σπινθήρα δεν καθορίζεται άμεσα από τον εγκέφαλο, εξαρτάται από πολλούς παράγωντες, τι την θέλεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2010, 17:36:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φωτη βαλε τον εκκεντροφορο στα μαμα σημαδια ρε και μην τρως τα σωθικα σου με χαζομαρες...
Καλυτερα -3 αλογα παντου και ροπη σε ολο το φασμα παρα +3 στις 8000 και ολα τα πιθανα προβληματα που θα προκυψουν.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fotis-84 (fotis) Δραστήριο μέλος

peugeot 106 EN/2
Ένταξη: 01 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 260
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 12:49:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Φωτη βαλε τον εκκεντροφορο στα μαμα σημαδια ρε και μην τρως τα σωθικα σου με χαζομαρες...
Καλυτερα -3 αλογα παντου και ροπη σε ολο το φασμα παρα +3 στις 8000 και ολα τα πιθανα προβληματα που θα προκυψουν.  |
στα μαμα σημαδια εχει αργοπορεια λιγο γιατι εχει κατεβει το καπακι.το γραναζι μοιυ τωρα το εχω ρυθμισει στα μαμα σημαδια και μετα τισ 5500 παει πολυ καλα αλλα το σταματαει ο κοφτης.αν δωσω προπορεια χανει 3 αλογα με λιγη καλυτερη ροπη.περιπου μισο κιλο καλυτερη ροπη.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 12:58:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
fotis-84 έγραψε: | τωρα το εχω ρυθμισει στα μαμα σημαδια και μετα τισ 5500 παει πολυ καλα αλλα το σταματαει ο κοφτης. |
====
Άστο όπως είναι, βγάλε τον κόφτη και την "χασούρα" χαμηλά την αναπληρώνεις (όσο επιτρέπει το καύσιμο που βάζεις) με αβάνς. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 12:58:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε,το μισο κιλο ειναι λιγο ρε;
Ο κοφτης σε σταματαει γιατι η συμπιεση δεν ειναι αρκετη οποτε οσο περισσοτερο ανεβαζει στροφες,τοσο ανεβαζει και τα psi στους κυλινδρους αλλα δυστυχως ο κοφτης μπαινει πριν αρχισουν οι καμπυλες να κατηφοριζουν.
Δες με ποιον τροπο μπορεις να ανεβασεις τα psi(χρονισμα εννοω),για να σου ριξει τις καμπυλες χαμηλοτερα και μετα σεταρισε αναλογα το προγραμμα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fotis-84 (fotis) Δραστήριο μέλος

peugeot 106 EN/2
Ένταξη: 01 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 260
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 16:16:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Ε,το μισο κιλο ειναι λιγο ρε;
Ο κοφτης σε σταματαει γιατι η συμπιεση δεν ειναι αρκετη οποτε οσο περισσοτερο ανεβαζει στροφες,τοσο ανεβαζει και τα psi στους κυλινδρους αλλα δυστυχως ο κοφτης μπαινει πριν αρχισουν οι καμπυλες να κατηφοριζουν.
Δες με ποιον τροπο μπορεις να ανεβασεις τα psi(χρονισμα εννοω),για να σου ριξει τις καμπυλες χαμηλοτερα και μετα σεταρισε αναλογα το προγραμμα.  |
απο αλλαγη σε αλλαγη στην πρωτη απο 8000 πεφτει περιπου στις 5700 και μετα ολες οι αλλες ειναι 1500 ισως και λιγοτερο στην τεταρτη και πεμπτη.τι να το κανω παρακατω?κοφτη εχει στις 8100.στις 8080 αρχιζει η καμπυλη να κατηφοριζει.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2010, 17:30:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαμα σχεσεις εχεις ρε;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fotis-84 (fotis) Δραστήριο μέλος

peugeot 106 EN/2
Ένταξη: 01 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 260
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:18:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
oxi,peugeot sport.
Uploaded with ImageShack.us
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
panos205 (Πανος) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Σεπ 2010, 22:26:25 Θέμα δημοσίευσης: ms |
|
|
Παιδιά γεια σας κ από μένα.
Σχετικά με τον megasquirt κ σε οτι αφορά τα 16ν μονόφυσα στο diyautotune ειδα οτι εχει βγει κιτάκι με την μαμά φύσα σε περίπτωση που δεν βρεθεί παλιός -καμμενος εγκέφαλος για δωρητης.
http://www.diyautotune.com/catalog/diypnp-bosch-55pin-unassembled-kit-p-385.html
Αν βέβαια είναι όντως ιδια φύσα κ όχι κάποια που μοιάζει.
