Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 01:22:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | εξηγησε μου πως το εννοεις αυτο |
Του κουτιου, σφραγισμενο, αχρησιμοποιητο..
Παράθεση: | 1.6 16V μαμά έχεις οδηγήσει δλδ ξέρεις την διαφορά που έχει ο 1.4 16V με τον 1.6 16V?
|
Οχι,αλλα εχω ανοιξει με 1.6 και χαθηκε η μπαλα, δεν ξερω γιατι. Μπορει να μαι και κουλος, μπορει να λυπηθηκα το αμαξι μου, δεν ξερω...
Το εργοστασιακο, δεν εχω ιδεα..
Δε μ αρεσει η ιδεα με ελαφρωματα κλπ.
Ομως καλη ιδεα ειναι η λυση του κομπρεσσορα. Αρκει να ειναι αξιοπιστο και να μη δωσει κανα μοτερ στο χερι.
Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα. Απο τη μια το 1.6 ναι μεν πιο αξιοπιστο, ομως θελει τρελο χρημα, κι απτην αλλη ο κομπρεσσορας που δεν ξερουμε πως θα συμπεριφερθει. Για ανελυσε το λιγο αυτο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 01:29:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υπαρχει τοπικ περι κομπρεσορα μην επεκταθειτε ξανα εδω
αφου δεν εχεις οδηγησεο 1600αρι δεν εχει νοημα η στζητησεη
απο ενα ανοιγμα δεν βγαζεις κανενα συμπερασμα....
οδηγα και μετα μας λες αν "σε καλυπτει"
αλλιως απλα θα ποσταρουμε αερολογιες... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 01:34:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχει νοημα η συζητηση, με καλυπτει ανετα και να κρατησω το μοτερ μου με κομπρεσσορα πανω.. Φτανει να μη το διαλυσει.
Ελπιζω να μην ειναι πολυ δυσκολη διαδικασια...
Κι αυτο μου κανει..
http://www.youtube.com/watch?v=tL52X_Ac4nU

Έχει επεξεργασθεί από τον/την Randy στις Δευ 25 Οκτ 2010, 01:38:01, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 01:35:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Randy έγραψε: |
Το εργοστασιακο, δεν εχω ιδεα..
Δε μ αρεσει η ιδεα με ελαφρωματα κλπ.
Ομως καλη ιδεα ειναι η λυση του κομπρεσσορα. Αρκει να ειναι αξιοπιστο και να μη δωσει κανα μοτερ στο χερι.
Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα. Απο τη μια το 1.6 ναι μεν πιο αξιοπιστο, ομως θελει τρελο χρημα, κι απτην αλλη ο κομπρεσσορας που δεν ξερουμε πως θα συμπεριφερθει. Για ανελυσε το λιγο αυτο. |
Η υπερσυμπίεση γίνεται μηχανικά μέσω της τροχαλίας του στροφάλου, άρα όσο πιο λες στροφές έχεις τόσο πιο μεγάλη πίεση έχεις. Κοντολογίς η πίεση εξαρτάται απο την διάμετρο της τροχαλίας. Αυτο ως προς την λειτουργία.
Ως προς την εφαρμογή, απο το φίλτρο μεσολαβεί ενα "σαλιγκάρι" που στέλνει αέρα εισαγωγή σου. Πολλαπλές δεν πειράζεις απαραίτητα, εχει αυτό το καλο. Το κακό είναι οτι ο rotrex κοστίζει αρκετά σε σχέση με το turbo ως υπερσυμπιεστής. Σαν συνολική μετατροπή μπορεί να κοστίσει λιγότερο. Σε χώρες με χαμηλές θερμοκρασίες δεν βάζουν και intercooler. (Νομίζω και πολλά mx-5 εν Ελλάδι ακολουθούν αυτή την λύση και μάλιστα διχως intercooler).
