Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
El_Griego (Δημήτρης) Νέος χρήστης

207 1.6Τ Rallye (Aug '08)
Ένταξη: 18 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 99 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2014, 23:11:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
6 χρόνια, 60κ χλμ, κανενα πρόβλημα απόδοσης ή να σηκώσει/κρατήσει πίεση.
Η τουρμπίνα φαντάζομαι δεν εννοεις το γύρισμα, αφου αν καταλαβαίνω γυρναει αρκετα μετα το τούρμπισμα.
Γενικά δεν έχω καταλάβει πρόβλημα σε θέμα απόδοσης ή κάτι αλλο.
Η συχνότητα του ηχου ομως, πραγματικα σπάει νεύρα και επίσης δεν ξέρω τι αλλο μπορει να σημαινει για μελλοντική ζημιά.
Στην αρχή σκεφτόμουν κατι με τράβηγμα αέρα από καποιο κολάρο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos_207gt (nikos) Μόλις έγραψα

207 1.6 (16v) gt (2012)
Ένταξη: 24 Ιούν 2013 Δημοσιεύσεις: 33
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Απρ 2014, 19:48:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα και απο μενα.. εμενα το 207 gt που ειναι ολοκαινουργιο κανει τον ιδιο ηχο με του φιλου που ανοιξε το τοπικ.. πηγα στην peugeot και δεν μου ειπαν κατι για αντλια νερου αλλα οτι εχει περασει υγρασια στο δυναμο και αν δεν σταματησει να παω να το αλλαξουμε.. υπαρχει περιπτωση να λενε μαλ***ες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Απρ 2014, 21:59:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από υγρασία το δυναμο δεν παίζει. Κι εμένα σφυρίζει αλλά είναι από ρουλεμάν.
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
El_Griego (Δημήτρης) Νέος χρήστης

207 1.6Τ Rallye (Aug '08)
Ένταξη: 18 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 99 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούν 2014, 20:37:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επανέρχομαι με νεότερα στο θέμα!
Αξιώθηκα και το άφησα για μια βδομαδα στην πεζώ, για να το ακούνε κρύο και να δούμε που έχουμε πρόβλημα.
Μετά από έλεγχο σε ύποπτους ιμάντες, ο ιμάντας του δυναμό βρέθηκε με αρκετά σκισιματάκια/σκασίματα και αλλάχτηκε. Δεν άλλαξε ομως τίποτα στον πρωινό "άγριο" ήχο (το πρώτο μου βίντεο). (κάπου 45 ευρώ μαζί με εργασία)
Επίσης, ελέχθηκαν και τα κολάρα γύρω από την τουρμπίνα και βρέθηκαν να έχουν κάποια σκισίματα επίσης εκεί που δένουν, οπότε αλλάχθηκαν καθώς ήταν και ύποπτα για τους ήχους στο πάτημα/άφημα (δεύτερο βίντεο) (κάπου 120-130 με εργασία).
Θα ανεβάσω φωτό από αυτά που βγάλαμε (δεν τα έχω δει ακόμα).
Στα προσεχώς τώρα.
Για τον πρωινό "αγριο" ήχο μου είπαν ηλεκτρική αντλία τουρμπο (καπου 170 με εργασία). Από ό,τι διάβασα, δεν είναι πρωτάκουστο για τον THP. Οπότε σκέφτομαι να την αλλάξω αφού είναι και η πρώτη φορά που μου έτυχε. Το θέμα είναι, αν δεν σταματήσει ο ήχος, τί κανω;!
