Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2009, 14:32:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: |
Δηλαδή εγώ που δεν έχω καθαρίσει ποτέ την πεταλούδα (7 χρόνια) να αγχωθώ; |
Nα μην αγχωθείς αλλά να την καθαρήσεις
Ας μη συνεχίσουμε τα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2009, 14:45:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καθαρισε την... αν παραβροιμήσει δημιουργει προβληαμτακια.. ειδικα στα 7 χρονια θα ειναι μαυρη... σαν τον ομπαμα...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouman (Nikos) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 19 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2009, 15:31:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια εχω ενα 106 ραλυ με εισαγωγη απο c2 vts kai καπακι απο 206 με συμπιεση 12,4. Ηθελα να ρωτησω εαν γνωριζει καποιος για το κιτακι ''KIT DE DEGAZAGE'' της ps poy einαi gia to 106 to εχει μεσα στην ιστοσελιδα της ps που ειναι με το παγουρι. Πως γινετε η εγκατασταση. Και αν ειναι ευκολο να το φτιαξουμε εμεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
yokagyla (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι
Ένταξη: 06 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 224
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιαν 2009, 13:56:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το δευτερο δοχειο αναθυμιασεων που δειχνει και η εικονα απο 205 δεν υπαρχει στην λιον ελλας και ουτε με παραγγελια μου ειπε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιαν 2009, 15:13:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για απλό δοχείο, όποιο και να βάλεις, το ίδιο θα είναι.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούλ 2010, 21:52:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα τσιμπήσω ένα από ebay.
Για πείτε, τι λεπτομέρειες πρέπει να προσέξω?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Νοέ 2010, 00:08:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σκέφτομαι γι'αυτό
Το έχει δοκιμάσει κανείς? Η τιμή νορμάλ μου φαίνεται σε σύγκριση με αυτές του demontweeks...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stratos gti Δραστήριο μέλος
peugeot 106 gti
Ένταξη: 10 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 215 Τόπος: katw ap to livadi
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Νοέ 2010, 19:38:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι κερδιζεις αν βαλεις δοχειο αναθυμιασεων σε συγκριση με αυτο που κανουν πολλοι βαζοντας μια χοανιτσα και κλεινουν τη τρυπα στη σκουπα....μιλαω παντα για μοτερ απο ραλλυ???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Νοέ 2010, 19:45:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
stratos gti έγραψε: | τι κερδιζεις αν βαλεις δοχειο αναθυμιασεων σε συγκριση με αυτο που κανουν πολλοι βαζοντας μια χοανιτσα και κλεινουν τη τρυπα στη σκουπα....μιλαω παντα για μοτερ απο ραλλυ???? |
Στράτο, δεν είναι θέμα "κερδίσματος"
Οσο πιο πολύ συμπίεση έχει ένα μοτέρ, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχει να αποβάλλει ποσότητες αναθυμιάσεων.
Ετσι σε ένα νορμάλ μοτερ, η λύση της χοανίτσας είναι ΟΚ, αλλά σε ένα μοτερ που βγάζει πολλά λάδια, θα γίνεται ο χώρος της μηχανής χάλια (όπως και να αποβάλλεις λάδι δεν είναι σωστό). Γι'αυτό μπαίνει ένας συλλέκτης των αναθυμιάσεων ο οποίος συγκρατεί το λάδι και αποβάλει τον αέρα.
Σε αγωνιστικά εκτός από την παραπάνω λύση (του δοχείου δηλαδή αναθυμιάσεων) το δοχείο είναι τέτοιο που επιστρέφει το λάδι στο καρτερ.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stratos gti Δραστήριο μέλος
peugeot 106 gti
Ένταξη: 10 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 215 Τόπος: katw ap to livadi
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Νοέ 2010, 19:58:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σε μαμα συμπιεση δλδ....καλλυτερα χοανιτσα παρα δοχειο???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Νοέ 2010, 20:06:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος πιστεύω σε μαμά αμάξι να βάλεις δοχείο. Αν και την χοανίτσα ποτέ δεν την συμπάθησα. Προτιμώ την ανακύκλωση των αναθυμιάσεων όταν αυτές είναι μικρές σε ποσότητα.
