PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 206 1,4 16ν: ποια η ιδανική αλλαγή κινητήρα?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 01:22:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
εξηγησε μου πως το εννοεις αυτο

Του κουτιου, σφραγισμενο, αχρησιμοποιητο..

Παράθεση:
1.6 16V μαμά έχεις οδηγήσει δλδ ξέρεις την διαφορά που έχει ο 1.4 16V με τον 1.6 16V?


Οχι,αλλα εχω ανοιξει με 1.6 και χαθηκε η μπαλα, δεν ξερω γιατι. Μπορει να μαι και κουλος, μπορει να λυπηθηκα το αμαξι μου, δεν ξερω...

Παράθεση:
τι Κ/Π έχεις?


Το εργοστασιακο, δεν εχω ιδεα..

Δε μ αρεσει η ιδεα με ελαφρωματα κλπ.

Ομως καλη ιδεα ειναι η λυση του κομπρεσσορα. Αρκει να ειναι αξιοπιστο και να μη δωσει κανα μοτερ στο χερι.


Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα. Απο τη μια το 1.6 ναι μεν πιο αξιοπιστο, ομως θελει τρελο χρημα, κι απτην αλλη ο κομπρεσσορας που δεν ξερουμε πως θα συμπεριφερθει. Για ανελυσε το λιγο αυτο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 01:29:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

υπαρχει τοπικ περι κομπρεσορα μην επεκταθειτε ξανα εδω

αφου δεν εχεις οδηγησεο 1600αρι δεν εχει νοημα η στζητησεη
απο ενα ανοιγμα δεν βγαζεις κανενα συμπερασμα.... Wink

οδηγα και μετα μας λες αν "σε καλυπτει"

αλλιως απλα θα ποσταρουμε αερολογιες... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 01:34:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχει νοημα η συζητηση, με καλυπτει ανετα και να κρατησω το μοτερ μου με κομπρεσσορα πανω.. Φτανει να μη το διαλυσει.

Ελπιζω να μην ειναι πολυ δυσκολη διαδικασια...

Κι αυτο μου κανει..

http://www.youtube.com/watch?v=tL52X_Ac4nU


Very happy Very happy Very happy


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Randy στις Δευ 25 Οκτ 2010, 01:38:01, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 01:35:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Randy έγραψε:
Παράθεση:
τι Κ/Π έχεις?


Το εργοστασιακο, δεν εχω ιδεα..

Δε μ αρεσει η ιδεα με ελαφρωματα κλπ.

Ομως καλη ιδεα ειναι η λυση του κομπρεσσορα. Αρκει να ειναι αξιοπιστο και να μη δωσει κανα μοτερ στο χερι.


Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα. Απο τη μια το 1.6 ναι μεν πιο αξιοπιστο, ομως θελει τρελο χρημα, κι απτην αλλη ο κομπρεσσορας που δεν ξερουμε πως θα συμπεριφερθει. Για ανελυσε το λιγο αυτο.


Η υπερσυμπίεση γίνεται μηχανικά μέσω της τροχαλίας του στροφάλου, άρα όσο πιο λες στροφές έχεις τόσο πιο μεγάλη πίεση έχεις. Κοντολογίς η πίεση εξαρτάται απο την διάμετρο της τροχαλίας. Αυτο ως προς την λειτουργία.

Ως προς την εφαρμογή, απο το φίλτρο μεσολαβεί ενα "σαλιγκάρι" που στέλνει αέρα εισαγωγή σου. Πολλαπλές δεν πειράζεις απαραίτητα, εχει αυτό το καλο. Το κακό είναι οτι ο rotrex κοστίζει αρκετά σε σχέση με το turbo ως υπερσυμπιεστής. Σαν συνολική μετατροπή μπορεί να κοστίσει λιγότερο. Σε χώρες με χαμηλές θερμοκρασίες δεν βάζουν και intercooler. (Νομίζω και πολλά mx-5 εν Ελλάδι ακολουθούν αυτή την λύση και μάλιστα διχως intercooler).

Θα χρειαστείς αλλα μπεκ και τρομπα βενζίνης για μεγαλύτερη παροχή κι ενα νέο προγραμμα να κουμαντάρει όλα αυτά.