Το δεύτερο χοντρό είναι ότι το διαγνωστικό έδειξε πρόβλημα στο δυναμό και μου προτείνουν να το αλλάξω, καθώς αυτά απλά τυχαίνουν και σε αφήνουν στο δρόμο. Μου είπαν για καινούργιο στα 500+ ευρώ μόνο το ανταλλακτικό, αλλά αυτοί μου προτείνουν Peugeot Refurbished κάπου στα 250-300 με εργασία. Αυτό δεν ξέρω τι να το κάνω τώρα... Πρώτα θέλω να σιγουρευτω ότι τελείωσα με τους ήχους και μετά να σκεφτώ δυναμό... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούν 2014, 21:23:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα πλακα κανεις ετσι? Τους εχεις σκασει ενα σωρο και ετοιμαζεσαι και γι αλλα, και καλα προληπτικα, τα κολαρα οτι ηταν σκασμενα τα ειδες? Ασχετα οτι δεν νομιζω να εκανε κανα ηχο το υποτιθεμενο σκασμενο κολαρο, απο εκει και περα οσον αφορα το δυναμο εμενα ο μηχανικος απλα εβγαλε τον ιμαντα το εβαλε μπρος και ειδαμε πως δεν ακουγεται τιποτα οταν ειναι εκτος λειτουργιας, απο εκει και περα εγω το εχω ετσι πανω απο 2 χρονια, αλλα φιλε και αλλαγη να θελει ψαξε λιγο στο εμποριο για ενα μεταχειρισμενο, πανω απο 100 ευρω δεν εχει, ειχα κοιταξει τοτε εγω, αλλα ειναι και το δικο σου επισκευασιμο αν μιλαμε για κανα ρουλεμαν ή καρβουνακια, οσον αφορα οτι εβγαλε βλαβη στο διαγνωστικο το δυναμο θα ηθελα πολυ να μου τη δειξουν!!!
Υ.Γ χωρις παρεξηγηση ψαξε να βρεις ενα σοβαρο ανθρωπο να πας το αμαξι σου γιατι αυτοι εκει σε βλεπουν σαν ευρω που οδηγαει.
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούν 2014, 21:33:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
+1
Δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι απο ηλεκτρικη αντλία ψυξης ο ήχος. Να την αλλαξεις καλο ειναι αν τα εχει φτυσει, αλλα δεν παιζει να βελτιωθει ο ηχος. Τωρα για το δυναμό, οπως ειπε κ ο Μάριος αν το γυρισεις ελευθερα με το χερι θα ακουσεις αν εχει θεμα απο ρουλεμαν, κατα τα αλλα ρωτα τι βλαβη εβγαλε. Εμενα σε ελεγχο service στη Lion, οταν ηταν ακομη 2 χρονων, μου ειχαν πει οτι εχει καταγραφει μια βλαβη για υψηλη θερμοκρασια στο δυναμο, και ισως εχει θεμα το δυναμο. δεν επισκευαστηκε κατι και 4 χρονια μετα, δεν εχει ξαναβγαλει κατι...
Άλλαξε συνεργείο
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούν 2014, 21:34:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τεντωτηρα κ σετ χρονισμου τα εχετε αλλαξει???
99% ο αγριος θορυβος ειναι απο τον τεντωτηρα...
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
El_Griego (Δημήτρης) Νέος χρήστης

207 1.6Τ Rallye (Aug '08)
Ένταξη: 18 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 99 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούν 2014, 21:59:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χιλια ευχαριστώ για τις απαντήσεις και φυσικά χωρίς παρεξήγηση!
Μου το είπαν κι αλλοι ότι είμαι γενικά καλοπροαίρετος και ισως αυτό να έχει παρεξηγηθεί από την Πεζώ... Αυτο που δεν ξέρουν είναι το πώς γίνομαι αμα βεβαιωθώ ότι με πιάνουν κότσο.
Το να αλλάξω συνεργείο είναι σχεδόν βέβαιο, αφού και ο μηχανικός που τεσπα εμπιστευόμουν κατα κάποιο τρόπο, έφυγε απο εκεί.
Αυριο πρωι θα πάω να το οδηγήσω και να δω αυτά που βγήκαν. Επίσης να δω τι ήχοι ακούγονται (έχω ενα μικρό κόλλημα και δυστυχώς για πολλούς θυμαμαι ακριβώς τι ακούω κάθε φορά...).
Για τα ανταλλακτικά που αλλάχτηκαν, θα τα δω και θα κρίνω. Είμαι αρκετά υπερ της πρόληψης παρά τις επισκευής. Αλλα έχετε δίκιο, πρέπει να είναι αρκετά εμφανής η φθορά.