Βέβαια σε όλες αυτές τις περιπτώσεις προσωπικά το δοκίμαζα. Αν έβγαζε από λίγες έως σχεδόν καθόλου αναθυμιάσεις, τις ξανάριχνα μέσα στο μοτέρ. Οταν άρχισε να βγάζει αναθυμιάσεις (με πιστόνια κλπ κλπ) τότε μπήκαν σε δοχείο.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Νοέ 2010, 20:25:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τασο εγω σκεφτομαι να βαλω το διπλο δοχειο...μπορω να ρο φτιξω εγω?στο 8β βγαζω ενδειξη σταθμης και τραβαω και του καπακιου και μετα τις ξαναριχνω στην εισοδο της τουρμπινας η το αφηνω free.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Νοέ 2010, 20:38:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν θες να ξαναρίξεις τις αναθυμιάσεις στο καρτερ, η διάταξη πρέπει να είναι αυτή:
http://www.piecescitroensport.citroen.com/NR/rdonlyres/A218A3A7-2103-479A-9022-E8AA00D5E80D/40058/EngineA15Lubrication.pdf
Σελίδα 3
Το μπουκάλι είναι από 107, C1 κλπ.
Τα ρακορ μπορείς να τα φιάξεις και μόνος σου.
*************************************************
Για το δοχείο (όπως αυτό του ebay) από τις αναθυμιάσεις (στο πάνω μέρος του μοτέρ) μέχρι το δοχείο και that's it. Mπορείς όμως να το ξαναρίξεις πίσω στην εισαγωγή.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Νοέ 2010, 22:29:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Για το δοχείο (όπως αυτό του ebay) από τις αναθυμιάσεις (στο πάνω μέρος του μοτέρ) μέχρι το δοχείο και that's it. |
.....βιδωνοντας ένα ρακόρ στην κάτω τάπα αδειάσματος του δοχείου, το οδηγείς και πάλι στο μοτέρ μέσω της σωλήνας στη βέργα ελέγχου στάθμης
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BILLY. (ΒΑΣΙΛΗΣ) Μόλις έγραψα
PEUGEOT 206 1.6(16v) XS (2003)
Ένταξη: 16 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ΚΑΛΛΙΘΕΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Νοέ 2010, 02:30:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο χώρος του κάρτερ πρέπει να βρίσκεται πάντα υπό πίεση για τους εξής λόγους:
1. Μειώνει την διαρροή λαδίου απο τα ελατήρια των εμβόλων μέσα στο θάλαμο καύσης. 'Οσο μεγαλώνει η πίεση μέσα στο κάρτερ τόσο μεγαλώνει και η διαρροή λαδιού κατά την φάση της εισαγωγής του μίγματος στον θάλαμο καύσης. Δηλαδή εάν έχουμε ατμοσφαιρική πίεση στο κάρτερ και υποπίσεη μέσα στον θάλαμο καύσης, είναι πιο εύκολο για το λάδι να περάσει μέσα απο τα ελατήρια του εμβόλου απο το εάν είχαμε υποπίεση στο κάρτερ και υποπίεση στον θάλαμο καύσης.
2. Αυξάνει την υποδύναμη. Έχει να κάνει πάλι με την διαφορά πίεσης που ασκείται στο έμβολο. Ενδεχομένως να έχει να κάνει και με τον συντονισμό της πίεσης μέσα στο κάρτερ σε σχέση με τις βίαιες μετακινήσεις των εμβόλων. Σε πολλά αγωνιστικά βάζουν μέχρι και αντλίες υποπίεσης για να κερδίσουν κάποια άλογα παραπάνω. Μίλαμε βέβαια για πολύ δυνατά αυτοκίνητα. Να πούμε επίσης ότι δεν ισχύει ο κανόνας ότι όσο αυξάνουμε την υποπίεση αυξάνεται και η υποδύναμη. Αυτό ισχύει μέχρι ενός σημείου. Μετά η υποδύναμη αρχίζει να πέφτει πάλι. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Moroso-22640-3-Vane-Vacuum-Pump-Wet-Sump-System-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem20b4de43a3QQitemZ140473418659QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_4486wt_939
3. Μειώνει την κατανάλωση καυσίμου. Σε συνδυασμό και με ένα δοχείο λαδιού ακόμα περισσότερο. Η βενζίνη η οποία μένει στα τοιχώματα του κυλίνδρου παρασύρεται από το λιπαντικό και τα ελατήρια του εμβόλου και πέφτει μέσα στο κάρτερ. Μετά οι αναθυμιάσεις του λαδιού-βενζίνης πηγαίνουν στο δοχείο αναθυμιάσεων όπου και ψύχονται. Το λάδι ως βαρύτερο μένει στο δοχείο ενώ οι αναθυμιάσεις της βενζίνης οδηγούνται στην εισαγωγή για ευνόητους λόγους. Εδώ να πω ότι όσο χαμηλότερη είναι η θερμοκρασία του δοχείου αναθυμιάσεων, τόσο αυξάνει η απόδοση του στον διαχωρισμό ελαίου-καυσίμου. Εάν έχει και κάποιο διάφραγμα ακόμα καλύτερα. Αυτό το δοχείο από το ebay που έδειξε ο Roadrunner δεν πρέπει να έχει κάποιο διάφραγμα. Δεν μας πειράζει όμως διότι μπορούμε να ξεβιδώσουμε τις βίδες και να βάλουμε μέσα κανά δυό συρματάκια σαν αυτά που καθαρίζουμε τα πιάτα.