Θα χρειαστείς αλλα μπεκ και τρομπα βενζίνης για μεγαλύτερη παροχή κι ενα νέο προγραμμα να κουμαντάρει όλα αυτά.
Συνοπτικά αυτά. O ξαδερφός με στοκ μοτερ σε ignis sport 1.5 & 11:1 συμπίεση το δούλευε 0,65bar απορβλημάτιστα και έπαιζε στα 180άλογα.
Δεν είναι κάτι σίγουρο, και σίγουρα απαιτεί λεφτά. Αν έχεις όρεξη και χρήμα μπορείς να πειραματιστείς είναι μια διαφορετική έκφανση απο το τουρμπο και διατηρεί την γραμμική λειτουργία ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα.
Στην θέση σου... δεν θα έκανα τπτ. Διαβάζοντας παραπάνω οτι εχεις αλλάξει αναρτήσεις κτλ θα σου πρότεινα αν θες να "επενδύσεις" τα λεφτά σου φάτα σε λάστιχα και βενζίνες
εδιτ: είδα εκ των υστέρων οτι υπάρχει αντίστοιχο θέμα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 01:42:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαλιστα. Αρα βλεπω οτι παιζω στο 5χιλιαρο περιπου στο συνολο ε?
Μονο αμορτισερ εχω αλλαξει. Αργοτερα, και αν τελικα δεν προχωρησω σε μετατροπη, θα θελα να δοκιμασω την PS routiere κομπλε με ραβδους πισω.
(offtopic) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 07:49:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
athanas έγραψε: | Οπότε πιστεύω πως με αυτά + έκκεντρα με νορμάλ ράμπες θα δείς τα 120 Hp που θές. Φιλικά πάντα... | Άμα δει έστω 119 hp, του κάνω δώρο τα λεφτά της βελτίωσης.
206xs έγραψε: | και με το 1.6 δύσκολα θα φτάσεις 130... 110 είναι μαμά και δεν είναι εύκολο ατμοσφαιρικά να πάει τόσο. Σκέψου οτι ο διλιτρος είναι μόλις 138... | Και το μπουρδολόγιο συνεχίζεται Με το 1.6 τα 130 είναι η σχετικά οικονομική και εύκολη υπόθεση (κάτι λίγο παραπάνω από 1000 ευρώ), από τα 130 και μετά αρχίζει το πανηγύρι
Randy έγραψε: | Δεν ξερω αν εχετε καταλαβει παντως..
Δε μιλαω για μεταχειρισμενο μοτερ 1600 16v. Μιλαω για καινουριο, με 0 χλμ!
Με νοιαζει το αρπαγμα απο χαμηλα βασικα, ψηλα καλα ειμαι, δεν εχω παραπονο. | Ώρες ώρες απορώ τελικά αν αξίζει να μπαίνουμε στον κόπο να σου απαντάμε, ή αν το κάνεις επίτηδες για να σπάσιμο νεύρων. Ειλικρινά, βοήθησε με σε παρακαλώ γιατί ΔΕΝ μπορώ να καταλάβω μόνος μου πλέον. Είσαι νέος, έχεις απορίες. Έψαξες; ΔΕΝ βρήκες αυτό που σε καλύπτει; Έψαξες καλύτερα; Πάλι ΔΕΝ το βρήκες; Τότε, ΝΑΙ, να στο εξηγήσουμε ΞΑΝΑ!
Κώδικας: | 000001353X MOTEUR NEUF ESS 4.039,71 EUR | Έχεις να δώσεις 4.000 ευρώ για πέταμα για να βάλεις μοτέρ σκέτο;
Randy έγραψε: | Το θεμα ειναι που θα βρεθει το μοτερ, ποσο θα κανει, τι αλλα χρειαζονται μαζι με τον κινητηρα(διοτι ακομα και απο το εξωτερικο να τον φερω θα ειναι μονο το μπλοκ). |
ΔΕΝ θες να πάμε και σε πλεξούδα/εγκέφαλο/εξάτμιση/εισαγωγή σε όλα γνήσια γιατί θα φτάσουμε τα 7.500 ευρώ.