Συνοπτικά αυτά. O ξαδερφός με στοκ μοτερ σε ignis sport 1.5 & 11:1 συμπίεση το δούλευε 0,65bar απορβλημάτιστα και έπαιζε στα 180άλογα.

Δεν είναι κάτι σίγουρο, και σίγουρα απαιτεί λεφτά. Αν έχεις όρεξη και χρήμα μπορείς να πειραματιστείς είναι μια διαφορετική έκφανση απο το τουρμπο και διατηρεί την γραμμική λειτουργία ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα.

Στην θέση σου... δεν θα έκανα τπτ. Διαβάζοντας παραπάνω οτι εχεις αλλάξει αναρτήσεις κτλ θα σου πρότεινα αν θες να "επενδύσεις" τα λεφτά σου φάτα σε λάστιχα και βενζίνες Wink

εδιτ: είδα εκ των υστέρων οτι υπάρχει αντίστοιχο θέμα... Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 01:42:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μαλιστα. Αρα βλεπω οτι παιζω στο 5χιλιαρο περιπου στο συνολο ε?

Μονο αμορτισερ εχω αλλαξει. Αργοτερα, και αν τελικα δεν προχωρησω σε μετατροπη, θα θελα να δοκιμασω την PS routiere κομπλε με ραβδους πισω.

(offtopic)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 02:00:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ριξε ενα βλέφαρο

εδω:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9437

εδω:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=14651

κι εδω:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9437


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 07:49:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

athanas έγραψε:
Οπότε πιστεύω πως με αυτά + έκκεντρα με νορμάλ ράμπες θα δείς τα 120 Hp που θές. Φιλικά πάντα...
Άμα δει έστω 119 hp, του κάνω δώρο τα λεφτά της βελτίωσης.
206xs έγραψε:
και με το 1.6 δύσκολα θα φτάσεις 130... 110 είναι μαμά και δεν είναι εύκολο ατμοσφαιρικά να πάει τόσο. Σκέψου οτι ο διλιτρος είναι μόλις 138...
Και το μπουρδολόγιο συνεχίζεται Very happy Με το 1.6 τα 130 είναι η σχετικά οικονομική και εύκολη υπόθεση (κάτι λίγο παραπάνω από 1000 ευρώ), από τα 130 και μετά αρχίζει το πανηγύρι Wink
Randy έγραψε:
Δεν ξερω αν εχετε καταλαβει παντως..

Δε μιλαω για μεταχειρισμενο μοτερ 1600 16v. Μιλαω για καινουριο, με 0 χλμ!

Με νοιαζει το αρπαγμα απο χαμηλα βασικα, ψηλα καλα ειμαι, δεν εχω παραπονο.
Ώρες ώρες απορώ τελικά αν αξίζει να μπαίνουμε στον κόπο να σου απαντάμε, ή αν το κάνεις επίτηδες για να σπάσιμο νεύρων. Ειλικρινά, βοήθησε με σε παρακαλώ γιατί ΔΕΝ μπορώ να καταλάβω μόνος μου πλέον. Είσαι νέος, έχεις απορίες. Έψαξες; ΔΕΝ βρήκες αυτό που σε καλύπτει; Έψαξες καλύτερα; Πάλι ΔΕΝ το βρήκες; Τότε, ΝΑΙ, να στο εξηγήσουμε ΞΑΝΑ!
Κώδικας:
000001353X MOTEUR NEUF ESS  4.039,71  EUR
Έχεις να δώσεις 4.000 ευρώ για πέταμα για να βάλεις μοτέρ σκέτο;
Randy έγραψε:
Το θεμα ειναι που θα βρεθει το μοτερ, ποσο θα κανει, τι αλλα χρειαζονται μαζι με τον κινητηρα(διοτι ακομα και απο το εξωτερικο να τον φερω θα ειναι μονο το μπλοκ).