Σε πρώτη φάση πιστεύω χρειάζεται καλό διάβασμα να ξεκαθαριστεί τι ακριβώς χρειάζεται το αμάξι (MS2 η MS3, PCB V3 η V3.57 και ποιές οι διαφορές τους), με ποιό τρόπο λειτουργεί το μοτέρ μας σε θέματα ανάφλεξης - ψεκασμού (wasted spark ign. , inj. banks, trigger wheel κλπ) και ποιά είναι τα μελλοντικά σχέδια και upgrades (μεγάλοmap για turbo, boost control, extra injectors, coil on plug ignition κλπ.)
Σε ότι αφορά τα μονόφυσα σαξόραλλα εχω καταλάβει τα εξής:
Trigger για την ανάφλεξη υπάρχει ήδη (60-2) και υποστηρίζεται
Αισθητήρας λ υπάρχει και υποστηρίζεται (αν και ενας wideband είναι πολύ καλή επένδυση)
Ο υπάρχων map υποστηρίζεται(κατ εκτίμηση το λέω αυτό-not 100% sure) και αν θέλουμε τουρμποκατάσταση στο μέλλον δίνουν και extra εξωτερικό map για πολύ πίεση.
O μαμα αισθητήρας πεταλούδας (ΤΡS) δίνει έξοδο 0-5 V οπότε κ αυτός κάνει.(Αν και κάποιος που ήθελε να βάλει DTA είπε οτι θα τον άλλαζε γιατι ο μαμα είναι τύπου on-off, πράγμα που πιστεύω δεν ισχύει).
Οι λοιποί αισθητήρες (θερμοκρασία ψυκτικού κλπ) υποστηρίζονται και αυτοί με το ανάλογο καλιμπράρισμα στον εγκεφαλο για να ξέρει τι βλέπει.
Επίσης δεν είναι δύσκολο να τοποθετήσουμε και ενα ΙΑΤ sensor (θερμοκρασία εισερχόμενου αερα) για ακόμα καλήτερη παραμετροποίηση και διόρθωση του προγράματος.
Σε ότι αφορά τις εξόδους του εγκεφάλου εχω καταλάβει οτι το εν λόγω αμάξι δουλέυει με wasted spark διάταξη στην ανάφλεξη που σημαίνει οτι το μακρυνάρι πάνω απ τα μπουζί έχει 2 πηνία μέσα που το καθένα εχει 2 εξόδους και κάνει ταυτόχρονη ανάφλεξη σε 2 κυλίνδρους (ο ένας σκάει και ο άλλος πάει ο σπινθήρας χαμένος). Εδώ επίσης χρειάζεται διάβασμα για να βγεί ακρη με την συνδεσμολογία, την οδήγηση του ρεύματος (καλά - αναίσθητα τρανζίστορ ενίσχυσης) και προσοχή στο Dwell να μην καιμε πηνία καθε τρεις και λίγο.
Στον τομέα του ψεκασμού ο μαμά εγκέφαλος νομίζω έχει 2 κανάλια ψεκασμού που το καθένα ελέγχει ενα ζευγάρι μπεκ. Λεπτομέριες για το πως ψεκάζει πρέπει να ρίξω λίγο διάβασμα ακόμα για να το ξεκαθαρίσω.Εχω μια εντύπωση οτι ψεκάζουν ταυτόχρονα μια φορά σε κάθε περιστροφή αλλά μπορεί να κάνω και λάθος - θα επανέλθω σ αυτό.
Α ξέχασα οτι πρέπει να βγεί ακρη και με το βηματικό του ρελαντί αλλα πιστεύω δεν ειναι και τόσο θέμα γιατι υπάρχει η ρουτίνα στον εγκέφαλο και μενει η σωστή ρύθμιση.
Για κάποιον που έχει ασχοληθεί σοβαρά και γνωρίζει π.χ. turborabbit, είναι ένας πολύ αποτελεσματικός και συγκριτικά απίστευτα φθηνός άγραφος και μάλιστα στο συγκεκριμένο αμάξι πλήρως εναλλάξιμος με τον εργοστασιακό.
Σε οτι αφορά την ρύθμιση είναι άλλο εκτενές θέμα που δεν είναι ακόμα του παρόντος. Πιστεύω αν κάποιος φτάσει στο σημείο να τον συναρμολογήσει - εγκαταστήσει , και διαβάσει αρκετά στα διάφορα φορουμς για αυτό τον εγκέφαλο θα μπορείσει με λίγο επιμονή και προσοχή να μιζάρει και να κρατήσει ρελαντί. Από εκει και πέρα αναλυτή λ και ακουστικά για πειράκια και βενζίνα full! Αλλά ακόμα κ να μην ειναι ετσι δεν πιστεύω οτι δεν θα βρεθεί ανθρωπος να ρυθμίσει...Υπαρχουν αρκετά αγωνιστικά που δουλέυουν μ αυτόν και αυτοκίνητα βόλτας επίσης. Κάποιοι λοιπόν τα εχουν ρυθμίσει.