Η αντλία έχει κάτι που να μας δείξει ότι πάει για αλλαγή μήπως;
Επίσης, αυτο για το δυναμό, εκτιμώ πολύ τις εναλλακτικές προτάσεις πριν πάω για αντικατάσταση. Μου θύμισε ότι πριν ενα εξαμηνο που είχα αλλάξει μπαταρία, μου είχαν πει να δω πως πάει η φόρτιση αλλιώς να δούμε μήπως θέλει επισκευή το δυναμό. Από την αλλαγή φυσικά, δεν είχα κανένα θέμα ξανα.
Και γενικά, το scangauge δεν έχει δείξει τίποτα από σφάλματα, δεν έχει δείξει θέμα με τα volt της μπαταρία και την φόρτιση αποφορτιση, οπως επίσης και για τις θερμοκρασίες.
Σετ χρονισμού δεν έχω αλλάξει. Το LTFT είναι κάποια ένδειξη ίσως;
παίζει στο +9, +10 το χειμώνα και +4, +5 τωρα το καλοκαίρι. Μετά από ζωηρή οδήγηση, πέφτει στο -1 με +1 μέχρι να παμε πάλι σε Αττική Οδο cruising των 140-150χαω συν οδήγηση πόλης (οπότε επιστρέφει στα πιο πάνω). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούν 2014, 22:50:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
El_Griego έγραψε: | Χιλια ευχαριστώ για τις απαντήσεις και φυσικά χωρίς παρεξήγηση!
Μου το είπαν κι αλλοι ότι είμαι γενικά καλοπροαίρετος και ισως αυτό να έχει παρεξηγηθεί από την Πεζώ... Αυτο που δεν ξέρουν είναι το πώς γίνομαι αμα βεβαιωθώ ότι με πιάνουν κότσο.
Το να αλλάξω συνεργείο είναι σχεδόν βέβαιο, αφού και ο μηχανικός που τεσπα εμπιστευόμουν κατα κάποιο τρόπο, έφυγε απο εκεί.
Αυριο πρωι θα πάω να το οδηγήσω και να δω αυτά που βγήκαν. Επίσης να δω τι ήχοι ακούγονται (έχω ενα μικρό κόλλημα και δυστυχώς για πολλούς θυμαμαι ακριβώς τι ακούω κάθε φορά...).
Για τα ανταλλακτικά που αλλάχτηκαν, θα τα δω και θα κρίνω. Είμαι αρκετά υπερ της πρόληψης παρά τις επισκευής. Αλλα έχετε δίκιο, πρέπει να είναι αρκετά εμφανής η φθορά.
Η αντλία έχει κάτι που να μας δείξει ότι πάει για αλλαγή μήπως;
Επίσης, αυτο για το δυναμό, εκτιμώ πολύ τις εναλλακτικές προτάσεις πριν πάω για αντικατάσταση. Μου θύμισε ότι πριν ενα εξαμηνο που είχα αλλάξει μπαταρία, μου είχαν πει να δω πως πάει η φόρτιση αλλιώς να δούμε μήπως θέλει επισκευή το δυναμό. Από την αλλαγή φυσικά, δεν είχα κανένα θέμα ξανα.
Και γενικά, το scangauge δεν έχει δείξει τίποτα από σφάλματα, δεν έχει δείξει θέμα με τα volt της μπαταρία και την φόρτιση αποφορτιση, οπως επίσης και για τις θερμοκρασίες.
Σετ χρονισμού δεν έχω αλλάξει. Το LTFT είναι κάποια ένδειξη ίσως;
παίζει στο +9, +10 το χειμώνα και +4, +5 τωρα το καλοκαίρι. Μετά από ζωηρή οδήγηση, πέφτει στο -1 με +1 μέχρι να παμε πάλι σε Αττική Οδο cruising των 140-150χαω συν οδήγηση πόλης (οπότε επιστρέφει στα πιο πάνω). |
Το οτι ανεβοκατεβαινουν τα trims σου ειναι επειδη εχεις βουλωμενη εισαγωγη, εμενα επαιζε καποτε σε καθημερινη οδηγηση στο -0.8 και μετα απο ταξιδι εθνικη με 170+ ταχυτητα τα ειδα στο 10% και αφου επεστρεψα Αθηνα με χαλαρη οδηγηση επεσαν ξανα στο 3% και σταδιακα ξανα στο -0.8
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούν 2014, 23:09:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
El_Griego έγραψε: |
Και γενικά, το scangauge δεν έχει δείξει τίποτα από σφάλματα, δεν έχει δείξει θέμα με τα volt της μπαταρία και την φόρτιση αποφορτιση, οπως επίσης και για τις θερμοκρασίες.