ΔΕΝ θες να πάμε και σε πλεξούδα/εγκέφαλο/εξάτμιση/εισαγωγή σε όλα γνήσια γιατί θα φτάσουμε τα 7.500 ευρώ.
Randy έγραψε:
Η αλλη λυση αν μεινω με το 1.4 ειναι το turbo, αλλα εκει δε βλεπω να χει ζωη το αμαξι.(Εκτος αν εχετε αλλη αποψη). Κι εγω αυτο το αμαξι, μα θες με αλλαγη μοτερ, μα θες με ανακατασκευη κινητηρα,θες με αλλαγες ψαλιδιων, ολης της αναρτησης(ψαλιδια-ακραξονια κλπ) οταν χρειαστει, θελω να το κρατησω.
Ναι οκ, με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι... Έτσι λέγαμε όλοι μας, "θέλω να το κρατήσω"... Laughing
Randy έγραψε:
Και το θελω σε αριστη κατασταση, τοσο εμφανισιακα οσο και μηχανικα. Δεν προκειται να πουληθει. Τουλαχιστον για 10-15 χρονια..
Να το βάλεις σε μια γυάλα στο σαλόνι σου να μην σκονίζεται κι όλας! Έξω στον κόσμο, υπάρχει κάτι που λέγεται φυσική φθορά και ατυχήματα. Όσο και να προσέξεις εσύ, τόσο ΔΕΝ θα σε προσέξουν οι άλλοι.
Randy έγραψε:
Εξαλλου ολα μου τα χρηματα εκει εχουν παει σχεδον.Δε γινεται να το δωσω και να μην παρω ουτε ευρω πισω. Και φανταστειτε οτι δεν εχουν γινει και τιποτα τρελες μετατροπες..
Ναι αγόρι μου! Είναι σίγουρο αυτό που λες! Όλοι όσοι έχουν βάλει χρήματα σε μετατροπές στο αμάξι τους, έχουν πάρει μέχρι και το τελευταίο ευρώ πίσω! Πάρε παράδειγμα από όλους μας εδώ στο club Laughing
Randy έγραψε:
Και η καλυτερη λυση θα ειναι αυτη εδω

http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/206xs_turbo.php

αλλα αντε βρε το μοτερ 1.6, τουρμπισε το,δωσε ενα σκασμο λεφτα ή αν δεν εχεις παρε βελτιωδανειο, κανε το σταυρο σου για αξιοπιστια κλπ..
Αφού μπήκες στον γ.........ο κόπο να βρεις την DP engineering που έχουν όλοι σαν Ευαγγέλιο, βρες λοιπόν και πόσο κάνει το κιτ της (πρώτο καράφλιασμα), βρές πόσο κάνει να πάς και να έρθες οδικώς Ολλανδία (δεύτερο καράφλιασμα), και τέλος, βρες πόσο κάνει η διαμονή σου εκεί τις μέρες που το αμάξι θα είναι συνεργείο (τρίτο και τελικό καράφλιασμα)! Mr. Green
Randy έγραψε:
Δε μ αρεσει η ιδεα με ελαφρωματα κλπ.
Αρέσει σε όλον τον κόσμο, και είναι η χαρά τους όμως φιλενάδα Wink
Randy έγραψε:
Ομως καλη ιδεα ειναι η λυση του κομπρεσσορα. Αρκει να ειναι αξιοπιστο και να μη δωσει κανα μοτερ στο χερι.
Και ένα απλό πρόγραμμα να βάλεις, πάλι μπορεί να σου δώσει μοτέρ στο χέρι από λάθος μείγματα. Μην είσαι τόσο σίγουρος για τίποτα.
Randy έγραψε:
Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα. Απο τη μια το 1.6 ναι μεν πιο αξιοπιστο,
Τί μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα ρε μλκ; Λες και είσαι ο Παπανδρέου και σκέφτεσαι την έξοδο της χώρας από την οικονομική κρίση... Rolling eyes
Randy έγραψε:
ομως θελει τρελο χρημα,
Ου ναι!
1500 ευρώ το μοτέρ/πλεξούδα (σασμάν θα κρατήσεις το δικό σου)
Κάτω από 1000 ευρώ εξάτμιση και πρόγραμμα και περαστικά του μοτέρ/εξάτμισης
Σύνολο? 2500 ευρώ ΤΟ ΠΟΛΥ (αν ψαχτείς βρίσκεις και με 2000 όλη τη μετατροπή) και ξεμπέρδεψες... Πολύ τρελό χρήμα ε; Mr. Green
Randy έγραψε:
κι απτην αλλη ο κομπρεσσορας που δεν ξερουμε πως θα συμπεριφερθει. Για ανελυσε το λιγο αυτο.
Τί δεν ξέρουμε ρε &#$%^@#$% μου; Τζάμπα στα γράφει ο άνθρωπος; Ούτε αυτό δεν σέβεσαι;
plaketokofths έγραψε:
Αντι για turbo κοίτα την λύση του μηχανικού υπερσυσμπιεστή.
Οι τύπου rotrex (σαν αυτόν που έβαλα πρόσφατα αγγελία) έχουν το θετικό ότι είναι τελείως γραμμικοι στην λειτουργία τους, διότι ανεβάζουν πίεση όσο ανεβαίνουν οι στροφές.