Randy έγραψε: | Η αλλη λυση αν μεινω με το 1.4 ειναι το turbo, αλλα εκει δε βλεπω να χει ζωη το αμαξι.(Εκτος αν εχετε αλλη αποψη). Κι εγω αυτο το αμαξι, μα θες με αλλαγη μοτερ, μα θες με ανακατασκευη κινητηρα,θες με αλλαγες ψαλιδιων, ολης της αναρτησης(ψαλιδια-ακραξονια κλπ) οταν χρειαστει, θελω να το κρατησω. | Ναι οκ, με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι... Έτσι λέγαμε όλοι μας, "θέλω να το κρατήσω"...
Randy έγραψε: | Και το θελω σε αριστη κατασταση, τοσο εμφανισιακα οσο και μηχανικα. Δεν προκειται να πουληθει. Τουλαχιστον για 10-15 χρονια.. | Να το βάλεις σε μια γυάλα στο σαλόνι σου να μην σκονίζεται κι όλας! Έξω στον κόσμο, υπάρχει κάτι που λέγεται φυσική φθορά και ατυχήματα. Όσο και να προσέξεις εσύ, τόσο ΔΕΝ θα σε προσέξουν οι άλλοι.
Randy έγραψε: | Εξαλλου ολα μου τα χρηματα εκει εχουν παει σχεδον.Δε γινεται να το δωσω και να μην παρω ουτε ευρω πισω. Και φανταστειτε οτι δεν εχουν γινει και τιποτα τρελες μετατροπες.. | Ναι αγόρι μου! Είναι σίγουρο αυτό που λες! Όλοι όσοι έχουν βάλει χρήματα σε μετατροπές στο αμάξι τους, έχουν πάρει μέχρι και το τελευταίο ευρώ πίσω! Πάρε παράδειγμα από όλους μας εδώ στο club
Αφού μπήκες στον γ.........ο κόπο να βρεις την DP engineering που έχουν όλοι σαν Ευαγγέλιο, βρες λοιπόν και πόσο κάνει το κιτ της (πρώτο καράφλιασμα), βρές πόσο κάνει να πάς και να έρθες οδικώς Ολλανδία (δεύτερο καράφλιασμα), και τέλος, βρες πόσο κάνει η διαμονή σου εκεί τις μέρες που το αμάξι θα είναι συνεργείο (τρίτο και τελικό καράφλιασμα)!  Randy έγραψε: | Δε μ αρεσει η ιδεα με ελαφρωματα κλπ. | Αρέσει σε όλον τον κόσμο, και είναι η χαρά τους όμως φιλενάδα
Randy έγραψε: | Ομως καλη ιδεα ειναι η λυση του κομπρεσσορα. Αρκει να ειναι αξιοπιστο και να μη δωσει κανα μοτερ στο χερι. | Και ένα απλό πρόγραμμα να βάλεις, πάλι μπορεί να σου δώσει μοτέρ στο χέρι από λάθος μείγματα. Μην είσαι τόσο σίγουρος για τίποτα.
Randy έγραψε: | Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα. Απο τη μια το 1.6 ναι μεν πιο αξιοπιστο, | Τί μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα ρε μλκ; Λες και είσαι ο Παπανδρέου και σκέφτεσαι την έξοδο της χώρας από την οικονομική κρίση...
Randy έγραψε: | ομως θελει τρελο χρημα, | Ου ναι!