4. (Για αυτό που θα πω τώρα δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αλλά θα το διακινδυνεύσω). Λοιπόν σκέφτομαι ότι ενδεχομένως η υποπίεση να βοηθάει και στην καλύτερη λίπανση του κινητήρα και περισσότερο στην περιοχή των εκκεντροφόρων όπου είναι το ψηλότερο και το το πιο απομακρυσμένο σημείο από την αντλία λαδιού. Αυτό το λέω για δύο λόγους. Πρώτον διότι ο κατασκευαστής έχει τοποθετήσει σωλήνες υποπίεσης και στους δύο εκκεντροφόρους, ενώ θα μπορούσε να παίρνει μόνο απο τον έναν ή να παίρνει τις αναθυμιάσεις κατευθείαν από το κάρτερ. Δεύτερο και κυριότερο είναι ότι έχει τοποθετήσει ένα μικρό σωληνάκι υποπίεσης κατευθείαν πάνω στο plenum. Οπότε όταν ο κινητήρας δουλεύει με χαμηλές στροφές δηλαδή με χαμηλή πίεση λαδιού, η μεγάλη υποπίεση στο plenum μεταφέρεται στα καπάκια των εκκεντροφόρων για να διευκολυνθεί η άνοδος του λαδιού μέχρι τους εκκεντροφόρους. Αλλιώς δεν έχει νόημα το μικρό σωλινάκι πάνω στο plenum διότι έχει ήδη υποπίεση απο το σωλήνα εισαγωγής. Μικρή μεν αλλά έχει.Εάν ισχύει αυτή η θεωρία ΔΕΝ πρέπει να συνδέσουμε το δοχείο με το σωλήνα της στάθμης για να επιστρέφει το λάδι στο κάρτερ διότι έτσι η υποπίεση μεταφέρεται από τα καπάκια των εκκεντροφόρων κατευθείαν στο κάρτερ.
Ελπίζω να ήμουν κατανοητός. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Νοέ 2010, 23:59:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
File mou sygnomi alla en meri diafono se ayta pou anafereis
alla logo tou oti den paizei elliniko pliktrologio edo pou eimai
den mporo na epixeirimatologiso...
pantos anatheorise ligaki kapoies apo tis apopseis sou, giati yparxoun paragontes pou den exeis lavei sta yp'opsin sou.
just for the record.... mou aresei o tropos pou skeftesai... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BILLY. (ΒΑΣΙΛΗΣ) Μόλις έγραψα
PEUGEOT 206 1.6(16v) XS (2003)
Ένταξη: 16 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ΚΑΛΛΙΘΕΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2010, 22:01:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θανάση είναι απλό. Ο θάλαμος καύσης στην φάση της εισαγωγής του μίγματος βρίσκεται σε υποπίεση. Ανοίγοντας η βαλβίδα εισαγωγής εισέρχεται το μείγμα. Ως εδώ όλα καλά. Εάν τώρα ο στροφαλοθάλαμος έχει θετική πίεση τότε υπάρχει διαρροή λαδιού προς τον κύλινδρο μέσω των ελατηρίων του εμβόλου.