Όχι, ΔΕΝ ξύπνησα στραβά. Απλά έχει καταντήσει λίγο κάπως να πρέπει να εξηγούμε τα χιλιοαπαντημένα, μιας που αν έκανες μια γα%@ωΑναζήτηση θα έβρισκες μόνος σου τα 3 topic που σου έβαλε και ο Μάνθος και θα μας γλίτωνες όλους ένα μισάωρο από την ημέρα μας.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Steve στις Δευ 25 Οκτ 2010, 09:05:39, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 08:37:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και, μετά τη στιβο-θαλασσοταραχή, έρχεται η σινανο-μπουνάτσα. (από ευνόητη πρωινή πείνα πήγα να γράχω μπουγάτσα, αλλά το είδα Laughing )

Γιώργο 16/65 φοράς. Αυτό είναι το κορωνοπήνιο του 1.4 16V XS. Wink

Σταύρος, Γιάννης, και λοιποί στα εξηγούν πολύ καλά... Rolling eyes


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 11:23:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
1500 ευρώ το μοτέρ/πλεξούδα (σασμάν θα κρατήσεις το δικό σου)
Κάτω από 1000 ευρώ εξάτμιση και πρόγραμμα και περαστικά του μοτέρ/εξάτμισης
Σύνολο? 2500 ευρώ ΤΟ ΠΟΛΥ (αν ψαχτείς βρίσκεις και με 2000 όλη τη μετατροπή) και ξεμπέρδεψες


Τι να πω, αν ειναι ετσι..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2010, 05:33:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sinanai το 1,4 16v φοραει 17/64 (3 θυρο)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2010, 07:09:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

takis_206 έγραψε:
Sinanai το 1,4 16v φοραει 17/64 (3 θυρο)
Ναι φίλε, και τα 206 1.6 στροφάρουν 8.000 σ.α.λ. με πλαστική εισαγωγή και με εργοστασιακά ελατήρια βαλβίδων/καπελώτα...

Χριστέ μου τί άλλο θα δώ εδώ μέσα Sad NodNo



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2010, 11:30:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

takis_206 έγραψε:
Sinanai το 1,4 16v φοραει 17/64 (3 θυρο)

το 5 θυρο φανταζομαι θα φοραει πιο μακρυ!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2010, 18:57:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

steve(επιστιμονα) ασε το κραξιμο και αμα γουσταρεις στο στελνο σε φοτο που το εβγαλα απο το αυτοκινιτο μου και εβαλα 13/61
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2010, 19:22:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1.6 16V δεν είσαι φίλε τάκη;



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2010, 19:37:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ημουν 1,4 16v και πλεον ειμαι 1,6 16V....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2010, 19:39:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

α και μην ξεχασο εχει και μικρα πλανητικα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2010, 19:45:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

takis_206 έγραψε:
ημουν 1,4 16v και πλεον ειμαι 1,6 16V....
Ωραία, δώσε μου αριθμό πλαισίου με πμ να σου πώ τί φορούσες Wink

Τα 1,4 16v XS 3θ, φορούσαν 16/65.-



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2010, 19:49:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν νομιζω να εχει αλλαξει κορονοπινια αυτος που ειχε το αυτοκινιτο μου οταν το πιρα ειχε 22χιλιαδες χιλιομετρα,17/64 φορουσε με μικρα πλανητικα θα σου κανω πμ αργοτερα να σου δοσο λεπτομερειες (Πλαισιο)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1969s (PHP: 89% - SQL: 11%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on