|
Το scangauge να ξερεις εμφανιζει μονο τις βλαβες που πετανε check engine, τις πιο κρυφες που βλεπει το διαγνωστικο της Peugeot δεν τις διαβαζει. Τωρα τελευταια διαφημιζουν οτι μπορουν να σου κανουν αναβαθμιση λογισμικού, εναντι καποιου ποσού και να μπορει να διαβαζει και αυτες.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
El_Griego (Δημήτρης) Νέος χρήστης

207 1.6Τ Rallye (Aug '08)
Ένταξη: 18 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 99 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούν 2014, 23:17:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ Μάριε!
Λιγο οφφ, αλλα εχουμε κατι/καπου να δούμε/κανουμε για να βελτιώσουμε την κατασταση; Φιλτρο εισαγωγης αλλαξα πριν 7.500χλμ/12μηνες στο σερβις.
Μακη θα το ελεγξω (εχω και ενα bluetooth OBDII αλλα ακομα να το βαλω για να δω αν καποιο app βγαζει παραπανω πραγματα). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
El_Griego (Δημήτρης) Νέος χρήστης

207 1.6Τ Rallye (Aug '08)
Ένταξη: 18 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 99 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2014, 11:22:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα!
Μου ειχαν κρατημενα τα αλλαγμενα και τα εβγαλα φωτο (συγγνωμη για το μεγεθος).
Προσωπικα δεν τις βλεπω παραλλογες αλλαγες.
Ο ιμάντας δυναμό (5750RG), νομιζω λογικο να αλλαχθει, είχε φθορες γυρω γυρω, οπως φαινονται στη φωτο.
Σωλήνας εισαγωγής αερος στην τουρμπίνα (1440A9).
Όντως η πλευρά του τουρμπο είχε ξεραθεί εμφανώς και διαλυονταν οταν την πατουσες λιγο. Δεν το βλεπω απίθανο να ειχε ανοιγματα που θα ανοιγαν πιο πολυ με τον καιρο.
Η άλλη πλευρα δεν ειχε ξεραθει καθολου.
ο ήχος τώρα (ακομα υπαρχει):
whining_sound.mp4
Μιλησα και με αυτον που το εβαλε στο διαγνωστικο.
Για το δυναμο, μου ειπε οτι δεν στελνει μετρησεις/feedback προς το αμαξι και δεν ξερουμε πως μπορει να επηρεάσει την καλη λειτουργια. Εγω εκανα τα τεστ με μετρηση του φορτιου της μπαταριας (με φωτα, με AC, κλπ) και εβλεπα να φορτιζει η μπαταρια αναλογα (12,7 μεχρι και 14+ με ολα αναμμενα).
Επίσης, μου ειπε οτι ο τσιριχτος ηχος μαλλον ειναι απο το δυναμο αλλα δεν μπορει να ξερει αν ειναι ρουλεμαν ή κατι αλλο.
Δυστυχως δεν δοκιμασε να το βαλει μπροστα χωρις τον ιμαντα (οκ, σιγουρα δεν ειναι να βγει για πορεια χωρις αυτον).
Για την αντλια, μου ειπε οτι δεν δειχνει να λειτουργει. Όντως το πηρα, εφτασα δουλεια και οταν σταματησα δεν ακουγα το χαρακτηριστικο ήχο που κυκλοφορει το νερο... Νομιζω ότι έστω και για λίγο πρεπει να τον ακουμε, σωστα; Γενικα ανοιξα μπροστα και μπορει να ειναι η ιδέα μου αλλα αισθανομουν περισσοτερο απο καθε αλλη φορα τη θερμοκρασια... (ή ηταν τα 180 ευρω που βλεπω να καιγοντε σιγα σιγα?!)
Έχω την αίσθηση οτι πρεπει να την αλλαξω παντως...
Προτεινομενο συνεργειο Πεζώ στα βόρεια της αθηνας;!