Εάν λοιπόν εφαρμόσουμε αρνητική πίεση στον στροφαλοθάλαμο τότε εξισορροπούμε την μετακίνηση της πίεσης προς τον κύλινδρο. Στα δικά μας καθημερινά αυτοκίνητα ο κατασκευαστής βρήκε την λύση με το να πάρει υποπίεση από την εισαγωγή.
Στα αγωνιστικά τώρα αυτοκίνητα ,τα οποία λειτουργούν με υψηλές στροφές (μεγάλη υποπίεση στον κύλινδρο) και πίεση στην εισαγωγή μεγαλύτερη ή ίση του 1Bar δεν ισχύει ο παραπάνω κανόνας διότι η εισαγωγή τους δεν έχει ποτέ υποπίεση. Εκεί λοιπόν βάζουν αντλίες υποπίεσης σαν αυτήν:http://www.jegs.com/i/Moroso/710/22640/10002/-1
Αυτό που θέλουμε να κάνουμε με το δοχείο αναθυμιάσεων είναι να μην γεμίζει λάδια η εισαγωγή και το μείγμα. Εάν όμως καταργήσουμε την υποπίεση δεν κάναμε τίποτα. Το λάδι θα περνάει στον θάλαμο μέσω την ελατηρίων του εμβόλου, θα έχουμε κακή καύση, πυράκια, καυσαέρια, μόλυνση του λαδιού με βενζίνη και πρόωρη καταστροφή του καταλύτη διότι θα δουλεύει υπερωρίες. Για μένα η λύση είναι να μπει ένα δοχείο αναθυμιάσεων σε σειρά με το ήδη υπάρχων σύστημα υποπίεσης και τέλος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2010, 22:09:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BILLY. έγραψε: | Εάν τώρα ο στροφαλοθάλαμος έχει θετική πίεση τότε υπάρχει διαρροή λαδιού προς τον κύλινδρο μέσω των ελατηρίων του εμβόλου. |
Με τιποτα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2010, 23:29:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gia to thema ypopiesis sto strofalothalamo ok, (sorry ego den katalava kala kai nomiza oti ennoouses oti prepei na yparxei thetiki piesi)
alla to na "perasei" ladi apo kato pros ta pano (se ena ygeies moter) me tipota... poio eykola vgazo ego kainourgia mallia stin karafla mou para na ginei ayto...
kai tha sto apantiso me oso poio liga logia ginetai,
kathos otan exeis ena firring pressure esto kai 20 bar ana tetragoniko ekatosto epifaneias, kai den pernaei tipota kato,
pos tha ginei na "anevei" ygro pernontas apo ta ellatiria me oriaka -0.kati bar?
kai fysika filiki symvouli pros olous tous apantaxou tuners/veltiotes ktl...
ta systimata ram air einai kala kai apodidoun akoma kalytera (an ksereis na ta setareis sosta) alla......
se moter pou den exei provlefthei extra lipansi gia ta kalamia ton valvidon eisagogis (megalo kai endiaferon thema pros syzitisi ayto)
to na vgaleis tis anathymiaseis ekso simainei oti stereis apo lipansi tis valvides eisagogis, sti fasi tou full fortiou kai strofon...
apo tin alli (ithela na to grapso stis eisagoges ayto alla to eixa ksexasei)
filtra pou afinoun "skoni" na perasei xtizoun mesa stin eisagogi pou diatarasei ti roi tou aera.
vevaia sto agonistiko posos tha se endiaferei ayto, mias kai logika den se peirazei na lyseis eisagogi meta apo kathe agona (eidika xomatino)
alla se moter gia kathimerini xrisi kai di tourmpato ekei apokta mia varytita to pragma...
tespa elpizo na se kalypsa |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2010, 07:21:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να το πουμε ακομα πιο απλα...
Αν υπηρχε πιθανοτητα να λαδωνει το μπουζι,τοτε το μοτερ θα ειχε χασει πανω απο το 30% της ισχυος του οποτε το προβλημα δεν θα ηταν οι αναθυμιασεις αλλα το ντουμανι που θα εβγαινε απο την εξατμιση κατα την φαση της καυσης...
Αν και προσωπικα,πιστευω οτι θα ειχε σπασει μεχρι τοτε μιας και με την διελευση των καυσαεριων στο καρτερ,στροφαλος-μπιελες και κουζινετα θα ειχαν γινει ενα σωμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|