Η βασική μου απορία έχει να κάνει με το τελωνείο στην Ελλάδα την στιγμή που ερχεται δεμα με περιεχόμενο αξίας ας πούμε 400-500$ και τι επιβάρυνση υπάρχει εκεί.Παρακαλώ αν κάποιος γνωρίζει ας πει.
Επίσης απο ψάξιμο στο νετ βρηκα αυτό
http://www.predatorecu.co.uk
Φαίνεται ενδιαφέρον σαν έτοιμο προιον με καλή τεχνική υποστήριξη απ οτι φαίνεται.
Εχω μια υποψία (ανεπιβεβαίωτη) οτι προκειται ουσιαστικά για assembled MS με ψυρισμένη πλακέτα χωρίς καλώδια χύμα και τέτοια...Ρυθμίζεταικ αυτό με το Megatune.
Ψήνομαι πολύ για ενα project κατασκευής - τοποθέτησης και ρύθμισης ενός MS στο ραλλάκι μου αλλά προς το παρόν κολλάω στο τελωνείο. Κ το λέω διότι ανξεπεράσουμε τα 700-800 αντε 900 ευρω συνολικά, ίσως να αξίζει υπομονή και ψάξιμο για κανένα μεταχείρω επώνυμο αγραφο.
Στο κόστος αυτό συμπεριλαμβάνω και ενα Wideband (αλήθεια έχει τσεκάρει κανείς τους zeitronix?) που ούτως ή άλλως είναι πολύτιμο εξάρτημα για tuning και monitoring γενικότερα.
Αυτά για την ώρα....
Ρε σεις πείτε καμια ιδεα γνωμη διόρθωση πανω στο θέμα, μιας κ το βρίσκω ποοολυ ενδιαφέρον και γιατί όχι μπορεί να προκύψει ενα αποτέλεσμα και καλο και οικονομικό, που θα αποκτήσουμε και πολύτιμη εμπειρία!
Kpsig υπάρχει κάπου στο νετ η πρόοδος της δουλειάς σου με το 205? Πολύ ωραία και μερακλίδικη δουλειά πιστεύω εχεις κάνει. Ριξε κανα σύνδεσμο γτ αν σε βάλω να γράφεις νομίζω θα εχεις πολλά να πεις κ το πληκτρολόγιο θα βογγήξει! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Σεπ 2010, 06:45:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν πάρεις κάτι από Ευρωπαϊκή Ένωση υπάρχουν δασμοί?
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xrisa-xs (ΧΡΥΣΑ) Moderator

 206xs 1.4 (2002) & 207 GT 1.6 (2009)
Ένταξη: 25 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 1316 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Σεπ 2010, 14:11:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
greenpug106 έγραψε: | Όταν πάρεις κάτι από Ευρωπαϊκή Ένωση υπάρχουν δασμοί? |
όχι από ΕΕ δεν υπάρχουν τελωνεία και δασμοί, είναι free.
Watch out!!! Red demoness on the loose!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Σεπ 2010, 23:19:53 Θέμα δημοσίευσης: Re: ms |
|
|
panos 205
Καλά τα λες αλλά η πράξη......
Δεν χρειάζεται να τον πάρεις από έξω, πουλάνε και στην Αγγλία.
Αυτές τις ημέρες θα αλλάξω το χρόνισμα του εκκεντροφόρου και θα αλλάξω το πρόγραμμα.
Πάντως όπως είναι πραγματικά είναι πολύ δυνατό έως τις 6000.
Αν είσαι κάπου κοντά στο Γέρακα να στο δείξω από κοντά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Σεπ 2010, 06:17:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
xrisa-xs έγραψε: | greenpug106 έγραψε: | Όταν πάρεις κάτι από Ευρωπαϊκή Ένωση υπάρχουν δασμοί? |
όχι από ΕΕ δεν υπάρχουν τελωνεία και δασμοί, είναι free. |
Αυτό είχα υπόψη και εγώ, το λέω για το φίλο που ανησυχεί για το τελωνείο.
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
panos205 (Πανος) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Σεπ 2010, 10:57:36 Θέμα δημοσίευσης: ms |
|
|
kpsig μενω Κορινθο αλλα ποτέ δεν ξερεισ καπου μπορει να συναντηθούμε.
Στην πραξη ειναι η μαγεια. Εσυ αντιμετώπισες πολλα προβλήματα? Τα ξεπέρασες παντως απ οτι φαινεται.Καλo development σου ευχομαι κ με το καλό 9ρες!
Απο Αγγλία δεν εχει τελωνείο όμως είδα οτι τα τσιμπάνε αρκετά εκτός αν δεν εχω εντοπίσει τον κατάλληλο suplier. Αν εχετε καμμια ιστοσελιδα πειτε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|