Μαστορας για ρουλεμαν δυναμο; (ξερω εναν στην Παπανικολή Χαλάνδρι)
Και παλι ευχαριστω!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την El_Griego στις Πεμ 21 Αύγ 2014, 10:03:38, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2014, 11:52:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ο ιμαντας δεν ειναι σε τραγικη κατασταση, ο δικος μου ηταν χειροτερος οταν τον αλλαξα. ο σωληνας οντως ειναι για αλλαγη, ολοι καιγονται εκει απο τη θερμοκρασια του τουρμπο.
Οταν γκαζωνεις σε σταση δεν ακουγεται αυτος ο ήχος? Αν οχι, πιστευω κατι εχει να κανει με το τουρμπο, γιατι μονο εν κινησει μπορει να εχει φορτίο και να στροφαρει η τουρμπίνα.
Δεν το κοβω για δυναμο παντως το προβλημα.
θα βοηθαγε αν εβαζες ενα βιντεο που να δειχνεις το στροφομετρο.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2014, 13:06:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τσαμπα τους κατηγορησα για τους σωληνες οσον αφορα το δυναμο στη δικη μου περιπτωση ειναι ενας ηχος που ακολουθει τις στροφες του κινητηρα και γινεται αντιληπτος μεσα στη καμπινα απο τις 1500 και μετα, ομως ακομα και στο ρελαντι αμα εισαι εξω ακους ενα "κελαηδημα". Φυσικα περιπτωση με περιπτωση υπαρχει διαφορα, οσον αφορα το να βγαλεις ιμαντα και πανω στο αναβατοριο μπορουσε να δωσει 4-5 γκαζιες να ακουσει με 1η πανω, εμεις ετσι το ειδαμε.
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
El_Griego (Δημήτρης) Νέος χρήστης

207 1.6Τ Rallye (Aug '08)
Ένταξη: 18 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 99 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2014, 14:31:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι βρε Μαριε, τι λες. Καλα εκανες και μου θύμισες ότι οι καιροί είναι περίεργοι! Το εννοώ! Είπα, είμαι λίγο "παραδοσιακός"...
"-Πόσο κάνει? -Τόσο. -ΟΚ, προχώρα" και τελος.
Θεωρώ ότι όλοι μας είμαστε άνθρωποι που σεβόμαστε ο ένας τον άλλο πάνω από όλα και κάνουμε ειλικρινή εκτίμηση της δουλειάς μας!
Πίσω στον ήχο!
Με πρώτη και όπισθεν το κάνει:
1st_and_Reverse.mp4
Με δευτέρα το κάνει (έγραψα και στροφές). Πάνω απο τις 3.500, γενικά δυσκολεύει να το ακούσεις γιατι το σκεπάζει ο κινητήρας. Αλλα το έχω ακούσει και νύχτα σε ησυχια με 80-100 και πεμπτη.
2nd_gear_moving.mp4
απλα με αναμμενη μηχανη, δεν ακούγεται τίποτα:
idle.mp4
γκαζώνοντας. οταν συντονίζεις τα μαρσαρίσματα (στο 0:15 πχ) γίνεται πιο αντιληπτό.
revving_stationary.mp4
είχε λίγο αέρα... (δεν είχα καποιον καλύτερα ελεγχόμενο κλειστό χώρο όπως το πρωί)
Κι εγώ υποπτευόμουν το τουρμπο αλλα το κάνει και στη στάση με μαρσάρισμα. Επίσης, αν είχε θεμα το τούρμπο καθώς στρόφαρε, δεν θα εξακολουθούσε να το κανει και λίγο ακόμα αφού γυρνάει για αρκετή ώρα;
Το τούρμπο γυρνάει και με όπισθεν ή έχει κάποιο είδους "safeguard" να μην δίνει οταν είναι η όπισθεν κουμπωμένη (τι σκέφτηκα παλι...)!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την El_Griego στις Πεμ 21 Αύγ 2014, 10:02:42, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2014, 15:07:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν ειχες μπαρομετρο θα εβλεπες οτι και σε σταση, οταν μαρσαρεις ανεβαζει λιγο πιεση, που σημαινει οτι φορτιζεται λιγο η τουρμπίνα, οποτε ισως γι αυτο το ακους λιγο και εκει.