1500 ευρώ το μοτέρ/πλεξούδα (σασμάν θα κρατήσεις το δικό σου)
Κάτω από 1000 ευρώ εξάτμιση και πρόγραμμα και περαστικά του μοτέρ/εξάτμισης
Σύνολο? 2500 ευρώ ΤΟ ΠΟΛΥ (αν ψαχτείς βρίσκεις και με 2000 όλη τη μετατροπή) και ξεμπέρδεψες... Πολύ τρελό χρήμα ε;
Randy έγραψε: | κι απτην αλλη ο κομπρεσσορας που δεν ξερουμε πως θα συμπεριφερθει. Για ανελυσε το λιγο αυτο. | Τί δεν ξέρουμε ρε &#$%^@#$% μου; Τζάμπα στα γράφει ο άνθρωπος; Ούτε αυτό δεν σέβεσαι;
plaketokofths έγραψε: | Αντι για turbo κοίτα την λύση του μηχανικού υπερσυσμπιεστή.
Οι τύπου rotrex (σαν αυτόν που έβαλα πρόσφατα αγγελία) έχουν το θετικό ότι είναι τελείως γραμμικοι στην λειτουργία τους, διότι ανεβάζουν πίεση όσο ανεβαίνουν οι στροφές. |
Όχι, ΔΕΝ ξύπνησα στραβά. Απλά έχει καταντήσει λίγο κάπως να πρέπει να εξηγούμε τα χιλιοαπαντημένα, μιας που αν έκανες μια γα%@ωΑναζήτηση θα έβρισκες μόνος σου τα 3 topic που σου έβαλε και ο Μάνθος και θα μας γλίτωνες όλους ένα μισάωρο από την ημέρα μας.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Steve στις Δευ 25 Οκτ 2010, 09:05:39, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 08:37:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και, μετά τη στιβο-θαλασσοταραχή, έρχεται η σινανο-μπουνάτσα. (από ευνόητη πρωινή πείνα πήγα να γράχω μπουγάτσα, αλλά το είδα )
Γιώργο 16/65 φοράς. Αυτό είναι το κορωνοπήνιο του 1.4 16V XS.
Σταύρος, Γιάννης, και λοιποί στα εξηγούν πολύ καλά... 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 11:23:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | 1500 ευρώ το μοτέρ/πλεξούδα (σασμάν θα κρατήσεις το δικό σου)
Κάτω από 1000 ευρώ εξάτμιση και πρόγραμμα και περαστικά του μοτέρ/εξάτμισης
Σύνολο? 2500 ευρώ ΤΟ ΠΟΛΥ (αν ψαχτείς βρίσκεις και με 2000 όλη τη μετατροπή) και ξεμπέρδεψες |
Τι να πω, αν ειναι ετσι.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2010, 05:33:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sinanai το 1,4 16v φοραει 17/64 (3 θυρο) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2010, 07:09:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
takis_206 έγραψε: | Sinanai το 1,4 16v φοραει 17/64 (3 θυρο) | Ναι φίλε, και τα 206 1.6 στροφάρουν 8.000 σ.α.λ. με πλαστική εισαγωγή και με εργοστασιακά ελατήρια βαλβίδων/καπελώτα...
Χριστέ μου τί άλλο θα δώ εδώ μέσα 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2010, 11:30:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
takis_206 έγραψε: | Sinanai το 1,4 16v φοραει 17/64 (3 θυρο) |
το 5 θυρο φανταζομαι θα φοραει πιο μακρυ!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2010, 18:57:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
steve(επιστιμονα) ασε το κραξιμο και αμα γουσταρεις στο στελνο σε φοτο που το εβγαλα απο το αυτοκινιτο μου και εβαλα 13/61 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2010, 19:37:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ημουν 1,4 16v και πλεον ειμαι 1,6 16V.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2010, 19:39:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
α και μην ξεχασο εχει και μικρα πλανητικα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2010, 19:49:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν νομιζω να εχει αλλαξει κορονοπινια αυτος που ειχε το αυτοκινιτο μου οταν το πιρα ειχε 22χιλιαδες χιλιομετρα,17/64 φορουσε με μικρα πλανητικα θα σου κανω πμ αργοτερα να σου δοσο λεπτομερειες (Πλαισιο) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|