εγω επειδη βλεπω οτι το σφυριγμα δεν συμβαδιζει με τις στροφες, -πχ οταν αφηνεις το γκαζι με 3000 στροφες σταματαει, παρολο που ακομη ειναι υψηλες-, αλλα μονο οταν του δινεις φορτιο, πιστευω ακομη οτι ειναι το τουρμπο...
Το οποιο εννοειται οτι γυρναει και με την οπισθεν 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2014, 15:18:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δοκιμασε και κατι άλλο, λυσε τον σφυχτηρα και ξεκουμπωσε το κολαρο της εισαγωγης πανω απο την τουρμπίνα (στο σημείο που ειχε καει/κοπει ο παλιος σου), τραβα το λιγο ωστε να μην εχει επαφη με το αλουμινιο της τουρμπίνας και αφησε το εκει. κανει μερικες δοκιμες ετσι.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
El_Griego (Δημήτρης) Νέος χρήστης

207 1.6Τ Rallye (Aug '08)
Ένταξη: 18 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 99 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2014, 15:46:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΟΚ, ευχαριστω!
Μπαίνουμε σε αγνωστα χωραφια για μενα (αντε καμια μπαταρια, λαμπες το πολυ!), οποτε θα πρεπει να το δω με αγαπη το ΣΚ!
Την αντλια παντως μαλλον πρεπει να την αλλαξω.
Μετα απο τις δοκιμες, το εβαλα γκαραζ με απόλυτη ησυχια και οταν εσβησα, δεν άκουγα τον γνωστο θορυβο που κανει το υγρο που συνεχιζει να κυκλοφορει. Στο χαρτι που μου δωσανε, με συμβουλευουν να αλλαξω αμεσα συμπληρωματικη αντλια τουρμπο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
El_Griego (Δημήτρης) Νέος χρήστης

207 1.6Τ Rallye (Aug '08)
Ένταξη: 18 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 99 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιούν 2014, 23:07:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΟΚ, εβγαλα το κολάρο εισαγωγής:
αλλά ο ήχος εξακολουθεί να υπάρχει
VID_20140615.mp4
Καποια άλλη ιδέα ίσως; Σκεφτομαι να το παω και σε καποιο συνεργειο να αποσυνδεσουν το δυναμο σαν επομενο βημα (που δεν εκαναν εκει που το είχα) και να δουμε αν το κανει παλι. Αλλιώς υπαρχει και η προσέγγιση "το αφήνω μεχρι να σπασει και βλεπω τι εσπασε για να λυθει το μυστηριο!"
Ο άγριος ήχος στο πρωινό ξεκίνημα παντως υπάρχει επίσης ακόμα (τσιριγμα μεχρι να πεσουν οι στροφες).
Έχει επεξεργασθεί από τον/την El_Griego στις Πεμ 21 Αύγ 2014, 10:00:38, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gio_rallye (Γιωργος) Μέλος

 peugeot 207 rallye 1.6T
Ένταξη: 04 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 148 Τόπος: patras - argyroupolis
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιούν 2014, 13:14:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για το "τσιριγμα" που λες μηπως ειναι η αντλια νερου? Αυτος ειναι ο συνειθης υποπτος.. Εχεις προσεξει θερμοκρασιες εν κινησει? Π.χ σε μποτιλιαρισμα, σε εθνικη κτλ.
Οσον αφορα τον περιεργο ηχο που εχεις ανεβασει στα βιντεακια νομιζω δεν εχει καμια σχεση το δυναμο, τον εκανε και το δικο μου εδω και δυο εβδομαδες και αμεσως υπεθεσα οτι απο καπου τραβαει η χανει αερα.. Εβγαλα ολα τα κολαρα ψαχνοντας αλλα τιποτα, κατοπιν τα ξαναεβαλα και εσφιξα τους σγιγκτηρες οσο πιο πολυ μπορουσα και εκ του αποτελεσματος ο ηχος εχει μειωθει εως και δεν υπαρχει. (εκτος κι αν δεν τον καταλαβαινω εγω πια )
ολα μεσα!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|